Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση εκπαιδευτικού σεναρίου Νότα Σεφερλή
Το Διαδίκτυο στη σχολική τάξη
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Εκπαιδευτική Τεχνολογία – Πολυμέσα Ιστοεξερευνήσεις
ΙΣΤΟΕΞΕΡΕΥΝΗΣΕΙΣ (WEBQUESTS) γιατί ιστοεξερευνήσεις;;; πως μπορούν να χρησιμοποιηθούν; τι είναι; 1.
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 Δουλεύοντας με Σχέδια Εργασίας – Η μέθοδος Project Γιάννης Ρουσσάκης.
ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ, ΙΣΤΟΧΩΡΩΝ ΚΑΙ ΠΥΛΩΝ
Πανελλήνιο Ψηφιακό Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
 Παρουσιάζοντας πολιτισμικό υλικό στα σχολεία
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΤΔΕ ΡΟΔΟΣ 2010
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ.  Κ ανένα παιδί απ’ έξω  Ό λα τα παιδιά ενταγμένα στη μαθησιακή διαδικασία εκπαιδευτικός συνδιαμορφωτής του υλικού  Ο.
ΞΑΝΘΗ 2013, 2ο ΣΕΚ ΞΑΝΘΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΗΣ : ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΙΔΗΣ Μαθηματικός.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ WEBQUEST;.  Είναι μια εικονική διάταξη διδασκαλίας και μάθησης μέσα στο διαδίκτυο.  Όλες οι πληροφορίες γι’ αυτή τη διαδικασία προέρχονται.
Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου Ειδικό Μέρος Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (κλάδοι ΠΕ60-70) ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ.
Διδακτική Μεθοδολογία του Λογισμικού Ιστορίας
Εφαρμογές των νέων Τεχνολογιών στη διδασκαλία και μάθηση
Η ποιότητα της πληροφορίας στο εκπαιδευτικό υλικό που χρησιμοποιείται ή διανέμεται μέσω του Internet Χρήστος Σαβρανίδης Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων Τμήμα ΦΠΨ.
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΤΜΗΜΑ Π 2 ΓΟΓΟΥΛΟΥ ΑΓΟΡΙΤΣΑ ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5.4 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ, ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗ.
Εν. 2.4 Γενικού Μέρους Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Το εκπαιδευτικό σενάριο Νότα Σεφερλή
Αναπτύσσοντας δεξιότητες αναζήτησης στον Παγκόσμιο Ιστό: Η χρήση των WebQuest.
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Σενάρια διδασκαλίας ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Ειδική Θεματική Δραστηριότητα Τμήμα Βπ– Τομέα Πληροφορικής 1 ου ΕΠΑΛ Λιβαδειάς Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Αθανασίου Παρασκευή ΠΕ19/ Σκίτσος Δημήτριος ΠΕ.
Α.ΜΑ.Π.. Αναπτύχθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος «Πλειάδες» Ομάδα επιστημόνων – Διδακτικής Φυσικών επιστημών – Φυσικής – Πληροφορικής Συνεργασία σχολών.
Σενάριο.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Σχεδίαση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την αξιοποίηση των ΤΠΕ Οι ΤΠΕ χαρακτηρίζονται ως μέσο αναδιομόρφωσης της εκπ/κής πρακτικής. Μέσο συμπληρωματικό.
Μια φορα κι eναν καιρο στο Διαδικτυο…
Τάξεις στις οποίες απευθύνεται: Β Γυμνασίου
