Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Διάγραμμα 2.2: Η επίδραση των Logistics και της εξυπηρέτησης πελατών στο μάρκετινγκ Πηγή: Martin Christopher «Δικαιόχρηση» καταναλωτή «Δικαιόχρηση» πελάτη.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Διάγραμμα 2.2: Η επίδραση των Logistics και της εξυπηρέτησης πελατών στο μάρκετινγκ Πηγή: Martin Christopher «Δικαιόχρηση» καταναλωτή «Δικαιόχρηση» πελάτη."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Διάγραμμα 2.2: Η επίδραση των Logistics και της εξυπηρέτησης πελατών στο μάρκετινγκ Πηγή: Martin Christopher «Δικαιόχρηση» καταναλωτή «Δικαιόχρηση» πελάτη Αποδοτικότητα εφοδιαστικής αλυσίδας Αποτελεσματικό- τητα μάρκετινγκ Αξία εμπορικού ονόματος Εικόνα εταιρείας Διαθεσιμότητα Εξυπηρέτηση πελάτη Συνεργασία Γρήγορη ανταπόκριση © 2007 Εκδόσεις Κριτική Ευελιξία Μειωμένη βάση ενεργητικού Προμηθευτής χαμηλού κόστους Μερίδιο αγοράς Διατήρηση πελάτη Ανώτερη απόδοση επενδύσεων

2 © 2007 Εκδόσεις Κριτική Διάγραμμα 2.3: Χρησιμοποίηση της εξυπηρέτησης, ώστε να αυξηθεί το όφελος για τον πελάτη ΒΑΣΙΚΟ ΠΡΟΪΟΝ Πηγή: Martin Christopher Ποιότητα Χαρακτηριστικά προϊόντος Τεχνολογία Διάρκεια κ.λπ. Χρόνος απόκρισης της παράδοσης και ευελιξία Αξιοπιστία παράδοσης και συνέπεια Εκτέλεση παραγγελίας Άνεση εργασιών Υποστήριξη μετά την πώληση κ.λπ.

3 © 2007 Εκδόσεις Κριτική Πηγή: Martin Christopher Διάγραμμα 2.5: Σύνδεση της αξίας για τον πελάτη με τη στρατηγική της εφοδιαστικής αλυσίδας Προσδιορι - σμός τμημάτων αξίας Ορισμός της πρότασης αξίας Προσδιορι - σμός των ηγετών της αγοράς Ανάπτυξη στρατηγικής εφοδιαστικής αλυσίδας Σε τι δίνει αξία ο πελάτης μας; Πώς ενσωματώνουμε τις απαιτήσεις αυτές σε μια προσφορά; Τι χρειάζεται να έχει κανείς για να επιτύχει στην αγορά αυτή; Ποια είναι η απόδοσή μας στον τομέα αυτό;

4 © 2007 Εκδόσεις Κριτική Διάγραμμα 2.6: Το κόστος εξυπηρέτησης Κόστος εξυπηρέτησης Επίπεδο εξυπηρέτησης Πηγή: Martin Christopher

5 © 2007 Εκδόσεις Κριτική Διάγραμμα 2.9: Μετατόπιση του κόστους εξυπηρέτησης Κόστος εξυπηρέτησης Επίπεδο εξυπηρέτησης Πηγή: Martin Christopher

6 © 2007 Εκδόσεις Κριτική Διάγραμμα 2.10: Ο κανόνας Pareto (ή κανόνας 80/20) Πωλήσεις / κέρδη (%) Προϊόντα / πελάτες (%) Πηγή: Martin Christopher

7 © 2007 Εκδόσεις Κριτική Διάγραμμα 2.11: Διαχείριση επιπέδων εξυπηρέτησης προϊόντος Όγκος (κατά SKU) Χαμηλός Υψηλός Επιδιώκεται μείωση του κόστους Προσφέρεται υψηλή διαθεσιμότητα Αξιολόγηση Συγκεντρωτικά αποθέματα ΧαμηλόΥψηλό Συνεισφορά στο κέρδος (κατά SKU) Πηγή: Martin Christopher

8 © 2007 Εκδόσεις Κριτική Διάγραμμα 2.12: Εξυπηρέτηση πελάτη και κανόνας 80/20 Βασικά προϊόντα, βασικοί λογαριασμοί ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΠΕΛΑΤΕΣ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ Πηγή: Martin Christopher


Κατέβασμα ppt "Διάγραμμα 2.2: Η επίδραση των Logistics και της εξυπηρέτησης πελατών στο μάρκετινγκ Πηγή: Martin Christopher «Δικαιόχρηση» καταναλωτή «Δικαιόχρηση» πελάτη."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google