Νίκος Σαριδάκης,Φ Κακλαμάνης, Α. Στασής1 ΨΗΦΙΑΚΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ Η πολιτική ανάπτυξης των ψηφιακών πυλών στη Δημόσια Διοίκηση Νίκος Σαριδάκης.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ στη διαμόρφωση δράσεων υπέρ της προστασίας των Καταναλωτών ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΙΣΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ.
Advertisements

ΕΘΝΙΚΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ (ΕΠΣΕ+Τ) - Γ' ΦΑΣΗ ΑΠΟΘΕΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΑΝΟΙΚΤΗΣ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ Το έργο «Εθνικό.
« Βελτιστοποιώντας τη χρήση της γνώσης στη διαμόρφωση δημοσίων πολιτικών και στην ανάπτυξη επιχειρηματικής δραστηριότητας. Η στρατηγική σημασία της ανοιχτής.
Ένα έργο ΤΠΕ, έργο θεμέλιο, στην πορεία της Αυτοδιοίκησης προς τον Ψηφιακό Δήμο.
Αθήνα, Ιούνιος 2014 Nέο Πρόγραμμα 2 Το «ΔΙΑΥΓΕΙΑ» σήμερα  Από τον Οκτώβριο του 2010 δημοσιεύονται στο όλες οι πράξεις.
9ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ GREEK ICT FORUM
ΕΙΔΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ, ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ 14 Δεκεμβρίου 2010, Αθήνα 2η Σύνοδος Διευθυντών.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ» ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2011.
Πιλοτική λειτουργία ψηφιακής πλατφόρμας για τις διαδικασίες περιβαλλοντικής αδειοδότησης έργων και δραστηριοτήτων στην Περιφέρεια Κρήτης Πιλοτική λειτουργία.
Δήμος Καλαμαριάς Γεωργιάδης Γεώργιος Προϊστάμενος Τμήματος Πληροφορικής
Στρατηγική & Σχέδιο Δράσης για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση ---- Εναρμόνιση με την Ψηφιακή Στρατηγική της Χώρας Υπουργείο Διοικητικής.
Το έργο «Εθνικό Πληροφοριακό Σύστημα Έρευνας και Τεχνολογίας (ΕΠΣΕ+Τ) - Γ' ΦΑΣΗ "Αποθετήρια και Επιστημονικά Ηλεκτρονικά Περιοδικά Ανοικτής Πρόσβασης"»
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
Ν. Σαριδάκης Ημερίδα Τεχνικού Επιμελητηρίου Το ΥΠΕΣΔΔΑ και οι Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών ΝΙΚΟΣ ΣΑΡΙΔΑΚΗΣ Γενική Γραμματεία Δημόσιας.
ΔΗΜΟΣ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΕΥΡΥΖΩΝΙΚΩΝ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΑΓΡΙΝΙΟΥ.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
ΕΘΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ (ΕΣΗΔΗΣ)
Κεφάλαιο 3: Το ενιαίο ρυθμιστικό και νομικό πλαίσιο. 3.1 Η έννοια και το περιεχόμενο του ενιαίου ρυθμιστικού πλαισίου. 3.2 Η αναγκαιότητα δόμησης του.
ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΝ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΑΡΧΩΝ ΕΝΑΝΤΙ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΣΤΗΝ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ» ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ:ΜΟΧΙΑΝΑΚΗΣ ΚΩΣΤΗΣ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ.
