Βιβλίου : Τεχνολογίες Κοινωνικής Δικτύωσης στη μάθηση.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ελληνογαλλική Σχολή Πειραιά «Ο Άγιος Παύλος» Τμήμα Γ1 Γυμνασίου Με τι θα ασχοληθούμε σήμερα…
Advertisements

ΚΕΑ - Λονδίνο 14/02/2011 ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Νίκη Λαμπροπούλου * Σοφία Ντάνη Intelligenesis.eu.
Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση εκπαιδευτικού σεναρίου Νότα Σεφερλή
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Βάλια Παυλίδου Ψυχολόγος, Σύμβουλος Σταδιοδρομίας
Επιμόρφωση Β΄ επιπέδου στην παιδαγωγική αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Νότα Σεφερλή
ΚΕΑ - Λονδίνο 14/02/2011 ΜΟΝΤΕΛΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Νίκη Λαμπροπούλου * Σοφία Ντάνη Intelligenesis.eu.
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
Η δομή του μαθήματος των μαθηματικών στο σύγχρονο ΤΕΙ Σάλτας Βασίλειος, Τσιάντος Βασίλειος Γενικό Τμήμα Θετικών Επιστημών ΤΕΙ Καβάλας.
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
ΤΡΟΠΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 2.2 Ορισμός των στόχων στην πράξη.
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 Δουλεύοντας με Σχέδια Εργασίας – Η μέθοδος Project Γιάννης Ρουσσάκης / Μαρία Κουτάτζη.
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
Ατομικό έργο Προβληματισμοί και προτάσεις για τη διδασκαλία του μαθήματος Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος, Πρόεδρος Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών.
Μ. Βιβίτσου, Ν. Λαμπροπούλου, Αλ. Γκίκας, Ι. Χαρδαλούπα
Tο project από τα μάτια των μαθητών ΕΓΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑ Το καλοκαίρι του 2011, όταν άκουγα στην τηλεόραση για ένα καινούριο μάθημα– την ερευνητική.
Μαθησιακά αποτελέσματα στην τριτοβάθμια εκπαίδευση Η περίπτωση του ΑΠΘ Κωνσταντίνος Αϊβαζίδης Υπεύθυνος Διασφάλισης Ποιότητας, Έργο ΜΟΔΙΠ ΑΠΘ.
Η ποιότητα της πληροφορίας στο εκπαιδευτικό υλικό που χρησιμοποιείται ή διανέμεται μέσω του Internet Χρήστος Σαβρανίδης Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων Τμήμα ΦΠΨ.
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ
Μερικά ακόμη παραδείγματα
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Το Internet: Εύρεση πληροφοριών Επίπεδο.
Ικανότητες Εκπαιδευτικών 6 Οκτωβρίου 2014 Caroline Kearney Ανώτερη Υπεύθυνη Έργου και Εκπαιδευτική Αναλύτρια.
Ενότητα 2.2 Σύγχρονες προσεγγίσεις στη Διδακτική μεθοδολογία
Εν. 2.4 Γενικού Μέρους Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Το εκπαιδευτικό σενάριο Νότα Σεφερλή
Σενάρια διδασκαλίας ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
2. Μορφή και οργάνωση του μαθήματος
Γεωρ. Λασκαράκης Εισήγηση με θέμα
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Σταδιοποίηση της διδασκαλίας Δέγγλερη Σοφία.
Σχεδίαση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την αξιοποίηση των ΤΠΕ Οι ΤΠΕ χαρακτηρίζονται ως μέσο αναδιομόρφωσης της εκπ/κής πρακτικής. Μέσο συμπληρωματικό.
Η συγγραφή μιας διδακτορικής διατριβής Αριστείδης Ν. Χατζής Ε.Λ.Κ.Ε.16/12/2004.
Κοινότητες Πρακτικής και Μάθησης
Χρήση και αξιοποίηση ΤΠΕ στην διδακτική διαδικασία
Β΄ Αρσάκειο Γενικό Λύκειο Ψυχικού Ερευνητική εργασία Β΄Λυκείου «Συμμετέχουμε, άρα υπάρχουμε»: Η κοινωνική οπτική της WEB 2.0 μάθησης ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2012.
2η περίοδος επιμόρφωσης Β' επιπέδου - ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ 1 Τι είναι το web 2.0; Γιατί είναι τόσο σημαντικό για την εκπαίδευση;
Διδακτική Πληροφορικής
Δρ. Χατζηπαντελή Αθανασία
Εγγραφή στην πλατφόρμα του eclass. Πιστοποίηση μέσω UPnet Η είσοδός σας στην πλατφόρμα του eclass προϋποθέτει την ύπαρξη λογαριασμού της μορφής
Βασικες Εννοιες Φυσικης Βασιλης Κολλιας Βασικές Εννοιες Φυσικής _ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ.
1 Βιβλιογραφική Ανασκόπηση Literature Review. 2 Τι είναι η Βιβλιογραφική Ανασκόπηση;  Είναι η ικανότητα του σπουδαστή- συγγραφέα-ερευνητή να ανατρέχει.
ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΓΓΡΑΦΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ
Δομή & και Αξιολόγηση εκπαιδευτικών σεναρίων. Διδασκαλία μέσω παραδείγματος Ανοίξτε την παρακάτω ιστοσελίδα και διαβάστε το σενάριο βασισμένο στο «Πούσι»
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΣΤΟ Ε. Π. ΠΑΙ. Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ / Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ.
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕκπαιδευτικΗς ΕΡΕΥΝΑΣ: Συγγραφη εργασιας
Διδακτική της Πληροφορικής Ορολογία
Κατή Αργυρώ Πρωτοψάλτου Θεόφιλος Τσαρτσαράκης Αντώνιος
ΜΑΡΙΑ ΣΥΡΓΙΑΝΝΗ, ΣχολιΚΗ Συμβουλοσ Θεολογων
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
Ανάλυση κρίσιμου συμβάντος
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
Παρουσίαση στο Slideshare «Η ελληνική εκπαιδευτική blogoσφαιρα»
Ένα δάσκαλος δημιουργεί ιστολόγια
Διαδικασία Μάθησης Γνωστικές Δεξιότητες
Παραδείγματα εκπαιδευτικών ερευνών δράσης
Δομή ερευνητικής εργασίας
Ομάδα Εργασίας: Μαυροφρύφη Αφροδίτη Γκουντελίτσα Κατερίνα Ραφτογιάννη Παρασκευή-Δήμητρα Τορονίδου Μαρία Φλώρινα, Ιούνιος 2017.
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ:
Μεθοδολογια εκπαιδευτικης ερευνας
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 9η Σύνταξη Πτυχιακής Εργασίας
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Μάθημα: «Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ» Παρουσίαση Μαθήματος
Slideshare.
Πρακτική Άσκηση στην Δευτεροβάθμια εκπαίδευση
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ (30%)
Η σκέψη και πράξη του εκπαιδευτικού
2Ο ΓΕΛ ΙΛΙΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ
Βιβλιογραφική Ανασκόπηση
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Βιβλίου : Τεχνολογίες Κοινωνικής Δικτύωσης στη μάθηση

