Τμήμα Γεωπονίας Φυτικής Παραγωγής και Αγροτικού Περιβάλλοντος

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

Ελπιδοφόρα Μηνύματα από την Αναμόρφωση του Τομέα ‘Κοινωνιολογίας, Οικονομίας και Πολιτικής της Εκπαίδευσης και Σπουδών Φύλου’ σχετικά με τη Διάρθρωση Σπουδών.
ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Η/Υ & ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Επιτροπή Στρατηγικού Σχεδιασμού Π.Θ Γέμτος Θεοφάνης Καθηγητής, Τμήμα Γεωπονίας Φυτικής Παραγωγής και Αγροτικού Περιβάλλοντος.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
Ημερίδα: Η πορεία της αξιολόγησης στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Στόχοι και προοπτικές - 1 η Νοεμβρίου 2012 Έκθεση Εξωτερικής Αξιολόγησης Προβλήματα – Δράσεις/Προτάσεις.
Ημερίδα ΜΟ.ΔΙ.Π 5/7/2011 Η εμπειρία της Οδοντιατρικής Σχολής του ΕΚΠΑ από τη διαδικασία Εσωτερικής και Εξωτερικής Αξιολόγησης Αναστασία Κοσιώνη Επίκουρη.
Προγράμματα Σπουδών Προπτυχιακά – Μεταπτυχιακά – Διδασκαλείο Νηπιαγωγών.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΕΚΠΑ
Σάββατο, 26 Ιανουαρίου 2013 Ημέρα Γνωριμίας. Στόχος Προπτυχιακού Προγράμματος Τμήματος Αγγλικών Σπουδών  Καλλιέργεια ενσυνείδητης κριτικής σκέψης που.
Μαρία Βαρένα, Μαρία Σαρπότα Δρ. Βασίλειος Σάλτας Τμήμα Πληροφορικής & Επικοινωνιών ΣΤΕΦ, ΤΕΙ Σερρών
ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ «ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ» ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΥΠΟΔΟΜΗΣ ΤΟΥ Τ.Ε.Ι. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Πληροφοριακές.
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Οι προοπτικές.
YOUR LOGO ΤΜΗΜΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΣΠΟΥΔΩΝ Θ. Στεφανίδου – Τιβερίου Καθηγήτρια Κλασικής Αρχαιολογίας.
Προγράμματα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ιατρική Σχολή ΑΠΘ
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΤΜΗΜΑ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ, Α.Π.Θ. ( ) ( Πρόγραμμα Προπτυχιακών Σπουδών.
Αξιολόγηση του Πανεπιστημίου Μακεδονίας από την CRE Χρονικό πλαίσιο αξιολόγησης Αυτοαξιολόγηση: Αξιολόγηση από CRE: Δημοσίευση εκθέσεων:
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Τ ΜΗΜΑ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΠΘ «Μεταπτυχιακές Σπουδές & Έρευνα στο Τμήμα Φυσικής του ΑΠΘ» Ελένη Κ. Παλούρα, Καθηγήτρια Διευθύντρια ΜΠΣ «Φυσική & Τεχνολογία Υλικών»
Καλώς ήρθατε στο Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων Αλεξάνδρειο Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Θεσσαλονίκης Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας.
H Αξιολόγηση στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Γραφείο Ποιότητας Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης.
Εκπαιδευτικές Δραστηριότητες στο ΕΚΕΦΕ “Δημόκριτος”
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΑΘΗΝΑΣ. ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ (Τ.Ε.Ι.) ΑΘΗΝΑΣ Γραφείο Διασύνδεσης Τ.Ε.Ι. Αθήνας.
« Πανεπιστημιακό Δίκτυο Εκπαίδευσης, Έρευνας και Τεχνολογίας στην Υδρολογία και Περιβαλλοντική Διαχείριση Υδατικών Πόρων » Υ ΔΡΟΜΕΔΩΝ.
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης Πρόγραμμα σπουδών Ενημέρωση Τριτοετών
Ιταλικής Γλώσσας και Φιλολογίας Τμήμα
Ενίσχυση της έρευνας στο “ΕΠ. Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση ” Νίκος Μαρούλης, Logotech AE Καρδίτσα 18 Σεπτεμβρίου 2008.
ΤΜΗΜΑ ΘΕΑΤΡΟΥ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών. 2013Π.Μ.Σ. - Τμήμα Θεάτρου - Α.Π.Θ.2 Η θεατρική παράσταση: ιστορία, θεωρία και πρακτική Λειτουργεί από.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Πρόγραμμα.
Οι σπουδές στην Ελλάδα. Σπουδές ανά πεδίο. Χρονική διάρκεια σπουδών.
ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Τμήμα Φυσικής Πανεπιστήμιο Κρήτης Σύνοψη Έκθεσης Εσωτερικής Αξιολόγησης Γ. Τσιρώνης Πρόεδρος Τμήματος Φυσικής.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Η ΑΠΟΨΗ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ.
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Οδοντιατρική.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΗΜΕΡΙΔΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΓΟΥ Δ.Υ. Δευτέρα 18 Απριλίου 2011.
Ερευνητικές Εργασίες Α’ Τάξη Γενικού Λυκείου Παντελής Μάναλης Υπεύθυνος Π.Ε. στη Δ/νση Δ/θμιας Εκ/σης Πειραιά.
Εκδήλωση «Μεταπτυχιακά και Υποτροφίες: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας και Διεθνές Πανεπιστήμιο» Μιχαηλίδης Νικόλαος, Αναπλ. Καθηγητής.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ. ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Συγκρότηση Επιτροπής Εσωτερικής Αξιολόγησης – Φεβρουάριος 2008 Εσωτερική Αξιολόγηση.
Μαρία Χρ.Γουσίδου-Κουτίτα Αναπλ.Καθηγήτρια Τμήμα Μαθηματικών ΑΠΘ
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Εσωτερική & Εξωτερική Αξιολόγηση στο ΠΘ Θεοδωράκης Γιάννης.
Ημερίδα ΜΟΔΙΠ «Η εμπειρία της αξιολόγησης στο Πανεπιστήμιο Πατρών» Τρίτη 12 Φεβρουαρίου 2013.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης Νέο Πρόγραμμα σπουδών Ενημέρωση Δευτεροετών.
Χαράλαμπος Μπιλλίνης Πρόεδρος, Τμήμα Κτηνιατρικής, Παν. Θεσσαλίας
Ημερίδα 4 Πορεία των διαδικασιών Διασφάλισης της ποιότητας 15 Νοεμβρίου 2012.
Πληροφορίες – οδηγίες για το μάθημα: Διδακτική της Γεωλογίας Διδάσκοντες: Α. Χατζηπέτρος– Δ. Κωστόπουλος Κ. Μακρή.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΜΗΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ομιλητής : Αθανάσιος Πάπιστας.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ
Αποτελέσματα Αξιολόγησης Προγράμματος Σπουδών Σπύρος Κοκολάκης Τμ. Μηχ/κών Πληροφοριακών και Επικοινωνιακών Συστημάτων.
"ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΘΕΣΕΩΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΑΕΙ" Θεοδωράκης Γιάννης.
Η ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΣΤΟΧΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ Σύνοψη εξωτερικής αξιολόγησης του Τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών του ΠΘ Καθ.
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Οδοντιατρική.
ΤΜΗΜΑ ΘΕΑΤΡΟΥ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών. 2012Π.Μ.Σ. - Τμήμα Θεάτρου - Α.Π.Θ.2 Η θεατρική παράσταση: ιστορία, θεωρία και πρακτική Λειτουργεί από.
Διδασκαλείο Δ.Ε. ¨Αλέξανδρος Δελμούζος¨ Π.Τ.Δ.Ε. Πανεπιστημίου Αιγαίου.
ΑΝΩΤΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙ Συνολικού προϋπολογισμού €
Η ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Σύστημα Διαxείρισης Ποιότητας (ΣΔΠ) ΑΠΘ Αίθουσα Συγκλήτου 13 Ιουλίου 2012.
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
Μεταπτυχιακές προοπτικές φοιτητών ΤΕΙ Κρήτης Ημερίδα, 6/6/2013 ΤΕΙ Κρήτης Γραφείο Διασύνδεσης ΤΕΙ Κρήτης.
Διδακτική της Πληροφορικής
ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΧΗΜΕΙΑΣ Α.Π.Θ. Γιώργος Μπλέκας Αναπληρωτής Καθηγητής
Αχιλλέας Καμέας Επίκουρος Καθηγητής ΕΑΠ
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τμήμα Γεωπονίας Φυτικής Παραγωγής και Αγροτικού Περιβάλλοντος ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΓΕΩΠΟΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ, ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΓΡΟΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Η πορεία της αξιολόγησης στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας – Στόχοι και προοπτικές 1 Νοεμβρίου 2012, Βόλος Νικόλαος Γ. Τσιρόπουλος Καθηγητής Τμήμα Γεωπονίας Φυτικής Παραγωγής και Αγροτικού Περιβάλλοντος ΟΜΕΑ Καθηγήτρια Μαρία Σακελλαρίου –Μακραντωνάκη, Καθηγητής Στέργιος Τζώρτζιος Αναπληρωτής Καθηγητής Γεώργιος Νάνος Καθηγητής Νικόλαος Τσιρόπουλος Εκπρόσωπος φοιτητών, Πρόεδρος του Συλλόγου φοιτητών του Τμ. ΓΦΠΑΠ

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΓΕΩΠΟΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ, ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΓΡΟΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Πορεία Αξιολόγησης 2007 : Απόφαση ενεργοποίησης της διαδικασίας της αξιολόγησης. Υποβολή έκθεσης εσωτερικής αξιολόγησης για την πενταετία 2002-7 και για τα ακαδημαϊκά έτη 2007-8, 2008-9, 2009-10, 2010-11. 2010 : Εξωτερική αξιολόγηση εκ μέρους της ΑΔΙΠ στις Η αποδοχή του προσωπικού για την υλοποίηση της αξιολόγησης ήταν και είναι ομόφωνη και καθιερώθηκε το θέμα της αξιολόγησης να είναι θέμα σε κάθε Γενική Συνέλευση (ΓΣ) του Τμήματος, ώστε να παρακολουθείται και να συζητείται η εξέλιξη της πορείας για τη σύνταξη των εσωτερικών εκθέσεων.

Επιτροπής Εξωτερικής Αξιολόγησης (ΕΕΑ) στο Τμήμα ΓΦΠΑΠ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΓΕΩΠΟΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ, ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΓΡΟΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Επιτροπής Εξωτερικής Αξιολόγησης (ΕΕΑ) στο Τμήμα ΓΦΠΑΠ Μέλη της ΕΕΑ Professor George Vellidis (President), University of Georgia, USA Professor Themis Michailides, University of California, KAC, USA Professor Cristos Xiloyannis, University of Basilicata, Italy Dr. Alexandros Arabatzis, European Commission Δεν μπόρεσαν να παραβρεθούν οι Professor Nikolaos Ioannou, Cyprus University of Technology, Cyprus Professor Athanasios Alexandrou, California State University, Fresno, USA

Έκθεση Εξωτερικής αξιολόγησης Τμήματος ΓΦΠΑΠ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΓΕΩΠΟΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ, ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΓΡΟΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Έκθεση Εξωτερικής αξιολόγησης Τμήματος ΓΦΠΑΠ Τεκμηρίωση - Documentation «Η προετοιμασία του Τμήματος για την εξωτερική αξιολόγηση ήταν αξιοσημείωτη. Μια ολοκληρωμένη σειρά από έγγραφα είχαν προσκομιστεί στην ΕΕΑ κατά την έναρξη της αξιολόγησης αλλά και συμπληρωματικά έγγραφα δόθηκαν στη διάρκεια της διαδικασίας επανεξέτασης. Πρόσθετες πληροφορίες γρήγορα παρέχονταν μετά από την αίτηση μας.» «Τα έγγραφα που προσκομίστηκαν μας ήταν επαρκή για να εκτιμήσουμε το Τμήμα» Προτείνεται όλο αυτό το υλικό να είναι εγκαίρως στη διαθεσιμότητα των αξιολογητών σε ηλεκτρονική μορφή

