Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα Γενική Εκτίμηση της Εικόνας του Σχολείου Κωδικοποίηση από τον Νικόλαο Τριπόδη, Σχολικό.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση εκπαιδευτικού σεναρίου Νότα Σεφερλή
Advertisements

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ της σχολικής μονάδας
Πιλοτική εφαρμογή & παραδείγματα αυτο-αξιολόγησης εκπαιδευτικής μονάδας και εκπαιδευτικού έργου από το ελληνικό σχολείο Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης.
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
ΗΜΕΡΙΔΑ «Λόγος και Αντίλογος για την Επιλογή και Αξιολόγηση των Εκπαιδευτικών : Τάσεις και Προβληματισμοί» Σάββατο, 13 Απριλίου 2013 Ανάπτυξη Μηχανισμών.
Βήματα στο σχολείο 1ο ΒΗΜΑ: ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Επιστημονική.
Ενσωμάτωση του μαθητικού υπολογιστή στην εκπαιδευτική διαδικασία- Η προσέγγιση της Ψηφιακής Στρατηγικής Αθήνα, 29/10/2007 Δημήτρης Κοντογιαννόπουλος Στέλεχος.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
Αθήνα 2010 Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε. Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα Α φάση: Γενική Εκτίμηση της Εικόνας του Σχολείου Συστηματική.
Ετήσια Έκθεση Αξιολόγησης του Σχολείου Γενική Εκτίμηση (άπαξ) Συστηματική Διερεύνηση (προαιρετική) Επιλογή και Διαμόρφωση Σχεδίου Δράσης (υποχρεωτική)
Γενική Εκτίμηση (άπαξ) Συστηματική Διερεύνηση (προαιρετική) Επιλογή και Διαμόρφωση Σχεδίου Δράσης (υποχρεωτική) Σύνταξη Ετήσιας Έκθεσης του σχολείου (υποχρεωτική)
Βασικές διαδικασίες 1 ου έτους εφαρμογής Γενική Εκτίμηση (άπαξ) Συστηματική Διερεύνηση (προαιρετική) Επιλογή και Διαμόρφωση Σχεδίου Δράσης (υποχρεωτική)
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη σχολική μονάδα Η κοινωνία εμπιστεύεται το σχολείο Η πολιτεία εμπιστεύεται τον εκπαιδευτικό Ανάπτυξη Σχεδίων Δράσης.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση   Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα Βασικό Πλαίσιο.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα Συστηματική Διερεύνηση Επιλεγμένων Τομέων Κωδικοποίηση από τον Νικόλαο Τριπόδη, Σχολικό.
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
ΕΚΘΕΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΕΡΕΥΝΑΣ για την καταγραφή απόψεων & αναγκών των εκπαιδευτικών της 31ης Ε.Π. Π.Ε. Αθηνών σε θέματα ενημέρωσης και επιμόρφωσης ΣΤΕΛΙΟΣ.
ΑΤΟΜΙΚΟΣ ΦΑΚΕΛΟΣ ΜΑΘΗΤΗ – ΦΑΚΕΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΜΑΘΗΤΗ
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ – ΣΧ.ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ –ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ 1/3/2004 Σκοπός – στόχοι της Συνάντησης Ο ρόλος του Σχολικού Συμβούλου (Παιδαγωγική ευθύνη λειτουργίας.
ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (Υπουργική Απόφαση: Φ.353.1/324/105657/Δ1) Εκπαιδευτικοί Παράλληλης Στήριξης 1.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Ένα ολοκληρωμένο μοντέλο Παιδαγωγικής Διαχείρισης Ποιότητας
ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Ε. Ε. ανά τρίωρο
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
Η κοινωνία εμπιστεύεται το σχολείο Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Ο θεσμός.
