Η Πολιτική της ΑΔΙΠ για τη Διασφάλιση Ποιότητας στα ΑΕΙ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ
Advertisements

Ε ΘΝΙΚΟ & Κ ΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ Π ΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ Α ΘΗΝΩΝ «Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας ΕΚΠΑ» Κωνσταντίνος Μπουρλετίδης Γενικός Συντονιστής ΜΟΔΙΠ ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ.
 Αθανάσιος Κουστέλιος Αναπληρωτής Πρύτανη Παν. Θεσσαλίας 5 η Σύνοδος Αναπλ. Πρύτανη - Αντιπρυτάνεων Ακαδημαϊκών Υποθέσεων και Προσωπικού.
Η ΑΞΙΟΛΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
1 “Ανάπτυξη και Εφαρμογή Ολοκληρωμένου Συστήματος για τον Έλεγχο και την Παρακολούθηση των Μονάδων Επεξεργασίας Αστικών Λυμάτων στην Κύπρο, COMWATER” (Δεκέμβριος.
ΗΜΕΡΙΔΑ «Λόγος και Αντίλογος για την Επιλογή και Αξιολόγηση των Εκπαιδευτικών : Τάσεις και Προβληματισμοί» Σάββατο, 13 Απριλίου 2013 Ανάπτυξη Μηχανισμών.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ» ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2011.
Ημερίδα: Η πορεία της αξιολόγησης στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Στόχοι και προοπτικές - 1 η Νοεμβρίου 2012 Έκθεση Εξωτερικής Αξιολόγησης Προβλήματα – Δράσεις/Προτάσεις.
Παρουσίαση ΚΥΠΡΙΑΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ 31 Ιανουαρίου 2012.
Η προστιθέμενη αξία των Ιδρυμάτων μέσω της παροχής εξ αποστάσεως εκπαίδευσης Κυριακή Μπαλτά.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΕΚΠΑ
Page  1 Προτεραιότητες της Κυπριακής Προεδρίας για την Ανώτερη Εκπαίδευση Διεύθυνση Ανώτερης και Ανώτατης Εκπαίδευσης Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Ελληνική Ένωση Διαπιστευμένων Φορέων Επιθεώρησης- Πιστοποίησης ΕΠΟΠΤΕΙΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΔΟΜΙΚΩΝ ΥΛΙΚΩΝ ΜΟΧΛΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ 02 Μαΐου 2011 ΣΑΒΒΑΣ.
Χαλκιδική 8/9 Ιουλίου 2006 Κ. Κοκκινοπλίτης Συντονιστής Οργανωτικής Γραμματείας Σχεδιασμού & Κατάρτισης Αναπτυξιακού Προγραμματισμού ΠΡΟΤΥΠΑ.
Διαχείριση Έργου Οργάνωση, σχεδιασμός και προγραμματισμός έργων ανάπτυξης λογισμικού.
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
Εξελικτική πορεία της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας (ΔΟΠ)
Ορθές Πρακτικές Διανομής Φαρμάκων
Ο ρόλος του Ε.Ο.Π.Π. στην Πιστοποίηση των προσόντων της μη τυπικής εκπαίδευσης και στην Αντιστοίχιση αυτών στο Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων Κωνσταντίνος Καλτσάς.
Δεκέμβριος 2006 Ειδική Υπηρεσία Στρατηγικής, Σχεδιασμού και Αξιολόγησης Αναπτυξιακών Προγραμμάτων Μονάδα Οργάνωσης & Διαχείρισης ΚΠΣ Α.Ε. ΠΕΔΙΑ ΑΙΤΗΣΗΣ.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Οι προοπτικές.
ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΠΙΚΥΡΩΣΗΣ ΤΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 9.1 Εθνικές και Ευρωπαϊκές πολιτικές για την επικύρωση των εμπειριών τοποθέτησης.
Πληροφοριακό Σύστημα Διασφάλισης Ποιότητας ΔΙΠΑΕ(1) Η μέθοδος αξιολόγησης «Institutional Review» που εφαρμόζεται από την QAA. Αριστέα Γκόντρα Quality Assurance.
ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
H Αξιολόγηση στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Γραφείο Ποιότητας Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης.
Έρευνα Έρευνα :“Συστηματική, ελεγχόμενη, εμπειρική και κριτική διερεύνηση υποθετικών προτάσεων σχετικά με τις εικαζόμενες σχέσεις ανάμεσα σε φυσικά(;)
Ικανότητες Εκπαιδευτικών 6 Οκτωβρίου 2014 Caroline Kearney Ανώτερη Υπεύθυνη Έργου και Εκπαιδευτική Αναλύτρια.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων: Υλοποίηση και ο Ρόλος του Ε.Ο.Π.Π.
Άννα Μίχου 1 ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΕΛΛΑΔΑΣ ΤΜΗΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Ο Ρόλος του μηχανικού από την κρίση στην ανάπτυξη Άννα Μίχου Ηλεκτρολόγος Μηχανικός.
Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας Θράκης ∆ιαχείριση έργων επίβλεψης µε σύγχρονα µέσα και επικοινωνία C2G, B2G, G2G Γενική Δ/νση Εσωτερικής Λειτουργίας.
European Foundation for Quality Management «ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΑΡΙΣΤΕΙΑΣ»
Καλησπέρα σας! Ως συνέχεια της ενότητας που αφορά στα συστήματα διασφάλισης της ποιότητας σε ΑΕΙ, θα σας παρουσιάσω την εμπειρία της ΒΚΠ του ΠαΜακ να κατανοήσει.
Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων
«Αποτελέσματα έρευνας στο πλαίσιο του έργου VAB σε εθνικό επίπεδο» Κωνσταντίνα Πολυμεροπούλου Επιστημονική συνεργάτης ΕΥΕΜ/ΕΑΠ 1Πρώτη Συνάντηση Εργασίας.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Ενίσχυση της έρευνας στο “ΕΠ. Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση ” Νίκος Μαρούλης, Logotech AE Καρδίτσα 18 Σεπτεμβρίου 2008.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΘΕΜΑ «ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ» ΚΑΝΤΑΡΕΛΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Υπουργείο Οικονομίας & Οικονομικών Αποτελεσματική Διαχείριση στην 4η Προγραμματική Περίοδο 2007 – 2013.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΗΜΕΡΙΔΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΓΟΥ Δ.Υ. Δευτέρα 18 Απριλίου 2011.
Ανάλυση του μοντέλου LISIM για την εφαρμογή του στις Ελληνικές Δημόσιες Βιβλιοθήκες Αναστασία Μαργιόλα & Πέτρος Κωσταγιόλας
ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Δομιστική προσέγγιση (Ι)
Ημερίδα ΜΟΔΙΠ «Η εμπειρία της αξιολόγησης στο Πανεπιστήμιο Πατρών» Τρίτη 12 Φεβρουαρίου 2013.
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΣΤΟΧΟΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ
ΑΝΩΤΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙ Συνολικού προϋπολογισμού €
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας. Tο κεντρικό ζητούμενο ενός συστήματος διοίκησης και διαχείρισης των υπηρεσιών Μακροχρόνιας Φροντίδας.
SOCIAL KEYS FOR SOCIAL ENTREPRENEURSHIP. ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ H Κοινωνική Οικονομία είναι ένας πολύ σημαντικός οικονομικός τομέας στην Ευρώπη. Με βάση.
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις Αθανάσιος Σ. Δερμετζόπουλος, MSc. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατ. Διοίκησης Τουριστικών.
«Εφαρμογή της Πιστοποίησης Ποιότητας στα Ελληνικά Ιδρύματα Ανώτατης Εκπαίδευσης» Ιωάννης Βλάχος Ομότιμος Καθηγητής ΤΕΙ Κρήτης Ομότιμος Καθηγητής ΤΕΙ Κρήτης.
Επίσημος ορισμός Ποιότητας (πρότυπο ISO 8402) Σύνολο χαρακτηριστικών μιας οντότητας για την ικανοποίηση εκφρασμένων και συνεπαγόμενων αναγκών. Αντικείμενο.
Αξιολογηση εκπαιδευτικου εργου
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
ΤΕΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΤΜΗΜΑ Θ. Ε. Κ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ
Φορεις και μορφες αξιολογησης: 2Ο Μαθημα
ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ (QUALITY SYSTEM)
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 3: Το κόστος της ποιότητας - Βραβεία ποιότητας Διδάσκων: Τσέλιος Δημήτριος, Καθηγητής Εφαρμογών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Η έννοια της επιχείρησης
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Αξιολόγηση της επίδοσης ενός οργανισμού σε θέματα ασφάλειας
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η Πολιτική της ΑΔΙΠ για τη Διασφάλιση Ποιότητας στα ΑΕΙ Κωνσταντίνος Μέμος ΑΡΧΗ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗΣ & ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΑΝΩΤΑΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Ημερίδα για την Αξιολόγηση, Παν/μιο Θεσσαλίας, Βόλος, 1 Νοεμβρίου 2012

