Λευτέρης Δάλπης Δ’2 1ο Πειραματικό Σχολείο Θεσσαλονίκης

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
1ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης ΠΤΔΕ-ΑΠΘ
Advertisements

ΛΕΒΕΝΤΟΥΛΑ ΚΑΜΑΤΑΚΗ Δ2 1Ο ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Τα πολιτεύματα της αρχαίας Ελλάδας
ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ: Ταξιδεύοντας από το χθες
Μαρία Αμπατζή, 1ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο, Δ2,
1ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσ/νίκης
ΑΛΕΞΙΑ ΚΑΡΑΤΣΙΩΛΗ ΣΤ2 1Ο ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣ/ΚΗΣ
1ο Πρώτο Πρότυπο Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης 2014 Τάξη Δ2
1ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Π.Τ.Δ.Ε.-Α.Π.Θ
Internet ‘Εκεί που η πληροφορία είναι το νόμισμα’ Παρουσιάζεται από τον Παναγιώτη Μιντόπουλο.
Παιχνίδια με τις γεωγραφικές συντεταγμένες
HELLO! JAPAN 1ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσ/νίκης Δ2 - Γιώργος Καρανάσιος
ΒΑΣΙΛΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗΣ Δ ΙΑΠΩΝΙΑ ΒΑΣΙΛΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗΣ Δ
ΣΧΕΔΙΑΖΩ :ΕΡΓΑΖΟΜΑΙ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ ΙΟΡΔΑΝΗΣ ΒΑΡΤΑΝΙΑΝ ΜΙΧΑΗΛ
Η Νέα Υόρκη (New York/Νιου Γιορκ) είναι μεγαλούπολη των Ηνωμένων Πολιτειών. Βρίσκεται στην ανατολική ακτή και είναι η πιο πυκνοκατοικημένη πόλη των ΗΠΑ.
ΙΑΠΩΝΙΑ - JAPAN 1ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο
Κάθε λαός έχει την δική του κουζίνα
To Ιράν!!! 1ο μέρος Νικολέτα Ιωάννα Άννα.
ΗΦΑΙΣΤΕΙΑ Ηφαίστειο είναι η ανοιχτή δίοδος από το εσωτερικό της Γης (ή άλλου γεωειδούς ουράνιου σώματος) που επιτρέπει την εκροή ή έκρηξη ρευστών πετρωμάτων.
Eiffel Tower Έλενα Γεωργιάδου Έλενα Γεωργιάδου.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΞΑΝΘΑΚΗΣ
Κρήτη Λεωνίδας Κραλίδης 1ο Πειραματικό Θεσσαλονίκης Τμήμα Ε2
Τα χαρακτηριστικά του πληθυσμού της Ευρώπης
ΒΟΡΕΙΑ ΚΑΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΑΜΕΡΙΚΗ:
ΕΝΣΥΡΜΑΤΗ ΚΑΙ ΑΣΥΡΜΑΤΗ
Οι Θάλασσες της Ευρώπης
ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ
ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΗΦΑΙΣΤΕΙΑ
ΗΦΑΙΣΤΕΙΑ Ηφαίστειο είναι η ανοιχτή δίοδος από το εσωτερικό της Γης (ή άλλου γεωειδούς ουράνιου σώματος) που επιτρέπει την εκροή ή έκρηξη ρευστών πετρωμάτων.
Η ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
Παγκόσμιος Χάρτης.
Παγκόσμια Ημέρα Κινουμένων σχεδίων
1.2 Παίζοντας με το γεωγραφικό πλάτος...
ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ Η κοινωνία προσπαθεί να καλλιεργήσει τη φιλαναγνωσία παιδιών και ενηλίκων με διάφορους τρόπους.
