ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ ΓΙΑ ΛΗΨΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 1.1 Τεχνικές δεξιότητες και προσόντα.
Advertisements

Σκοπός - Δράσεις του Έργου Α.Η ποσοτική και ποιοτική διερεύνηση της κατάστασης των γυναικών ερευνητριών που πασχολούνται στον Δημόσιο Τομέα Β.Η αποτύπωση.
Εμμανουήλ Κ.Κονδύλης Καθηγητής Πανεπιστημίου Πειραιώς Μέλος Διεθνούς Ακαδημίας Επιχειρηματικότητας (Jonkoping University, Σουηδία) MONEY SHOW Αθήνα, 19.
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΕΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Το Σχέδιο Μάρκετινγκ – Marketing Plan
ΜΕΛΕΤΗ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ Τμήμα Τεχνολογίας Τροφίμων Δεκέμβριος 2012.
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ I Φαίδων Θεοφανίδης
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΙΙ Ο.Σ.Σ. 3: «ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ» ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΜΟΥ Γ
Η εργαστηριακή διδασκαλία στη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών
Έρευνα Έρευνα :“Συστηματική, ελεγχόμενη, εμπειρική και κριτική διερεύνηση υποθετικών προτάσεων σχετικά με τις εικαζόμενες σχέσεις ανάμεσα σε φυσικά(;)
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΑΘΗΝΑΣ. ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ (Τ.Ε.Ι.) ΑΘΗΝΑΣ Γραφείο Διασύνδεσης Τ.Ε.Ι. Αθήνας.
Ο.Σ.Σ. 1: «ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ»
Αξιολόγηση Ανθρώπινου Δυναμικού
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
ΜΚΤ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 1.3 Εσωτερικά επαγγελματικά προφίλ και δεξιότητες.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Τμήμα Χρηματοοικονομικής & Τραπεζικής Διοικητικής
Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης
Διημερίδα για την Κοινωνική Διάσταση της Κοινωνίας της Πληροφορίας Αθήνα, Δεκεμβρίου 2004 Μελέτη Αξιολόγησης «Η διάσταση της ισότητας των φύλων.
Κοινωνιολογική Έρευνα
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΙΙ)
Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων» Παρασκευή 12 Μαρτίου Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων.
IQMS for TMs V2.0 FAMBUS ΕΒΕΘ Το έργο FAMBUS Κέρστιν Σιάκα, A.T.E.I. Θεσσαλονίκης Καθηγήτρια Τμήματος Μηχανικών Πληροφορικής Επιστημονικά.
Λουκάς Τσιρώνης1 ΕΙΣΑΓΩΓΗ (1) Διοίκηση είναι η συστηματοποίηση της συλλογικής προσπάθειας μέσω της οποίας στοχεύουμε στην ικανοποίηση των στόχων που έχουν.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ
ΟΡΓΑΝΩΣΗ & ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Προσομοίωση και Συστήματα Στήριξης Αποφάσεων Περιγραφή του μαθήματος.
Νίκος Ε. Σκουλάς & Συνεργάτες
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Εκτίμηση της Απόδοσης των Οργανισμών Αθλητικής Αναψυχής
Διοίκηση Ανθρώπινων πόρων
Έρευνα αγοράς: Ορισμός και Περιγραφή Είναι:Μια ευρύτερη διοικητική δραστηριότητα, η οποία ΔΕΝ περιορίζεται απλώς στην διερεύνηση των επιθυμιών, σκέψεων.
PSY 301 Μάθημα 2ον KOINΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΜΕΘΟΔΟΙ & ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ.