Διαδικτυακή Πύλη εξυπηρέτησης του πολίτη. Η δημιουργία ενός ολοκληρωμένου συστήματος ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης δημοτών •τηλεφωνικά (σύστημα IVR) αλλά.
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΕΣΩ ΚΙΝΗΤΩΝ ΣΥΣΚΕΥΩΝ:  Υπηρεσίες Κινητής Διακυβέρνησης  Αξιολόγηση Ποιότητας Υπηρεσιών μέσω Κινητών Συσκευών Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής.
Μέρος Δεύτερο: Το πλαίσιο υλοποίησης Κεφάλαιο 4: Η Ηλεκτρονική κυβέρνηση. Κεφάλαιο 5: Η εκπαίδευση στην ΚτΠ. Κεφάλαιο 6: Το νέο Μοντέλο της απασχόλησης.
IST CULTIVATE-EU Τί είναι: Συνοδευτικό μέτρο του προγράμματος IST, υπαγόμενο στην Kεντρική Δράση ΙII, στον τομέα «Ψηφιακή Κληρονομιά και Πολιτιστικό.
ΨΗΦΙΑΚΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ
Νίκος Σαριδάκης,Φ Κακλαμάνης, Α. Στασής1 ΨΗΦΙΑΚΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ Προτεραιότητες για την ταχύτερη ανάπτυξη της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης στη.
Η Διοικητική Μεταρρύθμιση στην Πράξη Προγραμματική Περίοδος ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΤO YΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ 3 Βήματα προς όφελος του Πολίτη.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ 2007 – 2013
ΟΨΕΙΣ ΤΗΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΡΥΖΩΝΙΚΟΤΗΤΑ:
1ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΩΝ > ΑΘΗΝΑ, ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2005 > ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΝΤΑΗΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΣ ΜΕ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ.
Ο ρόλος της ΚτΠ ΑΕ στην ανάπτυξη της ευρυζωνικότητας Εισηγητής Δρ. Ηλίας Κοντάκος Στέλεχος της ΚτΠ ΑΕ.
Καλησπέρα σας! Ως συνέχεια της ενότητας που αφορά στα συστήματα διασφάλισης της ποιότητας σε ΑΕΙ, θα σας παρουσιάσω την εμπειρία της ΒΚΠ του ΠαΜακ να κατανοήσει.
13o GREEK ICT FORUM ( ) Ενότητα 2: «Ψηφιακή Στρατηγική και Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση // Έργα και Υπηρεσίες» Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση στην Ελλάδα.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Η Πύλη για τις Λαϊκές Βιβλιοθήκες Αθήνα 21Μαρτίου 2005 Ημερίδα για τις Λαϊκές Βιβλιοθήκες Βιβλιοθήκες και Κοινωνία της Πληροφορίας Πλήθος πληροφοριών (επιλογή.
Ν. Δημητριάδης/ STRATIS ΕΠΕ 1 13 Μαϊου Η Προοπτική της Ευρυζωνικότητας στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας 1 10 Μαϊου Αμφιλοχία «Αξιοποίηση της.
Ψηφιακή Δημόσια Διοίκηση
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΘΕΜΑ «ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ» ΚΑΝΤΑΡΕΛΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ.
Ευρυζωνικότητα στην τοπική αυτοδιοίκηση Τρέχουσες εξελίξεις – μελλοντικές προκλήσεις.
Σ. ΤΣΙΓΑΝΗ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΥΔ ΕΠ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΔΡΑΣΕΙΣ GIS ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ «ΤΗΛΕΜΑΤΙΚΗ.
