"Ελληνικά Ακαδημαϊκά Ηλεκτρονικά Συγγράμματα και Βοηθήματα"

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση εκπαιδευτικού σεναρίου Νότα Σεφερλή
Περιγράφοντας την ως σήμερα πορεία της έρευνας … Πρακτικές δημιουργίας διδακτικού υλικού στην εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση Χαρτοφύλακα Τόνια Υποψήφια δρ. ΕΑΠ.
5η Επιστημονική ημερίδα ΚΕΒΕΠ: «Ανάπτυξη βιβλιοθηκών/κέντρων πληροφόρησης εν μέσω οικονομικής κρίσης» Ανδρέας Κ. Ανδρέου.
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΕΚΠΑ
Απογραφικά Δελτία - Ερωτηματολόγιο Αξιολόγησης Μαθήματος/Διδάσκοντα
ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ «ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ» ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΥΠΟΔΟΜΗΣ ΤΟΥ Τ.Ε.Ι. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.
Ο χώρος της Δευτεροβάθμιας Οικονομικής Εκπαίδευσης στο διαδίκτυο
ΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Μέγεθος: δεν θα πρέπει να υπερβαίνει τις λέξεις περίπου 40 σελίδες. Παράδοση: το αργότερο πριν την εξεταστική περίοδο του δευτέρου.
Ελληνικά Ακαδημαϊκά Ηλεκτρονικά Συγγράμματα και Βοηθήματα
Στo πλαίσιo της Δράσης Ε.Α.Η.Σ.Β. 27 Ιουνίου 2013 Αικατερίνα Βράττη, Δικηγόρος, Απόφοιτος Π.Μ.Σ.-Τομέα Α’ Ιδιωτικού Δικαίου-Τμήμα Νομικής-Ε.Κ.Π.Α.
ΙΔΒΕ του ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ.
Ενσωμάτωση του μαθητικού υπολογιστή στην εκπαιδευτική διαδικασία- Η προσέγγιση της Ψηφιακής Στρατηγικής Αθήνα, 29/10/2007 Δημήτρης Κοντογιαννόπουλος Στέλεχος.
Δεκέμβριος 2006 Ειδική Υπηρεσία Στρατηγικής, Σχεδιασμού και Αξιολόγησης Αναπτυξιακών Προγραμμάτων Μονάδα Οργάνωσης & Διαχείρισης ΚΠΣ Α.Ε. ΠΕΔΙΑ ΑΙΤΗΣΗΣ.
Δεκέμβριος 2006 Ειδική Υπηρεσία Στρατηγικής, Σχεδιασμού και Αξιολόγησης Αναπτυξιακών Προγραμμάτων Μονάδα Οργάνωσης & Διαχείρισης ΚΠΣ Α.Ε. ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.
Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου Ειδικό Μέρος Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (κλάδοι ΠΕ60-70) ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ.
ΤΟΜΕΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Εποπτεύων καθηγητής: Κος Σαράντος Καπιδάκης
Καλώς ήρθατε στο Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων Αλεξάνδρειο Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Θεσσαλονίκης Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας.
ΤΡΙΜΗΝΙΑΙΑ / ΕΞΑΜΗΝΙΑΙΑ ΔΕΛΤΙΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΠΡΑΞΗΣ
Η ΔΕΣΜΗ ΣΥΓΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΤΑΜΕΙΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ.
Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση
Εν. 2.4 Γενικού Μέρους Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Το εκπαιδευτικό σενάριο Νότα Σεφερλή
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
ΈΝΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΚΘΕΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΠΡΟΣΚΤΗΣΕΙΣ ΒΙΒΛΙΩΝ ΤΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Κολοβός Φίλιππος Τσανακτσίδου ΕλισάβετΠαπαργύρη.
Ενίσχυση της έρευνας στο “ΕΠ. Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση ” Νίκος Μαρούλης, Logotech AE Καρδίτσα 18 Σεπτεμβρίου 2008.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι Τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Η ΔΕΣΜΗ ΣΥΓΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΤΑΜΕΙΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ.
Η αξιολόγηση του διευθυντή από τον σχολικό σύμβουλο ΠΔ 152/ΦΕΚ 240, Τ. Α΄/ , άρθρα 3,4,6,10,16,17 ΥΑ 10940/
1 Υλοποίηση διαλέξεων σύγχρονης εκπαίδευσης Τσέλιος Δημήτρης Καθηγητής Εφαρμογών Ημερίδα παρουσίασης του έργου «Προηγμένες υπηρεσίες ηλεκτρονικής μάθησης.
ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Δομιστική προσέγγιση (Ι)
EDUPORTAL ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ONLINE ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ EDUPORTAL Υπεύθυνη για το τμήμα: Αναπλ.
Τίτλος: "Μια έρευνα σχετικά με την αποτελεσματικότητα των ηλεκτρονικών υπηρεσιών πληροφορίας στην ελληνική τριτοβάθμια εκπαίδευση: Μελέτη περίπτωσης" Ιουλία.
Ημερίδα 4 Πορεία των διαδικασιών Διασφάλισης της ποιότητας 15 Νοεμβρίου 2012.
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών
Η συνδυασμένη μορφή εκπαίδευσης (blended learning)
Ολοκληρωμένο περιβάλλον για την δημιουργία και προβολή σύγχρονων ηλεκτρονικών ακαδημαϊκών συγγραμμάτων Δημήτριος Κουής, Νικόλαος Κωνσταντίνου, Χαριτίνη.
ΑΝΩΤΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙ Συνολικού προϋπολογισμού €
Οδηγός Αναζήτησης Ιδρυματικού Αποθετηρίου
Μάθημα: «Ψηφιακές Βιβλιοθήκες» Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας Ιόνιο Πανεπιστήμιο Κωνσταντόπουλος Παναγιώτης
Εισαγωγή στην Επιστήμη των Υπολογιστών και Επικοινωνιών Γενικά για το μάθημα Σπύρος Κοκολάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
Εισαγωγή στην Επιστήμη των Υπολογιστών και Επικοινωνιών Γενικά για το μάθημα Σπύρος Κοκολάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ.
Πρακτικές Σχεδιασμού Μαθήματος. Πρακτικές καλού σχεδιασμού μαθήματος Η συγκέντρωση του εκπαιδευτικού υλικού και η οργάνωση στο eclass γίνεται πλέον σε.
Η Δράση «Κάλλιπος» για την ελληνική Ακαδημαϊκή και Ερευνητική Κοινότητα Ν. Μήτρου καθηγητής ΕΜΠ, επιστ. υπεύθυνος 27 Νοεμβρίου 2015.
Η ΜΕΡΙΔΑ Ε ΝΗΜΕΡΩΣΗΣ «Α ΝΟΙΚΤΑ Α ΚΑΔΗΜΑΪΚΑ Μ ΑΘΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΤΕΙ Η ΠΕΙΡΟΥ » Προδιαγραφές Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Ευγενία Τόκη ΤΕΙ Ηπείρου.
ΗΜΕΡΙΔΑ «Ελληνικά Ακαδημαϊκά Ηλεκτρονικά Συγγράμματα και Βοηθήματα» Ενημέρωση για τις τέσσερις Θεματικές Προσκλήσεις Υποβολής Προτάσεων Συγγραφής Βιβλίων.
Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Μακεδονίας - Θράκης ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΑΡΚΕΙΑΣ ΔΙΚΑΙΟΥΧΩΝ.
Πρακτική Άσκηση Φοιτητών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων Αγρίνιο, 28 Μαρτίου 2012 Επίκουρος Καθηγητής Γεώργιος Κεχαγιάς E.Π. Εκπαίδευση & Δια Βίου Μάθηση ΕΣΠΑ.
1 Το έργο «Ανοικτά Ψηφιακά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών» : Σύντομη περιγραφή – Γενικά Στοιχεία Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
Μελλοντικές Προκλήσεις στην Επιστήμη και Μηχανική του Περιβάλλοντος
Σύνδεση στην πλατφόρμα
«Ελληνικά Ακαδημαϊκά Ηλεκτρονικά Συγγράμματα και Βοηθήματα»
Α’ Κύκλος Εκπαίδευσης Προσωπικού Υποστήριξης (ΠΥ) & 20-22/5/2014
Δημιουργία Ανοιχτού Ακαδημαϊκού Μαθήματος στην πλατφόρμα openeclass
Διαχείριση Κινδύνου Ενότητα 3: Σχέδιο Διαχείρισης Κινδύνου.
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
Ανάπτυξη τηλεματικών υπηρεσιών από το Παν
Τεχνολογία Πολυμέσων Ενότητα # 2: Εφαρμογές πολυμέσων
Αρχές Πληροφορικής Ενότητα # 10: Ιστολόγια. Η υπηρεσία Blogger
Η Ενιαία Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων
Το μάθημα των “Νέων Ελληνικών” στα ΕΠΑΛ: Ζητήματα διδασκαλίας
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών
«Βιβλιοθήκη ανοικτού εκπαιδευτικού λογισμικού ΠΣΔ:
ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

