Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Δομή του Προγράμματος ΒΔ1 – Μαθησιακή Κινητικότητα Ατόμων

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Δομή του Προγράμματος ΒΔ1 – Μαθησιακή Κινητικότητα Ατόμων"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1

2 Δομή του Προγράμματος ΒΔ1 – Μαθησιακή Κινητικότητα Ατόμων
Σχέδια Κινητικότητας Εκδηλώσεις Εθελοντικής Υπηρεσίας Μεγάλης Κλίμακας Κοινά Προγράμματα Μεταπτυχιακών Σπουδών Δάνεια για Μεταπτυχιακούς Φοιτητές ΒΔ2 – Συνεργασία για Καινοτομία και Ανταλλαγή Καλών Πρακτικών Στρατηγικές Συμπράξεις Συμμαχίες Γνώσης Τομεακές Συμμαχίες Δεξιοτήτων Ανάπτυξη Δυνατοτήτων στον τομέα της Τριτοβάθμιας Εκπ. ΒΔ3 – Υποστήριξη Μεταρρυθμίσεων Πολιτικής Διαρθρωμένος Διάλογος Ανάπτυξη γνώσης στους τομείς της Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Νεολαίας Πρωτοβουλίες για Καινοτομίες στην Πολιτική Συνεργασία με Διεθνείς Οργανισμούς Jean Monnet Ενότητες Έδρες Κέντρα Αριστείας Στήριξη σε Συνδέσμους Δίκτυα Σχέδια Αθλητισμός Συμπράξεις Συνεργασίας Συμπράξεις Συνεργασίας Μικρής Κλίμακας Μη-κερδοσκοπικές Ευρωπαϊκές Αθλητικές Διοργανώσεις

3

4 Δομή παρουσίασης Α. Βασικές Πληροφορίες για τη Δράση ΚΑ2 Β. Πληροφορίες για τη συγγραφή της αίτησης Γ. Τεχνικές οδηγίες για την υποβολή της αίτησης Δ. Αξιολόγηση της αίτησης E. Ερωτήσεις

5 - Διακρατικές συνεργασίες ανάμεσα σε φορείς που δραστηριοποιούνται στους τομείς της εκπαίδευσης, κατάρτισης και νεολαίας ή σε άλλους κοινωνικούς και οικονομικούς τομείς με σκοπό την προώθηση της καινοτομίας και την εφαρμογή καλών πρακτικών. - Μπορούν να ανταποκρίνονται στις ανάγκες ενός συγκεκριμένου τομέα ή να είναι διατομεακές

6 Συμμετέχουσες Χώρες Χώρες του Προγράμματος
28 κράτη-μέλη, Χώρες ΕΟΧ και υπό ένταξη χώρες (Τουρκία, FYROM) Χώρες Εταίροι Όλες οι υπόλοιπες χώρες του κόσμου (για πλήρη κατάλογο συμβουλευτείτε τον Οδηγό του Προγράμματος)

7 Ποιοι μπορούν να συμμετέχουν;
Kάθε δημόσιος ή ιδιωτικός οργανισμός που είναι εγκατεστημένος σε χώρα του Προγράμματος ή σε μια από τις Χώρες Εταίρους Ποιοι μπορούν να υποβάλλουν αίτηση; Kάθε συμμετέχων οργανισμός που είναι εγκατεστημένος σε χώρα του Προγράμματος *Ο αιτών οργανισμός = Συντονιστής του σχεδίου (Υποβολή εξ’ ονόματος όλων των οργανισμών) * Η αίτηση υποβάλλεται & αξιολογείται στην ΕΥ της χώρας του συντονιστή Η ίδια η κοινοπραξία εταίρων μπορεί να υποβάλλει μια μόνο αίτηση και σε μια Εθνική Υπηρεσία

