παρουσίαση ΘΕΡΙΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑΣ ΚΕΡΚΥΡΑΣ Σεπτέμβριος 2013

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ
Advertisements

Εκπαίδευση Leonardo da Vinci. Παράμετροι που λαμβάνονται υπ’ όψη (1) • Η Παραγωγή ασφαλών τροφίμων είναι το αποτέλεσμα ομαδικών προσπαθειών αλλά και κοινωνικής.
« Βελτιστοποιώντας τη χρήση της γνώσης στη διαμόρφωση δημοσίων πολιτικών και στην ανάπτυξη επιχειρηματικής δραστηριότητας. Η στρατηγική σημασία της ανοιχτής.
Σταύρος Χρ. Συνοδινός Σύμβουλος Συστημάτων Ποιότητας Υγείας Αλεξανδρούπολη, Νοέμβριος 2012.
OHSAS – ΕΛΟΤ 1801.
1 “Ανάπτυξη και Εφαρμογή Ολοκληρωμένου Συστήματος για τον Έλεγχο και την Παρακολούθηση των Μονάδων Επεξεργασίας Αστικών Λυμάτων στην Κύπρο, COMWATER” (Δεκέμβριος.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ» ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2011.
ΟΙ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΡΟΤΥΠΟΥ ΕΝ ISO 9001 / 2000
ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ
64o ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΠΕΣΕΔΕ ΓΙΑΝΝΗΣ Π. ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΤΕ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ – ISO 9001
1 Τοπικές δράσεις κοινωνικής ένταξης για ευάλωτες ομάδες Ειδική Υπηρεσία για την Κοινωνική Ένταξη και την Κοινωνική Οικονομία Γεωργία Βικάτου Προϊσταμένη.
Ελληνική Ένωση Διαπιστευμένων Φορέων Επιθεώρησης- Πιστοποίησης ΕΠΟΠΤΕΙΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΔΟΜΙΚΩΝ ΥΛΙΚΩΝ ΜΟΧΛΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ 02 Μαΐου 2011 ΣΑΒΒΑΣ.
Περιβαλλοντική Πιστοποίηση Λιμένων
Το νέο πρότυπο για τη διαχειριστική επάρκεια ΕΛΟΤ 1429 Γρηγόρης Γρηγορόπουλος Καθηγητής ΕΜΠ Εκδήλωση ΣΕΒΕ – ΕΛΟΤ - ΣΜΗΒΕ.
Δρ. ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ ΖΑΝΤΑΝΙΔΗΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Ε.Ε.Δ.Ε - Κ.Ε.Δ.Κ.Ε. – Ι.Μ.Δ.Δ.Α. « Το Μεταβατικό Σύστημα επιβεβαίωσης της διαχειριστικής επάρκειας των Ο.Τ.Α. » Εισηγητής: Γούπιος Γιάννης Δ/ντής Ανάπτυξης.
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ISO9001:2008 Σταύρος Χρ. Συνοδινός Σύμβουλος Συστημάτων Ποιότητας Υγείας Αλεξανδρούπολη, Νοέμβριος 2012.
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ, ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ
ΕΓΚΡΙΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΕΣΠΑ.
Ορθές Πρακτικές Διανομής Φαρμάκων
Α’ Λυκείου | Υπ. Καθηγητής: Μαραγκός Ι.Γεώργιος
Ολοκληρωμένες Συμβουλευτικές Υπηρεσίες Αγροτικού Τομέα Agribusiness consulting and marketing services.
Η Νέα Προσέγγιση: Νομοθεσία και Πρότυπα
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΕΛΟΤ ΕΝ ISO 9001: 2008
ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΣΑΜΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ - ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
Understanding the Business Έκδοση 1.0 / ΔΟΜΗ ΣΔΠ κατά ISO 9001 :2000 Επίπεδο I: ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Επίπεδο II: ΚΡΙΣΙΜΕΣ ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ (υποστήριξη.
ΑΘΗΝΑ 8 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2005 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΚΠΣ η ΕΠΙΤΡΟΠΗ.
Ε.Π. ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Προγράμματα Εκσυγχρονισμού των Επιχειρήσεων 24 Ιουνίου 2009.
Ημερίδα REACH & CLP, Αθήνα Νομοθεσία REACH & CLP – το στήσιμο του οικοδομήματος Δημήτριος Τσίχλης Δ/νση Περιβάλλοντος.
Η Διαχείριση Ποιότητας σαν Εργαλείο Διοίκησης Επιχειρήσεων Θ.ΒΛΑΧΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΜΕΤΑΛΛΕΙΩΝ – ΜΕΤΑΛΛΟΥΡΓΟΣ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Εσπερίδα Ε.Μ.Π.
