Πληροφοριακό Σύστημα ΜΟ.ΔΙ.Π ΕΚΠΑ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ
Ε ΘΝΙΚΟ & Κ ΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ Π ΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ Α ΘΗΝΩΝ «Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας ΕΚΠΑ» Κωνσταντίνος Μπουρλετίδης Γενικός Συντονιστής ΜΟΔΙΠ ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ.
«ΜΟΔΙΠ του ΓΠΑ» με απλά λόγια…. Διαδικασία της Αξιολόγησης Η Αξιολόγηση είναι μία περιοδική διαδικασία Κάθε ακαδ. έτος: Ετήσια Εσωτερική Έκθεση ή Ετήσια.
«Η Μονάδα Καινοτομίας & Επιχειρηματικότητας του ΕΑΠ»
Η πλατφόρμα moodle και η χρήση ψηφ. εκπαιδευτικού υλικού
Επιτροπή Στρατηγικού Σχεδιασμού Π.Θ Γέμτος Θεοφάνης Καθηγητής, Τμήμα Γεωπονίας Φυτικής Παραγωγής και Αγροτικού Περιβάλλοντος.
Υποδομές Ανοικτής Πρόσβασης: Το μέλλον της επιστημονικής επικοινωνίας, ΕΚΤ, Αθήνα, Δεκεμβρίου 2008 Πρωτοβουλίες Ανοικτής Πρόσβασης στη Βιβλιοθήκη.
Στρατηγική & Σχέδιο Δράσης για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση ---- Εναρμόνιση με την Ψηφιακή Στρατηγική της Χώρας Υπουργείο Διοικητικής.
Υπηρεσία Ηλεκτρονικής Διαχείρισης Τάξης
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΕΚΠΑ
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Πληροφοριακές.
ΘΕΜΑ : « Διαδικτυακή εφαρμογή για την εξυ π ηρέτηση των σ π ουδαστών εξ α π οστάσεως » Σπουδαστής : Ανδρέας Μπακόπουλος Επιβλέπων Καθηγητής : Πέτρος Λάμψας.
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών Η μετεξέλιξη της βάσης δεδομένων του ΕΚΤ σε μια ολοκληρωμένη πύλη υπηρεσιών και περιεχομένου Διαδικτυακή ΔιαχείρισηΠεριοδικών.
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
ΕΘΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ (ΕΣΗΔΗΣ)
ΠΜΣ ΠΡΟΗΓΜΕΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Κατεύθυνση ΤΕΔΑ Τεχνολογίες Διαχείρισης Ασφάλειας Security Management Engineering Τμήμα Πληροφορικής ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Διαδικασία.
ΕΓΚΡΙΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΕΣΠΑ.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΟΔΙΠ ΕΚΠΑ δρ. ΣΠΥΡΟΣ ΜΠΟΛΗΣ
Παρεχόμενες υπηρεσίες από το ΟΠΣ της δομής ΔΑΣΤΑ Ιφιγένεια Φουντά, ημερίδα ΔΑΣΤΑ, Πέμπτη 9 Ιουνίου 2011.
Έργο ΕΣΠΑ ΕΠ «Ψηφιακή Σύγκλιση»
Πληροφοριακό Σύστημα Διασφάλισης Ποιότητας ΔΙΠΑΕ(1) Πληροφοριακό Σύστημα Διασφάλισης Ποιότητας ΔΙΠΑΕ Ηλίας Νίτσος Στέλεχος ΜΟΔΙΠ Διεθνές Πανεπιστήμιο της.
Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας του ΤΕΙ Σερρών
Ομάδα Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης
H Αξιολόγηση στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Γραφείο Ποιότητας Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης.
Εφαρμογές πληροφοριακών συστημάτων στα Ακαδημαϊκά Ιδρύματα Μυλωνάς Θεόφιλος Διευθύνων Σύμβουλος Διπλ. Ηλεκτρολόγος Μηχ/κος MSC MIS.
ΑΡΧΗ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΑΝΩΤΑΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΔΙΠ - HQAA.
Πλατφόρμα ΤΣΙΜΠΑΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΕΞΗΝΤΑΡΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Google docs Google docs forms
Καλησπέρα σας! Ως συνέχεια της ενότητας που αφορά στα συστήματα διασφάλισης της ποιότητας σε ΑΕΙ, θα σας παρουσιάσω την εμπειρία της ΒΚΠ του ΠαΜακ να κατανοήσει.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΘΕΜΑ «ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ» ΚΑΝΤΑΡΕΛΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ.
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Κέντρο Υποστήριξης Τεχνολογιών Πληροφορικής 1 Υπηρεσίες Κέντρου Υποστήριξης Τεχνολογιών Πληροφορικής ΚΥΤΠ (1) Η.
ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΟΜΩΝ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΔΙΑΔΥΚΤΙΑΚΗ ΠΥΛΗ ΔΑΣΤΑ Κ. Κοντογιάννης Αν. Καθηγητής ΣΗΜΜΥ, Ε.Μ.Π.
