Επιμέλεια - Παρουσίαση: Πλεξουσάκη Ελένη

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

υπηρεσία τηλεκπαίδευσης επανάσταση στη διδασκαλία
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Βασικές κατηγορίες εκπαιδευτικού λογισμικού
ΤΕΙ ΠΑΤΡΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΠΥΡΓΟΥ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ Μ. Μ. Ε
Διακρατική συνάντηση EQUAL Σάμος, 25 – 26 Σεπτεμβρίου 2003
Οι Ακαδημαϊκές Βιβλιοθήκες της Περιφέρειας: Φορείς γνώσης και πολιτιστικής ανάπτυξης Βιβλιοθήκη Τ.Ε.Ι. Καλαμάτας 18 Δεκεμβρίου 2008 ΑΒΕΚΤ 5.6 Νέα έκδοση.
ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ «ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ» ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΥΠΟΔΟΜΗΣ ΤΟΥ Τ.Ε.Ι. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
Γιατί στην εποχή της παγκοσμιοποίησης να έχουμε μαθητές απομονωμένους σε τάξεις με 4 τοίχους ; Γιατί να μην προσομοιώσουμε τη χρήση παλιών τεχνικών.
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2008 E - learning.
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΧΑΤΖΗΦΩΤΕΙΝΟΥ M.Sc. Computation, Univ. of London
Τεχνολογίες Ηλεκτρονικής Μάθησης
Ίδρυμα Ευγενίδη, Καφενείο της επιστήμης, Τεχνολογίες Πληροφορίας & Επικοινωνιών Παιδαγωγική αξιοποίηση Τ. Α. Μικρόπουλος.
Ενότητα 2.2. Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ Επιμορφώτρια:
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Εφαρμογές των νέων Τεχνολογιών στη διδασκαλία και μάθηση
Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση
Η ποιότητα της πληροφορίας στο εκπαιδευτικό υλικό που χρησιμοποιείται ή διανέμεται μέσω του Internet Χρήστος Σαβρανίδης Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων Τμήμα ΦΠΨ.
Διάλεξη 3: Ανοιχτή & εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση -Βασικές Αρχές 3.1 Ορισμοί 3.2. Ιστορία 3.3 Θεωρίες 3.4 Συμπεράσματα.
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Εύη Μακρή - Μ π ότσαρη Πρόεδρος του τμήματος.
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Θέμα: Διοίκηση ανάπτυξης μη-κερδοσκοπικού ιστόπεδου (ιστόπεδου Δήμου Αγ.Παρασκευής)
2. Μορφή και οργάνωση του μαθήματος
Κεφ. 8 ο : Εκπαιδευτικό Λογισμικό Γενικοί ορισμοί: Γενικοί ορισμοί: (software): –Λογισμικό (software): οι καταγραφές σε υλικό –Υλικό hardware –Υλικό (hardware):
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Ενότητα 1.2 Μοντέλα εισαγωγής ΤΠΕ στην εκπαίδευση ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ Β΄ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΣΤΙΣ Τ.Π.Ε. – ΠΕ03 Γιώργος Γεωργιόπουλος Μαθηματικός M.Sc., M.Ed.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
…………………………………………………………. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ Το κλειδί για τη δια βίου μάθηση 14 – 16 Ιουνίου 2006 Goethe-Institut Athen Μαθαίνοντας δια βίου Βιβλιοθήκες.
Απομακρυσμένη Εκπαίδευση
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Telematics Επιμέλεια:Παγώνης Γεώργιος Writer: Patrick Dillon.
Η συνδυασμένη μορφή εκπαίδευσης (blended learning)
Διδασκαλία των Θρησκευτικών με Νέες Τεχνολογίες
Ο Διαδραστικός Πίνακας ως διδακτικό εργαλείο Από τη βιβλιογραφία προκύπτουν μια σειρά από οφέλη από τη χρήση του ΔΠ τα οποία αφορούν τον εκπαιδευτικό,
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΟΔΗΓΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΝΕΩΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Επιμόρφωση των πε 03 στην χρήση και αξιοποίηση των τ.π.ε. στην εκπαιδευτική διαδικασία Επιμόρφωση των πε 03 στην χρήση και αξιοποίηση των τ.π.ε. στην εκπαιδευτική.
Πρόγραμμα Ενδοσχολικής Επιμόρφωσης στις ΤΠΕ ΝΤ και Εκπαίδευση Μάινας Διονύσιος Επιμορφωτής ΠΕ2.
3.4 ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ E-LEARNING ΠΕΤΣΑΛΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ.
Λογισμικό Εκπαίδευσης M- Pedia Ελευθέριος Μιχαηλίδης Διευθύνων Σύμβουλος, M-Data
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
ΚΑΤΑΝΟΩ ΤΙΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ SCRATCH Χρήστος Μανώλης, Πληροφορικός ΠΕ 19 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2015 Ομάδα ανάπτυξης 6 ο εσπερινό ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
Κλιμίδης Αρτέμης (ΑΕΜ: 2748) Σταματίου Θεόδωρος (ΑΕΜ: 2873) Χατζής Σταμάτιος (ΑΕΜ: 2822) ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Δρ. Χρήστος Αναστασίου ΣΥΝΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:
Ένα εννοιολογικό πλαίσιο για τη Διδακτική της Πληροφορικής.
ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΕΣΠΟΤΟΠΟΥΛΟΣ. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 100 ΧΡΟΝΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ – ΑΝΕΣΗ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΒΙΒΛΙΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ (ΣΤΟΛΗ) ΜΑΘΗΤΩΝ.
Τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του Διαδικτύου και η ευρεία του αποδοχή από τις νεαρές ηλικίες καλλιέργησαν την ιδέα της αξιοποίησής του ως ένα εργαλείο στην.
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
Διδακτική της Πληροφορικής
Τμ. Μηχ/κών Ηλ/κών Υπολογ. & Πληροφορικής
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Σχεδίαση της αξιολόγησης εκπαιδευτικού λογισμικού
Περιεχόμενο-Ανθρώπινη υποδομή και Διδακτικές προσεγγίσεις στο e-learning Μαρία Κορδάκη, Ph.D, M.Ed.
ΤΙ ΕIΝΑΙ ΤΟ WEB2 Το Web 2.0 αναφέρεται σε μια αναμενόμενη δεύτερη γενιά του Web που επιτρέπει στα άτομα να δημιουργούν, να δημοσιεύουν, να ανταλλάσσουν,
Ανάπτυξη τηλεματικών υπηρεσιών από το Παν
ΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
«Βιβλιοθήκη ανοικτού εκπαιδευτικού λογισμικού ΠΣΔ:
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Επιμέλεια - Παρουσίαση: Πλεξουσάκη Ελένη HY302-ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Οι Δικτυακές Τεχνολογίες Στην Εκπαίδευση Επιμέλεια - Παρουσίαση: Πλεξουσάκη Ελένη Ελευθεριάδης Ανέστης Πλεξουσάκης Μιχάλης 4 – 12 - 2000 \

