Κατάρτιση Στελεχών ΟΤΑ σε θέματα ΤΠΕ: Ηλεκτρονική Μάθηση Λάζαρος Μεράκος Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Πανεπιστήμιο Αθηνών.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ
Ένα έργο ΤΠΕ, έργο θεμέλιο, στην πορεία της Αυτοδιοίκησης προς τον Ψηφιακό Δήμο.
Άνθρωπ οι ψηφιοποίησ η εφαρμογέ ς ρίσκο κωδικοποίησ η Πλαίσιο διαλειτουργικότητα ς Οδηγίες για τεχνικούς Οργανωμένες πηγές για υπαλλήλους Τύπου Unix Τύπου.
9ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ GREEK ICT FORUM
ΕΙΔΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ, ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ 14 Δεκεμβρίου 2010, Αθήνα 2η Σύνοδος Διευθυντών.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ» ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2011.
Δήμος Καλαμαριάς Γεωργιάδης Γεώργιος Προϊστάμενος Τμήματος Πληροφορικής
Στρατηγική & Σχέδιο Δράσης για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση ---- Εναρμόνιση με την Ψηφιακή Στρατηγική της Χώρας Υπουργείο Διοικητικής.
Διακρατική συνάντηση EQUAL Σάμος, 25 – 26 Σεπτεμβρίου 2003
ΙΔΡΥΜΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ & ΕΡΕΥΝΑΣ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Παρουσίαση λογισμικών για εξ αποστάσεως εκπαίδευση και πιστοποίηση προσαρμοσμένα στις ιδιαιτερότητες.
Οι Ακαδημαϊκές Βιβλιοθήκες της Περιφέρειας: Φορείς γνώσης και πολιτιστικής ανάπτυξης Βιβλιοθήκη Τ.Ε.Ι. Καλαμάτας 18 Δεκεμβρίου 2008 ΑΒΕΚΤ 5.6 Νέα έκδοση.
E –Learning & LMS Κ. Χαιρόπουλος(Projects Coordinator) Χ. Στεφάνου(Senior e-Learning expert)
ΗΜΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΗΛΕΡΓΑΣΙΑ ΞΑΝΘΗ
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
ΠΜΣ ΠΡΟΗΓΜΕΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Κατεύθυνση ΤΕΔΑ Τεχνολογίες Διαχείρισης Ασφάλειας Security Management Engineering Τμήμα Πληροφορικής ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
Γνωστικά εργαλεία είναι: οι εκπαιδευτικές εφαρμογές των Τ. Π. Ε
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Ομάδα Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης
Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση
Ένταξη Νέων Τεχνολογιών στο Εκπαιδευτικό Σύστημα και Άτομα με Αναπηρία
ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών “ Πολιτικές Προώθησης Ευρυζωνικότητας “ Θ.Καρούνος,
ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών “ Ψηφιακό Περιεχόμενο και Διαδικτυακές Εφαρμογές “ Θ.Καρούνος,
1 Η Ψηφιακή Ελλάδα του Σήμερα.. Νησίδες Πληροφοριακών Συστημάτων Αυτόνομα πληροφοριακά συστήματα Εστιασμένα στις εσωτερικές ή και κάθετες ανάγκες των φορέων.
Η Διοικητική Μεταρρύθμιση στην Πράξη Προγραμματική Περίοδος ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ.
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Πλατφόρμα ΤΣΙΜΠΑΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΕΞΗΝΤΑΡΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
E-pyxis. Εισαγωγή eSchoolLib Γ' ΚΟΙΝΟΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΡΧΕΙΟΘΕΤΗΣΗ, ΚΑΤΑΛΟΓΟΓΡΑΦΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΕΦΗΜΕΡΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΜΕ ΑΣΥΓΧΡΟΝΗ.
Τηλεκπαίδευση Χαρίκλεια Τσαλαπάτα Κέντρο Δικτύου Τηλεματικής
Η Πύλη για τις Λαϊκές Βιβλιοθήκες Αθήνα 21Μαρτίου 2005 Ημερίδα για τις Λαϊκές Βιβλιοθήκες Βιβλιοθήκες και Κοινωνία της Πληροφορίας Πλήθος πληροφοριών (επιλογή.
Ν. Δημητριάδης/ STRATIS ΕΠΕ 1 13 Μαϊου Η Προοπτική της Ευρυζωνικότητας στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας 1 10 Μαϊου Αμφιλοχία «Αξιοποίηση της.
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Ευρυζωνικότητα στην τοπική αυτοδιοίκηση Τρέχουσες εξελίξεις – μελλοντικές προκλήσεις.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
