Πρωτοβουλίες της Intel για την Εκπαίδευση στον 21ο αιώνα Νίκος Παναγιωτίδης Διευθυντής Ανάπτυξης Intel Ελλάς Α.Ε.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΚΕΑ - Λονδίνο 14/02/2011 ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Νίκη Λαμπροπούλου * Σοφία Ντάνη Intelligenesis.eu.
Advertisements

« Βελτιστοποιώντας τη χρήση της γνώσης στη διαμόρφωση δημοσίων πολιτικών και στην ανάπτυξη επιχειρηματικής δραστηριότητας. Η στρατηγική σημασία της ανοιχτής.
ΠΕΛΑΤΟΚΕΝΤΡΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ Νίκος Τσάμης Γ. Διευθυντής Μηχανικός Η/Υ & Πληροφορικής, ΜΒΑ Επενδύσεις σε Νέες Τεχνολογίες.
Σωματείο «Επιχειρηματικότητα Νέων»/ Junior Achievement Greece
Επιμόρφωση Β΄ επιπέδου στην παιδαγωγική αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Νότα Σεφερλή
Στρατηγική & Σχέδιο Δράσης για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση ---- Εναρμόνιση με την Ψηφιακή Στρατηγική της Χώρας Υπουργείο Διοικητικής.
ΕΝΑ ΑΓΝΩΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ Το μέλλον έρχεται προς το παρόν με ιλιγγιώδη ταχύτητα. Κάθε πρόβλεψη είναι αδύνατη. Μιχάλης Δερτούζος Διακεκριμένος καθηγητής στο.
Αλέξανδρος Σαχινίδης, ΜΒΑ, Ph.D. ΙΟΥΝΙΟΣ 2009
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ Ημερίδα για Έργα Ευρωπαϊκού Κοινωνικού Ταμείου 12 Δεκεμβρίου 2008 ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ Ημερίδα.
Γ΄ ΚΠΣ ( ): ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ Χρηματοδότηση ΕΚΤ & Εθνικοί πόροι Έγινε σημαντική προσπάθεια ενίσχυσης και αναβάθμισης της ΤΕΕ & στη συνέχεια των ΕΠΑΛ,
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΧΑΤΖΗΦΩΤΕΙΝΟΥ M.Sc. Computation, Univ. of London
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ.  Κ ανένα παιδί απ’ έξω  Ό λα τα παιδιά ενταγμένα στη μαθησιακή διαδικασία εκπαιδευτικός συνδιαμορφωτής του υλικού  Ο.
Χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών στη δευτεροβάθμια ελληνική εκπαίδευση Δρ. Σάλτας Βασίλειος, Ιωαννίδου Ευφροσύνη Τμήμα.
Έργα Πληροφορικής ΥΠΠ Λεύκιου Δοράτη Συντονιστή Κλιμακίου Πληροφορικής.
Ευρυζωνικότητα ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ.
1 Γυναίκες και επιστήμη: μια πρώτη διερεύνηση Λάουρα Αλιπράντη Κύρια Ερευνήτρια, Εθνικό Κέντρο Κοινωνικών Ερευνών.
Ένταξη Νέων Τεχνολογιών στο Εκπαιδευτικό Σύστημα και Άτομα με Αναπηρία
European Commission. 1975: πρώτη δράση της κοινότητας: κινητικότητα φοιτητών Σεπτέμβριος 1980: Δίκτυο Ευρυδίκη Κεντρική Μονάδα & 9 Εθνικές Μονάδες Ανταλλαγή.
“Προετοιμασία του Δασκάλου της Κοινωνίας της Πληροφορίας. Αρχική Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών στις Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας” Πρόταση.
Εκπαιδευτικές Δραστηριότητες στο ΕΚΕΦΕ “Δημόκριτος”
ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών “ Ψηφιακό Περιεχόμενο και Διαδικτυακές Εφαρμογές “ Θ.Καρούνος,
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ικανότητες Εκπαιδευτικών 6 Οκτωβρίου 2014 Caroline Kearney Ανώτερη Υπεύθυνη Έργου και Εκπαιδευτική Αναλύτρια.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Η χρήση των Τ.Π.Ε. κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών Α΄ Λυκείου
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Σεπτέμβριος  Το ΕΚΤ είναι ο εθνικός οργανισμός για την τεκμηρίωση, την πληροφόρηση και την υποστήριξη σε θέματα επιστήμης, έρευνας και τεχνολογίας.
Άννα Μίχου 1 ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΕΛΛΑΔΑΣ ΤΜΗΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Ο Ρόλος του μηχανικού από την κρίση στην ανάπτυξη Άννα Μίχου Ηλεκτρολόγος Μηχανικός.
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Burnout Εκπαιδευτικών
Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση
Ψηφιακό Χάσμα O αναλφαβητισμός στον 21 ο αι. 15 Μαρτίου 2010 Ντέπη Τζιμέα Δ/νση Εταιρικής Επικοινωνίας.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Ενίσχυση της έρευνας στο “ΕΠ. Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση ” Νίκος Μαρούλης, Logotech AE Καρδίτσα 18 Σεπτεμβρίου 2008.
