Ερευνα στα πλαίσια Πιλοτικών Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων 21-4-2001 Πανεπιστήμιο Αιγαίου, Χίος.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ελληνογερμανική Αγωγή
Advertisements

Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Comenius Αθήνα, 25 Ιoυνίου ΜΑΡΙΑ ΞΑΡΧΟΥΛΑΚΟΥ.
Διδακτική της Πληροφορικής Ι Ο Στόχος του Μαθήματος Χαρίκλεια Τσαλαπάτα 27/9/2011.
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
Δεκέμβριος 2006 Ειδική Υπηρεσία Στρατηγικής, Σχεδιασμού και Αξιολόγησης Αναπτυξιακών Προγραμμάτων Μονάδα Οργάνωσης & Διαχείρισης ΚΠΣ Α.Ε. ΠΕΔΙΑ ΑΙΤΗΣΗΣ.
ΚΑ1- Ατομική Κινητικότητα για μαθησιακούς σκοπούς
ΕΥΔΟΞΟΣ Το Ρομποτικό Τηλεσκόπιο της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Τηλε-Εποπτεία και Τηλε-Καθοδήγηση ενός προτύπου του Καλαμάτα, Ιανουάριος 2003 Νικόλαος.
Το σχέδιο LAB OF TOMORROW: Η διδασκαλία των φυσικών επιστημών στο σχολικό εργαστήριο του αύριο Μιχαήλ Ορφανάκης Ελληνογερμανική Αγωγή Ελληνογερμανική Αγωγή.
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
Ένταξη Νέων Τεχνολογιών στο Εκπαιδευτικό Σύστημα και Άτομα με Αναπηρία
Ικανότητες Εκπαιδευτικών 6 Οκτωβρίου 2014 Caroline Kearney Ανώτερη Υπεύθυνη Έργου και Εκπαιδευτική Αναλύτρια.
Σοφοκλής A. Σωτηρίου ΕΛΛΗΝΟΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση Πάτρα, 28 Μαρτίου 2003 Χρησιμοποιώντας το.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα MultiVersum Προγραμματισμός Επιμόρφωσης u Σε τι στοχεύει η επιμόρφωση; u Περιγραφή και αναλυτικό πρόγραμμα u Πρόσκληση προς επιμορφωτές.
Ε.Ψ.Ε.Π.Α. (ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΑΠΟΘΕΜΑΤΟΣ) ΤΙ ΕΙΝΑΙ; ΜΕ ΤΙ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ; ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ Η ΔΟΜΗ ΤΗΣ.
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Το Εργαστήριο Διδακτικής της Φυσικής και Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας του Τμήματος Φυσικής Α.Π.Θ. αποτελεί τη συνέχεια της ερευνητικής ομάδας "Εποπτικών.
Ένα ολοκληρωμένο μοντέλο Παιδαγωγικής Διαχείρισης Ποιότητας
Center for Collaboration and Exchange (cce): Ένα εργαλείο για την υποστήριξη κοινοτήτων δράσης Χ. Κυνηγός, Ε. Τρούκη, Ν. Γιαννούτσου, Μ. Φουντάνα, Τ. Αθανασίου.
Μεταφορά ενός Ερευνητικού Εργαστηρίου στη Σχολική Αίθουσα για τη Διδασκαλία των Φ.Ε. Η περίπτωση του Εκπαιδευτικού Αστρονομικού Εργαστηρίου ΕΥΔΟΞΟΣ Ανδρικόπουλος.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Στατιστικά Πρόγραμμα IST Αποτελέσματα Προσκλήσεων Υποβολής Προτάσεων Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης – Εθνικό Σημείο Επαφής για το IST Η εθνική συμμετοχή.
Στατιστικά Πρόγραμμα IST Αποτελέσματα Προσκλήσεων Υποβολής Προτάσεων Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης – Εθνικό Σημείο Επαφής για το IST Η εθνική συμμετοχή.
 H καινοτομία και η δημιουργικότητα ήταν στο επίκεντρο της ευρωπαϊκής ιστορίας. Η Αναγέννηση, ο Διαφωτισμός, η εξερεύνηση του κόσμου και η Βιομηχανική.
Σχεδίαση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την αξιοποίηση των ΤΠΕ Οι ΤΠΕ χαρακτηρίζονται ως μέσο αναδιομόρφωσης της εκπ/κής πρακτικής. Μέσο συμπληρωματικό.
