Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΕΡΕΥΝΑ 2010 ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΕΡΕΥΝΑ 2010 ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΕΡΕΥΝΑ 2010 ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ

2 ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ: ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ – ΜΑΪΟΣ 2010 ΜΕΓΕΘΟΣ ΔΕΙΓΜΑΤΟΣ: 167 ΣΥΛΛΟΓΗ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ ΜΕ ΚΑΛΠΗ

3 Η ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΕΡΩΤΩΜΕΝΩΝ Το 65% όσων συμμετείχαν στη έρευνα είναι άνδρες και 35% γυναίκες. Το σχετικά μεγαλύτερο ποσοστό (35%) ασχολούνται με ρουχισμό. Ένα σημαντικό ποσοστό 49,7%, ασκεί το επάγγελμα του εμπόρου πάνω από 20 χρόνια. Το 29,4% δεν διατηρεί επίσημο βιβλίο απογραφής.

4 ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ Η εντύπωση που έχουν οι έμποροι για την εικόνα του Συλλόγου στην κοινωνία είναι αρκετά θετική (Μ.Ο. 2,166) με περιθώρια βελτίωσης αφού δεν είναι απόλυτα θετική Λιγότερο θετική (Μ.Ο. 2,58) είναι η εντύπωση που έχουν για την συμβολή των ενεργειών του Δ.Σ. στη λειτουργία της επιχείρησης τους.

5 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΔΡΑΣΕΩΝ Για την αποτελεσματικότητα των ενεργειών του Συλλόγου, σε όλες τις περιπτώσεις ο Μ.Ο. των απαντήσεων είναι κοντά στο 2 που σημαίνει θετική γνώμη. Υπάρχει κι εδώ περιθώριο βελτίωσης.

6 ΜΕΤΑΒΟΛΗ ΣΤΟ ΤΖΙΡΟ Ένα μεγάλο ποσοστό επιχειρήσεων, 37%, παρουσιάζει μείωση τζίρου από 5% έως 20%, ενώ το 60% των επιχειρήσεων παρουσιάζουν μείωση σε διάφορα επίπεδα. Μόνο το 14% δήλωσαν αύξηση σε κάποιο επίπεδο.

7 ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ Σαν το πιο σημαντικό πρόβλημα αναγνωρίζεται η κακή ψυχολογία του καταναλωτή. Σε ποσοστό που πλησιάζει το 90%, καταγράφεται σαν σοβαρό ή πολύ σοβαρό. Δεύτερο σοβαρό πρόβλημα καταγράφεται η μείωση της αγοραστικής δύναμης, με αντίστοιχα ποσοστά της τάξης του 78%. Το λιγότερο σοβαρό είναι η ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου. Το παραεμπόριο κατά 63,8% τους απασχολεί λίγο ή καθόλου.

8 ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ Αρνητικό πρόσημο στην αξιολόγηση των φορέων έχουν η Δημοτική Αστυνομία (με το εντυπωσιακό -3) και ο Δήμος Τρίπολης. Την καλύτερη επίδοση παρουσιάζει το τμήμα εμπορίου (+1,89). Οι υπόλοιποι φορείς κυμαίνονται σε μέσα επίπεδα.

9 ΩΡΑΡΙΟ Το 66,3% όσων συμμετείχαν στην έρευνα συμφωνεί με το Ωράριο του Συλλόγου. Οι προτάσεις των υπολοίπων κυρίως αναφέρονται σε μείωση των ωρών λειτουργίας των καταστημάτων.

10 ΣΥΣΧΕΤΙΣΕΙΣ Δεν φαίνεται να υπάρχει συσχέτιση στην γνώμη που έχουν οι έμποροι για την εικόνα του Συλλόγου ούτε με το αντικείμενο της δραστηριότητας, ούτε με τα χρόνια άσκησης του επαγγέλματος, ούτε με το φύλο. Η μεταβολή στον τζίρο δεν σχετίζεται ούτε με τα χρόνια ούτε με το αντικείμενο.

11 ΣΥΣΧΕΤΙΣΕΙΣ Υπάρχει μια μικρή συσχέτιση ανάμεσα στο αντικείμενο δραστηριότητας και στον ανταγωνισμό από τα πολυκαταστήματα και το παραεμπόριο σαν προβλήματα στην εμπορική δραστηριότητα

12 ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης της εικόνας του Συλλόγου και επικοινωνιακής προβολής της δράσης του. Η μείωση του τζίρου που καταγράφεται είναι πολύ σημαντική. Τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν είναι εξωγενή (ψυχολογία καταναλωτή – αγοραστική δύναμη) και δύσκολα αντιμετωπίζονται με πρωτοβουλίες του Συλλόγου. Η θεώρηση των θεμάτων και των προβλημάτων είναι κοινή σε όλους τους κλάδους.

13 ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Απαιτείται χειρισμός των θεμάτων που αφορούν το Δήμο Τρίπολης και κυρίως τη Δημοτική Αστυνομία. Το προτεινόμενο Ωράριο από το Σύλλογο χαίρει ευρύτερης αποδοχής. Το ποσοστό των εμπόρων που ασκούν το επάγγελμα πάνω από 20 χρόνια είναι εντυπωσιακά υψηλό. Ενδεχομένως αυτό το γεγονός εμποδίζει καινοτόμες πρωτοβουλίες.


Κατέβασμα ppt "ΕΡΕΥΝΑ 2010 ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google