ΟΙ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΨΥΧΑΡΗΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ «Πώς θα τους το διδάξω;»
Advertisements

Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Φιλοσοφία Ενσωμάτωσης των ΤΠΕ
Εκπαιδευτικό λογισμικό Δέγγλερη Σοφία ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ.
ΤΠΕ στην εκπαίδευση, εκπαιδευτική πολιτική και επιστημονική θεώρηση
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΚΑΙ ΕΞΟΙΚΕΙΩΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ, ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ.
Γνωστικά εργαλεία είναι: οι εκπαιδευτικές εφαρμογές των Τ. Π. Ε
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ & ΤΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ (ΤΠΕ) ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Λάμπρος Πόλκας.
Οι Τ.Π.Ε. στην εκπαίδευση, εκπαιδευτική πολιτική και επιστημονική θεμελίωση Γιάννης Μόκιας Επιμόρφωση Β΄ Επιπέδου.
Ίδρυμα Ευγενίδη, Καφενείο της επιστήμης, Τεχνολογίες Πληροφορίας & Επικοινωνιών Παιδαγωγική αξιοποίηση Τ. Α. Μικρόπουλος.
Η εργαστηριακή διδασκαλία στη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών
Ο Εκπαιδευτικός και Παιδευτικός Χαρακτήρας και Ρόλος της ΕκΠαίδευσης στη-με τη Φυσική Επιστήμη / Φυσική - – Τα Πρότυπα, οι Τεχνολογίες, η Μεθοδολογία Γεωργ.
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
4.3 Κριτήρια αξιολόγησης, πλαίσιο ένταξης και καταλληλότητας εκπαιδευτικού λογισμικού Ως εκπαιδευτικό λογισμικό (Ε.Λ.), ορίζεται το εξειδικευμένο λογισμικό.
ΓΡΑΦΕΙΟ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΥΠΕΠΘ
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Η χρήση των Τ.Π.Ε. κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών Α΄ Λυκείου
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
2. Μορφή και οργάνωση του μαθήματος
Θεωρίες Μάθησης και Εκπαιδευτικά Λογισμικά
Κεφ. 8 ο : Εκπαιδευτικό Λογισμικό Γενικοί ορισμοί: Γενικοί ορισμοί: (software): –Λογισμικό (software): οι καταγραφές σε υλικό –Υλικό hardware –Υλικό (hardware):
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Ενότητα 1.2 Μοντέλα εισαγωγής ΤΠΕ στην εκπαίδευση ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ Β΄ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΣΤΙΣ Τ.Π.Ε. – ΠΕ03 Γιώργος Γεωργιόπουλος Μαθηματικός M.Sc., M.Ed.
4.2 Βασικές κατηγορίες λογισμικού από πλευράς χαρακτηριστικών και από πλευράς δραστηριοτήτων με τη χρήση τους Ως εκπαιδευτικό λογισμικό ορίζεται το εξειδικευμένο.
Το Εργαστήριο Διδακτικής της Φυσικής και Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας του Τμήματος Φυσικής Α.Π.Θ. αποτελεί τη συνέχεια της ερευνητικής ομάδας "Εποπτικών.
 Π.Ε.ΚΑ.Π. Νικ. Καλογερόπουλος Αξιοποίηση των τεχνολογιών της πληροφορίας και της επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην εκπαίδευση. Η εξέλιξη της τεχνολογίας.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
ΧΡΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Κατηγορίες λογισμικού από πλευράς χαρακτηριστικών και από πλευράς δραστηριοτήτων Κατηγορίες λογισμικού από πλευράς χαρακτηριστικών.
Ημερίδα : «Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση » Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων Ειδικό Μέρος Ενότητα Ι, 2.4.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΨΗΦΙΑΚΑ ΜΕΣΑ.
 Λαμβάνουν υπόψη τις πολιτισμικές και κοινωνικές συνθήκες μάθησης.  Έχουν επιρροές από ανθρωπολογία και κοινωνική ψυχολογία  Ενδιαφέρονται για τις.
Προαγωγή δημιουργικότητας και καινοτομίας στην Επιστήμη στο Δημοτικό Σχολείο Η Επιστήμη προσφέρεται ιδιαίτερα για προαγωγή του πιο πάνω στόχου γιατί τα.
«ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ»
Θεωρίες Μάθησης & Εκπαιδευτικό Λογισμικό
Πρόγραμμα Ενδοσχολικής Επιμόρφωσης στις ΤΠΕ ΝΤ και Εκπαίδευση Μάινας Διονύσιος Επιμορφωτής ΠΕ2.
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων Ειδικό Μέρος Ενότητα Ι, 2.4.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΜΕ ΤΙΣ «ΙΔΕΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ» 1 Ν. Αμανατίδης.
Κυριακή Σεβεντεκίδου, ΠΕ02
3 η Πανελλήνια Διημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής, Αλεξανδρούπολη Παιδαγωγική Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών Τ. Α. Μικρόπουλος.
Εκπαιδευτικό Σενάριο : “ Μαθαίνω για το κακόβουλο λογισμικό και προστατεύομαι ” Ζαμπέτογλου Γεώργιος ΕκπαιδευτικόςΠληροφορικής ΠΕ.
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ
Αντικείμενο και κλάδοι της Παιδαγωγικής Επιστήμης.
Ε. Αλεξοπούλου, Ε.Π.ΠΑΙ.Κ., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Εκπαιδευτική Τεχνολογία, Πολυμέσα.
Ένα εννοιολογικό πλαίσιο για τη Διδακτική της Πληροφορικής.
Χρήση της χαρτογράφησης εννοιών για την μείωση των λαθών στο μάθημα της Τεχνολογίας ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ «ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ» ΑΘΗΝΑ, 1-2 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ,
ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Διδακτική της Πληροφορικής
Ανακαλυπτική μάθηση Γνώση προϊόν του μαθητή Διαδικασία ανακάλυψης η έρευνα για τον εντοπισμό του ακαθορίστου Μέσα από τα ερεθίσματα που του δίνει ο εκπαιδευτικός.
Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ, Σ Παπαπέτρου
Σχεδίαση της αξιολόγησης εκπαιδευτικού λογισμικού
Εισαγωγή στη διδακτική μεθοδολογία
Ψηφιακό Παιγνίδι στην προσχολική ηλικία
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
Διερευνητική ανακαλυπτική μάθηση
Ειρήνη Πετράκη Δασκάλα – Πυρήνας ΤΠΕ Μάρτιος, 2011
Δημιουργία σεναρίου.
Οι εκπαιδευτικές τεχνολογίες
Διδακτική των γνωστικών αντικειμένων
ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΠΙΛΥΣΗΣ Στην τεχνολογική εκπαίδευση, η διδασκαλία μέσω επίλυσης προβλημάτων έχει γίνει το επίκεντρο των διδακτικών.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠ/ΚΩΝ ΣΤΙΣ ΤΠΕ
Εκπαιδευτικό Λογισμικό
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Σκοπός Η συνοπτική παρουσίαση
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΟΙ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΨΥΧΑΡΗΣ

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΜΕΡΟΣ Α 1.H ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ 2.ΟΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ 3. ΟΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ Η ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ –TO ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΣΧΕΣΗΣ 4. Η ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΣΧΕΣΗΣ ΤΠΕ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΕ ΛΟΓΙΣΜΙΚΑ ΜΕΡΟΣ Β Η ΔΙΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΤΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΟ ΠΕΙΡΑΜΑ

1.Η ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ –Η ΟΙΚΟΔΟΜΗΣΗ ΤΩΝ ΕΝΝΟΙΩΝ Οι σύγχρονες απόψεις της Διδακτικής των Επιστημών υποστηρίζουν ότι οι έννοιες οικοδομούνται από τους εκπαιδευόμενους μέσω της δημιουργίας πολλαπλών αναπαραστάσεων.

1. Η ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ -Η ΜΑΘΗΣΗ ΜΕ ΑΥΘΕΝΤΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΕΔΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ 1.Η καταλληλότητα των επιστημονικών ιδεών που θα πρέπει να περιλαμβάνονται ως θεμελιώδεις έννοιες στα αναλυτικά προγράμματα καθώς 2. Ο τρόπος με τον οποίο οι μαθητές θα μαθαίνουν αυτές τις έννοιες μέσω αυθεντικών προβλημάτων.

