Δομή του Προγράμματος ΒΔ1 – Μαθησιακή Κινητικότητα Ατόμων

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝ ΕΛ/ΛΑΚ Ιουνίου Κέντρα Προώθησης Ελεύθερου Λογισμικού (ΚΠΕΛ) Λίνα Γουσίου.
Advertisements

GRUNDTVIG Nikolai Frederik Severin Grundtvig ( )
Ερευνητικό Δυναμικό Περιφέρειες της Γνώσης Ειδικό Πρόγραμμα “Ικανότητες” Γεωργία Τζένου – Μαρία Κουτροκόη Χανιά, 21 Σεπτεμβρίου 2007 Εθνικό Σημείο Επαφής.
Ανώτατη Εκπαίδευση Στρατηγικές Συμπράξεις
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΕΩΝ»
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΕΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Comenius Αθήνα, 25 Ιoυνίου ΜΑΡΙΑ ΞΑΡΧΟΥΛΑΚΟΥ.
Χαλκιδική 8/9 Ιουλίου 2006 Κ. Κοκκινοπλίτης Συντονιστής Οργανωτικής Γραμματείας Σχεδιασμού & Κατάρτισης Αναπτυξιακού Προγραμματισμού ΠΡΟΤΥΠΑ.
SPORT.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
Δεκέμβριος 2006 Ειδική Υπηρεσία Στρατηγικής, Σχεδιασμού και Αξιολόγησης Αναπτυξιακών Προγραμμάτων Μονάδα Οργάνωσης & Διαχείρισης ΚΠΣ Α.Ε. ΠΕΔΙΑ ΑΙΤΗΣΗΣ.
ΚΑ1- Ατομική Κινητικότητα για μαθησιακούς σκοπούς
Action: Strategic Partnerships – τομέας Σχολικής Εκπαίδευσης
Βασίλης Παπαχαρίσης ( /
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
ΤΡΟΠΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΙΑΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 3.2 Εθνικά, διακρατικά και τοπικά δίκτυα.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΕΩΝ»
ΗΜΕΡΙΔΑ ΤΗΣ Ε.Μ. / Ι.Κ.Υ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Leonardo da Vinci Διαχείριση Σχεδίων Κινητικότητας Οικονομική.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
ΠΡΟΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 6.1 Προπαρασκευαστικές δραστηριότητες πριν από την τοποθέτηση.
Education and Culture Name Education and Culture Χαρακτηριστικά μιας καλής Πρότασης Ρούλα Κυρίλλου-Ιωαννίδου ΙΔΕΠ Διά Βίου Μάθησης.
ΤΡΟΠΟΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΤΩΝ ΤΕΛΙΚΩΝ ΑΠΟΔΕΚΤΩΝ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 5.1 Προετοιμασία για την επιλογή: ανακοίνωση, πληροφόρηση και ευαισθητοποίηση.
Education and Culture Name Education and Culture ΔΙΕΘΝΗΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΕ ΧΩΡΕΣ ΕΤΑΙΡΟΥΣ (Αν. Εκπαίδευση) Ρούλα Κυρίλλου-Ιωαννίδου ΙΔΕΠ Διά Βίου Μάθησης.
ERASMUS+ Βασική Δράση 2 Συνεργασία για την καινοτομία και την ανταλλαγή καλών πρακτικών Building potential of school in areas of healthy lifestyle and.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ Κατανοώντας το νέο Πρόγραμμα, τι αλλάζει……τι παραμένει ίδιο…. Δρ. Ειρήνη Ντρούτσα.
Key Action 2: Cooperation for Innovation and the exchange of good practices Καινοτομία – Καλές Πρακτικές Action: Strategic Partnerships – τομέας Σχολικής.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ LEONARDO DA VINCI ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ 2009 Αθήνα, 12/12/2008.
SOCIAL KEYS FOR SOCIAL ENTREPRENEURSHIP. ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ H Κοινωνική Οικονομία είναι ένας πολύ σημαντικός οικονομικός τομέας στην Ευρώπη. Με βάση.
ERASMUS+ Βασική Δράση 2 Συνεργασία για την καινοτομία και την ανταλλαγή καλών πρακτικών Μαρία Χριστοφίδου Λειτουργός ΙΔΕΠ – ΒΔ2.
Leonardo da Vinci- Πολυμερή σχέδια για την Μεταφορά Καινοτομίας Ημερίδα Πληροφόρησης & Ενημέρωσης για την Υποβολή προτάσεων 2009 Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών.
Τεχνική ημερίδα διαχείρισης ΚΑ1/ Tομέας Ανώτατης Εκπαίδευσης Όμιλοι Κινητικότητας: Προκλήσεις & Ευκαιρίες Aθήνα, 22 Οκτωβρίου 2015 Μαυρογιώργου.
Τελική Έκθεση: Πώςαποτυπώνεται η Αποτελεσματική Διαχείριση ενός Σχεδίου Κινητικότητας Τελική Έκθεση: Πώς αποτυπώνεται η Αποτελεσματική Διαχείριση ενός.
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Συντονίστρια Τομέα Εκπαίδευσης Ενηλίκων Επαγγελματική Κατάρτιση Ανώτατη Εκπαίδευση Σχολική Εκπαίδευση Εκπαίδευση Ενηλίκων ERASMUS.