Έκθεση Εξωτερικής αξιολόγησης Τμήματος ΓΦΠΑΠ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΓΕΩΠΟΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ, ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΓΡΟΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Έκθεση Εξωτερικής αξιολόγησης Τμήματος ΓΦΠΑΠ Εκθέσεις Εσωτερικής αξιολόγησης - Internal Evaluation Report «Ενίσχυση με αναλυθέντα λεπτομερή μετρήσιμα (ποσοτικά) δεδομένα» Α. Πρόγραμμα Σπουδών - Προπτυχιακό - Curriculum «We find that curriculum’s goal to be appropriate» Αριθμός των προσφερομένων μαθημάτων και μαθημάτων για λήψη πτυχίου Επικαλύψεις ύλης – Course Credits - Πρακτική Άσκηση - Practical Training - Πτυχιακή Εργασία - Undergraduate Research Experience (Υποχρεωτική εργαστηριακή ή πειραματική Ατομική Πτυχιακή εργασία)

Έκθεση Εξωτερικής αξιολόγησης Τμήματος ΓΦΠΑΠ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΓΕΩΠΟΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ, ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΓΡΟΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Έκθεση Εξωτερικής αξιολόγησης Τμήματος ΓΦΠΑΠ Α. Πρόγραμμα Σπουδών - Προτάσεις για Βελτίωση - Αναπροσαρμογή του αριθμού και του περιεχομένου των μαθημάτων για την αντιμετώπιση των αλληλοεπικαλύψεων και τη μείωση του συνολικού φόρτου εργασίας των φοιτητών. - Συμβουλευτική επιτροπή από φορείς άμεσα σχετιζόμενους με το αντικείμενο του Τμήματος (graduates, farmer organizations, policy makers, scientific associations, etc.) για τη δυναμική του Προγράμματος Σπουδών. - Εισαγωγή προαπαιτούμενων μαθημάτων. - Εισαγωγή σεμιναρίων (υποχρεωτικών) για όλους τους φοιτητές. - Εισαγωγή μαθημάτων για σύγχρονες τεχνολογίες. - Δυνατότητα υλοποίησης της πρακτικής άσκησης και σε φορείς στο εξωτερικό.

Έκθεση Εξωτερικής αξιολόγησης Τμήματος ΓΦΠΑΠ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΓΕΩΠΟΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ, ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΓΡΟΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Έκθεση Εξωτερικής αξιολόγησης Τμήματος ΓΦΠΑΠ Α. Πρόγραμμα Σπουδών - Δράσεις που υλοποιήθηκαν από το Τμήμα - Αναμόρφωση του προγράμματος σπουδών. Άποψη των αποφοιτούντων φοιτητών για το πρόγραμμα σπουδών με εθελοντική συμπλήρωση κατάλληλα διαμορφωθέντος ερωτηματολογίου. Αναλυτική περιγραφή των ενοτήτων του κάθε εξαμηνιαίου μαθήματος σε εβδομαδιαία βάση ( θεωρία, εργαστήριο, φροντιστήριο). Συζήτηση στη ΓΣ Εισαγωγή ενοτήτων με εφαρμογές σύγχρονων τεχνολογιών (GIS, ….. )

Οργάνωση σπουδών – Μαθήματα 2009 / 2012 ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΓΕΩΠΟΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ, ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΓΡΟΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Οργάνωση σπουδών – Μαθήματα 2009 / 2012 Υποχρεωτικά Επιλογής Σύνολο μαθημάτων Μαθήματα 49 / 48 11 / 7 (34/20) 60 / 55 Ξένη γλώσσα  Πρακτική (δίμηνη) Πτυχιακή εργασία

Έκθεση Εξωτερικής αξιολόγησης Τμήματος ΓΦΠΑΠ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΓΕΩΠΟΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ, ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΓΡΟΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Έκθεση Εξωτερικής αξιολόγησης Τμήματος ΓΦΠΑΠ Α. Πρόγραμμα Σπουδών - Δράσεις που υλοποιήθηκαν από το Τμήμα - Αναμόρφωση του προγράμματος σπουδών. - Καθιέρωση Ημερίδας υποδοχής πρωτοετών. - Δυνατότητα υλοποίησής της πρακτικής άσκησης και σε φορείς στο εξωτερικό. - Εισαγωγή προαπαιτούμενων μαθημάτων ??????

Έκθεση Εξωτερικής αξιολόγησης Τμήματος ΓΦΠΑΠ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΓΕΩΠΟΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ, ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΓΡΟΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Έκθεση Εξωτερικής αξιολόγησης Τμήματος ΓΦΠΑΠ Α. Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών – Post graduate - Doctoral Programs «The Department’s doctoral programs appear to be functioning at a high level ». This is documented by publishing their work in international peer-reviewed journals. 1998 – 2011: Παρουσίαση 42 διδακτορικών διατριβών και έχουν 85 δημοσιεύσεις σε διεθνή έγκριτα περιοδικά

Έκθεση Εξωτερικής αξιολόγησης Τμήματος ΓΦΠΑΠ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΓΕΩΠΟΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ, ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΓΡΟΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Έκθεση Εξωτερικής αξιολόγησης Τμήματος ΓΦΠΑΠ B. Teaching - Συστημικά προβλήματα σχετικά με την επιλογή του Τμήματος από τους υποψήφιους φοιτητές. - Μειωμένη συμμετοχή των φοιτητών στις προπτυχιακές διαλέξεις προπτυχιακές. - Θεσμός Καθηγητή Συμβούλου – «Mentoring» Student to Teacher Ratios 15:1 και 17:1 ΔΕΠ (25) + Διδ. 407 (0) / Προπτυχιακοί φοιτητές (362) 1 διδάσκων / 14,5 φοιτητές

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΓΕΩΠΟΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ, ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΓΡΟΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Φοιτητές

Έκθεση Εξωτερικής αξιολόγησης Τμήματος ΓΦΠΑΠ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΓΕΩΠΟΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ, ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΓΡΟΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Έκθεση Εξωτερικής αξιολόγησης Τμήματος ΓΦΠΑΠ B. Teaching «Μεγάλη και ενθουσιώδης αποδοχή από τους φοιτητές (προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς) των εργαστηριακών ασκήσεων και της εκπαιδευτικής δραστηριότητας στο Αγρόκτημα» . Ενίσχυση με σύγχρονο εξοπλισμό μερικών φοιτητικών εργαστηρίων. Αξιολόγηση εκπαιδευτικής διαδικασίας – Προτάσεις ενίσχυσης της λειτουργίας του θεσμού

Αξιολόγηση Εκπαιδευτικής διαδικασίας ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΓΕΩΠΟΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ, ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΓΡΟΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Αξιολόγηση Εκπαιδευτικής διαδικασίας Αριθμός μαθημάτων 19 + 23 + 25 + 28 + % συμμετοχής 29,4 31,1 33,6 36,7 37,1 Εαρινό εξάμηνο 2008-09 Χειμερινό εξάμηνο 2009-2010 Εαρινό εξάμηνο 2009-10 Χειμερινό εξάμηνο 2010-2011 Εαρινό εξάμηνο 2010-2011 Το μάθημα 3,8 3,4 3,6 Ο Διδάσκων 4,2 4,0 Φοιτητής  3,7 3,7

Έκθεση Εξωτερικής αξιολόγησης Τμήματος ΓΦΠΑΠ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΓΕΩΠΟΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ, ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΓΡΟΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Έκθεση Εξωτερικής αξιολόγησης Τμήματος ΓΦΠΑΠ C. Research «Ικανοποιητικό επίπεδο βασικής υποδομής για ανάπτυξη ερευνητικής δραστηριότητας, αλλά και διαφοροποίηση του επιπέδου του εξοπλισμού μεταξύ των εργαστηρίων» «Το επίπεδο της παραγωγικότητας της ερευνητικής δραστηριότητας (εργασίες, αναφορές) παρουσιάζει διακύμανση μεταξύ των μελών ΔΕΠ. Οι αναφορές (as reported by Scopus) για το παραχθέν έργο είναι σε καλό έως εξαιρετικό επίπεδο». Καθιέρωση ενός συστήματος metrics προσαρμοσμένου στο Πανεπιστήμιο και στις Σχολές. Ανάπτυξη καινοτομιών από την ερευνητική δραστηριότητα των Εργαστηρίων

