Πρόγραμμα Δια Βίου Μάθησης 2007-2013 Ατομική Κινητικότητα Ενδοϋπηρεσιακή Κατάρτιση Εκπαιδευτικών Καρμίρη Γαριφαλιά – Ευσταθία Προωθήτρια Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
GRUNDTVIG Nikolai Frederik Severin Grundtvig ( )
Advertisements

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Α/ΘΜΙΑΣ & Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
«Erasmus για όλους» το νέο πρόγραμμα
Σχεδιασμός και ανάπτυξη προσβάσιμου εκπαιδευτικού και εποπτικού υλικού για μαθητές με αναπηρίες ΗΜΕΡΙΔΑ Η ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΣΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ.
1 ERASMUS ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ Νέο ευρωπαϊκό πρόγραμμα κινητικότητας επιχειρηματιών Λευκωσία, 2011 ERASMUS ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ.
1 H ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Leonardo Da Vinci ΚΩΝ/ΝΑ ΜΠΑΣΚΟΖΟΥ Δ/ντρια Διεθνών & Κοινοτικών Προγραμμάτων Κηφισιά, 15/10/2004.
Ερευνητικό Δυναμικό Περιφέρειες της Γνώσης Ειδικό Πρόγραμμα “Ικανότητες” Γεωργία Τζένου – Μαρία Κουτροκόη Χανιά, 21 Σεπτεμβρίου 2007 Εθνικό Σημείο Επαφής.
ΤΡΟΠΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΙΑΣ ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 3.3 Χαρακτηριστικά των δικτύων για τα προγράμματα κινητικότητας: IVT, PLM, VETPRO.
ΤΡΟΠΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΙΑΣ ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 3.5 Οι προπαρασκευαστικές επισκέψεις.
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Comenius Αθήνα, 25 Ιoυνίου ΜΑΡΙΑ ΞΑΡΧΟΥΛΑΚΟΥ.
Υπουργείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων.
«Κέντρο Επαγγελματικής Κατάρτισης ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΚΑΒΑΛΑΣ» Κεντρική Δομή: Κ. Ποιητού 18 –Καβάλα Τηλ.&Φαξ: & Παράρτημα.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ (ΙΚΥ) ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ Τ.Ε.Ι. Αθήνας, 30/10/2013ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚA.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΚΑ1- Ατομική Κινητικότητα για μαθησιακούς σκοπούς
Ευρωπαϊκά Προγράμματα Δια Βίου Μάθησης και Προσχολική Εκπαίδευση
Σχεδιασμός και ανάπτυξη προσβάσιμου εκπαιδευτικού και εποπτικού υλικού για μαθητές με αναπηρίες 6ο Πανελλήνιο Συνέδριο των Εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ Σύρος.
«Η ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ» «Η ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ.
Ευρωπαϊκά Προγράμματα Υ.ΠΑΙΘ.Π.Α., 12 Νοεμβρίου 2012 Αγάθη Γεωργιάδου Σχολική Σύμβουλος Γ΄ Αθήνας.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΤΕΙΑΣ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ 1 ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
4η Διημερίδα Πληροφορικής στη Δυτική Μακεδονία Πτολεμαΐδα, 22 & 23 Σεπτ 2006 Η Καινούργια Νομοθεσία για τα Εργαστήρια Πληροφορικής και τα Κέντρα ΠΛΗ.ΝΕ.Τ.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΤΗΣ Ε.Μ. / Ι.Κ.Υ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Leonardo da Vinci Διαχείριση Σχεδίων Κινητικότητας 2010 Οικονομική.
Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών (Ι.Κ.Υ.) «ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΥΠΟΤΡΟΦΙΕΣ» ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΛΛΗΝΙΔΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΩΝ ΑΘΗΝΑ, 28 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2007.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΤΗΣ Ε.Μ. / Ι.Κ.Υ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Leonardo da Vinci Διαχείριση Σχεδίων Κινητικότητας Οικονομική.
ΤΡΟΠΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΤΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 7.2 Τα βασικά στοιχεία των περιεχομένων της κατάρτισης.
TO ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ & ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΥ ΤΟ ΔΙΑΔΕΧΕΤΑΙ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ DI-XL ΓΙΑ ΤΙΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ.
1 ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Σ.Ε.Ε. στο πλαίσιο του προγράμματος «Πληροφόρηση φοιτητριών και νέων επιστημονισσών για το επάγγελμα του ερευνητή» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ «Η.
Βασικό πλαίσιο ανάπτυξης του στρατηγικού σχεδιασμού για την παιδεία κατά την προγραμματική περίοδο αποτελεί το τετράπτυχο Ανάπτυξη – Ανταγωνιστικότητα.
1 Υλοποίηση διαλέξεων σύγχρονης εκπαίδευσης Τσέλιος Δημήτρης Καθηγητής Εφαρμογών Ημερίδα παρουσίασης του έργου «Προηγμένες υπηρεσίες ηλεκτρονικής μάθησης.
ΠΡΟΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 6.2 Προπαρασκευαστικές δραστηριότητες μετά την αναχώρηση.
Ο υποψήφιος φοιτητής που επιθυμεί να συμμετέχει στο πρόγραμμα Erasmus+ για πρακτική άσκηση σε κάποιον οργανισμό/επιχείρηση και έχει βρει το φορέα υποδοχής.
Δ/ΝΣΗ Δ.Ε. ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ ΗΜΕΡΙΔΑ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΚΑΔ. ΕΤΟΣ ΝΕΑΠΟΛΗ 20 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ
Ελληνικό γραφείο υποστήριξης: Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη.
Βήμα 1 ο : Μελέτη άρθρων 6 & 9 Υ.Α / Γ2 (2769 τ.Β’ 2/12/2011)2769 τ.Β’ 2/12/2011 Βήμα 2 ο : Αιτήσεις μετακίνησης τουλάχιστον 1 μήνα πριν! Βήμα.
Ίδρυμα Διαχείρισης Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων Διά Βίου Μάθησης Ημερίδα Εκπαίδευσης και Κατάρτισης Ενηλίκων στην Κύπρο Λεμεσός, 21 Ιουνίου 2013.
ΙΑΤΡΙΚΗ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΙΣ ΗΠΑ ΑΠΘ 16 ΜΑΪΟΥ 2013 Εκπαιδευτικός Σύμβουλος Ίδρυμα Fulbright.
«Χρονοδιάγραμμα Ενεργειών» ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΑΛΥΣΟΥ Ανιχνεύω, Γνωρίζω, Αγαπώ.
Ζάρακα Καλλιόπη Ημερίδα Πληροφόρησης Kως, 14/10/2009 Πρόγραμμα Δια Βίου Μάθησης COMENIUS Σχολικές Συμπράξεις/ Ατομική κινητικότητα.
Πανεπιστήμιο Αιγαίου Τμήμα Διεθνών Ακαδημαϊκών Προγραμμάτων και Λοιπών Εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων.
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου, Συντονίστρια Τομέα Εκπαίδευσης Ενηλίκων ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ERASMUS + ΚΑ1-Μαθησιακή Κινητικότητα Προσωπικού Τομέας Εκπαίδευσης Ενηλίκων.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ LEONARDO DA VINCI ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ 2009 Αθήνα, 12/12/2008.
ΚΑ1-Μαθησιακή Κινητικότητα Προσωπικού Σχολικής Εκπαίδευσης Τεχνική Ημερίδα Τομέας Σχολικής Εκπαίδευσης «Συμβατικές υποχρεώσεις στο πλαίσιο των σχεδίων.
