Η Αξιολόγηση Online Μαθημάτων με τη Χρήση Ερευνητικών Εργαλείων του Μoodle Χ. Καρακύριος – Υπ. Διδάκτορας ΠΤΔΕ ΔΠΘ Γ. Κέκκερης – Καθηγητής ΠΤΔΕ ΔΠΘ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

ΚΕΑ - Λονδίνο 14/02/2011 ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Νίκη Λαμπροπούλου * Σοφία Ντάνη Intelligenesis.eu.
ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝ ΕΛ/ΛΑΚ Ιουνίου Κέντρα Προώθησης Ελεύθερου Λογισμικού (ΚΠΕΛ) Λίνα Γουσίου.
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Β. Νταλούκας – Δ. Δαούσης – Σ. Κατεβάογλου –
Ανοικτό Λογισμικό και Δια Βίου Μάθηση: παροχή υπηρεσιών Δια Βίου Μάθησης από τη Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας.
ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ «ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ» ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΥΠΟΔΟΜΗΣ ΤΟΥ Τ.Ε.Ι. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.
Πως κρίνετε συνολικά την εκπαιδευτική σας εμπειρία στο Πανεπιστήμιο Κρήτης 1.Μη ικανοποιητική 2.μέτρια 3.ικανοποιητική 4.πολύ καλή 5.δεν έχω γνώμη.
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
ETwinning Η δράση της Ηλεκτρονικής Αδελφοποίησης.
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
Κατασκευάζοντας εύκολα διαδικτυακά παιχνίδια γνώσεων
Δευτέρα 25/9/2006 ΤΕΙ Λάρισας Παρουσίαση Web-site – Θεματικής Πύλης (Elektra.teilar.gr) και Λογισμικού Ασύγχρονης και Σύγχρονης Τηλε-εκπαίδευσης (E-Presence.
Φλώρος Αθανάσιος Καθηγητής ΠΕ 19 Υποδιευθυντής 32 ο ΓΕ. Λ. Θεσσαλονίκης.
Οι ΤΠΕ στην εκπ/κή διδακτική διαδικασία Ο υπολογιστής ως γνωστικό εργαλείο Γνωστικά εργαλεία θεωρούνται οι εφαρμογές που έχουν δημιουργηθεί με σκοπό να.
Γ’ ΚΠΣ / ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ / ΕΝΕΡΓΕΙΑ δ Συγχρηματοδότηση κατά 75% Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΚΤ) και 25% Εθνικοί πόροι (ΥΠΕΠΘ/ΕΥΔ ΕΠΕΑΕΚ) Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση.
Ενότητα 2.2. Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ Επιμορφώτρια:
ΣΕΜΙΝAΡΙΑ ΦΙΛΟΛOΓΩΝ ΦΕΒΡΟΥAΡΙΟΣ 2012
Ομάδα Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης
Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
Παίζω και μαθαίνω στο moodle. Μια εφαρμογή, παράδειγμα καλής πρακτικής Νταλούκας Β. Κωνσταντούλας Κ. Δαούσης Δ. Λιακοπούλου Ε.
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών πρόταση στο της Ευστρατίας Λιακοπούλου Καθ. Πληροφορικής, Msc.
1 4η Συνάντηση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής σε Θέματα Προγραμματισμού στο Διαδίκτυο Λειτουργία των ΚεΠληΝεΤ Εργαστήρια Πληροφορικής Ελεύθερο λογισμικό GNU.
3η Π.Δ.Κα.Π - Αλεξανδρούπολη 2009 Αξιολόγηση της επιμορφωτικής διαδικασίας των εκπ/κων ΠΕ19-20 Καράκιζα Τσαμπίκα Σχ. Σύμβουλος Πληροφορικής Δωδ/σου Κωσταλίας.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΡΟΤΑΣΗ ΘΕΜΑΤΟΣ.
2. Μορφή και οργάνωση του μαθήματος
Εκπαίδευση Ενηλίκων στις Νέες Τεχνολογίες Πρόγραμμα "ΗΡΩΝ" 1 ος χρόνος Χρήστος Ι. Μηλιτσόπουλος Καθηγητής Β/θμιας - ΠΕ19 Εκπ/τής Ενηλίκων.
Ο επικοινωνιακός ρόλος του εκπαιδευτικού σε συμβατικά, υπολογιστικά και δικτυακά περιβάλλοντα μάθησης Μαρία Κορδάκη, Ph.D, M.ED.
Ειδική Θεματική Δραστηριότητα Τμήμα Βπ– Τομέα Πληροφορικής 1 ου ΕΠΑΛ Λιβαδειάς Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Αθανασίου Παρασκευή ΠΕ19/ Σκίτσος Δημήτριος ΠΕ.