Απο την θεωρία στην πράξη: Η οργάνωση και οι δράσεις της Μονάδας Διασφάλισης Ποιότητας του ΕΚΠΑ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΦΟΥΝΤΗ, MBA Υπεύθυνη Διοικητικής Υποστήριξης ΜΟΔΙΠ.
Σύστημα Διαxείρισης Ποιότητας (ΣΔΠ) ΑΠΘ
1 Υλοποίηση διαλέξεων σύγχρονης εκπαίδευσης Τσέλιος Δημήτρης Καθηγητής Εφαρμογών Ημερίδα παρουσίασης του έργου «Προηγμένες υπηρεσίες ηλεκτρονικής μάθησης.
Ημερίδα ΜΟΔΙΠ «Η εμπειρία της αξιολόγησης στο Πανεπιστήμιο Πατρών» Τρίτη 12 Φεβρουαρίου 2013.
Σκέψεις σχετικά με τη Διασφάλιση της Ποιότητας στα ελληνικά ΑΕΙ με βάση την εμπειρία της αξιολόγησης στο Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΟΓΙΑΝΝΗ.
Ημερίδα 4 Πορεία των διαδικασιών Διασφάλισης της ποιότητας 15 Νοεμβρίου 2012.
Η συνδυασμένη μορφή εκπαίδευσης (blended learning)
1 Εφαρμογή Ενιαίου Κτηματολογίου. 2 Πρόσκληση Πρόσκληση: 49 Φορέας Υλοποίησης Φορέας Υλοποίησης: ΕΚΠΑ Τεχνικό Δελτίο Τεχνικό Δελτίο: Δράσεις Υποστήριξης.
«ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑ» Κτίζοντας το Ψηφιακό Αύριο ICT FORUM – 30 Οκτωβρίου 2007.
ΑΝΩΤΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙ Συνολικού προϋπολογισμού €
Ενίσχυση και εμπλουτισμός Βιβλιοθηκών Εκσυγχρονισμός του Συστήματος Βιβλιοθηκών Γ’ Κ.Π.Σ. Κωνσταντίνος Μανωλίκας.
Ηλεκτρονικά μαθήματα στο Τμήμα Βιολογίας Α.Π.Θ. Απρίλιος 2010
Σύστημα Διαxείρισης Ποιότητας (ΣΔΠ) ΑΠΘ Αίθουσα Συγκλήτου 13 Ιουλίου 2012.
Κέντρο Υποστήριξης Τεχνολογιών Πληροφορικής ΑΠΘ Δικτυακή Πύλη Υπηρεσιών Ηλεκτρονικού Πανεπιστημίου Ηλεκτρονική Διεύθυνση Υποστήριξης.
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
Τεχνολογία ΛογισμικούSlide 1 Τεχνολογία Απαιτήσεων u Καθορίζει τι θέλει ο πελάτης από ένα σύστημα λογισμικού.
16ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών 1-3 Οκτωβρίου ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΔΙΑΔΑΝΕΙΣΜΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ ΒΕΡΑΝΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ &
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΌ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
ΑΜΕρίΑς: Πληροφοριακό Σύστημα Δομών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης Γεώργιος Κουρουπέτρογλου
KEN ΤΡΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΜΙΑ ΝΕΑ ΔΟΜΗ – « ΕΡΓΑΛΕΙΟ » ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΝΤΑΞΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ.
© 2015 Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου Δημόσιο Ανώτατο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα της Κυπριακής Δημοκρατίας.
Πρακτικές Σχεδιασμού Μαθήματος. Πρακτικές καλού σχεδιασμού μαθήματος Η συγκέντρωση του εκπαιδευτικού υλικού και η οργάνωση στο eclass γίνεται πλέον σε.
Μέρος 1 Εισαγωγή στα Πληροφοριακά Συστήματα. 22/9/20162 Περιεχόμενα  Βασικές έννοιες Πληροφοριακών Συστημάτων  Απαιτήσεις των σύγχρονων επιχειρήσεων.
1 Το έργο «Ανοικτά Ψηφιακά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών» : Σύντομη περιγραφή – Γενικά Στοιχεία Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ (ΔΑΣΤΑ)
Ολοκληρωμένες Χωρικές Επενδύσεις (Στρατηγικού χαρακτήρα)
Πρακτική Άσκηση Τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών Απολογισμός
Google docs Google docs forms
Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας ΕΚΠΑ
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
ΑΡΧΗ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΑΝΩΤΑΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Λογισμικό Ηλεκτρονικής Γραμματείας ανοικτού κώδικα για τα Ακαδημαϊκά Ιδρύματα Αναστάσιος Ορφανίδης, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης Ιωάννης Σαλματζίδης,
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πληροφοριακό Σύστημα ΜΟ.ΔΙ.Π ΕΚΠΑ Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας ΕΚΠΑ Κέντρο Λειτουργίας και Διαχείρισης Δικτύου ΕΚΠΑ Δρ. Σπύρος Μπόλης Νίκος Βουτσινάς Νοέμβριος 2013

Πυλώνες ανάπτυξης Πληροφοριακού Συστήματος ΜΟ.ΔΙ.Π Πυλώνες ανάπτυξης Πληροφοριακού Συστήματος ΜΟ.ΔΙ.Π Δείκτες - Μετρικές (υποσύστημα αναφορών) Συλλογή & ανάλυση δεδομένων που συντηρούνται σε οργανωμένα πληροφοριακά συστήματα Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Έργου (υποσύστημα ερωτηματολογίων) Αξιολόγηση μαθημάτων από τους φοιτητές Όταν καθίσαμε να σχεδιάσουμε το Πληροφοριακό σύστημα της ΜΟ.ΔΙ.Π Ε.Κ.Π.Α καταλήξαμε ότι αυτό θα πρέπει να βασιστεί σε δύο πυλώνες. Ο πρώτος αφορά στην συλλογή στοιχείων από πολλαπλά οργανωμένα πληροφοριακά συστήματα του Ιδρύματος εστιάζοντας σε ποσοτικούς δείκτες και μετρικές (π.χ αριθμός φοιτητών ιδρύματος, αριθμός διοικητικού προσωπικού, ερευνητικά έργα). Πέρα από τα νούμερα όμως, θεωρήσαμε πολύ σημαντικό να δώσουμε τα εργαλεία για να αποτυπωθεί η αντίληψη των φοιτητών για την ποιότητα του παρεχόμενου εκπαιδευτικού έργου. Αυτός είναι ο δεύτερος πυλώνας που αποτελεί και το αντικείμενο της σημερινής παρουσίασης.

