«Προοπτικές σταδιοδρομίας των φοιτητριών του ΕΑΠ»

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ένα Ευρωπαϊκό πρόγραμμα δικτύου Comenius που συνδέει όσους χρησιμοποιούν υλικά μελέτης του χώρου και γεω-πληροφορίες στο σχολείο.
Advertisements

«Η Μονάδα Καινοτομίας & Επιχειρηματικότητας του ΕΑΠ»
Σκοπός - Δράσεις του Έργου Α.Η ποσοτική και ποιοτική διερεύνηση της κατάστασης των γυναικών ερευνητριών που πασχολούνται στον Δημόσιο Τομέα Β.Η αποτύπωση.
Εθνικό Σημείο Επαφής για το πρόγραμμα "Ορίζοντας 2020“
Δρ. Λένα Μπενίση Καθηγήτρια Ιστορίας της Τέχνης στο Ε. Α. Π
ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΔΙΚΤΥΩΣΗ: euro|guidance Ημερίδα “Ευρωπαϊκή κινητικότητα για λόγους εκπαίδευσης & απασχόλησης: Euroguidance-Eures” 15 Οκτωβρίου 2004 ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ.
Υ Π Ο Υ Ρ Γ Ε Ι Ο Ε Ρ Γ Α Σ Ι Α Σ Κ Α Ι Κ Ο Ι Ν Ω Ν Ι Κ Η Σ Α Σ Φ Α Λ Ι Σ Η Σ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΚΟΙΝΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΠΟΡΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ.
Βάλια Παυλίδου Ψυχολόγος, Σύμβουλος Σταδιοδρομίας
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
Σχέσεις με κοινωνικούς και πολιτιστικούς φορείς
Υποδομές Ανοικτής Πρόσβασης: Το μέλλον της επιστημονικής επικοινωνίας, ΕΚΤ, Αθήνα, Δεκεμβρίου 2008 Πρωτοβουλίες Ανοικτής Πρόσβασης στη Βιβλιοθήκη.
Ερευνητικό Δυναμικό Περιφέρειες της Γνώσης Ειδικό Πρόγραμμα “Ικανότητες” Γεωργία Τζένου – Μαρία Κουτροκόη Χανιά, 21 Σεπτεμβρίου 2007 Εθνικό Σημείο Επαφής.
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΣΠΟΥΔΩΝ & ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ Α.Π.Θ.
Καλλιόπη Σωτηράκη Σύμβουλος Σπουδών & Σταδιοδρομίας Λαμία, 02/11/2011
Ευρωπαϊκή Στρατηγική για την Προώθηση της Γυναικείας Επιχειρηματικότητας ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2013 ΑΘΗΝΑ, ΔΑΣΤΑ ΕΑΠ.
«Δυνατότητες Έρευνας για γυναίκες επιστήμονες »
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ TEI ΛΑΜΙΑΣ Ε. Υ. ΔΡ. Θ. ΓΚΑΝΕΤΣΟΣ Άξονας Προτεραιότητας 6 «Αναβάθμιση των συστημάτων αρχικής επαγγελματικής κατάρτισης και επαγγελματικής.
Βιώσιμη Επιχειρηματικότητα στην Αθήνα
Οφέλη και Προοπτικές Χρηματοδότησης μέσω Προγραμμάτων ΕΠΕΑΕΚ Ροζάννα Σεμερτζιάν Υπεύθυνη Προγραμμάτων ΕΠΕΑΕΚ Γραφείο Στήριξης Ερευνητικών & Αναπτυξιακών.
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
Η Οπτική του Φύλου στις Τοπικές Πολιτικές
1 Η εκπαίδευση ως στρατηγικός παράγοντας ανταγωνιστικότητας του ελληνικού τουρισμού Γεώργιος Δρακόπουλος Γενικός Διευθυντής ΣΕΤΕ Ημερίδα ΟΤΕΚ,