  Διαφορετικότητα φοιτητών  Διαφορετικότητα στόχων  Διαφορετικότητα δέσμευσης  Διαφορετικότητα προσδιορισμού των ορίων της ποιότητας  Διαφορετικότητα προηγούμενων μαθησιακών εμπειριών  Διαφορετικότητα αντίληψης για τα παραδοτέα σε ένα μεταπτυχιακό μάθημα Διαφορετικότητα

  Διαφορετικά αποτελέσματα :  Από εξαιρετικές προσπάθειες  Έως πολύ πρόχειρες  Οι περισσότεροι κατέβαλαν σημαντική προσπάθεια Διαφορετικότητα

  Βρίσκεστε σε πρώιμη φάση κατανόησης του υλικού  Μπορείτε να περιγράφετε έννοιες με « εκφράσεις άλλων »  Η δομή προέρχεται από ενότητες άλλων  Περιέχονται πολλές « πληροφορίες »  Χρησιμοποιείτε ένα λόγο απρόσωπο, επιστημονικο -« φανές »  Αποφεύγετε τα παραδείγματα, την απλοποίηση  Αποφεύγετε την ερμηνεία  Φοβάστε την ανάδειξη ισχυρών νοημάτων  Φοβάστε την ανάπτυξη δικών σας συλλογισμών  Δεν έχετε μελετήσει τα κεφάλαια των συναδέλφων σας Γενικά ( τα αρνητικά για να βελτιωθούμε )