Δεν μπορώ να δώσω τον ορισμό του ελέφαντα. ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ; 1/4 Δεν μπορώ να δώσω τον ορισμό του ελέφαντα. Τον αναγνωρίζω όμως όταν τον βλέπω. Joan Robinson Economic philosophy English Economist and philosopher(1903 - 1985) _________________________________________________________________________ I cannot define an elephant, but I know one when I see it. Υποκειμενικότητα της αντίληψης της ποιότητας Ημερίδα για την Αξιολόγηση, Παν/μιο Θεσσαλίας, Βόλος, 1 Νοεμβρίου 2012

“δεῖ τὰς ἐνεργείας ποιὰς ἀποδιδόναι” ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ; 2/4 “δεῖ τὰς ἐνεργείας ποιὰς ἀποδιδόναι” Ο άνθρωπος πρέπει να δίνει ποιότητα στις ενέργειές του (έτσι ώστε με την επανάληψη να γίνει κάτοχος της αρετής, διότι η τελειότητα δεν είναι πράξη αλλά συνήθεια) Ἀριστοτέλους Ἠθικὰ Νικομάχεια Ημερίδα για την Αξιολόγηση, Παν/μιο Θεσσαλίας, Βόλος, 1 Νοεμβρίου 2012

η φύση, η υπόσταση οντότητος σε σχέση με την αξία της ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ; 3/4 Ποιότητα > ποιότης Ποίος: τι λογής η φύση, η υπόσταση οντότητος σε σχέση με την αξία της EN ISO 8402:1996 “το σύνολο των στοιχείων και χαρακτηριστικών μιας οντότητας (προϊόντος, υπηρεσίας κλπ), που της δίδουν τη δυνατότητα να εξυπηρετεί διατυπω- μένες και συνεπαγόμενες ανάγκες των χρηστών” Ημερίδα για την Αξιολόγηση, Παν/μιο Θεσσαλίας, Βόλος, 1 Νοεμβρίου 2012

“Ιαπωνικό Θαύμα” μετά τον Πόλεμο ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ; ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΠΟΧΗ 4/4 “Ιαπωνικό Θαύμα” μετά τον Πόλεμο E.W. Deming, J. Juran: ανέλαβαν την διαπαιδαγώγηση της χώρας στην ποιότητα Juran: βασίστηκε στα λόγια του Αριστοτέλη “Η τελειότητα δεν είναι πράξη αλλά συνήθεια”, για να εισάγει την “συνήθεια για ποιότητα” ως τη μόνη διέξοδο από την κρίση. 5 Ημερίδα για την Αξιολόγηση, Παν/μιο Θεσσαλίας, Βόλος, 1 Νοεμβρίου 2012

Συστηματική, δομημένη και συνεχή προσπάθεια Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ Επιδιώκεται με Συστηματική, δομημένη και συνεχή προσπάθεια Ανάπτυξη μηχανισμών βελτίωσης Εμπέδωση συνήθειας για ποιότητα Κριτική αυτο-ανάλυση και αξιολόγηση από τρίτους 6 Ημερίδα για την Αξιολόγηση, Παν/μιο Θεσσαλίας, Βόλος, 1 Νοεμβρίου 2012

Περιβάλλον παγκοσμιοποιημένης αγοράς ΤΑ ΑΕΙ ΣΗΜΕΡΑ Περιβάλλον παγκοσμιοποιημένης αγοράς Καλούνται να ανταποκριθούν σε προκλήσεις, όπως: κοινωνική προσφορά τροφοδότηση κοινωνίας με ικανά στελέχη κόστος λειτουργίας ποιότητα παραγόμενης γνώσης, που επηρεάζει άμεσα επαγγέλματα, οικονομίες, κοινωνία Καινοτομία και Ποιότητα: βασικές δυνάμεις για αντιμετώπιση των προκλήσεων Ημερίδα για την Αξιολόγηση, Παν/μιο Θεσσαλίας, Βόλος, 1 Νοεμβρίου 2012

Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 1/4 Η ποιότητα της εκπαίδευσης δεν κρίνεται από την προσπάθεια και το κόστος που καταβάλλει αυτός που την προσφέρει, αλλά από τον βαθμό που ικανοποιεί τις ανάγκες της κοινωνίας. Peter Drucker (Προσαρμογή) American (Austrian-born) management writer (1909 - 2005) Quality in a product or service is not what the supplier puts in. It is what the customer gets out and is willing to pay for. A product is not quality because it is hard to make and costs a lot of money, as manufacturers typically believe. This is incompetence. Customers pay only for what is of use to them and gives them value. Nothing else constitutes quality. Ημερίδα για την Αξιολόγηση, Παν/μιο Θεσσαλίας, Βόλος, 1 Νοεμβρίου 2012

c. 1990 η έννοια της ποιότητας στο χώρο της Εκπαίδευσης Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 2/4 c. 1990 η έννοια της ποιότητας στο χώρο της Εκπαίδευσης Διάφορες προσεγγίσεις λόγω της ιδιόμορφης φύσης τής εν λόγω υπηρεσίας και δυσκολιών προσδιορισμού της ποιότητας στην εκπαίδευση: Μοντέλο εισροών (πρόγραμμα, χρηματοδότηση) –εκροών (επιδόσεις αποφοίτων) Η ποιότητα στηρίζεται στο τι συμβαίνει εντός Ποιότητα: αναπτυξιακή λειτουργία και ικανότητα αλλαγής, παρά συμμόρφωση σε κριτήρια Ημερίδα για την Αξιολόγηση, Παν/μιο Θεσσαλίας, Βόλος, 1 Νοεμβρίου 2012

Πρόσθετες δυσκολίες προσδιορισμού της ποιότητας στα ΑΕΙ Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 3/4 Πρόσθετες δυσκολίες προσδιορισμού της ποιότητας στα ΑΕΙ Καθορισμός αποδεκτών (εντός –εκτός Ιδρύματος) Κριτήρια αποδεκτά από όλους τους “χρήστες” (αντικρουόμενα συμφέροντα;) Πολυπλοκότητα των “προϊόντων” που παράγονται Αποτελούν μέρος της αγοράς αλλά και μοχλούς της κοινωνικής προόδου Εργαλεία Μέτρησης της Ποιότητας: SERVOUAL SERVPERF HEDPERF κ.α. 10 Ημερίδα για την Αξιολόγηση, Παν/μιο Θεσσαλίας, Βόλος, 1 Νοεμβρίου 2012

Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 4/4 Παράδειγμα ΟΟΣΑ 11 Ημερίδα για την Αξιολόγηση, Παν/μιο Θεσσαλίας, Βόλος, 1 Νοεμβρίου 2012

Η ΑΔΙΠ ΣΥΓΚΡΟΤΗΘΗΚΕ: 2006 ΔΙΟΙΚΕΙΤΑΙ: από 15μελές ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ καθηγητών και εκπροσώπων των φοιτητών και των παραγωγικών τάξεων ___________________________________________________________________ ΕΧΕΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙ : 180 Τμήματα Η ΑΔΙΠ λειτουργεί βάσει των προτύπων και οδηγιών της ENQA (European Network for Quality Assurance) Ημερίδα για την Αξιολόγηση, Παν/μιο Θεσσαλίας, Βόλος, 1 Νοεμβρίου 2012

Καταγραφή, αξιολόγηση & πιστοποίηση της προσφοράς των ΑΕΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΑΔΙΠ Καταγραφή, αξιολόγηση & πιστοποίηση της προσφοράς των ΑΕΙ Υποστήριξη συνεχούς βελτίωσης της ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση Ν. 4009/2011 Ημερίδα για την Αξιολόγηση, Παν/μιο Θεσσαλίας, Βόλος, 1 Νοεμβρίου 2012

ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ – ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΑΔΙΠ Ύπαρξη εσωτερικής πολιτικής & διαδικασιών για ΔΠ Εδραίωση πολιτισμού ποιότητας στο Ίδρυμα Στρατηγική συνεχούς αναβάθμισης ποιότητας Με σαφή διατύπωση & δημόσια διαφάνεια Ρόλος στους φοιτητές και λοιπούς εμπλεκομένους Ημερίδα για την Αξιολόγηση, Παν/μιο Θεσσαλίας, Βόλος, 1 Νοεμβρίου 2012

ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ Διερευνά την ύπαρξη ... ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΑΝΑΓΚΑΙΩΝ ΠΟΡΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΥΛΛΟΓΗΣ & ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ Ημερίδα για την Αξιολόγηση, Παν/μιο Θεσσαλίας, Βόλος, 1 Νοεμβρίου 2012

ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ – ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΑΔΙΠ Διαφύλαξη της aυτονομίας του Ιδρύματος Προτεραιότητα: το συμφέρον των φοιτητών & λοιπών ενδιαφερομένων Έλεγχος αποτελεσματικότητας εσωτερικού μηχανισμού ΔΠ Διαδικασίες παρακολούθησης διορθωτικών παρεμβάσεων Ημερίδα για την Αξιολόγηση, Παν/μιο Θεσσαλίας, Βόλος, 1 Νοεμβρίου 2012

ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ Είναι ... ΠΕΡΙΟΔ ΙΚΗ ΕΠΑΝΑ ΛΗΨΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗ ΣΗ ΕΣΩΤΕΡΙΚ ΟΥ ΜΗΧΑΝΙΣ ΜΟΥ ΠΟΙΟΤΗΤΑ Σ ΟΜΟΙΟΜ ΟΡΦΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΜΕΘΟΔΟΛ ΟΓΙΑ ΑΠΟΔΕΚΤ Η ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΠ ΟΙΗΣΗ ΕΚΘΕΣΕΩΝ ΠΕΡΙΟΔ ΙΚΗ ΕΠΑΝΑ ΛΗΨΗ Ημερίδα για την Αξιολόγηση, Παν/μιο Θεσσαλίας, Βόλος, 1 Νοεμβρίου 2012

ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΤΗΣ ΑΔΙΠ ΓΙΑ ΔΠ Αξιολόγηση ακαδημαϊκών μονάδων Πιστοποίηση εσωτερικού Μηχανισμού ΔΠ Ιδρυμάτων Πιστοποίηση Προγραμμάτων Σπουδών Επιλογή Κέντρων Αριστείας Ημερίδα για την Αξιολόγηση, Παν/μιο Θεσσαλίας, Βόλος, 1 Νοεμβρίου 2012

Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 1/6 ΗΠΑ: Μετά τον Β΄ Παγκ. Πόλεμο ζητήθηκαν από ΑΕΙ αποδείξεις για την αποτελεσματικότητά τους απέναντι στην κοινωνία. Ευρώπη: Εφαρμογή μορφών αξιολόγησης από το 1984 (Γαλλία) και κατόπιν Αγγλία, Ολλανδία, Δανία. ΕΕ: Αναγνώριση ποιότητας και σχέδιο για αποτίμησή της (1994), ενιαίο σύστημα αξιολόγησης. Ημερίδα για την Αξιολόγηση, Παν/μιο Θεσσαλίας, Βόλος, 1 Νοεμβρίου 2012

Πρόταση για ευρωπαϊκή συνεργασία Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 2/6 Πρωτοβουλίες ΕΕ: Ίδρυση EFQM 1995 Πρόταση για ευρωπαϊκή συνεργασία Δημιουργία δικτύου διασφάλισης ποιότητας ENQA Ημερίδα για την Αξιολόγηση, Παν/μιο Θεσσαλίας, Βόλος, 1 Νοεμβρίου 2012

υπευθυνότητα στην κοινωνία αξιοπιστία ως προς τα επαγγελόμενα Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 3/6 EUA (1996): Η εξασφάλιση της ποιότητας κύριο καθήκον των ΑΕΙ. Η αξιολόγησή τους εξασφαλίζει ποιότητα στην έρευνα και την εκπαίδευση. Μείζονα ζητήματα: έλλειμμα ταυτότητας υπευθυνότητα στην κοινωνία αξιοπιστία ως προς τα επαγγελόμενα Ημερίδα για την Αξιολόγηση, Παν/μιο Θεσσαλίας, Βόλος, 1 Νοεμβρίου 2012

Η Αξιολόγηση αποτελεί πρόκληση για: Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 4/6 Η Αξιολόγηση αποτελεί πρόκληση για: Αφύπνιση της αυτοσυνειδησίας Αναγνώριση και ενίσχυση των καλών πρακτικών Αναγνώριση αδυναμιών Υιοθέτηση προτεινομένων βελτιώσεων από τα ίδια τα Τμήματα ή/και με την υποστήριξη του ΑΕΙ ή/και της Πολιτείας Ημερίδα για την Αξιολόγηση, Παν/μιο Θεσσαλίας, Βόλος, 1 Νοεμβρίου 2012

Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 5/6 ΘΕΤΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ + + + ... Καθορισμός στόχων Αύξηση υπευθυνότητας ΑΕΙ Βελτίωση εξυπηρέτησης φοιτητών Αναβάθμιση υποδομών Συντόμευση χρόνου σπουδών Διευκόλυνση εξεύρεσης πόρων Θέσπιση κανόνων αποδοτικής λειτουργίας 1 2 3 4 5 6 7 Ημερίδα για την Αξιολόγηση, Παν/μιο Θεσσαλίας, Βόλος, 1 Νοεμβρίου 2012

1 2 3 4 5 Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 6/6 ΚΙΝΔΥΝΟΙ - - - ΚΙΝΔΥΝΟΙ - - - Μία κυρίαρχη ιδεολογία Περιορισμός αυτονομίας Ιδρύματος μέσω κανόνων αξιολόγησης Μονοδιάστατη προσαρμογή στις επιταγές της αγοράς “Εύκολη” γνώση / τυποποίηση προγραμμάτων Εκφυλισμός της σε τυπική διαδικασία 1 2 3 4 5 Ημερίδα για την Αξιολόγηση, Παν/μιο Θεσσαλίας, Βόλος, 1 Νοεμβρίου 2012

Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΑΔΙΠ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ Εγγυάται την διαφάνεια των διαδικασιών αξιολόγησης Αναλύει, εξειδικεύει και αναθεωρεί τις αρχές και τις κατευθυντήριες οδηγίες της αξιολόγησης, ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΚΥΡΩΘΟΥΝ ΟΙ ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ Σχεδιάζει, συντονίζει και υποστηρίζει τις διαδικασίες αξιολόγησης Συγκροτεί και αναθεωρεί το Μητρώο ανεξάρτητων εμπειρογνωμόνων Διεξάγει έρευνες και μελέτες σε θέματα μεθοδολογίας, τεχνικών και εφαρμογής της ΔΠ στην ανώτατη εκπαίδευση Υποβάλλει εκθέσεις στην Πολιτεία Ημερίδα για την Αξιολόγηση, Παν/μιο Θεσσαλίας, Βόλος, 1 Νοεμβρίου 2012

ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Ύπαρξη Διαδικασιών Σχεδιασμού και Λήψης Αποφάσεων για τη Βελτίωση της Ποιότητας Ύπαρξη Διαδικασιών Εφαρμογής των Πολιτικών Βελτίωσης της Ποιότητας Τεκμηρίωση της Βελτίωσης της Ποιότητας Ν. 4009/2011 Ημερίδα για την Αξιολόγηση, Παν/μιο Θεσσαλίας, Βόλος, 1 Νοεμβρίου 2012

Είναι ... ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ Επίπεδο Προσφερομένων Προσόντων Αρτιότητα Δομής και Οργάνωσης Υψηλή Ποιότητα Προσωπικού & Έργου Ύπαρξη αναγκαίων Υποδομών Διασύνδεση Διδασκαλίας με Έρευνα Ζήτηση στην Αγορά Εργασίας Ν. 4009/2011 Ημερίδα για την Αξιολόγηση, Παν/μιο Θεσσαλίας, Βόλος, 1 Νοεμβρίου 2012

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ Η ΑΔΙΠ έχει στη διάθεσή της ένα πλέγμα πολιτικών και μέσων για την αξιολόγηση του συστήματος ΔΠ στα ΑΕΙ. Η Ποιότητα της εκπαίδευσης εξαρτάται πρωτίστως από τα ίδια τα ΑΕΙ, που οφείλουν να δεσμευτούν για τη συνεχή αναβάθμισή της. Η προσπάθεια πρέπει να αναληφθεί το συντομότερο - γιατί δεν υπάρχει άλλος δρόμος προς την υγιή ανάπτυξη. Ημερίδα για την Αξιολόγηση, Παν/μιο Θεσσαλίας, Βόλος, 1 Νοεμβρίου 2012

Ευχαριστώ για την προσοχή σας! Ημερίδα για την Αξιολόγηση, Παν/μιο Θεσσαλίας, Βόλος, 1 Νοεμβρίου 2012