…………………………………………………………. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ Το κλειδί για τη δια βίου μάθηση 14 – 16 Ιουνίου 2006 Goethe-Institut Athen Μαθαίνοντας δια βίου Βιβλιοθήκες.
1 Μαθήματα από την εμπειρία του LGAF (Local Government Application Framework) Μαθήματα από την εμπειρία του LGAF (Local Government Application Framework)
3ος Τομέας: Τηλεπικοινωνιών και Επεξεργασίας Σήματος
LOGO 12 ο Ετήσιο Συνέδριο Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών 5-6 Οκτωβρίου 2010 Οδυσσέας Ράπτης - Μέλος Δ.Σ. CitiesNet Α.Ε.
Κατάρτιση Στελεχών ΟΤΑ σε θέματα ΤΠΕ: Ηλεκτρονική Μάθηση Λάζαρος Μεράκος Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Πανεπιστήμιο Αθηνών.
 Αντί για τον όρο Πληροφορική χρησιμοποιείται πλέον ο όρος Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών: ΤΠΕ (ICT: Information and Communications.
Telematics Επιμέλεια:Παγώνης Γεώργιος Writer: Patrick Dillon.
TA ΓΣΠ στην Υπηρεσία του Πολίτη (Νομαρχιακή και Τοπική Αυτοδιοίκηση) Παρασκευή 10 Ιουνίου 2005 Περιφερειακές Δράσεις ΓΣΠ στην Κοινωνία.
GREEK ICT FORUM: ΕΤΗΣΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΕΠΘ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΧΑΣΜΑΤΟΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΘΩΜΑΣ ΣΦΗΚΟΠΟΥΛΟΣ.
Καθ. Γκρίτζαλης Στέφανος Ειδικός Γραμματέας Διοικητικής Μεταρρύθμισης
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Ενίσχυση και εμπλουτισμός Βιβλιοθηκών Εκσυγχρονισμός του Συστήματος Βιβλιοθηκών Γ’ Κ.Π.Σ. Κωνσταντίνος Μανωλίκας.
Ιδρυματικό Αποθετήριο Τμήμα Εκδόσεων & Βιβλιοθήκης Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας 2015.
2ο ΕΠΑΛ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΖΕΥΞΗΣ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΤΟΥΣ ΜΕ ΑΣΥΡΜΑΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ: Β’ ΑΘΗΝΑΣ 2ο ΕΠΑΛ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ & ΣΕΚ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ Γραμματική.
6ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
22/02/2006 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης Αναπλ. Πρόεδρος Τμ. Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας Οικονομικό.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 1: Εισαγωγή1/27 11/2/2015 Διάλεξη 1 Εισαγωγή Εφαρμογές ΤΠΕ στην Εκπαίδευση & την Ειδική Αγωγή Χαράλαμπος.
Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορικής και ΕπικοινωνιώνΗράκλειο Κρήτης για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση και την Τοπική Ανάπτυξη5 & 6 Μαϊου 2006 Ανάπτυξη.
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
© 2015 Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου Δημόσιο Ανώτατο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα της Κυπριακής Δημοκρατίας.
Συνοπτική Παρουσίαση Ε.Π. «ΚτΠ» Παναγιώτης Γεωργιάδης Αθήνα 9 Νοεμβρίου 2004.
Σελίδα 1 «Ψηφιακές Τεχνολογίες στην υπηρεσία της Εκπαίδευσης», Πάτρα, 22/11/2006.
1 Το έργο «Ανοικτά Ψηφιακά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών» : Σύντομη περιγραφή – Γενικά Στοιχεία Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΩΝ
«Υπηρεσίες Ψηφιακής Μάθησης στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο»
Ανάπτυξη τηλεματικών υπηρεσιών από το Παν
1η περΙοδος επιμΟρφωσης Β1 επιπΕδου Τ.Π.Ε., ΜΑΪος – ΙοΥνιος 2017
Φιλοσοφία και δομή του εκπαιδευτικού προγράμματος SESBA
Οι Κατευθύνσεις στο τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Κατάρτιση Στελεχών ΟΤΑ σε θέματα ΤΠΕ: Ηλεκτρονική Μάθηση Λάζαρος Μεράκος Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Πανεπιστήμιο Αθηνών

ΙΤΑ - ΚΕΔΚΕ: Κατάρτιση Εργαζομένων ΟΤΑ Τίτλος έργου ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΚΑΙ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΣΕ ΒΑΣΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΣΕ ΠΡΟΗΓΜΕΝΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ Ε.Π. «Κοινωνία της Πληροφορίας» (2009)  Βασικές δεξιότητες χρήσης ΤΠΕ : εργαζόμενοι στους ΟΤΑ  Προηγμένες δεξιότητες ΤΠΕ: Πρωτοποριακή δράση κατάρτισης εργαζομένων (208 τμήματα) στους ΟΤΑ σε εξειδικευμένα θέματα ΤΠΕ

Στόχοι εξειδικευμένης κατάρτισης στελεχών ΟΤΑ  Κατάρτιση στις τεχνολογίες αιχμής (ΤΠΕ) και στην αξιοποίησή τους στην ΤΑ  Παρουσίαση ανοικτών τεχνολογικών λύσεων χαμηλού κόστους, με εφαρμογές στην καθημερινή λειτουργία των δήμων  Αξιοποίηση των υπολογιστικών και δικτυακών υποδομών των δήμων  Σχεδιασμός, ανάπτυξη και υποστήριξη νέων υπηρεσιών προς τους πολίτες και τις επιχειρήσεις  Βελτίωση των εσωτερικών λειτουργικών και δομών οργάνωσης των δήμων  Δημιουργία μιας νέας ψηφιακής κουλτούρας

ΙΤΑ - ΚΕΔΚΕ: Κατάρτιση σε Προηγμένες Δεξιότητες στη Χρήση ΤΠΕ Εργαζομένων ΟΤΑ  Υιοθετεί μια συνδυασμένη μορφή τηλεκατάρτισης (blended learning)  Υποστηρίζεται από ανοικτή διαδικτυακή πλατφόρμα ηλεκτρονικής μάθησης ΙΤΑ-ΚΕΔΚΕ  Δημιουργεί πρωτογενές πολυμορφικό ψηφιακό εκπαιδευτικό υλικό με υψηλή παραμένουσα αξία  Αναπτύσσει ψηφιακή συλλογή ηλεκτρονικών μαθημάτων  Αποτελεί πιλότο για άλλες παρόμοιες δράσεις στην ΤΑ και τον ευρύτερο δημόσιο τομέα

Κέντρο η-Μάθησης ΙΤΑ - ΚΕΔΚΕ

Εκπαιδευτικές ενότητες Ψηφιακή συλλογή ΙΤΑ: Εκπαιδευτικές ενότητες Περιλαμβάνει σήμερα 10 εκπαιδευτικές ενότητες  Ε1. Διαδικτυακές Υπηρεσίες και Εφαρμογές  Ε2. Δίκτυα και Διαχείριση Περιβαλλοντικών Κινδύνων  Σχεδιασμός, εγκατάσταση και διαχείριση ασύρματων τοπικών δικτύων,  Ανίχνευση, παρακολούθηση, πρόβλεψη, διαχείριση πυρκαγιών  Ε3. Δημιουργία on line υπηρεσιών τύπου “Mash-Up”

Εκπαιδευτικές ενότητες Ψηφιακή συλλογή ΙΤΑ: Εκπαιδευτικές ενότητες  Ε4. Επιχειρησιακές διαδικασίες ΟΤΑ: Σχεδιασμός, ανάπτυξη και διαχείριση επιχειρησιακών διαδικασιών των ΟΤΑ για την παροχή on-line υπηρεσιών σύμφωνα με το Ελληνικό Πλαίσιο Διαλειτουργικότητας  Ε5. Εγκατάσταση, διαχείριση, τεχνική υποστήριξη και χρήση UBUNTU LINUX (Desktop & Servers) με έμφαση σε εφαρμογές διαχείρισης και διάθεσης γεωγραφικών πληροφοριών (GIS) ανοικτού κώδικα στην τοπική αυτοδιοίκηση  Ε 6. Δημοτικό Διαδικτυακό Ραδιόφωνο και Τηλεόραση