Έκθεση Εξωτερικής αξιολόγησης Τμήματος ΓΦΠΑΠ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΓΕΩΠΟΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ, ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΓΡΟΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Έκθεση Εξωτερικής αξιολόγησης Τμήματος ΓΦΠΑΠ C. Research - Ενίσχυση των νέων μελών ΔΕΠ με κονδύλια για την έναρξη της έρευνάς τους και της λειτουργίας τους στο Τμήμα - Ενίσχυση των δομών υποστήριξης και ώθηση για δημιουργία ισχυρών ομάδων εργασίας για τη διεκδίκηση ερευνητικών κονδυλίων. Ενίσχυση της εξωστρέφειας. Ενίσχυση εθνικών και διεθνών επιστημονικών δικτύων. - Αξιοποίηση έμπειρου και αξιόλογου επιστημονικού προσωπικού του Τμήματος (ΙΔΑΧ με αυξημένα προσόντα)

Τμήμα Γεωπονίας Φυτικής Παραγωγής και Αγροτικού Περιβάλλοντος ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΓΕΩΠΟΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ, ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΓΡΟΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Τμήμα Γεωπονίας Φυτικής Παραγωγής και Αγροτικού Περιβάλλοντος

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΓΕΩΠΟΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ, ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΓΡΟΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Στόχοι για το μέλλον Φόρτος εργασίας ανάλογος με τις διδακτικές μονάδες (ΣΤΟΧΟΣ) Συνεχής επικαιροποίηση του προγράμματος σπουδών Ανάπτυξη συστήματος επικοινωνίας με τους αποφοίτους Σύστημα ενίσχυσης της προόδου των φοιτητών με στόχο την άνοδο του βαθμού πτυχίου και τη μείωση του χρόνου φοίτησης Ενίσχυση και ενδυνάμωση των καλών πρακτικών Θετική άποψη των φοιτητών για το διδακτικό έργο του Τμήματος Αυτονομία και αυτοδιοίκηση των Πανεπιστημίων με άμεσο αποτέλεσμα τον καθορισμό του αριθμού των εισακτέων και τη συμμετοχή των Τμημάτων-Σχολών στον καθορισμό των κριτηρίων επιλογής των φοιτητών.

Τμήμα Γεωπονίας Φυτικής Παραγωγής και Αγροτικού Περιβάλλοντος ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΓΕΩΠΟΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ, ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΓΡΟΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Τμήμα Γεωπονίας Φυτικής Παραγωγής και Αγροτικού Περιβάλλοντος

Στόχοι του Προγράμματος Σπουδών ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΓΕΩΠΟΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ, ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΓΡΟΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Στόχοι του Προγράμματος Σπουδών Η εκπαίδευση των υποψηφίων γεωπόνων σε προπτυχιακό επίπεδο στοχεύει στην παραγωγή αποφοίτων ΜΕ ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΓΕΩΠΟΝΟΥ και λαμβάνει υπόψη τις σύγχρονες τάσεις για ολοκληρωμένη παραγωγή στο πλαίσιο ολοκληρωμένης ανάπτυξης με ανάδειξη του ρόλου όλων των γνωστικών αντικειμένων που θεραπεύονται στο Τμήμα.

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΓΕΩΠΟΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ, ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΓΡΟΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Καλές πρακτικές Πρακτική άσκηση Φοιτητών Υποχρεωτική (εργαστηριακή - πειραματική) Ατομική Πτυχιακή εργασία Μαθήματα στο Αγρόκτημα …………… Ενεργοποίηση συστήματος e-class (ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης) Αξιολόγηση εκπαιδευτικής διαδικασίας ( μαθήματος – Διδασκόντων – φοιτητών) μέσω Η/Υ Κινητικότητα Φοιτητών (Erasmus, Atlantis, …) Εξοικείωση φοιτητών με νέες τεχνολογίες Συμμετοχή ΥΔ στην εκπαιδευτική διαδικασία (εργαστήρια – φροντιστήρια) Παράρτημα Βιβλιοθήκης με αναγνωστήριο στις εγκαταστάσεις της Σχολής Καθιέρωση ημερίδας υποδοχής πρωτοετών Διοργάνωση εκπαιδευτικών εκδρομών