Key Action 2: Co-operation for Innovation and Good Practices Συνεργασία για Καινοτομία και Καλές Πρακτικές 4. KA2 - Strategic Partnerships/ Στρατηγικές.
Μεθοδολογία και Κριτήρια Επιλογής Πράξεων Ενημερωτική ημερίδα δυνητικών δικαιούχων Χανιά 26 Ιανουαρίου 2016.
Checks & Audits Διενέργεια ελέγχων κατά την υλοποίηση σχεδίων ΚΑ2 ΣΚΟΠΟΣ - ΕΙΔΗ - ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ Ευθυμία Χατζή, Υπεύθυνη Σχεδίων ΚΑ2 Τεχνική Ημερίδα KA2: 23.
Εργασία στο μάθημα : «Εκπαιδευτική Πολιτική» Θέμα: «Τα νέα προγράμματα δράσης στην εκπαίδευση και την κατάρτιση ( )» Διδάσκουσα: κ. Σοφία Ηλιάδου-Τάχου.
Youth and Sport Καλή πρακτική Β. Μπαρκούκης, Επίκουρος Καθηγητής ΤΕΦΑΑ ΑΠΘ.
ERASMUS+ για την Εκπαίδευση, την Κατάρτιση, τη Νεολαία και τον Αθλητισμό ( ) Βασική Δράση 1 Τριτοβάθμια Εκπαίδευση (KA107) Τρίτη, 15 Δεκεμβρίου.
1 ERASMUS+ Υποβολή Τελικών Εκθέσεων για Στρατηγικές Συμπράξεις στα πλαίσια του Προγράμματος Erasmus+ Συνεδριακό Κέντρο Φιλοξενία Λευκωσία, 19 Μαΐου 2016.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ Κατανοώντας το νέο Πρόγραμμα, τι αλλάζει……τι παραμένει ίδιο…. Δρ. Ειρήνη Ντρούτσα.
ΠΡΌΓΡΑΜΜΑ LEONARDO DA VINCI “ Μεταφορά Καινοτομίας - ΤΟΙ ” Ελίνα Δαγρέ, ΤΟΙ Project Manager Αθήνα, 12 Δεκεμβρίου 2012 Βόλος, 14 Δεκεμβρίου 2012 ΕΛΛΗΝΙΚΗ.
Διεθνής Κινητικότητα: Μια πρώτη αποτίμηση Αθήνα, Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών, 22 Οκτωβρίου 2015 Αθανάσιος Καυκαλίδης Υπεύθυνος για τη Διεθνή Κινητικότητα & τις.
“Κύκλος ζωής και διαχείριση των σχεδίων Στρατηγικών Συμπράξεων –ΚΑ2”
Erasmus+ Προς ένα ενιαίο Πρόγραμμα ‘Kεντρικές Δράσεις’
Δομή του Προγράμματος ΒΔ1 – Μαθησιακή Κινητικότητα Ατόμων
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Τομέας Εκπαίδευσης Ενηλίκων
τομεακό πρόγραμμα Erasmus ΕΝΤΑΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ERASMUS
ΚΑ1- Ατομική Κινητικότητα για μαθησιακούς σκοπούς
ΟΛΥΜΠΙΑΣ project Ο βασικός στόχος είναι η κοινωνική ενσωμάτωση των ανθρώπων με αναπηρίες, κάτι που είναι απόλυτα σύμφωνο τόσο με τις αρχές και την φιλοσοφία.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Πρόγραμμα Erasmus+ ΚΑ1 Σημεία Βελτίωσης Ελευθερία Ν. Γωνίδα Αναπλ
ΣΗΜΕΙΑ - ΚΛΕΙΔΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ERASMUS+
Προγραμματική Περίοδος
Βασική Δράση 2 – Στρατηγικές Συμπράξεις
Περιφέρεια Ιονίων Νήσων
KA2: Strategic Partnerships Στρατηγικές Εταιρικές Σχέσεις
Δ.Ι.Ε.Κ. Αμαρουσίου «Προσχολική εκπαίδευση και αγωγή: Προσεγγίζοντας το Ιταλικό εκπαιδευτικό σύστημα» Eσπερίδα για τη διάχυση των αποτελεσμάτων του προγράμματος.
Διαχείριση Σχεδίων Κινητικότητας 2009
Leonardo da Vinci Certificate
Ευρωπαϊκή Εθελοντική Υπηρεσία (ΕVS)
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ
Μαθησιακή Κινητικότητα Ατόμων /Learning Mobility of Individuals
Δομή του Προγράμματος ΒΔ1 – Μαθησιακή Κινητικότητα Ατόμων
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Α΄ ΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΛΕΜΕΣΟΥ Κάτοχος Χάρτη Κινητικότητας
Αποτελέσματα Πρόσκλησης 2018 (KA229)
Συμπράξεις Ανταλλαγών Μεταξύ Σχολείων (KA229)
Ημερίδα Παροχής Οδηγιών Για Συμπλήρωση Αιτήσεων Πρόσκληση 2019
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Δομή του Προγράμματος ΒΔ1 – Μαθησιακή Κινητικότητα Ατόμων Σχέδια Κινητικότητας Εκδηλώσεις Εθελοντικής Υπηρεσίας Μεγάλης Κλίμακας Κοινά Προγράμματα Μεταπτυχιακών Σπουδών Δάνεια για Μεταπτυχιακούς Φοιτητές ΒΔ2 – Συνεργασία για Καινοτομία και Ανταλλαγή Καλών Πρακτικών Στρατηγικές Συμπράξεις Συμμαχίες Γνώσης Τομεακές Συμμαχίες Δεξιοτήτων Ανάπτυξη Δυνατοτήτων στον τομέα της Τριτοβάθμιας Εκπ. ΒΔ3 – Υποστήριξη Μεταρρυθμίσεων Πολιτικής Διαρθρωμένος Διάλογος Ανάπτυξη γνώσης στους τομείς της Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Νεολαίας Πρωτοβουλίες για Καινοτομίες στην Πολιτική Συνεργασία με Διεθνείς Οργανισμούς Jean Monnet Ενότητες Έδρες Κέντρα Αριστείας Στήριξη σε Συνδέσμους Δίκτυα Σχέδια Αθλητισμός Συμπράξεις Συνεργασίας Συμπράξεις Συνεργασίας Μικρής Κλίμακας Μη-κερδοσκοπικές Ευρωπαϊκές Αθλητικές Διοργανώσεις