Ενότητα 1.1,1.2,1.3 Ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης, Ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για το 2010 και επιμόρφωση.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας – Βιβλιοθηκονομίας Εργασία Μαθήματος Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας – Βιβλιοθηκονομίας.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
EPICT-ΕΣΠΕΡΙΔΕΣ EPICT-esperides EUROPEAN PEDAGOGICAL INFORMATION AND COMPUTER TECHNOLOGIES ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ.
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
ΕΥΔΟΞΟΣ Διδάσκοντας Δικτυακά Φυσικές Επιστήμες στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση με ένα Ρομποτικό Τηλεσκόπιο Ανδρικόπουλος Νικόλαος ΕΛΛΗΝΟΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ 2ο.
ΟΙ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΨΥΧΑΡΗΣ
ΤΠΕ - ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΓΛΩΣΣΑΣ
Προηγμένες υπηρεσίες προς τους Πολίτες Σταύρος Αλεξάκης Public Sector Lead– Microsoft Hellas.
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ “Preparing Europe for Global Competition” THE NETWORK : The Patent and Trademark Offices.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΑΠΟ ΠΑΙΔΙΑ (ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ/ΠΡΟΪΟΝ/0311/22) Έρευνα για αξιολόγηση λογισμικού Engino KidCAD για τη χρήση του.
WRITING B LYCEUM Teacher Eleni Rossidou ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Δικαιούχος φορέας Συμπράττοντες φορείς ● Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στις αρχές παιδαγωγικής αξιοποίησης των ΤΠΕ, καθώς και στην απόκτηση.
Αντώνης Ζαρίντας, Δάσκαλος Η Εκπαίδευση στα Μέσα στον διεθνή χώρο και την Κύπρο 1.
F1 in Schools. Το F1 in Schools υλοποιείται σήμερα σε περισσότερες από 30 χώρες και ο αριθμός αυξάνεται συνεχώς... F1 in Schools – Ένας Διεθνής Μαθητικός.
Διαχείριση του σχεδίου ΚΑ2 Safe Internet for All (SIFA) 2014‐1‐EL01‐KA201‐ Εμπειρίες και πρακτικές Γεώργιος Ερρίκος Χλαπάνης.
Αντικείμενο και κλάδοι της Παιδαγωγικής Επιστήμης.
ΠΡΌΓΡΑΜΜΑ LEONARDO DA VINCI “ Μεταφορά Καινοτομίας - ΤΟΙ ” Ελίνα Δαγρέ, ΤΟΙ Project Manager Αθήνα, 12 Δεκεμβρίου 2012 Βόλος, 14 Δεκεμβρίου 2012 ΕΛΛΗΝΙΚΗ.
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΣΤΟ Ε. Π. ΠΑΙ. Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ / Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ.
ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΜΠΑΛΩΜΕΝΟΥ– ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΠΓΠΠ
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Τομέας Εκπαίδευσης Ενηλίκων
Ερωτήσεις –απαντήσεις Ομάδων Εργασίας
ΚΑ1- Ατομική Κινητικότητα για μαθησιακούς σκοπούς
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ, Σ Παπαπέτρου
KAINOTOMA ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ για το μάθημα της ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Αθήνα, 1-2 Απριλίου 2005
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
«Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο»
Κινητικότητα Προσωπικού (ΚΑ1)
KA2: Strategic Partnerships Στρατηγικές Εταιρικές Σχέσεις
Η δραστηριότητα του ευρωπαϊκού προγράμματος Inspiring Science Education ( προτείνεται από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής.
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ερευνα στα πλαίσια Πιλοτικών Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων Πανεπιστήμιο Αιγαίου, Χίος

Προγράμματα Ερευνας και Ανάπτυξης Τα προγράμματα Ερευνας και Ανάπτυξης αποτελούν πολύ σημαντική πηγή χρηματοδότησης για τους Ευρωπαίους ερευνητές Τα προγράμματα Ερευνας και Ανάπτυξης στο χώρο της εκπαίδευσης έχουν ως στόχο την αναβάθμιση της εκπαιδευτικής διαδικασίας μέσω της εισαγωγής των ΤΠΕ στην καθημερινή διδασκαλία

Πηγές χρηματοδότησης για την υλοποίηση πιλοτικών σχεδίων Επιχορηγήσεις από την ΕΕ Επιχορηγήσεις από Εθνικούς πόρους (Υπουργείο Παιδείας, ΓΓΕΤ, Υπουργείο Πολιτισμού,…) Επιχορηγήσεις από χορηγούς

Η μετατροπή μίας καλής ιδέας σε σχέδιο απαιτεί εξαιρετικό επιστημονικό περιεχόμενο κάλυψη εντοπισμένων ανάγκων συμφωνία με την πολιτική και τις προτεραιότητες της ΕΕ ή του Εθνικού φορέα Ρεαλιστικό πλάνο υλοποίησης

Ερευνα και Τεχνολογία

Κοινωνία της πληροφορίας ( )

Επιχορηγήσεις για πλήθος δραστηριοτήτων

~1200 MEuro ~1200 MEuro ~950 MEuro ~950 MEuro ~850 MEuro ~850 MEuro ~330 MEuro ~330 MEuro 1999 Jan Apr Jul Oct Jan Apr Jul Oct2000 Jan Apr Jul Oct Budget 1999 Budget 2000 Budget 2001 Budget 2002 Call-1Call-2Call-3Call-4Call-5Call-6Call-7Call-8 Χρονοδιάγραμμα προσκλήσεων ενδιαφέροντος (προγραμμα IST)

Take-up Dissemination and awareness Δράσεις Networks of excellence Networks of excellence RTD Suppliers Users Users from discovery ………………………moving towards market

“Take-up” time innovators early adopters early majority Technology Transfer RTD Commercial Phase “T a k e - u p”

Στατιστικά στοιχεία από την πρώτη πρόσκληση ενδιαφέροντος

KAIII (Δράση ΙΙΙ του προγράμματος ΙST) School of tomorrow Learning citizen Take-up Education and training Personalisation Cultural objects Take-up (2) Interactive publishing and cultural heritage Access to cultural and scientific.. Interactive Web Information access,(IAF)... Content processing for domestic/mobile.. Information visualisation Take-up + Support measures (AM,..) Human language technologies Cross lingual information Multilingual communication services Take-up Natural interactivity

Εκπαίδευση και κατάρτιση

Προγράμματα της ΓΔ “Εκπαίδευση και Πολιτισμός”

Πρόγραμμα ΣΩΚΡΑΤΗΣ

Δράση MINERVA

Αιτήσεις - Τεχνικά Δελτία

Η υλοποίηση ενός σχεδίου απαιτεί Συντονισμό και οργάνωση Ρεαλιστικό πρόγραμμα εργασιών Συνεργασία φορέων που μπορούν να φέρουν σε πέρας τις επιμέρους δραστηριότητες Συστηματική αξιολόγηση Αψογη οικονομική διαχείρηση

Κριτήρια επιλογής σχεδίων Criteria Weight (1) Threshold (2) Scientific/Technological Quality and innovation4 >= 3 Community Added Value and contribution to EU policy1 >= 2 Contribution to Comm. Social objectives1 - Economic Dev; S&T prospects (range of applications, exploitation, strategic impact, dissemination) 2 >= 3 Resources, Partnership, Management2 >= 2 1) Weight on a scale of 10 (sum 10) 2) Threshold with respect to score 0-5

Συνταγή της επιτυχίας - Ισορροπία ανάμεσα σε τρεις παράγοντες scope scheduleresources

Project Planning Project Organisation Project meetings Team Building Evaluating & Dissemination Contractual & Financial Management Partner Search Selection Application Evaluation Results Dissemination Action Ide a Agreements Final Report Contractual Period Contract Kick-off Meeting Project Manage- ment Tasks:

Πρόγραμμα εργασιών του σχεδίου

Πλάνο δραστηριοτήτων του σχεδίου

Συγκροτώντας μία αποτελεσματική ομάδα εργασίας

Μικρής κλίμακας σχέδια Other collaborators: Consultants/ experts who occasionally contribute to the project European Commission

Μεγάλης κλίμακας σχέδια Transnational steering group Project- Coordinator + National team 1 National team 6 National team 5 National team 2 National team 3 National team 4 Other collaborators: Consultants/ experts who occasionally contribute to the project European Commission

Διοίκηση του Σχεδίου (Lab of Tomorrow project)

Προγραμματισμός του Σχεδίου (Lab of Tomorrow project)

Οικονομική διαχείριση του σχεδίου Επιλογή κατάλληλου ανθρώπου Αναλυτική τήρηση αρχείου (χρονοδιαγράμματα, συμβόλαια, παραστατικά, κλπ) Παρακολούθηση του/των λογαριασμού/ών Συστηματικός έλεγχος των εξόδων

To σχολείο του αύριο: Σχολείο ανοικτό στον κόσμο – Παραδείγματα καλής πρακτικής.

Η χρήση των ΤΠΕ στην εκπαίδευση Οι ΤΠΕ δεν θα πρέπει να εισαχθούν ως υποκατάστατο της συμβατικής διδασκαλίας αλλά ως ένα επιπρόσθετο εργαλείο που θα πιστοποιήσει την αξία του μέσω της ποιοτικής αναβάθμισης που θα προσφέρει στην καθημερινή διδακτική πρακτική.

Tο όραμα για το σχολείο του αύριο “The school of tomorrow will be able to emit and absorb along different wavelengths, be immersed in contemporary culture be open to the emotions, facts and news of its time. It will be permeated by society but not unprotected. The relationship between the school and society will be one of osmosis, where the new educational tools and learning environments will filter guide and act as a membrane and interface” M. Zini, i 3 magazine

Βασικές αρχές Κονστρακτιβιστική προσέγγιση στη διδασκαλία των φυσικών επιστημών Ανάπτυξη διαθεματικών εκπαιδευτικών μοντέλων Συνεργατική μάθηση. Η μάθηση είναι αποτέλεσμα της δημιουργίας ερεθισμάτων και ερωτήσεων, της διερεύνησης και της διάδοσης των αποτελεσμάτων της ερευνητικής διαδικασίας. Ιση και παράλληλη ανάπτυξη παιδαγωγικών και τεχνολογικών καινοτομιών Συστηματική αξιολόγηση των παιδαγωγικών και τεχνολογικών εφαρμογών

Ιση και παράλληλη ανάπτυξη παιδαγωγικών και τεχνολογικών καινοτομιών Στις εφαρμογές που ακολουθούν οι τεχνολογικές καινοτομίες έχουν σχεδιαστεί έτσι ώστε να εξυπηρετούν συγκεκριμένες εκπαιδευτικές ανάγκες. Κατά την ανάπτυξη των εργαλείων μαθητές και εκπαιδευτικοί συνεργάζονται με ερευνητές, πανεπιστημιακούς καθηγητές, ψυχολόγους, τεχνολόγους, με στόχο το σχεδιασμό του σχολείου του αύριο. Ο σχεδιασμός αυτός επιτυγχάνεται μέσω μιας μεγάλης σειράς δοκιμών σε πραγματικά σχολικά περιβάλλοντα.

Οι κύκλοι δοκιμών σε πραγματικά περιβάλλοντα δεν απαιτούνται μόνο για λόγους αξιολόγησης. Ο στόχος είναι οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί να λάβουν μέρος στο σχεδιασμό των νέων εργαλείων και εφαρμογών. Η μέθοδος που ακολουθείται ονομάζεται student- centred approach εγγυάται τη φιλικότητα και τη χρηστικότητα των νέων εργαλείων. User-centered approach

Τα παιδιά σχεδιάζουν το αύριο As the fable of the Emperor’s new clothes aptly captures, children are often recognised for their audacious innocence. How can we tap into their way of thinking and seeing so as to help redress issues common to us all? In what way can young people be a contributing force in helping us shape the information society? Given that contributions from children cannot always be treated in traditional ways, how can this be done in way that is meaningful to both children and the adults involved? CHILDREN SHAPING THE FUTURE, IST Coference, Helsinki, Finland, November 1999