Αμφιθέατρο Σχολής Γεωπονικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας Τμήμα Γεωπονίας Φυτικής Παραγωγής και Αγροτικού Περιβάλλοντος Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Ημέρα Υποδοχής πρωτοετών Τετάρτη 14 Οκτωβρίου 2009 Αμφιθέατρο Σχολής Γεωπονικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας 9:00 - 09:10: Έναρξη – Χαιρετισμός Προέδρου 9:10 - 13:00 : Ενημέρωση για τη δομή του Πανεπιστημίου και του Τμήματος Γεωπονίας Φυτικής Παραγωγής και Αγροτικού Περιβάλλοντος 13:30 – 15:30 : Ξενάγηση στους χώρους των Εργαστηρίων, στην Αίθουσα Υπολογιστών - Πληροφορικής του Τμήματος και στη Βιβλιοθήκη της Σχολής Γεωπονικών Επιστημών

Εκπαιδευτική Εκδρομή Φοιτητών (Ολλανδία , 29April - 4May 2009 ) ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΓΕΩΠΟΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ, ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΓΡΟΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Εκπαιδευτική Εκδρομή Φοιτητών (Ολλανδία , 29April - 4May 2009 )

Τμήμα Γεωπονίας Φυτικής Παραγωγής και Αγροτικού Περιβάλλοντος ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΓΕΩΠΟΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ, ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΓΡΟΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Τμήμα Γεωπονίας Φυτικής Παραγωγής και Αγροτικού Περιβάλλοντος

ΜΕΣΟΣ ΒΑΘΜΟΣ ΠΤΥΧΙΟΥ (2003-9) : 6,71 ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΓΕΩΠΟΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ, ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΓΡΟΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Φοιτητές ΜΕΣΟΣ ΒΑΘΜΟΣ ΠΤΥΧΙΟΥ (2003-9) : 6,71

Το προσωπικό του Τμήματος ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΓΕΩΠΟΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ, ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΓΡΟΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Το προσωπικό του Τμήματος 23

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΓΕΩΠΟΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ, ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΓΡΟΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Θέματα προβληματισμού σχετικά με την αποτελεσματικότητα και τη βελτίωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας Κίνηση προς Αγρόκτημα Ενίσχυση Εξοπλισμού αιθουσών με πολυμέσα και αίθουσα τηλεδιασκέψεων Τρόπος επιλογής και Προμήθειας συγγραμμάτων Επίπεδο εισερχόμενων φοιτητών Eγκαταστάσεις οριακές για τον αριθμό φοιτητών Χρηματοδότηση - Εξοπλισμός Διδακτικό και βοηθητικό προσωπικό (νέες θέσεις ΔΕΠ + ………)

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΓΕΩΠΟΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ, ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΓΡΟΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Στόχοι για το μέλλον Φόρτος εργασίας ανάλογος με τις διδακτικές μονάδες (ΣΤΟΧΟΣ) Συνεχής επικαιροποίηση του προγράμματος σπουδών Ανάπτυξη συστήματος επικοινωνίας με τους αποφοίτους Σύστημα ενίσχυσης της προόδου των φοιτητών με στόχο την άνοδο του βαθμού πτυχίου και τη μείωση του χρόνου φοίτησης Ενίσχυση και ενδυνάμωση των καλών πρακτικών Θετική άποψη των φοιτητών για το διδακτικό έργο του Τμήματος Αυτονομία και αυτοδιοίκηση των Πανεπιστημίων με άμεσο αποτέλεσμα τον καθορισμό του αριθμού των εισακτέων και τη συμμετοχή των Τμημάτων-Σχολών στον καθορισμό των κριτηρίων επιλογής των φοιτητών.

Τμήμα Γεωπονίας Φυτικής Παραγωγής και Αγροτικού Περιβάλλοντος ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΓΕΩΠΟΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ, ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΓΡΟΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Τμήμα Γεωπονίας Φυτικής Παραγωγής και Αγροτικού Περιβάλλοντος