8 Επιλέξιμοι Εταίροι Σχολεία/Ιδρύματα Ανώτερης Εκπαίδευσης (Δημόσια – Ιδιωτικά) Φορείς που δραστηριοποιούνται στο χώρο της εκπαίδευσης Μη κυβερνητικές οργανώσεις, μη κερδοσκοπικές οργανώσεις Επιχειρήσεις, κοινωνικοί εταίροι, εκπρόσωποι της αγοράς εργασίας Δημόσιοι τοπικοί ή περιφερειακοί φορείς Ερευνητικά και επιμορφωτικά κέντρα Πολιτιστικοί οργανισμοί Φορείς πιστοποίησης προσόντων Συμβουλευτικοί φορείς Οργανισμοί νεολαίας Οποιοσδήποτε οργανισμός δραστηριοποιείται σε πεδίο της εκπαίδευσης, κατάρτισης, νεολαίας ή στον κοινωνικό και οικονομικό τομέα και μπορεί να συνεισφέρει στο σχέδιο

9 Σύνθεση Εταίρων Τουλάχιστον 3 οργανισμοί από 3 διαφορετικές χώρες του Προγράμματος * Εξαιρούνται οι Συμπράξεις μεταξύ Σχολείων (Επιτρέπονται και Διμερείς Συμπράξεις) Πλήρως αιτιολογημένη συμμετοχή Εταίρων από Χώρες Εταίρους Ενδέχεται η αίτηση να θεωρηθεί μη επιλέξιμη Δυνατότητα Συμμετοχής Εταίρων χωρίς χρηματοδότηση (Associated Partners) Τριτοβάθμια ιδρύματα (Συντονιστές & Εταίροι) πρέπει να κατέχουν το Erasmus Charter for Higher Education αν συμμετέχουν με αυτόν τον ρόλο Η συμμετοχή από Χώρες Εταίρους πρέπει να είναι αιτιολογημένη στα πλαίσια της σύμπραξης. Στις περιπτώσεις των Συμπράξεων μεταξύ σχολείων μόνο μπορούν να υπάρχουν και 2 εταίροι μόνο Η ίδια η κοινοπραξία εταίρων μπορεί να υποβάλλει μια μόνο αίτηση και σε μια Εθνική Υπηρεσία

10 Διάρκεια Σχεδίων 12 - 36 Μήνες 24 - 36 Μήνες Σχολική Εκπαίδευση
Επαγγελματική Εκπαίδευση & Κατάρτιση Εκπαίδευση Ενηλίκων Μήνες Τριτοβάθμια Εκπαίδευση Μήνες

11 Τομείς και Διαθέσιμο Κονδύλι
Σχολική Εκπαίδευση: € Τριτοβάθμια Εκπαίδευση: € Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση: € Εκπαίδευση Ενηλίκων: € Περσινά ποσά SE: (S to S)= 1.275,325 HE: VET: AE:

12 Παιδαγωγικό Ινστιτούτο
Τομεακές vs Διατομεακές Συμπράξεις Διατομεακή Σύμπραξη Το θέμα αφορά 2 ή και περισσότερους τομείς Youth VET HE Υπουργείο Παιδείας Σχολείο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Πανεπιστήμιο - Ανάλογα με το θέμα τις Σύμπραξης και τις προτεραιότητες τις οποίες θέτει επί τάπητος Τομεακή Σύμπραξη Το θέμα αφορά μόνο ένα τομέα (π.χ Σχολική Εκπαίδευση)

13 Δύο τύποι σχεδίων ανάλογα με τους στόχους και τη σύνθεση της Σύμπραξης
Α. Συμπράξεις Ανταλλαγής Πρακτικών Δυνατότητα δημιουργίας απτών αποτελεσμάτων μικρής κλίμακας Ενίσχυση δικτύωσης και της συνεργασίας Β. Συμπράξεις Καινοτομίας Καινοτόμα προϊόντα/αποτελέσματα Ανάπτυξη, διάδοση, αξιοποίηση Παραγωγή Πνευματικών Παραδοτέων & Διάδοση τους (Intellectual Outputs & Multiplier Events)

14 Περιορισμοί ανάλογα με τον τομέα
Συμμετοχή σε Συμπράξεις Καινοτομίας ΜΟΝΟ Συμπράξεις που υποβάλλονται στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση Συμμετοχή σε Συμπράξεις Ανταλλαγής Πρακτικών ΜΟΝΟ Συμπράξεις μεταξύ Σχολείων

