Χτίζοντας γέφυρες μεταξύ του κόσμου της εκπαίδευσης και του κόσμου της εργασίας. Πιλοτικό Σεμινάριο ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ, ΓΔ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ
Advertisements

« Βελτιστοποιώντας τη χρήση της γνώσης στη διαμόρφωση δημοσίων πολιτικών και στην ανάπτυξη επιχειρηματικής δραστηριότητας. Η στρατηγική σημασία της ανοιχτής.
‘’Ευρωπαϊκή Ατζέντα για την Κατάρτιση και Εκπαίδευση Ενηλίκων’’ ( Ψήφισμα του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου 2011/ C372 / 01 ) Αθήνα,8 και 9 Ιουλίου 2013 ΕΛΛΗΝΙΚΗ.
ΤΠΕ στην εκπαίδευση, εκπαιδευτική πολιτική και επιστημονική θεώρηση
Καλλιόπη Σωτηράκη Σύμβουλος Σπουδών & Σταδιοδρομίας Λαμία, 02/11/2011
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
ΤΡΟΠΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΙΑΣ ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 3.3 Χαρακτηριστικά των δικτύων για τα προγράμματα κινητικότητας: IVT, PLM, VETPRO.
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ TEI ΛΑΜΙΑΣ Ε. Υ. ΔΡ. Θ. ΓΚΑΝΕΤΣΟΣ Άξονας Προτεραιότητας 6 «Αναβάθμιση των συστημάτων αρχικής επαγγελματικής κατάρτισης και επαγγελματικής.
Υπηρεσία Έρευνας και Διεθνών Σχέσεων • Πρόγραμμα Δια βίου μάθησης • ERASMUS MUNDUS • TEMPUS Ευρωπαϊκά Προγράμματα για την Εκπαίδευση, τον Πολιτισμό και.
Ενημερωτική Εκδήλωση στο πλαίσιο υλοποίησης του Έργου: «Τοπικό Σχέδιο Δήμου Ηλιούπολης για την Κοινωνική Ένταξη Ευάλωτων Ομάδων» Ενημερωτική Ημερίδα Ωφελουμένων.
Page  1 Προτεραιότητες της Κυπριακής Προεδρίας για την Ανώτερη Εκπαίδευση Διεύθυνση Ανώτερης και Ανώτατης Εκπαίδευσης Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Comenius Αθήνα, 25 Ιoυνίου ΜΑΡΙΑ ΞΑΡΧΟΥΛΑΚΟΥ.
ΔΟΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗΣ ΣΥΜΠΡΑΞΗΣ Κ.Ε.Κ. ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ Ε.Π.Ε. ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ Κ.Ε.Κ. ΕΠΙΚΕΝΤΡΟΝ Α.Ε. ΚΕΝΤΡΟ ΣΥΝΟΔΕΥΤΙΚΩΝ.
Ε υ ρ ω π α ϊ κ ό Δ ί κ τ υ ο Ε μ π ε ι ρ ο γ ν ω μ ό ν ω ν & Τ ε χ ν ο μ ε σ ι τ ε ί α ς Μ Κ Ο www. euronet.org.gr.
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
Η Οπτική του Φύλου στις Τοπικές Πολιτικές
Δημήτριος Σουλιώτης Διευθυντής ΙΕΚ Γλυφάδας
ΗΜΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΛΙΒΑΔΕΙΑ 7/12/2011 Πανεπιστήμιο Στερεάς Ελλάδας Γραφείο Διασύνδεσης Τμήμα Περιφερειακής Οικονομικής Ανάπτυξης.
Γενική Διεύθυνση Απασχόλησης, Κοινωνικών Υποθέσεων και Ίσων Ευκαιριών
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΑΝΑΤΑΞΗΣ ΤΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΥΤΑΝΙΑ ΔΡΑΣΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ● Η δράση της συμβουλευτικής περιλαμβάνει όλες εκείνες.
Τούλα Πατσάλη Διεύθυνση Διαρθρωτικών Ταμείων και Ταμείου Συνοχής Γραφείο Προγραμματισμού ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟ ΠΛΑΝΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΩΝ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΚΑΘΟΔΗΓΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ.
Leonardo Transfer of Innovation- Μεταφορά καινοτομίας (Οκτώβριος 2012 – Σεπτέμβριος 2014) Κώστας Οικονόμου Βασιλική Ζιάκα.
Ένταξη Νέων Τεχνολογιών στο Εκπαιδευτικό Σύστημα και Άτομα με Αναπηρία
European Commission. 1975: πρώτη δράση της κοινότητας: κινητικότητα φοιτητών Σεπτέμβριος 1980: Δίκτυο Ευρυδίκη Κεντρική Μονάδα & 9 Εθνικές Μονάδες Ανταλλαγή.
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ικανότητες Εκπαιδευτικών 6 Οκτωβρίου 2014 Caroline Kearney Ανώτερη Υπεύθυνη Έργου και Εκπαιδευτική Αναλύτρια.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
LIFE- ENVIRONMENT PROGRAMME ‘Starting with the promotion of IPP approach in Mediterranean countries’’ Αθήνα, 19 Σεπτεμβρίου 2005 Παρουσίαση Start-IPP.
Ε.Ψ.Ε.Π.Α. (ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΑΠΟΘΕΜΑΤΟΣ) ΤΙ ΕΙΝΑΙ; ΜΕ ΤΙ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ; ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ Η ΔΟΜΗ ΤΗΣ.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ - ΘΡΑΚΗΣ ΕΝΔΙΑΜΕΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ
1 ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Σ.Ε.Ε. στο πλαίσιο του προγράμματος «Πληροφόρηση φοιτητριών και νέων επιστημονισσών για το επάγγελμα του ερευνητή» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ «Η.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Το Πρόγραμμα Leonardo da Vinci για την επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση Δρ. Ειρήνη Ντρούτσα Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών Εθνική Μονάδα LLP Aθήνα, Ιούνιος.
Ενότητα 1.1,1.2,1.3 Ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης, Ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για το 2010 και επιμόρφωση.
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΙΙ)
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης.
Οικονομία - Επιχειρηματικότητα , στη Β/θμια εκπαίδευση Επιστημονική Υπεύθυνη ‘Εργου ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΝΕΩΝ Δρ. Θεοχαρούλα Μαγουλά
Φάση 2: Αvάπτυξη εθνικών και ευρωπαϊκών σεναρίων Ορφανός Ευθύμιος.
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για το 2010.
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
Πολιτικές εκπαίδευσης και κατάρτισης για τη στήριξη της επιχειρηματικότητας και της απασχόλησης Επιχειρηματικότητα και Απασχόληση 1 Δεκεμβρίου 2014 Βλάσης.
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΣΠΟΥΔΩΝ & ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ Α.Π.Θ.
Κωστοπούλου Όλγα ΑΕΜ 3157 Εξάμηνο Στ’. Πρωτοβουλίες και δράσεις κατά την περίοδο Από τις αρχές της δεκαετίας του 1990,η έννοια της ποιότητας.
Δικαιούχος φορέας Συμπράττοντες φορείς ● Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στις αρχές παιδαγωγικής αξιοποίησης των ΤΠΕ, καθώς και στην απόκτηση.
SOCIAL KEYS FOR SOCIAL ENTREPRENEURSHIP. ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ H Κοινωνική Οικονομία είναι ένας πολύ σημαντικός οικονομικός τομέας στην Ευρώπη. Με βάση.
1 2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1. ΟΡΑΜΑ2. ΣΚΟΠΟΙ3. ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΣΚΟΠΩΝ4. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΣΗ6. ΜΕΛΗ7.
ΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΗΜΩΝ Βίκυ Φλέγγα Οικονομολόγος, Μsc περιφερειακή ανάπτυξη Στέλεχος διεύθυνσης οργάνωσης και πληροφορικής.
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Συντονίστρια Τομέα Εκπαίδευσης Ενηλίκων Επαγγελματική Κατάρτιση Ανώτατη Εκπαίδευση Σχολική Εκπαίδευση Εκπαίδευση Ενηλίκων ERASMUS.
ΠΡΌΓΡΑΜΜΑ LEONARDO DA VINCI “ Μεταφορά Καινοτομίας - ΤΟΙ ” Ελίνα Δαγρέ, ΤΟΙ Project Manager Αθήνα, 12 Δεκεμβρίου 2012 Βόλος, 14 Δεκεμβρίου 2012 ΕΛΛΗΝΙΚΗ.
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Τομέας Εκπαίδευσης Ενηλίκων
ΟΛΥΜΠΙΑΣ project Ο βασικός στόχος είναι η κοινωνική ενσωμάτωση των ανθρώπων με αναπηρίες, κάτι που είναι απόλυτα σύμφωνο τόσο με τις αρχές και την φιλοσοφία.
ΣΗΜΕΙΑ - ΚΛΕΙΔΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ERASMUS+
ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ για το μάθημα της ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Αθήνα, 1-2 Απριλίου 2005
Προγραμματική Περίοδος
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης:
Οριζόντια Προτεραιότητα & Εγκάρσιος Στόχος
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ-ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΑΓΡΙΝΙΟΥ
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης
Η ανοιχτή μέθοδος συντονισμού (ΑΜΣ)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Χτίζοντας γέφυρες μεταξύ του κόσμου της εκπαίδευσης και του κόσμου της εργασίας. Πιλοτικό Σεμινάριο ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ, ΓΔ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΝΤΑΞΗ Ευρώπη 2020: Πολιτικές Απασχόλησης Απασχόληση Νέων, Καινοτομία, Μικροχρηματοδοτήσεις. Πρόγραμμα “PROGRESS VP 2011/010”