ΒΟΛΟΣ 21/03/ Νέα νομοθεσία χημικών Reach – πρώτη φάση εφαρμογής Δημήτρης Τσίχλης Δ/νση Περιβάλλοντος Γ.Χ.Κ.
ΑΘΗΝΑ 5 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2006 ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΚΠΣ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΑΡΚΕΙΑΣ ΔΙΚΑΙΟΥΧΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ
ΟΙ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΕΣ ΤΟΥ ΟΔΥΣΣΕΑ
Αθανάσιος Καλλιγέρης MSc
ISO 9001:2000 / Απαιτήσεις 5. Ευθύνη της Διοίκησης 5
Ημερίδα 4 Πορεία των διαδικασιών Διασφάλισης της ποιότητας 15 Νοεμβρίου 2012.
ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΥΘΗΝΗ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ Ο προγραμματισμός είναι η πρώτη λειτουργία του μάνατζμεντ. Έχει μελλοντοστρεφή χαρακτήρα, προσφέρει κατεύθυνση.
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας. Tο κεντρικό ζητούμενο ενός συστήματος διοίκησης και διαχείρισης των υπηρεσιών Μακροχρόνιας Φροντίδας.
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΡΓΟΥ ΔΡ. Α. ΡΑΦΑΗΛΙΔΗΣ ΤΜ. ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΕΙ ΔΥΤ. ΕΛΛΑΔΑΣ.
ΜΑΘΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ (Δ.Ο.Π) ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ.
ΜΑΘΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ (Δ.Ο.Π) ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ.
Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Μακεδονίας - Θράκης ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΑΡΚΕΙΑΣ ΔΙΚΑΙΟΥΧΩΝ.
Επίσημος ορισμός Ποιότητας (πρότυπο ISO 8402) Σύνολο χαρακτηριστικών μιας οντότητας για την ικανοποίηση εκφρασμένων και συνεπαγόμενων αναγκών. Αντικείμενο.
ΠΟΙΟΤΗΤΑ, ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ και ΕΘΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ Δρ. Μανώλης Δαμίγος Φυσικοχημικός Βιομηχανικών Διεργασιών Σύμβουλος Συστημάτων Διαχείρισης και Συνέχισης.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΉ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΉ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΌΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΌΣ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΊΟ ΠΟΙΌΤΗΤΑΣ Διοίκηση Ολικής Ποιότητας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας.
Ποιοτικός Έλεγχος Πρώτων Υλών Ενότητα 1: Εισαγωγικές Έννοιες Γεώργιος Νταλός, Καθηγητής, Τμήμα Σχεδιασμού & Τεχνολογίας Ξύλου και Επίπλου, T.E.I. Θεσσαλίας.
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 7: Φάσεις προς την πιστοποίηση του Σ.Δ.Π. Διδάσκων: Τσέλιος Δημήτριος, Καθηγητής Εφαρμογών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 1: Εισαγωγή – Ορισμοί.
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας Τμήμα Διοίκησης Συστημάτων Εφοδιασμού
Επιχειρηματικός Σχεδιασμός
ΤΕΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΤΜΗΜΑ Θ. Ε. Κ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Διαχείριση Διακινδύνευσης
ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ (QUALITY SYSTEM)
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 3: Το κόστος της ποιότητας - Βραβεία ποιότητας Διδάσκων: Τσέλιος Δημήτριος, Καθηγητής Εφαρμογών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡIΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ Μεταπτυχιακης Διπλωματικης Εργασιας « Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΑΙΔΕΙΑΣ – ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ».
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών, 28 Μαρτίου 2018
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Εισαγωγή στην έννοια της ποιότητας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

