Κωνσταντίνος Χαρατσής Δρ. Ηλεκτρολόγος Μηχανικός

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση εκπαιδευτικού σεναρίου Νότα Σεφερλή
Advertisements

Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΑΘΗΣΗΣ «Εξερευνώντας τα τρίγωνα»
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Εκπαιδευτικά Σενάρια: Δομή και Αξιολόγηση
ΣΧΕΔΙΟ-ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΧΑΤΖΗΦΩΤΕΙΝΟΥ M.Sc. Computation, Univ. of London
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Γνωστικά εργαλεία είναι: οι εκπαιδευτικές εφαρμογές των Τ. Π. Ε
ΞΑΝΘΗ 2013, 2ο ΣΕΚ ΞΑΝΘΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΗΣ : ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΙΔΗΣ Μαθηματικός.
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου Ειδικό Μέρος Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (κλάδοι ΠΕ60-70) ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ.
Οι ΤΠΕ στην εκπ/κή διδακτική διαδικασία Ο υπολογιστής ως γνωστικό εργαλείο Γνωστικά εργαλεία θεωρούνται οι εφαρμογές που έχουν δημιουργηθεί με σκοπό να.
Ενότητα 2.2. Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ Επιμορφώτρια:
8ο Δ.Σ. Κορίνθου Νέα Προγράμματα Σπουδών
ΣΕΝΑΡΙΟ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΤΜΗΜΑ Π 2 ΓΟΓΟΥΛΟΥ ΑΓΟΡΙΤΣΑ ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5.4 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ, ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗ.
Εν. 2.4 Γενικού Μέρους Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Το εκπαιδευτικό σενάριο Νότα Σεφερλή
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Σενάρια διδασκαλίας ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
Η Διδασκαλία των ΤΠΕ στα Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Σενάριο.
ΤΙΤΛΟΣ ΕΙΣΗΓΗΣΗΣ & ΣΕΝΑΡΙΟΥ Ονοματεπώνυμο συγγραφέα, Ειδικότητα ΠΕχχ.
Γεωρ. Λασκαράκης Εισήγηση με θέμα
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Οι ΤΠΕ στην εκπ/κή διδακτική διαδικασία
Σχεδίαση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την αξιοποίηση των ΤΠΕ Οι ΤΠΕ χαρακτηρίζονται ως μέσο αναδιομόρφωσης της εκπ/κής πρακτικής. Μέσο συμπληρωματικό.
Μια φορα κι eναν καιρο στο Διαδικτυο…
Κατασκευή σεναρίου διδασκαλίας με τη χρήση εργαλείων web 2.0
Τάξεις στις οποίες απευθύνεται: Β Γυμνασίου
Ημερίδα : «Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση » Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Διδασκαλία των Θρησκευτικών με Νέες Τεχνολογίες
EPICT-ΕΣΠΕΡΙΔΕΣ EPICT-esperides EUROPEAN PEDAGOGICAL INFORMATION AND COMPUTER TECHNOLOGIES ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ.
Τι είναι το Εκπαιδευτικό Σενάριο
Πρόγραμμα Σπουδών ΤΠΕ-Τεχνολογίες Πληροφορίας Επικοινωνίας ΣΤ’ τάξης.