15 ΕΝΑΡΞΗ ΛΗΞΗ Περίοδος Υλοποίησης 01/0/2017 – 31/12/2017
31/08/2020 (το αργότερο) ΕΝΑΡΞΗ ΛΗΞΗ 01/09/2017 – 31/12/2017 01/0/2017 – 31/12/2017

16

17 Συγγραφή της Αίτησης - PART B

18 Συγγραφή της Αίτησης - PART C
Οι αιτήσεις θα πρέπει να αφορούν τουλάχιστον μια οριζόντια ή τουλάχιστον μια τομεακή προτεραιότητα. Αιτήσεις που αιτιολογούν επαρκώς και υποστηρίζουν την επιλογή περισσοτέρων προτεραιοτήτων, συνήθως υποστηρίζουν συνέργιες μεταξύ διαφόρων τομέων και θεωρείται ότι έχουν μεγαλύτερο αντίκτυπο Κριτήρια αξιολόγησης:“Relevance” , “Impact”

19 Οριζόντιες Προτεραιότητες της Δράσης
Βελτίωση βασικών και εγκάρσιων δεξιοτήτων μέσω μη τυπικής και τυπικής εκπαίδευσης και κατάρτισης Ενταξιακή εκπαίδευση μέσω καινοτόμων ολοκληρωμένων προσεγγίσεων με απώτερο σκοπό τη διασφάλιση της κοινωνικής συνοχής (Αντιμετώπιση διακρίσεων και διαχωρισμού, ανισοτήτων, εκφοβισμού, θέματα μετανάστευσης κα) Ανοιχτές και καινοτόμες εκπαιδευτικές μέθοδοι (Συνέργειες μεταξύ εκπαίδευσης, έρευνας και καινοτομίας/ψηφιοποίηση περιεχομένου ποιοτικής μάθησης/χρήση ΤΠΕ) Δράσεις που ενισχύουν την πρόσληψη, επιλογή και εισαγωγή καταλληλότερων υποψήφιων για το επάγγελμα του εκπαιδευτικού/συνεχιζόμενη επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών Διαφάνεια και αναγνώριση/επικύρωση δεξιοτήτων και προσόντων που διευκολύνουν τη μάθηση, την απασχολησιμότητα και την κινητικότητα του εργατικού δυναμικού Βιώσιμες επενδύσεις, επιδόσεις και αποτελεσματικότητα στην εκπαίδευση και την κατάρτιση (ελκυστικά μοντέλα χρηματοδότησης ιδιωτικών φορέων και κεφαλαίων, σχεδιασμός στρατηγικών μεταρρυθμίσεων κα) Τομεακές Προτεραιότητες της Δράσης

20 Συγγραφή της Αίτησης - PART D
D. 2 Background and Experience (of partner organizations) H περιγραφή, η εξειδίκευση και η εμπειρία του κάθε εταίρου θα πρέπει να αιτιολογεί και να υποστηρίζει τις δραστηριότητες που θα κληθεί να συντονίσει/υλοποιήσει Τα προφίλ των εταίρων είναι καλό να είναι συμπληρωματικά και να συνάδουν με τους στόχους της αίτησης Η ομάδα των εταίρων θα πρέπει να αιτιολογεί γιατί είναι σημαντικό η συγκεκριμένη πρόταση να υλοποιηθεί σε Ευρωπαϊκό επίπεδο Η συμμετοχή νεοεισερχόμενων ιδρυμάτων θεωρείται ότι επιφέρει επιπρόσθετη αξία CVs Κριτήριο αξιολόγησης “Quality of the Project Team”