Σχεδίαση, ανάπτυξη, υλοποίηση και αξιολόγηση ενός συστήματος εξ αποστάσεως εκπαίδευσης: Μελέτη περίπτωσης του συστήματος Moodle, για την υποστήριξη της.
Οι ΤΠΕ στην εκπ/κή διδακτική διαδικασία
Σχεδίαση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την αξιοποίηση των ΤΠΕ Οι ΤΠΕ χαρακτηρίζονται ως μέσο αναδιομόρφωσης της εκπ/κής πρακτικής. Μέσο συμπληρωματικό.
Ερευνητικές Εργασίες Α’ Τάξη Γενικού Λυκείου Παντελής Μάναλης Υπεύθυνος Π.Ε. στη Δ/νση Δ/θμιας Εκ/σης Πειραιά.
Ημερίδα 4 Πορεία των διαδικασιών Διασφάλισης της ποιότητας 15 Νοεμβρίου 2012.
Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών Πληροφορικής για την αξιοποίηση του ΕΛ/ΛΑΚ, της τηλεκπαίδευσης και των υπηρεσιών του ΠΣΔ Τ. Καράκιζα, Κ. Κωνσταντούλας, Ε.
Αρχιμήδης Ι αλληλεπίδραση ανθρώπου-υπολογιστή - τεχνολογίες διαδικτύου Τεχνολογίες προσβασιμότητας για άτομα με ειδικές ανάγκες ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ.
Αρχικός τίτλος: «Το κλίμα αλλάζει. Κάνε κάτι και εσύ» H ομάδα ΑΛΚΥΟΝΙΔΕΣ ξεκινά ένα πρόγραμμα που εποπτεύεται από τη ΓΓΝΓ, και υλοποιείται από το Ινστιτούτο.
Καλέμας Απόστολος, ΚΣΕ ΔΗΜΗΤΡΑ, Λάρισα Μάιος 2008 Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στη χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διδακτική διαδικασία Αναλυτικό.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ
Διδακτική προσέγγιση βασισμένη σε δραστηριότητες αξιοποιώντας το διαδίκτυο.
Πλατφόρμα Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
2ο ΕΠΑΛ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 2: eLearning Systems, eClass1/1318/2/2015 Χαράλαμπος Καραγιαννίδης Διάλεξη 2 Περιβάλλοντα.
3 η Πανελλήνια Διημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής, Αλεξανδρούπολη Παιδαγωγική Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών Τ. Α. Μικρόπουλος.
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ & ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
Ηλεκτρονική Εκπαίδευση & Μαθησιακή Αποτελεσματικότητα: Η Περίπτωση του ΤΕΙ Πειραιά Ι. Ψαρομήλιγκος Αν. Καθηγητής ΤΕΙ Πειραιά.
ELBorG Διαδικτυακή πλατφόρμα εκπαιδευτικών παιχνιδιών Σίμος Ρετάλης & Τερζάκης Αργύρης – Κεσελόπουλος Γιώργος ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΙΡΑΙΑ ΤΜΗΜΑ Ι ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ.
Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) στην εκπαιδευτική διαδικασία Ξυνή Παναγιώτα Πληροφορικός ΠΕ19 M.Sc. Ίλιον, 11/12/2014.
Κατή Αργυρώ Πρωτοψάλτου Θεόφιλος Τσαρτσαράκης Αντώνιος
Training Plan Αντώνης Βεκρής 26 Απριλίου 2017.
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Τι είναι το E-learning Μαρία Κορδάκη, Ph.D, M.ED..
Σχεδίαση της αξιολόγησης εκπαιδευτικού λογισμικού
Παραγωγή Ηλεκτρονικού Προϊόντος – ψηφιακός πίνακας ανακοινώσεων
Ψηφιακό Παιγνίδι στην προσχολική ηλικία
ΤΙ ΕIΝΑΙ ΤΟ WEB2 Το Web 2.0 αναφέρεται σε μια αναμενόμενη δεύτερη γενιά του Web που επιτρέπει στα άτομα να δημιουργούν, να δημοσιεύουν, να ανταλλάσσουν,
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
Ανάπτυξη τηλεματικών υπηρεσιών από το Παν
Περιφέρεια Ιονίων Νήσων
Παρουσίαση Διπλωματικής Εργασίας της Φλώρου Παγώνας
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
Το πρόγραμμα επιμόρφωσης Β1
«Βιβλιοθήκη ανοικτού εκπαιδευτικού λογισμικού ΠΣΔ:
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η Αξιολόγηση Online Μαθημάτων με τη Χρήση Ερευνητικών Εργαλείων του Μoodle Χ. Καρακύριος – Υπ. Διδάκτορας ΠΤΔΕ ΔΠΘ Γ. Κέκκερης – Καθηγητής ΠΤΔΕ ΔΠΘ