Xρήση Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση (692) Χρήση Ψηφιακών Εργαλείων στη Διδασκαλία των Μαθηματικών Εαρινό εξάμηνο 2008 Μαθηματικό Τμήμα ΕΚΠΑ.
Χρήση και αξιοποίηση ΤΠΕ στην διδακτική διαδικασία
Πράξη «ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Σχολείο 21ου αιώνα) – ΠΙΛΟΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ, στους Άξονες Προτεραιότητας 1,2,3, - Οριζόντια Πράξη», Επιμόρφωση εκπαιδευτών στο νέο ΠΣ για.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΜΕ ΤΙΣ «ΙΔΕΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ» 1 Ν. Αμανατίδης.
Διδακτική Πληροφορικής
Α Τα Χαρακτηριστικά των ΤΠΕ που Ευνοούν τη Μάθηση.
Ένα Παιχνίδι Ρόλων στο Δημοτικό για τη Διδασκαλία των Διαδικασιών σε Logo Θωμάς Σκυλογιάννης Καθηγητής Πληροφορικής.
Εκπαιδευτικό Σενάριο : “ Μαθαίνω για το κακόβουλο λογισμικό και προστατεύομαι ” Ζαμπέτογλου Γεώργιος ΕκπαιδευτικόςΠληροφορικής ΠΕ.
Προγραμματισμός και οργάνωση διδακτέας ύλης, εκπόνηση σχεδίου μαθήματος 1.
ΚΑΤΑΝΟΩ ΤΙΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ SCRATCH Χρήστος Μανώλης, Πληροφορικός ΠΕ 19 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2015 Ομάδα ανάπτυξης 6 ο εσπερινό ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης.
Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ schools.gr/content/index.php?lesson_id=1 &ep=67 schools.gr/content/index.php?lesson_id=1.
Δομή & και Αξιολόγηση εκπαιδευτικών σεναρίων. Διδασκαλία μέσω παραδείγματος Ανοίξτε την παρακάτω ιστοσελίδα και διαβάστε το σενάριο βασισμένο στο «Πούσι»
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΣΤΟ Ε. Π. ΠΑΙ. Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ / Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ.
ΜΑΡΙΑ ΣΥΡΓΙΑΝΝΗ, ΣχολιΚΗ Συμβουλοσ Θεολογων
Διδακτική της Πληροφορικής
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ, Σ Παπαπέτρου
Ομάδα Εργασίας Ζωσιμά Ελένη Νικητάκη Παναγιώτα
Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Ζάχος Δημήτριος, Ταφραλή Ελένη Ε΄ ΤΑΞΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 5: «Η εκκλησία του Χριστού μπαίνει στην ιστορία». Βασικό θέμα: «Η γενέθλια.
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Διερευνητική ανακαλυπτική μάθηση
Νεοελληνική Γλώσσα (ΝΠΣ)
Δημιουργία σεναρίου.
Ένας Χρόνος ΠΕΑΠ Επίκουρη Καθηγήτρια Ευδοκία Καραβά
Ο ΤΙΤΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΣ:
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠ/ΚΩΝ ΣΤΙΣ ΤΠΕ
2Ο ΓΕΛ ΙΛΙΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
«Ασφάλεια στο Διαδίκτυο»
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ξεκινώντας τον Προγραμματισμό στις τάξεις του Δημοτικού – Παίζοντας με το Scratch Κωνσταντίνος Χαρατσής Δρ. Ηλεκτρολόγος Μηχανικός ΠΕ 19 Εκπαιδευτικός Πληροφορικής