21 Συγγραφή της Αίτησης - PART E
E. Description of the Project Επαρκή στοιχεία που δικαιολογούν την ανάγκη για το συγκεκριμένο σχέδιο (needs analysis, κενά σε ερευνητικά πεδία, πως θα τα προσεγγίσουν οι εταίροι, γιατί είναι αναγκαίο το σχέδιο σε Ευρωπαϊκό επίπεδο) Ξεκάθαροι στόχοι που συνάδουν με τις προτεραιότητες του σχεδίου Δραστηριότητες που συμβάλλουν στην επίτευξη των στόχων Επαρκή στοιχεία που αποδεικνύουν καινοτομία Επισπρόσθετη αξία σε άλλα παρόμοια σχέδια Κατανομή εργασιών μεταξύ εταίρων με βάση την εμπειρία, τεχνογνωσία Αναμενόμενα αποτελέσματα: μικρά παραδοτέα, απόκτηση δεξιοτήτων, ανταλλαγή εμπειριών κτλ Κριτήρια Αξιολόγησης: “Quality of the project design”, “Impact”

22 Συγγραφή της Αίτησης - PART E
E. 1 Participants Ενεργή συμμετοχή ατόμων από διαφορετικά πεδία στις δραστηριότητες του σχεδίου Συμμετοχή περιθωριοποιημένων ομάδων Ενεργή συμμετοχή τοπικών φορέων και αρχών που χαράσσουν πολιτικές Θεωρούνται στοιχεία που αυξάνουν τον αντίκτυπο του σχεδίου Κριτήρια αξιολόγησης: “Impact and Dissemination”, “Quality of the Project Design”

23 Συγγραφή της Αίτησης - PART F
F. Preparation Ενημέρωση εμπλεκομένων, διαφόρων stakeholders Προκαταρκτικές άδειες για ερωτηματολόγια, πρόσβαση σε αρχεία, διεξαγωγή case studies κτλ Συλλογή πληροφοριών/εργαλείων για συζήτηση Υπογραφή συμφωνιών μεταξύ συντονιστή και εταίρων Επικοινωνία μεταξύ των εταίρων (video conferences, web 2.0 tools) Γλωσσική προετοιμασία (όπου εφαρμόζεται) Κριτήρια αξιολόγησης: “Quality of the Project Design”, “Quality of the project team and the cooperation arrangements”

24 Συγγραφή της Αίτησης - PART G
G. Project Management and Implementation Oλοκληρωμένο και ξεκάθαρο πλάνο υλοποίησης του σχεδίου σε όλο τον κύκλο της ζωής του (προετοιμασία, υλοποίηση, αξιολόγηση, διάδοση) Σκοπός & αναμενόμενα αποτελέσματα από τις προγραμματισμένες διακρατικές συνάντησεις Προτεινόμενη μεθοδολογία Πλάνο διασφάλισης ποιότητας (ποιοτικοί/ποσοτικοί δείκτες) Χρήση λογισμικού & εκθέσων για την υλοποίηση του σχεδίου βάσει χρονοδιαγραμμάτων και προϋπολογισμού Συμφωνίες μεταξύ των εταίρων Πλάνο για αντιμετώπιση τυχόν δυσκολιών (risk assessment) Τρόποι επικοινωνίας μεταξύ των εταίρων Κριτήριo αξιολόγησης: “Quality of the Project Design and Implementation”

25 Επιλέξιμες Δραστηριότητες Μη επιλέξιμες Δραστηριότητες
Συγγραφή της Αίτησης - PART G G.1 Intellectual Outputs (ΜΟΝΟ για Σχέδια Καινοτομίας) Επιλέξιμες Δραστηριότητες Μη επιλέξιμες Δραστηριότητες Αναλυτικά προγράμματα σπουδών Παιδαγωγικό υλικό Open Educational Resources Εργαλεία Αναλύσεις, μελέτες Case studies Διδακτικό/εκπαιδευτικό υλικό Face to face trainings Needs Analysis Ιστοσελίδες Δραστηριότητες διάδοσης (πχ βιβλιαράκια, Facebook page) Εκθέσεις Αξιολόγησης Δημοσιεύσεις σε ακαδημαϊκά περιοδικά Οι εργατοώρες θα πρέπει να είναι ρεαλιστικές και να συνάδουν με τα αναμενόμενα αποτελέσματα (cost effectiveness) Κριτήριo αξιολόγησης: “Quality of the Project Design and Implementation”

26 Συγγραφή της Αίτησης - PART G
G.2 Multiplier Events (ΜΟΝΟ για σχέδια Καινοτομίας) Σκοπός: η διάδοση ενός ή και περισσοτέρων IΟs Συμμετέχοντες = άτομα των ομάδων στόχων που δεν ανήκουν στους εταιρικούς οργανισμούς G.3 Learning Teaching/ Training Activities Το περιεχόμενο και η διάρκεια τους να συνάδουν με τους στόχους και τις προτεραιότητες του σχεδίου Να προβλέπουν πιστοποίηση & αναγνώριση της κατάρτισης των συμμετεχόντων (NQF, EQF, ECVET, ECTS, Εuropass) Μέγιστος αριθμός κινητικοτήτων σε LTTs για Συμπράξεις Ανταλλαγής Πρακτικών: 100 άτομα συμπεριλαμβανομένων των συνοδών (για όλη τη σύμπραξη) Κριτήριa αξιολόγησης: “Quality of the Project Design and Implementation”, “Impact and Dissemination”

27 Συγγραφή της Αίτησης - PART G
G.3 Learning Teaching/ Training Activities - «Μικτή» Κινητικότητα εκπαιδευομένων: φυσική & εικονική κινητικότητα (5 ημέρες - 2 μήνες) - Κοινές δραστηριότητες κατάρτισης προσωπικού (3 ημέρες - 2 μήνες) - Μεγάλης διάρκειας κινητικότητα προσωπικού για διδασκαλία ή κατάρτιση ( μήνες) Σχολική Εκπαίδευση - Μικρής διάρκειας ανταλλαγές μαθητών (5 ημέρες - 2 μήνες) - Μεγάλης διάρκειας κινητικότητα μαθητών για φοίτηση σε άλλο σχολείο ( μήνες) Τριτοβάθμια Εκπαίδευση - Εντατικά μαθήματα σπουδών για φοιτητές (5 ημέρες – 2 μήνες) με προσκεκλημένους καθηγητές πανεπιστημίων

28 Συγγραφή της Αίτησης - PART H
H.1 & H.2: Impact, Dissemination and Use of Project’s Results Ο αντίκτυπος του σχεδίου στους συμμετέχοντες, στους οργανισμούς τους κατά τη διάρκεια και μετά την ολοκλήρωση του σχεδίου. (Δεξιότητες, γνώσεις που καλλιεργήθηκαν, τρόποι αξιοποίησης των αποτελεσμάτων που παράγχθηκαν) Ο αντίκτυπος του σχεδίου σε τοπικό, επαρχιακό, εθνικό και Ευρωπαϊκό επίπεδο. Εμφανής εμπλοκή stakeholders/policy makers, συνέργιες με άλλες Ευρωπαϊκές δράσεις, αλλαγές & καινοτομίες που παράχθηκαν και ενσωματώθηκαν σε διαφορετικά περιβάλλοντα Πλάνο για την ποσοτική & ποιοτική αξιολόγηση του αντίκτυπου (χρήση ερωτηματολογίων) Πλάνο αξιοποίησης και διάδοσης των αποτελεσμάτων Επιλογή κατάλληλων και αποτελεσματικών μέσων διάδοσης των αποτελεσμάτων Κριτήριo αξιολόγησης: “Impact and Dissemination”

29 Συγγραφή της Αίτησης - PART H
H.3 Sustainability Διαθεσιμότητα υλικού του σχεδίου (οpen access/licenses) Ενσωμάτωση των αποτελεσμάτων του σχεδίου στα πλαίσια λειτουργίας των οργανισμών (όπου εφαρμόζεται) Πλάνο που διασφαλίζει τη βιωσιμότητα του σχεδίου και μετά την ολοκλήρωσή του (εξασφάλιση τυχόν άλλων πόρων) Αναπροσαρμογή του υλικού για χρήση και σε διαφορετικά περιβάλλοντα Χρήση του eTwinning για τις Συμπράξεις μεταξύ σχολείων Κριτήριo αξιολόγησης: “Impact and Dissemination”