…………………………………………………………. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ Το κλειδί για τη δια βίου μάθηση 14 – 16 Ιουνίου 2006 Goethe-Institut Athen Μαθαίνοντας δια βίου Βιβλιοθήκες.
Δημοσθένης Αναγνωστόπουλος Γενικός Γραμματέας
Κατάρτιση Στελεχών ΟΤΑ σε θέματα ΤΠΕ: Ηλεκτρονική Μάθηση Λάζαρος Μεράκος Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Πανεπιστήμιο Αθηνών.
TA ΓΣΠ στην Υπηρεσία του Πολίτη (Νομαρχιακή και Τοπική Αυτοδιοίκηση) Παρασκευή 10 Ιουνίου 2005 Περιφερειακές Δράσεις ΓΣΠ στην Κοινωνία.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΕΡΓΩΝ ΤΠΕ στη ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ
GREEK ICT FORUM: ΕΤΗΣΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
«ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑ» Κτίζοντας το Ψηφιακό Αύριο ICT FORUM – 30 Οκτωβρίου 2007.
Καθ. Γκρίτζαλης Στέφανος Ειδικός Γραμματέας Διοικητικής Μεταρρύθμισης
ΚΕΝΤΡA ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΟΛΙΤΩΝ ΔΗΜΟΥ ΚΟΖΑΝΗΣ. Γενικά Στοιχεία Έργου: Το έργο χρηματοδοτήθηκε όπως και όλα τα ΚΕΠ της χώρας ως συνολική Εθνική Δράση. ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ.
1 Δημόσιες σχέσεις και Περιφερειακή Ανάπτυξη: Η συμβολή των δημοσίων σχέσεων στο (δημοκρατικό) Αναπτυξιακό Σχεδιασμό της Τοπικής Αυτοδιοίκησης Πρόδρομος.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ, ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗΣ ΚΑΙ
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΟΔΗΓΟΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΚΕΝΤΡΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ Χρήστος Κύρκογλου Προϊστάμενος Μονάδας Β΄ ΕΥΣΕΚΤ.
1 Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ. 2 Η Λειτουργία της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Φορείς και εμπλεκόμενοι στην Η.Δ. Τύποι Η.Δ. Στάδια Εξέλιξης.
Ηλεκτρονικές υπηρεσίες επιχειρήσεων / οργανισμών ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6.
Η ουσία πίσω από τις λέξεις
Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Μακεδονίας - Θράκης ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΑΡΚΕΙΑΣ ΔΙΚΑΙΟΥΧΩΝ.
Ηλεκτρονική Διαχείριση & Αρχειοθέτηση Εγγράφων
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΕΥΦΥΟΥΣ ΠΟΛΗΣ
NΟΜΟΣ– ΠΛΑΙΣΙΟ 3979/ ΓΙΑ ΤΗΝ
Ermis.gov.gr.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.
Χρήστος Κύρκογλου Προϊστάμενος Μονάδας Β΄ ΕΥΣΕΚΤ
Η έννοια της επιχείρησης
Χρήστος Κύρκογλου Προϊστάμενος Μονάδας Β΄ ΕΥΣΕΚΤ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Ενιαία Ψηφιακή Πύλη.
Προσβασιμότητα για ΑμεΑ
Ψηφιακά Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Νίκος Σαριδάκης,Φ Κακλαμάνης, Α. Στασής1 ΨΗΦΙΑΚΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ Η πολιτική ανάπτυξης των ψηφιακών πυλών στη Δημόσια Διοίκηση Νίκος Σαριδάκης Αντώνης Στασής Φ. Κακλαμάνης Υπουργείο Εσωτερικών

