ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΑΞΗΣ & ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ Τ.Π.Ε. Καούκης Δημήτριος
ΔάσκαλοςΑίθουσα Υλικό μαθήματοςΕξοπλισμός Μαθητής -Βιώματα -Στόχοι -Διάταξη -Λειτουργικότητα -Ευχρηστία -Συμβατότητα -Στηριγμένο στα σχολ. βιβλία -Ενδιαφέρον για το μαθητή -Δοκιμασμένο λειτουργικά
Η πρώτη προσέγγιση Έρευνα στο διαδίκτυο σχετικά με την εμπειρία συναδέλφων από τη χρήση του Προβληματισμοί ως προς τη δυνατότητα χρήσης στη τάξη και ως προς το κόστος εξοπλισμού Προμήθεια του διαδραστικού πίνακα από το σχολείο Δοκιμές για τη δημιουργία υλικού μέσω διαφόρων τύπων λογισμικού Φροντίδα ώστε το υλικό να είναι ενδιαφέρον και ν’ ανταποκρίνεται στους διδακτικούς στόχους Διαρκής εμπλουτισμός του υλικού με νέα αντικείμενα Τροποποίηση των τμημάτων που δεν ανταποκρίθηκαν στους στόχους που είχαν τεθεί Προσοχή κατά τη χρήση, ώστε όσο είναι δυνατό ν’ αποφύγω τον «δασκαλοκεντρισμό» Δημιουργία υλικού σε συνεργασία με τους μαθητές οι οποίοι εκδήλωσαν την επιθυμία να έχουν ενεργό ρόλο στον τομέα αυτό