Ισαβέλλα Παπαδοπούλου ΄Β3

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ!
Advertisements

Παραμονές των Χριστουγέννων, ενώ όλοι προετοιμαζόμασταν να γιορτάσουμε τη Γέννηση του Θεανθρώπου Χριστού, του σαρκωμένου Θεού της Αγάπης…
Α΄ Προς Κορινθίους Επιστολή
Η παρουσΙα του Θεού στην ανθρωπινη ιστορια
Δρόμος αρετής και δύναμης
Οι συγγραφείς της Π. Διαθήκης τι είδους άνθρωποι ήταν;
10 Ο λαός της Διαθήκης γεννιέται καθώς πορεύεται στην έρημο
Τι είναι τα θαύματα του Χριστού;
25. « Και είδεν ο Θεός ότι καλόν»: η δημιουργία του κόσμου
Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΣΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 1 : ΓΙΑΤΙ ΜΕΛΕΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ
Κατά την Παλαιά Διαθήκη, ο σκοπός της δημιουργίας του ανθρώπου είναι... α. να φθάσει σε κοινωνία με τον Θεό β. να επιβληθεί στη γυναίκα γ. να ενωθεί.
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ Π.ΔΙΑΘΗΚΗΣ 1.Αίτια και αφορμές: ο εθνικιστικός φανατισμός στην Γερμανία, ο οποίος έβλεπε τον Χριστιανισμό ως επιβίωμα.
Π.Π.Γ. ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
Η θεραπεία του εκ γενετής τυφλού
Ομάδα: Η Αγία Πεντάδα Τμήμα: Α’1 Υπεύθυνος καθηγητής: Γ. Καπετανάκης Σχολείο: Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης.
Ο ΠΡΙΦΗΤΗΣ ΗΛΙΑΣ ΤΑ ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ.
11. Γιατί υπάρχει το κακό στον κόσμο;
5. Η Βασιλεία του Θεού: Όραμα αλλιώτικης ζωής ή ουτοπία;
Ο Χριςτος ως ςημειο αντιλεγομενο
ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΘΡΗΣΚ.ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 1.Αρχή της παιδοκεντρικότητας. 2.Αρχή της βιωματικότητας 3. Αρχή της εποπτείας.
Επιβλεπων καθηγητησ:γεωργιοσ καπετανακησ
Ασκηση 4,σελίδα 94 Ισαβέλλα Παπαδοπούλου Β΄3. 4. Ξαναδιαβάστε τη σκηνή της β' συνάντησης του τυφλού με τους Φαρισαίους (στ ): α. Ποιες αντιρρήσεις.
21. Η θεραπεία ενός παράλυτου στην Καπερναούμ
ΜΑΘΗΜΑ 21 ΙΩΑΝΝΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ Β’2.  Μκ2,1 Ύστερα από μερικές μέρες μπήκε πάλι ο Ιησούς στην Καπερναούμ και διαδόθηκε ότι βρίσκεται σε κάποιο σπίτι  2Αμέσως.
Ο προφήτης Ησαΐας Μαθητής: Άρης Χατζηαργύρης Καθηγητής: Γ.Καπετανάκης
ΣΑΒΒΑΤΟ ΤΟΥ ΛΑΖΑΡΟΥ Το Σάββατο του Λαζάρου γιορτάζουμε την ανάσταση του Λαζάρου. Καθώς ο Χριστός ετοιμαζόταν για το ταξίδι του στα Ιεροσόλυμα έμαθε ότι.
26. ‘ Ευλογημένος ο ερχόμενος’
3. Οι συγγραφείς της Παλαιάς Διαθήκης: άνθρωποι εμπνευσμένοι από το Θεό Η Π. Δ είναι ένα κείμενο παλιό, μιας άλλης εποχής: πόσο εύκολο είναι να το προσεγγίσουμε;
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Μάθημα: Θρησκευτικά Υπ. Καθηγητής: Γ. Καπετανάκης Μαθήτρια: Κατερίνα Ζιάκα Τμήμα: Β1 Σχολικό έτος:
ΑΣΚΗΣΗ 1, ΣΕΛΙΔΑ 97 Ισαβέλλα Παπαδοπούλου ΄Β3. Ασκηση 1 1. Ποια να ήταν τα συναισθήματα του Ιάειρου τη στιγμή που συναντά τον Χριστό; Πώς τον αντιμετωπίζει.
ΓΛΩΣΣΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ Τάξη Στ1 Σχολική χρονιά Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής.
Η ΕΠΙΓΕΙΑ ΖΩΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΗΜΩΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ Ο Ευαγγελισμός της Θεοτόκου.
Η ΚΑΤΑΠΑΥΣΗ ΤΗΣ ΤΡΙΚΥΜΙΑΣ- ΤΑ ΘΑΥΜΑΤΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΩΣ ΣΗΜΑΔΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΥ ΚΟΣΜΟΥ Π.Γ.Ε.Σ.Σ.Β2ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 20 ΟΜΑΔΑ: CaptainΑκης ΜΕΛΗ: ΚΑΡΝΑΡΟΥ.
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Β’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Χρήστος Γεωργανάς Β’1Π.Γ.Ε.Σ.Σ
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Β’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Χρήστος Γεωργανάς Π.Γ.Ε.Σ.Σ. Β’
Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΣΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ
Ενθαρρύνοντας την ανταπόκριση στη Βιβλική Αλήθεια
Θρησκευτικά Νίκη Κωνσταντινίδη
8. Χριστούγεννα, η γιορτή της ενανθρώπησης του Θεού
11. Η είσοδος στη Γη της Επαγγελίας:
Θρησκευτικά Έτος: Τμήμα: Β’2 Μαρασλίδου Δανάη Μαρία
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΚΕΙΜΕΝΟΥ Μτ 5,3-12
Ο ΙΗΣΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ
Επιμέλεια: Αντιγόνη- Μαρία Καρανίκα
Δανάη Φιλιπποπούλου Β’3
Υπεύθυνος καθηγητής: Γεώργιος Καπετανάκης
Θρησκευτικά Γιώργος Λεπίδας.
ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Κ. Καπετανάκης Δημήτρης Μπεκιάρης ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ 3
Η ανάσταση του Λαζάρου- «ἐγώ εἰμι ἡ ἀνάστασις καὶ ἡ ζωή»
Λαδόπουλος Γεώργιος – Θεολόγος του 2ου Γυμνασίου Ευκαρπίας
Ο Ιησούς Βαπτίζεται Πρoτυπο Γυμνaσιο Ευαγγελικhσ Σχολησ Σμυρνησ
Δόξα στον Θεό! Ωσαννά! ΠΓΕΣΣ ΝΙΚΟΛΑΣ ΜΠΟΘΟΣ-ΒΟΥΤΕΡΑΚΟΣ Β΄2
ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
ΒΙΟΓΡΑΦΙΕΣ-ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΠΑΥΛΟΣ
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ Π.ΔΙΑΘΗΚΗΣ
Θρησκευτικά: Κεφάλαιο 22 Η θεραπεία του εκ γενετής τυφλού
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΠΓΕΣΣ ΝΙΚΟΛΑΣ ΜΠΟΘΟΣ-ΒΟΥΤΕΡΑΚΟΣ Γ2
Ο Ιησούς και οι μαθητές του
ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ
ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΓΑΛΑΝΟΣ Β1 Υπ. Καθηγητής: Γ. Καπετανάκης.
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Μυρσινη Ανδρινοπουλου Β1 25/2/2016.
Υπεύθυνος καθηγητής: Γεώργιος Καπετανάκης
Επιμέλεια: Αντιγόνη-Μαρία Καρανίκα Τμήμα: Β’2 Σχολικό Έτος:
Θρησκευτικά Έτος: Τμήμα: Β’2 Μαρασλίδου Δανάη Μαρία
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΕΝΟΤΗΤΑ 22 ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Κ. Καπετανάκης
Κεφάλαιο Β΄ Η Έξοδος.
Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΣΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ
Παρουσίαση: Ιωάννα Υφαντίδου Τάξη: Δ΄2 Σχολική Χρονιά:
Πρότυπο Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Τάξη: Β΄2 Γυμνασίου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ισαβέλλα Παπαδοπούλου ΄Β3 «Ο Ιησούς με τα θαύματά του φανερώνει χειροπιαστά τον καινούριο κόσμο του Θεού» Ισαβέλλα Παπαδοπούλου ΄Β3