"Ελληνικά Ακαδημαϊκά Ηλεκτρονικά Συγγράμματα και Βοηθήματα" Τίτλος "Ελληνικά Ακαδημαϊκά Ηλεκτρονικά Συγγράμματα και Βοηθήματα" Δρ. Δημήτριος Κουής Τεχνικός Συντονιστής

Περιεχόμενα Παρουσίασης Η Δράση Βασικές έννοιες Δικαιούχοι - Συγγραφική ομάδα Θεματικές προσκλήσεις Μητρώο Δράσης Υποβολή - Περιεχόμενο πρότασης Αξιολόγηση Συγγραφή – Παραδοτέα Χρηματοδότηση Χρήσιμες πληροφορίες

Η Δράση Δημιουργία 2.000 ελληνικών Ηλεκτρονικών Ακαδημαϊκών Συγγραμμάτων σε μορφή EPUB αλλά και PDF. Άμεση και Ανοικτή πρόσβαση σε επιστημονικό περιεχόμενο υψηλής εκπαιδευτικής αξίας. Αξιοποίηση των δυνατοτήτων της τεχνολογίας για τη δημιουργία «προηγμένων» ηλεκτρονικών βιβλίων. Οργάνωση του υλικού σε μαθησιακά αντικείμενα. «Πραγματικά» πολλαπλή βιβλιογραφία. Εύκολη ανανέωση και προσθήκη υλικού από τον καθηγητή.

Βασικές έννοιες Επιτροπή Διοίκησης (Ε.Δ.) Θεματικές Επιτροπές (Θ.Ε.) Κεντρική Ομάδα Υποστήριξης (Κ.Ο.Υ.) Αξιολογητές Κύριος Συγγραφέας Συν-συγγραφείς Κριτικός Αναγνώστης Λοιποί Συντελεστές Συγγραφικής Προσπάθειας

Δικαιούχοι – Συγγραφική Ομάδα Κύριοι Συγγραφείς Καθηγητές και υπηρετούντες Λέκτορες Α.Ε.Ι. Διδάσκοντες Π.Δ. 407, Επιστημονικοί και Εργαστηριακοί συνεργάτες Ειδικές κατηγορίες διδασκόντων Ομότιμοι και συνταξιούχοι καθηγητές Συν-Συγγραφείς Όλοι οι προηγούμενοι Ερευνητές από Ερευνητικά Κέντρα Ν.Π.Δ.Δ., Ν.Π.Ι.Δ. Ειδικοί Επιστήμονες, κάτοχοι διδακτορικού τίτλου Κριτικός Αναγνώστης Λοιποί Συντελεστές Συγγραφικής Προσπάθειας Φιλόλογοι, Γραφίστες Πληροφορικοί Τεχνική επεξεργασία παραγωγής πολυμεσικού υλικού Αυτοδύναμη Διδασκαλία

Θεματικές προσκλήσεις (1) Ανά τακτά χρονικά διαστήματα θα ανακοινώνονται στοχευμένες προσκλήσεις για τη συγγραφή ηλεκτρονικών βιβλίων (συγκεκριμένου αριθμού) για όλες τις επιστημονικές περιοχές. Πρόσκληση, Παράρτημα Ι – Τμήματα και Θεματικές Κατηγορίες, Παράρτημα ΙΙ – Σχέδιο Πρότασης, Παράρτημα ΙΙΙ – Οδηγίες για Συγγραφείς + τα πρότυπα αρχεία σε Microsoft Word για τη συγγραφή του βιβλίου Παράρτημα ΙV – Όροι και Προϋποθέσεις Συμμετοχής, Άδεια Χρήσης, Παράρτημα V και VI – Οδηγίες εγγραφής στο Μητρώο και Υποβολής Πρότασης, Παράρτημα VII – Οδηγός Αξιολόγησης.

Θεματικές προσκλήσεις (2) Κριτήρια για να γίνει αποδεκτή μια υποβολή σε μια πρόσκληση Το προτεινόμενο βιβλίο αφορά σε ένα τουλάχιστον προπτυχιακό μάθημα (από τα υφιστάμενα ή από νέα μαθήματα) των Τμημάτων/ Προγραμμάτων Σπουδών, όπως αυτά αναγράφονται στο Παράρτημα Ι της πρόσκλησης. ΚΑΙ Η θεματολογία του προτεινόμενου βιβλίου καλύπτει τουλάχιστον μία από τις προτεινόμενες επιστημονικές περιοχές, όπως αυτές αναγράφονται στο Παράρτημα Ι της πρόσκλησης. Μπορεί να υποβληθεί πρόταση από άλλα Τμήματα αρκεί να ικανοποιείται το 2ο κριτήριο. Ενεργή πρόσκληση: "1η Πρόσκληση για Επιστήμες Μηχανικών και Πληροφορική" – Λήξη περιόδου υποβολών προτάσεων στις 15 Σεπτεμβρίου 2013 – Αφορά στη χρηματοδότηση 200 προτάσεων.

DEMO στην επόμενη παρουσίαση Μητρώο Δράσης Απαραίτητη προϋπόθεση για την υποβολή πρότασης, τη συγκρότηση της συγγραφικής ομάδας, την επιλογή Κριτικού Αναγνώστη, την αναζήτηση Αξιολογητών και την επιλογή των Λοιπών Συντελεστών Συγγραφικής Προσπάθειας είναι η εγγραφή και πιστοποίηση στο Μητρώο της Δράσης. Ο κάθε χρήστης (ανάλογα με την κατηγορία όπου ανήκει) καταχωρίζει τις εξής κατηγορίες στοιχείων: Γενικά και ειδικά βιογραφικά στοιχεία Μαθήματα που διδάσκει Το συγγραφικό του έργο Θεματικές ενότητες που τον αντιπροσωπεύουν Στοιχεία επικοινωνίας (email και κινητό) και μέθοδο πιστοποίησης DEMO στην επόμενη παρουσίαση

Υποβολή και Περιεχόμενο πρότασης Η πρόταση για τη χρηματοδότηση της δημιουργίας ενός ηλεκτρονικού βιβλίου είναι σχετικά μια απλή διαδικασία και περιλαμβάνει τα εξής στοιχεία: Καθορισμός της Συγγραφικής Ομάδας και των Λοιπών Συντελεστών της Συγγραφικής Προσπάθειας Συν-συγγραφείς (αν υπάρχουν) Πρόταση για Κριτικό Αναγνώστη (προαιρετικό) Γλωσσικοί επιμελητές, γραφίστες, πληροφορικοί κ.λπ. (προαιρετικό στη φάση υποβολής) Περιγραφή βιβλίου (τίτλος, υπότιτλος, λέξεις κλειδιά, θεματικές ενότητες, εκτίμηση αριθμού σχημάτων, πινάκων, εξισώσεων κ.λπ.) Δομή βιβλίου (προσδιορισμός αριθμού και περιεχομένου κεφαλαίων, μεταφόρτωση έτοιμου υλικού κ.λπ.) Αναφορά στα μαθήματα όπου θα αξιοποιηθεί Χρηματοδοτικό σχέδιο – Συμφωνία με τους όρους διάθεσης – Ανάληψη ευθύνης μετατροπής σε EPUB ή όχι. DEMO στην επόμενη παρουσίαση

Αξιολόγηση Η αξιολόγηση, πέραν των τυπικών κριτηρίων της πρόσκλησης, περιλαμβάνει τη βαθμολόγηση σε επιμέρους κριτήρια όπως: Ομάδα Κριτηρίων Α. Συγγραφική Ομάδα – Συντελεστές συγγραφικής προσπάθειας Ομάδα Κριτηρίων Β. Θεματολογία – Διάρθρωση – Περιεχόμενο – Αξιοποίηση στη διδασκαλία Ομάδα Κριτηρίων Γ. Χρονική διάρκεια – Χρηματοδοτικό σχέδιο Η διαδικασία αξιολόγησης αποτελεί βασικό αντικείμενο των Θεματικών Επιτροπών, αφού είναι υπεύθυνες για την επιλογή των αξιολογητών, την ανάθεση των αξιολογήσεων και την παρακολούθηση της πορείας εξέλιξης της όλης διαδικασίας.