Ενότητα Προγραμματισμός στο Δημοτικό (Ε’ και Στ’) Παρέχει μία νέα προσέγγιση στις ΤΠΕ Χρησιμοποιεί τις προϋπάρχουσες εμπειρίες των μαθητών στους Υπολογιστές και στα παιχνίδια των υπολογιστών Βοηθάει τα παιδιά να κατανοήσουν τον τρόπο λειτουργίας μίας «μηχανής» Οι μαθητές ανακαλύπτουν τους μικρόκοσμους Παρέχει επαφή με τον υπολογιστή

Στόχος της Διδασκαλίας Βασικός στόχος της ενότητας αυτής είναι η σταδιακή εξοικείωση των μαθητών με τον προγραμματισμό Οι μαθητές σε κατάλληλα εκπαιδευτικά περιβάλλοντα προγραμματισμού, χειρίζονται και διερευνούν έτοιμα προγράμματα και εισάγονται στην έννοια του αλγορίθμου Ο εκπαιδευτικός, εμπνέει τους μαθητές, ώστε να δημιουργήσουν μικρές εφαρμογές, στις οποίες θα προκαλείται η δράση αντικειμένων στη σκηνή χρησιμοποιώντας πληκτρολόγιο ή ποντίκι.

Προσδοκώμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα Οι μαθητές του Δημοτικού από την ενότητα του Προγραμματισμού θα πρέπει να είναι ικανοί: Να αναγνωρίζουν ένα περιβάλλον οπτικού προγραμματισμού Να εκτελεί έτοιμα προγράμματα Να περιγράφει τα προγράμματα αυτά Να διατυπώνει απλά προγράμματα Να αναλύει ένα πρόβλημα Να κωδικοποιεί έναν αλγόριθμο Να αναγνωρίζει γεγονότα

Περιβάλλοντα Μικρόκοσμων BYOB Kodu Microworlds Pro gameMaker K-turtle Turtle Art

Πως Σχεδιάζω ένα Σενάριο ;

Πως Χρησιμοποιώ ένα Σενάριο; Τα σενάρια είναι ένα εργαλείο για να με βοηθήσουν. Ποια ενότητα θέλω να διδάξω; Αναζητώ στους Οδηγούς Σπουδών (αν υπάρχουν), στο Διαδίκτυο και στο αποθετήριο “ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ http://ifigeneia.cti.gr/repository/ ” για αντίστοιχα σενάρια Αξιολογώ τα σενάρια σύμφωνα με: Την εκπαιδευτική μου εμπειρία Την υλικοτεχνική υποδομή της τάξης μου Την εμπειρία και τις δυνατότητες της τάξης Εάν η τάξη μου έχει φτάσει στο σημείο (ή μπορεί να προετοιμαστεί) για να εκτελέσει τα φύλλα εργασίας που προτείνονται

Γράφοντας το Εκπαιδευτικό Σενάριο Σενάριο για παιδιά Ε’ και Στ’ Ολοήμερου Δημοτικού

Εκπαιδευτικό Σενάριο – Συνοπτική Παρουσίαση Εκπαιδευτικό Σενάριο – Συνοπτική Παρουσίαση Τίτλος Διδακτικού Σεναρίου Παίζω και Μαθαίνω στο Scratch Εμπλεκόμενες γνωστικές περιοχές ΤΠΕ Τάξεις Ε’ και ΣΤ’ Δημοτικού (Α’ Γυμνασίου) Εκτιμώμενη Διάρκεια 2 Διδακτικές Ώρες (Όχι συνεχόμενες)

Εκπαιδευτικό Σενάριο – Συνοπτική Παρουσίαση Εκπαιδευτικό Σενάριο – Συνοπτική Παρουσίαση Συμβατότητα με το Α.Π.Σ. και το Δ.Ε.Π.Π.Σ (Οδηγός ΤΠΕ Δημοτικού) Τα τελευταία χρόνια, στο ευρύτερο πλαίσιο του κοικωνικού εποικοδομισμού, αναπτύσσεται έντονο εκπαιδευτικό ενδιαφέρον για το σχεδιασμό μαθησιακών δραστηριοτήτων που ακολουθούν τη φιλοσοφία της διερευνητικής μάθησης και της συνεργατικής μάθησης. Το σενάριο σχετίζεται άμεσα τόσο με το Δ.Ε.Π.Π.Σ. για την πληροφορική όσο και με το Νέο Πρόγραμμα Σπουδών για τις ΤΠΕ για τις τάξεις Ε και Στ Δημοτικού των σχολείων που έχουν εισαχθεί και λειτουργούν με το Ενιαίο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα (ΕΑΕΠ)

Εκπαιδευτικό Σενάριο – Οργάνωση της Διδασκαλίας Εκπαιδευτικό Σενάριο – Οργάνωση της Διδασκαλίας Οργάνωση της Διδασκαλίας Η τάξη ομαδοποιείται σε μικρές ομάδες 2-3 ατόμων, οι οποίες θα δουλέψουν με φύλλα εργασίας στο σχολικό εργαστήριο υπολογιστών. Γνωστικά Προαπαιτούμενα Για την υλοποίηση του σεναρίου χρειάζεται να έχουν προηγηθεί εισαγωγικά μαθήματα στον προγραμματισμό και τις βασικές του έννοιες (Το σενάριο δεν είναι εισαγωγικό στον Προγραμματισμό) Απαραίτητα μαθήματα για την γνωριμία των μαθητών με το προγραμματιστικό περιβάλλον που θα χρησιμοποιηθεί Απαιτούμενη Υλικοτεχνική Υποδομή Απαιτείται εργαστήριο υπολογιστών με έναν υπολογιστή ανά ομάδα. Οι υπολογιστές πρέπει να έχουν εγκατεστημένο το περιβάλλον που θα χρησιμοποιηθεί Στην υλοποίηση του παρόντος σεναρίου χρησιμοποιήθηκε το Scratch

Εκπαιδευτικό Σενάριο – Διδακτικοί Στόχοι Εκπαιδευτικό Σενάριο – Διδακτικοί Στόχοι Οι στόχοι που πρέπει να κατακτήσουν οι μαθητές με την υλοποίηση του συγκεκριμένου σεναρίου είναι: Να σχεδιάζουν ένα απλό σενάριο Να κατανοήσουν την έννοια των διαφορετικών ρόλων Να κατανοήσουν την έννοια της ταυτόχρονης εκτέλεσης εντολών Να μπορούν να συνδυάσουν εντολές διαφορετικών ρόλων σε ένα σενάριο Να μάθουν να εργάζονται συνεργατικά και ομαδικά Να εργαστούν στα πλαίσια ενός project (καταιγισμός ιδεών, ανάλυση απαιτήσεων, σχεδίαση, υλοποίηση)

Διδακτική Προσέγγιση Η προτεινόμενη δραστηριότητα από το σενάριο: Είναι διερευνητικού τύπου (Διερευνητική Μάθηση) Επιτρέπει στους μαθητές να διαμορφώσουν τη μαθησιακή τους πορεία μέσα από την καθοδηγούμενη διερεύνηση του φύλλου εργασίας Οι μαθητές δουλεύουν ομαδοσυνεργατικά, έχοντας έτσι την ευκαιρία να προτείνουν, να κρίνουν, να απορρίψουν και να αποδεχτούν γνώμες των συμμαθητών τους (συνεργατική μάθηση) Ο ρόλος του διδάσκοντα είναι: Καθοδηγητικός-υποστηρικτικός της εργασίας και συνεργασίας των μαθητών Ελέγχει και παρακολουθεί την πορεία κάθε μαθητή και ομάδας Παρέχει διευκρινίσεις και τεχνική ή γνωστική βοήθεια Εκφράζεται διαμορφωτικά και παρέχει ανατροφοδότηση στις ενέργειες των μαθητών Συντονίζει τις συζητήσεις και επιχειρηματολογία μεταξύ των μαθητών

Θεωρητική Προσέγγιση Το σενάριο υιοθετεί τις σύγχρονες μαθησιακές θεωρίες και είναι θεμελιωμένο στον εποικοδομισμό Ο μαθητής χτίζει την γνώση του ανιχνεύοντας, διερευνώντας και αλληλεπιδρώντας οπτικά με τις βασικές εντολές της γλώσσας δημιουργώντας απλά προγράμματα Ακολουθούνται οι βασικές αρχές του Piaget και του Papert του σύμφωνα με τις οποίες: «Ο διδάσκων οφείλει να δημιουργεί κατάλληλες συνθήκες για να μπορέσουν οι μαθητές να οικοδομήσουν τις γνώσεις τους»

Μεθοδολογική Προσέγγιση Το σενάριο προτείνει την υλοποίηση δραστηριότητας με τη βοήθεια φύλλων εργασίας τα οποία υλοποιούνται στο εργαστήριο από τις ομάδες των μαθητών. Οι μαθητές καλούνται συνεργατικά: Να σκεφτούν Να αναλύσουν Να σχεδιάσουν ένα παιχνίδι και Να το δημιουργήσουν (οικοδομήσουν τα δικά τους σενάρια)

Οι Δραστηριότητες του Σεναρίου Το προτεινόμενο σενάριο έχει ένα φύλλο εργασίας το οποίο θα ολοκληρωθεί σε δύο διδακτικές ώρες. Η προτεινόμενη δραστηριότητα είναι εμπέδωσης του γνωστικού αντικειμένου. Κατά την υλοποίηση του φύλλου εργασίας ικανοποιείται το σύνολο των στόχων, που έχει θέσει το σενάριο

Αξιολόγηση Σεναρίου Η Αξιολόγηση των Μαθητών γίνεται από τον εκπαιδευτικό καθ’ όλη τη διάρκεια των δύο διδακτικών ωρών Ο εκπαιδευτικός παρατηρεί τη πρόοδο των μαθητών και καταγράφει τα προβλήματα που μπορεί να παρουσιαστούν Η Αξιολόγηση του Σεναρίου γίνεται από τον εκπαιδευτικό στο τέλος της δεύτερης διδακτικής ώρας όπου αξιολογείται η κάθε ομάδα σύμφωνα με το παιχνίδι σενάριο που δημιούργησε

Αξιολόγηση 2ης Διδακτικής ώρας Σχάρα Αξιολόγησης Κριτήριο Αξιολόγηση 2ης Διδακτικής ώρας Κατάφεραν οι μαθητές να εισάγουν επιπλέον μορφές; Όχι Ναι Κατάφεραν να δημιουργήσουν από ένα σενάριο για κάθε μορφή; Κάποιες Αρκετές Όλες Κατάφεραν να ενώσουν σωστά τις εντολές; Κατάφεραν τη σωστή κίνηση σε κάθε μορφή; Κατάφεραν να αποδώσουν ρόλους στις μορφές του παιχνιδιού Όχι σε όλες Κατάφεραν να βάλουν ένα σχετικό σκηνικό Ναι αλλά άσχετο

Επέκταση Σεναρίου Πιθανές επεκτάσεις είναι η εξάσκηση των μαθητών με την έννοια της αρχικοποίησης των μορφών και πως αυτή εισάγεται στο σενάριο, αλλά και της τοποθέτησης ενός μετρητή ώστε να δημιουργήσουν άλλου τύπου παιχνίδια

Φύλλα Δραστηριότητας

Φύλλο Εργασίας

Υλοποίηση – Αναστοχασμός Το Σενάριο υλοποιήθηκε στο 9ο Δημοτικό Ν.Ιωνίας, με τους μαθητές της Ε’ και Στ’ Δημοτικού, οι οποίοι παρακολουθούν το πρόγραμμα της ολοήμερης ζώνης. (Υλοποίηση) Το σενάριο υλοποιήθηκε σύμφωνα με το σχεδιασμό και τους διδακτικούς στόχους του (Ενδιαφέρον) Οι μαθητές ενθουσιάστηκαν με την ιδέα της δημιουργίας ενός δικού τους παιχνιδιού στον υπολογιστή. Έτσι, το σενάριο προκάλεσε το ενδιαφέρον των μαθητών (Συμμετοχή) Οι μαθητές συμμετείχαν ενεργητικά στη διδακτική διαδικασία και συνεργάστηκαν πολύ καλά μεταξύ τους (Δυσκολίες) Δεν παρουσιάστηκαν δυσκολίες

Βιβλιογραφία – Δικτυογραφία Υλικό Επιμόρφωσης Β επιπέδου, Αλέξανδρος Καπανιάρης Υλικό για την Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών Πληροφορικής που θα Διδάξουν στα 800 Ολοήμερα Δημοτικά Σχολεία, με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικο Πρόγραμμα (ΕΑΕΠ), Π.Ι. Πρόγραμμα Σπουδών για τον Πληροφορικό Γραμματισμό στο Δημοτικό Π.Ι. Brusilovsky, P., Calabrese, E., Hvorecky, J., Kouchnirenko, A., and Miller, P. (1997) Mini-languages: A Way to Learn Programming Principles. Education and Information Technologies 2 (1), pp. 65-83 «Υλικό για την Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών Πληροφορικής που θα Διδάξουν στα 800 Ολοήμερα Δημοτικά Σχολεία με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα (ΕΑΕΠ)» ΟΕΠΕΚ http://scratch.mit.edu/

Ευχαριστώ