Νίκος Σαριδάκης,Φ Κακλαμάνης, Α. Στασής2 ΨΗΦΙΑΚΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ Η νέα Δημόσια Διοίκηση θα λειτουργεί εξολοκλήρου ψηφιακά και θα δρα αποτελεσματικά και αποδοτικά σε πλαίσιο χρηστής διακυβέρνησης, προς όφελος όλων: Πολιτών, Επιχειρήσεων και Εργαζόμενων στο Δημόσιο τομέα. Π. ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ

Νίκος Σαριδάκης,Φ Κακλαμάνης, Α. Στασής3 ΟΡΟΣΗΜΟ 2 Ασφαλείς ψηφιακές συναλλαγές σε όλους Στόχος 5 Οι Δημόσιοι Διαδικτυακοί Τόποι πληρούν καθορισμένα πρότυπα αρχιτεκτονικής και λειτουργίας προκειμένου να είναι προσβάσιμοι από όλους.

Νίκος Σαριδάκης,Φ Κακλαμάνης, Α. Στασής4 ΟΡΟΣΗΜΟ 5 Διαφάνεια, Λογοδοσία, Συμμετοχικότητα Στόχος 12 Οι Δημόσιες Υπηρεσίες βελτιώνουν σημαντικά τη διαφάνεια και τη λογοδοσία με καινοτόμες ψηφιακές πρακτικές.

Νίκος Σαριδάκης,Φ Κακλαμάνης, Α. Στασής5 ΟΡΟΣΗΜΟ 5 Διαφάνεια, Λογοδοσία, Συμμετοχικότητα Στόχος 13 Οι Δημόσιες Υπηρεσίες χρησιμοποιούν καινοτόμες ψηφιακές πρακτικές για να αναπτύξουν την ηλεκτρονική διαβούλευση με κοινωνικές ομάδες

Νίκος Σαριδάκης,Φ Κακλαμάνης, Α. Στασής6 ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΙ ΤΟΠΟΙ Προσβάσιμοι σε όλους Συμβατοί με τον ΕΡΜΗ Να συμβάλλουν στη διαφάνεια Να βελτιώνουν τη συμμετοχή στις διαδικασίες λήψεως των αποφάσεων

Νίκος Σαριδάκης,Φ Κακλαμάνης, Α. Στασής7 Στόχοι Ηλεκτρονικών Υπηρεσιών Υπηρεσίες μιας στάσης (π.χ. portal) Προσβασιμότητα (π.χ. WAI) Δικαίωμα του πολίτη στην επιλογή του μέσου επικοινωνίας με τη Δημόσια Διοίκηση: Τηλεφωνικό κέντρο διοικητικής υποστήριξης και εξυπηρέτησης (π.χ. 1564). Fax. Κινητά τηλέφωνα Internet. Ικανοποίηση των αναγκών των πολιτών Ποιότητα διάθεσης προϊόντων σε επίπεδο 3 και επίπεδο 4.

Νίκος Σαριδάκης,Φ Κακλαμάνης, Α. Στασής8 Συνθήκες Εφαρμογής Ηλεκτρονικών Συναλλαγών Ηλεκτρονικής ταυτοποίηση. Ασφάλεια συναλλαγών. Ανταλλαγή Δεδομένων- διαλειτουργικότητα. Προσαρμογή στις προτιμήσεις των πολιτών. Ελκυστικές και εύχρηστες υπηρεσίες. Αναδιοργάνωση Διαδικασιών. Προσέγγιση με γεγονότα ζωής.

Νίκος Σαριδάκης,Φ Κακλαμάνης, Α. Στασής9 Στάδια Ανάπτυξης Ηλεκτρονικών Υπηρεσιών Στάδιο 1 Παροχή δημόσιας πληροφορίας Αξία Στάδιο 2 Δυνατότητες συναλλαγών Στάδιο 3 Διαδραστικές εφαρμογές με επίκεντρο τον πολίτη Υποβολή αιτήσεωνΥποβολή αιτήσεων Δηλώσεις π.χ. φόρου εισοδήματοςΔηλώσεις π.χ. φόρου εισοδήματος Ηλεκτρονικές ΠληρωμέςΗλεκτρονικές Πληρωμές Self-service ΠολιτώνSelf-service Πολιτών Ολοκληρωμένα κέντρα πληροφόρησηςΟλοκληρωμένα κέντρα πληροφόρησης Ιστοσελίδες Δημοσίων υπηρεσιώνΙστοσελίδες Δημοσίων υπηρεσιών Δημοσίευση ανακοινώσεωνΔημοσίευση ανακοινώσεων Διοικητικά έντυπα OnlineΔιοικητικά έντυπα Online Περισσότερες Υπηρεσίες για τους πολίτεςΠερισσότερες Υπηρεσίες για τους πολίτες Προσωποποιημένα portalΠροσωποποιημένα portal Διαρκώς προσαρμοζόμενες υπηρεσίεςΔιαρκώς προσαρμοζόμενες υπηρεσίες Διάδραση μεταξύ των ΠολιτώνΔιάδραση μεταξύ των Πολιτών 2004+

Νίκος Σαριδάκης,Φ Κακλαμάνης, Α. Στασής10 Στάδιο I Στάδιο II Στάδιο III Στάδιο IV Στατικό Το περιεχόμενο είναι ίδιο για όλους τους χρήστες και αλλάζει μόνο όταν ανανεωθούν οι ιστοσελίδες. Δυναμικό Το περιεχόμενο αναπτύσσεται μέσω αποτελεσμάτων κάποιας εφαρμογής. Συνήθως παρέχει δομημένη πληροφορία (π.χ. εκκαθάριση φόρου με βάση το δηλωθέν εισόδημα) ή αδόμητη πληροφορία (π.χ. επικεφαλίδες νέων και πληροφοριών που αλλάζουν αυτόματα) Συναλλαγές Το περιεχόμενο επικεντρώνεται στη δυνατότητα υλοποίηση συναλλαγών (π.χ. υποβολή αιτήσεων) Συνεργατικό Στάδια εξέλιξης Πυλών της Δημόσιας Διοίκησης Το περιεχόμενο υποστηρίξει προηγμένη διάδραση μεταξύ χρηστών και όχι μόνο μεταξύ πύλη και χρήστη. (FIT)

Νίκος Σαριδάκης,Φ Κακλαμάνης, Α. Στασής11 Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες για καλύτερη διακυβέρνηση Ενδυνάμωση του ρόλου των πολιτών Μεγιστοποίηση του ρόλου του πολίτη στη λήψη των αποφάσεων Συνεργασία ανθρώπων Διανομή των Δημόσιων αγαθών Οι δημόσιες υπηρεσίες και οι πολίτες να έλθουν πιο κοντά για να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις της κοινωνίας Βελτίωση της ποιότητας και της ανταπόκρισης, αποκατάσταση της εμπιστοσύνης στο δημόσιο Ο πολίτης στο κέντρο Οι ανάγκες των πολιτών να καθοδηγούν τις πρωτοβουλίες των κυβερνήσεων

Νίκος Σαριδάκης,Φ Κακλαμάνης, Α. Στασής12 Ανάγκες που καλύπτουν οι Ηλεκτρονικές πύλες Οι πολίτες έχουν μια διεύθυνση για την εύκολη πρόσβαση τους στις Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες ενός Δημόσιου Φορέα. Οι πολίτες έχουν βελτιωμένη πρόσβαση στις πληροφορίες και στις υπηρεσίες αφού δεν χρειάζεται να γνωρίζουν πώς είναι η οργάνωση του Δημόσιου Φορέα και τι αρμοδιότητες έχει το κάθε τμήμα (πέφτουν τα οργανωτικά σύνορα). Οι πολίτες μπορούν μέσω των πυλών να αναζητούν στοιχεία μόνο από Υπηρεσίες του δημοσίου σε αντίθεση με τις μηχανές αναζήτησης του Διαδικτύου. Οι πολίτες διατυπώνουν την άποψη τους για την εξέλιξη των Ηλεκτρονικών υπηρεσιών.

Νίκος Σαριδάκης,Φ Κακλαμάνης, Α. Στασής13 Κύρια χαρακτηριστικά των καλών πρακτικών για πύλες Ηλεκτρονικών Υπηρεσιών Πύλες Ηλεκτρονικών Υπηρεσιών Κατηγοριοποίηση με βάση τις ανάγκες των πολιτών. Προσέγγιση με βάση το κύκλο ζωής των πολιτών Οργάνωση Ολοκλήρωση front- office / back office Συναλλαγές Self services Διαδικασίες Εύκολη πρόσβαση Single sign on Ολοκλήρωση με άλλες υπηρεσίες Τεχνολογία Μετρικές / μετρήσεις Κίνητρα / Διαφήμιση Ανάδραση από τους πολίτες Οι πύλη ως Επιχειρησιακή διαδικασία

