Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αξιολόγηση σεναρίου Νότα Σεφερλή
Advertisements

Επιμόρφωση Β΄ επιπέδου στην παιδαγωγική αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Νότα Σεφερλή
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
& Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στην Χρήση και Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία Τσουλής Μιλτιάδης
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – α ) υποχρεωτική.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΧΑΤΖΗΦΩΤΕΙΝΟΥ M.Sc. Computation, Univ. of London
ΞΑΝΘΗ 2013, 2ο ΣΕΚ ΞΑΝΘΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΗΣ : ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΙΔΗΣ Μαθηματικός.
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ & ΤΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ (ΤΠΕ) ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Λάμπρος Πόλκας.
Ένωση Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση Οι θέσεις της ΕΤΠΕ για το Εκπαιδευτικό Λογισμικό
Χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών στη δευτεροβάθμια ελληνική εκπαίδευση Δρ. Σάλτας Βασίλειος, Ιωαννίδου Ευφροσύνη Τμήμα.
Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου Ειδικό Μέρος Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (κλάδοι ΠΕ60-70) ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ.
Ίδρυμα Ευγενίδη, Καφενείο της επιστήμης, Τεχνολογίες Πληροφορίας & Επικοινωνιών Παιδαγωγική αξιοποίηση Τ. Α. Μικρόπουλος.
ΤΠΕ και γραμματισμός Επιμέλεια παρουσίασης: Νότα Σεφερλή.
Ένταξη Νέων Τεχνολογιών στο Εκπαιδευτικό Σύστημα και Άτομα με Αναπηρία
“Προετοιμασία του Δασκάλου της Κοινωνίας της Πληροφορίας. Αρχική Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών στις Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας” Πρόταση.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΤΜΗΜΑ Π 2 ΓΟΓΟΥΛΟΥ ΑΓΟΡΙΤΣΑ ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5.4 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ, ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗ.
Η χρήση των Τ.Π.Ε. κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών Α΄ Λυκείου
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
3η Π.Δ.Κα.Π - Αλεξανδρούπολη 2009 Αξιολόγηση της επιμορφωτικής διαδικασίας των εκπ/κων ΠΕ19-20 Καράκιζα Τσαμπίκα Σχ. Σύμβουλος Πληροφορικής Δωδ/σου Κωσταλίας.
Η Διδασκαλία των ΤΠΕ στα Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ
ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Ενότητα 1.2 Μοντέλα εισαγωγής ΤΠΕ στην εκπαίδευση ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ Β΄ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΣΤΙΣ Τ.Π.Ε. – ΠΕ03 Γιώργος Γεωργιόπουλος Μαθηματικός M.Sc., M.Ed.
Το Εργαστήριο Διδακτικής της Φυσικής και Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας του Τμήματος Φυσικής Α.Π.Θ. αποτελεί τη συνέχεια της ερευνητικής ομάδας "Εποπτικών.
Χρήση των Υπολογιστών στην Εκπαίδευση (ΜΑΘ-301) Μαθήματα Δευτέρα 15:00-18:00 Αμφιθέατρο Α΄ Φυσικού (Βούτες) Συνεργασία Α 223 Δευτέρα 14:00-15:00 & 18:00-19:00.
Σενάριο.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία Ιστορικό Ιδρυσης Το Μάρτη του 1918, μία ομάδα μαθηματικών αποφάσισε να δημιουργήσει την Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία, με.
Μεταφορά ενός Ερευνητικού Εργαστηρίου στη Σχολική Αίθουσα για τη Διδασκαλία των Φ.Ε. Η περίπτωση του Εκπαιδευτικού Αστρονομικού Εργαστηρίου ΕΥΔΟΞΟΣ Ανδρικόπουλος.
Επιμόρφωση Β΄ επιπέδου στην παιδαγωγική αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Νότα Σεφερλή
Σχεδίαση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την αξιοποίηση των ΤΠΕ Οι ΤΠΕ χαρακτηρίζονται ως μέσο αναδιομόρφωσης της εκπ/κής πρακτικής. Μέσο συμπληρωματικό.
Μια φορα κι eναν καιρο στο Διαδικτυο…
ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Δομιστική προσέγγιση (Ι)
Τάξεις στις οποίες απευθύνεται: Β Γυμνασίου
Ημερίδα : «Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση » Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Παιδαγωγικό Ινστιτούτο
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Πληροφορίες – οδηγίες για το μάθημα: Διδακτική της Γεωλογίας Διδάσκοντες: Α. Χατζηπέτρος– Δ. Κωστόπουλος Κ. Μακρή.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Π.Μ.Σ.) 2 Επίπεδα 1.Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης (Μ.Δ.Ε.) 2.Διδακτορικό Δίπλωμα (Δ.Δ.) Αναφέρεται σε ίδιες ή συναφείς.
ΕΥΔΟΞΟΣ Διδάσκοντας Δικτυακά Φυσικές Επιστήμες στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση με ένα Ρομποτικό Τηλεσκόπιο Ανδρικόπουλος Νικόλαος ΕΛΛΗΝΟΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ 2ο.
ΟΙ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΨΥΧΑΡΗΣ
Επιμόρφωση Εκπ/κών στη χρήση και την αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική και διδακτική διαδικασία.
Καλέμας Απόστολος, ΚΣΕ ΔΗΜΗΤΡΑ, Λάρισα Μάιος 2008 Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στη χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διδακτική διαδικασία Αναλυτικό.
Υποέργο 03: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών ΠΕΑΠ.
Πρόγραμμα Ενδοσχολικής Επιμόρφωσης στις ΤΠΕ ΝΤ και Εκπαίδευση Μάινας Διονύσιος Επιμορφωτής ΠΕ2.
Πράξη «ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Σχολείο 21ου αιώνα) – ΠΙΛΟΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ, στους Άξονες Προτεραιότητας 1,2,3, - Οριζόντια Πράξη», Επιμόρφωση εκπαιδευτών στο νέο ΠΣ για.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΜΕ ΤΙΣ «ΙΔΕΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ» 1 Ν. Αμανατίδης.
E-ProBotLab Εργαστήριο κατασκευής και προγραμματισμού ρομποτικών συσκευών Βασίλης Κόμης, Καθηγητής, πρόεδρος Τ.Ε.Ε.Α.Π.Η. Χριστόφορος Καραχρήστος, Κώστας.
Υπ.Ε.Π.Θ. - Infosystem 99 Υπ.Ε.Π.Θ. Διεύθυνση Σπουδών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Τμήμα Δ΄ Γραφείο Υπολογιστικών & Δικτυακών Τεχνολογιών
Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών «Ο ρόλος των Επιμορφωτών B» Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
Δικαιούχος φορέας Συμπράττοντες φορείς ● Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στις αρχές παιδαγωγικής αξιοποίησης των ΤΠΕ, καθώς και στην απόκτηση.
ΚΑΤΑΝΟΩ ΤΙΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ SCRATCH Χρήστος Μανώλης, Πληροφορικός ΠΕ 19 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2015 Ομάδα ανάπτυξης 6 ο εσπερινό ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης.
Αντικείμενο και κλάδοι της Παιδαγωγικής Επιστήμης.
Ένα εννοιολογικό πλαίσιο για τη Διδακτική της Πληροφορικής.
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΣΤΟ Ε. Π. ΠΑΙ. Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ / Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ.
Ενότητα 1 : Παρουσίαση/Σκοπός Μαθήματος Βασίλειος Κόμης ΤΕΕΑΠΗ
Διδακτική της Πληροφορικής
Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ, Σ Παπαπέτρου
Εισαγωγή στη διδακτική μεθοδολογία
Ψηφιακό Παιγνίδι στην προσχολική ηλικία
Διερευνητική ανακαλυπτική μάθηση
Διδάσκων: Nίκος Τσέλιος
Εισαγωγική Επιμόρφωση για την εκπαιδευτική αξιοποίηση ΤΠΕ (Επιμόρφωση Β1 Επιπέδου) ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΨΗΦΙΑΚΩΝ.
1η περΙοδος επιμΟρφωσης Β1 επιπΕδου Τ.Π.Ε., ΜΑΪος – ΙοΥνιος 2017
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η εκπαίδευση επιμορφωτών καθηγητών Πληροφορικής για την αξιοποίηση των ΤΠΕ στη διδακτική πράξη Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής Ερευνητική Ομάδα «ΤΠΕ στην Εκπαίδευση» Εργαστήριο Διδακτικής Θετικών Επιστημών Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία, Πανεπιστήμιο Πατρών komis@upatras.gr http://www.ecedu.upatras.gr/komis/ http://www.ecedu.upatras.gr/icte /

Στόχος της παρουσίασης Το μοντέλο επιμόρφωσης επιμορφωτών των καθηγητών ΠΕ19-20 το οποίο εντάσσεται στο πρόγραμμα επιμόρφωσης εκπαιδευτικών Β’ επιπέδου για την αξιοποίηση και εφαρμογή των ΤΠΕ στη διδακτική πράξη (ΠΑΚΕ ΠΕ19- 20). Το μοντέλο αυτό είναι προϊόν συλλογικής εργασίας στο πλαίσιο του Τομέα Επιμόρφωσης και Κατάρτισης του ΕΑΙΤΥ με επιστημονικό υπεύθυνο τον καθηγητή Χ. Ζαγούρα. ΠΑΚΕ Αθηνών, Β. Κόμης

Ομάδα εργασίας Μ. Γρηγοριάδου, καθηγήτρια του Τμήματος Πληροφορικής και Επικοινωνιών του ΕΚΠΑ Β. Δαγδιλέλης, αναπληρωτής καθηγητής του ΠΑΜΑΚ Β. Κόμης, αναπληρωτής καθηγητής του Πανεπιστημίου Πατρών Α. Τζιμογιάννης, αναπληρωτής καθηγητής του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου ΠΑΚΕ Αθηνών, Β. Κόμης

Σκοπός της επιμόρφωσης Η επιμορφωτών των εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση των ΤΠΕ ση διδακτική πράξη Σώμα επιμορφωτών εν ενεργεία εκπαιδευτικών Επιμόρφωση εκπαιδευτικών των βασικών κλάδων ΠΑΚΕ Αθηνών, Β. Κόμης

Επιμόρφωση επιμορφωτών Εκπαίδευση στο Πανεπιστημιακό Κέντρο Επιμόρφωσης (ΠΑΚΕ) διάρκειας 350 ωρών Πρακτική άσκηση (τουλάχιστον 30 ώρες) σε Κέντρο Στήριξης Επιμόρφωσης (ΚΣΕ) σε τάξη Η επιμόρφωση στα ΠΑΚΕ και στα ΚΣΕ ίσως η πιο μακρόχρονη επιμορφωτική εμπειρία τέτοιας μορφής & εμβέλειας ΠΑΚΕ Αθηνών, Β. Κόμης

Επιμόρφωση εκπαιδευτικών ΚΣΕ 96 ώρες Πρακτική άσκηση στην τάξη (10 τουλάχιστον ώρες) Διάρκεια: μεγάλος μέρος της σχολικής χρονιάς ΠΑΚΕ Αθηνών, Β. Κόμης

Μοντέλο επιμόρφωσης στο ΠΑΚΕ Ρόλος του καθηγητή πληροφορικής στο σχολείο ως παιδαγωγού που εφαρμόζει σύγχρονες διδακτικές μεθόδους στα μαθήματα της επιστήμης της Πληροφορικής καταλύτη για την ψηφιακή αναβάθμιση του σχολείου Ανάπτυξη της Τεχνολογικής Παιδαγωγικής Γνώσης Περιεχομένου (ΤΠΓΠ) ΠΑΚΕ Αθηνών, Β. Κόμης

Τεχνολογική Παιδαγωγική Γνώση Περιεχομένου ΠΑΚΕ Αθηνών, Β. Κόμης

Επιμόρφωση στο ΠΑΚΕ Γενικό Μέρος Ειδικό Μέρος ΠΑΚΕ Αθηνών, Β. Κόμης

Άξονες μοντέλου Ειδικό Μέρος (ειδικότητα ΠΕ19) α) Διδακτικός σχεδιασμός για τα μαθήματα Πληροφορικής & ΤΠΕ (120-130 ώρες) β) Ηλεκτρονική μάθηση, νέα ψηφιακά μέσα και πληροφορικός γραμματισμός (60-70 ώρες) γ) Πρακτική Άσκηση σε επιμορφωτικά κέντρα (ΚΣΕ) και σχολεία (τουλάχιστον 30 ώρες ) Γενικό Μέρος (συνήθως με άλλες ειδικότητες) δ) Βασικές παιδαγωγικές προσεγγίσεις και ο ρόλος των ΤΠΕ (160 ώρες) ΠΑΚΕ Αθηνών, Β. Κόμης

Διδακτικός σχεδιασμός για τα μαθήματα Πληροφορικής & ΤΠΕ (1) Διδακτική της Πληροφορικής και των ΤΠΕ με χρήση εκπαιδευτικών υπολογιστικών περιβαλλόντων Διδασκαλία και μάθηση της Πληροφορικής στις διάφορες βαθμίδες της εκπαίδευσης (πρωτοβάθμια, δευτεροβάθμια & τεχνολογική εκπαίδευση) Θέματα σχετικά με τις αρχές και τα μοντέλα του διδακτικού σχεδιασμού, τις μορφές των εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων και τις δυσκολίες που προκύπτουν στην τάξη πώς αυτός ο σχεδιασμός μπορεί να υποστηριχθεί από τις ΤΠΕ ΠΑΚΕ Αθηνών, Β. Κόμης

Διδακτικός σχεδιασμός για τα μαθήματα Πληροφορικής & ΤΠΕ (2) Α) σχεδίαση της διδασκαλίας του προγραμματισμού (βασικών εννοιών προγραμματισμού και αλγοριθμικής, δομημένου και αντικειμενοστραφούς) με κατάλληλα περιβάλλοντα μάθησης Β) σχεδίαση της διδασκαλίας των λογισμικών γενικής χρήσης που χρησιμοποιούνται στη γενική και την επαγγελματική εκπαίδευση (βάσεις δεδομένων, λογιστικά φύλλα, πολυμέσα, κλπ.) Γ) σχεδίαση της διδασκαλίας επιμέρους αντικειμένων όπως δίκτυα και υλικό υπολογιστών Δ) διαδικασίες και στα εργαλεία αξιολόγησης στα μαθήματα της Πληροφορικής ΠΑΚΕ Αθηνών, Β. Κόμης

Διδακτικός σχεδιασμός για τα μαθήματα Πληροφορικής & ΤΠΕ (3) Α1) Βασικές έννοιες Διδακτικής Πληροφορικής και ΤΠΕ Α2) Εφαρμοσμένη Διδακτική προγραμματισμού με ΤΠΕ Α3) Διδακτική λογισμικών γενικής χρήσης στη βασική και την επαγγελματική εκπαίδευση – διδακτική τεχνολογίας υπολογιστών και δικτύων Α4) Η έννοια της αξιολόγησης του μαθητή και της εκπαιδευτικής διαδικασίας ΠΑΚΕ Αθηνών, Β. Κόμης

Ηλεκτρονική μάθηση, νέα ψηφιακά μέσα και πληροφορικός γραμματισμός (1) οι ΤΠΕ ως τεχνολογικό και γνωστικό εργαλείο, ως μεθοδολογία επίλυσης προβλημάτων και ως κοινωνικό φαινόμενο Ο ρόλος του εκπαιδευτικού πληροφορικής στο ψηφιακό σχολείο. Ένταξη της Πληροφορική και των ΤΠΕ στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση Χρήση σύγχρονων υπηρεσιών και εργαλείων του Διαδικτύου (Web 2.0) στον διδακτικό σχεδιασμό που αφορά όλο το εύρος των γνωστικών αντικειμένων. Η Πληροφορική ως αντικείμενο εκπαίδευσης και ως εργαλείο/μέσο εκπαίδευσης. ΠΑΚΕ Αθηνών, Β. Κόμης

