ΜΑΘΗΜΑ:. Ψυχολογία ΤΑΞΗ:. Α’ Λυκείου ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση εκπαιδευτικού σεναρίου Νότα Σεφερλή
Advertisements

Δ ΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ Α ΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Ε ΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ Υ Λ ΟΓΙΣΜΙΚΟ Υ Αναστασία Γεωργιάδου.
Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος,
Πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης
ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΑΘΗΣΗΣ «Εξερευνώντας τα τρίγωνα»
Φιλοσοφία Ενσωμάτωσης των ΤΠΕ
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
Βήματα στο σχολείο 1ο ΒΗΜΑ: ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Επιστημονική.
Αναλυτικό Πρόγραμμα για την Πληροφορική στα Πλαίσια της Πιλοτικής Φάσης Εφαρμογής Ολοήμερου Ενιαίου Δημοτικού Σχολείου για τη σχολική χρονιά
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞ’ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ
Εκπαιδευτικά Σενάρια: Δομή και Αξιολόγηση
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
Προετοιμασία της κατασκευής
Ενότητα 2.2. Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ Επιμορφώτρια:
Ομάδα Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης
Γενικό πλαίσιο παρουσιάσεων Διάρκεια παρουσιάσεων: 10 λεπτά με 5 λεπτά για ερωτήσεις Φόρματ παρουσιάσεων: PowerPoint ή αντίστοιχο πρόγραμμα Αριθμός ομιλητών:
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΤΜΗΜΑ Π 2 ΓΟΓΟΥΛΟΥ ΑΓΟΡΙΤΣΑ ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5.4 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ, ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗ.
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Εν. 2.4 Γενικού Μέρους Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Το εκπαιδευτικό σενάριο Νότα Σεφερλή
Περιεχόμενο Γραπτής Εργασίας
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Σενάρια διδασκαλίας ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Jigsaw: Τί είναι;.
ΣΤΑΔΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗΣ ΕΝΝΟΙΩΝ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ KIDSPIRATION Πάμπος Χρυσοστομου Σύμβουλος Πληροφορικής Λεμεσού.
Γεωρ. Λασκαράκης Εισήγηση με θέμα
H Πτυχιακή Εργασία στην ΑΣΠΑΙΤΕ
Ημερίδα : «Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση » Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Επεξεργαστής κειμένου και γραμματισμός. Πιθανές θετικές επιδράσεις   Η διαδικασία της παραγωγής λόγου πλησιάζει στον τρόπο σκέψης του ανθρώπου που δεν.
Σχολικό Έτος Ενημέρωση Γονέων-Κηδεμόνων
Ερευνητικές Εργασίες: Πόσο
Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Λογισμικού “21 εν πλω" Σεραφείμ Ι. Ζώτης Υποψήφιος Επιμορφωτής ΠΑΚΕ Θεσσαλίας Εργασία 5 ης ενότητας Εκπαιδευτικού Υλικού.
ΦΥΣΙΚΗ Α΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ ΓΙΑΛΟΥΡΗΣ.
Διδασκαλία των Θρησκευτικών με Νέες Τεχνολογίες
Επεξεργαστής κειμένου και γλωσσική διδασκαλία. Πιθανές θετικές επιπτώσεις  Αντιμετώπιση του γραψίματος ως μιας δυναμικής – μη στατικής διδασκαλίας (αλληλοεγκιβωτισμός.
Φυλλο του Καθηγητη. Teacher’s Age Ποιο ειναι το αντικειμενο διδασκαλιας σας?