  Σχετικά αναμενόμενο το αποτέλεσμα  « κατά τη γνώμη μου βρίσκεται κυρίως όχι στο να καταφέρουμε να γράψουμε τελικά το βιβλίο, αλλά στο να παίρνει βιωματική υπόσταση το αντικείμενο της μελέτης μας. Με άλλα λόγια, να αναπροσαρμόζεται σταδιακά η ίδια η συμπεριφορά μας στα πλαίσια της κοινότητας με ερέθισμα τα όσα μελετάμε και η μελέτη μας αυτή να προκύπτει από την ανάγκη μας να μάθουμε, προκειμένου να δίνουμε λύσεις σε όσα ζητήματα συναντάμε στην πορεία της web 2.0 πραγματικότητάς μας »  Στόχος είναι και το βιβλίο, είναι η δημιουργία ενός συλλογικού προϊόντος. Έτσι θα αποκτήσει βιωματική υπόσταση το ίδιο το μάθημα.  Έχω ήδη δεχθεί 3 αιτήσεις από καθηγητές δευτεροβάθμιας για να συμμετάσχουν στο wiki,  Οι παρουσιάσεις του μαθήματος έχουν κυκλοφορήσει σε ιστολόγια εκπαιδευτικών πληροφορικής ( και πολλά tweets…) Γενικά

  Τι είναι, ποια η αξία, πρακτικά παραδείγματα, σύντομη ιστορική διαδρομή  Πως φτιάχνουμε ένα …. βασικές έννοιες και υπηρεσίες – προσοχή : δοκιμάστε ένα αντίστοιχο εργαλείο στα όριά του, δεν περιμένουμε να αναφέρετε τα αυτονόητα  Ιδέες παιδαγωγικής αξιοποίησης  Έρευνες για τη χρησιμότητα  Συμπεράσματα - κριτική Γενική δομή

  Κάθε κείμενο αποτελείται από μια σειρά παραγράφων που στη συνέχεια οργανώνονται σε ενότητες – άρα πρέπει να υπάρχει συνεχής ροή σε όλο το κείμενο  Κάθε παράγραφος πρέπει να υπηρετεί τους σκοπούς του κεφαλαίου σας  Άρα οριζόντια και κάθετη ολοκλήρωση παραγράφω  Δεν πρέπει να υπάρχουν περιγραφικές παράγραφοι, παράγραφοι που παρουσιάζουν απλαισίωτες πληροφορίες σε σχέση με το στόχο του βιβλίου και του κεφαλαίου Ο συλλογισμός του βιβλίου

  Για το λόγο αυτό :  Θα δημιουργήσετε μια πρόταση για κάθε παράγραφό σας που δεν θα « περιγράφει » τα περιεχόμενά της αλλά θα περιέχει το νόημα της παραγράφου, το κεντρικό ισχυρισμό της.  Θα εισάγετε τις προτάσεις σας στο σύνδεσμο « Το βιβλίο » που βρίσκεται στο learn20.wikispaces.com  Έτσι θα δημιουργηθεί ένα αρκετά μικρό κείμενο πάνω στο οποίο θα συζητήσουμε το στόχο του κεφαλαίου και θα επανα - διαπραγματευτούμε τη δομή του  Υπάρχει ημερολόγιο συναντήσεων για τις ημέρες Παρασκευή - Σάββατο - Κυριακή - Δευτέρα Ο συλλογισμός του βιβλίου

  Αφού συμφωνήσουμε στο συλλογισμό ολόκληρου του βιβλίου θα ψάξετε εστιασμένα πληροφορίες για αυτούς ( χρησιμοποιώντας φυσικά το υπάρχον υλικό ως βάση ) Ο συλλογισμός του βιβλίου

  Εισαγωγή : δεν γράφετε ένα μεμονωμένο άρθρο και συνεπώς γενικές εισαγωγές όπως …  Η ανάπτυξη των ΤΠΕ, η ανάπτυξη και η ιστορία του διαδικτύου, το πόσο δραματικά άλλαξε η ζωή μας δεν μας απασχολούν  Επίσης η εισαγωγή δεν χρειάζεται να είναι κουραστική και επαναλαμβανόμενη όπως στα περισσότερα επιστημονικά άρθρα Παρατηρήσεις για όλα τα κεφάλαια

  Βιβλιογραφία :  Μέσα στο κείμενο και όχι στο τέλος των παραγράφων.  Αν μεταφέρεται ένα μεγάλο μέρος από κάποιο άρθρο, να αναφέρεται από πριν το που προέρχεται  Αρκετοί ΔΕΝ μελέτησαν τη βιβλιογραφία  Περισσότερο κολάζ από διαφορετικούς πόρους  Νωρίς στον κύκλος αξιοποίησης της βιβλιογραφίας Παρατηρήσεις για όλα τα κεφάλαια

  Προσοχή στα στατιστικά ! Στατιστικά χρήσης θα προσπαθείτε να τα ενημερώσετε – στατιστικά χρήσης του 2004 δεν έχουν μεγάλη αξία σήμερα – μπορείτε να ψάξετε εστιασμένα και βρείτε αντίστοιχα νούμερα Παρατηρήσεις για όλα τα κεφάλαια

  Μας λείπουν παραδείγματα από τον ελληνικό χώρο. Το τελευταίο εξάμηνο, υπάρχουν πάρα πολλά  Ρίξτε μια ματιά  Scoop.it Gredu  Ακολουθήστε στο twitter τους λογαριασμούς που είπαμε και όχι μόνο Παρατηρήσεις για όλα τα κεφάλαια

  Δύσκολο κεφάλαιο  Σύγχυση με την εισαγωγή – μπείτε στην ουσία, δεν χρειάζονται γενικότητες – keep to the point  Η ιστορική διαδρομή δεν τονίζει κάτι, απλά περιγράφει γεγονότα ( περισσότερα από όσα χρειάζονται )  Η περιγραφή των εργαλείων πρέπει να γίνει πιο χειροπιαστή  Τα χαρακτηριστικά του web 2.0 χρειάζονται περισσότερη δουλειά, είναι η ουσία του κεφαλαίου  Ιδανικά θα έπρεπε να ακολουθήσει το learning web 2.0 – είναι αδύναμο – καθώς αναφέρετε θετικά και εμπόδια ( όπως και πριν ) – χρειαζόμαστε τη νέα φιλοσοφία  Θετικά αρνητικά – λίστες μικρής χρησιμότητας που ελάχιστα διαβάζουμε ( μόνο σε παρουσιάσεις )  Ελλιπής μελέτη της δοσμένης βιβλιογραφίας και παρουσίασης  4/6 Κεφάλαιο 1 ο - Web 2.0

  Εξαιρετικός λόγος  Προβληματικά στατιστικά δεδομένα  Ελλιπής μελέτη της δοσμένης βιβλιογραφίας  Θα μπορούσε να περιέχει περισσότερες τυπολογίες χρηστών, πιο έντονα προφίλ, ίσως και παραδείγματα  Ξαφνικά άτυπη μάθηση – ασύμμετρα μεγάλο κομμάτι και η περιγραφή της δεν έχει μεγάλη σχέση με τη net generation  4/6 Κεφάλαιο 2 ο – Η γενικά του διαδικτύου

  Πρέπει να περιγραφεί ως μια θεωρία που μας βοηθά να κατανοήσουμε και να σχεδιάσουμε στο νέο περιβάλλον μάθησης – δεν τα καταφέρνουμε καλά  Περιγραφικές λίστες χαρακτηριστικών  Δυσνόητη γλώσσα, λείπουν τα παραδείγματα – δεν κάνουμε διατριβή στο κονεκτιβισμό, προσπαθούμε να τον καταλάβουμε  Πολύ χρήσιμος ο πίνακας σύγκρισης, μπορεί να βελτιωθεί  Το τελευταίο κομμάτι web 2.0 και κονεκτιβισμός θα έπρεπε να εμφανιστεί πολύ νωρίτερα και έχει συνδεθεί καλύτερα με το υπόλοιπο κείμενο  Ελλιπής μελέτη της δοσμένης βιβλιογραφίας  3/6 Κεφάλαιο 3 ο – Κονεκτιβισμός

  !! Κολάζ υποενοτήτων από άλλες πηγές !!  Αδόμητο και αποσπασματικό  Παράθεση πληροφοριών  1/6 Κεφάλαιο 4 ο – Wiki

  Εισαγωγική περιγραφή του εργαλείου … μην περιγράφετε θεωρητικά αλλά πρακτικά, πρέπει να μας πείτε τι είναι και να μας πείσετε γιατί να διαβάσουμε το υπόλοιπο του κεφαλαίου  Πολλά ασύνδετα τμήματα, κάθε υποενότητα σαν διαφορετικό κεφάλαιο  κάποια προβληματίζουν και για τη χρησιμότητά τους ( επίπεδα αλληλεπίδρασης και ιστολόγια )  Χρειάζεστε περισσότερη δουλειά σε αρκετές ενότητες ( π. χ. μπλογκόσφαιρα )  Πλεονεκτήματα, προβληματισμοί,… ως λίστες με τίτλους ….  Ελλιπής μελέτη της δοσμένης βιβλιογραφίας ++!!!!  3,5/6 Κεφάλαιο 5 ο – Ιστολόγια

  Εισαγωγή με τα προβλήματα των προηγούμενων κεφαλαίων  Ας εστιαστούμε στο twitter αναφέροντας και τις υπόλοιπες πλατφόρμες ( ένα ιστορικό …)  Παράθεση 13 εργαλείων … επιπρόσθετα εργαλεία …  Η παρουσίαση της πλατφόρμας χρειάζεται δουλειά  Καλή δουλειά στη μικρομάθηση ( μπορεί να μειωθεί )  Πολύ πολύ καλή δουλειά στη βιβλιογραφία Παραδείγματα εκπαιδευτικής αξιοποίησης ;;;  5/6 Κεφάλαιο 6 ο – Μικρο - Ιστολόγια

  Πολλά γενικά στοιχεία (1.1,1.2..)  Πολλές πλατφόρμες  Κριτήρια αξιολόγησης χρήσιμα αλλά κατέλαβαν δεσπόζουσα θέση ενώ δεν είναι τόσο σημαντικά  Τα podcast στην εκπαίδευση χρειάζονται δουλειά  Ελλιπής μελέτη και παρουσίαση της δοσμένης βιβλιογραφίας ++!!!!  3,5/6 Κεφάλαιο 7 ο – Podcasting

  Συνδυασμός δυο στοιχείων ( κοινωνικών επισημάνσεων και σύννεφων κειμένου )  Δεν εμφανίζονται ικανοποιητικά όλα τα καινούρια χαρακτηριστικά των αντίστοιχων εργαλείων  Μελέτες ; ( μικρή έκταση κεφαλαίου )  Ελλιπής μελέτη της δοσμένης βιβλιογραφίας και τις αντίστοιχης παρουσίασης  Περισσότεροι τρόποι αξιοποίησης  3/6 Κεφάλαιο 8 ο – Κοινωνικές επισημάνσεις

  Χρειαζόμαστε ένα καλό ορισμό και μια προσεκτική ανάλυση των χαρακτηριστικών τους  Η ιστορική διαδρομή να γίνει πιο χρήσιμη  Καλύτερη μελέτη και παρουσίαση των ερευνών  Πολλά για το Ning και το Social Go – ανάγκη πιο εστιασμένης ανάλυσης  Προσοχή επίσης στην ενότητα « οφέλη και κίνδυνοι »  Μήπως το 5.4 στην αρχή ;;;;  4/6 Κεφάλαιο 9 ο – Κοινωνικά δίκτυα

  Δύσκολο κεφάλαιο όπως το πρώτο και ο κονεκτιβισμός  Αποσπασματικά κομμάτια – ανάγκη καλύτερης οργάνωσης των συλλογισμών  Παλινδρομείτε στα όρια διαφορετικών εννοιών  Χρειάζεται μια πιο πρακτική παρουσίαση των PLE ( το τέλος του κεφαλαίου είναι καλύτερο από την αρχή )  4/6 Κεφάλαιο 10 ο – PLE

  Νέο draft μέχρι 22/5  Αναλυτικό review από εμένα  Παράδοση τελικού κεφαλαίου την ημέρα των εξετάσεων  Θα αναπτύξετε μόνο πρότυπα στα πλαίσια της τελευταίας εργασίας  Οριζόντιες δράσεις από την επόμενη Τετάρτη. Μέσα στην εβδομάδα η προεργασία τους Επόμενο βήμα