ΤΑ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ!
Λευτέρης Δάλπης 1 ο πρότυπο Πειραματικό Π.Τ.Δ.Ε Α.Π.Θ Τάξη: Ε’
ΙΣΤΟΡΙΑ – ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
Αυτόχθονες πληθυσμοί Μενεξιά Στ1..
ΑΥΤΟΧΘΟΝΕΣ ΠΛΗΘΥΣΜΟΙ Πέτρος ΣΤ’1 P[y.
Γνωριμία με την Ιαπωνία. Περιεχόμενα Γενικά στοιχεία Γεωγραφική θέση Μορφολογία του εδάφους – Κλίμα Σεισμοί Γεωργία Αλιεία Βιομηχανία Ο Β΄ Παγκόσμιος.
Γεωγραφία Χρήστος Γκαρτζονίκας. Έκταση - Πληθυσμός  Με έκταση τετραγωνικά χιλιόμετρα, η Ουκρανία είναι η 44η μεγαλύτερη χώρα στον κόσμο.
Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής Από την Παρασκευή Καραγιώργη - Μάγου.
Σονίλα Τζεχαλίου Άνδεις. ΜΑΘΗΜΑ: ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΧΑΝΩΝ ΤΜΗΜΑ A3 Σχολικό έτος: Καθηγητής: Κατσοπρινάκης Σταύρος.
Τότε και τώρα. ΕΙΣΑΓΩΓΗ Η επιλογή του θέματος του Project έγινε από εμάς τους μαθητές, που επικράτησε ανάμεσα σε 3 θέματα. Οι λόγοι που επιλέξαμε το θέμα.
Οι άνθρωποι στη Μεσόγειο Τοιχογραφία από τη Σαντορίνη 17 αιώνες π.Χ. Απεικονίζεται εμπορική νηοπομπή.
Αυτόχθονες λαοί- Πάπουα Όνoμα: Αντριάνα Θεοχαρίδου Tάξη: Στ΄2 Μάθημα: Νέα Ελληνικά.
ΙΝΔΙΑΝΙΚΕΣ ΦΥΛΕΣ.
ΑΞΙΟΘΕΑΤΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.
Μυρτώ Γεωργοπούλου Β3 Σχολ. Έτος:
Χριστουγεννιάτικο δέντρο
ΒΙΕΤΝΑΜ.
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ <<ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ>>
Π Ι Κ Α Σ Ο Γ Κ Ε Ρ Ν Ι Κ Α.
Αυτόχθονες Λαοί Τσερόκι
Ωκεανία Πρότυπο Πειραματικό Σχολείο Ζωσημαίας Σχολής Ιωαννίνων
Ατομική Εργασία στο μάθημα της Γεωγραφίας
Αυτή η εργασία χορηγείτε από το πρόγραμμα BACK TO THE PAST.
«Η χώρα μου η Ευρώπη!!!» (ταξίδι γνωριμίας)
ΙΑΠΩΝΙΑ.
ΑΥΤΟΧΘΟΝΕΣ ΛΑΟΙ Χριστίνα Φανή.
Λίμνες Η λίμνη Βαϊκαλή Ευστράτιος- Ευάγγελος
1.2 Παίζοντας με το γεωγραφικό πλάτος...
Άντρεα Παπαϊωακείμ Σταύρη Χίντικου
Η οικογένεια - Η ελληνική οικογένεια
Ηλίας Μπουναρτζής/ Η οικονομική ζωή Η σταδιακή παρακμή της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας έδωσε τη δυνατότητα στους υπόδουλους.
1.1 Ψηφιακό – Αναλογικό σύστημα 1.2 Ο υπολογιστής ως ψηφιακή μηχανή Τζικούδη – Παπαγεωργίου Χρυσάνθη ΑΣΠΑΙΤΕ – ΕΠΠΑΙΚ – Τμήμα Ε2 Θεσσαλονίκη Νοέμβριος.
Η ΖΩΗ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ
ΟΙΚΙΑ - ΜΟΥΣΕΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ (ΧΑΛΕΠΑ ΧΑΝΙΩΝ)
Αυτόχθονας λαός Πάπουα
Εργασία στην Γεωγραφία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Λευτέρης Δάλπης Δ’2 1ο Πειραματικό Σχολείο Θεσσαλονίκης Japans project Λευτέρης Δάλπης Δ’2 1ο Πειραματικό Σχολείο Θεσσαλονίκης

