Πολυμέσα - Δίκτυα και εκπαίδευση Κάθε εκπαιδευτική σειρά, μπορεί να χρησιμοποιηθεί από πολύ μεγαλύτερο αριθμό εκπαιδευομένων. Ο εκπαιδευτικός χρόνος συντομεύεται και κατανέμεται σύμφωνα με τις ανάγκες, το χρόνο που θέλουν και τη διάθεση των εκπαιδευομένων. Διαφορετική απασχόληση των διδασκόντων. Ακριβά και λεπτεπίλεπτα πειράματα μπορούν να γίνονται με χαμηλό κόστος και ασφάλεια. 23 February, 2019
Τρόποι διδασκαλίας Οι εκπαιδευόμενοι αφομοιώνουν: Τρόποι διδασκαλίας Οι εκπαιδευόμενοι αφομοιώνουν: - Το 10% από αυτά που βλέπουν - Το 20% από αυτά που ακούν και - Το 50% από αυτά που βλέπουν και ακούν Αριστοτέλης: Οι αισθήσεις δεν είναι νοητική λειτουργία ή αλλιώς δεν παράγουν γνώση 23 February, 2019
Προβλήματα επένδυσης και συντήρησης συστημάτων καθώς και τεχνολογικοί φραγμοί Προσωπικοί υπολογιστές ή σταθμοί εργασίας που θα υποστηρίζουν δεδομένα πολυμέσων, περιλαμβανομένου και του video πραγματικού χρόνου (real time video). Νέοι εξυπηρετητές φακέλλων (file servers), που θα μπορούν να διαχειρίζονται και να αποθηκεύουν μεγάλο όγκο δεδομένων (οπτικά ή μαγνητικά ή μαγνητοοπτικά). Νέα εργαλεία software για πολυμέσα και ενημερωμένες εκδόσεις των παλαιοτέρων. Κατάλληλα τοπικά δίκτυα LANs (Local Area Networks). Συνδέσεις των Τοπικών και μεμακρυσμένων δικτύων (LANs και WANs Wide Area Networks), για να εξυπηρετηθεί η μετάδοση φωνής Video και δεδομένων. 23 February, 2019
Κοινωνικά και ψυχολογικά θέματα όπως: Η τυποποίηση στην εκπαίδευση και η τροποποίηση των κλασσικών διαδικασιών σε μεθόδους αυτοδιδασκαλίας. Η τυποποίηση και προσωπικοποίηση της ψυχαγωγίας. Η εργασία εκ του μακρόθεν. Το τέλος της άμεσης ανθρώπινης επικοινωνίας. Το στένεμα του φάσματος των ενδιαφερόντων του ανθρώπου. Το στένεμα των πολιτιστικών ενδιαφερόντων του. Η σύγχιση μεταξύ του αληθινού και του φαινομενικού. Οι επιπτώσεις της εικονικής πραγματικότητας. Αύξηση της ανεργίας λόγω της συνεχούς αυτοματοποίησης των διαδικασιών. 23 February, 2019