Παράγοντες Επιτυχίας για την Υλοποίηση της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

Εταιρεία : Imagination Travel Κλάδος : Ταξιδιωτικό Γραφείο Αριθμός Εργαζομένων : 15
« Βελτιστοποιώντας τη χρήση της γνώσης στη διαμόρφωση δημοσίων πολιτικών και στην ανάπτυξη επιχειρηματικής δραστηριότητας. Η στρατηγική σημασία της ανοιχτής.
ΠΕΛΑΤΟΚΕΝΤΡΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ Νίκος Τσάμης Γ. Διευθυντής Μηχανικός Η/Υ & Πληροφορικής, ΜΒΑ Επενδύσεις σε Νέες Τεχνολογίες.
Αθήνα, Ιούνιος 2014 Nέο Πρόγραμμα 2 Το «ΔΙΑΥΓΕΙΑ» σήμερα  Από τον Οκτώβριο του 2010 δημοσιεύονται στο όλες οι πράξεις.
9ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ GREEK ICT FORUM
ΕΙΔΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ, ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ 14 Δεκεμβρίου 2010, Αθήνα 2η Σύνοδος Διευθυντών.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ» ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2011.
Η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ELDOM Α.Ε.Β.Ε. ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ.
Μετάβαση από BPOS σε Office 365 για υπάρχοντες πελάτες του BPOS
Δήμος Καλαμαριάς Γεωργιάδης Γεώργιος Προϊστάμενος Τμήματος Πληροφορικής
Στρατηγική & Σχέδιο Δράσης για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση ---- Εναρμόνιση με την Ψηφιακή Στρατηγική της Χώρας Υπουργείο Διοικητικής.
Eξειδικευμένες υπηρεσίες internet Κάντε κλικ για την συνέχεια της παρουσίασης.
Σεμινάριο Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας ‘Ψηφιακές Εφαρμογές στην Ηλεκτρονική Πολιτεία: Το πρόγραμμα Ι.M.A.G.I.N.E’ Αναγνωστόπουλος Αχιλλέας Διαμαντοπούλου.
Ν. Σαριδάκης Ημερίδα Τεχνικού Επιμελητηρίου Το ΥΠΕΣΔΔΑ και οι Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών ΝΙΚΟΣ ΣΑΡΙΔΑΚΗΣ Γενική Γραμματεία Δημόσιας.
ΓΡΑΦΕΙΟ ΜΗΧΑΝΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΜΗΧΑΝΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΚΥΡΑΙΩΝ ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΚΥΡΑΙΩΝ.
ΔΗΜΟΣ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΕΥΡΥΖΩΝΙΚΩΝ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΑΓΡΙΝΙΟΥ.
ΜΥΛΩΝΑΣ ΘΕΟΦΙΛΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ CARDISOFT AE ΔΙΠΛ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
Παραδοτέο Ομάδας Εργασίας Ιδ3 Ebusiness Forum Κώστας Τρούλος Καβάλα, 26/11/2008.
Παραδοτέο Ομάδας Εργασίας “Fiber to the Home – Fiber to the Building” e-Business Forum Δημόσια Διαβούλευση Συντονιστές: Αλέξανδρος Καλόξυλος Πανεπιστήμιο.
Δίκτυα Προστιθέμενης Αξίας EDI και Εφαρμογές Ηλεκτρονικού Εμπορίου M-Commerce και οι επιπτώσεις του στο Marketing Δήμητρα Ηλιοπούλου 
ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΝ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΑΡΧΩΝ ΕΝΑΝΤΙ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΣΤΗΝ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ» ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ:ΜΟΧΙΑΝΑΚΗΣ ΚΩΣΤΗΣ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ.
Μέρος Δεύτερο: Το πλαίσιο υλοποίησης Κεφάλαιο 4: Η Ηλεκτρονική κυβέρνηση. Κεφάλαιο 5: Η εκπαίδευση στην ΚτΠ. Κεφάλαιο 6: Το νέο Μοντέλο της απασχόλησης.
Ηλεκτρονικό εμπόριο. Τι ειναι τι ηλεκτρονικό εμπόριο... Η αγορά απο το διαδίκτυο, η εξηπηρέτηση και η συναλλαγή μέσω του υπολογιστή μας.
Ένταξη Νέων Τεχνολογιών στο Εκπαιδευτικό Σύστημα και Άτομα με Αναπηρία
ΔΠΘ, Ξάνθη 17/05/2003. Enterprise Project Management Διαχείριση Έργων με Παρελθόν και Μέλλον Μελίνα Γαλεάδη Information Worker Solutions Marketing Manager.
Η πρόκληση της ευρυζωνικότητας και οι δημόσιες υποδομές της Καθ. Σωκράτης Κ. Κάτσικας ΓΓ Επικοινωνιών Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων
ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών “ Ψηφιακό Περιεχόμενο και Διαδικτυακές Εφαρμογές “ Θ.Καρούνος,
1 Η Ψηφιακή Ελλάδα του Σήμερα.. Νησίδες Πληροφοριακών Συστημάτων Αυτόνομα πληροφοριακά συστήματα Εστιασμένα στις εσωτερικές ή και κάθετες ανάγκες των φορέων.
CONFIDENTIAL Ο ρόλος της Τεχνολογίας στην ανάκαμψη της οικονομίας Μάνος Ραπτόπουλος25 Ιουλίου 2012 Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος SAP Hellas & Cyprus.
Η Διοικητική Μεταρρύθμιση στην Πράξη Προγραμματική Περίοδος ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΤO YΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ 3 Βήματα προς όφελος του Πολίτη.
Σύμφωνα με τον ΣΕΒ, αναμένεται να παρουσιάσουν ζήτηση μέχρι το 2020 Πηγή:
Ο ρόλος της ΚτΠ ΑΕ στην ανάπτυξη της ευρυζωνικότητας Εισηγητής Δρ. Ηλίας Κοντάκος Στέλεχος της ΚτΠ ΑΕ.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
13o GREEK ICT FORUM ( ) Ενότητα 2: «Ψηφιακή Στρατηγική και Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση // Έργα και Υπηρεσίες» Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση στην Ελλάδα.
Παρουσίαση PocketBiz SmartPhone Κωνσταντίνος Τζαβάρας Sales Manager.
Ν. Δημητριάδης/ STRATIS ΕΠΕ 1 13 Μαϊου Η Προοπτική της Ευρυζωνικότητας στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας 1 10 Μαϊου Αμφιλοχία «Αξιοποίηση της.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ Π.Μ.Σ ΔΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ.
Η ένταξη των ψηφιακών βιβλιοθηκών στον χώρο της εκπαίδευσης Επιμέλεια-Παρουσίαση Μαρία-Ειρήνη Καραχάλιου Β Ανδρομάχη Νοτοπούλου Β
ΕΚΕΦΕ «Δημόκριτος» Ινστιτούτο Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών Κοινωνία της Πληροφορίας & Τεχνητή Νοημοσύνη Δρ. Κωνσταντίνος Δ. Σπυρόπουλος Δντής Έρευνας.
ΜΑΘΗΜΑ: ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΕΦΟΔΙΑΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ.  E.R.P μπορούμε να πούμε ότι είναι ένα επιχειρησιακό εργαλείο ελέγχου, παρακολούθησης και συντονισμού των διαδικασιών.
…………………………………………………………. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ Το κλειδί για τη δια βίου μάθηση 14 – 16 Ιουνίου 2006 Goethe-Institut Athen Μαθαίνοντας δια βίου Βιβλιοθήκες.
1 Μαθήματα από την εμπειρία του LGAF (Local Government Application Framework) Μαθήματα από την εμπειρία του LGAF (Local Government Application Framework)
LOGO 12 ο Ετήσιο Συνέδριο Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών 5-6 Οκτωβρίου 2010 Οδυσσέας Ράπτης - Μέλος Δ.Σ. CitiesNet Α.Ε.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ
Κατάρτιση Στελεχών ΟΤΑ σε θέματα ΤΠΕ: Ηλεκτρονική Μάθηση Λάζαρος Μεράκος Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Πανεπιστήμιο Αθηνών.
«Υπηρεσία Υποστήριξης Βιβλιοθηκονόμου και Διαχείρισης, Διάχυσης και Ανάπτυξης Λογισμικών Βιβλιοθηκών» Φωτεινή Ευθυμίου, Δημήτρης Κουής.
Η επιστήμη του Web.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΕΡΓΩΝ ΤΠΕ στη ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ
Καθ. Γκρίτζαλης Στέφανος Ειδικός Γραμματέας Διοικητικής Μεταρρύθμισης
Πως αξιοποιούμε παραγωγικά στην καθημερινή λειτουργία του κράτους τις τεχνολογίες πληροφορικής και επικοινωνιών; Θ.ΚΑΡΟΥΝΟΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ.
Προηγμένες υπηρεσίες προς τους Πολίτες Σταύρος Αλεξάκης Public Sector Lead– Microsoft Hellas.
1 Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση: Στρατηγικές Προτεραιότητες 25 Ιουλίου 2012 Μανούσος Γ. Βολουδάκης Υφυπουργός.
Ελληινκή Βιομηχανία: προς την οικονομία της γνώσης, ΤΕΕ,Αθήνα 3-5 Ιουλίου 2006 ΘΕΜΑ: Η Βιομηχανία Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην.
«Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορικής & Επικοινωνιών για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση και την Τοπική Ανάπτυξη», Ηράκλειο, 5-6 Μαϊου, kedke.ntua.gr 1.
Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορικής και ΕπικοινωνιώνΗράκλειο Κρήτης για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση και την Τοπική Ανάπτυξη5 & 6 Μαϊου 2006 Ανάπτυξη.
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας. Tο κεντρικό ζητούμενο ενός συστήματος διοίκησης και διαχείρισης των υπηρεσιών Μακροχρόνιας Φροντίδας.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΩΣΤΑΣ ΑΓΡΟΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΥΠΗΡΤΕΣΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΚΥΠΡΙΑΚΟΥ.
Ηλεκτρονικές υπηρεσίες επιχειρήσεων / οργανισμών ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6.
Μέρος 1 Εισαγωγή στα Πληροφοριακά Συστήματα. 22/9/20162 Περιεχόμενα  Βασικές έννοιες Πληροφοριακών Συστημάτων  Απαιτήσεις των σύγχρονων επιχειρήσεων.
Συνοπτική Παρουσίαση Ε.Π. «ΚτΠ» Παναγιώτης Γεωργιάδης Αθήνα 9 Νοεμβρίου 2004.
Ευρυζωνικότητα και δημόσια διοίκηση
Πως ενσωματώνουμε στην καθημερινή λειτουργία του κράτους τις νέες τεχνολογίες; Θ.ΚΑΡΟΥΝΟΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Προσβασιμότητα για ΑμεΑ
Ψηφιακά Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Παράγοντες Επιτυχίας για την Υλοποίηση της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Κωνσταντίνος Φρυδάκης Account Manager, Δημόσιος Τομέας Enterprise & Partner Group Microsoft Hellas S.A.

Η εξέλιξη της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Αξία Μετάβαση (νέες διαδικασίες) Ολοκλήρωση (υπάρχουσες διαδικασίες) Συναλλαγή (εύρεση & «αγορά») Προσδοκίες και απαιτήσεις του πολίτη Αλληλεπίδραση (εύρεση) Δημοσίευση (πληροφορίες) Δυνατότητες

Η μετάβαση είναι πολύπλοκη … Δεν υπάρχει επιτυχημένος αλγόριθμος Δεν υπάρχει κίνητρο για την αλλαγή Οι «πελάτες - πολίτες» δεν το απαιτούν (ακόμη) Ζητήματα εμπιστοσύνης (δεδομένων, ασφάλειας, ψηφιακού χάσματος) παραμένουν ακόμη ανοικτά για συζήτηση

… και η τεχνολογία εξελίσσεται Σήμερα Πληκτρολόγιο, «ποντίκι», έμφαση στον Η/Υ Μικρός βαθμός αυτοματοποίησης Αύριο Αξιοποίηση χαρακτηριστικών Τεχνητής Νοημοσύνης: Γραφή, Λόγος, Όραση Έξυπνοι ψηφιακοί βοηθοί στην υπηρεσία μας Ο υπολογιστής δεν είναι το μόνο μέσο πρόσβασης Βοήθεια για Συγκεκριμένες Ομάδες - Agents

Που είμαστε τώρα; Μαύρο κουτί Το όραμα της «Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης» Η πραγματικότητα της «Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης»

Παράγοντες Επιτυχίας (μέσα στο μαύρο κουτί) Δεν υπάρχει επιτυχημένος αλγόριθμος Τι πρέπει να κάνουμε Τι δεν πρέπει να κάνουμε Διεθνείς πρακτικές – μαθήματα επιτυχίας και αποτυχίας … και πως θα ξέρουμε ότι πετύχαμε;

Επιτυχία είναι: Η δημιουργία υπηρεσιών με μοναδικό σημείο επικοινωνίας με τον πολίτη Όλες οι κρατικές υπηρεσίες μπορούν να είναι προσβάσιμες από οπουδήποτε, οποτεδήποτε και από οποιαδήποτε συσκευή (τηλεφωνικά κέντρα, infokiosks, σχολεία, βιβλιοθήκες, ταχυδρομεία, εμπορικά κέντρα, …) Όλες οι υπηρεσίες πρέπει να έχουν κοινό περιβάλλον σε όλα τα επίπεδα και οργανισμούς της κυβέρνησης.