Δομή παρουσίασης Α. Βασικές Πληροφορίες για τη Δράση ΚΑ2 Β. Πληροφορίες για τη συγγραφή της αίτησης Γ. Τεχνικές οδηγίες για την υποβολή της αίτησης Δ. Αξιολόγηση της αίτησης E. Ερωτήσεις

- Διακρατικές συνεργασίες ανάμεσα σε φορείς που δραστηριοποιούνται στους τομείς της εκπαίδευσης, κατάρτισης και νεολαίας ή σε άλλους κοινωνικούς και οικονομικούς τομείς με σκοπό την προώθηση της καινοτομίας και την εφαρμογή καλών πρακτικών. - Μπορούν να ανταποκρίνονται στις ανάγκες ενός συγκεκριμένου τομέα ή να είναι διατομεακές

Ποιοι μπορούν να υποβάλλουν αίτηση/συμμετέχουν; Kάθε δημόσιο ή ιδιωτικό σχολείο που είναι εγκατεστημένο σε χώρα του Προγράμματος* Η Εθνική Υπηρεσία (EY) κάθε χώρας ανακοινώνει στην ιστοσελίδα της ποια θεωρούνται ως επιλέξιμα σχολεία Ο αιτών οργανισμός = Συντονιστής του σχεδίου (Υποβολή εξ’ ονόματος όλων των σχολείων) Η αίτηση υποβάλλεται & αξιολογείται στην ΕΥ της χώρας του συντονιστή Η ίδια η κοινοπραξία εταίρων μπορεί να υποβάλλει μια μόνο αίτηση και σε μια Εθνική Υπηρεσία *Χώρες του Προγράμματος: 28 κράτη-μέλη EE, Χώρες ΕΟΧ (Νορβηγία, Ισλανδία, Λιχνενστάιν) και οι υπό ένταξη χώρες (Τουρκία, FYROM)