Νίκος Σαριδάκης,Φ Κακλαμάνης, Α. Στασής14 Η πύλη των ΚΕΠ έχει αλλάξει. Η πληροφορία είναι σε τέσσερις γλώσσες Τηλεφωνικό helpdesk μέσω του 1564 Αναζήτηση πληροφορίας με πολλαπλούς τρόπους Γεωγραφικοί χάρτες υπηρεσιών Ηλεκτρονικές Πληρωμές Υποστήριξη τεχνολογίας RSS 2.0 (Real Simple Syndication) Ηλεκτρονική υποβολή αιτήσεων μέσω της πύλης και του 1564 Παροχή πληροφοριών - υπηρεσιών σε άλλα site του Δημοσίου

Νίκος Σαριδάκης,Φ Κακλαμάνης, Α. Στασής15 Υφιστάμενη κατάσταση παροχής ηλεκτρονικών υπηρεσιών Περίπου 92 υπηρεσίες 3 ου επιπέδου παρέχονται από το διαδικτυακό τόπο των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών Καμία δεν έχει απαίτηση πληρωμής παραβόλων Προϋπόθεση για την ολοκλήρωση της υπηρεσίας: Τουλάχιστον μια φορά φυσική παρουσία στο ΚΕΠ κατά την παραλαβή για ταυτοποίηση Στόχος η παροχή υπηρεσιών 4 ου επιπέδου Ψηφιακή υπογραφή για Δημοσίους υπαλλήλους και πολίτες. Θεσμική κάλυψη παραβόλων και λοιπών πληρωμών του Δημοσίου μέσω ηλεκτρονικών πληρωμών.

Νίκος Σαριδάκης,Φ Κακλαμάνης, Α. Στασής16 Ελληνικό Πλαίσιο Παροχής Υπηρεσιών ΗΔ και Πρότυπα διαλειτουργικότητας ( ) Πλαίσιο Πιστοποίησης Δημόσιων Διαδικτυακών Τόπων Πλαίσιο Διαλειτουργικότητας και Υπηρεσιών Ηλεκτρονικών Συναλλαγών Πλαίσιο Ψηφιακής Αυθεντικοποίησης ΕΚΔΔA - ΣΤΑΣΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ16

Νίκος Σαριδάκης,Φ Κακλαμάνης, Α. Στασής17 Δημόσια Διαβούλευση

Νίκος Σαριδάκης,Φ Κακλαμάνης, Α. Στασής18 Αρχικές διαπιστώσεις για τους Δημόσιους Διαδικτυακούς Τόπους Το περιεχόμενο και οι υπηρεσίες δεν οργανώνονται βάσει του GCL. Ελλιπείς μηχανισμοί αναζήτησης περιεχομένου. Δυσκολίες πλοήγησης των χρηστών. Προβλήματα (αρκετά) στη σύνταξη των HTML σελίδων. Προβλήματα προσβασιμότητας, ακόμη και στο Priority 1 του W3C/WAI. Μη επαρκής μηχανισμός αυθεντικοποίησης για ορισμένες υπηρεσίες. Ελλιπείς πολιτικές προστασίας προσωπικών δεδομένων Ονόματα χώρου: λείπει το συνθετικό.gov

Νίκος Σαριδάκης,Φ Κακλαμάνης, Α. Στασής19 Πλαίσιο Πιστοποίησης Δημόσιων Διαδικτυακών Τόπων Παρουσίαση βασικών στοιχείων και αποτελεσμάτων Πλαισίου (Διαδικτυακοί τόποι, διαλειτουργικότητα, αυθεντικοποίηση) Παραδείγματα εφαρμογής του Πλαισίου στο ΥΠΟΙΟ: διαδικτυακός τόπος κατάταξη υπηρεσιών σε GCL μοντελοποίηση υπηρεσιών και εγγράφων απαιτήσεις αυθεντικοποίησης Απαιτήσεις του Πλαισίου από τους φορείς της Δημόσιας Διοίκησης Παρουσίαση περιεχομένου συνοδευτικού υλικού Συζήτηση Καθορισμός επόμενων βημάτων

