Διάγραμμα 10.1: Η εφοδιαστική αλυσίδα του μέλλοντος Εικονικά δίκτυα Βασισμένο στην πληροφορία Προσανατολισμένο στην αξία για τον πελάτη Αυριανό μοντέλο Χθεσινό μοντέλο Ανεξάρτητες οντότητες Βασισμένο στο απόθεμα Παραγωγή χαμηλού κόστους Καθοδηγούμενη από τον προμηθευτή Μαζική παραγωγή/ Μαζικό μάρκετινγκ Καθοδηγούμενη από την αγορά Εξατομικευμένη παραγωγή/ Εξατομικευμένο μάρκετινγκ Πηγή: Martin Christopher © 2007 Εκδόσεις Κριτική
Διάγραμμα 10.2: Δημιουργία περιγράμματος ικανοτήτων «σχήματος Τ» Η αποτελεσματική διαχείριση διαδικασίας απαιτεί σημαντική διαλειτουργική εκπαίδευση. Δημιουργία ενός περιγράμματος ικανοτήτων «σχήματος Τ» Οι διευθυντές έχουν βαθιά γνώση ενός επιστημονικού κλάδου, αλλά και αρκετή ευρύτητα αντιλήψεων ώστε να αντιλαμβάνονται τις σχέσεις με άλλους Πηγή: Martin Christopher © 2007 Εκδόσεις Κριτική
Διάγραμμα 10.3: Η Έννοια 4PL TM Συνεισφορά κύριων πελατών Ίδια κεφάλαια έναρξης Ενεργητικό Κεφάλαιο κίνησης Λειτουργική γνώση Λειτουργικό επιτελείο Προσφορά υπηρεσιών Logistics από οργάνωση 4PL TM Συνεισφορά προμηθευτών υπηρεσιών 3PL Υπηρεσίες μεταφορών Εγκαταστάσεις αποθήκευσης Συνεισφορά εταίρων Ίδια κεφάλαια προετοιμασίας Στρατηγική Logistics Ικανότητα ανασχεδιασμού Δείκτες σύγκρισης βέλτιστης πρακτικής Ανάπτυξη πληροφοριακής τεχνολογίας Διαχείριση εξυπηρέτησης πελάτη Διαχείριση προμηθευτή Παροχή συμβουλών Logistics Κύριοι πελάτες Εταίροι Οργάνωση 4PL TM Βασικά χαρακτηριστικά Υβριδική οργάνωση – δημιουργείται από έναν αριθμό διαφορετικών οντοτήτων Συνήθως ιδρύεται ως κοινοπραξία ή με μακροχρόνια σύμβαση Ευθυγράμμιση στόχων εταίρων και πελατών μέσα από τη συμμετοχή στα κέρδη Ευθύνη για τη διοίκηση και λειτουργία όλης της εφοδιαστικής αλυσίδας Συνεχής ροή πληροφοριών μεταξύ εταίρων και οργάνωσης 4PL TM Δυνατότητες δημιουργίας εσόδων Πηγή: Accenture © 2007 Εκδόσεις Κριτική