Αρμοδιότητες Συντονιστή Συντονίζει την προετοιμασία της αίτησης Εμπλέκει τους εταίρους στη συγγραφή της αίτησης Υποβάλλει την αίτηση Παρακολουθεί/συντονίζει την υλοποίηση της αίτησης Υποβάλλει ενδιάμεσες/τελικές εκθέσεις Αρμοδιότητες Εταίρων Συμβάλλουν στο σχεδιασμό/προετοιμασία της αίτησης Συνεργάζονται με το συντονιστή και τους εταίρους Συμβάλλουν ενεργά στην υλοποίηση των παραδοτέων και στη διάδοση του σχεδίου Υποβάλλουν ενδιάμεσες/τελικές εκθέσεις Η ίδια η κοινοπραξία εταίρων μπορεί να υποβάλλει μια μόνο αίτηση και σε μια Εθνική Υπηρεσία

Σύνθεση Εταίρων Διαθέσιμο Κονδύλι Τουλάχιστον 2 σχολεία από 2 διαφορετικές χώρες του Προγράμματος Μέγιστος αριθμός σχολείων 6 Διαθέσιμο Κονδύλι Για Συμπράξεις ανταλλαγών μεταξύ σχολείων: 918.643 € Μέγιστο ποσό επιχορήγησης ανά σχέδιο ανά έτος: 99.000 € Η ίδια η κοινοπραξία εταίρων μπορεί να υποβάλλει μια μόνο αίτηση και σε μια Εθνική Υπηρεσία

Διάρκεια Σχεδίων 12 - 24 Μήνες 12 - 36 Μήνες Προτάσεις που περιέχουν κινητικότητα μαθητών μεγάλης διάρκειας (2-12 μήνες) 12 - 36 Μήνες

ΕΝΑΡΞΗ ΛΗΞΗ Περίοδος Υλοποίησης 01/0/2017 – 31/12/2017 31/08/2021 (το αργότερο) ΕΝΑΡΞΗ ΛΗΞΗ 01/09/2018 – 31/12/2018 01/0/2017 – 31/12/2017

Σχεδιασμός της Αίτησης Επιλογή 1. Τομέα υποβολής της αίτησης 2. Τύπο Σχεδίου 3. Προτεραιοτήτων Με βάση τους στόχους/ανάγκες του σχολείου και των εταίρων σας το μέγεθος του σχολείου σας 4. Εταίρων 5. Δραστηριοτήτων Με βάση κοινά ενδιαφέροντα των σχολείων σας προηγούμενες συμμετοχές/εμπειρίες σε προγράμματα το ρόλο και τους τρόπους συνεισφοράς των εταίρων στο σχέδιο τη συνάφεια των δραστηριοτήτων με τους στόχους/προτεραιότητες του σχεδίου

Συγγραφή της αίτησης KA229 (1/9) Context Διάρκεια σχεδίου, τίτλος σχεδίου, γλώσσα Participating Οrganisations Δήλωση για το ρόλο του σχολείου (Συντονιστής ή Εταίρος) Καταχώρηση PIC number του σχολείου Τα στοιχεία συμπληρώνονται αυτόματα με το PIC number του σχολείου σας Προσθέτετε εταίρους – καταχώρηση με το PIC number τους Profile Επιλογή “School” από το drop-down menu

Συγγραφή της αίτησης - Επιλογή Εταίρων (2/9) Background and Experience Στοιχεία επικοινωνίας (Legal Representative/Contact Person) Βασικές πληροφορίες για το σχολείο (ηλικία μαθητών, αριθμός εκπαιδευτικών/μαθητών, συμμετοχή σε συγκεκριμένες δράσεις) Ποιοι εκπαιδευτικοί/ειδικότητες θα εμπλακούν στην υλοποίηση της Σύμπραξης, πιθανοί αντικαταστάτες σε περίπτωση μετάθεσης Προηγούμενη εμπειρία σχετικά με το θέμα της Σύμπραξης Η συμμετοχή νεοεισερχόμενων σχολείων σε συνδυασμό με πιο έμπειρα σχολεία επιφέρει επιπρόσθετη αξία Κριτήριο αξιολόγησης:“Quality of Project Team”

Συγγραφή της αίτησης (3/9) Project Description Επιλογή προτεραιοτήτων Για ποιό λόγο θέλετε να συμμετέχετε στη Σύμπραξη; Ποιοί είναι οι στόχοι και τα αναμενόμενα αποτελέσματα; Πώς συνδέονται με τις προτεραιότητες; Οι προγραμματισμένες δραστηριότητες συμβάλλουν στην επίτευξη των στόχων σας και είναι βάσει των αναγκών σας; 3 Θέματα που σχετίζονται με το σχέδιο (drop- down menu) Κριτήρια αξιολόγησης:“Relevance”, “Quality of the Project design”, “Impact”