Αναλυτικά Προγράμματα για τα Δημόσια Σχολεία της Κυπριακής Δημοκρατίας Σεμινάρια Σεπτεμβρίου 2010 Κουτσίδης Γιώργος 1.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Road 10 0 m Men u AΣΠΑΙΤΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΤΕ, Eργαστήριο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ/ΠΟΛΥΜΕΣΑ …μία πυξίδα για τον εκπαιδευτικό.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Ιστοεξερευνήσεις (Webquests) Ζαρταλούδη Σμαρώ Μαζαράκου Μάντυ.
Τι είναι το Εκπαιδευτικό Σενάριο
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ  Επιμορφωτής:
Επιμόρφωση Εκπ/κών στη χρήση και την αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική και διδακτική διαδικασία.
Καλέμας Απόστολος, ΚΣΕ ΔΗΜΗΤΡΑ, Λάρισα Μάιος 2008 Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στη χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διδακτική διαδικασία Αναλυτικό.
Διδακτική προσέγγιση βασισμένη σε δραστηριότητες αξιοποιώντας το διαδίκτυο.
Χρήση και αξιοποίηση ΤΠΕ στην διδακτική διαδικασία
Αναπτύσσοντας δεξιότητες αναζήτησης στον Παγκόσμιο Ιστό: Η χρήση των WebQuests webquest.
Διδακτική Πληροφορικής
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΜΕ ΤΙΣ «ΙΔΕΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ» 1 Ν. Αμανατίδης.
Κυριακή Σεβεντεκίδου, ΠΕ02
Ιστοεξερευνήσεις: Αξιοποιώντας το Διαδίκτυο στην τάξη
Εκπαιδευτική Τεχνολογία – Πολυμέσα Ιστοεξερευνήσεις Κυπαρισσία Παπανικολάου Eπ. Καθηγήτρια Γενικό Τμήμα Παιδαγωγικών μαθημάτων
ΚΑΤΑΝΟΩ ΤΙΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ SCRATCH Χρήστος Μανώλης, Πληροφορικός ΠΕ 19 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2015 Ομάδα ανάπτυξης 6 ο εσπερινό ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης.
1 Road 10 0 m Men u Γιάννης Ρες Επιστημονικός Συνεργάτης ΙΕΠ …μία πυξίδα για τον εκπαιδευτικό.
Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ schools.gr/content/index.php?lesson_id=1 &ep=67 schools.gr/content/index.php?lesson_id=1.
Γ. Αλεξιάδης.  Εκπαιδευτική δραστηριότητα, κατά την οποία οι περισσότερες ή και όλες οι πληροφορίες που απαιτούνται για την επίλυση ενός προβλήματος.
Δομή & και Αξιολόγηση εκπαιδευτικών σεναρίων. Διδασκαλία μέσω παραδείγματος Ανοίξτε την παρακάτω ιστοσελίδα και διαβάστε το σενάριο βασισμένο στο «Πούσι»
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΣΤΟ Ε. Π. ΠΑΙ. Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ / Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ.
ΜΑΡΙΑ ΣΥΡΓΙΑΝΝΗ, ΣχολιΚΗ Συμβουλοσ Θεολογων
Τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του Διαδικτύου και η ευρεία του αποδοχή από τις νεαρές ηλικίες καλλιέργησαν την ιδέα της αξιοποίησής του ως ένα εργαλείο στην.
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
Ιστοεξερευνήσεις Εργαστήριο
Παραγωγή Ηλεκτρονικού Προϊόντος – ψηφιακός πίνακας ανακοινώσεων
ΤΙ ΕIΝΑΙ ΤΟ WEB2 Το Web 2.0 αναφέρεται σε μια αναμενόμενη δεύτερη γενιά του Web που επιτρέπει στα άτομα να δημιουργούν, να δημοσιεύουν, να ανταλλάσσουν,
Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής
Δημιουργία σεναρίου.
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
«Τα ψηφιακά εργαλεία στη διδακτική πράξη»
ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ, ΙΣΤΟΧΩΡΩΝ ΚΑΙ ΠΥΛΩΝ
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής [Β3] -Παρουσίαση, σχολιασμός και προσαρμογή δραστηριοτήτων για την Πληροφορική στο Γυμνάσιο αξιοποιώντας το διαδίκτυο

