Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΑΝΑΨΥΧΗΣ

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΑΝΑΨΥΧΗΣ"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΑΝΑΨΥΧΗΣ
Κ. Αλεξανδρής

2 Το Μίγμα Μάρκετινγκ στις Αθλητικές Υπηρεσίες

3 Στοιχεία του Μάρκετινγκ
Παραδοσιακό Μείγμα Μάρκετινγκ των Προϊόντων Προϊόν Τιμή Κοστολόγηση Τοποθεσία / Κανάλια Διανομής Προώθηση + Διευρυμένο Μείγμα Μάρκετινγκ για τις Υπηρεσίες Ανθρώπινο Δυναμικό Λειτουργική Διαδικασία Φυσική Απόδειξη / Περιβάλλον

4 Προϊόν Το σύνολο των Χαρακτηριστικών του Προϊόντος
και τα Οφέλη που Αποκομίζουν οι Καταναλωτές Υποστηρικτικό Προϊόν Χειροπιαστό Προϊόν Κύριο Προϊόν

5 Τα Επίπεδα του Προϊόντος
Κύριο Προϊόν (π.χ. Ψυχαγωγία) Χειροπιαστό Προϊόν (π.χ. Αθλητικές Εγκαταστάσεις) Υποστηρικτικό Προϊόν (π.χ., Αναψυκτήριο)

6 ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟ ΜΑΡΑΘΩΝΙΟΣ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΗ

7 Τιμή / Τιμολόγηση Τρεις είναι οι βασικές μέθοδοι κοστολόγησης:
α) βασισμένοι στην εταιρεία (κόστος παραγωγής και διανομής) β) στους ανταγωνιστές, γ) βασισμένοι στον πελάτη και την ζήτηση.

8 Τοποθεσία / Κανάλια Διανομής
Η διαδικασία (τοποθεσία) διανομής των προϊόντων / υπηρεσιών με στόχο την αγορά από τους καταναλωτές.

9 Κανάλι Διανομής Διαθεσιμότητα Προσιτότητα Ώρες Λειτουργίας Τοποθεσία

10 Προώθηση Οι στόχοι α) Βελτιώσουν την ενημέρωση
β) Προσελκύσουν το ενδιαφέρον των καταναλωτών γ) Αναπτύξουν την επιθυμία για αγορά δ) Παρακινήσουν τον καταναλωτή να αγοράσει

11 ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΑ ΜΕΣΑ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΦΥΛΛΑΔΙΑ
ΑΦΙΣΕΣ

12 ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΧΟΡΗΓΙΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ EVENTS SOCIAL MEDIA

13 Προσωπικό ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΤΥΠΙΚΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΠΑΡΟΧΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΕΞΕΛΙΞΨΗ

14 Φυσικό / Υλικό Περιβάλλον;
Όραση: Φωτισμός, Αρχιτεκτονική, Τοποθεσία, Χρώματα Ακοή: Μουσική, Ανακοινώσεις

15 Αφή: Χειραψίες, Δείγματα δωρεάν, Επισκέψεις
Όσφρηση: Αρώματα

16 Λειτουργική Διαδικασία
Η τμηματοποίηση, Η κατανομή ευθυνών Ο καθημερινός προγραμματισμός

17 Το Περιβάλλον του Μάρκετινγκ
Εσωτερικό περιβάλλον: Παράγοντες που σχετίζονται με το εσωτερικό του οργανισμού. Εξωτερικό περιβάλλον: Παράγοντες που σχετίζονται με δυνάμεις που περιβάλλουν τον οργανισμό και την κοινωνία.

18 Εσωτερικό Περιβάλλον Υπηρεσίες και Προϊόντα Οργανωτική Δομή
Προσωπικό και Χαρακτηριστικά του Απόδοση του Οργανισμού Προμηθευτές Κανάλια Διανομής Οικονομικοί Ενδιάμεσοι Ενδιάμεσοι του Μάρκετινγκ Πελάτες

19 Εξωτερικό Περιβάλλον Ανταγωνισμός Κοινωνικό / Δημογραφικό Περιβάλλον
Πολιτικό Περιβάλλον Οικονομικό Περιβάλλον Τεχνολογικό Περιβάλλον

20 Τμηματοποίηση της Αγοράς

21 Τμηματοποίηση της Αγοράς
«Η διαδικασία της κατάτμησης μιας ετερογενής αγοράς σε ομάδες που αποτελούνται από άτομα με κοινά χαρακτηριστικά». Η τμηματοποίηση επιτρέπει τους υπεύθυνους μάρκετινγκ να αναπτύξουν στρατηγικές για να ικανοποιήσουν τις ανάγκες κι επιθυμίες συγκεκριμένων καταναλωτών.