Εκπαιδευτικές ενότητες Ψηφιακή συλλογή ΙΤΑ: Εκπαιδευτικές ενότητες  Ε 7. Υπηρεσίες Ευφυών Μεταφορών/Μετακινήσεων στον Ψηφιακό Δήμο  Ε 8. Ασφάλεια Πληροφοριακών Συστημάτων σε Περιβάλλοντα Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης  Ε9. Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση και Διαλειτουργικότητα  Ε10. Διαχείριση Έργων ΤΠΕ

Εκπαιδευτική προσέγγιση  Δύο εκπαιδευτικοί κύκλοι  1 ος Κύκλος: Κατάρτιση  Παρουσίαση σε θεματικές υποενότητες  2 ος Κύκλος: Πρακτική Άσκηση  Ολοκληρωμένα σενάρια δραστηριοτήτων  Προσαρμογή για ενήλικες εκπαιδευόμενους οι οποίοι:  έχουν αναπτυγμένη προσωπικότητα  υπηρετούν ένα πλήθος ρόλων  διαθέτουν πληθώρα εμπειριών  χτίζουν καλύτερα τη γνώση, όταν τους δίνεται η ευκαιρία να συμμετέχουν ενεργά  κατανοούν καλύτερα ό,τι μόνοι τους ανακαλύπτουν  μαθαίνουν χρησιμοποιώντας αυτά που ήδη γνωρίζουν

Πρωτογενές εκπαιδευτικό υλικό Εκπαιδευτικοί στόχοι  Ανάδειξη και αξιοποίηση προϋπαρχουσών γνώσεων και εμπειριών  Δυνατότητα αναζήτησης και επεξεργασίας πληροφοριών, που αφορούν το γνωστικό αντικείμενο  Εφαρμογή της γνώσης και ενεργοποίηση της κριτικής σκέψης μέσω δημιουργικών δραστηριοτήτων  Δυνατότητα επαλήθευσης και αυτοαξιολόγησης γνώσεων και δεξιοτήτων  Δυνατότητα ανάπτυξης διαύλων επικοινωνίας μεταξύ των εκπαιδευομένων και ενσωμάτωσης απόψεών τους

Πολυμεσικό εκπαιδευτικό υλικό  Μετατροπή του πρωτογενούς εκπαιδευτικού περιεχομένου σε πολυμεσικό εκπαιδευτικό υλικό  Επεξεργασία εκπαιδευτικού περιεχομένου  Δημιουργία κατάλληλων γραφικών  Οπτικοποίηση παρουσίασης (flash)  Αφήγηση από επαγγελματίες σε studio  Δημιουργία βίντεο-επιδείξεων (video - animation)  Αυτονομία και Διαλειτουργικότητα. Χρησιμοποιείται το ανοικτό πρότυπο μαθησιακών αντικειμένων (SCORM).

Δομή εκπαιδευτικής ενότητας

Καθ΄οδόν προς το Σύγχρονο Δήμο» «Καθ΄οδόν προς το Σύγχρονο Δήμο» Κατάρτιση εργαζομένων ΟΤΑ στις ΤΠΕ ΚΕΔΚΕ-ΠΕΤΑ  Δράση αμιγούς τηλεκατάρτισης (e-learning) εργαζόμενων στους ΟΤΑ σε εξειδικευμένα θέματα σε 275 ηλεκτρονικά τμήματα σε όλη τη χώρα  Πραγματοποιήθηκαν ώρες Τηλεκατάρτισης  Υποστηρίχθηκε από  κατάλληλο πολυμορφικό εκπαιδευτικό υλικό  την πλατφόρμα τηλεκατάρτισης: e-γνώση