Μάθημα 20:Η καταπαυση της τρικυμίας-Τα θαύματα του Χριστού ως σημάδια του καινούριου κόσμου Συμπερασμα από το μάθημα: Σε αυτό το μάθημα βλέπουμε ότι ο Ιησούς προσπαθεί να μάθει στους μαθητές του μέσα από τα θαύματα (σημεία) που πραγματοποιεί καθώς και με την φράση «Ολιγόπιστοι, γιατί είστε δειλοί;», ότι ο καθένας από αυτούς είναι ικάνός να πραγματοποιήσει ένα θαύμα και να σώσει τον εαυτό του ή τον συνάνθρωπό του σε μια δύσκολη κατάσταση. Θέλει επίσης μέσα από αυτό να μας δείξει ότι η δύναμη του Θεού είναι τεράστια και οποιος πιστεύσει σε αυτήν μπορεί να την αντιληφθει.

Μάθημα 21: Η θεραπεία ενός παράλυτου στην Καπερναούμ: Ο Χριστός ελευθερώνει από την ασθένεια και από τις απάνθρωπες αντιλήψεις γιαυτήν Συμπέρασμα από το μάθημα: Μέσα από αυτό το μάθημα μπορούμε να καταλάβουμε ότι ο Ιησούς μπορεί να συγχωρεί τις αμαρτίες των ανθρώπων, αλλά επειδή αυτό ήταν ήταν πρωτάκουστο για τους ανθρώπους εκείνης της εποχής που πίστευαν ότι ο μόνο ο Θεός μπορεί να συγχωρεί τους ανθρώπους όταν Εκείνος το κρίνει, δεν πίστηκαν. Τότε ο Ιησούς απάντησε με τρόπο που τους έπεισε, λέγοντας ότι έχει την εξουσία να συγχωρεί τις αμαρτίες των ανθρώπων πάνω στην γη.Αφού έγινε αυτό το γεγονός και σηκώθηκε ο παράλυτος, όλοι όσοι ήταν παρόντες πείστηκαν για την δύναμη που μπορεί να ασκήσει ο Χριστός πάνω στην γη.