Σχεδίαση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την αξιοποίηση των ΤΠΕ Οι ΤΠΕ χαρακτηρίζονται ως μέσο αναδιομόρφωσης της εκπ/κής πρακτικής. Μέσο συμπληρωματικό.
Ερευνητικές Εργασίες Παιδαγωγικό πλαίσιο. Γιατί οι Ερευνητικές Εργασίες (ΕΕ) είναι καινοτομία; Προσεγγίζουν διερευνητικά την γνώση και τη μάθηση Προϋποθέτουν.
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΣΤΟΧΟΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
Η Διδασκαλία της Αγγλικής σε Μικρά Παιδιά Πράξη «ΝΕΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Η ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΣΕ ΠΡΩΙΜΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ»
ΕΥΔΟΞΟΣ Διδάσκοντας Δικτυακά Φυσικές Επιστήμες στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση με ένα Ρομποτικό Τηλεσκόπιο Ανδρικόπουλος Νικόλαος ΕΛΛΗΝΟΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ 2ο.
Οκτώβριος, 2012 Ειδική Θεματική δραστηριότητα Β΄ Τάξης ΕΠΑΛ Τομέας Ηλεκτρολογικός.
«Project» Διερευνητική εργασία. Σκοπός  Για να μάθουν οι μαθητές καλύτερα  Βιώματα – ενδιαφέροντα – μάθημα  Παιδαγωγικό κέρδος.
Έργο : «Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού έργου της σχολικής μονάδας - Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης (ΑΕΕ)» ΥΠΔΒΜΘ / ΙΕΠ.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ. - Ο.Λ.Μ.Ε. (Απρίλης – Μάης 2008)
Διδακτική προσέγγιση βασισμένη σε δραστηριότητες αξιοποιώντας το διαδίκτυο.
Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας - Διαδικασία της Αυτοαξιολόγησης (ΑΕΕ) 2 ο Βήμα: Επιλογή και διαμόρφωση Σχεδίου Δράσης Σχολικοί Σύμβουλοι.
ΔΙΚΤΥΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΤΗΣ ΑΕΕ
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας Λύκειο Αγίου Ιωάννη Οκτώβριος 2008 Γεώργιος Χατζηιωάννου Καθηγητής Μέσης Εκπαίδευσης.
Προγραμματισμός και οργάνωση διδακτέας ύλης, εκπόνηση σχεδίου μαθήματος 1.
Αξιολογηση εκπαιδευτικου εργου
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Επιβλέπουσα Καθηγήτρια: Βασιλική Ασκητοπούλου
Ερωτηματολόγιο Α.Κί.ΔΑ για τις βασικές πρόνοιες ενός Νέου Σχεδίου Αξιολόγησης Απόψεις Εκπαιδευτικών.
Διδακτική της Πληροφορικής
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Τίτλος μαθήματος: Εκπαιδευτική αξιολόγηση
1ο Βήμα: Γενική εκτίμηση της εικόνας του σχολείου
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στην Προσχολική Εκπαίδευση
Ένας Χρόνος ΠΕΑΠ Επίκουρη Καθηγήτρια Ευδοκία Καραβά
Βασικές διαδικασίες 1ου έτους εφαρμογής
ΣΜΕΑΕ Ορεστιάδα 27/1/2016.
Ανίχνευση Μαθησιακών Δυσκολιών από Εκπαιδευτικούς στο Σχολείο
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «……Τίτλος…»
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Συνεργασία νηπιαγωγείου -οικογένειας
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Περιεχόμενα της Παρουσίασης
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη σχολική μονάδα
Αξιολόγηση της διδασκαλίας – Αναστοχασμός του εκπαιδευτικού
Σχολείο : Διεύθυνση Εκπαίδευσης : Σχολικό έτος :
Χρόνος χρήσης ψηφιακών συσκευών
Νόμος 4547/2018 (Αρ. Φύλλου 102) – άρθρο 47
Σχολείο : Διεύθυνση Εκπαίδευσης : Σχολικό έτος :
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα Γενική Εκτίμηση της Εικόνας του Σχολείου Κωδικοποίηση από τον Νικόλαο Τριπόδη, Σχολικό Σύμβουλο Φυσικής Αγωγής