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ Κέντρα Συμβουλευτικής & Επαγγελματικού Προσανατολισμού Νόμος 2525/97.
Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης Ιωάννινα, Ιούνιος 2004 Μ. Κουτροκόη Πρόσβαση στη γνώση.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Οι προοπτικές.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΛΙΒΑΔΕΙΑ 7/12/2011 Πανεπιστήμιο Στερεάς Ελλάδας Γραφείο Διασύνδεσης Τμήμα Περιφερειακής Οικονομικής Ανάπτυξης.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΑΝΑΤΑΞΗΣ ΤΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΥΤΑΝΙΑ ΔΡΑΣΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ● Η δράση της συμβουλευτικής περιλαμβάνει όλες εκείνες.
Γραφειο διαςυνδεςης Αλεξάνδρειο Τεχνολογικό Ίδρυμα Θεσσαλονίκης
1 Γυναίκες και επιστήμη: μια πρώτη διερεύνηση Λάουρα Αλιπράντη Κύρια Ερευνήτρια, Εθνικό Κέντρο Κοινωνικών Ερευνών.
Γραφείο Διασύνδεσης Πα.Μακ. 1 Το Γραφείο Διασύνδεσης λειτουργεί από το 1994, προσανατολισμένο στην άμεση, έγκυρη και αποτελεσματική εξυπηρέτηση.
Εκπαιδευτικές Δραστηριότητες στο ΕΚΕΦΕ “Δημόκριτος”
Γυναίκες και επιστήμη: μια πρώτη διερεύνηση Dr Λάουρα Mαράτου-Αλιπράντη Κύρια Ερευνήτρια, Εθνικό Κέντρο Κοινωνικών Ερευνών, EΚΚΕ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Τμήμα Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης Προγράμματα Μεταπτυχιακών Σπουδών.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΑΘΗΝΑΣ. ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ (Τ.Ε.Ι.) ΑΘΗΝΑΣ Γραφείο Διασύνδεσης Τ.Ε.Ι. Αθήνας.
Σεπτέμβριος  Το ΕΚΤ είναι ο εθνικός οργανισμός για την τεκμηρίωση, την πληροφόρηση και την υποστήριξη σε θέματα επιστήμης, έρευνας και τεχνολογίας.
Προγράμματα Αγωγής Σταδιοδρομίας
Φ. Τροχούτσος, ΤΟΠΜΑΚ Σέρρες 1 Γραφείο Διασύνδεσης Σπουδών & Σταδιοδρομίας του Δ.Π.Θ. Υπηρεσίες Έρευνα για την Επαγγελματική Σταδιοδρομία των Αποφοίτων.
Επιχειρηματική Αξιοποίηση Ερευνητικών Αποτελεσμάτων στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Πρόγραμμα «Έργο Αθήνα» ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ.
1 ΕΥΡΩΠΑïΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Δια Βίου Μάθηση: Πραγματικότητες, Προκλήσεις και Προοπτικές στην Κύπρο και την Ευρώπη Απριλίου 2004 ¨ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.
Ενίσχυση της έρευνας στο “ΕΠ. Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση ” Νίκος Μαρούλης, Logotech AE Καρδίτσα 18 Σεπτεμβρίου 2008.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Συντονιστική.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Θεσσαλονίκη, 20-21/9/2012 ΚΕΔΕΑ ΑΠΘ
Ημέρα Γνωριμίας Σάββατο, 26 Ιανουαρίου Στόχοι και Αποστολή Τμήματος Γαλλικών Σπουδών & Σύγχρονων Γλωσσών Καλλιέργεια Διαπολιτισμικότητα και διάλογο.
