Ιάσονας Λαμπριανού, Τμήμα Κοινωνικών & Πολιτικών Επιστ. (Παν. Κύπρου) Ενσωματώνοντας τις Εξετάσεις στο Νέο Σύστημα Επιλογής των Εκπαιδευτικών: Τα Τεχνικά.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Advertisements

Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
Μια πολυκριτήρια συγκριτική αξιολόγηση ενός Τμήματος Μηχανικών
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΡΑΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ.
Κοινωνική αλληλέγγυα οικονομία Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και Κοινωνικές Επιχειρήσεις: Η πρόκληση της εποχής μας Αthens Information Technology Απόστολος.
ΑΝΕΡΓΙΑ.
Page  1 Προτεραιότητες της Κυπριακής Προεδρίας για την Ανώτερη Εκπαίδευση Διεύθυνση Ανώτερης και Ανώτατης Εκπαίδευσης Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Στατιστικής.
Τοπικό Σχέδιο Απασχόλησης για τις ευάλωτες Κοινωνικές Ομάδες(ΤΟΠΕΚΟ) «Πράσινη Βιώσιμη Απασχόληση» ΔΡΑΣΗ:ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ – ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΚΕΚ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ.
Ο ρόλος του Φυσικού Ιατρικής στην Ακτινοθεραπευτική Ογκολογία
ΤΜΗΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ & ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Στόχοι, μεθοδολογία, διαδικασίες Μιχάλης Μεταξάς Innovatia ΕΠΕ, Σύμβουλος Διαχείρισης Έργου.
Θέματα Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης
Ετήσια Συνάντηση Ανασκόπησης της Υλοποίησης έτους 2013 Αθήνα, 28 Μαρτίου 2014 ΘΕΜΑ: Αξιολόγηση Ε.Π. «Διοικητική Μεταρρύθμιση »
YOUR LOGO ΤΜΗΜΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΣΠΟΥΔΩΝ Θ. Στεφανίδου – Τιβερίου Καθηγήτρια Κλασικής Αρχαιολογίας.
Διασύνδεση των σχολικών μονάδων με τις τοπικές κοινωνίες.
Βασίλης Παπαχαρίσης ( /
ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΠΙΚΥΡΩΣΗΣ ΤΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 9.1 Εθνικές και Ευρωπαϊκές πολιτικές για την επικύρωση των εμπειριών τοποθέτησης.
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΩΝ ΕΠΙΠΤΩΣΕΩΝ ΟΔΗΓΙΑ 2001/42/ΕΚ
ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ & ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑΣ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
Χαρακτηριστικά και Ταξινόμηση των Ψυχολογικών Τεστ
Η ΔΕΣΜΗ ΣΥΓΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΤΑΜΕΙΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ.
© GfK 2012 | Title of presentation | DD. Month
-17 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Σεπτέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 a +20 Δείκτης 0 a -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
+21 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Δεκέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΜΕ ΣΥΜΒΑΣΗ - ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ Στέλιος Στυλιανού – Πρόεδρος Γεώργιος Ματσικάρης - Μέλος 14 Νοεμβρίου 2012 ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Τμήμα Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης Προγράμματα Μεταπτυχιακών Σπουδών.
Χρησιμότητα & Τρόποι Αξιοποίησης από τους Διαπραγματευτές των μερών
Άννα Μίχου 1 ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΕΛΛΑΔΑΣ ΤΜΗΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Ο Ρόλος του μηχανικού από την κρίση στην ανάπτυξη Άννα Μίχου Ηλεκτρολόγος Μηχανικός.
Κοινωνικό κράτος και κρίση Με έμφαση στις ανισότητες ανάμεσα στα φύλα Χρήστος Κουτσαμπέλας Κέντρο Οικονομικών Ερευνών, Πανεπιστήμιο Κύπρου.
ΕΡΕΥΝΑ 2010 ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ, ΚΟΙΝΟΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΕΣ 15/10/2009 ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΙΝΟΤΙΚΟ.
Σχεδιασμός και Οργάνωση Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων
+14 Σεπτέμβριο 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +1 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Συντονιστική.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
European Commission 1 Μετανάστευση: Αποτελεσματική Πολιτική και Ανοιχτή Κοινωνία ΟΜΙΛΙΑ ΤΗΣ ΑΝΔΡΟΥΛΛΑΣ ΚΑΜΙΝΑΡΑ ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΤΗΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ.
1 Σύσταση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για τη Διαμόρφωση μίας Ευρωπαϊκής Χάρτας για τους Ερευνητές & ενός Κώδικα Δεοντολογίας για την πρόσληψη ερευνητών στο.
ΑΘΗΝΑ 8 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2005 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΚΠΣ η ΕΠΙΤΡΟΠΗ.
ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΣΧΟΛΗ ΝΟΜΙΚΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
1 ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Σ.Ε.Ε. στο πλαίσιο του προγράμματος «Πληροφόρηση φοιτητριών και νέων επιστημονισσών για το επάγγελμα του ερευνητή» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ «Η.
1 ΕΤΗΣΙΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗΣ 2008 Αθήνα, 18 Μαρτίου 2009 ΘΕΜΑ: ΘΕΜΑ: Πρόοδος του Ε.Π. «Διοικητική Μεταρρύθμιση »
ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΡΕΥΝΑΣ, ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ Γιάννης Παπαδάκης Υπουργείο Ανάπτυξης Γενική Γραμματεία Έρευνας και Τεχνολογίας Δ/νση Τεχνολογικής.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Η αξιολόγηση του έργου των εκπαιδευτικών προσφέρει τη δυνατότητα: Να βελτιωθεί η ποιότητα του εκπαιδευτικού συστήματος,
Δημιουργική σκέψη και δημιουργικά άτομα Επιπτώσεις για την πρακτική στη σχολική τάξη.
Σ. Ε. Γ. Α. Σ. ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ  ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ 2014 ΓΛΥΦΑΔΑ / 12 / 2014.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
1 ΔΟΜΕΣ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ ΠΑΙΔΙΩΝ. 2 Το ισχύον Σύστημα.
Πρόγραμμα Comenius Σύμπραξη σχολείων Ελλάδας – Τουρκίας - Ισπανίας - Γερμανίας.
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Οδοντιατρική.
1. Ποιοτική Αναβάθμιση της Εκπαίδευσης στην Κύπρο
Λένα Κυριάκου Εργασιακή Ψυχολόγος – Σύμβουλος Σταδιοδρομίας 12/02/2008
+19 Δεκέμβριος 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +5 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20.
ΕΙΔΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΕΠΙΠΛΟΥ
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
Ποιότητα και αποτελεσματικότητα στην Εκπαίδευση: Παράγοντες που την επηρεάζουν Συνέδριο του Εκπαιδευτικού Ομίλου Κύπρου Σάββατο 24 Οκτωβρίου, 2015.
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ Α.Τ.Ε.Ι. ΠΑΤΡΑΣ ΣΤΟ INSTALL INSTALL Innovative strategy for raising awareness of lifelong learning in Greece.
Η καταγραφή και ανάλυση ατυχημάτων ως εργαλείο στήριξης αποφάσεων για την επιλογή παρεμβάσεων στο Ε.Ο. Δίκτυο της Π.Δ.Ε. με στόχο τη βελτίωση της οδικής.
Ταυτότητες εκπαιδευτικού
«Η επίδραση του είδους ηγεσίας στη γονεϊκή εμπλοκή στην
«PORTFOLIO Μαθητή »   Κασιμάτη Αικατερίνη Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Παιδαγωγικού Τμήματος Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.
Πρακτική Άσκηση Τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών Απολογισμός
«Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο»
Ευρωπαϊκός Πυλώνας Κοινωνικών Δικαιωμάτων:
Αποτελέσματα έρευνας πολιτικών απόψεων 21ο κύμα
ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ιάσονας Λαμπριανού, Τμήμα Κοινωνικών & Πολιτικών Επιστ. (Παν. Κύπρου) Ενσωματώνοντας τις Εξετάσεις στο Νέο Σύστημα Επιλογής των Εκπαιδευτικών: Τα Τεχνικά Θέματα και οι Κοινωνικές Διαστάσεις της Καινοτομίας

… θα ξεκινήσουμε με ένα μικρό τεστ! ● Μπορείτε να μαντέψετε ποιος και πότε ανέφερε τα πιο κάτω λόγια; (2 μονάδες) “...με τους όλο και αυξανόμενους αριθμούς ανέργων στο εκπαιδευτικό επάγγελμα, η επιλογή των εκπαιδευτικών καθίσταται θέμα άμεσης προτεραιότητας...Μια πρόσφατη αναφορά … τοποθετεί τον αριθμό των ανέργων εκπαιδευτικών στους … Η λύση στο παρόν πρόβλημα της υπερπροσφοράς προσοντούχων είναι...”

… θα ξεκινήσουμε με ένα μικρό τεστ! ● Μπορείτε να μαντέψετε ποιος και πότε ανέφερε τα πιο κάτω λόγια; (2 μονάδες) “...με τους όλο και αυξανόμενους αριθμούς ανέργων στο εκπαιδευτικό επάγγελμα, η επιλογή των εκπαιδευτικών καθίσταται θέμα άμεσης προτεραιότητας...Μια πρόσφατη αναφορά … τοποθετεί τον αριθμό των ανέργων εκπαιδευτικών στους … Η λύση στο παρόν πρόβλημα της υπερπροσφοράς προσοντούχων αλλά και της έλλειψης ικανών εκπαιδευτικών είναι...” Barr, S. A., & Douglas, L. (1934). The pre-training selection of teachers. The Journal of Educational Research, 28 (2),

Χιλάδες άνεργοι πτυχιούχοι … πώς φτάσαμε εδώ; Μαζικοποίηση της Τριτοβάθμιας εκπαίδευσης ως σύγχρονη πολιτική επιλογή για κοινωνική κινητικότητα (Vryonides & Lamprianou, 2013) Πολιτικές συνθήκες ώριμες για την “Καινοτομία” (κατάργηση του καταλόγου “διοριστέων” → Εξετάσεις) Δεν είναι καινοτομία → Ευρώπη, Η.Π.Α. κτλ (Goldhaber και Hansen, 2009 )

Ποιος ο ρόλος των γραπτών εξετάσεων στη σύγχρονη Κυπριακή κοινωνία; ● Εισαγωγικές Εξετάσεις ● Εξετάσεις Δοκίμων ● Εξετάσεις Επιτροπής Δημόσιας Υπηρεσίας (νομοθεσία ποινικοποίησης ρουσφετιού, 2001) ● Εξετάσεις για Αστυνομία, Δήμους κτλ

Ποιος ο ρόλος των γραπτών εξετάσεων στη σύγχρονη Κυπριακή κοινωνία; ● Εισαγωγικές Εξετάσεις ● Εξετάσεις Δοκίμων ● Εξετάσεις Επιτροπής Δημόσιας Υπηρεσίας (νομοθεσία ποινικοποίησης ρουσφετιού, 2001) ● Εξετάσεις για Αστυνομία, Δήμους κτλ ● Προεκλογικά προγράμματα υποψηφίων προέδρων για κατάργηση ρουσφετιού μέσω γραπτών εξετάσεων ● Κοινωνικό συμβόλαιο: οι γραπτές εξετάσεις αντικαθιστούν την πληγωμένη σχέση εμπιστοσύνης μεταξύ πολίτη και φορέων εξουσίας !!!! (Lamprianou, 2009)

Πανάκεια: “αντικειμενικές” και “δίκαιες” εξετάσεις; Εξετάσεις ΕΔΥ για κλίμακες Σάββατο, 27 Σεπτεμβρίου 2008.

Πανάκεια: “αντικειμενικές” και “δίκαιες” εξετάσεις; Εξετάσεις ΕΔΥ για κλίμακες 2-5-7, Σάββατο, 27 Σεπτεμβρίου ● “ Τι σημαίνουν τα αρχικά Α.Ε.Π. ”;

Πανάκεια: “αντικειμενικές” και “δίκαιες” εξετάσεις; “ Τι σημαίνουν τα αρχικά Α.Ε.Π. ”;

Πανάκεια: “αντικειμενικές” και “δίκαιες” εξετάσεις; “Τι σημαίνουν τα αρχικά Α.Ε.Π.”; (Massachusetts Educator Certification Test)

Πανάκεια: “αντικειμενικές” και “δίκαιες” εξετάσεις; “Τι σημαίνουν τα αρχικά Α.Ε.Π.”; (Massachusetts Educator Certification Test) Διαφορετικές ομάδες εκπαιδευτικών έχουν διαφορετική επίδοση σε τέτοιου είδους εξετάσεις (Goldhaber και Hansen, 2009) Διαδικασία πρόσληψης όπως άλλα επαγγέλματα αλλά με ιδιαιτερότητες (Stacey et. al., 2008)

Ακόμα ένα στρώμα γραφειοκρατίας και εξόδων... Εξετάσεις εις θέσην φίλτρου (εξετάσεις κριτηρίου) ● Πιστοποιήσουμε ότι κάποιος μπορεί να διδάξει; – Παιδαγωγική κατάρτιση, ενθουσιασμός;

Ακόμα ένα στρώμα γραφειοκρατίας και εξόδων... Εξετάσεις εις θέσην φίλτρου (εξετάσεις κριτηρίου) ● Πιστοποιήσουμε ότι κάποιος μπορεί να διδάξει; – Παιδαγωγική κατάρτιση, ενθουσιασμός; ● Πιστοποιήσουμε ότι κάποιος έχει τις απαιτούμενες γνώσεις; – Εμπιστοσύνη προς τα Πτυχία; – Πολλαπλές ειδικότητες; – Ποιες είναι οι ελάχιστες γνώσεις; (Micthell et al, 2001)

Ακόμα ένα στρώμα γραφειοκρατίας και εξόδων... Εξετάσεις εις θέσην φίλτρου (εξετάσεις κριτηρίου) ● Πιστοποιήσουμε ότι κάποιος μπορεί να διδάξει; – Παιδαγωγική κατάρτιση, ενθουσιασμός; ● Πιστοποιήσουμε ότι κάποιος έχει τις απαιτούμενες γνώσεις; – Εμπιστοσύνη προς τα Πτυχία; – Πολλαπλές ειδικότητες; Εξετάσεις επιβίωσης: → άρα εξετάσεις κατάταξης;

Ακόμα ένα στρώμα γραφειοκρατίας και εξόδων... Δείκτης Αξιοπιστίας: 0.96 Separation Index: 5 N=2000 Νέα Βιομηχανία Φροντιστηρίων

Πώς προσλαμβάνουν τις εξελίξεις οι ενδιαφερόμενοι; Πιλοτική έρευνα: Ανδρέας Τζιάρρας & Σωτήρια Χατζηκωνσταντίνου Στόχος: (α) Να μελετηθούν οι αντιλήψεις ενδιαφερομένων ομάδων πολιτών για το υφιστάμενο σύστημα διορισμού (β) να καταγραφεί πώς αυτές οι ομάδες πολιτών αξιολογούν την προοπτική τροποποίησής του.

Πώς προσλαμβάνουν τις εξελίξεις οι ενδιαφερόμενοι; Δείγμα Ν=152 φοιτητές από Παν. Κύπρου, Ευρωπαϊκό Παν. και Παν. Λευκωσίας από διάφορα επιστημονικά πεδία

Πώς προσλαμβάνουν τις εξελίξεις οι ενδιαφερόμενοι; Πρόκληση υπερβολικού άγχους λόγω των γραπτών εξετάσεων

Πώς προσλαμβάνουν τις εξελίξεις οι ενδιαφερόμενοι

Το 63% δήλωσαν ότι θα υποχρεωθούν να παρακολουθήσουν φροντιστήρια

Πώς προσλαμβάνουν τις εξελίξεις οι ενδιαφερόμενοι;

Πώς προσλαμβάνουν τις εξελίξεις οι ενδιαφερόμενοι Ακόμα μερικά ενδιαφέροντα θέματα... Το 10% του δείγματος αυθόρμητα ζήτησε να συμπεριληφθεί ψυχιατρική εξέταση ως μέρος των εξετάσεων επιλογής

Πώς προσλαμβάνουν τις εξελίξεις οι ενδιαφερόμενοι; Ακόμα μερικά ενδιαφέροντα θέματα... Το 10% του δείγματος αυθόρμητα ζήτησε να συμπεριληφθεί ψυχιατρική εξέταση ως μέρος των εξετάσεων επιλογής Το 40% του δείγματος ανέφερε ότι θα προσπαθούσε να πάρει, να εξασφαλίσει, τα θέματα των εξετάσεων.