Συγγραφή της αίτησης - Επιλογή Προτεραιοτήτων (4/9) Οι αιτήσεις θα πρέπει να αφορούν τουλάχιστον μια οριζόντια ή τουλάχιστον μια τομεακή προτεραιότητα. Αιτήσεις που αιτιολογούν επαρκώς και υποστηρίζουν την επιλογή περισσοτέρων προτεραιοτήτων, θεωρείται ότι έχουν μεγαλύτερο αντίκτυπο Κριτήρια αξιολόγησης:“Relevance” , “Impact”

Οριζόντιες Προτεραιότητες της Δράσης Βελτίωση βασικών και εγκάρσιων δεξιοτήτων μέσω μη τυπικής και τυπικής εκπαίδευσης/κατάρτισης Ενταξιακή εκπαίδευση μέσω καινοτόμων ολοκληρωμένων προσεγγίσεων με απώτερο σκοπό τη διασφάλιση της κοινωνικής συνοχής (Αντιμετώπιση διακρίσεων και διαχωρισμού, ανισοτήτων, εκφοβισμού, θέματα μετανάστευσης κ.ά.) Ανοιχτές και καινοτόμες εκπαιδευτικές μέθοδοι (Συνέργειες μεταξύ εκπαίδευσης, έρευνας και καινοτομίας/ψηφιοποίηση περιεχομένου ποιοτικής μάθησης/χρήση ΤΠΕ) Δράσεις που ενισχύουν την πρόσληψη, επιλογή και εισαγωγή καταλληλότερων υποψήφιων για το επάγγελμα του εκπαιδευτικού/συνεχιζόμενη επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών Διαφάνεια και αναγνώριση/επικύρωση δεξιοτήτων και προσόντων που διευκολύνουν τη μάθηση, την απασχολησιμότητα και την κινητικότητα των εργαζομένων Βιώσιμες επενδύσεις, επιδόσεις και αποτελεσματικότητα στην εκπαίδευση και την κατάρτιση (ελκυστικά μοντέλα χρηματοδότησης ιδιωτικών φορέων και κεφαλαίων, σχεδιασμός στρατηγικών μεταρρυθμίσεων κ.ά.) Στα πλαίσια του έτους 2018, του «Έτους Ευρωπαϊκής Πολιτιστικής Κληρονομιάς», υπάρχει μια επιπλέον προτεραιότητα. Ή προώθηση των «Κοινωνικών και εκπαιδευτικών αξιών της Ευρωπαϊκής Πολιτιστικής Κληρονομιάς» ως μέσο κοινωνικής συνοχής, ως μέσο προώθησης της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης σε σχολικό επίπεδο και όχι μόνο, ως μέσο οικονομικής ανάπτυξης και δημιουργίας νέων θέσεων εργασίας κτλ. Τομεακές Προτεραιότητες της Δράσης

Προτεραιότητες Σχολικής Εκπαίδευσης Αναβάθμιση της επαγγελματικής εξέλιξης των εκπαιδευτικών Προώθηση της απόκτησης βασικών δεξιοτήτων και ικανοτήτων Υποστήριξη των σχολείων για την αντιμετώπιση της πρόωρης εγκατάλειψης του σχολείου  Ενίσχυση της ποιότητας των συστημάτων προσχολικής εκπαίδευσης και φροντίδας 

Συγγραφή της Αίτησης (5/9) Participants Ποιες ομάδες θα συμμετέχουν (μαθητές, εκπαιδευτικοί, γονείς, τοπικοί φορείς κτλ); Με ποιους τρόπους θα εμπλακούν; Η συμμετοχή των μαθητών σε κινητικότητες στο εξωτερικό είναι σημαντική και επιφέρει επιπρόσθετη αξία στο σχέδιο Εμπλοκή μαθητών από «ευαίσθητες ομάδες» στην υλοποίηση του σχεδίου (μαθητές με κοινωνικά, οικονομικά, μαθησιακά ή άλλα προβλήματα ενσωμάτωσης) Συγκεκριμένη αναφορά σε αυτές τις ομάδες, στους τρόπους εμπλοκής τους και στην υποστήριξη που θα τους παρέχετε Κριτήρια Αξιολόγησης: “Quality of the project design”, “Impact”

Συγγραφή της Αίτησης (6/9) Management Oλοκληρωμένο και ξεκάθαρο πλάνο υλοποίησης του σχεδίου (προετοιμασία, υλοποίηση, αξιολόγηση, διάδοση) Αιτιολογημένη επιλογή των εταίρων-σχολείων Αρμοδιότητες του κάθε σχολείου Σκοπός & αναμενόμενα αποτελέσματα από τις προγραμματισμένες δραστηριότητες Συμμετοχή νεοεισερχόμενων σχολείων και πλάνο στήριξης τους Τρόποι επικοινωνίας μεταξύ των εταίρων Χρήση πλατφόρμων eTwinning, School Education Gateway και Project Results Platform για το σχεδιασμό, υλοποίηση, διάδοση του σχεδίου σας Κριτήρια Αξιολόγησης: “Quality of the project design and implementation”, “Quality of the project team and the cooperation arrangements”

Συγγραφή της Αίτησης (7/9) Learning Teaching Training Activities Το περιεχόμενο και η διάρκειά τους να συνάδουν με τους στόχους και τις προτεραιότητες του σχεδίου Πώς θα ενσωματωθούν στις καθημερινές δραστηριότητες του σχολείου, στη διδακτέα ύλη; Πώς θα επωφεληθούν οι συμμετέχοντες; Αναγνώριση της κατάρτισης/κινητικότητας των συμμετεχόντων (χρήση Εuropass) Κριτήριa αξιολόγησης: “Quality of the Project Design and Implementation”, “Impact and Dissemination”

Learning Teaching/Training Activities Δραστηριότητες για το προσωπικό: - Κοινές δραστηριότητες κατάρτισης προσωπικού (3 ημέρες - 2 μήνες) - Μεγάλης διάρκειας κινητικότητα προσωπικού για διδασκαλία ή κατάρτιση (2 - 12 μήνες) Δραστηριότητες για τους μαθητές: - Μικρής διάρκειας ανταλλαγές μαθητών (3 ημέρες - 2 μήνες) - Μεγάλης διάρκειας κινητικότητα μαθητών για φοίτηση σε άλλο σχολείο (2 - 12 μήνες)

Συγγραφή της Αίτησης (8/9) Timetable Καταχώρηση δραστηριοτήτων που διοργανώνονται σε σχολικό ή τοπικό επίπεδο (συναντήσεις, εκδηλώσεις κτλ.) Αυτόματη καταχώρηση των Learning Teaching/Training Activities Special Costs Καταχώρηση ειδικών δαπανών και αιτιολόγηση τους (συμμετοχή ατόμων με ειδικές ανάγκες, αγορά υπηρεσιών/εξοπλισμού)

Συγγραφή της Αίτησης (8/9) Follow -up Πώς σκοπεύετε να αξιολογήσετε το σχέδιο σας ως προς την επίτευξη των στόχων του; Αντίκτυπος του σχεδίου στα σχολεία που συμμετείχαν και στους συμμετέχοντες (δεξιότητες/γνώσεις που αποκτήθηκαν) Τρόποι αξιοποίησης των αποτελεσμάτων που παρήχθησαν σε σχολικό ή τοπικό επίπεδο Διάδοση των αποτελεσμάτων του σχεδίου σε σχολικό, τοπικό, εθνικό επίπεδο Πώς θα αξιοποιήσετε το eTwinning ή το SEG για σκοπούς διάδοσης; Ποιές είναι οι «ομάδες στόχοι» στις οποίες θα θέλατε να διαδώσετε τα αποτελέσματα σας; Υπάρχουν άλλοι οργανισμοί ή ομάδες που θα επωφεληθούν από το σχέδιο σας; Κριτήριo αξιολόγησης: “Impact and Dissemination”

Συγγραφή της Αίτησης (9/9) Budget Summary Συμπληρώνεται αυτόματα Project Summary Περιγραφή του σχεδίου (ποιοι είναι οι στόχοι του σχεδίου, περιγραφή δραστηριοτήτων, ομάδες που θα εμπλακούν, περιγραφή αποτελεσμάτων, τρόποι διάδοσης τους) Το κείμενο θα δημοσιευτεί στην Πλατφόρμα Διάδοσης Αποτελεσμάτων και σε εκδόσεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Annexes Download PDF Declaration of Honour Upload το scanned αρχείο που φέρει την υπογραφή του διευθυντή & σφραγίδα του σχολείου Mέγιστος Αριθμός αρχείων 10 Μέγιστο συνολικό μέγεθος αρχείων 10240ΚΒ Checklist

Τα μέρη της Αίτησης - PART Ι Τα μέρη της Αίτησης - PART Ι Συγγραφή της Αίτησης – Xρηματοδότηση Τα μέρη της Αίτησης - PART Ι Τα μέρη της Αίτησης - PART Ι Σχέδια Ανταλλαγής Καλών Πρακτικών ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ (Project Management & Implementation) ΔΙΕΘΝΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ/ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ/ ΜΑΘΗΣΗΣ (Learning Teaching/Training Assignments) Exceptional Costs Επιχορήγηση για άτομα με ειδικές ανάγκες Έξοδα γλωσσικής προετοιμασίας