JOSÉ ΜARTÍ Να απασχολεί κανείς τον εαυτό του με το μάταιο, όταν μπορεί να το κάνει χρήσιμο, το να συμβιβάζεται με το απλό, όταν έχει τη δυνατότητα να επιχειρήσει το δύσκολο, αφαιρεί από το ταλέντο την αξιοπρέπειά του.

Τι είναι το πρόγραμμα Progress; Το PROGRESS είναι ένα πρόγραμμα απασχόλησης και κοινωνικής αλληλεγγύης της ΕΕ, που δημιουργήθηκε για να προσφέρει οικονομική υποστήριξη για την επίτευξη των στόχων της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την απασχόληση, τις κοινωνικές υποθέσεις και των ίσων ευκαιριών όπως αυτά έχουν προσδιοριστεί στο Social Agenda, όπως επίσης και στους στόχους της στρατηγικής του Ευρώπη Αυτή η νέα στρατηγική, η οποία έχει ισχυρή κοινωνική διάσταση, στοχεύει στον να εξελίξει την ΕΕ σε μία έξυπνη, βιώσιμη και χωρίς αποκλεισμούς οικονομία που θα πετυχαίνει υψηλου επιπέδου απασχόληση, παραγωγικότητα και κοινωνική συνοχή. Η Ευρωπαϊκή Ένωση χρειάζεται λογικές και εναλλακτικές συνεισφορές από διαφορετικές πτυχές της πολιτικής, μεθόδους και όργανα, συμπεριλαμβανομένων των προγραμμάτων PROGRESS, για να υποστηρίξει τα κράτη μέλη ανταποκρινόμενη στους στόχους του Ευρώπη Ο απόλυτος σκοπός του PROGRESS είναι να βοηθήσει να επιτευχθούν αυτοί οι στόχοι για το Στρατηγική “ΕΕ 2020”.

3 ενδιάμεσοι στόχοι – ορόσημα προς αυτό το σκοπό: 1. Αποτελεσματική εφαρμογή των κανονισμών της ΕΕ για την προστασία και ισότητα των εργαζομένων Προώθηση καλύτερων προτύπων επιθεώρησης, παρακολούθησης και επιβολής από τις χώρες της ΕΕ και έλεγχος ως προς το πως η νομοθεσία της ΕΕ έχει εφαρμοστεί. 2. Αμοιβαία κατανόηση και ενστερνισμός των στόχων της ΕΕ Οι χώρες της ΕΕ έχουν συμφωνήσει σε κοινές κατευθυντήριες γραμμές και στόχους για να πληροφορήσουν, συντονίσουν και να ενδυναμώσουν μεταρρυθμίσεις σε εθνικό επίπεδο. 3. Αποτελεσματικές συνεργασίες Συμμετοχή ενδιαφερόμενων κατα τη πολιτική: ορισμός του προβλήματος, συλλογή πληροφοριών, επανεξέταση, ανάπτυξη των επιλογών, λήψη αποφάσεων, υλοποίηση και αξιολόγηση.