Α.Π.Θ. Π.Τ.Δ.Ε. Π.Μ.Σ Επιστήμες της Αγωγής-Κατεύθυνση Διδακτική των Φυσικών Επιστημών και Νέες Τεχνολογίες Διερεύνηση εφαρμογής.
Η Διδασκαλία των ΤΠΕ στα Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ
Ν. Δημητριάδης/ STRATIS ΕΠΕ 1 13 Μαϊου Η Προοπτική της Ευρυζωνικότητας στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας 1 10 Μαϊου Αμφιλοχία «Αξιοποίηση της.
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΘΕΜΑ «ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ» ΚΑΝΤΑΡΕΛΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ.
ΕΚΕΦΕ «Δημόκριτος» Ινστιτούτο Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών Κοινωνία της Πληροφορίας & Τεχνητή Νοημοσύνη Δρ. Κωνσταντίνος Δ. Σπυρόπουλος Δντής Έρευνας.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
…………………………………………………………. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ Το κλειδί για τη δια βίου μάθηση 14 – 16 Ιουνίου 2006 Goethe-Institut Athen Μαθαίνοντας δια βίου Βιβλιοθήκες.
Μεταφορά ενός Ερευνητικού Εργαστηρίου στη Σχολική Αίθουσα για τη Διδασκαλία των Φ.Ε. Η περίπτωση του Εκπαιδευτικού Αστρονομικού Εργαστηρίου ΕΥΔΟΞΟΣ Ανδρικόπουλος.
ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών “One Laptop Per Child “ Επιτροπή πρωτοβουλίας για την ελληνοποίηση του.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Ασύρματα δίκτυα στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Κοινωνία της Πληροφορίας» ΑΒΕΡΚΙΟΣ ΒΑΦΕΙΑΔΗΣ ΕΥΔ ΕΠ Κοινωνία της Πληροφορίας Αθήνα,
ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Δομιστική προσέγγιση (Ι)
Αναλυτικά Προγράμματα για τα Δημόσια Σχολεία της Κυπριακής Δημοκρατίας Σεμινάρια Σεπτεμβρίου 2010 Κουτσίδης Γιώργος 1.
1ο γενικο λυκειο μαρκοπουλου
Κατάρτιση Στελεχών ΟΤΑ σε θέματα ΤΠΕ: Ηλεκτρονική Μάθηση Λάζαρος Μεράκος Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Ημερίδα : «Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση » Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία.
ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΕΠΘ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΧΑΣΜΑΤΟΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΘΩΜΑΣ ΣΦΗΚΟΠΟΥΛΟΣ.
1. Ποιοτική Αναβάθμιση της Εκπαίδευσης στην Κύπρο
Καθ. Γκρίτζαλης Στέφανος Ειδικός Γραμματέας Διοικητικής Μεταρρύθμισης
ΟΙ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΨΥΧΑΡΗΣ
Ο Διαδραστικός Πίνακας ως διδακτικό εργαλείο Από τη βιβλιογραφία προκύπτουν μια σειρά από οφέλη από τη χρήση του ΔΠ τα οποία αφορούν τον εκπαιδευτικό,
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΑΠΟ ΠΑΙΔΙΑ (ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ/ΠΡΟΪΟΝ/0311/22) Έρευνα για αξιολόγηση λογισμικού Engino KidCAD για τη χρήση του.
Ηλεκτρονική μάθηση Σύμφωνα με έγκυρες ερευνητικές μελέτες, η αγορά προϊόντων και υπηρεσιών ηλεκτρονικής μάθησης προβλέπεται παγκοσμίως να φθάσει στο επίπεδο.
Δικαιούχος φορέας Συμπράττοντες φορείς ● Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στις αρχές παιδαγωγικής αξιοποίησης των ΤΠΕ, καθώς και στην απόκτηση.
1 company profile |. Η CloudU, είναι μια δυναμικά αναπτυσσόμενη σύγχρονη Ελληνική Εταιρεία με πολύπλευρες δραστηριότητες στους τομείς των Τηλεπικοινωνιών.
Aθήνα,16 Νοεμβριου Η Στρατηγική της Έξυπνης Εξειδίκευσης Συνδέει: την έρευνα και καινοτομία με την οικονομική ανάπτυξη με νέους τρόπους όπως είναι.
Έργο Παιδαγωγικής, κλάδοι, βασικοί παιδαγωγικοί όροι Έργο Παιδαγωγικής: να βοηθήσει το παιδί και τον έφηβο να διανύσει ομαλά την εξελικτική του πορεία.
ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ για το μάθημα της ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Αθήνα, 1-2 Απριλίου 2005
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
ΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
«Επιμόρφωση εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και την εφαρμογή των ΤΠΕ στη διδακτική πράξη» Έλενα Βλαχογιάννη
1η περΙοδος επιμΟρφωσης Β1 επιπΕδου Τ.Π.Ε., ΜΑΪος – ΙοΥνιος 2017
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πρωτοβουλίες της Intel για την Εκπαίδευση στον 21ο αιώνα Νίκος Παναγιωτίδης Διευθυντής Ανάπτυξης Intel Ελλάς Α.Ε.