Ο Διαδραστικός Πίνακας ως διδακτικό εργαλείο Από τη βιβλιογραφία προκύπτουν μια σειρά από οφέλη από τη χρήση του ΔΠ τα οποία αφορούν τον εκπαιδευτικό,
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΟΔΗΓΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΝΕΩΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Πρόγραμμα Σπουδών ΤΠΕ-Τεχνολογίες Πληροφορίας Επικοινωνίας Δ’ τάξης.
Αναπτύσσοντας, κινητοποιώντας και βελτιώνοντας δεξιότητες: η εφαρμογή μαθησιακού προγράμματος σε ομάδα τμήματος του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Ηρακλείου.
Πρόγραμμα Ενδοσχολικής Επιμόρφωσης στις ΤΠΕ ΝΤ και Εκπαίδευση Μάινας Διονύσιος Επιμορφωτής ΠΕ2.
Blogging στην εκπαίδευση. Μια μικρή έρευνα Πόσοι από εσάς έχετε ξανακούσει τους όρους blog/blogging/ιστολόγιο? … διαβάζετε τακτικά κάποιο blog? … «κρατάτε»
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
Εκπαιδευτικό Σενάριο : “ Μαθαίνω για το κακόβουλο λογισμικό και προστατεύομαι ” Ζαμπέτογλου Γεώργιος ΕκπαιδευτικόςΠληροφορικής ΠΕ.
Γιάννης Τζωρτζάκης Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ12 Αξιολόγηση με Πίνακες Διαβαθμισμένων Κριτηρίων (rubrics) στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ και ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ Αντωνία Παπαδάκη Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων Ν. Πέλλας.
Προγραμματισμός και οργάνωση διδακτέας ύλης, εκπόνηση σχεδίου μαθήματος 1.
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ
ΕΝΝΟΙΕΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι Μάθημα 1 ο Διδάσκει : Βασίλης Τσελφές.
Δομή & και Αξιολόγηση εκπαιδευτικών σεναρίων. Διδασκαλία μέσω παραδείγματος Ανοίξτε την παρακάτω ιστοσελίδα και διαβάστε το σενάριο βασισμένο στο «Πούσι»
Παιδαγωγική: Ειδική Διδακτική των Αρχαιογνωστικών Μαθημάτων
Σχεδίαση της αξιολόγησης εκπαιδευτικού λογισμικού
Η προσθήκη της Τεχνολογίας στα μαθήματα που περιλαμβάνονται στο Γενικό Μέσο Όρο, μεγέθυνε την αξία της δίκαιης και αντικειμενικής αξιολόγησης των μαθητικών.
Νεοελληνική Γλώσσα (ΝΠΣ)
Αυδίκος Αθανάσιος – Πήχας Στέφανος
Δάσκαλος στην… πρίζα ή όχι;
Παρουσίαση της ύλης του μαθήματος «Εφαρμογές Υπολογιστών»
6ο ΛΥΚΕΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ- ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΓΚΟΡΙΛΑ ΠΕ19
Το μάθημα των “Νέων Ελληνικών” στα ΕΠΑΛ: Ζητήματα διδασκαλίας
ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ 2ο Δημοτικό Σχολείο Βροντάδου
Project ΘΕΜΑ: Η ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΑΠΟ ΦΙΛΟΣΟΦΟΥΣ, ΤΡΑΓΙΚΟΥΣ ΠΟΙΗΤΕΣ, ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΑΛΛΩΝ ΘΡΗΣΚΕΙΩΝ Ιωάννα Κομνηνού.
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΤΑΞΗ Διερεύνηση με συζήτηση
2Ο ΓΕΛ ΙΛΙΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ
Σκοπός Η συνοπτική παρουσίαση
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΜΑΘΗΜΑ:. Ψυχολογία ΤΑΞΗ:. Α’ Λυκείου ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΜΑΘΗΜΑ: Ψυχολογία ΤΑΞΗ: Α’ Λυκείου ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Νίκος Μανταράκης ΣΤΟΧΟΙ Εμβάθυνση σε ένα τομέα ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ: της ψυχολογίας Ερευνητική εργασία ΔΙΑΡΚΕΙΑ: Επτά εβδομάδες ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΕΡΙΟΔΟΙ: Δύο ανά εβδομάδα