Συγγραφή – Παραδοτέα (1) Προτείνεται η εξής μεθοδολογία: 1ο Στάδιο: Χρήση "παραδοσιακών" τρόπων ανάπτυξης του περιεχομένου και επικέντρωση στην ηλεκτρονική έκδοση του συγγράμματος, η οποία δεν ενσωματώνει διαδραστικότητα και είναι κατάλληλη για εκτύπωση (PDF). 2ο Στάδιο: Προσδιορισμός των στοιχείων του κειμένου τα οποία μπορούν να μετατραπούν σε διαδραστικά, υλοποίηση της μετατροπής και ενσωμάτωση του υλικού αυτού στην έκδοση EPUB του ηλεκτρονικού βιβλίου. Σε κάθε περίπτωση είναι απαραίτητη η μεγαλύτερη αυτοτέλεια των κεφαλαίων των βιβλίων (και των διαδραστικών αντικειμένων), ώστε να συνιστούν επαναχρησιμοποιήσιμα μαθησιακά αντικείμενα, καθώς και η καταχώρηση των κατάλληλων μεταδεδομένων.

Συγγραφή – Παραδοτέα (2) Ελάχιστη απαίτηση για την επιτυχή ολοκλήρωση της συγγραφικής προσπάθειας είναι η παράδοση από το συγγραφέα όλου του πρωτογενούς υλικού: αρχεία κειμένου, εικόνες/σχήματα, διαδραστικά αντικείμενα, βίντεο, αριθμητικά δεδομένα παραγωγής σχημάτων κ.ά., τo βιβλίου σε μορφή PDF (σύνολο και ανά κεφάλαιο) και μεταδεδομένα Υπογραμμίζεται ότι η Δράση μπορεί να αναλάβει τη μετατροπή του πρωτογενούς υλικού σε EPUB, μετά από συνεννόηση με τη συγγραφική ομάδα και ανάλογα με τις τεχνικές, κατά περίπτωση, ιδιαιτερότητες.

Χρηματοδότηση (1) Η μέγιστη χρηματοδότηση για κάθε βιβλίο ανέρχεται στις δέκα χιλιάδες ευρώ (€10.000). Χρονική διάρκεια συγγραφής από 4 ως 12 μήνες. Οι δικαιούχοι έχουν δικαίωμα να υποβάλουν περισσότερες από μία προτάσεις, αλλά μπορούν να χρηματοδοτούνται μόνο για δύο από αυτές, με ανάλογη προσαρμογή του μέγιστου ποσού και κατόπιν έγκρισης από τη Θεματική Επιτροπή. Μια ενδεικτική κατανομή του προϋπολογισμού για ένα βιβλίο μεσαίας έκτασης (10 κεφάλαια, 200 σελίδων, με μεσαίο αριθμό σχημάτων, πινάκων και εξισώσεων και με ένα μικρό αριθμό διαδραστικών αντικειμένων) έχει ως εξής: € 6.000 για αμοιβές Συγγραφέα € 1.000 για αμοιβή Κριτικού Αναγνώστη (υποχρεωτικό) € 1.000 για αμοιβή Γλωσσικού Επιμελητή € 1.000 με € 2.000 για αμοιβή Γραφίστα – Πληροφορικού (υποχρεωτικό ως το ποσό των € 1.000 ευρώ)

Χρηματοδότηση (2) Η συγγραφική προσπάθεια δεν υπόκειται σε χρονοχρέωση. Οι αμοιβές από τη συγγραφική προσπάθεια προσμετρούνται κανονικά στους δια νόμο περιορισμούς του ανώτατου μηνιαίου μισθού και του 100% των ετήσιων αποδοχών. Με την έναρξη της δημιουργίας του ηλεκτρονικού βιβλίου θα αποδεσμεύεται το 30% της χρηματοδότησης. Στο μέσο του χρονοδιαγράμματος και με την παράδοση του 40% του προβλεπόμενου υλικού θα αποδεσμεύεται το επόμενο 30% της χρηματοδότησης, ενώ το υπόλοιπο 40% θα δίδεται με τη λήψη των τελικών Παραδοτέων. Κάθε αμοιβή θα πρέπει απαραίτητα να συνοδεύεται από το αντίστοιχης αξίας παραδοτέο.

Χρήσιμες πληροφορίες Υλικό πρόσκλησης Προωθητικό υλικό Δράσης Ιστότοπος Δράσης (http://www.kallipos.gr) Εγγραφή στο Μητρώο και Υποβολή Προτάσεων (https://submit.kallipos.gr) Γραφείο Αρωγής (210 772 4489) Ηλεκτρονική επικοινωνία (helpdesk@kallipos.gr) Ευχαριστούμε !