2 Σύντομη Agenda  Intel και Πρωτοβουλίες Παιδείας  Περιβάλλοντα e-Εκπαίδευσης  Φορητός Μαθητικός Η/Υ Classmate PC  Βέλτιστες Πρακτικές & Στρατηγικές Επιλογές

3 Εκτός από την Intel που ξέρετε...  Έτος Ίδρυσης: 1968  Έμψυχο Δυναμικό:  Κύκλος Εργασιών: 35,3 δις $ (2006)  Δαπάνη Έρευνας: 5,9 δις $ (2006)  Προϊόντα και Υπηρεσίες : > 450  #7 ο πιο αναγνωρίσιμη εταιρεία  Δραστηριοποίηση σε >200 χώρες  Νόμος του Moore

4 Πρωτοβουλία Intel® World Ahead  Πρόσβαση στις ευκαιρίες του 21 ου αιώνα για ακόμα 1 δις ανθρώπους  Χωρίς τεχνολογικούς συμβιβασμούς  Διαθέσιμη σε όλους

5 Συνιστώσες Intel® World Ahead

6 Το ενδιαφέρον μας για την Παιδεία Εταιρική Κοινωνική ΕυθύνηΕταιρική Κοινωνική Ευθύνη: Η παιδεία αποτελεί κύρια προτεραιότητα των πρωτοβουλιών Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της Intel Τεχνολογική παιδεία:Τεχνολογική παιδεία: πολίτες με υψηλό επίπεδο τεχνολογικής παιδείας αποτελούν παράγοντα ανταγωνιστικότητας μέσω εφαρμογής καινοτόμων προϊόντων και υπηρεσιών. Έμψυχο ΔυναμικόΈμψυχο Δυναμικό : Για τον κλάδο της υψηλής τεχνολογίας οι εργαζόμενοι με σύγχρονες δεξιότητες εκπαίδευσης αποτελούν ακρογωνιαίο λίθο Υψηλή ΖήτησηΥψηλή Ζήτηση: Ο τομέας της εκπαίδευσης απότελεί έναν εκλεκτικό πελάτη που απαιτεί τις βέλτιστες τεχνολογικές λύσεις.

7 Οι πρωτοβουλίες μας στην Παιδεία Intel® TeachIntel® Teach: Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών σε δεξιότητες TΠΕ.  4 Εκ εκπαιδευτικοί 40 χώρες (2006)  9 εκ εκπαιδευτικοί (2011) Intel® Learn:Intel® Learn: εξοικείωση μαθητών με τεχνολογίες ΤΠΕ στις αναπτυσσόμενες χώρες  Βραζιλία, Χιλή, Κίνα, Αίγυπτος, Χιλή, Ινδία, Ισραήλ, Μεξικό, Τουρκία, Ρωσία) Intel Higher Education ProgramIntel Higher Education Program  Ερευνητική συνεργασία με ΑΕΙ  Τεχνολογικό Curriculum  Επιχειρηματική Ανάπτυξη  Φοιτητικά Προγράμματα Υποτροφίες Νέων Επιστημόνων Intel® Science Talent SearchΥποτροφίες Νέων Επιστημόνων Intel® Science Talent Search Δίκτυο Σχολείων Intel® Schools of DistinctionΔίκτυο Σχολείων Intel® Schools of Distinction