5 ενδιάμεσοι στόχοι – που προέκυψαν κατά τη διαδικασία : 1. Αποτελεσματική διάδοση πληροφοριών και μάθηση ΕΕ και εθνική πολιτική – καθώς και πολιτικοι ιθύνοντες και ενδιαφερόμενοι μαζί να προσδιορίσουν καλές πρακτικές και εργαλεία αξιολόγησης για να βοηθήσουν να βελτιωθούν οι τρόποι χάραξης πολιτικής, οι διαδικασίες υλοποίησης και τα αποτελέσματα. 2. Τεκμηριωμένες πολιτικές και νομοθεσία της ΕΕ Παροχή υψηλής ποιότητας συγκριτική πολιτική έρευνα και ανάλυση, συλλογή πληροφοριών που είναι συναφείς, αξιόπιστες και ακριβείς όσων αφορά το ενδιαφέρον των ενδιαφερόμενων. 3. Ολοκλήρωση οριζόντιων ζητημάτων και συνεκτικότητα Ενσωματώνοντας ζητήματα ισότητας (όπως φύλων και αναπηρίας) σε όλους τους τομείς της πολιτικής και των δράσεων με συλλογή δεδομένων για τη συμμετοχή των φύλων όπου απαιτείται. 4. Μεγαλύτερη ικανότητα των εθνικών και ευρωπαϊκών δικτύων Επένδυση στην ικανότητα των εθνικών και ευρωπαϊκών δικτύων να συμμετέχουν και να επηρεάζουν τη λήψη αποφάσεων και την εφαρμογή των πολιτικών στην ΕΕ και σε εθνικό επίπεδο. 5. Συμμετοχική πολιτική συζήτηση υψηλού επιπέδου

Περίληψη του προγράμματός μας « κτίζοντας γέφυρες από το σχολείο στην απασχόληση Έγκαιρη ανίχνευση του προβλήματος μέσω ερωτηματολογίων και ερευνών που θα βοηθήσουν να αναλύσουμε τα κύρια προβλήματα που εμποδίζουν την πρόσβαση των νέων στην αγορά εργασίας. Ανταλλαγή μελέτης: να μοιραστούμε καλές πρακτικές που αναπτύχθηκαν σε κάθε μία από τις συνεργαζόμενες χώρες και να σχεδιάσουμε έναν οδηγό που θα περιέχει πρακτικούς τρόπους προσέγγισης της νεολαίας. Οπτικά εργαλεία: οπτικά μέσα θα χρησιμοποιηθούν για να αναπτύξουμε δραστηριότητες και εργαστήρια για νέους. Πιλοτικά εργαστήρια επιμόρφωσης και ενημέρωσης για τις διαδικασίες και τα αποτελέσματα του προγράμματος Αξιολόγηση.

Δουλεύοντας με ερωτηματολόγια. Αποτελέσματα της έρευνας: Το Ερωτηματολόγιο σχεδιάστηκε και απευθύνθηκε στους εκπαιδευτικούς που εργάζονται με εκπαιδευόμενους κατά τη χρονική συγκυρία πριν την είσοδό τους στην αγορά εργασίας ( π.χ Καθηγητές Ανώτατης Εκπαίδευσης, μέντορες, εκπαιδευτές ΕΚ, ΙΕΚ, Επαγγελματικών Λυκείων, κα.). Τα αποτελέσματα της μελέτης: Ένα ερωτηματολόγιο με στόχο τους εκπαιδευτικούς των μαθητών που βρίσκονται στο κατώφλι της αγοράς εργασίας (π.χ.: καθηγητές Λυκείου, μέντορες, εκπαιδευτικοί επαγγελματικών σχολών ή δημόσιων κέντρων κατάρτισης, καθηγητές Πανεπιστημίων... κλπ.). ( παρουσίαση έρευνας)