Leonardo da Vinci- Πολυμερή σχέδια για την Μεταφορά Καινοτομίας Ημερίδα Πληροφόρησης & Ενημέρωσης για την Υποβολή προτάσεων 2009 Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών.
Τελική Έκθεση: Πώςαποτυπώνεται η Αποτελεσματική Διαχείριση ενός Σχεδίου Κινητικότητας Τελική Έκθεση: Πώς αποτυπώνεται η Αποτελεσματική Διαχείριση ενός.
ΚΑ2-Στρατηγικές Συμπράξεις Τομέας Εκπαίδευσης και Κατάρτισης Τεχνική Ημερίδα Τομέας Σχολικής Εκπαίδευσης Αθήνα, 15/10/2014 Μαρία Αδαμοπούλου, Στέλεχος.
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Συντονίστρια Τομέα Εκπαίδευσης Ενηλίκων Επαγγελματική Κατάρτιση Ανώτατη Εκπαίδευση Σχολική Εκπαίδευση Εκπαίδευση Ενηλίκων ERASMUS.
Key Action 2: Co-operation for Innovation and Good Practices Συνεργασία για Καινοτομία και Καλές Πρακτικές 4. KA2 - Strategic Partnerships/ Στρατηγικές.
Έλεγχοι : Διαδικασίες - Ευρήματα “ Έκθεση Ελέγχου χωρίς παρατηρήσεις” Αθήνα, Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών, 22 Οκτωβρίου 2015 Φίλιππος Κουμπούνης Υπεύθυνος Οικονομικής.
Ι.Κ.Υ. (ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ) COMENIUS (ΚΟΜΕΝΙΟΥΣ ) ΕΥΡΩΠΑΪΚO ΠΡΟΓΡΑΜΜA.
Διεθνής Κινητικότητα: Νέα Δράση και Οδηγίες Διαχείρισης Γιαννούλη Βάσω Συντονίστρια Τομέα Ανώτατης Εκπαίδευσης Erasmus+, EM/IKΥ Erasmus+/Τομέας Ανώτατης.
ΣΥΜΒΑΣΗ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ ERASMUS+ ΑΛΛΑΓΕΣ - ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ 22 Οκτωβρίου 2015, Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών Βάσω Γιαννούλη Συντονίστρια του τομέα της Ανώτατης Εκπαίδευσης.
ΚΑ2-Στρατηγικές Συμπράξεις (KA219) Τομέας Σχολικής Εκπαίδευσης Σύμβαση Επιχορήγησης Καϊμακούδη Ελένη Στέλεχος Ι.Κ.Υ./ Εθνική Μονάδα Συντονισμού Πρόγραμμα.
ERASMUS +/ΚΑ2 ERASMUS +/ΚΑ2 Στρατηγικές Συμπράξεις 2016: Kύκλος ζωής του σχεδίου Aθήνα, Ελίνα Μαυρογιώργου ΙΚΥ-ERASMUS+/ Τομέας Ανώτατης Εκπαίδευσης.
ΠΡΌΓΡΑΜΜΑ LEONARDO DA VINCI “ Μεταφορά Καινοτομίας - ΤΟΙ ” Ελίνα Δαγρέ, ΤΟΙ Project Manager Αθήνα, 12 Δεκεμβρίου 2012 Βόλος, 14 Δεκεμβρίου 2012 ΕΛΛΗΝΙΚΗ.
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Τομέας Εκπαίδευσης Ενηλίκων
Διαδικτυακή (online) Γλωσσική Προετοιμασία
τομεακό πρόγραμμα Erasmus ΕΝΤΑΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ERASMUS
ΚΑ1- Ατομική Κινητικότητα για μαθησιακούς σκοπούς
ERASMUS+ για την Εκπαίδευση, την Κατάρτιση,
Τετάρτη, 12 Δεκεμβρίου 2012, Αθήνα, ΑΜΑLIA ATHENS HOTEL
Περιφέρεια Ιονίων Νήσων
KA2: Strategic Partnerships Στρατηγικές Εταιρικές Σχέσεις
Erasmus EMaTTech.
Δ.Ι.Ε.Κ. Αμαρουσίου «Προσχολική εκπαίδευση και αγωγή: Προσεγγίζοντας το Ιταλικό εκπαιδευτικό σύστημα» Eσπερίδα για τη διάχυση των αποτελεσμάτων του προγράμματος.
Διαχείριση Σχεδίων Κινητικότητας 2009
Leonardo da Vinci Certificate
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ
Μαθησιακή Κινητικότητα Ατόμων /Learning Mobility of Individuals
Α΄ ΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΛΕΜΕΣΟΥ Κάτοχος Χάρτη Κινητικότητας
Δημοτικό Σχολείο Μακεδονίτισσας Α΄
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πρόγραμμα Δια Βίου Μάθησης Ατομική Κινητικότητα Ενδοϋπηρεσιακή Κατάρτιση Εκπαιδευτικών Καρμίρη Γαριφαλιά – Ευσταθία Προωθήτρια Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων Α/θμιας