8 Εκπαιδευτικές Πρωτοβουλίες 1:1 Μαθητικοί Η/Υ :40 Πιλοτικά Έργα ΒραζιλίαΝιγηρίαΜεξικόΙνδία  Συνεργασία με εκπαιδευτικούς φορείς σε 70+ εγκαταστάσεις 1:1 με «κλασσικούς» Η/Υ σε ώριμες και αναπτυσσόμενες αγορές

9 Περιβάλλον e-Εκπαίδευσης Κύρια συστατικά Βέλτιστα Πρότυπα

10 Περιβάλλον e-Εκπαίδευσης Συστατικά e-Εκπαίδευσης Τεχνολογία Ευρυζωνικότητ α Επαγγελματικ ή Κατάρτιση Ψηφιακό Περιεχόμενο Σύγχρονες Μέθοδοι Διδασκαλίας Intel® Teach WiMax Intel® Centrino™ Intel® Learn

11 Τεχχνολογία Ευρυζωνικότητα Επαγγελματική Κατάρτιση Σϋγχρονες Μέθοδοι Διδασκαλίας Ψηφιακό Περιεχόμενο Επαγγελματικ ή Κατάρτιση Ευρυζωνικότητ α Σύγχρονες Μέθοδοι Διδασκαλίας Συστατικά e-Εκπαίδευσης Τεχνολογία

12 Βασικές ΤΠΕ Εργαστήρια e-Eκπαίδευση σε Τάξη e-Εκπαίδευση 1:1 Τεχχνολογία Ευρυζωνικότητα Επαγγελματική Κατάρτιση Σϋγχρονες Μέθοδοι Διδασκαλίας Ψηφιακό Περιεχόμενο Περιβάλλοντα e-Eκπαίδευσης > 25:1 Πλήρης Ευρυζωνικότητα (WiFi, WiMAX) Καθηγητής Εργαστηρίου Μαθητοκεντρική Εκπαίδευση Πλήρης Ενσωμάτωση Διεξοδικού Ψηφιακού Περιεχόμενου ~ 10:1 Κοινόχρηστοι Η/Υ στις τάξεις (~ 5:1) Φορητοί Η/Υ (1:1) Ασύρματο Δίκτυο στην τάξη Dialup Περισσότεροι Δάσκαλοι, καλύτερη κατάρτιση Πλειοψηφία Δασκάλων διεξοδική κατάρτιση Διδασκαλία με Εγασίες Ομαδική Εργασία Μερική Ενσωμάτωση Ψηφιακού Περιεχόμενου Εκμάθηση Η/Υ Ενσύρματα Εργαστήρια Εκπαιδευτική Αξία

13 e-Εκπαίδευση 1:1 – Το Ιδεώδες ΒιβλιοθήκεςΆλλα ΣχολείαΔάσκαλοιΠεριεχόμενοOnline Κοινότητες Προσωποποιημένη Εκπαίδευση Μάθηση οπουδήποτε-οποτεδήποτε μέσω laptop Πρόσβαση σε δομημένη και ad-hoc πληροφορία Στην τάξηΕκτός...Οπουδήποτε

14 Ο φορητός Η/Υ Classmate PC Ένα πλήρες φορητό εκπαιδευτικό βοήθημα/εργαλείο  Με ανθεκτική κατασκευή υψηλής αντοχής, έτοιμο για καθημερινή «παιδική» χρήση  Με εξαιρετικά μικρό μέγεθος που συνεισφέρει στην απροβλημάτιστη λειτουργική και χωροταξική ενσωμάτωση σε περιβάλλον σχολικής τάξης  Εύκολο στην μεταφορά, ελαφρύ και με συνολική εικόνα ίδια με αυτή ενός σχολικού βιβλίου

15 Ο φορητός Η/Υ Classmate PC Εξειδικευμένα χαρακτηριστικά για σχολικό περιβάλλον  Eνσωματωμένο πλήρως ελληνοποιημένο λογισμικό διαχείρισης δικτυακής τάξης, και λογισμικό διαδικτυακής και γονικής προστασίας  Προστασία κλοπής μέσω λογισμικού Theft Control και ενσωματωμένου υποσυστήματος TPM)  Ψηφιακή Γραφίδα

16 Ο φορητός Η/Υ Classmate PC Μία λύση με εύκολη υλοποίηση  Ελάχιστες απαιτήσεις σε υποδομή ΤΠΕ χρησιμοποιώντας τεχνολογία WLAN και ασύρματων ad-hoc δικτύων  Με μικροεπεξεργαστή Intel x86 παρέχει την δυνατότητα εκτέλεσης ήδη διαθέσιμου τυποποιημένου λογισμικού, εφαρμογών λειτουργικών συστημάτων και διαδικτυακού περιεχομένου, παρέχοντας ταυτόχρονα πλήρη συμβατότητα με το οικοσύστημα PC.