Το να δημιουργείς γέφυρες είναι να συμβιβάζεις την θεσμική οργάνωση στην απασχόληση και εξέλιξη που διαμορφώνουν οι νέοι μαθητές. Είναι αλήθεια ότι σε πολλές περιπτώσεις, εμείς, οι καθηγητές, έχουμε κουραστεί. Ακόμα, έχουμε χάσει κάτι από την αρχή της κρίσης και πιστεύουμε ότι κάνουμε αρκετά προσπαθώντας να διδάξουμε θεματικά περιεχόμενα σε νέους μαθητές, οι οποίοι σε κάποιες περιπτώσεις δεν έχουν καθόλου κίνητρο να μάθουν. Ο κόσμος άλλαξε για όλους, αλλά αν δεν τους βοηθήσουμε μπορούν να χαθούν γενιές που δε θα μπορέσουν να ενσωματώσουν το ταλέντο τους στο χτίσιμο της κοινωνίας στην οποία ζουν. Ελπίζαμε ότι ήταν πολλοί περισσότεροι αυτοί που μπορούσαν αν το κάνουν, αλλά δεν είναι. Οι γονείς είναι εντελώς ανίδεοι και σε πολλές περιπτώσεις πολύ απασχολημένοι με την επίλυση των προσωπικών επιπτώσεων της κρίσης, προσπαθώντας να κρατήσουν τις δουλειές τους και να προστατέψουν το σπίτι τους. Η διδασκαλία είναι επάγγελμα γενναιοδωρίας. Οι καθηγητές σπείρουμε συνεχώς και γνωρίζουμε ότι δε μπορούμε να κάνουμε κάτι άλλο. Δε συλλέγουμε χειροκροτήματα. Σε πολλές περιπτώσεις δε γνωρίζουμε την εκτίμηση των μαθητών μας για το τι τους έχουμε διδάξει. Η αποστολή μας είναι διαφορετική: δεν είμαστε για να παίρνουμε χειροκρότημα. Αποστολή μας είναι να σπέρνουμε, σπέρνουμε γνώση, σπέρνουμε αξίες, σπέρνουμε ελπίδα. Γιατί είναι απαραίτητο να χτίσουμε γέφυρες ανάμεσα στα κέντρα εκπαίδευσης και την εργασία;

Βιογραφικό Επιμορφωτή Η Βασιλική Μ. Τσεκούρα έχει μεταπτυχιακό τίτλο στην Εκπαιδευτική Πολιτική και τον Κοινωνικό Αποκλεισμό. Δραστηριοποιείται στο χώρο της Συμβουλευτικής των Επιχειρήσεων σε θέματα Εκπαίδευσης Εργαζομένων και Στελεχών. Διετέλεσε Σύμβουλος Επιχειρηματικότητας για το ΚΕΤΑ-ΔΕ ( ) και υλοποίησε με ευθύνη της εργαστήρια επιμόρφωσης, ερευνητικά εργαστήρια με τη δελφική μέθοδο (για start ups), συντόνισε δράσης σύνδεσης σχολείων και χώρου εργασίας ( σε συνεργασία με Επιστημονικό Πάρκο, ΙΝΒΙΣ,κλπ)( ). Υλοποίησε επιμορφωτικά σεμινάρια για την Απασχόληση, την Βιομηχανική Επιμόρφωση και για λογαριασμό Τοπικών Φορέων και Οργανισμών. Είναι εμπειρογνώμονας για το ECML – CoE στα πλαίσια του προγράμματος { language in/for workplace} για τα έτη Επιστημονική Υπεύθυνη του προγράμματος Επιμόρφωσης Εκπαιδευτών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης των Φροντιστηρίων σε θέματα Παιδαγωγικής και Νέων Τεχνολογιών ( ) για λογαριασμό του ΔΑΦΝΗ ΚΕΚ. Υπεύθυνη Ανάπτυξης Μεθοδολογιών Εκπαίδευση Ενηλίκων. Συμμετοχή στην εκπόνηση Μελέτης για τις ευκαιρίες Δια Βίου Μαθησης στις γυναίκες ( υπό την αιγίδα του ΕΑΕΑ )

ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ PROGRESS ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΕ ΟΜΑΔΕΣ : WORLD CAFÉ technique - ειδικότητες και εργασία : συνεργασία με την κοινωνία ( περιορισμοί) - προετοιμασία των εκπαιδευτικών σε ρόλο συμβούλου: ανάγκες και εργαλεία - Πιστοποίηση δεξιοτήτων και ενίσχυσης του λειτουργήματος τους