Πανεπιστήμιο Στερεάς Ελλάδος ΔΑΣΤΑ Δημήτριος Π. Παναγιωτόπουλος Αν Καθηγητής, Πανεπιστημίου Αθηνών Αντιπρόεδρος Πανεπιστημίου Στερεάς Ελλάδος.
Πλαίσιο ανάπτυξης ΕΠΣΕ+Τ Διεθνείς τάσεις για την ανοικτή πρόσβαση Διεθνείς πρωτοβουλίες και δράσεις για ανοικτή πρόσβαση Νέες πρακτικές για επιστημονικές.
Πληροφόρηση για το επάγγελμα της ερευνητού-επιστήμονος
Κοινωνικός και οικονομικός ρόλος της εκπαίδευσης ενηλίκων στην Ελλάδα
Παρουσίαση Τμήματος Βαλκανικών, Σλαβικών και Ανατολικών Σπουδών
Γίνε δραστήριος φοιτητής! Απόκτησε εμπειρίες- δεξιότητες! Ξεκίνησε την καριέρα σου σήμερα! Τρίτη 17/3/2015, ΚΕ.Δ.Ε.Α. Κική Ματσούκα Σύμβουλος Σταδιοδρομίας,
Πολιτικές εκπαίδευσης και κατάρτισης για τη στήριξη της επιχειρηματικότητας και της απασχόλησης Επιχειρηματικότητα και Απασχόληση 1 Δεκεμβρίου 2014 Βλάσης.
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΣΠΟΥΔΩΝ & ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ Α.Π.Θ.
ΤΕΕ/ΤΚΜ Απασχόληση Επιχειρηματικότητα Εβρενογλου Βασίλης Διπλ. Ηλεκτρολόγος Μηχανικός αν. Προϊστάμενος Τμήματος Επαγγελματικών Θεμάτων 1 Δεκεμβρίου 2014.
© 2015 Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου Δημόσιο Ανώτατο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα της Κυπριακής Δημοκρατίας.
INDUCTION WEEK 2015 BA (Hons) in Early Childhood Studies MC Employability Scheme.
Αγρίνιο, 28 Μαρτίου 2012 Ελένη – Αναστασία Κερκεντζέ Υπεύθυνη λειτουργίας ΔΑΣΤΑ.
1 2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1. ΟΡΑΜΑ2. ΣΚΟΠΟΙ3. ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΣΚΟΠΩΝ4. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΣΗ6. ΜΕΛΗ7.
ΠΡΌΓΡΑΜΜΑ LEONARDO DA VINCI “ Μεταφορά Καινοτομίας - ΤΟΙ ” Ελίνα Δαγρέ, ΤΟΙ Project Manager Αθήνα, 12 Δεκεμβρίου 2012 Βόλος, 14 Δεκεμβρίου 2012 ΕΛΛΗΝΙΚΗ.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ (ΔΑΣΤΑ)
Βασιλεία Ι. Σινάνογλου Αναπληρώτρια Καθηγήτρια
ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ για το μάθημα της ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Αθήνα, 1-2 Απριλίου 2005
Ημέρα Καριέρας Λάρισα, 25 Απριλίου 2012
Εθνικό Σημείο Επαφής για το πρόγραμμα "Ορίζοντας 2020“
Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης
Δημιουργία Ερευνητικού Εργαλείου
Όνομα Καθηγητή: Χρήστος Τερέζης
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Τμήμα Ψυχολογίας
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ-ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΑΓΡΙΝΙΟΥ
Αχιλλέας Καμέας Επίκουρος Καθηγητής ΕΑΠ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