Η δράση αυτή έχει ως στόχο να συμβάλλει στη βελτίωση της ποιότητας της σχολικής εκπαίδευσης παρέχοντας ευκαιρίες στο προσωπικό για κατάρτιση σε άλλη χώρα από αυτή όπου εργάζεται ή διαμένει.

θα πρέπει να λάβει τη μορφή:  δομημένης σειράς μαθημάτων με σκοπό την επαγγελματική εξέλιξη του εκπαιδευτικού προσωπικού των σχολείων, με ισχυρό ευρωπαϊκό προσανατολισμό όσον αφορά το αντικείμενο και το προφίλ των εκπαιδευτών και των συμμετεχόντων, διάρκειας τουλάχιστον 5 εργάσιμων ημερών, ή

 περιόδου τοποθέτησης ή παρατήρησης (π.χ. «επίσκεψη εργασίας») σε σχολείο, επιχείρηση ή οργανισμό σχετικό με τη σχολική εκπαίδευση (π.χ. ΜΚΟ, δημόσια αρχή), ή

 συμμετοχής σε ευρωπαϊκό συνέδριο ή σεμινάριο που διοργανώνεται από ένα τρέχον ή παλαιότερο Πολυμερές Δίκτυο Comenius, ένα Πολυμερές Σχέδιο Comenius, ένα σχέδιο Συνοδευτικών Μέτρων, μια Εθνική Μονάδα ή έναν αντιπροσωπευτικό ευρωπαϊκό οργανισμό που δραστηριοποιείται στον τομέα της σχολικής εκπαίδευσης (εξαιρουμένων των «Σεμιναρίων εξεύρεσης εταίρων Comenius»),

Δραστηριότητες διάρκειας μεγαλύτερης της μίας εβδομάδας πραγματοποιούνται μόνο σε περίοδο σχολικών διακοπών

Ποιοι μπορούν να (επ)ωφεληθούν  Προσωπικό σχολικής εκπαίδευσης (διδακτικό και μη διδακτικό), καθώς και άνεργοι εκπαιδευτικοί  εκπαιδευτικοί που επανέρχονται στα καθήκοντά τους μετά από περίοδο απουσίας.  Άτομα που ασχολούνται με την εκπαίδευση των εκπαιδευτικών.

Εκπαιδευτικοί που υπηρετούν σε διοικητικές θέσεις, βρίσκονται σε εκπαιδευτική ή άλλου είδους άδεια ή έχουν εκπαιδευτικά καθήκοντα στην τριτοβάθμια εκπαίδευση καθώς επίσης αναπληρωτές και ωρομίσθιοι, δεν είναι επιλέξιμοι.

Κάθε εκπαιδευτικός μπορεί να υποβάλει μία μόνον αίτηση. Στην περίπτωση που υποβληθούν περισσότερες από μία αιτήσεις από τον ίδιο εκπαιδευτικό, θα κρίνονται όλες ως μη επιλέξιμες.

Προτεραιότητα δίνεται σε όσους εκπαιδευτικούς δεν έχουν λάβει επιχορήγηση για ενδοϋπηρεσιακή κατάρτιση Comenius στο παρελθόν.