Ηλεκτρονική μάθηση, νέα ψηφιακά μέσα και πληροφορικός γραμματισμός (2) Β1) Ένταξη της Πληροφορικής στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση: έννοιες και βασικά εργαλεία πληροφορικής, ρομποτική, σύγχρονα προγραμματιστικά περιβάλλοντα (τύπου Logo όπως το Scratch)[1], χρήση της πληροφορικής και των ΤΠΕ στη διδασκαλία των επιμέρους γνωστικών αντικειμένων. [1] Τμήμα της ενότητας αυτής (ρομποτική και οπτικά περιβάλλοντα προγραμματισμού) σχετίζεται μερικώς με τις ενότητες Α2 και Α3. Ηλεκτρονική μάθηση, νέα ψηφιακά μέσα και πληροφορικός γραμματισμός (2) Β1) Ένταξη της Πληροφορικής στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση: βασικά εργαλεία πληροφορικής, ρομποτική, σύγχρονα προγραμματιστικά περιβάλλοντα (π.χ. Scratch), οι ΤΠΕ στη διδασκαλία των επιμέρους γνωστικών αντικειμένων. Β2) Χρήση των ΤΠΕ στη διδασκαλία των γνωστικών αντικειμένων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με κατάλληλο εκπαιδευτικό λογισμικό: μικρόκοσμοι, προσομοιώσεις, μοντελοποιήσεις, κλπ. Β3) Διδακτικός σχεδιασμός σε σύγχρονα υπολογιστικά περιβάλλοντα (web 2.0, mobile learning) ΠΑΚΕ Αθηνών, Β. Κόμης

Πρακτική Άσκηση (1) Πρακτική Άσκηση Α) σε επιμορφωτικά κέντρα (ΚΣΕ) Β) σχολεία σχεδίαση σεναρίων επιμόρφωσης και διδακτικών σεναρίων με εκπαιδευτικούς και μαθητές ΠΑΚΕ Αθηνών, Β. Κόμης

Πρακτική Άσκηση (2) Η πρακτική άσκηση λαμβάνει χώρα σε πραγματικές καταστάσεις και συμπεριλαμβάνει δύο πτυχές: α) Άσκηση / μαθητεία σε εν ενεργεία ΚΣΕ ώστε να καλύψει τις δραστηριότητες που σχετίζονται με την επιμόρφωση επιμορφωτών. β) Σχεδίαση και εφαρμογή διδακτικών σεναρίων σε πραγματικές σχολικές συνθήκες ώστε να καλύψει την ανάπτυξη ικανοτήτων διδακτικού σχεδιασμού με ΤΠΕ. ΠΑΚΕ Αθηνών, Β. Κόμης

Πρακτική Άσκηση (3) Εφαρμογή και αναστοχαστική διαδικασία Προσομοιώσεις διδασκαλιών από τον επιμορφωτή -> προσομοιώσεις διδασκαλιών από τον κάθε επιμορφούμενο -> ανατροφοδότηση από συν-επιμορφούμενους και επιμορφωτή -> τελική διδασκαλία από τον επιμορφούμενο (ανατροφοδότηση- συμπεράσματα) -> πρακτική άσκηση στην τάξη (ΚΣΕ ή σχολείο) με παρουσία μικρής ομάδας εκπαιδευομένων και του επιμορφωτή -> Συζήτηση μεταξύ εκπαιδευτικού-συνεκπαιδευόμενων και επιμορφωτή -> Ανατροφοδότηση -> Συμπεράσματα ΠΑΚΕ Αθηνών, Β. Κόμης

Βασικές παιδαγωγικές προσεγγίσεις και ο ρόλος των ΤΠΕ Γενικό μέρος με άλλες ειδικότητες 20 ώρες μόνο για ΠΕ19 ΠΑΚΕ Αθηνών, Β. Κόμης