Συστηματική αξιολόγηση των παιδαγωγικών και τεχνολογικών εφαρμογών Tα βήματα της ερευνητικής διαδικασίας (e-Hermes project) Ερευνητικό ζήτημα Ερώτηση Μέθοδος Δείγμα Ανάλυση δεδομένων Εξοικείωση των μαθητών με την ιδέα της συνεργασίας με μαθητές στο εξωτερικό. Εισαγωγή θεμάτων με διεθνές ενδιαφέρον στο αναλυτικό πρόγραμμα Μπορεί η ΑΑΕ να βοηθήσει στην ποιοτική αναβάθμιση της καθημερινής διδασκαλίας? Ανάπτυξη ενός παιδαγωγικού υποβάθρου για την ενσωμάτωση της ΑΑΕ στην β’βάθμια εκπαίδευση Μαθητές 3 Ευρωπαικών Γυμνασίων και Λυκείων Σχεδιασμόςτου πειράματος Στατιστικές τεχνικές (Mann-Whitney U-test, x 2 test, Friedman –test)

Tεχνολογική καινοτομία Εκπαιδευτικά εργαλεία με δυνατότητες ανάλυσης δεδομένων σε πρώτο χρόνο Ελευθερία επιλογών στο χρήστη Ανοικτή αρχιτεκτονική Γρήγορα - Ευκολα στη χρήση

Παραδείγματα Lab of Tomorrow project e-Hermes and YouRA projects EuroSPIn project AgroWeb project

Lab of Tomorrow project (IST )

Ιση και παράλληλη ανάπτυξη παιδαγωγικών και τεχνολογικών καινοτομιών

E-Hermes project (SOCRATES - ODL ) YouRA project (SOCRATES -ODL ) Ανάπτυξη παιδαγωγικού υποβάθρου για την ενσωμάτωση της ΑΑΕ στην β΄βάθμια και την α’ βάθμια εκπαίδευση Ενίσχυση της επικοινωνίας μεταξύ των μαθητών Πλήρης χρήση των δυνατοτήτων του WEB Εισαγωγή στην επιστημονική μεθοδολογία Ανάπτυξη συστηματικής μεθοδολογίας αξιολόγησηςπιλοτικών σχεδίων

Students Teachers Group Students Teachers Group Students Teachers Group Students Teachers Group Students Teachers Group e-Tool

e-tool Τα βασικά χαρακτηριστικά του e-tool είναι: multi platform λογισμικό βάσεις δεδομένων με σύνδεση TCP-IP κατασκευή γραφικών παραστάσεων σε πραγματικό χρόνο Tο user-interface κατασκευάστηκε ώστε: να εξασφαλίζει την πλήρη ελευθερία των μαθητών στην επιλογή των γραφικών παραστάσεων να εξυπηρετεί συγκεκριμένους εκπαιδευτικούς στόχους

pH

Ανάλυση δεδομένων

Κατασκευή απλών πειραματικών διατάξεων Οι μαθητές κατασκευάζουν μόνοι τους τις πειραματικές διατάξεις για να μετρήσουν: Θερμοκρασία Πίεση Υψος βροχής Ταχύτητα ανέμου Διεύθυνση ανέμου

Δραστηριότητες μαθητών

User interface

The EuroSPIn project (CONNECT Initiatives, ) Το σχέδιο αποβλέπει στην ανάπτυξη ενός μοντέλου συναργασίας ανάμεσα στα σχολεία και στον Τύπο.

AgroWeb (SOCRATES- MINERVA, )

Σχέδια και προτάσεις για το μέλλον m-learning distributed orchestra

Τμήμα Ερευνας και Ανάπτυξης Ελληνογερμανική Αγωγή 1996-σήμερα: 25 ερευνητικά προγράμματα (15 σε εξέλιξη) Επιμόρφωση 500 εκπαιδευτικών στις ΤΠΕ 10 Μεταπτυχιακές Εργασίες 8 Διδακτορικές Εργασίες 40 Δημοσιεύσεις