17 Ο φορητός Η/Υ Classmate PC Με ελληνική προστιθέμενη αξία  Διάθεση αποκλειστικά μέσω ελληνικών εταιρειών κατασκευής Η/Υ (LOEM)  Παραμετροποίηση  Εγκατάσταση Λογισμικού  Διάθεση  Τεχνική Υποστήριξη  Υλικό και Λογισμικό Προστιθέμενης Αξίας

18 Φορητός Η/Υ Classmate PC : πυρήνας αξίας Αξιόπιστο Φορητό Ανθεκτικό - Ελαφρύ Βέλτιστη Απόδοση/Τιμή Επιδόσεις Συμβ. Λογισμικό Μαθητή Ÿ Προσωποποιημένη συνεχής εκπαίδευση Ÿ Βοηθά στην κατανόηση, ενθαρρύνει την κριτική σκέψη Ÿ Συμπληρωματικό Εργαλείο επικοινωνίας με δάσκαλο, συμμαθητή & τοπική κοινωνία Δάσκαλο Ÿ Διευκολύνει την διεξαγωγή διδασκαλία με διαδραστικό περιεχόμενο Ÿ Επίβλεψη & Εποπτεία Ÿ Προσωπική Επαγγελματική εξέλιξη Ÿ Εξοικονόμηση χρόνου Κηδεμόνα Ÿ Διευκολύνει την επικοινωνία και συνεργασία με τον διδάσκοντα Ÿ Διευκολύνει την ενεργό συμμετοχή Διεύθυνση Σχολείων Ÿ Αποτελεσματική Διαχείριση Ÿ Παράγοντας Διαφοροποίησης Κυβέρνηση Ÿ Παρέχει ένα όχημα υλοποίησης πολιτικής ΤΠΕ μέσω μιας αξιόπιστης & δοκιμασμένης πλατφόρμας Core Value Proposition

19 Η ελληνική πραγματικότητα

20 Εκπαιδευτικό Περιεχόμενο στην Ελλάδα : μία σημαντική επένδυση  Πάνω από 96 επίσημοι τίτλοι (e-yliko, pi-schools)  Όλες οι βαθμίδες (Δ/Γ/Λ/ΤΕΕ)  Σημαντικός Όγκος Ενεργών Αδειών Χρήσης  Πλατύ Εύρος Θεματολογίας –Ανθρωπιστικές και Κοινωνικές Επιστήμες –Θετικές Επιστήμες –Ξένες Γλώσσες –Τεχνολογία –Κυκλοφοριακή Αγωγή –Οικιακή Οικονομία  20εκ € έργων σε εξέλιξη

21 Φορητοί Μαθητικοί Η/Υ & Ελλάδα  Ο Φορητός Μαθητικός Η/Υ θα είναι ο συμπληρωματικός και όχι ο μοναδικός Η/Υ για τουλάχιστον 4 στους 10 μαθητές  Οι στοιχειώδεις τεχνολογικές δυνατότητες υπαγορεύουν προσεκτική επιλογή των ηλικιών χρήσης –Οι απόψεις των μαθητών υποβαθμίζονται από “Ενθουσιασμένος/η” (9 ετών) σε “Αποδεκτός” (12 ετών) ακόμα και στις αναπτυσσόμενες χώρες –H “αύρα εντυπωσιασμού” θα είναι εξαιρετικά περιορισμένη

22 Εν τέλει...  Ο φορητός μαθητικός Η/Υ είναι όχημα υλοποίησης, το αποτέλεσμα του οποίου είναι απόλυτα εξαρτημένο από την υποδομή και το περιβάλλον... .... και όχι αυτοσκοπός !!

23 Στρατηγικές Επιλογές  Μοντέλο Βασισμένο σε τυποποιημένες & ευρύτατα διαδεδομένες τεχνολογικές λύσεις  Δυνατότητα υποστήριξης από πολλαπλούς φορείς  Αξιοποίηση ήδη διαθέσιμου εκπαιδευτικού περιεχομένου  Ομαλή και βαθμιαία ενσωμάτωση στην εκπαιδευτική διαδικασία  Μεταλαμπάδευση εμπειρίας από επιτυχείς υλοποιήσεις και αποφυγή πειραματισμών

24 All rights reserved. Intel, the Intel logo, Intel. Leap ahead., and the Intel. Leap ahead. logo are trademarks of Intel Corporation in the U.S. and other countries. *Other names and brands may be claimed as the property of others. Copyright © 2007, Intel Corporation m