Νίκος Σαριδάκης,Φ Κακλαμάνης, Α. Στασής20 Πλαίσιο Πιστοποίησης Δημόσιων Δικτυακών Τόπων – Βασικές θεματικές περιοχές (1) Ελάχιστο προτεινόμενο οργανωτικό σχήμα διαχείρισης του διαδικτυακού τόπου Συγγραφή & ενημέρωση περιεχομένου: Ύπαρξη τεκμηριωμένων διαδικασιών και ρόλων Οργάνωση περιεχομένου: Λίστα Κυβερνητικών Υπηρεσιών, Μεταδεδομένα Εικαστική παρουσίαση Δομή και βασικές λειτουργίες διαδικτυακών τόπων Προσβασιμότητα: W3C/WAI, WCAG 1.0 Πολλαπλοί διαδικτυακοί τόποι: redirection

Νίκος Σαριδάκης,Φ Κακλαμάνης, Α. Στασής21 Πλαίσιο Πιστοποίησης Δημόσιων Δικτυακών Τόπων – Βασικές θεματικές περιοχές (2) Ηλεκτρονικές υπηρεσίες Υποστήριξη ηλεκτρονικών υπηρεσιών Ηλεκτρονικές πληρωμές Παρακολούθηση προόδου διεκπεραίωσης υποθέσεων Διαλειτουργικότητα διαδικτυακού τόπου με back-office συστήματα Διαλειτουργικότητα διαδικτυακού τόπου με τρίτα sites (π.χ. ΕΡΜΗΣ, ΚΕΠ)

Νίκος Σαριδάκης,Φ Κακλαμάνης, Α. Στασής22 Πλαίσιο Πιστοποίησης Δημόσιων Δικτυακών Τόπων – Βασικές θεματικές περιοχές (3) Ασφάλεια συστημάτων Πολιτικές ασφάλειας Πρόσβαση – Αυθεντικοποίηση (βλ. ΠΨΑ) Ακεραιότητα συναλλαγών Διαθεσιμότητα & απόδοση συστημάτων Φιλοξενία ΔΔΤ σε υποδομές ιδιωτικών φορέων Νομικά θέματα: Προσωπικά δεδομένα, Πνευματικά δικαιώματα, Όροι χρήσης – Αποκηρύξεις Διάδοση Δημόσιων Διαδικτυακών Τόπων Καταχώρηση σε μηχανές αναζήτησης Καταχώρηση σε συναφείς διαδικτυακούς τόπους Δράσεις προώθησης του διαδικτυακού τόπου

Νίκος Σαριδάκης,Φ Κακλαμάνης, Α. Στασής23 Εθνική Πύλη Δημόσιας Διοίκησης « Ερμής » Άξονας Α. Την ολοκληρωμένη συλλογή και οργάνωση της απαιτούμενης πληροφορίας από το σύνολο της Δημόσιας Διοίκησης και την διάθεσή της στο Διαδίκτυο για τους πολίτες / επιχειρήσεις. Άξονας Β. Την πλήρη υποστήριξη της Διαλειτουργικότητας μεταξύ πληροφοριακών συστημάτων της Δημόσιας Διοίκησης και την ανάπτυξη και παροχή υπηρεσιών Ηλεκτρονικών Συναλλαγών από ένα κεντρικό σημείο. Άξονας Γ. Την Ψηφιακή Αυθεντικοποίηση των πολιτών / επιχειρήσεων σε υπηρεσίες Ηλεκτρονικών Συναλλαγών της Δημόσιας Διοίκησης, στο πλαίσιο παροχής ασφαλών υπηρεσιών Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης σε κάθε επίπεδο.

Νίκος Σαριδάκης,Φ Κακλαμάνης, Α. Στασής24 Ευχαριστώ για την προσοχή σας