Υλικό Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα, Διαδικασίες και Εργαλεία (2011), Υ.Π.Δ.Β.Μ.Θ., Κέντρο Εκπαιδευτικής Έρευνας. Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου, Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα, Εκπαιδευτικός Σχεδιασμός Παραδείγματα Σχεδίων Δράσης (2011), Υ.Π.Δ.Β.Μ.Θ., Κέντρο Εκπαιδευτικής Έρευνας. Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου, Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα, Σχέδιο Έκθεσης 2ου Τετραμήνου, (2011), Υ.Π.Δ.Β.Μ.Θ., Κέντρο Εκπαιδευτικής Έρευνας. Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου, Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα, Σχέδιο Ετήσιας Έκθεσης Αυτοαξιολόγησης (2011), Υ.Π.Δ.Β.Μ.Θ., Κέντρο Εκπαιδευτικής Έρευνας.

Συγκροτεί ομάδες εργασίας Ορίζει συντονιστές και πρακτικογράφους Ορίζει το χρονοδιάγραμμα εργασιών Η Ολομέλεια Βήμα 1 ο Έργο Ολομέλειας Γενική Εκτίμηση της Εικόνας του Σχολείου

* Στην περίπτωση που δεν επιτευχθεί συναίνεση για τον τομέα, καταγράφονται οι δύο πλειοψηφικές θέσεις της ομάδας. Η Ομάδα Εργασίας Βήμα 2 ο Έργο Ομάδας Εργασίας Αξιοποιεί τα αρχεία του σχολείου Εκτιμά τους 15 τομείς (19 δείκτες) με αιτιολογημένες απόψεις Επισημαίνει τις προβληματικές περιοχές του ΕΕ της σχολικής μονάδας Εκτιμά τομείς για συστηματικότερη διερεύνηση Καταγράφει ομόφωνη-αιτιολογημένη θέση για κάθε τομέα*

* Στην περίπτωση που η ολομέλεια δεν μπορεί να καταλήξει σε ομόφωνη απόφαση, καταγράφεται η γνώμη της αυξημένης πλειοψηφίας, (τα δύο τρίτα της ολομέλειας). Η Ολομέλεια Βήμα 3 ο Έργο Ολομέλειας Καταλήγει σε ομόφωνη απόφαση για κάθε τομέα* Συντάσσει έκθεση της γενικής εκτίμησης της εικόνας του σχολείου Επιλέγει 2-3 τομείς για διερεύνηση Αναλύει τα αποτελέσματα των ομάδων εργασίας για κάθε τομέα

Ποσοτική παρουσίαση της εικόνας του σχολείου ως προς το δείκτη: … 1234 Αποτύπωση Αποτελεσμάτων Χρήση της τετραβάθμιας αριθμητικής κλίμακας: 4. Πολύ καλή (εικόνα χωρίς προβλήματα) 3. Καλή (τα θετικά στοιχεία περισσότερα από τα αρνητικά) 2. Μέτρια (κάποια σοβαρά προβλήματα) 1. Προβληματική (αρκετά σοβαρά προβλήματα)

Έκθεση Γενικής Εκτίμησης της Εικόνας του Σχολείου 1 Ταυτότητα του σχολείου Όνομα σχολείου: … Κωδικός σχολείου: … Διεύθυνση: … Άλλα στοιχεία που χαρακτηρίζουν το σχολείο (το κοινωνικό πλαίσιο του σχολείου, τα χαρακτηριστικά του μαθητικού δυναμικού, …)

2 Διαδικασίες αξιολόγησης (200 λέξεις)  Πόσες συναντήσεις της ολομέλειας χρειάστηκαν και πόσο διήρκησαν;  Δημιουργήθηκαν ομάδες εργασίας και αν ναι πόσες;  Ποιοι συμμετείχαν σε αυτές;  Πως εργάστηκαν οι ομάδες;  Πόσο χρόνο χρειάστηκαν για να ολοκληρώσουν και να παρουσιάσουν στην ολομέλεια τις αιτιολογημένες απόψεις τους; …

Ποσοτική παρουσίαση της εικόνας του σχολείου ως προς το δείκτη: … Φύλλο γενικής εκτίμησης της εικόνας του σχολείου (100 λέξεις για κάθε δείκτη ποιότητας) 3ο Πεδίο-Δείκτης 3.1: Σχέσεις μεταξύ των εκπαιδευτικών  Η σύνθεση του συλλόγου διδασκόντων δεν είναι σταθερή γεγονός που δημιουργεί προβλήματα...  Υπάρχει επιφυλακτικότητα απέναντι στους νεοδιόριστους εκπαιδευτικούς…  Η συνεργασία μεταξύ των εκπαιδευτικών αφορά κυρίως παιδαγωγικά θέματα (συμπεριφορά, πειθαρχία μαθητών) και λιγότερο το διδακτικό έργο…  Συνηθίζεται ανταλλαγή εκπαιδευτικού υλικού μεταξύ εκπαιδευτικών ίδιας ειδικότητας, καθώς και εθελοντική συνδιδασκαλία σε τάξεις που παρουσιάζουν προβλήματα, όπως μαθησιακές δυσκολίες, συμπεριφορά, …

Κύρια αποτελέσματα της αξιολόγησης (300 λέξεις)  Τα σπουδαιότερα εκπαιδευτικά επιτεύγματα του σχολείου (οι τομείς του εκπαιδευτικού έργου που συγκέντρωσαν την υψηλότερη βαθμολογία).  Οι αδυναμίες του σχολείου (οι περιοχές του εκπαιδευτικού έργου με τα περισσότερα προβλήματα)  Οι τομείς του εκπαιδευτικού έργου οι οποίοι επιλέχθηκαν από τη σχολική μονάδα για συστηματικότερη διερεύνηση και μελέτη 4