Υποσύστημα Αναφορών ΑΔΙΠ (http://reports.modip.uoa.gr/) Σκοπός Συμπλήρωση των πινάκων της ΑΔΙΠ Υιοθέτηση κοινής εννοιολογικής βάσης και ερμηνείας των κριτηρίων και δεικτών Καλύτερος συντονισμός ΜΟΔΙΠ-Τμημάτων, επανασχεδιασμός της διαδικασίας

Υποσύστημα Αναφορών ΑΔΙΠ Ιδανικά ένα Business Intelligence ΠΣ Σύστημα «Ομπρέλα» πάνω από άλλα συστήματα Αντλεί, Μετασχηματίζει και συνδυάζει στοιχεία από άλλα ΠΣ Παράγει αναφορές, υποστηρίζει τον στρατηγικό σχεδιασμό και τη λήψη αποφάσεων

Υποσύστημα Αναφορών ΑΔΙΠ Στην πράξη υβριδικό σύστημα Διεπαφές σύνδεσης με υφιστάμενα ΠΣ Φοιτητολόγιο Υποσύστημα ερωτηματολογίων Βιβλιοθήκες (έχει ολοκληρωθεί για διδακτορικά) ΕΛΚΕ (σε εξέλιξη) Φόρμες εισαγωγής στοιχείων Στοιχεία Προσωπικού Ερευνητικό Έργο Λοιπές υποδομές ιδρύματος

Υποσύστημα Αναφορών ΑΔΙΠ Επίβλεψη τιμών από διασυνδεόμενα ΠΣ Τα μέλη ΟΜΕΑ θέλουν τον έλεγχο επί των τιμών που προέρχονται από τα περιφερειακά συστήματα Οι τιμές από τις διασυνδέσεις παρέχονται με τον χαρακτηρισμό “advisory”, μέχρι την υποβολή τους από την ΟΜΕΑ

Υποσύστημα Αναφορών ΑΔΙΠ Λειτουργικά Χαρακτηριστικά (1 από 3) Καταγράφει συγκεντρωτικά στοιχεία, δεν υλοποιεί κάποιο DataWarehouse Φόρμες εισαγωγής περιλαμβάνουν τα ελάχιστα πρωτογενή στοιχεία για την συμπλήρωση των αναφορών Έλεγχος συνάφειας των τιμών εισόδου. Κανόνες ελέγχου για κάθε πεδίο

Υποσύστημα Αναφορών ΑΔΙΠ Λειτουργικά Χαρακτηριστικά (2 από 3) Υποσύστημα ερμηνευτικών οδηγιών για κάθε πεδίο εισαγωγής ελεγχόμενο από την ΜΟΔΙΠ Διασύνδεση με λίστα email για την επικοινωνία μελών ΟΜΕΑ και τον εμπλουτισμό βάσης FAQ Υποστήριξη διακριτών ρόλων χρηστών με ελεγχόμενη πρόσβαση σε δεδομένα (ΜΟΔΙΠ, ΟΜΕΑ τμήματος, Μόνο ανάγνωση κ.λπ.)

Υποσύστημα Αναφορών ΑΔΙΠ Λειτουργικά Χαρακτηριστικά (3 από 3) Διαδικασία οριστικής υποβολής της ετήσιας αναφοράς, χωρίς δικαίωμα μεταβολής πέραν αυτής Δημόσια ανάρτηση των ετήσιων αναφορών που έχουν περάσει το στάδιο της οριστικής υποβολής

Υποσύστημα Αναφορών ΑΔΙΠ Σχεδιασμός - Λογισμικό Υλοποίησης Αναπτύχθηκε από συνεργάτες της ΜΟΔΙΠ με την επίβλεψη του Κ.ΛΕΙ.ΔΙ ΕΚΠΑ Αναπτύχθηκε με εργαλεία ανοικτού λογισμικού (Apache, PHP, MySQL) Δεν χρησιμοποιήθηκε έτοιμο λογισμικό Portal/CMS για μεγαλύτερη ευελιξία

Υποσύστημα Αναφορών ΑΔΙΠ

Υποσύστημα Αναφορών ΑΔΙΠ Προβλήματα – Διαπιστώσεις (1 από 2) Το ΠΣ της ΜΟΔΙΠ έχει εξαρτήσεις και αλληλεπικαλύψεις με δράσεις σε εξέλιξη Πρόσκληση 21.1 Β1, Β2: Δράσεις Ψηφιακών Βιβλιοθηκών Πρόσκληση 21.1 Α2: Υπηρεσίες ηλεκτρονικής διακυβέρνησης (Φοιτητολόγιο, ΕΛΚΕ, Προσωπικό) ΕΚΤ Πληροφοριακά Συστήματα Ερευνητικής Δραστηριότητας (CRIS) ΠΣ ΔΑΣΤΑ

Υποσύστημα Αναφορών ΑΔΙΠ Προβλήματα – Διαπιστώσεις (2 από 2) Ελλιπής εννοιολογική τεκμηρίωση των δεικτών από την ΑΔΙΠ, για την αποτελεσματική σύγκριση τιμών Το επίπεδο λεπτομέρειας των προς καταγραφή στοιχείων βάζει μη ρεαλιστικές απαιτήσεις Χρειάζεται επικαιροποίηση των ζητούμενων στοιχείων (π.χ αριθμός μαθημάτων για πτυχίο).

Υποσύστημα Ερωτηματολογίων http://survey.uoa.gr

Εναλλακτικές που εξετάστηκαν Διανομή εντύπων ερωτηματολογίων στο αμφιθέατρο και επεξεργασία τους με υποστήριξη scanner Προσέλευση φοιτητών σε κατάλληλα εξοπλισμένα αμφιθέατρα και συμμετοχή με clickers Δημιουργία ηλεκτρονικών ερωτηματολογίων Στο πλαίσιο του σχεδιασμού για μία οριζόντια ιδρυματική λύση εξετάστηκαν οι ακόλουθες εναλλακτικές. Η εξέλιξη της υφιστάμενης κατάστασης εμμένοντας στην διανομή εντύπων ερωτηματολογίων στο αμφιθέατρο παρέχοντας στα τμήματα τις απαραίτητες υποδομές σε scanners και κατάλληλο λογισμικό Η λύση των clickers κατά την οποία οι φοιτητές προσέρχονται σε επιλεγμένα αμφιθέατρα με κατάλληλο εξοπλισμό ώστε να συμμετάσχουν στην αξιολόγηση. Στην περίπτωση αυτή θα απαιτούνταν video προβολείς συνδεδεμένοι με κάποιο pc που θα είχε τον ρόλο του receiver και ικανός αριθμός τηλεκοντρόλ για τους φοιτητές που συμμετέχουν. Η αξιοποίηση υποδομών ηλεκτρονικών ερωτηματολογίων που θα ολοκληρώνονται με τις υπηρεσίες του ιδρύματος. Στην περίπτωση αυτή οι φοιτητές συμμετέχουν στην αξιολόγηση μέσω ενός web browser. Το ισχυρό πλεονέκτημα της πρώτης λύσης είναι πως στην αξιολόγηση συμμετέχουν όσοι ενεργά παρακολουθούν στο αμφιθέατρο. Εγγενώς όμως αυτή η διαδικασία μπορεί να ακολουθηθεί μία φορά για το κάθε μάθημα προς αποφυγήν πολλαπλών συμμετοχών. Έτσι περιορίζεται στον αριθμό φοιτητών που εκείνη την στιγμή βρίσκονται στο αμφιθέατρο. Μικρότερη σημασία ίσως έχει πως στην αξιολόγηση μπορούν να συμμετέχουν ακόμα και φοιτητές που δεν έχουν δηλώσει το μάθημα, αλλά απλώς παρευρίσκονται εκεί. Επιπλέον η λύση αυτή δεν αντιμετωπίζει επαρκώς κάποια απο΄τα προβλήματα που αναφέρθηκαν προηγούμενα. Οι clickers αποτελούν την σύγχρονη εκδοχή της πρώτης λύσης αυτοματοποιώντας πλήρως την διαδικασία, εισάγουν όμως παράλληλα ένα ανελαστικό κόστος εξοπλισμού, που ειδικά για τα μεγέθη του ΕΚΠΑ λόγω αριθμού αμφιθεάτρων γίνεται απαγορευτικό. Έτσι είναι αδύνατο να υπάρχει η κατάλληλη υποδομή σε όλους τις αίθουσες διδασκαλίας, γι’ αυτό τον λόγο θα απαιτούνταν η μετακίνηση φοιτητών για την συμμετοχή τους στην αξιολόγηση. Στο ΕΚΠΑ θεωρήθηκε ως βέλτιστη τεχνικο-οικονομική λύση η χρήση των ηλεκτρονικών ερωτηματολογίων με διασύνδεση σε πραγματικό χρόνο με την υπηρεσία του Φοιτητολογίου και τις υπηρεσίες πιστοποίησης χρηστών.

Διασύνδεση με Πληροφοριακά Συστήματα Φοιτητολόγιο Προγράμματα σπουδών τμημάτων, Αναθέσεις μαθημάτων, Δηλώσεις μαθημάτων φοιτητών, Κατάθεση βαθμολογιών Πιστοποίηση Χρηστών (SSO, LDAP) Real-time σύνδεση με το φοιτητολόγιο

Χαρακτηριστικά συστήματος (1/2) Δημιουργία, ενεργοποίηση και διαχείριση ερωτηματολογίων από διδάσκοντες, μέλη Δ.Ε.Π και μέλη ΟΜ.Ε.Α Υποστήριξη διαφορετικών προτύπων ανά τμήμα Προεπισκόπηση προτύπου ερωτηματολογίου και της λίστας φοιτητών που έχουν δηλώσει το μάθημα και αποτελούν τους συμμετέχοντες Η υπηρεσία υποστηρίζει την διαχείριση των ερωτηματολογίων είτε από μέλη ΔΕΠ είτε από ΟΜΕΑ είτε και από τους δύο παράλληλα. Εξαρτάται από το τμήμα τί πολιτική θα ακολουθήσει. Ανάλογα με τις ανάγκες του κάθε τμήματος, τα μέλη της κάθε ΟΜ.Ε.Α καταλήγουν σε ένα ερωτηματολόγιο το οποίο ψηφιοποιείται και ενσωματώνεται στα προτεινόμενα διαθέσιμα πρότυπα. Αυτόματη παραγωγή στατιστικών, μετά την λήξη του ερωτηματολογίου και κατόπιν κατάθεσης βαθμολογίας του μαθήματος στην γραμματεία Αυτόματη παραγωγή στατιστικών, μετά την λήξη του ερωτηματολογίου και κατόπιν κατάθεσης βαθμολογίας του μαθήματος στη γραμματεία

Χαρακτηριστικά συστήματος (2/2) Υποστήριξη τριών μεθόδων συμμετοχής Κουπόνι - εκτύπωση, διανομή στο αμφιθέατρο Κουπόνι - email, όσοι έχουν δηλώσει το μάθημα Ηλ. λογαριασμός, όσοι έχουν δηλώσει το μάθημα Με κουπόνι (εκτύπωση ή email) ευκολότερα αποδεκτή από όσους έχουν επιφυλάξεις σχετικά με την ανωνυμία Με το κουπόνι δίνεις πρόσβαση σε ένα μάθημα ενώ με τον ηλεκτρονικό λογαριασμό μπαίνουν σε όλα τα ερωτηματολόγια. Με τον ηλ. λογαριασμό ή κουπόνι - email δεν περιορίζεται στη φυσική παρουσία πλήρως αυτοματοποιημένη διαδικασία

Σχεδιασμός - Λογισμικό Υλοποίησης Αναπτύχθηκε από συνεργάτες της ΜΟΔΙΠ με την επίβλεψη του Κ.ΛΕΙ.ΔΙ ΕΚΠΑ Αναπτύχθηκε με εργαλεία ανοικτού λογισμικού (Apache, PHP, MySQL) Χρησιμοποιήθηκε έτοιμο ανοικτό λογισμικό LimeSurvey

Υποσύστημα Ερωτηματολογίων

Στατιστικά Οι 10 καλύτερες συμμετοχές ανά μάθημα για το εαρινό 2012-2013: ΠΤΔΕ: Οι Τεχνολογίες της Πληρ/κης και Επικ/νιας στην Εκπ.(Γ) 148 ΠΤΔΕ: Φυσική ΙΙ (Γ) 140 ΠΤΔΕ: Παιδαγ. Ψυχολογία (Α) 87 ΠΤΔΕ: Διδ.Μεθοδ.Σχολ.Πρ.ΙΙ(Α) 80 ΦΥΣΙΚΗΣ: Καταστάσεις και Ιδιότητες της Ύλης 73 ΠΤΔΕ: Προαγωγή της Ψυχικής Υγείας και της Μάθησης (α) 73 ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ: Διοίκηση Νοσηλευτικών Υπηρεσιών 63 ΠΤΔΕ: Μαθηματικά ΙΙ (Γ) 51 ΠΤΔΕ: Εισαγωγή στην Παιδαγωγική (Α) 49 ΠΤΔΕ: Θεατρική Παιδεία (Β) 46 Να υποστηρίξουμε ένα ελάχιστο βασικό πρότυπο που θα εφαρμόζεται σε όλα τα τμήματα και θα δίνει την δυνατότητα στο καθένα ξεχωριστά να φτιάχνει τις δικές του ερωτήσεις για την κάλυψη ειδικών αναγκών ανά τύπο μαθήματος.