Διαδίκτυο στην Εκπαίδευση Ναι ή Όχι; Διαδίκτυο – Εκπαιδευτικός Εφαρμογές στην Εκπαίδευση 4/12/2000 Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση

Διαδίκτυο στην Εκπαίδευση Ναι ή Όχι 4/12/2000 Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση

Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση Προσεγγιστικές Όψεις Κοινωνική διάσταση Πρόσβαση στην πληροφόρηση Πρόσβαση στην εκπαιδευτική διαδικασία 4/12/2000 Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση

Κοινωνική Διάσταση της Χρήσης Δικτυακών Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ Αυτοματοποίηση διαδικασίας μάθησης Τα δικτυακά μαθησιακά περιβάλλοντα είναι διαθέσιμα ανεξάρτητα από την ώρα ή τη γεωγραφική απόσταση εκπαιδευτών – εκπαιδευομένων Συσσώρευση γνώσης και παρατηρήσεων των εκπαιδευομένων 4/12/2000 Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση

Κοινωνική Διάσταση της Χρήσης Δικτυακών Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ Επικοινωνία μεταξύ χρηστών μέσω ποικίλων ασύγχρονων και σύγχρονων υπηρεσιών (π.χ. Email) Συμμετοχή σε ομάδες συζήτησης Συμμετοχή σε εξ’ αποστάσεως συνεδριάσεις Συμμετοχή σε ομαδικές δραστηριότητες 4/12/2000 Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση

Κοινωνική Διάσταση της Χρήσης Δικτυακών Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ Δεν ενθαρρύνεται ο αυθορμητισμός Κοινωνική αποξένωση Τα νέα τεχνολογικά μαθησιακά εργαλεία δεν μπορούν να εμπνεύσουν τους εκπαιδευόμενους όπως μπορεί να το κάνει ο δάσκαλος 4/12/2000 Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση \

Πρόσβαση σε Πηγές Πληροφόρησης ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ Τεράστιες ποσότητες πληροφορίας: Κείμενο Εικόνες Γραφικά Ήχος Μεγάλος όγκος χρήσιμων δεδομένων 4/12/2000 Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση \

Πρόσβαση σε Πηγές Πληροφόρησης Πρόσβαση σε: Μεγάλες βάσεις δεδομένων Αλληλεπιδραστικό υλικό πολυμέσων Υλικό σχεδιασμένο για εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση Προσπέλαση μαθησιακών πόρων Δημιουργία νέων δυνατοτήτων διάθεσης πληροφορίας και εκπαιδευτικού υλικού Δημιουργία εικονικών κοινοτήτων 4/12/2000 Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση \

Πρόσβαση σε Πηγές Πληροφόρησης Ποικίλο και υψηλού επιπέδου επιμορφωτικό υλικό Περιβάλλοντα επικοινωνίας Εργαλεία και υλικά υποστήριξης της διδασκαλίας Ποικιλία επιλογών ως προς τον τρόπο το ρυθμό το χρόνο και τις μεθόδους μάθησης 4/12/2000 Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση

Πρόσβαση σε Πηγές Πληροφόρησης ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ Η βιβλιογραφική αναζήτηση είναι χρονοβόρα Μη δωρεάν πρόσβαση σε όλο το εκπαιδευτικό υλικό Ύπαρξη αρκετών άχρηστων πληροφοριών Περιορισμένο χρήσιμο εκπαιδευτικό υλικό (ηλεκτρονικές εκδόσεις βιβλίων) Μόνο ένα μικρό ποσοστό από τα βιβλία που έχουν ποτέ γραφεί θα γίνουν διαθέσιμα στο internet Τα πνευματικά δικαιώματα δεν έχουν διευθετηθεί 4/12/2000 Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση

Πρόσβαση σε Πηγές Πληροφόρησης Ταχύτατη ανάπτυξη πληροφορίας Ποικιλομορφία Έλλειψη οργάνωσης και δομής του διαδικτύου Δύσκολος εντοπισμός της κατάλληλης πληροφορίας Δυσκολία χρήσης μηχανών αναζήτησης Κυριαρχεί η αγγλική γλώσσα 4/12/2000 Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση

Πρόσβαση στην Εκπαιδευτική Διαδικασία Κλασσική Προσέγγιση Σύγχρονη Προσέγγιση 4/12/2000 Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση

Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση Κλασσική Προσέγγιση ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ Η κεντρική μορφή είναι ο εκπαιδευτής Ομογενές μαθησιακό περιβάλλον 4/12/2000 Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση

Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση Κλασσική Προσέγγιση ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ Φυσική κοινωνική επαφή εκπαιδευομένων-εκπαιδευτή Μετάδοση γνώσης και παραδείγματος από τους εκπαιδευτές Το άτομο μαθαίνει να είναι μέλος μιας πραγματικής κοινωνίας 4/12/2000 Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση

Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση Κλασσική Προσέγγιση ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ Οι μαθητές λαμβάνουν ζωντανή και δυναμική υποστήριξη από το διδάσκοντα Αμφίδρομη επικοινωνία 4/12/2000 Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση

Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση Κλασσική Προσέγγιση ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ Αδυναμίες εκπαιδευτών Αδυναμίες εκπαιδευτικών συστημάτων Περιορισμένο εκπαιδευτικό υλικό 4/12/2000 Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση

Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση Σύγχρονη Προσέγγιση ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ Η κεντρική μορφή είναι ο εκπαιδευόμενος Ετερογενές μαθησιακό περιβάλλον 4/12/2000 Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση

Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση 4/12/2000 Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση

Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση Σύγχρονη Προσέγγιση ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ Πρόσβαση σε πολλές διαφορετικές πηγές γνώσης και εκπαιδευτικού υλικού Κατάργηση χρονικών και χωρικών περιορισμών Ισότιμη πρόσβαση μεγάλου πλήθους εκπαιδευομένων: εργαζόμενοι, άτομα με ειδικές ανάγκες, μειονεκτικές ομάδες πληθυσμού (λόγω γεωγραφικών κλπ περιορισμών) 4/12/2000 Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση

Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση 4/12/2000 Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση

Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση Σύγχρονη Προσέγγιση ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ Το ανθρώπινο παράδειγμα, η έμπνευση και η κοινωνική άμιλλα δεν μεταφέρονται μέσω του Δικτύου Δε λαμβάνεται υπόψην το πλήθος των πολιτισμικών προσεγγίσεων στην παροχή παιδείας <<Έρευνα των Johnson et. al. έδειξε ότι οι φοιτητές που παρακολουθούσαν μαθήματα μέσω του διαδικτύου ήταν λιγότερο ικανοποιημένοι από την εμπειρία τους συγκριτικά με όσους παρακολουθούσαν παραδοσιακού τύπου πρόσωπο-με-πρόσωπο μαθήματα. >> 4/12/2000 Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση

Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση Συμπεράσματα Δεν ενδύκνειται η άνευ όρων αποδοχή καινοτομικών προσεγγίσεων Δεν ενδύκνειται η οπισθοδρομική άρνηση των πάντων Ο Δάσκαλος ήταν και παραμένει αναντικατάστατη πηγή έμπνεύσης Χρυσή τομή: Η κατάλληλη χρήση των τεχνολογικών επιτευγμάτων με τη συνείδηση ότι πρόκειται για μέσο και όχι για σκοπό 4/12/2000 Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση

Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση Προτάσεις Κριτική αξιολόγηση των νέων εργαλείων Απαίτηση από τα νέα εργαλεία να προάγουν και όχι να υποκαθιστούν την εκπαιδευτική διαδικασία Χάραξη πολιτικών-στρατηγικών με όραμα και με εργαλείο την εισαγωγή νέων τεχνολογιών, αλλα και με αυστηρές διαδικασίες διασφάλισης ποιότητας 4/12/2000 Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση

Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση Σύνθεση εκπαιδευτικού σχήματος στο οποίο η διδασκαλία από έδρας δεν αντικαθίσταται αλλά συμπληρώνεται με τη χρήση νέων εργαλείων 4/12/2000 Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση

Επιχειρώντας Κάποιες Απαντήσεις... 4/12/2000 Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση

Κατά πόσο η Χρήση του Διαδικτύου Διευκολύνει την Πρόσβαση στη Μάθηση; Το διαδίκτυο είναι ένα ισχυρό εκπαιδευτικό εργαλείο Σήμερα δεν είναι μεγάλο το ποσοστό μάθησης μέσω διαδικτύου Χρειάζεται η προσεκτική οργάνωση του δικτυακού χώρου ώστε να συμβαδίζει με την προσφερόμενη ραγδαία εξέλιξη 4/12/2000 Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση

Κατά Πόσο η Χρήση του Διαδικτύου Προάγει τη Μάθηση ; Οι εξειδικευμένες αναζητήσεις είναι και οι σχεδόν ιδανικές αναζητήσεις για μάθηση Σε επίπεδο αναζήτησης γενικής παιδείας (1οβάθμια εκπαίδευση) το ποσοστό είναι μικρό Μεγαλύτερη Διεύρυνση οριζόντων Ανάπτυξη δεξιοτήτων υψηλού επιπέδου Επίλυση προβλημάτων Κριτική σκέψη Αναλυτικές δεξιότητες 4/12/2000 Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση

Πώς η Τεχνολογία του Διαδικτύου Αλλάζει τις Παιδαγωγικές Πρακτικές ; Δυνατότητα συνεργασίας μέσω του διαδικτύου για την εκπόνηση ομαδικών εργασιών με ενσωμάτωση πολλαπλών μέσων Μονόδρομη στατική επικοινωνία μεταξύ μαθητών-διδάσκοντα 4/12/2000 Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση

Το Διαδίκτυο ως μία Προσιτή Μέθοδος Επιμόρφωσης των Εκπαιδευτικών 4/12/2000 Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση

Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση Η καλή κατάρτιση των εκπαιδευτικών είναι ένα από το βασικότερα προβλήματα της εκπαίδευσης. 4/12/2000 Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση

Σχήματα για την Κατάρτιση Εκπαιδευτικών σε Οργανωμένη Βάση ΣΕΛΔΕ (σχολή επιμόρφωσης Λειτουργών μέσης εκπαίδευσης) ΠΕΚ (περιφερειακά επιμορφωτικά κέντρα) Άλλα σχήματα 4/12/2000 Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση

Προβλήματα Οργανωμένων Σχημάτων Αδυναμίες στο τομέα βραχύχρονης και εξειδικευμένης κατάρτισης, που προκύπτουν λόγω των διαφορετικών συνθηκών διδασκαλίας 4/12/2000 Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση

Μια Λύση η Εκτός Σχολείου Μακροχρόνια Επιμόρφωση Δίνει δυνατότητα καλύτερου προγραμματισμού 4/12/2000 Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση

Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση Όμως Η απομάκρυνση από το σχολείο του εκπαιδευτικού δημιουργεί προβλήματα στην εκπαιδευτική διαδικασία και απαιτεί μεγάλη προσπάθεια Λύση η χρήση ενός συστήματος συνεχιζόμενης άτυπης επιμόρφωσης 4/12/2000 Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση

Απαιτήσεις ενός Συστήματος Άτυπης Επιμόρφωσης Οργανωμένα προγράμματα στις ανάγκες του κάθε δασκάλου ‘Πραγματικός Δάσκαλος’ Επιμόρφωση  ‘Ιδανικός 4/12/2000 Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση

Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση Οργανωτική Δομή Να είναι σε μεγάλη έκταση Να είναι ενταγμένο στη λειτουργία του σχολείου Να είναι εξατομικευμένο στις ανάγκες κάθε επιμορφούμενου Να μπορεί να εφαρμοστεί χωρίς αναταραχή στην ομαλή λειτουργία του σχολείου 4/12/2000 Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση

Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση Οργανωτική Δομή Να βρίσκονται οι κατάλληλοι επιμορφωτές για όλα τα θέματα Να μπορεί να εφαρμοστεί από οικονομική και τεχνική άποψη 4/12/2000 Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση

Καλύτερη Υλοποίηση η Εκπαίδευση από Απόσταση Μπορεί να επεκταθεί με εξατομικευμένα περιεχόμενα στο σύνολο των εκπαιδευτικών χωρίς ιδιαίτερο κόπο Συνδυάζεται με τη καθημερινή λειτουργία του σχολείου Οι ελλείψεις ικανών επιμορφωτών αντισταθμίζονται από την αποτελεσματικότερη λειτουργία της μεθόδου 4/12/2000 Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση

Σχεδιασμός και Απαιτήσεις Το σύστημα αναπτύσσεται σταδιακά με την συμμετοχή πολλών φορέων Οι βασικές λειτουργίες του network server είναι η παροχή ενός αξιόπιστου συστήματος επικοινωνίας όπου μπορούν να βρεθούν σχετικά θέματα επιμόρφωσης Λειτουργίες για την επικοινωνία και καθοδήγηση των επιμορφούμενων 4/12/2000 Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση

Σχήμα 1 Λειτουργία Δικτύου Επιμορφωτές (Σταδιακή ανάπτυξη) Σύστημα εποπτείας και παρακολούθησης Network Server Επιμορφούμενος Επιμορφούμενος Επιμορφούμενος 4/12/2000 Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση

Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση Σχήμα 1 Το σύστημα εποπτείας και παρακολούθησης περιλαμβάνει και ένα τμήμα συμβούλων που πραγματοποιούν επισκέψεις στους χώρους επιμόρφωσης 4/12/2000 Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση

Ανάπτυξη του Προτεινόμενου Συστήματος Επιμόρφωσης Εντοπισμός θεμάτων Ανάπτυξη εφαρμογών Υλοποίηση μέσο του διαδικτύου Παρακολούθηση και εμπλουτισμός 4/12/2000 Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση

Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση Χαρακτηριστικά Οργάνωση: Χρήση υπάρχουσας εμπειρίας από Πανεπιστημιακά ιδρύματα και άλλες δραστηριότητες Πολλαπλή χρήση: Το σύστημα θα έχει και άλλες χρήσεις όπως επικοινωνία με την διοίκηση και άλλα σχολεία 4/12/2000 Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση

Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση Χαρακτηριστικά Κόστος Με το σύστημα αυτό αποφεύγονται το κόστος των κτιρίων εκπαίδευσης (ανέγερση και λειτουργικά) αμοιβών επιμορφωτών και αναπληρωτών Μένει το κόστος δημιουργίας και συντήρησης του δικτύου ενώ το κόστος του ενημερωτικού υλικού είναι μικρό 4/12/2000 Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση

Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση Χαρακτηριστικά Έμμεσα οφέλη Δημιουργία βάσης δεδομένων με εκπαιδευτικό υλικό Διευκόλυνση συνεργασιών μεταξύ σχολείων στην Ελλάδα και σε άλλες χώρες Η εξοικείωση των δασκάλων με την πληροφορική Η καταπολέμηση της απομόνωσης και της έλλειψης μέσων 4/12/2000 Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση

Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση Χαρακτηριστικά Αξιόπιστη επικοινωνία ως προς την ταχύτητα και την διαθεσιμότητα Εξοπλισμός: ο Απαιτούμενος εξοπλισμός υπάρχει στα σχολεία απαιτεί ισχυρό υπολογιστικό σύστημα στα επιμορφωτικά κέντρα. Τέτοια συστήματα υπάρχουν στα πανεπιστήμια 4/12/2000 Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση

Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση Χαρακτηριστικά Δεξιότητες επικοινωνίας: κυρίως πρόβλημα χρήσης του Η/Υ από τους επιμορφουμένους που μπορεί να αντιμετωπιστεί με ολιγόωρη εκπαίδευση Ικανότητα αυτοσυγκέντρωσης από τους επιμορφούμενος που αντιμετωπίζεται με κατάλληλη σχεδίαση του εκπαιδευτικού υλικού 4/12/2000 Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση

Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση Χαρακτηριστικά Δυνατότητα πρακτικής άσκησης που είναι εφικτή μέσα στο σχολείο Κατασκευή εκπαιδευτικού υλικού με σαφείς προδιαγραφές την ευκολία χρήσης και την αποδοτικότητα. Με δυνατότητα πρόσβασης όλων όσων ενδιαφέρονται και ανοιχτό σε κριτική 4/12/2000 Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση

Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση Ο Γλωσσικός-Πολιτισμικός Χρωματισμός του Διαδικτύου ως Μέσου Αναζήτησης Επιμορφωτικού Υλικού 4/12/2000 Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση \

Διαρκής Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών είναι Επιτακτική Ανάγκη Πολύτιμη βοήθεια το διαδίκτυο 4/12/2000 Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση

Περιορισμοί του Διαδικτύου Έλλειψη υλικού στην ελληνική που απαιτεί καλή γνώση των <<ισχυρών>> γλωσσών Περιορισμένη εξοικείωση των εκπαιδευτικών με τις νέες τεχνολογίες 4/12/2000 Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση

Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση Ερώτημα: Αν Μπορούσαμε να Εξασφαλίσουμε Εκπαιδευτικούς με Καλή Γνώση της Αγγλικής και Άνεση στο Χειρισμό των Η/Υ θα Μπορούσαν να Αξιοποιήσουν τις Δυνατότητες του τους Προσφέρει το Διαδίκτυο; 4/12/2000 Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση

Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση Τα Τελευταία Χρόνια Υπήρξε Προβληματισμός πάνω στο Θέμα έτσι Σήμερα Γνωρίζουμε ότι Η πλειοψηφία των πληροφοριών έρχεται από της ΗΠΑ Οι πληροφορίες από ασθενέστερους λαούς έρχονται από την ίδια πηγή και χρησιμοποιούν την ίδια γλώσσα 4/12/2000 Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση

Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση Τα Τελευταία Χρόνια Υπήρξε Έντονος Προβληματισμός στα Θέμα έτσι Σήμερα Γνωρίζουμε ότι Ο πολιτισμικός χρωματισμός των περιβαλλόντων διεπαφής χρήστη μηχανής αντανακλούν την αισθητική ορισμένων κοινωνιών Ο άνθρωπος φιλτράρει τις νέες τεχνολογίες μέσα από τις δικές του πολιτισμικές αντιλήψεις 4/12/2000 Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση

Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση Μεθοδολογία Το ΚΕΓ ζήτησε από τρεις εκπαιδευτικούς να αναζητήσουν υλικό στο διαδίκτυο σχετικό με την διδασκαλία της μητρικής γλώσσας 4/12/2000 Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση

Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση Ερευνητής Α Μέθοδος Αναζήτηση σε γνωστές από τη βιβλιογραφία διευθύνσεις Αναζήτηση σε γνωστές μηχανές έρευνας με λέξεις κλειδιά 4/12/2000 Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση

Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση Αποτελέσματα Δυσκολία εύρεσης της σωστής ορολογίας Η συντριπτική πλειοψηφία των διευθύνσεων ήταν από τις ΗΠΑ και τον Καναδά Πολλές από αυτές δεν περιείχαν αξιόλογο υλικό 4/12/2000 Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση

Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση Συμπεράσματα Στο διαδίκτυο κυριαρχούν οι αγγλόφωνες διευθύνσεις Ο ενδιαφερόμενος πρέπει να γνωρίζει την αγγλική γλώσσα και την αγγλική ορολογία Λίγες ήταν οι αξιόλογες διευθύνσεις 4/12/2000 Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση

Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση Ερευνητής Β Μέθοδος Αναζήτηση στον θεματικό κατάλογο της Yahoo 4/12/2000 Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση

Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση Αποτελέσματα 231 site από τα οποία επιλέχθηκαν τα πιο αξιόλογα 4/12/2000 Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση

Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση Συμπεράσματα Ανυπαρξία ελληνόγλωσσων διευθύνσεων στο θέμα διδασκαλία της μητρικής γλώσσας Αν γινόταν με λέξεις κλειδιά η έρευνα θα ήταν πολύ πιο δύσκολη Τα ποιοτικά site που βρέθηκαν ήταν πολύ περιορισμένα κυρίως κρατικά 4/12/2000 Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση

Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση Ερευνητής Γ Μέθοδος Λέξεις κλειδιά σε γνωστές μηχανές αναζήτησης 4/12/2000 Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση

Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση Αποτελέσματα Το πλήθος των site ήταν ή τεράστιο ή μηδενικό Τα ποιοτικά site ήταν λίγα κυρίως κρατικά 4/12/2000 Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση

Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση Συμπεράσματα Πρέπει ο ενδιαφερόμενος να προσαρμόσει την ορολογία του στην αγγλοσαξονική Η αγγλική βιβλιογραφία επικεντρώνεται στη διδασκαλεία της μητρικής γλώσσας σε μετανάστες στην Αμερική Πολλές σελίδες με μη αξιόλογο υλικό 4/12/2000 Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση

Συζήτηση Αποτελεσμάτων Εκτός από τα τεχνικά προβλήματα υπάρχουν και άλλα που αφορούν την ποιότητα και τον όγκο της πληροφορίας Η αναζήτηση με τη χρήση κατάλληλων λέξεων κλειδιά εμποδίζεται από το διαφορετικό νόημα που έχουν σε κάθε γλώσσα Ο ηγεμονισμός της αγγλικής γλώσσας στο διαδικτύο είναι πλήρης 4/12/2000 Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση

Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση ΤΗΛΕΪΣΤΩΡ : Ένα Ελληνικό Ολοκληρωμένο Εκπαιδευτικό Περιβάλλον Συγγραφής, Διαχείρησης και Διάθεσης Μαθημάτων μέσω του Διαδικτύου 4/12/2000 Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση \

Το Περιβάλλον του ΤΗΛΕΪΣΤΩΡ Σχεδιαστικοί στόχοι : για τους σπουδαστές για τους εκπαιδευτικούς για τη διοίκηση εκπαιδευτικών οργανισμών Λειτουργικά χαρακτηριστικά συστήματος 4/12/2000 Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση \

Σχεδιαστικοί Στόχοι για τους Σπουδαστές Πρόσβαση κατά τη διάρκεια της μελέτης: ασκήσεις επεξηγηματικές σημειώσεις τεστ αξιολόγησης πρόσθετες πληροφορίες Πρόσβαση σε επιλεγμένες πηγές πληροφοριών (εκπαιδευτικά δίκτυα) 4/12/2000 Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση

Σχεδιαστικοί Στόχοι για τους Σπουδαστές Αξιοποίηση δυνατοτήτων πολυμέσων και υπερκειμένου Δυνατότητα ομαδικής εκτέλεσης εργασιών Κατηγοριοποίηση υλικού/εργασιών ανάλογα με τα ενδιαφέροντα/κλίσεις του σπουδαστή 4/12/2000 Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση

Σχεδιαστικοί Στόχοι για τους Εκπαιδευτικούς Ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού Με τη χρήση πολυμέσων Χωρίς βοήθεια προγραμματιστών Συλλογή στατιστικών στοιχείων για μαθητές (αξιολόγηση επίδοσης) Παροχή υποστήριξης στους μαθητές on-line 4/12/2000 Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση

Σχεδιαστικοί Στόχοι για τη Διοίκηση Εκπαιδευτικών Οργανισμών Παραγωγή και διάθεση εκπαιδευτικού υλικού Στατιστική αξιολόγηση εκπαιδευτικών μεθόδων Εμπορική αξιοποίηση 4/12/2000 Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση

Λειτουργικά Χαρακτηριστικά Συστήματος 4/12/2000 Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση

Απαιτήσεις Συστήματος Client – server εφαρμογή Αυτοματοποιημένη εγκατάσταση (το software τρέχει σε SQL server) Αρχικός πυρήνας : Intralearn 4/12/2000 Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση

Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση IntraLearn ΙntraLearn Software Cο. 1994 Ασχολείται με ανάπτυξη εφαρμογών e-Learning 4/12/2000 Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση \

Απαιτήσεις Λογισμικού Interface : Browser , java Σύγχρονη / ασύγχρονη επικοινωνία μεταξή μαθητών και μαθητή – καθηγητή Τρία επίπεδα πρόσβασης Καθηγητή, μαθητή, administrator User ID, password 4/12/2000 Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση

Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση 4/12/2000 Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση

Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση Διάθεση Μαθημάτων Βιβλιοθήκη όλων των μαθημάτων HTML, ήχος, εικόνες, video, links Παραπομπές (εκτός από νόμους και κανόνες της θεωρίας) σε πρόσθετο υλικό Παραδείγματα, ασκήσεις, εργασίες κτλ 4/12/2000 Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση

Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση Διδακτικά Βοηθήματα Προαπαιτούμενες γνώσεις και αντικειμενικοί στόχοι μαθήματος, ανα διδακτική ενότητα Βιογραφικά στοιχεία καθηγητή Προτεινόμενη βιβλιογραφία (www) Τεστ αυτο-αξιολόγησης Γλωσσάρι εννοιών, Αναζήτηση όρων FAQ Σημειωματάριο (βάση δεδομένων) 4/12/2000 Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση

Υπηρεσίες Επικοινωνίας E-mail Discussion forums (αυτόματη ενημέρωση βάσης δεδομένων) Chat (σύγχρονη επικοινωνία) File sharing Συμμετέχει και ο καθηγητής 4/12/2000 Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση

Αυτόνομο Σύστημα Αξιολόγησης Ερωτήσεις σύντομης απάντησης, πολλαπλής επιλογής, σωστό-λάθος, συμπλήρωση κενών Στατιστικά στοιχεία προόδου του κάθε μαθητή 4/12/2000 Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση

Αυτόνομο Σύστημα Αξιολόγησης Επίσημα τεστ Λαμβάνουν με e-mail τα αποτελέσματα, το βαθμό τους και σχόλια του καθηγητή Ο βαθμός κάθε τεστ είναι ένα ποσοστό του τελικού βαθμού 4/12/2000 Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση

Αυτόνομο Σύστημα Αξιολόγησης Ασφάλεια Έλεγχος IP Cookies Προσωρινή κατάργηση του Browser ! Ασφαλή βάση δεδομένων Τυχαίες ερωτήσεις σε κάθε εξεταζόμενο 4/12/2000 Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση

Αυτόνομο Σύστημα Αξιολόγησης Βαθμολογία Για αντικειμενικές ερωτήσεις η βαθμολόγηση γίνεται από το σύστημα Για ανοιχτές ερωτήσεις απαιτείται η παρέμβαση του εκπαιδευτικού 4/12/2000 Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση

Αυτόνομο Σύστημα Αξιολόγησης Τεστ αυτο – αξιολόγησης Χρήση των υπηρεσιών επικοινωνίας για να βρεί τις απαντήσεις Αυτόματη διόρθωση Παραπομπή στο αντίστοιχο σημείο του περιεχομένου 4/12/2000 Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση

Περιβάλλον Εκπαιδευτικού Στην εξ’αποστάσεως εκπαίδευση το εκπαιδευτικό υλικό πρέπει να “διδάσκει”: Να καθοδηγεί το σπουδαστή στη μελέτη Να προάγει την αλληλεπίδρασή του με το μαθησιακό υλικό Να αξιολογεί και να ενημερώνει το σπουδαστή για την πρόοδό του Να επιτρέπει στο σπουδαστή να επιλέγει ελεύθερα τον τόπο, το χρόνο και το ρυθμό της μελέτης του 4/12/2000 Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση

Περιβάλλον Εκπαιδευτικού Εισάγει, τροποποιεί, διαγράφει πληροφορίες στη βάση δεδομένων του εκπαιδευτικού ύλικού Δεν απαιτούνται γνώσεις προγραμματισμού για να συνταχθεί ένα μάθημα Συντάσει ασκήσεις, τεστ, εργασίες Καθορίζει συντελεστή βαρύτητας σε κάθε ερώτηση 4/12/2000 Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση

Περιβάλλον Εκπαιδευτικού Το εκπαιδευτικό υλικό αναπροσαρμόζεται εύκολα ή παρέχεται σταδιακά Χωρίζει τους σπουδαστές σε ομάδες Αναθέτει εργασίες με ημ/νία υποβολής (/διαφορετικές ανά ομάδα) 4/12/2000 Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση

Περιβάλλον Administrator Πρόσβαση χρηστών Εγγραφή χρηστών Ασφάλεια Έλεγχος/αποκατάσταση λειτουργίας Αντίγραφα ασφαλείας Καταβολή διδάκτρων - έλεγχος πιστωτικής κάρτας 4/12/2000 Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση

Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση Εφαρμογές Δυο πιλοτικές δικτυακές εφαρμογές με θέματα: «Οι νέες τεχνολογίες πολυμέσων και διαδικτύου στην εκπαιδευτική διαδικασία» - που στοχεύει στην επιμόρφωση ακπαιδευτικών «Μελέτη Μαθηματικών και Φυσικής» - για σπουδαστές Α’ Λυκείου 4/12/2000 Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση

Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση Βιβλιογραφία Δικτυακός τόπος http://www.intralearn.com Κουτσογιάννης, Δ., Βαλετόπουλος, Φ., Γεωργιάδης, Μ., Ντίνας, Κ. “Ο Γλωσσικός-Πολιτισμικός Χρωματισμός του Διαδικτύου ως Μέσου Αναζήτησης Επιμορφωτικού Υλικού”, Πρακτικά Β’ Πανελλήνιου Συνεδρίου –Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση- σ. 209-218, Πάτρα 2000. Μαρκάτος, Ν.-Χ., Βεσκούκης, Β., Ρετάλης, Σ. “Νέες Δικτυακές Τεχνολογίες στην Παιδεία: Προκλήσεις, Προυποθέσεις και Αντίλογος”, Πρακτικά Β’ Πανελλήνιου Συνεδρίου –Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση- σ. 38-45, Πάτρα 2000. Μιχαηλίδης, Π.Γ. “Το Διαδίκτυο ως μια προσιτή μέθοδος επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών”, Πρακτικά Β’ Πανελλήνιου Συνεδρίου –Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση- σ. 155-163, Πάτρα 2000. Νικολοπούλου, Κ., ΄΄Το Διαδίκτυο στην Τεχνολογία της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας: ερωτήματα της θέσης του ως ισχυρό εκπαιδευτικό εργαλείο”, Πρακτικά Β’ Πανελλήνιου Συνεδρίου –Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση- σ. 1-6, Πάτρα 2000. Φεργαδιώτου, Ι., Δούκας, Κ., Τεκές, Σ., Σάμσων, Δ. “ ΤΗΛΕΪΣΤΩΡ: Ένα Ελληνικό Ολοκληρωμένο Εκπαιδευτικό Περιβάλλον Συγγραφής, Διαχείρησης και Διάθεσης Μαθημάτων μέσω του Διαδικτύου”, Πρακτικά Β’ Πανελλήνιου Συνεδρίου -Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση- σ. 174-181, Πάτρα 2000. 4/12/2000 Οι Δικτυακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση