ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ ΣΤΗ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Όνομα:Χίνη Δήμητρα Εξάμηνο σπουδών:Δ Αριθμός μητρώου:3305.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
« Βελτιστοποιώντας τη χρήση της γνώσης στη διαμόρφωση δημοσίων πολιτικών και στην ανάπτυξη επιχειρηματικής δραστηριότητας. Η στρατηγική σημασία της ανοιχτής.
Advertisements

Το παιδαγωγικό πλαίσιο ενός έργου eTwinning. Το eTwinning προσφέρει προστιθέμενη αξία στην εκπαιδευτική διαδικασία μέσα από: •Τη Bιωματική Μάθηση •Τα.
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Πρακτική Άσκηση και Μαθητεία σε χώρες της Ε.Ε.
Προσωπικές δεξιότητες
Διαχείριση κινδύνων εργασιακού άγχους στο KEK INA IDEC Α.Ε. Πειραιάς, Ελλάδα gr.
FM Group FM 4 SUCCESS ΚαλΩς Hρθατε στην.
«ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ & ΑΛΛΑΓΗΣ. ΤΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΑΛΛΑΓΩΝ ΣΑΝ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΡΟΜΠΟΤ.
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
39th IATTO Forum Θεσσαλονίκη, 27 Σεπτεμβρίου 2013
Το τμήμα αυτό έχει την ευθύνη για την επιστημονική οργάνωση και εφαρμογή ερευνών και πειραμάτων, με σκοπό τη βελτίωση όλων των φάσεων λειτουργίας της.
Η φιλοσοφία του Pro-Skills
ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΠΙΚΥΡΩΣΗΣ ΤΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 9.1 Εθνικές και Ευρωπαϊκές πολιτικές για την επικύρωση των εμπειριών τοποθέτησης.
H λειτουργία της Μαθητείας των ΕΠΑΣ ΟΑΕΔ : Μια σύγχρονη καινοτομική εκπαιδευτική προσέγγιση στην Επαγγελματική Κατάρτιση Γιάννης Χαλάς Εκπαιδευτικός ΟΑΕΔ.
Κεφάλαιο 8 Η νέα οικονομία 8.1 Η μετάβαση από την παλιά στη νέα οικονομία. 8.2 Η έννοια και το περιεχόμενο της νέας ψηφιακής οικονομίας. 8.3 Οι κυριότερες.
ΓΡΑΦΕΙΟ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΥΠΕΠΘ
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Learning to Learn Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο τον συντάκτη.
1 ΕΥΡΩΠΑïΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Δια Βίου Μάθηση: Πραγματικότητες, Προκλήσεις και Προοπτικές στην Κύπρο και την Ευρώπη Απριλίου 2004 ¨ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.
Δεξιότητες και Ικανότητες Στελεχών για Διεθνή Καριέρα
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 1.3 Εσωτερικά επαγγελματικά προφίλ και δεξιότητες.
Induction Course/Πρόγραμμα ένταξης στην εταιρία Το πρόγραμμα αυτό προσφέρει τα μέσα που χρειάζονται για την επιτυχημένη ένταξη νέων υπαλλήλων σε μια εταιρία.
ΜΑΘΗΜΑ: ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΕΦΟΔΙΑΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ.  E.R.P μπορούμε να πούμε ότι είναι ένα επιχειρησιακό εργαλείο ελέγχου, παρακολούθησης και συντονισμού των διαδικασιών.
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
Εισαγωγή Με τον βιομηχανικό τρόπο παραγωγής παράγονται προϊόντα σε μεγάλες ποσότητες, ικανοποιητική ποιότητα και χαμηλό κόστος, βελτιώνοντας το βιοτικό.
ΠΡΟΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 6.1 Προπαρασκευαστικές δραστηριότητες πριν από την τοποθέτηση.
Το νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα του ελληνικού Νηπιαγωγείου
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΘΕΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ:RECENT DEVELOPMENTS IN FORMAL SETTINGS.(ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΤΑ ΕΠΙΣΗΜΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ. ) ΌΝΟΜΑ ΦΟΙΤΗΤΡ.:ΔΟΜΑΛΗ ΕΙΡΗΝΗ.
Απομακρυσμένη Εκπαίδευση
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
Στόχοι και επιδιώξεις της εκπαίδευσης ενηλίκων(L6)
