“Το μέλλον φτιάχτηκε για να αλλάξει” “Το μέλλον φτιάχτηκε για να αλλάξει” Paulo Coelho
Ομάδα mathisis/μαθησης Τριανταφυλλίδης Αβραάμ Δάσκαλος 2ο Δ.Σχ.Καλυβίων Σκέλλας Αντώνης Δάσκαλος 4ο Δ.Σχ.Βούλας Κοφτερός Αλέξανδρος Δάσκαλος, Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου Κρασά Άννα Βιβλιοθηκονόμος-Σύμβουλος τηλεκπαίδευσης
Ποια λύση μπορεί να βρεθεί στα βασικότερα προβλήματα της καθημερινής διδακτικής πράξης όπως η διαχείριση του χρόνου, η ανεύρεση υποστηρικτικών ψηφιακών πόρων, η αξιολόγηση και η σχέση γονέα εκπαιδευτικού;
Οι προηγμένες τεχνολογίες του διαδικτύου και η παιδαγωγική τους αξιοποίηση
Η στρατηγική Αξιοποίηση Συστήματος Διαχείρισης Μάθησης (LMS) Μετατροπή (μέρους) της ύλης σε Μαθησιακά Αντικείμενα Ένας φορητός ανά μαθητή Διαδραστικοί πίνακες Ηλεκτρονικό βιβλίο (livebook) Η βασική στρατηγική της ομάδας μας (mathisis)
Τρόπος Εργασίας Moodle Περιεχόμενο Μαθητές Forums Βαθμοί Γονείς Ο τρόπος εργασίας που επιλέχθηκε για τη δημιουργία του διαδικτυακού σχολείου mathisis Βαθμοί Γονείς Δάσκαλος
Gagne, R., Briggs, L. & Wager, W. (1992). Ενίσχυση - Μεταφοράς γνώσης Πρόκληση προσοχής Αναφορά Στόχων Αξιολόγηση Ανάκληση προϋπάρχουσας γνώσης Ανατροφοδότηση Υιοθέτηση του μοντέλου Gagne , μοντέλο διδακτικού σχεδιασμού Παρότρυνση αυτενέργειας Παρουσίαση πληροφορίας Καθοδήγηση Gagne, R., Briggs, L. & Wager, W. (1992).
Επιλογή πλατφόρμας moodle και οι λόγοι για τους οποίους χρησιμοποιήθηκε
Πρώτη προσπάθεια
Τωρινή μορφή
Α: Περιεχόμενο - Μαθήματα Α: Περιεχόμενο - Μαθήματα 1ος άξονας του διαδικτυακού σχολείου: η παραγωγή περιεχομένου και ανάπτυξη μαθημάτων
Το παράδειγμα από τη δημιουργία μιας ηλεκτρονικής λέσχης ανάγνωσης
Β: Γονείς 2ος άξονας του διαδικτυακού σχολείου : συνεργασία με γονείς , μαθήματα «παιδί και διαδίκτυο»
Εικόνα από το μάθημα «παιδί και διαδίκτυο»
Γ: Συνεργασία σχολείων 3ος άξονας η συνεργασίες σχολείων : Δημοτικά από Ελλάδα και Κύπρο συνεργάζονται
Ένα παράδειγμα κοινού μαθήματος « Η κλοπή της πολιτιστικής μας κληρονομιάς»
Χρήση λογισμικού τηλεδιάσκεψης
Δ: Επιμόρφωση δασκάλων 4ος άξονας του διαδικτυακού σχολείου η επιμόρφωση και στήριξη συναδέλφων
Νέα μοντέλα επιμόρφωσης το παράδειγμα από επιμορφώσεις που έλαβαν χώρα στο διαδικτυακό σχολείο mathisis
Αποτελέσματα Αποτελέσματα – Συμπεράσματα από την 4χρονη εμπειρία της ομάδας του διαδικτυακού σχολείου
Ανάπτυξη δεξιοτήτων πληροφορικού εγγραμματισμού
επικοινωνία
συνεργασία
Ανάπτυξη γραπτού λόγου
Κοινωνικές δεξιότητες μέσα από την επαφή με μαθητές από διαφορετικά σχολεία και τη συμμετοχή σε ηλεκτρονικές κοινότητες μάθησης
Και κάτι ακόμα… Εργασία στις τάξεις μας με τα Χο (One Laptop Per Child) σε αναλογία 1:1 και οι προοπτικές που ανοίγονται ..
Τα χο (ιξ ο )