22 Τμηματοποίηση της Αγοράς
Μεταβλητές της Τμηματοποίησης Process for Market Segmentation Step 1: Identify Bases for Segmenting the Market The first step in the segmentation process is deciding what criteria you will use to distinguish between different groups of consumers. Your objective is to group consumers who share common characteristics that are meaningful to the design, delivery, promotion, or pricing of the service. What are the primary criteria used to distinguish between consumers? [Click] Segmenting Criteria Demographics - what does term “demographic” mean? The science of vital statistics What are vital statistics? Age, gender, family size, income, occupation, education, ethnicity, etc.[Click] Geography - division of market based on regional descriptors Nations, states, counties, cities, etc. Zip code Psychographics - division of market based on personality characteristics, motives, opinions What personality characteristics may be of interest to leisure service marketers? Risk taking, adventurous, health conscious Motives - escape, entertainment, vicarious achievement, action, etc. Behaviors - divide market based on frequency of usage, level of participation Examples for leisure services Level of participation: season ticket holder, partial season package, single game Frequency of usage: daily workouts, 3 days a week, 1 time a week After deciding what criteria will be used to segment a market, the next step in the process is developing profiles of different segments.[Click] Δημογραφική Γεωγραφική Ψυχογραφική Με βάση τη Συμπεριφορά

23 Τμηματοποίηση της Αγοράς
Ανάπτυξη Δεικτών Μέτρησης της Ελκυστικότητας των Ομάδων Στόχου Step 3: Develop Measures of Segment Attractiveness [Click] Attractiveness is assessed by: 1. Measurability Degree to which the size of a segment can be measured. Do the members of a particular segment have the resources (purchasing power) to consumer your leisure service. If cannot determine size of a segment, not sure if investment in marketing is worthwhile 2. Accessibility Segment is only attractive if the promotional vehicles reach the customers in the segment. Example DCR provides services to community, but not sure that current advertising reaches community 3. Substantiality Must be sure that a segment is large enough for leisure service to invest marketing costs Food service that deliver hot breakfasts to people at work. 4. Actionability The degree effective programs can be designed for attracting and servicing segments. Example - DCR renting outdoor equipment to community (besides advertising -hours of operation, training with equipment, etc.) Μέγεθος: Ο βαθμός στον οποίον η ομάδα είναι αρκετά μεγάλη για να επιτρέψει το κέρδος Προσδιορισμός: Ο βαθμός στον οποίον η ομάδα μπορεί να εντοπιστεί Δυνατότητα Προσέγγισης: Ο βαθμός στον οποίον η ομάδα μπορεί να προσεγγισθεί για να αναπτύξουμε την επικοινωνία Δυνατότητα Ανάπτυξης Ενεργειών: Ο βαθμός στον οποίον μπορούμε να αναπτύξουμε κατάλληλα προγράμματα για την συγκεκριμένη ομάδα

24 Τοποθέτηση Προϊόντος / Υπηρεσίας
Ο στόχος είναι να διαφοροποιηθεί το προϊόν οπό τον ανταγωνισμό Κριτήρια / Στρατηγικές Τοποθέτησης : Ποιότητα (υψηλής / χαμηλής ποιότητας) Τιμή (φθηνό / ακριβό προϊόν) «Προσωπικότητα» του Προϊόντος (π.χ., οικογενειακό – σπορ, απόδοση – σχεδιασμός, κλασικό – μοντέρνο, κτλ.) Επιμέρους Χαρακτηριστικά του Προϊόντος (π.χ., αθλητικές εγκαταστάσεις ενός ξενοδοχείου) Οφέλη / ανάγκες που ικανοποιεί (π.χ., αναψυχή – υγεία - χαλάρωση ) Χαρακτηριστικά πελατών (π.χ., άτομα – σχολεία – ομάδες) έναντι άλλου προϊόντος (π.χ., απευθείας σύγκριση)

25


Κατέβασμα ppt "ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΑΝΑΨΥΧΗΣ"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google