Εισαγωγή στη δια βίου μάθηση Η είσοδος των τεχνολογιών σε όλους τους τομείς της ανθρώπινης δραστηριότητας.Ποιες αλλαγές θα παρατηρηθούν ; Αμοργιανού Καλλιόπη.
Οικονομία - Επιχειρηματικότητα , στη Β/θμια εκπαίδευση Επιστημονική Υπεύθυνη ‘Εργου ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΝΕΩΝ Δρ. Θεοχαρούλα Μαγουλά
 Αντί για τον όρο Πληροφορική χρησιμοποιείται πλέον ο όρος Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών: ΤΠΕ (ICT: Information and Communications.
Εποπτεία και διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού
Πολυτεχνείο Κρήτης, Τμήμα Μηχανικών Παραγωγής & Διοίκησης1 ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ & ΑΝΑΛΗΨΗ ΚΑΘΗΚΟΝΤΩΝ Η αρμοδιότητα αυτή του τμήματος ανθρωπίνων πόρων.
ΟΙ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΨΥΧΑΡΗΣ
Νίκος Ε. Σκουλάς & Συνεργάτες
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Διοίκηση Ανθρώπινων πόρων Ενότητα 5: Προσέλκυση Εργαζομένων Αθανάσιος Κουστέλιος Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ.
Γίνε δραστήριος φοιτητής! Απόκτησε εμπειρίες- δεξιότητες! Ξεκίνησε την καριέρα σου σήμερα! Τρίτη 17/3/2015, ΚΕ.Δ.Ε.Α. Κική Ματσούκα Σύμβουλος Σταδιοδρομίας,
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ E-LEARNING ΠΕΤΣΑΛΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ.
Πολιτικές εκπαίδευσης και κατάρτισης για τη στήριξη της επιχειρηματικότητας και της απασχόλησης Επιχειρηματικότητα και Απασχόληση 1 Δεκεμβρίου 2014 Βλάσης.
Διδακτική Πληροφορικής
Α Τα Χαρακτηριστικά των ΤΠΕ που Ευνοούν τη Μάθηση.
ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ SERVQUAL.
Παρασκευή, 23 Σεπτεμβρίου 2016 – Σελ. 1 Η Τρέχουσα Εμπειρία της Ηλεκτρονικής Μάθησης στην Ελλάδα. Στοιχεία Βιωσιμότητας και Ανταποδοτικότητας.
Ανάπτυξη – Βελτίωση του Ανθρώπινου Δυναμικού
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ. Βήματα ανάπτυξης εκπαιδευτικού προγράμματος στην κοινότητα Εντοπισμός μιας ειδικής για ένα πληθυσμό ανάγκης για μάθηση.
► Karew Ure. The Psychology of Manufacturer (1835) ► Kίνημα βελτίωσης των συνθηκών ζωής στα εργοστάσια (στελέχη πρόνοιας) (welfare officers). Kύριος σκοπός.
ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ – ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ 11/14/ Κοινωνία στην Οικονομία της Γνώσης.
ΘΕΜΑ: ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ, ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ, ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ Φοιτητής : Πάτακας Δημήτριος ΑΕΜ : 3279 Εξάμηνο : Στ΄ Μάθημα :
Αγορά Εργασίας - Καινοτομία στην Οικονομία της Γνώσης
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΒΙΩΣΙΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Άποψη πρόσοψης Point Ν. Κόσμου
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΑΣΗΜΑΚΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Β’ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΕΣΥΠ ΑΘΗΝΑΣ ΜΑΙΟΣ 2017.
Το αναλυτικό πρόγραμμα του μέλλοντος
Ανακαλυπτική μάθηση Γνώση προϊόν του μαθητή Διαδικασία ανακάλυψης η έρευνα για τον εντοπισμό του ακαθορίστου Μέσα από τα ερεθίσματα που του δίνει ο εκπαιδευτικός.
Άποψη πρόσοψης Point Ν. Κόσμου
Εναλλακτικές εφαρμογές αξιολόγησης
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 3: Το κόστος της ποιότητας - Βραβεία ποιότητας Διδάσκων: Τσέλιος Δημήτριος, Καθηγητής Εφαρμογών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Βελτιώνοντας τα Παγκόσμια Προβλήματα
Παναγιώτης Σαραντόπουλος Σχολικός Σύμβουλος Φυσικών Επιστημών
ΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης
Χαρίκλεια Τσαλαπάτα 2/10/2019
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ ΣΤΗ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Όνομα:Χίνη Δήμητρα Εξάμηνο σπουδών:Δ Αριθμός μητρώου:3305