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ 1η Εβδομάδα: - Εισαγωγή στις πηγές της Βιβλιοθήκης - Εισαγωγή στο εργαλείο e-pyxis (DOKEOS) - Αρχή της έρευνας εκ μέρους των μαθητών - Επιλογή θεματικής περιοχής και ειδικού θέματος 2η Εβδομάδα: - Διερεύνηση της θεματικής περιοχής και καταγραφή των πληροφοριών - Καθορισμός του ειδικού θέματος και υποβολή της υπόθεσης εργασίας 3η Εβδομάδα: - Εισαγωγή στους κανόνες MLA για την εκπόνηση μιας ερευνητικής εργασίας - Υποβολή του φύλλου εργασίας και του σχεδιαγράμματος για το σύνολο της έρευνας

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ 4η Εβδομάδα: - Υποβολή του δοκιμίου εν συνόλω (πρώτη γραφή) 5η Εβδομάδα: - Διόρθωση, αναθεώρηση και τελική επεξεργασία του δοκιμίου 6η Εβδομάδα: - Υποβολή του τελικού κειμένου / ερευνητικής εργασίας 7η Εβδομάδα: - Προφορικές παρουσιάσεις

PSYCHICO COLLEGE INSTRUCTOR: Nick Mantarakis PSYCHOLOGY A’ LYKEION Psychology Research Project Guide Psychology Project Schedule A. General Guidelines 1. The Nature of the Extended Essay 2. Choice of Topic 3. Treatment of the Topic 4. The Research Question 5. The Research Process 6. Organizing the Essay 7. Formal Written Presentation Length of the Mini-Extended Essay Title Abstract Contents Page References / Bibliography Appendices 8. The Oral Presentation B. Plagiarism

C. Appendices Appendix A: Library Resources Appendix B: Documenting Sources: MLA Style Appendix C: Assessment Criteria Written Presentation Assessment Sheet Oral Presentation Assessment Sheet Appendix D: Psychology Project Worksheet Appendix E: Selected References

ΘΕΤΙΚΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ e-pyxis Εύκολη πρόσβαση στο εκπαιδευτικό υλικό Πρόσβαση στον καθηγητή πέραν των ωρών διδασκαλίας Προθεσμίες ανεξάρτητες από τις ώρες και ημέρες διδασκαλίας Πρόσβαση στις ερωτήσεις, σχόλια, προβλήματα που τυχόν έχουν θέσει οι συμμαθητές τους Εξοικείωση με ένα εργαλείο εξ αποστάσεως εκπαίδευσης

ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΔΥΣΚΟΛΙΩΝ ΑΠΟ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ e-pyxis Επιφύλαξη στην αρχή έναντι ενός νέου εκπαιδευτικού εργαλείου Ελλιπής χρησιμοποίηση του εύρους των δυνατοτήτων και των διαφορετικών μορφών επικοινωνίας Αναγκαιότητα καλής οργάνωσης & διαχείρισης χρόνου Δυσκολίες στην πρόσβαση στο e-pyxis από το σπίτι Τεχνικά χαρακτηριστικά όχι απολύτως φιλικά στη χρήση τους

Psychico College Despina Serafimakis Psychology

ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ / ΣΧΟΛΙΑ ΜΑΘΗΤΩΝ Απλά μας άρεσε Στην αρχή αντιμετωπίσαμε τεχνικά προβλήματα (π.χ. το upload γίνεται με ιδιαίτερη δυσκολία) Βοήθησε να κερδίσουμε χρόνο Πολύ χρήσιμο να έχουμε τα deadlines και όλες τις οδηγίες ανά πάσα στιγμή Ελπίζουμε να το ξαναχρησιμοποιήσουμε Προτείνουμε τη δημιουργία περιβάλλοντος αισθητικά ωραιότερου και φιλικότερου Αντιμετωπίσαμε δυσκολίες στην πρόσβαση από το σπίτι

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ e-pyxis αντικειμένων Σταδιακή εφαρμογή του e-pyxis Τεχνική επεξεργασία των επικοινωνιακών δυνατοτήτων και εφαρμογών του e-pyxis Τεχνική επεξεργασία των διαδικασιών αποθήκευσης Εμπλουτισμός τεχνικών δυνατοτήτων για την κατασκευή αυτόνομων «διδακτικών / μαθησιακών περιβαλλόντων»