3η Πανελλήνια Διημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής Β'θμιας Εκπ/σης, Αλεξανδρούπολη, 3-4 Απριλίου 2009 Έμφαση e - learning

3η Πανελλήνια Διημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής Β'θμιας Εκπ/σης, Αλεξανδρούπολη, 3-4 Απριλίου 2009 MOODLE  Πλατφόρμα Ασύγχρονης Online Εκπαίδευσης  Ελεύθερο Λογισμικό – Ανοιχτού Κώδικα  Δεν απαιτεί γνώσεις προγραμματισμού  Πολύ Μεγάλη Κοινότητα Χρηστών  Απαιτεί χρήση φυλλομετρητή (Browser)  Υποστηρίζει εποικοδομητική θεωρία μάθησης

3η Πανελλήνια Διημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής Β'θμιας Εκπ/σης, Αλεξανδρούπολη, 3-4 Απριλίου 2009 ΕΠΑΡΚΕΙΑ ; Το εργαλείο, είναι αρκετό από μόνο του για τη διεξαγωγή μιας επιτυχημένης εκπαίδευσης;

3η Πανελλήνια Διημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής Β'θμιας Εκπ/σης, Αλεξανδρούπολη, 3-4 Απριλίου 2009 Σχεδιασμός Εκπαίδευσης

3η Πανελλήνια Διημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής Β'θμιας Εκπ/σης, Αλεξανδρούπολη, 3-4 Απριλίου 2009 Σχεδιασμός  Καθορισμός Εκπαιδευτικών Στόχων  Ανάλυση Γνώσεων – Δεξιοτήτων Συμμετεχόντων  Αναζήτηση Εκπαιδευτικών Πηγών  Καθορισμός Χρήσης Εργαλείων Κατασκευής Εκπαιδευτικών Πηγών  Αντιστοιχία Πηγών Πληροφόρησης – Δραστηριοτήτων Αλληλεπίδρασης  Θέσπιση Κριτηρίων Αξιολόγησης

3η Πανελλήνια Διημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής Β'θμιας Εκπ/σης, Αλεξανδρούπολη, 3-4 Απριλίου 2009 Ανάπτυξη  Δημιουργία Ηλεκτρονικών Πηγών  Δημιουργία Δραστηριοτήτων Αλληλεπίδρασης  Δημιουργία Σχεδίου Εκπαίδευσης  Δημιουργία Εργαλείων Συλλογής Στοιχείων  Δημιουργία Προσχεδιασμένων Μηνυμάτων  Δημιουργία και Έλεγχος Μαθήματος

3η Πανελλήνια Διημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής Β'θμιας Εκπ/σης, Αλεξανδρούπολη, 3-4 Απριλίου 2009 Υλοποίηση  Προετοιμασία Συμμετεχόντων  Παροχή Οδηγιών  Ένταξη σε Εκπαιδευτική Κοινωνική Ομάδα  Παροχή Κινήτρων – Τόνωση Συμμετοχής  Επικοινωνία – Ανατροφοδότηση  Υποστήριξη Συμμετεχόντων  Παρακολούθηση Πορείας - Αξιολόγηση  Επανασχεδιασμός

3η Πανελλήνια Διημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής Β'θμιας Εκπ/σης, Αλεξανδρούπολη, 3-4 Απριλίου 2009 Αξιολόγηση  Εξελικτική – Formative evaluation  Κατά τη διάρκεια διεξαγωγής της εκπαίδευσης  Συγκεντρωτική – Summative evaluation  Στο τέλος της εκπαίδευσης  Αξιολόγηση Γνώσεων Δεξιοτήτων (Μαθητών)  Αξιολόγηση Εκπαιδευτικής Ροής (Εκπαίδευσης)

3η Πανελλήνια Διημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής Β'θμιας Εκπ/σης, Αλεξανδρούπολη, 3-4 Απριλίου 2009 Εργαλεία Αξιολόγησης  Ερωταπαντήσεις  Δημοσκοπήσεις  Φόρουμ  Μηνύματα  Blog  Wiki  Εργασίες  Online  Αποστολή Αρχείου ή Αρχείων  Εργαστήρια  Ερωτηματολόγια  Έρευνες

3η Πανελλήνια Διημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής Β'θμιας Εκπ/σης, Αλεξανδρούπολη, 3-4 Απριλίου 2009 Περιγραφή Μαθήματος  Μέθοδος: Online Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση  Διάρκεια: Τρεις (3) εβδομάδες  Συμμετέχοντες: Είκοσι (20) εκπαιδευτικοί που φοιτούν στο Διδασκαλείο Αλεξ/πολης  Τμήματα: Δύο (2) των 10 ατόμων  Γνωστικιστική μορφή  Εποικοδομητική μορφή

3η Πανελλήνια Διημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής Β'θμιας Εκπ/σης, Αλεξανδρούπολη, 3-4 Απριλίου 2009 Εκπαιδευτικοί Στόχοι Μαθήματος  Στόχος 1: Διερεύνηση Μεθοδολογίας Συγγραφής Επιστημονικών Εργασιών  Στόχος 2: Εξοικείωση με την online ασύγχρονη τηλεκπαίδευση  Στόχος 3: Διερεύνηση στάσης εκπαιδευτικών έναντι του φαινομένου της λογοκλοπής

3η Πανελλήνια Διημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής Β'θμιας Εκπ/σης, Αλεξανδρούπολη, 3-4 Απριλίου 2009 Εικόνα Μαθήματος

3η Πανελλήνια Διημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής Β'θμιας Εκπ/σης, Αλεξανδρούπολη, 3-4 Απριλίου 2009 Έρευνες  ATTLS – Attitude Towards Thinking and Learning Survey  COLLES – Constructivist OnLine Learning Environment Survey

3η Πανελλήνια Διημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής Β'θμιας Εκπ/σης, Αλεξανδρούπολη, 3-4 Απριλίου 2009 ATTLS  Galotti, 1999  Μετράει Συνδεδεμένους & Μεμονωμένους Γνώστες (Belenky et al., 1986)  Συνδεδεμένοι γνώστες: ΠΩΣ σκέφτεται ο πάροχος της γνώσης;  Μεμονωμένοι γνώστες: ΓΙΑΤΙ συμβαίνει αυτό;  Αποτελείται από 20 ερωτήσεις (με ποσοστά αντιστοίχισης)

3η Πανελλήνια Διημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής Β'θμιας Εκπ/σης, Αλεξανδρούπολη, 3-4 Απριλίου 2009 Αποτελέσματα ATTLS

3η Πανελλήνια Διημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής Β'θμιας Εκπ/σης, Αλεξανδρούπολη, 3-4 Απριλίου 2009 COLLES  Taylor & Maor, 2000  Μετράει προσδοκίες και εντυπώσεις  Συνάφεια  Στοχαστική σκέψη  Αλληλεπίδραση  Υποστήριξη από εκπαιδευτή  Υποστήριξη από συμμαθητές  Ερμηνεία  Αποτελείται από 24 ερωτήσεις (6 ομάδες των 4 ερωτήσεων)  Likert-scale απαντήσεις (κλίμακα του 5)

3η Πανελλήνια Διημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής Β'θμιας Εκπ/σης, Αλεξανδρούπολη, 3-4 Απριλίου 2009 Αποτελέσματα COLLES

3η Πανελλήνια Διημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής Β'θμιας Εκπ/σης, Αλεξανδρούπολη, 3-4 Απριλίου 2009 Ερευνητικές Δράσεις: Όνομα χρήστη: demo Κωδικός πρόσβασης: demo Πληροφορίες: Ιστοσελίδα: