Πώς γράφουμε μια εργασία -Project

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ελληνογαλλική Σχολή Πειραιά «Ο Άγιος Παύλος» Τμήμα Γ1 Γυμνασίου Με τι θα ασχοληθούμε σήμερα…
Advertisements

Πρόγραμμα Εκπαίδευσης Μουσουλμανοπαίδων
Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση εκπαιδευτικού σεναρίου Νότα Σεφερλή
ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
Γραπτη εργαςια ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
Τι είναι το Σχέδιο Εργασίας (Project) και τι μέθοδος Project;
1 Μια διδακτική πρόταση για τις εκπαιδευτικές επισκέψεις ΘΕΜΑ ΠΡΟΟΔΟΥ.
Ερευνητικη εργασια (project) β’ ταξη τομεασ πληροφορικησ
Tο project από τα μάτια των μαθητών ΕΓΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑ Το καλοκαίρι του 2011, όταν άκουγα στην τηλεόραση για ένα καινούριο μάθημα– την ερευνητική.
Στάδια διεξαγωγής εκπ/κής έρευνας
ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ
Ειδικά Θέματα Στατιστικής
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ
Γενικό πλαίσιο παρουσιάσεων Διάρκεια παρουσιάσεων: 10 λεπτά με 5 λεπτά για ερωτήσεις Φόρματ παρουσιάσεων: PowerPoint ή αντίστοιχο πρόγραμμα Αριθμός ομιλητών:
Προγραμματισμός Ενότητας στο μάθημα των Ελληνικών
Εν. 2.4 Γενικού Μέρους Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Το εκπαιδευτικό σενάριο Νότα Σεφερλή
Περιεχόμενο Γραπτής Εργασίας
Βιωματικές Δράσεις 2 ο Γυμνάσιο Καλλίπολης
Στάδια της έρευνας 1. Τίτλος της έρευνας 2
1 ΘΕΜΑ ΠΡΟΟΔΟΥ Μια διδακτική πρόταση για τις εκπαιδευτικές επισκέψεις.
Η συγγραφή μιας διδακτορικής διατριβής Αριστείδης Ν. Χατζής Ε.Λ.Κ.Ε.16/12/2004.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ (PROJECT) ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ 2 ΓΕΛ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ.
Εκπαίδευση σταδιοδρομίας στο ελληνικό δημοτικό σχολείο
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ - ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ.
Χρήση και αξιοποίηση ΤΠΕ στην διδακτική διαδικασία
Ποσοτική Ανάλυση Κειμένου 9η Εβδομάδα. Δειγματοληπτική Έρευνα Μαθαίνουμε από τον πληθυσμό. Πως θέτουμε ερωτήματα; Δημοσκοπήσεις Σχεδιασμός ερωτηματολογίων.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Βασική βιβλιογραφία:
ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ “Επιστημονική εργασία” Εύρεση πηγών Άξονες δομής επιστημονικού άρθρου (αναγνώριση) Κανόνες γραφής επιστημονικού άρθρου (αναγνώριση)
Σεμινάριο Τελειοφοίτων Διατύπωση ερευνητικών υποθέσεων.
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
Συγγραφή μεταπτυχιακής διπλωματικής εργασίας Χριστίνα Κανάκη Βιβλιοθηκονόμος, PhD Μάιος 2016.
ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΓΓΡΑΦΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ
Δραματική Τέχνη στην εκπαίδευση: Ερευνητικό Σχέδιο Ι Στις ανθρωπιστικές επιστήμες επικράτησαν δύο ερευνητικές κατευθύνσεις: Η στατιστική ανάλυση (συνυπολογίζει.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη
Παναγιώτης Γ. Μουσταΐρας Δρ Κοινωνιολογίας της Εκπαίδευσης
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕκπαιδευτικΗς ΕΡΕΥΝΑΣ: Συγγραφη εργασιας
Κατάρτιση και αποδελτίωση βιβλιογραφίας
Μάθημα: Μεθοδολογία Επιστημονικής Έρευνας
Σεμινάριο Τελειοφοίτων
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Βασική βιβλιογραφία:
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Βασική βιβλιογραφία:
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Βασική βιβλιογραφία:
Μελλοντικές Προκλήσεις στην Επιστήμη και Μηχανική του Περιβάλλοντος
Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Ποιοτική μεθοδολογία έρευνας στη Διδακτική των Μαθηματικών
“Τίτλος του άρθρου” Ονόματα συγγραφέων Ονόματα Φοιτητών.
Μεθοδολογία Έρευνας 3ο εξάμηνο
Διακριτά μέρη μιας επιστημονικής εργασίας
Δομή ερευνητικής εργασίας
Τζων Λοκ Λήδα Ευαγγελινού Β1.
Σεμινάριο Τελειοφοίτων
Κύρια βήματα της έρευνας Πρωτόκολλο έρευνας
Αυδίκος Αθανάσιος – Πήχας Στέφανος
ENNOIEΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι & ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ
Μεθοδολογια εκπαιδευτικης ερευνας
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 9η Σύνταξη Πτυχιακής Εργασίας
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «……Τίτλος…»
Σταυρούλα Σαμαρτζή και Σμαράγδα Καζή Τμήμα Ψυχολογίας
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Προσχολική Παιδαγωγική
Δ7: Διδασκαλία και μάθηση των Μαθηματικών με διαδικασίες επίλυσης προβλημάτων Εργασία στην ενότητα 2 Καράβη Θωμαΐς Θέμα: (3) Μελετήστε το παρακάτω άρθρο.
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
Ακαδημαϊκές και Επαγγελματικές Δεξιότητες
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΡΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑΣ
Βιβλιογραφική Ανασκόπηση
ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗ ΤΗΣ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πώς γράφουμε μια εργασία -Project Από τον Διευθυντή του Λυκείου Κων/νο Καμπουράκη Φιλιππιάδα 2011 How to write a project report?