«Προοπτικές σταδιοδρομίας των φοιτητριών του ΕΑΠ» ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΛΛΗΝΙΔΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΩΝ «Προοπτικές σταδιοδρομίας των φοιτητριών του ΕΑΠ» Δρ. Εύη Μπάτρα Πρόεδρος Συνδέσμου Ελληνίδων Επιστημόνων, Μέλος ΣΕΠ του ΕΑΠ

Από το 2006 έχω τη χαρά και την τιμή να είμαι Πρόεδρος του Συνδέσμου Ελληνίδων Επιστημόνων, ενός ιστορικού συλλόγου, που ιδρύθηκε το 1924 και είχε διάσημες προέδρους, όπως την Νίκη Γουλανδρή, την Ειρήνη Δηλάρη, την Πόπη Νικολάου, την Λίτσα Παπαντωνίου και την Αμαλία Φλέμιγκ.

Ο ΣΕΕ, από την ίδρυσή του μέχρι σήμερα, παρέχει ουσιαστική στήριξη στις γυναίκες επιστήμονες σχετικά με την επαγγελματική τους προώθηση και ανέλιξη. Έχει δυναμική παρουσία στη συνειδητοποίηση των γυναικείων προβλημάτων που σχετίζονται με το ρόλο και τη θέση της γυναίκας στην οικογένεια, στην οικονομία, στον επαγγελματικό χώρο, και στην προβολή και συμμετοχή όλο και περισσότερων γυναικών στην κοινωνική και δημόσια ζωή του τόπου. www.see1924.gr

Ο ΣΕΕ ως ζωντανός οργανισμός, προσαρμόζεται συνεχώς στις μεταβαλλόμενες κοινωνικές, οικονομικές και πολιτικές συνθήκες και ανταποκρίνεται αποτελεσματικά στις νέες προκλήσεις της εποχής μας, χρησιμοποιώντας ως μέσα ημερίδες, διαλέξεις με ομιλήτριες και ομιλητές διεθνούς κύρους, εκπαιδευτικά σεμινάρια, έρευνες, εκδόσεις και αναπτύσσει συνεργασίες και σχέσεις με γυναικείες οργανώσεις Ελλάδα και το εξωτερικό Είναι μέλος: International Federation of University Women www.ifuw.οrg European Platform of Women Scientists www.epws.org Ομοσπονδία Βαλκανικών MKO ( FEBANGO) ΠΕΡΙΚΤΙΟΝΗ

Ο αριθμός των γυναικών που εισέρχονται σε κάποια πανεπιστημιακή σχολή αυξάνεται διαρκώς τα τελευταία 20 χρόνια. Αντίθετα, ο αριθμός των γυναικών που επιλέγουν την συνέχιση των σπουδών τους σε μεταπτυχιακό ή/και διδακτορικό επίπεδο υπολείπεται κατά πολύ εκείνου των ανδρών.   Η ανεργία των πτυχιούχων γυναικών είναι σχεδόν τριπλάσια από αυτή των ανδρών. Ο ανταγωνισμός στην αγορά εργασίας διαρκώς εντείνεται. Οι γυναίκες, σε σχέση με τους άνδρες, είναι λιγότερο καλά πληροφορημένες για τις δυνατότητες που έχουν για μεταπτυχιακές σπουδές.  Οι γυναίκες στατιστικά έχουν χαμηλότερο εισόδημα από τους άνδρες.

Χαρακτηριστικά των φοιτητριών του ΕΑΠ - Εργάζονται στην συντριπτική τους πλειοψηφία και όσες είναι άνεργες δεν είναι από επιλογή, αλλά από ανάγκη - Αγαπούν την εργασία τους και θέλουν να εξελιχθούν σε αυτήν, εντάσσοντας τις σπουδές τους στο ΕΑΠ στην στρατηγική τους αυτή - Είναι ευσυνείδητες στις εκπλήρωση των πανεπιστημιακών τους υποχρεώσεων - Συνδυάζουν με έναν καταπληκτικό τρόπο εργασία – οικογένεια – σπουδές. Κάθε χρόνο ένας μικρός αριθμός από αυτές γίνονται και μητέρες και τότε είναι πράγματι αξιοθαύμαστες - Ένας όχι ευκαταφρόνητος αριθμός επέλεξαν τις σπουδές όχι ως μέσον οικονομικής βελτίωσης, αλλά καθαρά προσωπικής επιβεβαίωσης και καταξίωσης - Είναι πρόσχαρες, ευγενικές, ακούραστες, αγωνίστριες και ελπίζουν σε ένα καλύτερο μέλλον για τον εαυτό τους, ακόμη και όταν έχουν άσπρα μαλλιά!!!!

Tα τελευταία χρόνια έχει αναδυθεί σε μια προσπάθεια προώθησης των γυναικών, και δη των νέων κοριτσιών, στις θετικές επιστήμες, την έρευνα και την τεχνολογία. Χρηματοδότηση έργων: «Άρση εμποδίων και διακρίσεων στην αγορά εργασίας για γυναίκες τεχνικούς – BRIDGE», Κοινοτική Πρωτοβουλία «EQUAL», https://webgate.ec.europa.eu/equal/jsp/dpComplete.jsp?cip=GR&national=200929 «Information for a choice: Empowering Young Women through Learning for Technical Professions and Science career - IFAC», FP6, http://ifac-project.eu/ifac-project «Υποστήριξη και συμβουλευτική γυναικών στην αναζήτηση και πραγματοποίηση μεταπτυχιακών σπουδών - ΑΜΑΛΙΑ ΦΛΕΜΙΓΚ», Δράσεις Ενίσχυσης της Απασχόλησης με την Ενεργό Συμμετοχή των Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων (ΜΚΟ) – Α’ Κύκλος, http://see1924.gr/amaliafleming/ «Πληροφόρηση φοιτητριών και νέων επιστημονισσών για το επάγγελμα του ερευνητή», Δράσεις Ενίσχυσης της Απασχόλησης με την Ενεργό Συμμετοχή των Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων (ΜΚΟ) – Β’ Κύκλος http://see1924.gr/erevnitries/

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ 1. Καθιέρωση του εορτασμού της Παγκόσμιας Ημέρας της Γυναίκας, κατά τον οποίο θα απονέμεται κάποια τιμητική διάκριση σε κάποια γυναίκα Μέλος ΔΕΠ για το εξαίρετο επιστημονικό της έργο.   2. Ίδρυση και λειτουργία Γραφείου Ισότητας, κατά το πρότυπο πολλών αγγλοσαξωνικών πανεπιστημίων. Η δράση μπορεί να χρηματοδοτηθεί και από σχετικό ευρωπαϊκό πρόγραμμα, με τη συμμετοχή των ομοταγών πανεπιστημίου Κύπρου και Μεγάλης Βρετανίας. 3. Δημιουργία ομάδας «Μεντόρων» από γυναίκες Μέλη ΔΕΠ και ΣΕΠ, οι οποίες θα ήταν διατεθειμένες να παράσχουν στήριξη και συμβουλευτική στις φοιτήτριες, κάτι το οποίο είναι σύμφυτο με το ρόλο του ΕΑΠ και το επιστημονικό του δυναμικό ειδικεύεται σε αυτό. 4. Παρότρυνση στο διδακτικό προσωπικό και στις φοιτήτριες να εκπονήσουν εργασίες σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο με τη διάσταση του φύλου σε διάφορα επιστημονικά πεδία και ο εμπλουτισμός με αυτόν τον τρόπο της βιβλιοθήκης του σε θέματα φύλου. 

5. Καθιέρωση ενός ΜΠΣ σε θέματα φύλου, για παράδειγμα «Φύλο και διά βίου μάθηση» ή «Φύλο, Επιστήμη και Τεχνολογία».   6. Υιοθέτηση της πρότασης του συναδέλφου Αντώνη Μανιάτη, Μέλους ΣΕΠ στην ΔΧΤ60, περί 3μελών επιτροπών καθοδήγησης των Διπλωματικών Εργασιών, μία εκ των οποίων θα είναι υποχρεωτικά γυναίκα, αναλαμβάνοντας το ρόλο της «ΔΙΟΤΙΜΑΣ». 7. Απονομή σε φοιτήτριες υποτροφιών, που θα είχαν το όνομα γυναικείων προσωπικοτήτων, οι οποίες έπαιξαν σημαντικό ρόλο στην επιστήμη ή και την τοπική κοινωνία.

Tο μήνυμά μου στις φοιτήτριες είναι ότι η επιστημονική γνώση και η εμβάθυνση σε αυτήν είναι ανεπανάληπτη προσωπική εμπειρία, η οποία έχει ως αποτέλεσμα όχι μόνον έναν καλύτερο τίτλο σπουδών, εφόδιο για μια καλύτερη καριέρα, αλλά την αυτογνωσία και το πέρασμα σε μια άλλη πνευματική διάσταση, εφόδιο για μια ουσιαστική, περιεκτική και ολοκληρωμένη ζωή.