ΕΡΓΑΣΙΑ Επιχειρηματικό Σχέδιο. Σκοπός Κατάρτιση συνοπτικού επιχειρηματικού σχεδίου για τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος.
ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΜΙΑΣ ΝΕΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης 9/21/2016 Βιωσιμότητα Νέας Επιχείρησης 1.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Ενότητα 21 : ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Θεοφανίδης Φαίδων Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 10 ΕΤΑ & ΗΘΙΚΕΣ ΠΡΟΕΚΤΑΣΕΙΣ TEI Κρήτης Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Μεθοδολογίες Τουριστικής Αγοράς 2 η Διάλεξη TEI Κρήτης Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Ανάπτυξη – Βελτίωση του Ανθρώπινου Δυναμικού
Διάλεξη 10 η ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (MIS) TEI Κρήτης Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας Διάλεξη 2. Στελέχη που ασχολούνται… Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ▫ Ομάδα από 4-6 άτομα διαφόρων τμημάτων και ένα ανώτατο στέλεχος.
Επίσημος ορισμός Ποιότητας (πρότυπο ISO 8402) Σύνολο χαρακτηριστικών μιας οντότητας για την ικανοποίηση εκφρασμένων και συνεπαγόμενων αναγκών. Αντικείμενο.
► Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Έρευνα ► Ορισμοί ► Χαρακτηριστικά επιστημονικής έρευνας ► Τύποι της έρευνας ► Η χρησιμότητα της έρευνας στο χώρο της υγείας.
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕκπαιδευτικΗς ΕΡΕΥΝΑΣ: Συγγραφη εργασιας
Μεθοδολογία της έρευνας στις Κοινωνικές Επιστήμες Ι &ΙΙ
Επιχειρηματικός Σχεδιασμός
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 10
Λειτουργίες διοίκησης
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Πληροφοριακά Συστήματα Ανώτατης Διοίκησης (EIS) Συστήματα Υποστήριξης Ανώτατης Διοίκησης (ESS) Συστήματα Υποστήριξης Αποφάσεων στο Διαδίκτυο (Web-based.
Μεθοδολογία Έρευνας 3ο εξάμηνο
Κύρια βήματα της έρευνας Πρωτόκολλο έρευνας
MARKETING 3η διαλεξη – το μιγμα μαρκετινγκ – η τιμη
Σεμινάριο Τελειοφοίτων
Βιωςιμοτητα μιας Νεας Επιχειρηςης
Αναστασία Γεωργιάδου Σχολική Σύμβουλος ΠΕ04
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΣΤΙΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΥΓΕΙΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ
Μεθοδολογια εκπαιδευτικης ερευνας
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας
Μεθοδολογία της έρευνας στις Κοινωνικές Επιστήμες Ι &ΙΙ
Επιμέρους Στοιχεία Αξιολόγησης Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Το κόστος Ποιότητας    
Επιλογή κατάλληλης μεθόδου στην ποιοτική έρευνα
Έννοιες από τη Διδακτική Βασίλης Δαγδιλέλης. 2 Διδακτική Διδακτική. Είναι ένα πεδίο ερευνών (όχι ακόμη μια Επιστήμη) που παράγουν ένα σύνολο από προτάσεις.
Εισαγωγή στη Στατιστική για τις Βιοεπιστήμες
ΤΕΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Τμήμα: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ
Λειτουργίες διοίκησης
Μεθοδολογία της Έρευνας στις Κοινωνικές Επιστήμες Ι & ΙΙ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ ΓΙΑ ΛΗΨΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ ΓΙΑ ΛΗΨΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΦΑΙΔΩΝ ΘΕΟΦΑΝΙΔΗΣ Διδάκτορας Πανεπιστημίου Πειραιώς, Μάρκετινγκ, MBA (Cardiff). ΙΕΚ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ

Ορισμός Έρευνας Αγοράς «Η Έρευνα Αγοράς είναι μια ευρύτερη και πολυσύνθετη διοικητική δραστηριότητα, η οποία αφορά τον συστηματικό σχεδιασμό, τη συλλογή, ανάλυση και παρουσίαση των δεδομένων σε μορφή πληροφοριών που αφορούν ένα συγκεκριμένο πρόβλημα». Αποτελεί συνδετικό κρίκο της επιχείρησης με το περιβάλλον/αγορά. Αποσκοπεί στη λήψη καλύτερων αποφάσεων που μεγιστοποιούν ένα επιθυμητό αποτέλεσμα (πωλήσεις, κέρδη, ισχυρή θέση στην αγορά).

Οι τέσσερις εναλλακτικοί τρόποι λήψης απόφασης Οι τέσσερις εναλλακτικοί τρόποι λήψης απόφασης 1ος τρόπος – Διαίσθηση: Ο μάνατζερ βασίζεται στο ένστικτο του! 2οςτρόπος - Γνώμη ειδικών: Οι αποφάσεις παίρνονται από άτομα που διαθέτουν εξειδικευμένη γνώση στη λήψη των συγκεκριμένων αποφάσεων. 3ος τρόπος - Εμπειρία: Ο μάνατζερ έχει ξαναπάρει παρόμοιες αποφάσεις στο παρελθόν (έχει εμπειρία) και βασίζεται σε αυτή (εμπειρική γνώση).

Τέταρτη και καλύτερη επιλογή: Η Έρευνα Αγοράς ! Τέταρτη και καλύτερη επιλογή: Η Έρευνα Αγοράς ! Η έρευνα αγοράς χρησιμοποιεί έναν επιστημονικό, δηλαδή συστηματικό τρόπο συλλογής και ανάλυσης δεδομένων που τις μετατρέπει σε πληροφορίες. Απαντάει σε επιχειρηματικά-διοικητικά προβλήματα στα πλαίσια ενός επιλεγμένου και ελεγχόμενου εννοιολογικού πλαισίου αναφοράς. Αν εκτελεστεί σωστά, οδηγεί σε πιο αξιόπιστες και έγκυρες πληροφορίες, στις οποίες μπορούν να βασισθούν τα ηγετικά στελέχη για την επίλυση προβλημάτων.

Απαραίτητα Στοιχεία για Καριέρα στο Πεδίο της Έρευνας Αγοράς Κοινή λογική. «Συμπάσχεια» (Empathy). Οργανωτικές ικανότητες. Αναλυτική ικανότητα (εξαγωγή αποτελεσμάτων) Ικανότητα κριτικής αξιολόγησης (ερμηνεία αποτελεσμάτων). Τεχνικές γνώσεις – γνώσεις στατιστικής (π.χ. χρήση SPSS, γνώση μεθοδολογιών, τεχνικές ανάλυσης δεδομένων, δειγματοληψία, ποσοτικές και ποιοτικές μέθοδοι κτλ.). Σε ανώτερα στάδια δράσης: Οξυδέρκεια – Ευφυΐα.

Στάδια Ανέλιξης-Εργασιακό Αντικείμενο Συλλογή στοιχείων (τηλεφωνική-προσωπική) Σχεδιασμός ερωτηματολογίου Σχεδιασμός και επιλογή δείγματος Τεχνική Ανάλυση Κριτική αξιολόγηση ευρημάτων Επικοινωνία με τον πελάτη Σχεδιασμός και ηγεσία όλης της ερευνητικής προσπάθειας.

Ορισμένες «γνωστές» εταιρείες έρευνας αγοράς: TNS ICAP A.E. MRB HELLAS A.E. METRON ANALYSIS Α.Ε. OPINION Α.Ε. RESEARCH INTERNATIONAL A.E. ΚΑΠΑ RESEARCH A.Ε. AGB NIELSEN MEDIA RESEARCH A.E. CENTRUM Α.Ε. GLOBAL LINK INTERNATIONAL EΠΕ και πολλές άλλες που ψάχνουν για ικανά στελέχη!

TAKE HOME MESSAGE: «ΠΡΙΝ ΔΡΑΣΕΙΣ, ΕΡΕΥΝΑ!!!»