1.Η ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ-ΤΟ ΧΑΣΜΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ: Η ύπαρξη χάσματος μεταξύ έρευνας της διδακτικής και της σχολικής πρακτικής.

1.Η ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ-ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΓΙΑ ΤΟ 2010 Η ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ Ο ΣΤΟΧΟΣ: 1. Η ενσωμάτωση της επιστημονικής προσέγγισης στη διδακτική πρακτική για την αντιμετώπιση ενός προβλήματος ή ενός φαινομένου 2. Η ένταξη των λεγόμενων αυθεντικών προβλημάτων μάθησης στο Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών.

1.Η ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ -ΟΙ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ Ο στόχος αυτός συνδέεται με την απόκτηση 1. Δεξιοτήτων σκέψης( την ανάπτυξη της κριτικής σκέψης, την ανάπτυξη δημιουργικής σκέψης και την ανάπτυξη της δεξιότητας της ταξινόμησης και κατανόησης εννοιών) 2. Διαδικασιών σκέψης (την ανάπτυξη της δεξιότητας για λήψη αποφάσεων και την ανάπτυξη της δεξιότητας επίλυσης αυθεντικών προβλημάτων). Η κριτική σκέψη συνδέεται με δεξιότητες μέσω των οποίων εξετάζεται η λογική κάτω από τις ιδέες, η δημιουργική σκέψη με δεξιότητες που σχετίζονται με την παραγωγή ιδεών η ταξινόμηση και η κατανόηση με δεξιότητες που αφορούν την αποσαφήνιση των ιδεών.

1.Η ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ-Η ΕΠΙΛΥΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ Η ΑΡΧΙΚΗ ΣΥΝΘΗΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΓΝΩΣΗΣ ΕΙΝΑΙ: Nα βρεθεί ο μαθητής στην κατάσταση αντιμετώπισης ενός προβλήματος το οποίο θα απαιτεί για την επίλυσή του διαδικασίες σκέψης ΚΑΙ ενεργοποίηση γνωστικών λειτουργιών όπως αυτές της αφαίρεσης, του αναστοχασμού, της γενίκευσης και της εξαγωγής συμπεράσματος, της αναλογικής σκέψης , της ερμηνείας κλπ.

2. ΟΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ- Η ΕΞΕΛΙΞΗ Δεκαετία του ’60. Έναρξη της έρευνας για τη Διδακτική χρήση των Υπολογιστών Η μεγάλη έκρηξη της δεκαετία του ’80 με την εμφάνιση των PC . ΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ Η λήψη δεδομένων στον Υπολογιστή από πειραματικές διατάξεις και από υπολογιστικά πειράματα Οι εύχρηστες διεπαφές Η παραγωγή στατιστικών αποτελεσμάτων και γραφικών παραστάσεων κλπ.

2. ΟΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ –ΤΑ ΠΟΛΥΜΕΣΑ Η τεχνολογία των πολυμέσων που εμφανίσθηκε τη δεκαετία του ’90 είχε ως αποτέλεσμα την μεγάλη ανάπτυξη εκπαιδευτικών και διδακτικών λογισμικών και μια ώθηση στην διερεύνηση της σχέσης της Διδακτικής των Επιστημών με τις Νέες Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών

2. ΟΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ –ΤΑ ΔΙΚΤΥΑ Η ανάπτυξη τέλος των Δικτύων στη νέας χιλιετία έδωσε την ώθηση για χρήση αυτών στην εκπαιδευτική διαδικασία μέσω των δυνατοτήτων που προσφέρουν για πρόσβαση σε πηγές στοιχείων, ερευνητικά αποτελέσματα, αποτελέσματα πειραμάτων κλπ.

ΓΙΑΤΙ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ; 2. ΟΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ – ΓΙΑΤΙ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ; Οι επιστημολογικοί λόγοι (οι λόγοι της επιστημονικής γνώσης ) συνδέονται με τη χρήση των ΤΠΕ ως εργαλείων δυνατότητας γρήγορων και έγκυρων υπολογιστικών διεραγσιών, επεξεργασίας οντοτήτων και ιδιοτήτων, παραγωγής ψηφιακών εικόνων, δημιουργίας βάσεων δεδομένων, μοντελοποίησης και προσομοίωσης, δυνατότητες δημιουργίας δραστηριοτήτων επίλυσης αυθεντικών προβλημάτων που εντάσσονται σε μια θεωρία μάθησης.

3. ΟΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ Η ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΧΕΣΗ; ΛΥΝΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ;ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΑΛΛΑ; ΠΟΥ ΕΣΤΙΑZΕΤΑΙ Η ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΗ ΣΧΕΣΗ ΤΟΥΣ; ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Στην παιδαγωγική και διδακτική χρήση των Τ.Π.Ε χωρίς όμως ελλείματα επιστημονικότητας

3. ΟΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ Η ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ –ΟΙ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΕΠΙΛΟΓΗ ΠΡΩΤΗ Χρήση Τ.Π.Ε. για την βελτίωση μεθόδων υλοποίησης ήδη υπαρχόντων εκπαιδευτικών στόχων. ΌΧΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ

3. ΟΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ Η ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ –ΟΙ ΕΠΙΛΟΓΕΣ-ΕΠΙΛΟΓΗ ΔΕΥΤΕΡΗ Χρήση των Τ.Π.Ε. Για αλαλγή της μαθησιακής διαδιασίας , με δικούς της στόχους Νέες , μεθοδολογίες και πρακτικές καθώς και την δημιουργία νέων ανοικτών περιβαλλόντων μάθησης.

3. ΟΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ Η ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ –Η ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΑΛΛΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Για την αποτελεσματική επομένως εισαγωγή των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία θα πρέπει να αξιοποιηθούν τα γνωστικά πεδία και άλλων επιστημών πέρα από το γνωστικό πεδίο της επιστήμης που θα εφαρμόσουμε τις ΤΠΕ, όπως η πληροφορική, η γνωστική ψυχολογία και η Διδακτική της συγκεκριμένης επιστήμης.

4. Η ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΣΧΕΣΗΣ ΤΠΕ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΕ ΛΟΓΙΣΜΙΚΑ 4. Η ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΣΧΕΣΗΣ ΤΠΕ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΕ ΛΟΓΙΣΜΙΚΑ Η έρευνα στη Διδακτική των Επιστημών έχει δείξει ότι η χρήση εκπαιδευτικού λογισμικού βελτιώνει σχετικά την απόδοση των μαθητών και βοηθά στην οπτικοποίηση καταστάσεων που δεν μπορούν να πραγματοποιηθούν εύκολα με πειραματικό τρόπο

4. Η ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΣΧΕΣΗΣ ΤΠΕ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΕ ΛΟΓΙΣΜΙΚΑ-ΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ 4. Η ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΣΧΕΣΗΣ ΤΠΕ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΕ ΛΟΓΙΣΜΙΚΑ-ΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ Τα ερευνητικά ερωτήματα είναι : A.Ποια είναι τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά κάθε κατηγορίας εκπαιδευτικού λογισµικού B.Ποιες δραστηριότητες επίλυσης προβλήματος και διερευνητικής μάθησης μπορούν να πραγματοποιηθούν με το συγκεκριμένο λογισμικό Γ.Ποιες εκπαιδευτικές διαδικασίες μετασχηματίζονται με την διδασκαλία με ΤΠΕ. ΜΗΠΩΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΙ Η ΑΛΓΟΡΙΘΜΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΟΥ ΠΕΙΡΑΜΑΤΟΣ;

4. Η ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΣΧΕΣΗΣ ΤΠΕ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΕ ΛΟΓΙΣΜΙΚΑ -ΤΑ ΕΙΔΗ ΛΟΓΙΣΜΙΚΩΝ Τα κυριότερα είδη Λογισμικού είναι τα : Λογισµικά πρακτικής και εξάσκησης Λογισµικά προσομοίωσης Λογισμικά μοντελοποίησης Λογισμικά Λήψης δεδεμένων και από πειραµατικές διατάξεις . «Εξυπνα» συστήµατα διδασκαλίας Ηλεκτρονικά βιβλία πολυµέσων ΑΝΑΓΚΗ ΓΙΑ ΝΕΑ «ΛΟΓΙΣΜΙΚΑ» ΜΕ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥΣ