Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ELBorG Διαδικτυακή πλατφόρμα εκπαιδευτικών παιχνιδιών Σίμος Ρετάλης & Τερζάκης Αργύρης – Κεσελόπουλος Γιώργος ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΙΡΑΙΑ ΤΜΗΜΑ Ι ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ELBorG Διαδικτυακή πλατφόρμα εκπαιδευτικών παιχνιδιών Σίμος Ρετάλης & Τερζάκης Αργύρης – Κεσελόπουλος Γιώργος ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΙΡΑΙΑ ΤΜΗΜΑ Ι ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 eLBorG Διαδικτυακή πλατφόρμα εκπαιδευτικών παιχνιδιών Σίμος Ρετάλης & Τερζάκης Αργύρης – Κεσελόπουλος Γιώργος ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΙΡΑΙΑ ΤΜΗΜΑ Ι ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ Ερευνητική Ομάδα Προηγμένων Τεχνολογιών Μάθησης και Πολιτισμού– CoSy-Llab [http://cosy.ds.unipi.gr]

2 Μερικά δεδομένα... Από το 3500 πχ οι Αιγύπτιοι και οι Ινδιάνοι παίζουν τα πρώτα board games To 1890 εμφανίστηκε στην Αγγλία το περίφημο φιδάκι (snakes & ladders) To 1930 η Μονόπολη πήρε τη μορφή που έχει σήμερα Σύμφωνα με έρευνα του 2004-2005 περισσότεροι ενήλικες έπαιζαν board games παρά video games Το 17,7% του πληθυσμού στην Αμερική το έτος 2004-05 έχει παίξει ένα επιτραπέζιο παιχνίδι Περίπου 2,7 % του πληθυσμού έπαιξε ένα επιτραπέζιο παιχνίδι, τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα Τον Ιούλιο του 2009 οι πωλήσεις στα board games αυξήθηκαν κατά 23,5% σε σχέση με το 2008 Η αγορά διαδικτυακών παιχνιδιών ανέρχεται στο $15 Δισ. το 2009

3 Δυσκολία δημιουργίας εκπαιδευτικών επιτραπέζιων παιχνιδιών Πρόβλημα...

4 Η ιδέα μας... Επιτραπέζια παιχνίδια Εκπαιδευτικό περιεχόμενο Διαδικτυακά παιχνίδια

5 Τα Χαρακτηριστικά... Περιβάλλον εύκολης συγγραφής και δημιουργίας εκπαιδευτικών παιχνιδιών Η δημιουργία κανόνων προσαρμοσμένων στην εκπαιδευτική διαδικασία Επαναχρησιμοποίηση εκπαιδευτικών πόρων Η ιδέα μας...

6 Η υλοποίηση... Περιβάλλον Δημιουργίας Παιχνιδιών Περιβάλλον Εκτέλεσης Παιχνιδιών

7 Δημιουργία Παιχνιδιού Βήμα 1: Γενικά Στοιχεία Παιχνιδιού Όνομα Είδος Παιχνιδιού Μάθημα Θεματική Ενότητα Τάξη 2 1 3 4 5 Όνομα Είδος Παιχνιδιού Μάθημα Θεματική Ενότητα Τάξη Όνομα Είδος Παιχνιδιού Μάθημα Θεματική Ενότητα Τάξη Όνομα Είδος Παιχνιδιού Μάθημα Θεματική Ενότητα Τάξη Όνομα Είδος Παιχνιδιού Μάθημα Θεματική Ενότητα Τάξη

8 Δημιουργία Παιχνιδιού Βήμα 2: Επιλογή Δραστηριοτήτων Δημιουργία Φίλτρου Αναζήτησης Δραστηριοτήτων Αναλυτικά στοιχεία δραστηριότητας Επιλογή Δραστηριοτήτων

9 Δημιουργία Παιχνιδιού Βήμα 3: Σχεδιασμός ταμπλό Όνομα Πιόνια Bonus σε σημεία Δραστηριότητες σε σημεία 2 1 3 4 Όνομα Πιόνια Bonus σε σημεία Δραστηριότητες σε σημεία Όνομα Πιόνια Bonus σε σημεία Δραστηριότητες σε σημεία Όνομα Πιόνια Bonus σε σημεία Δραστηριότητες σε σημεία

10 Δημιουργία Παιχνιδιού Βήμα 4: Σχεδιασμός κανόνων μετάβασης Κανόνες Εκκίνησης Κανόνες Τερματισμού Κανόνες Απαντήσεων Κανόνες Κίνησης 2 1 3 4 Κανόνες Εκκίνησης Κανόνες Τερματισμού Κανόνες Απαντήσεων Κανόνες Κίνησης Κανόνες Εκκίνησης Κανόνες Τερματισμού Κανόνες Απαντήσεων Κανόνες Κίνησης Κανόνες Εκκίνησης Κανόνες Τερματισμού Κανόνες Απαντήσεων Κανόνες Κίνησης

11 Περιβάλλον εκτέλεσης Οθόνη μαθητή Ο μαθητής θα έχει την ευκαιρία να παίξει το παιχνίδι να δοκιμαστεί σε ερωτήσεις και προβλήματα κάποιου μαθήματος, να λάβει ανατροφοδότηση να συνομιλήσει και να συνεργαστεί με τους συμμαθητές του

12 Περιβάλλον εκτέλεσης Οθόνη μαθητή

13 Περιβάλλον εκτέλεσης Οθόνη καθηγητή να παρακολουθήσει την πορεία των μαθητών του στο παιχνίδι Ο εκπαιδευτικός θα έχει την ευκαιρία να εξάγει συμπεράσματα ανάλογα με τις επιδόσεις των μαθητών του. να βοηθήσει καλύτερα τους μαθητές του

14 Περιβάλλον εκτέλεσης Οθόνη καθηγητή

15 Σύγκριση... Game/FeatureeLBorg Kubb u Fuel the brain Pog o Board boss Popfl y Gamesho w Pro Eclipse Crossword Purpose Games Περιβάλλον συγγραφής Υποστήριξη πολλών χρηστών ταυτόχρονα Εκπαιδευτικό Προώθηση εξατομικευμένης μαθησης Τα γραφικά επαναχρησιμοποιούντ αι Οι εκπαιδευτικοί πόροι επαναχρησιμοποιούντ αι Διαλειτουργικότητα με άλλες πλατφόρμες Εκτύπωση δεδομένων

16 Software Testing Ευχρηστία παιχνιδιού  Demo για Μάθημα Αγγλικών  Αξιοποίηση με τους χρήστες βάση των κριτηρίων του Malone (1992) : Περιεχόμενο Περιβάλλον Εργασίας (Interface) Αλληλεπιδραστικότητα Πρόκληση Ανατροφοδότηση Περιέργεια – Έκπληξη Έλεγχος παιχνιδιού Μηχανισμοί ελέγχου λαθών-απόδοσης Αξιολόγηση-Αξιοποίηση...

17 Μελλοντικές Επεκτάσεις... Διαλειτουργικότητα  Μεταφορά ερωτήσεων από πλατφόρμες όπως Moodle Δυνατότητα εκτύπωσης παιχνιδιού Αξιοποίησης Δημιουργία παιχνιδιών και εκπαιδευτικού υλικού για διάφορες θεματικές ενότητες Τεχνικό Επίπεδο

18 Ενέργειες... Παρουσίαση στην έκθεση eLearning Expo Συμμετοχή στο διαγωνισμό TEDxAthens Challenge: the Idea!

19 Νέες ιδέες… Νέες δημιουργίες... Θέλουμε να δημιουργήσουμε μια κοινότητα εκπαιδευτικών που θα χρησιμοποιήσουν το εργαλείο και σε συνεργασία μαζί τους να το αξιολογήσουμε και να το εξελίξουμε...

20 Συμεών Ρετάλης (retal@unipi.gr) &retal@unipi.gr Τερζάκης Αργύρης (aterzas@gmail.com) - Κεσελόπουλος Γιώργος (george.keselopoulos@gmail.com)aterzas@gmail.comgeorge.keselopoulos@gmail.com Για περισσότερες πληροφορίες… http://cosy.ds.unipi.gr/index.php?option=com_content &view=article&id=118&Itemid=72/ ( http://tiny.cc/7ddae)


Κατέβασμα ppt "ELBorG Διαδικτυακή πλατφόρμα εκπαιδευτικών παιχνιδιών Σίμος Ρετάλης & Τερζάκης Αργύρης – Κεσελόπουλος Γιώργος ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΙΡΑΙΑ ΤΜΗΜΑ Ι ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google