Το Διαδίκτυο στη σχολική τάξη Με ποιους τρόπους μπορούμε να οργανώσουμε και να κατευθύνουμε τη δραστηριότητα των μαθητών στη διάρκεια αναζήτησης υλικού στο Διαδίκτυο προς το ουσιαστικό, το χρήσιμο, το αξιόλογο με βάση συγκεκριμένους διδακτικούς στόχους; Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής | Ενότητα 2η (Σύγχρονες Τεχνολογίες Λογισμικού) | Μέρος Α (Επικαιροποίηση Γνώσεων)

Προσέγγιση Ιστοεξερευνήσεων (WebQuest) Μία Ιστοεξερεύνηση αποτελεί ένα σενάριο κατευθυνόμενης διερεύνησης που χρησιμοποιεί πηγές από τον Παγκόσμιο Ιστό και μια αυθεντική αποστολή για να κινητοποιήσει τους μαθητές να διερευνήσουν ανοιχτά ερωτήματα, να επεκτείνουν την προσωπική τους εμπειρία, και να συμμετέχουν σε ομαδικές εργασίες Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής | Ενότητα 2η (Σύγχρονες Τεχνολογίες Λογισμικού) | Μέρος Α (Επικαιροποίηση Γνώσεων)

Ιστοεξερευνήσεις: σκοπός Διευκολύνουν τον εκπαιδευτικό στο σχεδιασμό μαθημάτων ορίζοντας τα συστατικά στοιχεία & τη δομή τους Οριοθετούν τη δραστηριότητα των μαθητών –συχνά ομαδική-, να εστιάζουν στη χρήση της πληροφορίας παρά στην απλή αναζήτησή της Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής | Ενότητα 2η (Σύγχρονες Τεχνολογίες Λογισμικού) | Μέρος Α (Επικαιροποίηση Γνώσεων)

Ιστοεξερευνήσεις: στόχοι Διδακτικοί / μαθησιακοί στόχοι Δεξιότητες πληροφοριακού εγγραμματισμού Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής | Ενότητα 2η (Σύγχρονες Τεχνολογίες Λογισμικού) | Μέρος Α (Επικαιροποίηση Γνώσεων)

Ιστοεξερευνήσεις: δομικά στοιχεία Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής | Ενότητα 2η (Σύγχρονες Τεχνολογίες Λογισμικού) | Μέρος Α (Επικαιροποίηση Γνώσεων)

Ιδιαίτερα χαρακτηριστικά Πρωτότυπο σενάριο Επιλογή Πηγών από Διαδίκτυο Ομαδική εργασία με ανάθεση ρόλων Πίνακες κανόνων αξιολόγησης Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής | Ενότητα 2η (Σύγχρονες Τεχνολογίες Λογισμικού) | Μέρος Α (Επικαιροποίηση Γνώσεων)

Κρίσιμα σημεία στο σχεδιασμό Ιστοεξερευνήσεων Η εκπαιδευτική αξία του έργου: με στόχο τη διαθεματικότητα Η προσωπική αξία για τους μαθητές Οι προτεινόμενες πηγές στο Διαδίκτυο να ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της δραστηριότητας και στο επίπεδο των μαθητών Οι δυνατότητες πρόσβασης και διαθεσιμότητα πληροφοριακού υλικού Οι χρονικές απαιτήσεις του έργου / έκταση θέματος Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής | Ενότητα 2η (Σύγχρονες Τεχνολογίες Λογισμικού) | Μέρος Α (Επικαιροποίηση Γνώσεων)

Επιλέγοντας πηγές για τους μαθητές... Η επιλογή των προτεινόμενων πηγών πρέπει να γίνεται με άξονες: Περιεχόμενο : Να περιλαμβάνουν θέματα σχετικά με τη δραστηριότητα των μαθητών Το υλικό τους να ανταποκρίνεται στο επίπεδο των μαθητών Η παρουσίαση των θεμάτων να είναι ενδιαφέρουσα και ελκυστική για τους μαθητές Μορφή (σχεδιασμός site) Η πολυπλοκότητά τους να ανταποκρίνεται στις δεξιότητες πλοήγησης των μαθητών Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής | Ενότητα 2η (Σύγχρονες Τεχνολογίες Λογισμικού) | Μέρος Α (Επικαιροποίηση Γνώσεων)

Πίνακες με κανόνες αξιολόγησης (Rubrics) Προτείνεται στις περισσότερες Ιστοεξερευνήσεις ορίζει βασικά κριτήρια αξιολόγησης των επιδιωκόμενων στόχων με ακριβείς περιγραφές των διαβαθμίσεων της κλίμακας αξιολόγησης Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής | Ενότητα 2η (Σύγχρονες Τεχνολογίες Λογισμικού) | Μέρος Α (Επικαιροποίηση Γνώσεων)

Πίνακας με κανόνες αξιολόγησης παρουσιάσεων μέσω υπολογιστή Πολύ Καλή Καλή Μέτρια Ανεπαρκής Στόχοι Οι στόχοι της παρουσίασης είναι ξεκάθαροι για το κοινό στο οποίο απευθύνεται Οι προδιαγραφές & οι στόχοι της παρουσίασης είναι σε μεγάλο βαθμό ξεκάθαροι για το κοινό που απευθύνεται Περιορισμένος αριθμός στόχων δεν επιτεύχθηκε πλήρως Αρκετοί στόχοι δεν επιτεύχθηκαν πλήρως Περιεχόμενο Κάλυψη θέματος σε βάθος με ανάδειξη των σημαντικών σημείων και παροχή κατάλληλων πηγών. Πολύ καλή γνώση του θέματος. Περιλαμβάνει σημαντική πληροφορία για το θέμα ή παροχή σχετικών πηγών. Καλή γνώση του θέματος. Περιλαμβάνει σημαντική πληροφορία για το θέμα ή παροχή σχετικών πηγών αλλά υπάρχουν 1-2 λάθη στην τεκμηρίωση. Περιορισμένο περιεχόμενο/πηγές ή αρκετά λάθη στην τεκμηρίωση. Οργάνωση Καλά δομημένο υλικό με τη χρήση κατάλληλων επικεφαλίδων, συνδέσμων και ομαδοποίηση σχετικού υλικού. Χρησιμοποιεί επικεφαλίδες & συνδέσμους για την δόμηση του υλικού, αλλά υστερεί στη συνολική οργάνωση των θεμάτων Λογική οργάνωση περιεχομένου στο μεγαλύτερο μέρος Δεν υπήρχε καθαρή ή λογική δομή παρά μόνο πολλά επιμέρους γεγονότα Τεχνικά Η ποιότητα γραφικών, ήχου και βίντεο είναι εξαιρετική και όλες οι συνδέσεις λειτουργικές Η ποιότητα γραφικών, ήχου και βίντεο είναι ικανοποιητική και όλες οι συνδέσεις λειτουργικές Η ποιότητα γραφικών, ήχου και βίντεο είναι μέτρια ή/και κάποιες συνδέσεις μη λειτουργικές …. Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής | Ενότητα 2η (Σύγχρονες Τεχνολογίες Λογισμικού) | Μέρος Α (Επικαιροποίηση Γνώσεων)

Δομή μιας Ιστοεξερεύνησης Σελίδα του μαθητή Εισαγωγή (Introduction) με την κεντρική ιδέα του σεναρίου Εργασία ή Αποστολή (Task) ορίζει την εργασία και το ρόλο των μαθητών Διαδικασία (Process) περιγράφει τον τρόπο εργασίας των μαθητών Αξιολόγηση (Evaluation) περιγράφει τρόπο αξιολόγησης των στόχων του μαθήματος και δράσεων-προϊόντων μαθητών Συμπέρασμα (Conclusion) συνοψίζει ανακεφαλαιώνει, προτείνει Σελίδα καθηγητή με οδηγίες για την εφαρμογη και τον συντονισμό της Ιστοεξερεύνησης Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής | Ενότητα 2η (Σύγχρονες Τεχνολογίες Λογισμικού) | Μέρος Α (Επικαιροποίηση Γνώσεων)

Ιστοεξερεύνηση:Εισαγωγή Στην Εισαγωγή παρουσιάζεται η κεντρική ιδέα του σεναρίου με έναν πρωτότυπο τρόπο ...  Οδηγίες ορίζει τη ‘σκηνή’, το πλαίσιο του σεναρίου, επισύρει την προσοχή των μαθητών και τους καλεί να προβληματιστούν στα θέματα και ερωτήματα του σεναρίου, παρέχει γενικές πληροφορίες σχετικές με το θέμα του σεναρίου Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής | Ενότητα 2η (Σύγχρονες Τεχνολογίες Λογισμικού) | Μέρος Α (Επικαιροποίηση Γνώσεων)

Ιστοεξερεύνηση: Εργασία ή Αποστολή Στην Εργασία ή Αποστολή (Task) περιγράφεται ο ρόλος των μαθητών στο σενάριο και ορίζεται η εργασία που πρόκειται να αναλάβουν  Οδηγίες θέτει το σκοπό της εργασίας των μαθητών, ενημερώνει του μαθητές για το έργο τους, περιγράφει με λεπτομέρεια τα αναμενόμενα προϊόντα της εργασίας των μαθητών και τα διαθέσιμα εργαλεία/πηγές για την πραγματοποίησή τους. Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής | Ενότητα 2η (Σύγχρονες Τεχνολογίες Λογισμικού) | Μέρος Α (Επικαιροποίηση Γνώσεων)

Ιστοεξερεύνηση: Διαδικασία Στη Διαδικασία (Process) περιγράφεται ο προτεινόμενος τρόπος εργασίας των μαθητών προκειμένου να πραγματοποιήσουν / επιτελέσουν το ρόλο τους.  Οδηγίες περιγράφει βήμα προς βήμα, τι θα πρέπει οι μαθητές να κάνουν για να ολοκληρώσουν την εργασία τους, περιγράφει τον τρόπο οργάνωσης των μαθητών, τις φάσεις ατομικής-ομαδικής εργασίας & στόχους τους, προτείνει και σχολιάζει πηγές προς διερεύνηση υποστηρίζοντας κάθε βήμα της εργασίας των μαθητών. Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής | Ενότητα 2η (Σύγχρονες Τεχνολογίες Λογισμικού) | Μέρος Α (Επικαιροποίηση Γνώσεων)

Ιστοεξερεύνηση: Αξιολόγηση Περιγράφει τρόπος αξιολόγησης των στόχων του μαθήματος και τα κριτήρια αξιολόγησης της δράσης των μαθητών και των προϊόντων της. Προσέγγιση της κανόνων αξιολόγησης (rubrics) Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής | Ενότητα 2η (Σύγχρονες Τεχνολογίες Λογισμικού) | Μέρος Α (Επικαιροποίηση Γνώσεων)

Ιστοεξερεύνηση: Συμπέρασμα Συνοψίζει τους στόχους του σεναρίου και τους τρόπους με τους οποίους επιτεύχθηκαν.  Οδηγίες συνοψίζει τη μαθησιακή εμπειρία, επιτρέπει τον αναστοχασμό στη διαδικασία που ακολουθήθηκε, θέτει ανοιχτά ερωτήματα προς διερεύνηση πιθανά στο μέλλον, προκαλεί τον προβληματισμό για την αξιοποίηση πληροφοριών-γνώσεων που αποκόμισαν σε διαφορετικές καταστάσεις Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής | Ενότητα 2η (Σύγχρονες Τεχνολογίες Λογισμικού) | Μέρος Α (Επικαιροποίηση Γνώσεων)

Ιστοεξερεύνηση: Σελίδα καθηγητή Η σελίδα καθηγητή απευθύνεται στους εκπαιδευτικούς που πρόκειται να εφαρμόσουν την Ιστοεξερεύνηση. Περιλαμβάνει θέματα, συμβουλές, και οδηγίες οργάνωση και εφαρμογή του σεναρίου στην τάξη, ένταξη στο αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών, και αξιολόγηση των επιδιωκόμενων στόχων. Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής | Ενότητα 2η (Σύγχρονες Τεχνολογίες Λογισμικού) | Μέρος Α (Επικαιροποίηση Γνώσεων)

Κατασκευάζοντας Ιστοξερευνήσεις … ως ένα φύλλο εργασίας σε κειμενογράφο … ως μια υπερμεσική παρουσίαση με υπερσυνδέσμους προς τα διαφορετικά πεδία της Ιστοεξερεύνησης επιτρέποντας την ελεύθερη πλοήγηση … με λογισμικό παρουσιάσεων … ως δικτυακό τόπο … ως ιστολόγιο QuestGarden http://questgarden.com/: περιβάλλον ανάπτυξης και διαμοιρασμού Ιστοεξερευνήσεων από τον εμπνευστή των Ιστοεξερευνήσεων Bernie Dodge (απαιτεί εγγραφή με συμβολικό ποσό – δυνατότητα δοκιμαστικής χρήσης 30 ημερών) Zunal.com χώρος ανάρτησης και φιλοξενίας Ιστοεξερευνήσεων (ελεύθερο) Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής | Ενότητα 2η (Σύγχρονες Τεχνολογίες Λογισμικού) | Μέρος Α (Επικαιροποίηση Γνώσεων)

των εκπαιδευτικών οι κοινότητες… Άτυπες κοινότητες εκπαιδευτικών που διαρκώς αναπτύσσουν και ανταλλάσσουν Ιστοεξερευνήσεις και εμπειρίες από την εφαρμογή τους στην τάξη WebQuest.org http://webquest.org QuestGarden http://questgarden.com/ Zunal.com http://zunal.com WebQuest Locator για Επιστήμη και τεχνολογία (Science and Technology) http://www.gecdsb.on.ca/d&g/DP/locatori.asp WebQuest.com, celebrating the best in WebQuests http://www.bestwebquests.com/ Help teachers use the Internet effectively: http://www.internet4classrooms.com/on-line_quest.htm Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής | Ενότητα 2η (Σύγχρονες Τεχνολογίες Λογισμικού) | Μέρος Α (Επικαιροποίηση Γνώσεων)