Japans project Θέμα:Αυτοκρατορική οικογένεια Αυτοκρατορική οικογένεια της Ιαπωνίας  αναφέρεται σε εκείνα τα μέλη της εκτεταμένης οικογένειας να βασιλέψει Αυτοκράτορας της Ιαπωνίας ποιοι αναλαμβάνουν τα επίσημα και δημόσια καθήκοντα, όπως και τα δευτερεύοντα παιδιά τους.Σήμερα Ο 125ος Αυτοκράτορας της Ιαπωνίας ο Ακιχίντο κυβερνά οποίος πήρε τον θρόνο το 1889.

Japans project Θέμα:Εθνικη σημαία Η σημαία της Ιαπωνίας, γνωστή και ως «Σημαία του ήλιου » είναι λευκή με ένα μεγάλο κόκκινο κύκλο που εκπροσωπεί τον ανατέλλοντα ήλιο-χινομαρού, στο κέντρο. Υιοθετήθηκε το 1868. Η χώρα έχει σύνταγμα από τις 3 Μαΐου του 1947.

Japans project Θέμα:Εθνικός ύμνος Το Kimi ga yo είναι ο εθνικός ύμνος της Ιαπωνίας , γνωστός και ως «Η βασιλεία του Αυτοκράτορα». Είναι ένας από τους μικρότερους εθνικούς ύμνους που χρησιμοποιούνται επί του παρόντος. Αν και θεωρείται ότι τον ψάλλουν μέχρι οι πέτρες να καλυφθούν από βρύα. Στοίχοι:(Kimi ga yo wa Chiyo ni Yachiyo ni Sazare ishi no Iwao to narite Koke no musu made)

Japans project Θέμα:Φυσικό Περιβάλλον και Γεωγραφία. Η Ιαπωνία είναι μια χώρα που αποτελείται από 5 νησιά.Τα (Χοκάιντο,Χόνσου,Σικόκου,Κιούσου και Οκινάουα).Επίσης συνοδεύονται από 3.000 μικρότερα νησιά.Ο καιρός είναι διαφορετικός σε κάθε μέρος π.χ. βόρεια κάνει πολύ κρύο.

Japans project Θέμα:Όρος Φούτζι. Το όρος Φούτζι  είναι το ψηλότερο βουνό της Ιαπωνίας, με υψόμετρο 3.776 μέτρα. Βρίσκεται περίπου εκατό χιλιόμετρα νοτιοδυτικά του Τόκιο από όπου είναι ενεργό ηφαίστειο. Ο εξαιρετικά συμμετρικός κώνος του Φούτζι είναι γνωστό σύμβολο της Ιαπωνίας και διαδεδομένο σε φωτογραφίες και ως θέμα ζωγραφικών πινάκων.

Japans project Θέμα:λίμνη Μπιούα Η μεγαλύτερη λίμνη της Ιαπωνίας ,η λίμνη Μπίουα (670 τ.χλμ).Η Ιαπωνία διαθέτει πολλές λίμνες κάθε μεγέθους και σχήματος.Η λίμνη Μπίουα είναι η μεγαλύτερη απ’ αυτές.

Japans project Θέμα:στέγαση Τα σπίτια είναι μεγάλα, με τρεις έως τέσσερις ορόφους κάτω από τη στέγη που φτάνει χαμηλά, σε μικρή απόσταση από το έδαφος, τα παραδοσιακά φιλοξενούσαν πολλά μέλη της ίδιας οικογένειας, αλλά αποτελούσαν και λειτουργικούς χώρους για μια σειρά από τεχνικές και αγροτικές δραστηριότητες.

Japans project Θέμα:ενδυμασία Με τον όρο Kimono, εννοούμε την Ιαπωνική παραδοσιακή ενδυμασία που δε σημαίνει τίποτα άλλο παρά, Πράγμα (μόνο πράγμα)για να Φορέσεις .Παλιά, το Κιμονό ήταν η καθημερινή ενδυμασία, σήμερα όμως πια, οι γυναίκες στην Ιαπωνία, προτιμούν δυτικού τύπου ενδυμασία και φορούν το Κιμονό (κατά κύριο λόγο) μόνο σε εκδηλώσεις στη ζωή τους.

Japans project Θέμα:διατροφή Οι Ιάπωνες είναι σεμνός και πολύ περήφανος λαός. Το εθνικό φαγητό της Ιαπωνίας είναι το σούσι, το οποίο είναι ωμό ή τσιγαριστό ψάρι.

Japans project Θέμα: εκπαίδευση Δευτεροβάθμια εκπαίδευση δεν είναι υποχρεωτικός, περισσότερο από 90% πληθυσμός παρακολουθεί τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Πρόοδος περισσότερων από 2,5 εκατομμύρια σπουδαστών πανεπιστήμια και κολλέγια. Στο παρελθόν, η διαδικασία επιλογής για στην τριτοβάθμια εκπαίδευση είχε περιγραφεί . Αλλά με τον αριθμό ιαπωνικών παιδιών που γεννιούνται θέστε για να μειωθείτε στο εγγύς μέλλον, η παλίρροια έχει γυρίσει τον άλλο τρόπο. Τώρα τα σχολεία πρέπει να ανταγωνιστούν μεταξύ τους για να συλλέξουν τους σπουδαστές. Εντούτοις, πολλά παιδιά συνεχίζουν να στέλνονται εκτός από το κρατικό σχολείο

Japans project Τα Ιαπωνικά  ομιλούνται από 127 εκατ. ανθρώπους, κυρίως στην Ιαπωνία , αλλά και σε κοινότητες Ιαπώνων μεταναστών σε όλο τον κόσμο Η Ιαπωνική γράφεται με συνδυασμό τριών διαφορετικών τύπων χαρακτήρων: Οι κινεζικοί χαρακτήρες (ονομάζονται Κάντζι), ενώ οι δύο  γραφές χιρανκάνα και κατακάνα Τα λατινικά χρησιμοποιούνται συχνά στη σύγχρονη Ιαπωνική, για ονόματα εταιρειών, διαφημιστικούς λόγους ή υπολογιστική χρήση. Η αραβική αρίθμηση χρησιμοποιείται εν γένει, αλλά επίσης κοινός τόπος είναι η παραδοσιακή Κινεζική/Ιαπωνική αρίθμηση. Το ιαπωνικό λεξιλόγιο έχει επηρεαστεί ιδιαίτερα από δάνεια άλλων γλωσσών. Μεγάλος αριθμός λέξεων προέρχονται από την Κινέζικη ή δημιουργήθηκαν βάσει κινεζικών προτύπων, σε μια περίοδο 1.500 τουλάχιστον χρόνων. Από τα τέλη του 19ου αιώνα , η Ιαπωνική δανείστηκε αρκετά μεγάλο αριθμό λέξεων, κυρίως αγγλικών.

