ΚΡΙΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΛΟΓΙΣΜΙΚΩΝ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

Δρ. Σάλτας Βασίλειος Τμήμα Διαχείρισης Πληροφοριών ΣΔΟ – ΤΕΙ Καβάλας
1 Πρόγραμμα «ΜΕΛΙΝΑ- Εκπαίδευση και Πολιτισμός»  Πρόγραμμα επιμόρφωσης εκπαιδευτικών για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση, σε θέματα αισθητικής αγωγής.  1995.
Δ ΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ Α ΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Ε ΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ Υ Λ ΟΓΙΣΜΙΚΟ Υ Αναστασία Γεωργιάδου.
Ένα παράδειγμα διαθεματικής αξιοποίησης ψηφιακών εργαλείων έκφρασης στα Μαθηματικά και στην Πληροφορική. Α. Ψαλτίδου Σ. Δουκάκης Ένα παράδειγμα διαθεματικής.
ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΑΘΗΣΗΣ «Εξερευνώντας τα τρίγωνα»
ΧΡΗΣΗ ΕΚΠ/ΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
Εκπαιδευτικό λογισμικό Δέγγλερη Σοφία ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ.
 εργαλείο δυναμικής διαχείρισης γεωμετρικών σχημάτων και αλγεβρικών παραστάσεων  δυνατότητα δυναμικής αλλαγής των αντικειμένων :  είναι δυνατή η μετακίνηση,
Οι Ακαδημαϊκές Βιβλιοθήκες της Περιφέρειας: Φορείς γνώσης και πολιτιστικής ανάπτυξης Βιβλιοθήκη Τ.Ε.Ι. Καλαμάτας 18 Δεκεμβρίου 2008 ΑΒΕΚΤ 5.6 Νέα έκδοση.
Πανελλήνιο Ψηφιακό Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
& Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στην Χρήση και Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία Τσουλής Μιλτιάδης
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ (Σύμφωνα με το νόμο 4186/ ) ΚΕ.ΣΥ.Π. Ηρακλείου Δρ. Αντωνίου Θεόδωρος.
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΧΑΤΖΗΦΩΤΕΙΝΟΥ M.Sc. Computation, Univ. of London
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ.  Κ ανένα παιδί απ’ έξω  Ό λα τα παιδιά ενταγμένα στη μαθησιακή διαδικασία εκπαιδευτικός συνδιαμορφωτής του υλικού  Ο.
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ & ΤΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ (ΤΠΕ) ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Λάμπρος Πόλκας.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ Υπάρχουσα κατάσταση και προοπτικές για το μέλλον Ερευνητικό.
Χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών στη δευτεροβάθμια ελληνική εκπαίδευση Δρ. Σάλτας Βασίλειος, Ιωαννίδου Ευφροσύνη Τμήμα.
Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου Ειδικό Μέρος Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (κλάδοι ΠΕ60-70) ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ.
Ίδρυμα Ευγενίδη, Καφενείο της επιστήμης, Τεχνολογίες Πληροφορίας & Επικοινωνιών Παιδαγωγική αξιοποίηση Τ. Α. Μικρόπουλος.
“Προετοιμασία του Δασκάλου της Κοινωνίας της Πληροφορίας. Αρχική Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών στις Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας” Πρόταση.
ΓΡΑΦΕΙΟ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΥΠΕΠΘ
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Η χρήση των Τ.Π.Ε. κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών Α΄ Λυκείου
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Επιστημονικά υπεύθυνος: Καθηγητής Μ. Μεϊμάρης, Διευθυντής Εργαστηρίου Ομάδα διαχείρισης έργου: Δρ. Α. Γιαννακουλόπουλος, Σ. Κοδέλλας, Ν. Παπασταύρου Έκθεση.
ΕΚΘΕΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΕΡΕΥΝΑΣ για την καταγραφή απόψεων & αναγκών των εκπαιδευτικών της 31ης Ε.Π. Π.Ε. Αθηνών σε θέματα ενημέρωσης και επιμόρφωσης ΣΤΕΛΙΟΣ.
Ενίσχυση της έρευνας στο “ΕΠ. Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση ” Νίκος Μαρούλης, Logotech AE Καρδίτσα 18 Σεπτεμβρίου 2008.
Α.Π.Θ. Π.Τ.Δ.Ε. Π.Μ.Σ Επιστήμες της Αγωγής-Κατεύθυνση Διδακτική των Φυσικών Επιστημών και Νέες Τεχνολογίες Διερεύνηση εφαρμογής.
Θεωρίες Μάθησης και Εκπαιδευτικά Λογισμικά
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Τμήμα Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας Δρ. Δήμητρα Τσοκακτσίδου, Λέκτορας.
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Ενότητα 1.2 Μοντέλα εισαγωγής ΤΠΕ στην εκπαίδευση ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ Β΄ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΣΤΙΣ Τ.Π.Ε. – ΠΕ03 Γιώργος Γεωργιόπουλος Μαθηματικός M.Sc., M.Ed.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΕΚΕΦΕ «Δημόκριτος» Ινστιτούτο Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών Κοινωνία της Πληροφορίας & Τεχνητή Νοημοσύνη Δρ. Κωνσταντίνος Δ. Σπυρόπουλος Δντής Έρευνας.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία Ιστορικό Ιδρυσης Το Μάρτη του 1918, μία ομάδα μαθηματικών αποφάσισε να δημιουργήσει την Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία, με.
Μεταφορά ενός Ερευνητικού Εργαστηρίου στη Σχολική Αίθουσα για τη Διδασκαλία των Φ.Ε. Η περίπτωση του Εκπαιδευτικού Αστρονομικού Εργαστηρίου ΕΥΔΟΞΟΣ Ανδρικόπουλος.
Η διδασκαλία των δικτύων στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση με χρήση εικονικού περιβάλλοντος μάθησης Θ. Ζευγίτης Ημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής.
ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Δομιστική προσέγγιση (Ι)
Ανάπτυξη Πρωτοτύπου Λογισμικού
Δρ. Νικόλαος Κατσαούνης Λέκτορας Εφαρμοσμένης Γλωσσολογίας
Κατάρτιση Στελεχών ΟΤΑ σε θέματα ΤΠΕ: Ηλεκτρονική Μάθηση Λάζαρος Μεράκος Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Ημερίδα : «Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση » Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Λογισμικού “21 εν πλω" Σεραφείμ Ι. Ζώτης Υποψήφιος Επιμορφωτής ΠΑΚΕ Θεσσαλίας Εργασία 5 ης ενότητας Εκπαιδευτικού Υλικού.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΨΗΦΙΑΚΑ ΜΕΣΑ.
ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Λογισμικό της Εκπαίδευσης Κωστής Οικονομίδης ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ.
Δρ Αδάμ Δαμιανάκης Διευθ. ΣύμβουλοςΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.  Παραγωγές εκπαιδευτικών τίτλων πολυμέσων  Δημιουργία συστήματος εκπαίδευσης από απόσταση  Συμμετοχή.
ΟΙ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΨΥΧΑΡΗΣ
26 Ιουνίου 2007 Το φθηνό μαθητικό laptop: Η περίπτωση του OLPC, τεχνολογικές και παιδαγωγικές προκλήσεις Χρήστος Μπούρας Αναπληρωτής Καθηγητής Πανεπιστημίου.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Xρήση Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση (692) Χρήση Ψηφιακών Εργαλείων στη Διδασκαλία των Μαθηματικών Εαρινό εξάμηνο 2008 Μαθηματικό Τμήμα ΕΚΠΑ.
EXCEL – λογιστικά φύλλα. Χρήση επεξεργασία, αναπαράσταση και επικοινωνία αριθμητικών (η γενικότερα ποσοτικών) δεδομένων Ειδικότερα Εφαρμογή εκπαιδευτικών.
Πρόγραμμα Ενδοσχολικής Επιμόρφωσης στις ΤΠΕ ΝΤ και Εκπαίδευση Μάινας Διονύσιος Επιμορφωτής ΠΕ2.
Χρήση διαδραστικών πινάκων στη μαθησιακή διαδικασία Γιάννης Σαλονικίδης - ΠΕ70, επιμορφωτής ΜΕΡΟΣ Α: ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ Γενικό μέρος - Ενότητα
3.2 Κατηγορίες εκπαιδευτικού λογισµικού για τη διδακτική των µαθηµατικών.
Υπ.Ε.Π.Θ. - Infosystem 99 Υπ.Ε.Π.Θ. Διεύθυνση Σπουδών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Τμήμα Δ΄ Γραφείο Υπολογιστικών & Δικτυακών Τεχνολογιών
Διδακτική Πληροφορικής
3 η Πανελλήνια Διημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής, Αλεξανδρούπολη Παιδαγωγική Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών Τ. Α. Μικρόπουλος.
Δικαιούχος φορέας Συμπράττοντες φορείς ● Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στις αρχές παιδαγωγικής αξιοποίησης των ΤΠΕ, καθώς και στην απόκτηση.
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ
ΤΜΗΜΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
«Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο»
«Επιμόρφωση εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και την εφαρμογή των ΤΠΕ στη διδακτική πράξη» Έλενα Βλαχογιάννη
1η περΙοδος επιμΟρφωσης Β1 επιπΕδου Τ.Π.Ε., ΜΑΪος – ΙοΥνιος 2017
Σκοπός Η συνοπτική παρουσίαση
ΤΜΗΜΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΚΡΙΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΛΟΓΙΣΜΙΚΩΝ ΜΠΑΓΙΑ ΕΛΕΝΗ Α.Ε.Μ 966 ΕΠΟΠΤΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ Δρ. ΣΑΛΤΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΜΠΑΓΙΑ ΕΛΕΝΗ Α.Ε.Μ. 966

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΕΝΝΟΙΩΝ: ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΕΝΝΟΙΩΝ: ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ

1.ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΑ ΠΟΥ ΕΞΕΛΛΗΝΙΣΤΗΚΑΝ 1.1 MODELLUS Δημιουργήθηκε στο NEW UNIVERSITY OF LISBON, FACULTY OF SCIENCES AND TECHNOLOGY από τον Vitor Duarte Teodoro και εξελληνίστηκε από το Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών (με τη συμμετοχή της ομάδας ΟΔΥΣΣΕΙΑΣ) Ανοιχτού τύπου Περιβάλλοντος-εργαλείο για modeling, πειραματισμό ,simulation Εύκολο στην μάθηση και τη χρήση Άμεσα προσαρμόσιμο Δυνατότητες διερευνητικές μάθησης 1.ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΑ ΠΟΥ ΕΞΕΛΛΗΝΙΣΤΗΚΑΝ 1.1 MODELLUS

1.2.The Geometer’s Sketchpad Κατασκευαστής: Key Curriculum Press Εξελληνισμός: Εκδόσεις Καστανιώτη και την Πληροφορική Τεχνογνωσία ανοιχτό περιβάλλον διερεύνησης μάθησης Εκπαιδευτικό εργαλείο με απεριόριστο αριθμό εφαρμογών Δυνατότητα Direct manipulation δηλ. τη δυνατότητα της άμεσης διαχείρισης των μαθηματικών αντικειμένων και σχημάτων και την επεξεργασία των γεωμετρικών και εννοιών ολιστικά και από διαφορετικές οπτικές γωνίες.

2. Μαθηματικά Λογισμικά που Δημιουργήθηκαν στην Ελλάδα 2. 1 2.Μαθηματικά Λογισμικά που Δημιουργήθηκαν στην Ελλάδα 2.1.Περιβάλλον E-Slate (Πρώην ΑΒΑΚΙΟ) Κατασκευαστής : Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών Δωρεάν διάθεση και αναπαραγωγή Προσφέρει εργαλεία υψηλού επιπέδου για τη σύνθεση εστιασμένων εφαρμογών «Μικρόκοσμοι» Πλεονεκτήματα Σύνθεση Μικρόκοσμων δικής τους έμπνευσης ή και τροποποίηση των ήδη υπαρχόντων Επαναχρησιμοποίηση δομών και κατασκευών με όφελος μικρό χρόνο ανάπτυξης πρωτοτύπων και ελαχιστοποίησης προσπάθειας χρόνου δηλ. ΚΟΣΤΟΥΣ Η χρήση Ψηφίδων δίνει τη δυνατότητα να υλοποιηθούν συνδυαστικές λειτουργίες που δεν ήταν εφικτές με προηγούμενες μεθόδους ανάπτυξης ή και να συνδυαστούν «ξένα» περιβάλλοντα σε ενιαία λειτουργικά σύνολα Ο ρόλος των τεχνικών «περιορίζεται» και αυτό γιατί οι εκπαιδευτικοί μπορούν να επιλέξουν το περιεχόμενο, την παιδαγωγική προσέγγιση, τον τρόπο παρουσίασης, πλοκής και συμπεριφοράς του Μικρόκοσμου.

2.2 Γαία –Διασυνδεόμενοι Μικρόκοσμοι Πολυμέσων Για Την Διαθεματική Διερεύνηση της Γης Κατασκευαστής : Πληροφορική Τεχνολογίας Χρησιμοποιεί τη Γη ως αντικείμενο πειραματισμού για να μελετήσει: Α) Τα γεωγραφικά χαρακτηριστικά Β) Μαγνητικά πεδία Γ) Την κίνηση των δορυφόρων Δ) Τον υπολογισμό ακτίνας της Γης Οι Μικρόκοσμοι που αντιστοιχούν τα παραπάνω θέματα: ΙΑΣΩΝ GILBERT NEWTON ΕΡΑΤΟΣΘΕΝΗΣ Χρησιμοποιεί την τεχνική ψηφίδων για την υλοποίηση του τοπικού λογισμικού Ο πυρήνας συνεργάζεται με την Ψηφίδα της βάσης Δεδομένων( του ΙΤΥ) και τα περιβάλλοντα Microsoft Office και Internet Explorer Για το εξ αποστάσεως ΓΑΙΑ υλοποιείται υπηρεσία WWW με σελίδες html, hyperlinks, e-mail και ειδικά προγράμματα για τη διαχείριση των δεδομένων

2.3. Δημιουργός Μοντέλων- Περιβάλλον Έκφρασης Μοντελοποίησης και Επικοινωνίας για την Ανάπτυξη της Μάθησης της Φαντασίας και της Σκέψης Κατασκευαστής : Πανεπιστήμιο Κρήτης Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης Εργαστήριο Διδακτικών Θετικών Επιστημών Αντικειμενοστραφές περιβάλλον μοντελοποίησης Επιτρέπει εναλλακτικούς τρόπους έκφρασης και οπτικοποίησης μοντέλων 5 βασικές συνιστώσες: Το «χώρο των Προβλημάτων –Καταστάσεων» Το «χώρο Δοκιμής του Μοντέλου» Το «Ντοσιέ Σημειώσεων» Την «Εγκυκλοπαίδεια : Μοντέλα της Επιστήμης» Στόχοι

2.4. Διαστημικό Σχολείο Κατασκευαστής : EXODUS A.E. Έχει μορφή σπονδυλωτή (modular) και αντικειμενοστραφή (object- oriented) ενώ σε ορισμένα τμήματα χρησιμοποιεί «ψηφίδες»(components) Χρησιμοποιεί τεχνολογία Active X, βασική γλώσσα υλοποίησης των components ήταν η Java της Microsoft, J++ Συνδυάζει όχι μόνο συγκεκριμένες έννοιες (φυσικής, μαθηματικών, βιολογίας ) αλλά συνεισφέρει σε μία σφαιρική αντιμετώπιση των εν λόγω εννοιών.

2.5. ΙΡΙΣ- Η ΤΕΧΝΗΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ Κατασκευαστής: Εκπαιδευτήρια Δούκα Α.Ε. 3 μικρόκοσμοι του λογισμικού : Ο μικρόκοσμος των διακοσμητικών μοτίβων Ο μικρόκοσμος του αρχιτέκτονα Ο μικρόκοσμος του Escher Αποτελείται από Δημιουργό Μοντέλων α. τοπικό λογισμικό Σχεδιαστή Μωσαϊκών Γεννήτρια Μοτίβων Το Κέντρο Πληροφόρησης β. διαδικτυακό λογισμικό Το Κέντρο Αλληλεπίδρασης και Παρεμβάσεως Το Κέντρο Επικοινωνίας

2.6.Μικρόκοσμοι Διανυσμάτων- Ολοκληρωμένο Μαθησιακό Περιβάλλον Υποστηριζόμενο Από Υπολογιστές κ Δίκτυο Για Επιλεγμένα Θέματα Στη Φυσική Και Στα Μαθηματικά Κατασκευαστής : Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Πληροφορικής, Τομέας Υπολογιστικών Συστημάτων και Εφαρμογών Υποστηρίζεται από Η/Υ και δίκτυο Μπορεί να υπάρξει επικοινωνία μαθητή κ καθηγητή του ίδιου ή άλλου σχολείου. Μπορεί να αναπτύξει δραστηριότητες που παραπέμπουν σε πραγματικές καταστάσεις της καθημερινής ζωής.

2.7. Πρωτέας- Εκπαιδευτικό Λογισμικό Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κατασκευαστής: Γρ. Κωσταντόπουλος & ΣΙΑ Ο.Ε.- KEYSTONE Αναφέρεται σε έννοιες : πιθανότητας Σχετικής συχνότητας Τυχαίας μεταβλητής Μαθηματικής ελπίδας Διασποράς Τυπικής Απόκλισης Δυωνυμικής Κατανομής Στατιστικής Αθροιστικής Συχνότητας

2.8. Στατιστική Κατασκευαστής: MLS Πληροφορική Α.Ε. Χρησιμοποιεί MS Excel 97 και χωρίζεται σε : Α)δεδομένα Β)Επεξεργασία Γ)Παρουσίαση Δεδομένων Στόχοι: Κατανόηση και Αποσαφήνιση των εννοιών Εξοικείωση των μαθητών με τη γλώσσα της Στατιστικής και ενημέρωσή τους για τις δυνατότητες και τους περιορισμούς της Στατιστικής Μεθοδολογίας

2.9. Χελωνόκοσμοι Κατασκευαστής : 1. «Ανάπτυξη Υπολογιστικών Εργαλείων Ευρείας Χρήσης για τη Γενική Παιδεία : ο Υπολογιστής μέσο Διερεύνησης, Έκφρασης Ιδεών και Επικοινωνίας, για Όλους στο Σχολείο ( Υ.Δ.Ε.Ε.Σ.)», Κοινοτικό Πλαίσιο Στήριξης, Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Έρευνας και Τεχνολογίας ||, 6013/95, #726, Γ.Γ.Ε.Τ., 1995-1998 και 2. Ε42: Μεταπτυχιακή Εξειδίκευση Επιμορφωτών στην Παιδαγωγική Αξιοποίηση των Υπολογιστικών και Δικτυακών Τεχνολογιών στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Υπ.Ε.Π.Θ., Β’ Κ.Π.Σ., Ε.Π.Ε.Α.Ε.Κ., Ενέργεια ΟΔΥΣΣΕΙΑ- Ελληνικά Σχολεία στην Κοινωνία της Πληροφορίας. Σκοπός : «Να προάγουν την Ενεργό Συμμετοχή των μαθητών στη Μαθησιακή Διαδικασία, τη Διερεύνηση Μάθησης και την Επικοινωνία»

3.Ξενόγλωσσα Εκπαιδευτικά Μαθηματικά Λογισμικά ΚΡΙΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΛΟΓΙΣΜΙΚΩΝ 3.Ξενόγλωσσα Εκπαιδευτικά Μαθηματικά Λογισμικά 1. Ιδιωτικά Magma Mathcad Mathematica Mupad Maple Matlab 2. Ελεύθερα Axiom Gnu Plot Graphcalc Newt Sage SciLab SciPy Tarsia Gnu Texmacs Calc Graph Geogebra Pari/gr Maxima ΜΠΑΓΙΑ ΕΛΕΝΗ Α.Ε.Μ. 966

ΚΡΙΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΛΟΓΙΣΜΙΚΩΝ 4.Έρευνα και Ανάλυση Όνομα Λογισμικού Βαθμίδα Εκπαίδευσης Πού έχει αποσταλεί Πιστοποίηση –Έγκριση Π.Ι Άδεια Χρήσης Για Όλα τα σχολεία Περιορισμοί στην Άδεια χρήσης Γ Λ ΤΕΕ Modellus Χ 350 σχολεία Ναι σε όλα τα σχολεία* Όλα τα σχολεία ** The Geometer’s Sketchpad 345 σχολεία Ναι σε όλα τα σχολεία - 350 σχολεία Κίρκης Πρωτέας Σε όλα τα Γυμνάσια και Ενιαία Λύκεια *** Ναι σε όλα τα σχολεία * ΙΡΙΣ Σε όλα τα Γυμνάσια Χελωνόκοσμοι Σε 100 σχολεία της ΟΔΥΣΣΕΙΑΣ Έχει σταλεί για πιστοποίηση Περιβάλλον E-Slate (Πρώην ΑΒΑΚΙΟ) * (Μόνο στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση) ** (τα σχολεία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης εντός και εκτός Ελληνικής Επικράτειας) ***( Γυμνάσια (1892) και Ενιαία Λύκεια (1303) της χώρας) * ( μόνο στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση ) , ** (τα σχολεία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης εντός και εκτός ελληνικής επικράτειας ) , *** ( Γυμνάσια (1892) και Ενιαία Λύκεια (1303) της χώρας) ΜΠΑΓΙΑ ΕΛΕΝΗ Α.Ε.Μ. 966

ΚΡΙΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΛΟΓΙΣΜΙΚΩΝ Όνομα Λογισμικού Βαθμίδα Εκπαίδευσης Πού έχει αποσταλεί Πιστοποίηση –Έγκριση Π.Ι Άδεια Χρήσης Για Όλα τα σχολεία Περιορισμοί στην Άδεια χρήσης Γ Λ ΤΕΕ Διαστημικό σχολείο Χ Σε μεμονωμένα σχολεία της ΟΔΥΣΣΕΙΑΣ Ναι για δοκιμαστική χρήση στα σχολεία Όλα τα σχολεία ** Μικρόκοσμοι των Διανυσμάτων Γαία Σε πάνω από 100 σχολεία της ΟΔΥΣΣΕΙΑΣ - Σχολεία ΟΔΥΣΣΕΙΑΣ Δημιουργός Μοντέλων Στατιστική Σε 15 Ενιαία Λύκεια Ναι σε πιλοτική αξιοποίηση στα 15 σχολεία του ΕΛΠΗΝΟΡΑ * (μόνο στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση), ** (τα σχολεία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης εντός και εκτός επικράτειας), *** (Γυμνάσια (1892) και Ενιαία Λύκεια (1303) της χώρας) ΜΠΑΓΙΑ ΕΛΕΝΗ Α.Ε.Μ. 966

4.2Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών 4.2.1 Χρήση Η/Υ και διαδικτύου 4.2.2 Χρήση του Η/Υ off-line και on-line Έχει κάποια εκπαίδευση στη χρήση του Η/Υ και του διαδικτύου Δεν έχει καμία εκπαίδευση στη χρήση του Η/Υ και του διαδικτύου ΕΛΛΗΝΕΣ : 12% off-line 6% on-line Μ.Ο ΚΡΑΤΩΝ-ΜΕΛΩΝ ΤΗΣ Ε.Ε.: 65% off-line 36% on-line

4.2.4.Χρήση Η/Υ για γενική χρήση 4.2.3. Μαθητές ανά Η/Υ 4.2.4.Χρήση Η/Υ για γενική χρήση 18. ΠΟΡΤΟΓΑΛΊΑ 17. Ελλάδα 14. Γερμανία 95% Γερμανία 39% Πορτογαλία 12% Ελλάδα

Συμπεράσματα Βασικός στόχος του εκπαιδευτικού λογισμικού πρέπει να είναι η μάθηση Απαιτείται να συμπληρωθεί ο τρόπος κατάρτισης των μελλοντικών εκπαιδευτικών στα ΑΕΙ και ΤΕΙ με τη διδακτική των νέων τεχνολογιών ως μέσα εκπαίδευσης. Πρέπει να αρχίζει από την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Ουσιαστική επιμόρφωση των εκπαιδευτικών Η έλλειψη εξοπλισμού στα σχολεία και η έλλειψη ειδικευμένου προσωπικού και κυρίως εκπαιδευτικών με άρτια γνώση των τεχνολογιών των πληροφοριών και των νέων επικοινωνιών δεν πρέπει να υφίστανται! Ο εκπαιδευτικός ήταν και θα παραμείνει αναντικατάστατη πηγή έμπνευσης, ζωντανό παράδειγμα για τους μαθητές του και καμία τεχνολογία δεν μπορεί να το αλλάξει αυτό.

Ευχαριστώ πολύ για την προσοχή σας!!