παρουσίαση ΘΕΡΙΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑΣ ΚΕΡΚΥΡΑΣ Σεπτέμβριος 2013 παρουσίαση ΘΕΡΙΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑΣ ΚΕΡΚΥΡΑΣ Σεπτέμβριος 2013 ΜΑΡΙΑ ΜΑΝΕΤΟΥ – ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΦΥΣΙΚΟΣ, MSc ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ

παρουσίαση – Μαρία Μανέτου ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ISO 9001:2008 πεδίο πιστοποίησης: ανάπτυξη και υποστήριξη διαχειριστικών συστημάτων, σχεδιασμός, παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών – εκπόνηση μελετών, διαχείριση εθνικών και ευρωπαϊκών προγραμμάτων, εκπαίδευση, έρευνα αγοράς, δημιουργία εταιρικών φυλλαδίων Σύμβουλος Επιχειρήσεων Επιθεωρητής Συστημάτων Διαχείρισης Υλοποίηση άνω των εκατό (100) έργων πιστοποίησης, διαχείρισης έργου και ευρωπαϊκών προγραμμάτων σε δημόσιους και ιδιωτικούς οργανισμούς

συστήματα διαχείρισης στα λιμάνια ISO 17025 ISO 9001 ISO 17025 ISO 14001 ISO 14001 ISO 9001 PERS ISO 17020 OHSAS 18001 ΕΛΟΤ 1429 ISO 9001 ISO 17025

ενιαίο σύστημα διαχείρισης ΕΛΟΤ 1429 ISO 14001 ISO 9001 PERS ISO 17020 ISO 17025 OHSAS 18001 ISO 9001 ISO 17025

πιστοποιήσεις σε λιμάνια (ενδεικτικά) ISO 9001 Πειραιάς Θεσσαλονίκη Ηγουμενίτσα Ραφήνα ISO 14001 Πειραιάς PERS Κέρκυρα Βόλος Ηγουμενίτσα Καβάλα Άβδηρα ΕΛΟΤ 1429 Ραφήνα

σύστημα διαχείρισης ποιότητας: βασικά «συστατικά» δέσμευση της Διοίκησης λήψη αποφάσεων με τεκμηριωμένα στοιχεία εστίαση στις διαδικασίες προτεραιότητα στον πελάτη / χρήστη συνεχής βελτίωση δέσμευση & συμμετοχή όλων των εργαζομένων

πιστοποίηση Η πιστοποίηση ενός οργανισμού, υποδεικνύει την εφαρμογή συγκεκριμένων διαδικασιών οι οποίες συμμορφώνονται με τις απαιτήσεις κάθε προτύπου, τον έλεγχο των διεργασιών και άρα τη διασφάλιση σταθερής ποιότητας (επαναλήψιμης της προδιαγεγραμμένης) των παραγόμενων υπηρεσιών

εστίαση στον πελάτη/χρήστη Η Διοίκηση πρέπει να εξασφαλίσει ότι προσδιορίζονται οι απαιτήσεις των πελατών /χρηστών και ότι ικανοποιούνται, με σκοπό την αύξηση της ικανοποίησής τους Προσδιορισμός αναγκών και προσδοκιών πελατών / χρηστών Βελτίωση διεργασιών Αύξηση ικανοποίησης πελατών Απαιτήσεις / Νομοθεσία Ικανοποίηση πελατών / χρηστών

σε τι χρησιμεύει το ISO 9001:2008; Χρειάζεται να αποδείξει την ικανότητά του να παρέχει με συνέπεια ένα προϊόν ή υπηρεσία ικανοποιώντας τις απαιτήσεις των πελατών του, καθώς επίσης και τις εφαρμόσιμες κανονιστικές απαιτήσεις και Σκοπεύει να αυξήσει την ικανοποίηση των πελατών μέσω αποτελεσματικής εφαρμογής του συστήματος, συμπεριλαμβάνοντας διεργασίες για τη διαρκή βελτίωση του συστήματος και για τη διασφάλιση της συμμόρφωσης με τις απαιτήσεις των πελατών, καθώς επίσης και τις εφαρμόσιμες κανονιστικές απαιτήσεις