 Οι αιτήσεις πρέπει να αποστέλλονται στην Εθνική Μονάδα του αιτούντος.  Σε περίπτωση που ο αιτών εργάζεται σε χώρα διαφορετική από τη χώρα διαμονής του/της, η αίτηση πρέπει να αποσταλεί στην Εθνική Μονάδα της χώρας στην οποία εργάζεται ο αιτών.

Απαραίτητη προϋπόθεση για τη συμμετοχή στη δραστηριότητα κατάρτισης είναι η καλή γνώση της γλώσσας εργασίας.

Προθεσμία (-ες) Υποβολής:  16 Ιανουαρίου 2013  30 Απριλίου 2013  17 Σεπτεμβρίου 2013 Σχόλια για τη διάρκεια:  Κύκλος Α΄: Οι αιτήσεις που θα υποβληθούν έως τις 16/01/2013 αφορούν δραστηριότητες κατάρτισης οι οποίες θα ξεκινήσουν την ή μετά την 1η Μαΐου 2013  Κύκλος Β΄: Οι αιτήσεις που θα υποβληθούν έως τις 30/04/2013, αφορούν δραστηριότητες κατάρτισης οι οποίες θα ξεκινήσουν την ή μετά την 1η Σεπτεμβρίου 2013  Κύκλος Γ΄: Οι αιτήσεις που θα υποβληθούν έως τις 17/09/2013, αφορούν δραστηριότητες κατάρτισης οι οποίες θα ξεκινήσουν την ή μετά την 1η Ιανουαρίου 2014  Οι δραστηριότητες κατάρτισης πρέπει να έχουν ξεκινήσει το αργότερο μέχρι την 30ή Απριλίου Οι Εθνικές Μονάδες μπορούν να ορίσουν τελικές ημερομηνίες για τις παραπάνω επιμορφωτικές περιόδους.

χρηματοδότηση:  Το κυρίως ποσό δίδεται για έξοδα ταξιδίου και διαβίωσης.  Ποσό συμμετοχής στα μαθήματα, τα συνέδρια ή τα σεμινάρια: Μπορεί να χορηγηθεί ένα ποσό με βάση τις πραγματικές δαπάνες.  Γλωσσική προετοιμασία: Μπορεί να χορηγηθεί κάποιο εφάπαξ ποσό. (Σημείωση: δεν επιτρέπεται να δοθεί επιχορήγηση για γλωσσική προετοιμασία στις περιπτώσεις όπου η ίδια η κατάρτιση έχει ως αποκλειστικό ή κύριο στόχο τη βελτίωση των γλωσσικών δεξιοτήτων).

Ξεκινώντας

Μια διαδικτυακή βάση δεδομένων με δραστηριότητες κατάρτισης, γνωστή με την ονομασία Βάση Δεδομένων Κατάρτισης Comenius-Grundtvig, διατίθεται στους αιτούντες για να τους βοηθήσει να βρουν ένα πρόγραμμα κατάρτισης επιλέξιμο για χρηματοδότηση σύμφωνα με τη δράση αυτή και το οποίο ανταποκρίνεται πληρέστερα στις ανάγκες κατάρτισης των αιτούντων: Σεμινάρια σχετικά με το γνωστικό αντικείμενο του εκπαιδευτικού μπορούν να βρεθούν και από σχέδια Comenius. Μια διαδικτυακή βάση δεδομένων με δραστηριότητες κατάρτισης, γνωστή με την ονομασία Βάση Δεδομένων Κατάρτισης Comenius-Grundtvig, διατίθεται στους αιτούντες για να τους βοηθήσει να βρουν ένα πρόγραμμα κατάρτισης επιλέξιμο για χρηματοδότηση σύμφωνα με τη δράση αυτή και το οποίο ανταποκρίνεται πληρέστερα στις ανάγκες κατάρτισης των αιτούντων: Σεμινάρια σχετικά με το γνωστικό αντικείμενο του εκπαιδευτικού μπορούν να βρεθούν και από σχέδια Comenius.