Πώς προσλαμβάνουν τις εξελίξεις οι ενδιαφερόμενοι; Ακόμα μερικά ενδιαφέροντα θέματα... Το 10% του δείγματος αυθόρμητα ζήτησε να συμπεριληφθεί ψυχιατρική εξέταση ως μέρος των εξετάσεων επιλογής Το 40% του δείγματος ανέφερε ότι θα προσπαθούσε να πάρει, να εξασφαλίσει, τα θέματα των εξετάσεων. NBCNews.com, 3 April 2013: Σκάνδαλο εξετάσεων σε τρεις Πολιτείες για 15 χρόνια (μέχρι 3000 δολάρια)

Ποια η θέση των εξετάσεων στο γενικότερο πλάνο; Υπό τις συνθήκες και με όλα τα τεχνικά & κοινωνικά προβλήματα, οι γραπτές εξετάσεις ίσως να είναι απαραίτητες. ● Διασφάλιση εμπιστοσύνης (Lievens, Corte & Brysse, 2003) ● Περιορισμός κόστους αλλά με άρτια τεχνικά χαρακτηριστικά ● Αξιοποίηση τεχνολογίας για αυτοματοποίηση ● Εξετάσεις κριτηρίου (Angrist & Guryan, 2007) ● Να στηριχθούν οι ενδιαφερόμενοι ώστε να μην υποστούν οικονομική ή άλλη πίεση ● Ετήσιος απολογισμός → υποψήφιοι = καταναλωτές

Ποια η θέση των εξετάσεων στο γενικότερο πλάνο; Πολλές ιδέες: ● Αρχική κατάταξη με άλλα κριτήρια → γραπτές εξετάσεις → πρακτική αξιολόγηση – Αρχική ιεράρχιση με άλλα κριτήρια – Να καλούνται σε εξετάσεις πολλαπλάσιος αριθμός όσων χρειάζονται – Οι επιτυχείς να περνούν στη φάση της πρακτικής αξιολόγησης – Διπλάσιος αριθμός να προσλαμβάνεται υπό δοκιμασία με μερική απασχόληση – Μισοί παραμένουν οι υπόλοιποι θα φύγουν ή θα ξαναδοκιμάσουν

Επιπλέον θέματα * Υπάρχουν επιπτώσεις για την ιδιωτική εκπαίδευση; * Υπάρχουν επιπτώσεις για τη συμπληρωματική εκπαίδευση (φροντιστήρια);

Κατάλογος Αναφορών Goldhaber, D., & Hansen, M. (2009). Race, Gender, and Teacher Testing: How Informative a Tool Is Teacher Licensure Testing? American Educational Research Journal, 47 (1), U.S. Department of Education. (2006).The secretary’s fifth annual report on teacher quality: A highly qualified teacher in every classroom. Retrieved February 19, 2009, from Clotfelter, C. T., Ladd, H. F., & Vigdor, J. L. (2006). Teacher-student matching and the assessment of teacher effectiveness.Journal of Human Resources,41(4), 778–820. Goldhaber, D. (2007). Everyone’s doing it, but what does teacher testing tell us about teacher effectiveness? Journal of Human Resources, 42(4), 765–794. Lievens, F., Corte, De W., & Brysse, K. (2003). Applicant perceptions of selection procedures: the role of selection information, belief in tests, and comparative anxiety. International Journal of Selection and Assessment. 11 (1), Barr, S. A., & Douglas, L. (1934). The pre-training selection of teachers.The Journal of Educational Research, 28 (2), Vryonides, M., & Lamprianou, L. (2013). Education and social stratification across Europe. International Journal of Sociology and Social Policy, 33: 1/2, Lamprianou, I. (2009). Comparability of examination standards between subjects: an international perspective. Oxford Review of Education, 35 (2), Lamprianou, Ι. (2006). The stability of marker characteristics across tests of the same subject and across subjects. Journal of Applied Measurement, 7 (2), Lamprianou, I. (2008). High Stakes Tests with Self-Selected Essay Questions: Addressing Issues of Fairness. International Journal of Testing, 18 (1), Lievens, F., Corte, De W., & Brysse, K. (2003). Applicant perceptions of selection procedures: the role of selection information, belief in tests, and comparative anxiety. International Journal of Selection and Assessment. 11 (1),

Κατάλογος Αναφορών Stacey A. Rutledge, Douglas N. Harris, Cynthia T. Thompson & W. Kyle Ingle (2008): Certify, Blink, Hire: An Examination of the Process and Tools of Teacher Screening and Selection, Leadership and Policy in Schools, 7:3, Angrist, J. D., & Guryan, J. Does teacher testing raise teacher quality? Evidence from state certification requirements. Economics of Education Review(2007), doi: /j.econedurev