Παράδειγμα: η πύλη Government Gateway (UK) Κεντρικό σημείο πρόσβασης προς όλες τις δημόσιες υπηρεσίες Κλιμακούμενη τεχνολογία για την εξυπηρέτηση 60 εκατ. πολιτών και 3 εκατ. επιχειρήσεων Αναγνώριση ταυτότητας Public Key Infrastructure και ψηφιακές υπογραφές Βασίζεται στην XML - την επίσημη γλώσσα των συστημάτων της Αγγλικής κυβέρνησης

Επιτυχία είναι: Η υποστήριξη Life Events

Παράδειγμα: η πύλη eCitizen (Σιγκαπούρη) Ξεχάστε οργανωτικές δομές Επικεντρωθείτε στην «πολιτο-κεντρική» διαδικασία Οδηγός τα «σημαντικά γεγονότα»

Επιτυχία είναι: η διαχείριση της γνώσης (Knowledge Management) Οι υπάλληλοι της κυβέρνησης έχουν πρόσβαση σε εσωτερικές και εξωτερικές πηγές πληροφοριών όπως επίσης και σε LOB εφαρμογές σχετικές με την περιγραφή/ θέση εργασίας τους. Βέλτιστες πρακτικές υιοθετούνται από όλη τη Διοίκηση.

Παραδείγματα: η διαχείριση της γνώσης στην πράξη Βέλτιστες Πρακτικές: City of Toulouse (Administrative Services over Intranet) National Office of Family Allowances, Belgium (eDocuments) City of Vienna, Austria (Housing Management) Kirklees Metropolitan, UK (Benefits Automation) Danish Finance Ministry (Pensions Automation)

Επιτυχία είναι: Να ωφελείται και η Διοίκηση Προμηθευτές και υπάλληλοι είναι διασυνδεδεμένοι σε συστήματα προμηθειών και πληρωμών με αποτέλεσμα να δημιουργείται ένα «ευρύτερο» σύστημα. Υποστήριξη διαχείρισης καταλόγων, δημοπρασιών και διαγωνισμών

Παραδείγματα: Να ωφελείται και η Διοίκηση Βέλτιστες Πρακτικές Pensylvania State Government (Powerport: government-lead Internet portal, B2G communications, state agencies online) Los Angeles County (Government Market – eProcurement) US Navy (TeleMaintentance System) Australian Government (education infrastructure rollout)

Πως μετράμε την «επιτυχία»; Μετρώντας ότι πρέπει και όχι ότι είναι εύκολο ή μπορεί να μετρηθεί … Μερικοί σωστοί δείκτες: Η συμμετοχή των πολιτών Το αίσθημα «καλύτερης ποιότητας» υπηρεσιών Ο περιορισμός της γραφειοκρατίας Η αποκατάσταση της εμπιστοσύνης του πολίτη στις δημόσιες υπηρεσίες

Πως θα πετύχουμε* Ιεράρχηση των προτεραιοτήτων Προσεκτική επιλογή των τεχνολογιών Τήρηση των χρονοδιαγραμμάτων Αποτελεσματική διαχείριση κονδυλίων – το κυνήγι της τεχνολογίας Συνεχής εμπλοκή του πολίτη * ΟΟΣΑ http://www.publications.parliament.uk/pa/cm199900/cmselect

Πως μπορούμε να βοηθήσουμε Πρωτοποριακή τεχνολογία λογισμικού Η πλατφόρμα για το Internet Στρατηγικές πρωτοβουλίες για την ηλεκτρονική διακυβέρνηση Οι καλύτερες λύσεις… … και οι συνεργάτες που θα τις υλοποιήσουν Η διεθνής εμπειρία σε έργα ηλεκτρονικής διακυβέρνησης Η δέσμευση μας για το Δημόσιο Τομέα

Σε κάθε βήμα της μετάβασης Ανοιχτά πρότυπα, αποδεκτά από τη βιομηχανία πληροφορικής Υποδομή πληροφορικών δικτύων Δημιουργία του online πολίτη Ανάπτυξη του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου Δημιουργία σημείων επικοινωνίας με τον πολίτη Ανάπτυξη εφαρμογών για τις συναλλαγές του πολίτη με την e-Πολιτεία

Το Όραμά μας …μία κυβέρνηση που ενισχύει τον πολίτη χωρίς αποκλεισμούς η διάθεση της τεχνολογικής πλατφόρμας, την οποία θα μπορούν να αξιοποιήσουν οι κυβερνήσεις για την ανάπτυξη χαμηλού κόστους αλλά υψηλής αποτελεσματικότητας λύσεων, στο επίκεντρο των οποίων βρίσκεται πάντα ο πολίτης

confryd @ microsoft . com Delivering on the e-Government Vision www.microsoft.com/europe/industry/government confryd @ microsoft . com © 2002 Microsoft Corporation, Κωνσταντίνος Φρυδάκης, «Τρέχουσες Εξελίξεις στην Κοινωνία της Πληροφορίας» Απρίλιος 2002