Επικοινωνούμε με τον οργανισμό που διοργανώνει τη δραστηριότητα κατάρτισης ή το ίδρυμα υποδοχής για να εξασφαλίσουμε την προεγγραφή Επικοινωνούμε με τον οργανισμό που διοργανώνει τη δραστηριότητα κατάρτισης ή το ίδρυμα υποδοχής για να εξασφαλίσουμε την προεγγραφή

Υποβάλλουμε την αίτηση  Απαιτείται τόσο η ηλεκτρονική υποβολή (βήμα 1) στην Ελληνική γλώσσα 2&uri=/gr/socrates/forms/application/com_appl.html  όσο και η έγκαιρη υποβολή της αίτησης σε έντυπη μορφή (βήμα 2) κατάλληλα υπογεγραμμένης μαζί με τα απαραίτητα συνοδευτικά έγγραφα (πρέπει να φέρει την υπογραφή του αιτούντος, τη σφραγίδα του αιτούντος ιδρύματος και την υπογραφή του νόμιμου εκπρόσωπου του).

Η Αίτηση συνοδεύεται από  1.Βεβαίωση προσωρινής εγγραφής από το διοργανωτή της δραστηριότητας κατάρτισης που επιλέξατε  2. Αναλυτική περιγραφή της δραστηριότητας κατάρτισης όπως αυτή υπάρχει στη βάση δεδομένων της Ευρωπαϊκής Επιτροπής ή παρέχεται από το φορέα κατάρτισης σε περίπτωση δραστηριότητας εκτός βάσης δεδομένων.  3. Βιογραφικό σημείωμα  4. Απλό αντίγραφο πιστοποιητικού ή πτυχίου το οποίο να αποδεικνύει τη γνώση της γλώσσας εργασίας της δραστηριότητας κατάρτισης  5. Βεβαίωση από το Διευθυντή του σχολικού ιδρύματος όπου ρητά αναφέρεται η παρούσα θέση εργασίας του αιτούντος και ο αριθμός των διδακτικών ωρών τις οποίες ο αιτών παρέχει στο σχολικό ίδρυμα.  6. Υπεύθυνη δήλωση του αιτούντος όπου θα δηλώνει ότι δεν έχει συμμετάσχει στο ≪ Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών ≫, εάν ισχύει αυτή η περίπτωση.

Ελέγχουμε τις προθεσμίες Υποβολής Αιτήσεων

Όταν εγκριθεί η συμμετοχή μας από την Εθνική Μονάδα, επιβεβαιώνουμε τη συμμετοχή μας στον συντονιστή της δραστηριότητας που θα παρακολουθήσουμε στο εξωτερικό και προκαταβάλλουμε τα δίδακτρα στο λογαριασμό που υποδεικνύει ο διοργανωτής. Όταν εγκριθεί η συμμετοχή μας από την Εθνική Μονάδα, επιβεβαιώνουμε τη συμμετοχή μας στον συντονιστή της δραστηριότητας που θα παρακολουθήσουμε στο εξωτερικό και προκαταβάλλουμε τα δίδακτρα στο λογαριασμό που υποδεικνύει ο διοργανωτής.

Κατάθεση δικαιολογητικών στην Περιφέρεια Εκπαίδευσης Τα παρακάτω δικαιολογητικά αποστέλλονται στη Δ/νση Εκπ/σης που ανήκει η σχολ. Μονάδα και στη συνέχεια με διαβιβαστικό αποστέλλονται στην Περιφέρεια:  Αίτηση του εκπαιδευτικού που έχει επιλεγεί με την σφραγίδα και την υπογραφή του Δ/ντή της σχολ. μονάδας  Φωτοαντίγραφο της έγκρισης συμμετοχής από το Ι.Κ.Υ.  Πρόσκληση συμμετοχής από τα φορέα που διοργανώνει το σεμινάριο  Πρόγραμμα σεμιναρίου

Για περισσότερες πληροφορίες:  Κωνσταντίνος Καρναβάς τηλ Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών Διεύθυνση Λ. Εθνικής Αντιστάσεως Νέα Ιωνία – Αττική Τηλέφωνο Φαξ ,