ΜΑΘΗΜΑ:. Ψυχολογία ΤΑΞΗ:. Α’ Λυκείου ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΜΑΘΗΜΑ: Ψυχολογία ΤΑΞΗ: Α’ Λυκείου ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Νίκος Μανταράκης ΣΤΟΧΟΙ Εμβάθυνση σε ένα τομέα ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ: της ψυχολογίας Ερευνητική εργασία ΔΙΑΡΚΕΙΑ: Επτά εβδομάδες ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΕΡΙΟΔΟΙ: Δύο ανά εβδομάδα
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ 1η Εβδομάδα: - Εισαγωγή στις πηγές της Βιβλιοθήκης - Εισαγωγή στο εργαλείο e-pyxis (DOKEOS) - Αρχή της έρευνας εκ μέρους των μαθητών - Επιλογή θεματικής περιοχής και ειδικού θέματος 2η Εβδομάδα: - Διερεύνηση της θεματικής περιοχής και καταγραφή των πληροφοριών - Καθορισμός του ειδικού θέματος και υποβολή της υπόθεσης εργασίας 3η Εβδομάδα: - Εισαγωγή στους κανόνες MLA για την εκπόνηση μιας ερευνητικής εργασίας - Υποβολή του φύλλου εργασίας και του σχεδιαγράμματος για το σύνολο της έρευνας
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ 4η Εβδομάδα: - Υποβολή του δοκιμίου εν συνόλω (πρώτη γραφή) 5η Εβδομάδα: - Διόρθωση, αναθεώρηση και τελική επεξεργασία του δοκιμίου 6η Εβδομάδα: - Υποβολή του τελικού κειμένου / ερευνητικής εργασίας 7η Εβδομάδα: - Προφορικές παρουσιάσεις
PSYCHICO COLLEGE INSTRUCTOR: Nick Mantarakis PSYCHOLOGY A’ LYKEION Psychology Research Project Guide Psychology Project Schedule A. General Guidelines 1. The Nature of the Extended Essay 2. Choice of Topic 3. Treatment of the Topic 4. The Research Question 5. The Research Process 6. Organizing the Essay 7. Formal Written Presentation Length of the Mini-Extended Essay Title Abstract Contents Page References / Bibliography Appendices 8. The Oral Presentation B. Plagiarism
C. Appendices Appendix A: Library Resources Appendix B: Documenting Sources: MLA Style Appendix C: Assessment Criteria Written Presentation Assessment Sheet Oral Presentation Assessment Sheet Appendix D: Psychology Project Worksheet Appendix E: Selected References
ΘΕΤΙΚΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ e-pyxis Εύκολη πρόσβαση στο εκπαιδευτικό υλικό Πρόσβαση στον καθηγητή πέραν των ωρών διδασκαλίας Προθεσμίες ανεξάρτητες από τις ώρες και ημέρες διδασκαλίας Πρόσβαση στις ερωτήσεις, σχόλια, προβλήματα που τυχόν έχουν θέσει οι συμμαθητές τους Εξοικείωση με ένα εργαλείο εξ αποστάσεως εκπαίδευσης
ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΔΥΣΚΟΛΙΩΝ ΑΠΟ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ e-pyxis Επιφύλαξη στην αρχή έναντι ενός νέου εκπαιδευτικού εργαλείου Ελλιπής χρησιμοποίηση του εύρους των δυνατοτήτων και των διαφορετικών μορφών επικοινωνίας Αναγκαιότητα καλής οργάνωσης & διαχείρισης χρόνου Δυσκολίες στην πρόσβαση στο e-pyxis από το σπίτι Τεχνικά χαρακτηριστικά όχι απολύτως φιλικά στη χρήση τους
Psychico College Despina Serafimakis Psychology
ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ / ΣΧΟΛΙΑ ΜΑΘΗΤΩΝ Απλά μας άρεσε Στην αρχή αντιμετωπίσαμε τεχνικά προβλήματα (π.χ. το upload γίνεται με ιδιαίτερη δυσκολία) Βοήθησε να κερδίσουμε χρόνο Πολύ χρήσιμο να έχουμε τα deadlines και όλες τις οδηγίες ανά πάσα στιγμή Ελπίζουμε να το ξαναχρησιμοποιήσουμε Προτείνουμε τη δημιουργία περιβάλλοντος αισθητικά ωραιότερου και φιλικότερου Αντιμετωπίσαμε δυσκολίες στην πρόσβαση από το σπίτι
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ e-pyxis αντικειμένων Σταδιακή εφαρμογή του e-pyxis Τεχνική επεξεργασία των επικοινωνιακών δυνατοτήτων και εφαρμογών του e-pyxis Τεχνική επεξεργασία των διαδικασιών αποθήκευσης Εμπλουτισμός τεχνικών δυνατοτήτων για την κατασκευή αυτόνομων «διδακτικών / μαθησιακών περιβαλλόντων»