Japans project Ο όρος anime (άνιμε) χρησιμοποιείται από τον δυτικό κόσμο για να χαρακτηρίσει τα Ιαπωνικά κινούμενα σχέδια. Στα Ιαπωνικά γράφεται με τους τρεις χαρακτήρες κατακάνα και προφέρεται όπως διαβάζεται, αν και συνήθως σε διάφορες χώρες το προφέρουν ανάλογα με τους κανόνες ή τις συνήθειες προφοράς τους. Όπως και οι περισσότερες αγγλικές λέξεις που έχουν προστεθεί στην Ιαπωνική γλώσσα, έτσι και το animation συχνά "κόβεται" στην πιο σύντομη μορφή anime. Στην Ιαπωνία  ως anime χαρακτηρίζονται όλα τα κινούμενα σχέδια ανεξάρτητα από την χώρα προέλευσής τους, αντίθετα εκτός Ιαπωνίας έχει καθιερωθεί να χαρακτηρίζονται ως anime μόνο τα Ιαπωνικά κινούμενα σχέδια.

Japans project Μια κονσόλα βιντεοπαιχνιδιού ή παιχνιδομηχανή είναι ένας υπολογιστής διαδραστικής ψυχαγωγίας ή ένα τροποποιημένο υπολογιστικό σύστημα που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για μια ηλεκτρονική συσκευή απεικόνισης. Ο όρος «κονσόλα βιντεοπαιχνιδιού» χρησιμοποιείται για να διακρίνει ένα μηχάνημα για επιχειρήσεις που τα αγοράζουν και στη συνέχεια χρεώνουν τρίτους για να παίξουν σε αυτά.Πολλες εταιρίες στην Ιαπωνία δουλεύουν όπως η Sony και η Atari.

Japans project Απ το κυνήγι στην καλλιέργεια ρυζιού. Την παλιά εποχή οι κάτοικοι της Ιαπωνίας ζούσαν από το κυνηγι.Μετα καλλιεργούσαν ρύζι και άρχιζαν να ζουν σε μόνιμους οικισμούς. Συγκεντρωτικό Κράτος-Αριστοκρατία Τον 7 αιώνα μ.χ.καθιερωθηκε ένα συστημα διακυβερνησης με επικεντρο τον Αυτοκρατορα. Το Κυοτο η νέα πρωτεύουσα έγινε μεγαλούπολη και άνθισε ο πολιτισμός των ευγενών. Η άνοδος των σαμουραι.Περιοδος Πόλεμων. Τον 12 αιώνα μ.χ η εξουσία ήρθε στα χέρια των σογκούν( πολέμαρχοι).Τον 15 αιώνα η χωρά πέρασε σε μακρά περίοδο αναταραχών και εσωτερικών συρράξεων. Αποκατάσταση της ειρήνης Με την αποκατάσταση της ειρήνης οι σογκούν μεταφέρουν την πρωτευουσα τους στο Εντο – σημερινό Τόκυο- και ακόλουθη σταθερότητα που διήρκησε 300 χρονιά με πολιτική απομόνωση. Τέλος της απομόνωσης Μετά από διεθνή πίεση ξεκινούν οι εμπορικές σχέσεις με άλλα κράτη τελειώνοντας την απομόνωση .Τέλος των σογκουν.Ιδεες και κουλτούρα εισέρχονται και δημιουργείται ένα σύγχρονοo κρατος.Εναρξη των Παγκόσμιων πόλεμων. Μεταπολεμικά .Μέχρι τις ήμερες μας. Μετά τον Β Παγκόσμιο πόλεμο με την ήττα της Ιαπωνίας οικοδομείται ένα δημοκρατικό πολίτευμα ανάπτυξη καλπάζει και έτσι η Ιαπωνία ξαναστήνετε στα ποδιά της με βιομηχανικές δομές και υγιές οικονομικό μοντέλο.

ΤΕΛΟΣ Japans project Λευτέρης Δάλπης Δ’2 1ο Πειραματικό Δ’2 1ο Πειραματικό Σχολείο Θεσσαλονίκης ΤΕΛΟΣ Πηγές & πηγές εικώνων:Google