Περιεχόμενα  1.Εισαγωγή  2.Συνεχόμενη εκπαίδευση,μια απαίτηση στην κοινωνία μας  3.Οι αντιλήψεις άλλαξαν  4.Μάθηση στο χώρο εργασίας

Περιεχόμενα  5.Μάθηση:Η κινητήρια δύναμη πίσω από τις αλλαγές  6.Νέες γενικές ιδέες και στρατηγικές  7.Νέες βασικές επιδεξιότητες για όλους  8.Περισσότερες επενδύσεις στο ανθρώπινο δυναμικό  9.Καινοτομίες στη διδασκαλία και μάθηση  10.Μάθηση που αξίζει…

1.Εισαγωγή…..  Η έρευνα προέρχεται από μελέτες της ADAPT και αποβλέπει στο να συνεισφέρει στη δια βίου μάθηση στην Ευρώπη  Η πρωτοβουλία ADAPT δημιουργήθηκε για να βοηθήσει το εργατικό δυναμικό να προσαρμοστεί στη βιομηχανική αλλαγή και να προωθήσει την ανάπτυξη,την εργασία και τον ανταγωνισμό των εταιρειών στην Ε.Ε  Το 2001 το ADAPT ήταν το μόνο μεγάλο Ευρωπαϊκό πρόγραμμα που προετοίμαζε εργάτες και βιομηχανίες για την κοινωνία των πληροφοριών

2.Συνεχόμενη εκπαίδευση,μια απαίτηση της κοινωνίας μας…  Αρχικά η συνεχής εκπαίδευση ήταν το μέσο για τη βελτίωση της καριέρας ή βοήθεια των εταιρειών για να προσαρμοστούν στις τεχνολογικές εξελίξεις  Οι εκπαιδεύσεις θεωρούνταν αμοιβή ή κίνητρο για τους εργαζόμενους σε βιομηχανίες

3.Τώρα…οι αντιλήψεις άλλαξαν..  1980:Εισαγωγή των ηλεκτρονικών υπολογιστών στη βιομηχανία  Στις μέρες μας…είναι αδιανόητο να λειτουργήσει μια επιχείρηση χωρίς Η/Υ  Η συνεχής εκπαίδευση έχει γίνει πλέον ζήτημα επιβίωσης για τις εταιρείες και πρέπει αν προσαρμόζεται στις ανάγκες της εταιρείας..  Ωστόσο αυτό δε λαμβάνεται πάντα υπόψη

4.Μάθηση στο χώρο εργασίας  Οφέλη:  Μείωση χρόνου που οι εργαζόμενοι είναι ακατάλληλοι για δουλειά  Μείωση εξόδων για τα ταξίδια  Λιγότερες επενδύσεις στους μαθησιακούς εξοπλισμούς  Πιο γρήγορη ανταπόκριση σε βασικές ανάγκες…….

 Ομάδες εργαζόμενων μπορούν να εκπαιδευτούν από το ίδιο άτομο  Λύσεις στα καθημερινά προβλήματα της εργασίας

 Προώθηση κίνησης μαθητευομένων, επειδή μπορούν να χρησιμοποιήσουν αμέσως τα νέα προγράμματα  Κινητοποίηση ενός χαμηλά εργατικού δυναμικού,για να υιοθετήσει πρακτικές εμπειρίες μάθησης….

 Ωστόσο υπάρχουν κάποια εμπόδια…  Απρόβλεπτα γεγονότα όπως πχ.τεχνικά προβλήματα στην παραγωγή ή πίεση του χρόνου και έτσι…αναγκαστική διακοπή της μάθησης  Οι τεχνικοί εξοπλισμοί μπορεί να μην αρκούν για τις απαιτήσεις της μάθησης

5.Μάθηση:Η κινητήρια δύναμη πίσω από τις αλλαγές…  Δύσκολος ο διαχωρισμός μάθησης και εργασίας  Μάθηση μέσω της πράξης  Παραδοσιακή μάθηση  Καινούργιος τύπος εταιρείας,καλούμενος ‘οργανισμός μάθησης’

5.1 Αποτελέσματα..  Με την εξέλιξη των μερών εργασίας σε μέρη μάθησης….  Μειώνεται ο ρόλος της παραδοσιακής μάθησης στην εργασία  Μειώνεται το πρόβλημα της μεταφοράς  Μπορεί να υπάρξουν καινοτομίες και λύσεις σε εργασιακά θέματα  Οι υπάλληλοι καταλαβαίνουν την επιχείρηση καλύτερα  Η πληροφορία γίνεται προσιτή και ενώνεται θεωρία και πράξη

6.Νέες γενικές ιδέες και στρατηγικές  Το υπόμνημα της δια βίου μάθησης…  Νέες βασικές επιδεξιότητες για όλους  Περισσότερες επενδύσεις στους ανθρώπινους πόρους  Καινοτομίες στη διδασκαλία και τη μάθηση  Χρήσιμη μάθηση  Επανεξέταση της καθοδήγησης και της συμβουλής  Να έρθει η μάθηση πιο κοντά στο σπίτι

7.Νέες βασικές επιδεξιότητες για όλους  Η γνώση της ανάγνωσης,της γραφής και της αριθμητικής θεωρείται δεδομένη.  Γλωσσικές επιδεξιότητες  Κοινωνικές επιδεξιότητες  Ηγετικές δεξιότητες  Ίσως η πιο σημαντική δεξιότητα είναι τελικά το να μάθει κανείς πώς να μαθαίνει και να αποκτά νέες επιδεξιότητες με ταχύτητα,να προσαρμόζεσαι σε νέες προκλήσεις και καταστάσεις.

7.1Μερικές προτάσεις για τις βασικές επιδεξιότητες  Οι εκπαιδευτές πρέπει να έχουν περισσότερη πρακτική πείρα  Σημασία έχει όχι μόνο ποιες δεξιότητες χρειάζονται από προσωπική άποψη και από τη σκοπιά της καριέρας,αλλά και από αυτήν της εταιρείας που μπαίνει στην εποχή της πληροφορίας  Τα προγράμματα αν φωτίζουν τις ανάγκες των εργατών με χαμηλές δεξιότητες και των πιο ηλικιωμένων,καθώς και να σχετίζονται με θέματα της κανονικής εργασίας

8.Περισσότερες επενδύσεις στο ανθρώπινο δυναμικό  Η τακτική της εναλλαγής της δουλειάς….:Βοηθάει να ανακυκλωθεί η συνεχόμενη εκπαίδευση στις εταιρείες με το να δίνονται κατάλληλα προετοιμασμένοι αναπληρωματικοί εργάτες για εκπαιδευτές μέσα στην εταιρεία..  Οι εργάτες βελτιώνουν τα προσόντα τους,οι άνεργοι έχουν κάποια πρώτη εμπειρία στη δουλειά και οι εταιρείες παρέχουν στους εκπαιδευόμενους αρκετή εκπαίδευση..

8.1 Αλλά….  Η εγγύηση για την επιτυχία της εναλλαγής της δουλειάς είναι να δίνεται βάρος στις ανάγκες των εταιρειών και των εργαζομένων  Έτσι..θα σιγουρευτεί η γενική συμμετοχή από τις εταιρείες και η απαίτηση για αντικατάσταση της εργατικής δύναμης θα βασίζεται σε αληθινές ανάγκες  Επιπρόσθετα,θα βελτιωθεί η εργατικότητα των ανέργων

9.Καινοτομίες στην διδασκαλία και στη μάθηση  Αρκετά προγράμματα ADAPT έχουν πειραματιστεί με:  την ηλεκτρονική μάθηση  τα πολυμέσα και  τα μαθησιακά προγράμματα  Τα παιχνίδια εξομοίωσης

9.1 Όμως…  Μάθηση με το παραδοσιακό σχολικό σύστημα και ακαδημαϊκή κουλτούρα;  Αν και η ηλεκτρονική μάθηση έχει πολλά οφέλη,δε μπορεί να αντικαταστήσει πλήρως την ανάγκη για επικοινωνία,προσωπική επαφή,ανταλλαγή εμπειριών κτλ…  Κύριο εμπόδιο στην εγκατάσταση και τη χρήση της ηλεκτρονικής μάθησης είναι το κόστος

10.Μάθηση που αξίζει… Καιρός είναι…  να δίνονται ευκαιρίες σε όλους και όχι μόνο στα άτομα με τα βασικά προσόντα  να κινητοποιηθούν οι άνθρωποι ώστε να αρχίσουν να μαθαίνουν ξανά και αν βοηθήσουν τις εταιρείες να βρουν τα μυαλά και τις δεξιότητες που χρειάζονται..  Η αυτοεκτίμηση παίζει σημαντικό ρόλο στην πρόοδο του μαθητή και στην πραγματοποίηση των επιτευγμάτων που ο καθένας επιθυμεί..