σε τι χρησιμεύει το ΕΛΟΤ 1429:2008; Το Ελληνικό Πρότυπο ΕΛΟΤ 1429 καθορίζει τις απαιτήσεις για ένα Σύστημα Διαχειριστικής Επάρκειας στις περιπτώσεις όπου ένας οργανισμός: Χρειάζεται να αποδείξει την ικανότητά του να υλοποιεί έργα με αποτελεσματικότητα και αποδοτικότητα, ικανοποιώντας το εθνικό και κοινοτικό δίκαιο

σε τι χρησιμεύει το OHSAS 18001:2007; Χρειάζεται να αποδείξει ότι εφαρμόζει αναγνωρισμένα υγιεινή και ασφάλεια στη λειτουργία του, τηρώντας μέτρα προστασίας και ικανοποιώντας τους εθνικούς και ευρωπαϊκούς κανονισμούς

σε τι χρησιμεύει ΤΟ ISO 14001:2004; Χρειάζεται να αποδείξει την ικανότητά του να εντοπίζει τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις, να ενσωματώνει περιβαλλοντικές πολιτικές, να εναρμονίζεται με την ευρωπαϊκή και εθνική νομοθεσία για την προστασία του περιβάλλοντος

κύκλος του DEMING Κύριο μοντέλο ¨προσέγγισης¨ ενός συστήματος διαχείρισης αποτελεί ο κύκλος του Deming και έχει ως στόχο τη συνεχή βελτίωση της επίδοσης των διεργασιών

οι απαιτήσεις των προτύπων ποιότητας 1 Σύστημα διαχείρισης ποιότητας 2 Ευθύνη της Διοίκησης 3 Διαχείριση πόρων 4 Υλοποίηση προϊόντος 5 Μέτρηση, ανάλυση & βελτίωση

απαιτήσεις για την τεκμηρίωση Εγχειρίδιο Ποιότητας Διαδικασίες Περιγραφές Θέσεων Εργασίας Οδηγίες Εργασίας Αρχεία Νομοθεσία

τα νέα στοιχεία που «εισέρχονται» στην καθημερινότητά μας Τυποποιημένες διαδικασίες, παρακολούθηση, βελτίωση Δείκτες ποιότητας: μετρήσιμοι στόχοι και παρακολούθηση Συμβούλιο Ποιότητας Υπεύθυνος / Ομάδα Ποιότητας Εσωτερικοί Επιθεωρητές Εσωτερικές Επιθεωρήσεις Καταγραφή αστοχιών και διορθωτικές ενέργειες Μέτρηση ικανοποίησης χρηστών – στατιστική ανάλυση Διαχείριση παραπόνων

πλεονεκτήματα εφαρμογής ενιαίου συστήματος διαχείρισης στα λιμάνια Βελτίωση εσωτερικής οργάνωσης: τυποποίηση διαδικασιών, επαναληψιμότητα, ιχνηλασιμότητα ISO 9001: βασική πλατφόρμα ανάπτυξης Συστημάτων Διαχείρισης - υποστηρίζεται η ολοκλήρωση και η ενοποίηση όλων των συστημάτων (κοινές διαδικασίες ποιότητας & βελτίωσης, διαδικασίες προμηθειών, κλπ.) Συνεχής ανάπτυξη και εφαρμογή βελτιώσεων των διεργασιών (continuous improvement) ολόκληρου του Οργανισμού, βασιζόμενη σε αντικειμενικές μετρήσεις Ανανέωση των καναλιών επικοινωνίας για τη διάχυση της πληροφορίας μεταξύ Διοίκησης και προσωπικού, Οργανισμού και Φορέων/Αρχών, Οργανισμού και πελατών/χρηστών/ενδιαφερόμενων μερών/κοινωνίας Επιβράβευση του προσωπικού για τη συμμετοχή του μέσω της πιστοποίησης Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και ισχυροποίηση της θέσης και αξίας στη σύναψη συνεργιών σε διεθνές επίπεδο - συμμετοχή σε ευρωπαϊκά προγράμματα Προβολή στην τοπική, ευρωπαϊκή και διεθνή κοινωνική ομάδα

IF YOU CAN’T THEN YOU MUST ANTHONY ROBBINS ο στόχος της ζωής του ανθρώπου γίνεται και τρόπος ζωής του Μαχάτμα ΓΚΑΝΤΙ IF YOU CAN’T THEN YOU MUST ANTHONY ROBBINS