Project Management and Implementation (Unit Cost) Ανά μήνα: 500 €/συντονιστή - 250 €/εταίρο (έως 1.750 το μήνα) Προγραμματισμός, οικονομική διαχείριση του σχεδίου, δημιουργία ιστοσελίδας, εκπαιδευτικό υλικό μικρής κλίμακας, φυλλάδια, δραστηριότητες διάχυσης

Ποσό επιχορήγησης σε Ευρώ ανά συμμετέχοντα Learning Teaching Training Activities – Unit Costs (1/2) Tαξιδιωτικά έξοδα βάσει distance band Απόσταση σε KM Ποσό επιχορήγησης σε Ευρώ ανά συμμετέχοντα 10-99 20 100 - 499 180 500 - 1999 275 2000 - 2999 360 3000 - 3999 530 4000 - 7999 820 8000 + 1500

Learning Teaching Training Activities – Unit Costs (2/2) ‘Εξοδα διαβίωσης Αρ. ημερών x ποσό που αναγράφεται στον Οδηγό ανάλογα με τη διάρκεια της κινητικότητας & και την κατηγορία του ατόμου (εκπαιδευτικός ή μαθητής) *Αριθμός ημερών = ημέρες εργασίας + ταξιδίου (1 ημέρα πριν ή/και 1 ημέρα μετά τη δραστηριότητα) ‘Εξοδα γλωσσικής προετοιμασίας για μακροχρόνια κινητικότητα (2-12 μήνες): 150 € ανά συμμετέχοντα Για μετακινήσεις όπου η χρηματοδότηση δεν καλύπτει το 70% των ταξιδιωτικών εξόδων των συμμετεχόντων, μπορεί να ζητηθεί “exceptional costs” για “expensive travel costs” με max χρηματοδότηση 80% του πραγματικού επιλέξιμου κόστους

Special Needs – Real Costs Κάλυψη 100% των πραγματικών δαπανών για συμμετοχή ατόμων με ειδικές ανάγκες σε Learning Teaching/Training Activities Βάσει πραγματικών εξόδων/αποδείξεων Exceptional Costs – Real Costs Aγορά υπηρεσιών για τις ανάγκες του σχεδίου που δεν μπορεί να τις παρέχει κάποιος από τους εταίρους Aγορά/Ενοικίαση εξειδικευμένου εξοπλισμού Χρηματοδότηση του 75% των πραγματικών επιλέξιμων δαπανών Βάσει πραγματικών εξόδων/αποδείξεων

Πλατφόρμες Εξεύρεσης Εταίρων Σχολική Εκπαίδευση eTwinning www.etwinning.net School Education Gateway www.schooleducationgateway.eu

Πριν τη συμπλήρωση της αίτησης Για νέους οργανισμούς/ιδρύματα Δημιουργία ΕU Login από το άτομο που θα υποβάλει την αίτηση (δήλωση του email του οργανισμού) Εγγραφή του οργανισμού στο URF (Unique Registration Facility) Ανάρτηση στο URF των ακόλουθων εντύπων: - Legal entity form (Έντυπο Νομικής Οντότητας) - Financial identification form (Δελτίο τραπεζικών στοιχείων) 4. Απόκτηση αριθμού PIC Ιστοσελίδα ΙΔΕΠ: Αιτήσεις<Επιλογή Δράσης<Επιλογή Τομέα<Βήματα 4, 5, 7)

Εγγραφή/έλεγχος καταχώρησης στο URF Μόνο μία εγγραφή για κάθε οργανισμό (Register) Έλεγχος εάν υπάρχει προηγούμενη εγγραφή (Search)

URF Δυνατότητα επικοινωνίας με το άτομο επικοινωνίας/διαχειριστή CO

Ενημέρωση στοιχείων στο URF Log in στο URF < My Organisations Οποιεσδήποτε αλλαγές σε στοιχεία του οργανισμού γίνονται στο URF (δεν είναι δυνατές αλλαγές πάνω στην ίδια την αίτηση) Προηγούμενη εγγραφή του ίδιου οργανισμού δεν μπορεί να διαγραφεί

Ενημέρωση στοιχείων στο URF για αλλαγή στοιχείων οργανισμού

Επεξεργασία της Αίτησης EU login όνομα χρήστη Επιλογή Γλώσσας Καρτέλα Ανοικτές Προσκλήσεις Καρτέλα Οι Αιτήσεις μου Πληροφορίες, Αναζήτηση κτλ (Δεν ισχύει) Επιλογή για να κάνετε αίτηση (Apply button)

Επεξεργασία της Αίτησης Διαδικτυακή επεξεργασία και υποβολή ΜΟΝΟ – απαιτείται γρήγορη ταχύτητα δικτύου και συνεχής σύνδεση Συμβατή με τα ακόλουθα browsers: - Internet Explorer 11.0 - Firefox 45.7 - Chrome 56.0 Aυτόματη αποθήκευση online Ειδοποιήσεις για ελλείψεις Ειδοποιήσεις για πεδία που είναι ολοκληρωμένα Για νέα υποβολή της αίτησης: My applications > Menu button > Reopen  τροποποιείτε και υποβάλλετε εκ νέου H EY λαμβάνει υπόψη της μόνο την τελευταία υποβολή Επιλογή να κάνετε share την αίτηση με άλλα emails Επιλογή για download σε PDF

Προθεσμία υποβολής αιτήσεων Τομείς Εκπαίδευσης και Κατάρτισης Σχολική Εκπαίδευση Τριτοβάθμια Εκπαίδευση Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση Εκπαίδευση Ενηλίκων 21 Μαρτίου 2018, 13:00 ώρα Κύπρου

Αιτήσεις εκτός προθεσμίας Σε περίπτωση τεχνικού προβλήματος θα πρέπει να στείλετε την αίτησή σας με email στο ΙΔΕΠ Διά Βίου Μάθησης εντός 2 ωρών από την καταληκτική προθεσμία υποβολής. Η αίτηση θα πρέπει να συνοδεύεται με print screen του “submission summary” στο οποίο θα φαίνεται ότι η τελευταία απόπειρα υποβολής της αίτησης ήταν εντός της καταληκτικής προθεσμίας.

Kριτήρια Επιλεξιμότητας Έλεγχος επιλεξιμότητας Έλεγχος διπλής χρηματοδότησης. Η ίδια κοινοπραξία δεν δικαιούται να υποβάλει δεύτερη αίτηση στα πλαίσια της ίδιας πρόσκλησης

Kριτήρια Ποιοτικής Αξιολόγησης Κριτήρια Μέγιστη βαθμολογία Συνάφεια Σχεδίου 30 Ποιότητα Σχεδιασμού και Υλοποίησης 20 Ποιότητα Ομάδας και Συνεργασίας Αντίκτυπος και Διάδοση Ένα σχέδιο πρέπει να λάβει τουλάχιστον τους μισούς βαθμούς σε κάθε επί μέρους κριτήριο & 60 βαθμούς στο σύνολο Κοινά έντυπα αξιολόγησης σε όλες τις Χώρες

Αξιολόγηση των αιτήσεων Οδηγός για τους αξιολογητές διαθέσιμος στην ιστοσελίδα Αξιολόγηση από 2 ανεξάρτητους αξιολογητές στη χώρα του συντονιστή Επιλογή των αιτήσεων από σχετική Επιτροπή με το συντονισμό της ΕΥ Ξεχωριστό κονδύλι και ξεχωριστή κατάταξη αιτήσεων για τις Συμπράξεις ανταλλαγών μεταξύ σχολείων Αιτήσεις ΚΑ229 δεν θα συναγωνίζονται αιτήσεις Πανεπιστημίων ή άλλων ιδρυμάτων Για το 2018 θα υπάρχει κατάλογος αναμονής Η ΕΥ ενδέχεται να μειώσει το ποσό επιχορήγησης των εγκεκριμένων προτάσεων (βάσει επιλεξιμότητας, ποιοτικής αξιολόγησης, λανθασμένης εκτίμησης κόστους) Δεν υπάρχουν Εθνικά κριτήρια επιλογής

Εισηγήσεις Προετοιμασία ενός προσχεδίου Διορθώσεις του προσχεδίου της αίτησης λαμβάνοντας υπόψη τις προτεραιότητες, τα κριτήρια αξιολόγησης Δεύτερη ανάγνωση της αίτησης από κάποιον εξωτερικό συνεργάτη πριν από την υποβολή της Φροντίστε η αίτηση να περιλαμβάνει: - Ξεκάθαρους, συγκεκριμένους και ρεαλιστικούς στόχους - Αιτιολογημένη επιλογή δραστηριοτήτων - Ισορροπημένη κατανομή εργασίας μεταξύ των εταίρων - Προσεκτική επιλογή εταίρων - Ισορροπημένο αριθμό κινητικοτήτων (Κανονισμοί ΥΠΠ) - Μην αιτείστε περισσότερα κονδύλια από αυτά που μπορείτε να απορροφήσετε! Προσοχή στον αριθμό των αιτήσεων που εμπλέκεστε!