Η ταυτότητα της εργασίας Πού έγινε η εργασία και πότε Σχολείο, πανεπιστήμιο, ερευνητικό ινστιτούτο 1Ο ΓΕΛ Φιλιππιάδας, Τάξη Α΄ (στο πλαίσιο του μαθήματος project), 10 τετράμηνο σχολικού έτους 2011-12 Τίτλος εργασίας Ποιοι την κάνουν Ονόματα μαθητών Ονόματα επιβλεπόντων καθηγητών Σε ένα project θα μπορούσε να υπάρχει στη σελίδα αυτή και μια φωτογραφία (π.χ. του σχολείου ή τις ομάδας) ή ένα σχετικό με το θέμα σκίτσο, ένα σχήμα ή ένα διάγραμμα.

Περίληψη (Abstract) Λέξεις κλειδιά Η περίληψη έχει έκταση γύρω στις δέκα γραμμές, σ΄αυτή αναφέρουμε με σαφήνεια τι κάναμε, ποια διαδικασία ακολουθήσαμε, τι βρήκαμε, ποιο / ποια είναι τα συμπεράσματα μας. Αμέσως μετά την περίληψη σε 2-3 γραμμές γράφουμε τις λέξεις κλειδιά (Key-words) Η περίληψη και οι λέξεις -κλειδιά συνήθως γράφονται και σε μια ξένη γλώσσα ώστε ένας ξενόγλωσσος να καταλάβει που αναφέρεται η εργασία και αν τον ενδιαφέρει να την μεταφράσει και να την διαβάσει. HOW TO WRITE AN ABSTRACT?

Εισαγωγή(Indroduction) Ανασκόπηση της βιβλιογραφίας Αναφερόμαστε ευρύτερα στο θέμα της εργασίας μας, π.χ. αν το θέμα μας είναι «H ρύπανση των ποταμών» θα αναφερθούμε από πότε άρχισε το ενδιαφέρον της επιστημονικής κοινότητας και των κοινωνιών γι΄αυτό το θέμα και με αφορμή ποια γεγονότα. Ποια είναι η γενικότερη κατάσταση, τι έχουν δείξει οι μέχρι τώρα μελέτες, τι μέτρα προτείνονται. Αναφέρουμε μια ανασκόπηση της σχετικής με το θέμα βιβλιογραφίας, ποιοι έχουν ασχοληθεί με το θέμα και ποια τα ευρήματα τους. Ειδικότερα αναφερόμαστε στο δικό μας θέμα, τι έχει προηγηθεί από άλλους για τη μελέτη του, που εστιάζουμε την προσοχή μας, ποια είναι η υπόθεση εργασίας μας, και ποιοι οι στόχοι μας. Η έκταση της ενότητας αυτής μπορεί να είναι 2-3 σελίδες

Μέθοδος (Method) Διαδικασία(procedure) Δείγμα (Sample) Πείραμα (experiment) Περιγράφουμε τη διαδικασία που ακολουθήσαμε και ποια «εργαλεία» χρησιμοποιήσαμε. Ως εργαλεία μπορούν να θεωρηθούν το «ερωτηματολόγιο», η «συνέντευξη», το «πείραμα». Παρουσιάζουμε το καθένα απ΄αυτά και εξηγούμε πώς καταλήξαμε στην τελική τους μορφή και με ποιο τρόπο τα εφαρμόσαμε. Περιγράφουμε το δείγμα μας (ηλικία, φύλο, αριθμός, χώρος που συμπληρώθηκε, επίπεδο σπουδών, κ.ά.). Στη φάση αυτή οι περιγραφές μας είναι πολύ ακριβής ώστε αν κάποιος τις ξανα-εφαρμόσει τις ίδιες διαδικασίες, να μπορεί να επαναλάβει ό,τι εμείς κάναμε και αν τις εφαρμόσει στο ίδιο ή σε ισοδύναμο δείγμα να βρει τα ίδια αποτελέσματα. Η επιστημονική διαδικασία πρέπει να είναι επαναλήψιμη. Η έκταση αυτής της ενότητας μπορεί να είναι 4-5 σελίδες.

Η έκταση της ενότητας αυτής μπορεί να είναι περί τις 4-5 σελίδες Ανάλυση δεδομένων (Analyse data) Αποτελέσματα και σχόλια (Results and comments) Καταγράφουμε σε πίνακες τα δεδομένα που προκύπτουν από το ερωτηματολόγιο ή το πείραμα ή τις συνεντεύξεις που πήραμε. Επεξεργαζόμαστε τα δεδομένα χρησιμοποιώντας στατιστικές ή μαθηματικές μεθόδους και σχολιάζουμε τα αποτελέσματα. Στην περίπτωση που τα δεδομένα δεν ποσοτικοποιούνται τότε ομαδοποιούνται / κατηγοριοποιούνται με βάση τα κοινά χαρακτηριστικά τους και σχολιάζονται. Η έκταση της ενότητας αυτής μπορεί να είναι περί τις 4-5 σελίδες

Συμπεράσματα (conclusions) Προτάσεις (propositions) Σχολιάζουμε τα αποτελέσματα που βρήκαμε και προσπαθούμε να τα συσχετίσουμε με τα αποτελέσματα άλλων εργασιών που ασχολήθηκαν με το ίδιο θέμα ή με παρόμοιο. Οι ομοιότητες, οι συγκλίσεις καθώς και οι τυχόν αποκλίσεις των δικών σας ευρημάτων με άλλες δίνουν αξιοπιστία και εγκυρότητα στην εργασία σας. Τα συμπεράσματα σας θα πρέπει να τα διακρίνει η ειλικρίνεια και η επιστημονική εντιμότητα. Στο τελευταίο μέρος αυτής της ενότητας θα πρέπει να γίνουν προτάσεις που προκύπτουν από τα συμπεράσματα της εργασίας καθώς και υποδείξεις για περαιτέρω μελέτη σε κάποιες πτυχές που διαφάνηκαν. Η έκταση της ενότητας αυτής μπορεί να είναι 2-3 σελίδες

Βιβλιογραφία (bibliograthy) – Αναφορές (references) Γράφουμε κατ΄αλφαβητική σειρά τους συγγραφείς των οποίων βιβλία ή τα άρθρα χρησιμοποιήσαμε στην εργασία μας. Στην περίπτωση που χρησιμοποιήσαμε βιβλία γράφουμε τις σελίδες από τις οποίες αντλήσαμε πληροφορίες π.χ. Potter, J & Wetherell, M. (2009) Λόγος και κοινωνική ψυχολογία: Πέρα από τις στάσεις και τη συμπεριφορά. Αθήνα: Μεταίχμιο (σελ. 57-86). Στην περίπτωση που αντλήσαμε πληροφορίες από περιοδικό το αναφέρομε όπως παρακάτω: De Berg, K. C. (1995). Student understanding of the volume, mass, and pressure of air within a sealed syringe in different states of compression. Journal of Research in Science Teaching, 32(8), 871-884. Στην περίπτωση που αντλήσαμε πληροφορίες από ιστοσελίδα την αναφέρομε όπως παρακάτω: http://en.wikipedia.org/wiki/Carbonated_water Στις διάφορες ενότητες της εργασίας όταν αναφερόμαστε σε απόψεις ή εκτιμήσεις άλλων συγγραφέων τους αναφέρουμε π.χ. (Novick & Nussbaum, 1978)