στοχοθεσία Α. ΧΡΟΝΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ

στοχοθεσία Β. ΠΟΙΟΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ

στοχοθεσία Γ. ΠΟΙΟΤΙΚΟΙ & ΠΟΣΟΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ

παρακολούθηση στόχων ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ ΕΙΣΕΡΧΟΜΕΝΩΝ: ΧΡΟΝΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ 75% ΣΕ 0-2 ΗΜΕΡΕΣ ΔΙΑΝΟΜΗ Συνολική πορεία του στόχου στη διάρκεια της τριετίας 2010 – 2011 - 2012

παρακολούθηση στόχων ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ: ΧΡΟΝΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ 75% ΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΕΝΤΟΣ 15-30 ΗΜΕΡΩΝ (ΤΕΛΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ) Συνολική πορεία του στόχου στη διάρκεια της τριετίας 2010 – 2011 - 2012

IF YOU CAN’T THEN YOU MUST Tony ROBBINS

ερωτηματολόγια

στατιστική ανάλυση

στατιστική ανάλυση

στατιστική ανάλυση Τι γνώμη έχετε για τη καθαριότητα στο λιμάνι; ΔΕΙΓΜΑ: 423 επιβάτες ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ: 14% ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΑ: 46% ΜΕΤΡΙΑ: 31% ΜΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΑ: 6% ΜΗ ΑΠΟΔΕΚΤΑ: 3% ΣΤΟΧΟΣ (75%): 60% ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΙ ΕΠΙΒΑΤΕΣ – 40% ΜΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΙ ΕΠΙΒΑΤΕΣ

στατιστική ανάλυση Πόσο εύκολη ήταν η πρόσβασή σας στο λιμάνι; (επαρκής σήμανση με πινακίδες ένδειξης για λιμάνι και parking) ΔΕΙΓΜΑ: 437 επιβάτες ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ: 36% ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΑ: 43% ΜΕΤΡΙΑ: 16% ΜΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΑ: 5% ΜΗ ΑΠΟΔΕΚΤΑ: 1% ΣΤΟΧΟΣ (75%): 79% ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΙ ΕΠΙΒΑΤΕΣ – 22% ΜΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΙ ΕΠΙΒΑΤΕΣ

Σαν βγεις στον πηγαιμό για την Ιθάκη, να εύχεσαι να΄ναι μακρύς ο δρόμος, γεμάτος περιπέτειες γεμάτος γνώσεις. Τους Λαιστρυγόνας και τους Κύκλωπας, το θυμωμένο Ποσειδώνα μη φοβάσαι, Τέτοια στο δρόμο σου ποτέ σου δε θα βρεις, αν μεν η σκέψις σου υψηλή, αν εκλεκτή συγκίνησις το πνεύμα και το σώμα σου αγγίζει. Τους Λαιστρυγόνας και τους Κύκλωπας, τον άγριο Ποσειδώνα δε θα συναντήσεις, αν δεν τους κουβανείς μες στην ψυχή σου, αν η ψυχή σου δεν τους στήνει εμπρός σου. Να εύχεσαι να ΄ναι μακρύς ο δρόμος. ... Πάντα στο νου σου να ΄χεις την Ιθάκη. Το φθάσιμον εκεί είν’ ο προορισμός σου. Αλλά μη βιάζεις το ταξίδι διόλλου. Καλλίτερα χρόνια πολλά να διαρκέσει’ και γέρος πια ν’ αράξεις στο νησί, πλούσιος με όσα κέρδισες στο δρόμο, μη προσδοκώντας πλούτη να σε δώσει η Ιθάκη. Η Ιθάκη σε έδωσε το ωραίο ταξείδι. Χωρίς αυτήν δε θα ΄βγαινες στο δρόμο. Αλλά δεν έχει να σε δώσει πια. Κι αν πτωχική τη βρεις, η Ιθάκη δε σε γέλασε. Έτσι σοφός που έγινες, με τόση πείρα, ήδη θα το κατάλαβες οι Ιθάκες τι σημαίνουν. Ιθάκη, Καβάφης

Σας ευχαριστώ για την προσοχή σας Μαρία Μανέτου manetou@gmail.com κ 6970 02 97 80 τ/φ 210 98 34 413