ΠΕΤΑ-Πλατφόρμα e-γνώση: Καινοτόμα Χαρακτηριστικά  Βασίζεται στην προηγμένη ελληνική πλατφόρμα Open eClass (Κέντρο η-μάθησης Ελληνικών ΑΕΙ –GUNet)  Χρήση Ανοικτών Τεχνολογιών και Προτύπων  Σύνδεση με την υποδομή LGAF IM (Identity Management) για τη διαχείριση των Χρηστών  Σύνδεση με το LGAF Αποθετήριο Ηλεκτρονικών Μαθημάτων  Ενσωμάτωση υπηρεσιών Εικονογραφίας κατ΄ Απαίτηση (VoD) και Ζωντανής Μετάδοσης (Video Streaming)

ΠΕΤΑ - Πλατφόρμα e-γνώση

Εκπαιδευτικές ενότητες στην Πλατφόρμα e-γνώση της ΠΕΤΑ  Επιχειρησιακή Νοημοσύνη (Business Intelligence)  Σχεδιασμός και Διαχείριση Τηλεπικοινωνιακών Δικτύων  Επιχειρησιακή Αξιοποίηση Έργων Πληροφορικής  Αξιοποίηση Γεωγραφικών Πληροφοριακών Συστημάτων  Διαχείριση Ενέργειας και Αξιοποίηση Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας στους ΟΤΑ με τη συμβολή των ΤΠΕ  Αρχές και Τεχνικές Στήριξης της Επιχειρηματικότητας στους ΟΤΑ με έμφαση στους Νέους  Διαχείριση Κοινωνικών Υπηρεσιών και Υπηρεσιών Υγείας

η-μάθηση: Οφέλη για την ΤΑ  Ηλεκτρονική οργάνωση, αρχειοθέτηση και παρουσίαση του εκπαιδευτικού υλικού προηγούμενων δράσεων  Σταδιακή εισαγωγή των εκπαιδευομένων στη νέα ψηφιακή κουλτούρα  Συνέχιση της κατάρτισης πέρα από τα στενά χρονικά όρια του εκπαιδευτικού προγράμματος  Δημιουργία μιας ηλεκτρονικής βιβλιοθήκης με το περιεχόμενο όλων των ηλεκτρονικών μαθημάτων που έχουν δημιουργηθεί  Δημιουργία ενός δυναμικού περιβάλλοντος επικοινωνίας από άτομα με κοινούς στόχους και ενδιαφέροντα

Ανάπτυξη Υποδομών Τηλεκατάρτισης στους ΟΤΑ 3 εναλλακτικές προσεγγίσεις: ανεξάρτητων υποδομών τηλεκατάρτισης  Α. Ανάπτυξη ανεξάρτητων υποδομών τηλεκατάρτισης από τον ίδιο το Δήμο στις εγκαταστάσεις του (+) Αυτοδιαχείριση, υψηλή προσαρμοστικότητα (-) Απαιτείται ομάδα διαχείρισης, κόστος εξοπλισμού και φιλοξενίας Κεντρική φιλοξενία υποδομών τηλεκατάρτισης  Β. Κεντρική φιλοξενία υποδομών τηλεκατάρτισης κάθε Δήμου από το LGAF (+) Προσαρμοστικότητα, δεν απαιτείται εξοπλισμός από το Δήμο (-) Απαιτείται ομάδα διαχείρισης, υψηλό κόστος για LGAF Ανάπτυξη κεντρικής υποδομής τηλεκατάρτισης  Γ. Ανάπτυξη κεντρικής υποδομής τηλεκατάρτισης από το LGAF που να υποστηρίζει τις ανάγκες κάθε Δήμου (Λύση ανάλογη του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου) (+) Ομοιομορφία, δεν απαιτείται εξοπλισμός από το Δήμο, χαμηλό κόστος για LGAF και για το Δήμο, κεντρική διαχείριση (-) χαμηλή προσαρμοστικότητα

η-μάθηση: μονόδρομος στη δια βίου κατάρτιση στελεχών ΟΤΑ και δημοτών «Οι αναλφάβητοι του 21 αιώνα δεν θα είναι αυτοί που δεν θα μπορούν να διαβάσουν ή να γράψουν αλλά αυτοί που δεν θα μπορούν να μάθουν, να ξαναμάθουν και να συνεχίσουν να μαθαίνουν»