Μάθημα 22: Η θεραπεία του εκ γενετής τυφλού: Ο Ιησούς διώχνει το σκοτάδι και χαρίζει το αληθινό φως της ζωής. Συμπέρασμα του μαθήματος: Μέσα από αυτό το Ευαγγελικό κείμενο βλεπουμε ότι ο Ιησούς αρνείται την αντίληψη τόσων χρόνων, ότι δηλαδή για να είναι καποιος τυφλός ή να έχει καποια ιδιαιτερότητα, ευθύνεται ο ίδιος ή καποιος συγγενής του. Αργότερα όταν οι Φαρισαίοι διχογνωμούσαν για την προέλευση αυτού του ανθρώπου, συμπεραίνουμε ακόμα και μετά από αυτό το θαυμαστό σημείο, ήταν δύσπιστοι. Από το γεγονός ότι οι Ιουδαίοι διώχναν από την συναγωγή όποιον παραδεχόταν ότι ο Ιησούς είναι ο Μεσσίας, καταλαβαίνουμε ότι οι άνθρωποι ήταν αντίθετοι στο να υπάρχει καποιος άνθρωπος σταλμένος από τον Θεό και να κάνει θαύματα γιατί πίστευαν ότι αν υπήρχε καποιος τετοιος αποτελούσε προσβολή για τον Θεό

Μάθημα 22: Η θεραπεία του εκ γενετής τυφλού: Ο Ιησούς διώχνει το σκοτάδι και χαρίζει το αληθινό φως της ζωής.(2) Από το γεγονός ότι ο πρωην τυφλός μόλις βγήκε από την συναγωγή πίστεψε στον Ιησού, ενώ οι υπόλοιποι εξακολουθούσαν να είναι δύσπιστοι, μας δείχνει ότι οι άνθρωποι γενικά δεν είναι εύκολο να πειστούν για κάτι ακόμα κι αν αυτό είναι κάτι τόσο μεγάλο όσο το σημείο που έκανε ο Χριστός στον τυφλό με την δύναμη του Θεού.

Μάθημα 23: Η ανάσταση της κόρης του Ιαείρου: Ο Χριστός χαρίζει ξανά το δώρο της ζωής Συμπέρασμα από το μάθημα: Από το μάθημα συμπεραίνουμε ότι ακόμα κι αν καποιος έχει πεθάνει, αν συνεχίσουμε να εχουμε πίστη όπως ο Ιάειρος, και στηριχτούμε στην βασιλεία του Θεού, γίνεται ο θανατος να νικηθεί. Συμπεραίνουμε επίσης ότι η δυναμη που μπορεί να καταβάλλει ο Χριστός, όσο απέραντη κι είναι, δεν θέλει ο ίδιος να διαδωθεί στους άλλους ανθρωπους αλλά ό, τι σημεία κάνει να μένουν αναμεσα σαυτούς που ήταν παρόντες.

Μάθημα 24: Η Μεταμόρφωση του Χριστού: Φανέρωση της θεϊκής μεγαλοσύνης του πριν από τα Πάθη του Από αυτό το μάθημα συμπεραίνουμε ότι: Κατα την διαρκεια της Μεταμόρφωσης εμφανίστηκαν ο Μωυσής και ο Ηλίας και αυτό έγινε γιατί αυτοί οι δύο είναι το σύμβολο της Παλαιάς Διαθήκης και της Καινής Διαθήκης αντίστοιχα. Έτσι ουσιαστικά από αυτό το γεγονός έχουμε την ένωση του παλαιού και του καινούριου κόσμου της βασιλείας του Θεού με τον Μωυσής και τον Ηλία αλλά και την ένωση του ουρανού και της γης όταν το σύννεφο τους κάλυψε και ο Θεός τους μίλησε. Ακόμα, συμπεραίνουμε ότι για ακόμα μια φορά ο Χριστός δεν ήθελε να μάθει κανείς γιαυτό το γεγονός πριν αναστηθεί, αλλά να μείνει μόνο μεταξυ τους.

Συμπέρασμα και για τα 5 μαθήματα Από αυτά τα ευαγγελικά κείμενα καταλαβαίνουμε ότι ο Ιησούς μπορεί να κάνει θαύματα σε ανθρώπους που το έχουν ανάγκη αλλά ο κύριος σκοπός του δεν είναι να πείσει τους ανθρώπους και να τους αναγκάσει αν πιστέψουν σε Εκείνον, αλλά να δείξει στους ανθρώπους πώς μπορούν να κάνουν και οι ίδιοι θαύματα όταν Εκείνος δεν θα είναι δίπλα τους. Γιαυτό άλλωστε ήθελε πάντα τα σημεία που έκανε να μένουν κρυφα.