30 Τα μέρη της Αίτησης - PART Ι Τα μέρη της Αίτησης - PART Ι
Συγγραφή της Αίτησης – Xρηματοδότηση (PART Ι) Τα μέρη της Αίτησης - PART Ι Τα μέρη της Αίτησης - PART Ι ΔΙΕΘΝΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ/ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ/ ΜΑΘΗΣΗΣ (Learning Teaching/Training Assignments) ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ (Project Management & Implementation) ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΕΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ (Transnational Project Meetings) Exceptional Costs Επιχορήγηση για άτομα με ειδικές ανάγκες Δαπάνη για υπερπόντιες χώρες και εδάφη Έξοδα γλωσσικής προετοιμασίας

31 Συγγραφή της Αίτησης – Xρηματοδότηση (PART Ι)
Πνευματικά Προϊόντα (Intellectual Outputs) ΔΙΕΘΝΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ/ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ & ΜΑΘΗΣΗΣ (Learning Teaching/Training Assignments) Project Management & Implementation Transnational Project Meetings Learning Teaching/Training Assignments ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ (Project Management & Implementation) ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΕΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ (Transnational Project Meetings) Exceptional Costs Επιχορήγηση για άτομα με ειδικές ανάγκες Δαπάνη για υπερπόντιες χώρες και εδάφη Έξοδα γλωσσικής προετοιμασίας Εκδηλώσεις Διάδοσης Πνευματικών Προϊόντων (Multiplier Events)

32 I.1 Project Management and Implementation (Unit Cost)
Ανά μήνα: 500 €/συντονιστή €/εταίρο (έως το μήνα) Προγραμματισμός, οικονομική διαχείριση του σχεδίου, δημιουργία ιστοσελίδας, εκπαιδευτικό υλικό μικρής κλίμακας, φυλλάδια, δραστηριότητες διάχυσης

33 Ι.2 Transnational Project Meetings – Unit Costs
Για σκοπούς διαχείρισης και υλοποίησης του Σχεδίου Στην έδρα του δικαιούχου – εταίρου Περιλαμβάνει ταξιδιωτικά & έξοδα διαβίωσης Χρήση του distance band calculator Δεν υπάρχει περιορισμός στη διάρκεια της συνάντησης Δε συνιστάται η συμμετοχή μαθητών km: 575 €/συμμετέχοντα >2000km: 760 €/συμμετέχοντα

34 Ι.3 Intellectual Outputs – Unit Costs
Επιλογή κατηγορίας προσωπικού και δήλωση εργατοημερών Διαφορετικό μοναδιαίο κόστος προσωπικού ανάλογα με την κατηγορία και τη χώρα του οργανισμού Ι.4 Multiplier Events – Unit Costs Συνεισφορά στον διοργανωτή για τη διοργάνωση της εκδήλωσης με σκοπό τη διάδοση ΙΟ(s) Oι συμμετέχοντες των οργανισμών – εταίρων δε χρηματοδοτούνται - Οι κατηγορίες manager και administration περιλαμβάνονται στο κόστος του PMI 100 €/τοπικό συμμετέχοντα, 200 €/διεθνή συμμετέχοντα Μax € ανά σχέδιο

35 Ποσό επιχορήγησης σε Ευρώ ανά συμμετέχοντα
Ι.5 Learning Teaching Training Activities – Unit Costs Tαξιδιωτικά έξοδα βάσει distance band Απόσταση σε KM Ποσό επιχορήγησης σε Ευρώ ανά συμμετέχοντα 10-99 20 180 275 360 530 820 8000 + 1300

36 Ι.5 Learning Teaching Training Activities – Unit Costs
Για διακινήσεις εντός της ίδιας της χώρας, άνω των 225€ υπάρχει δυνατότητα για top-up ύψους 180 € (εντός της χώρας αποστολής και εντός της χώρας υποδοχής) ‘Εξοδα διαβίωσης Αρ. ημερών x ποσό που αναγράφεται στον Οδηγό ανάλογα με τη διάρκεια της κινητικότητας & και την κατηγορία του ατόμου (εκπαιδευτής ή μαθητευόμενος) *Αριθμός ημερών = ημέρες εργασίας + ταξιδίου (1 ημέρα πριν ή/και 1 ημέρα μετά τη δραστηριότητα) ‘Εξοδα γλωσσικής προετοιμασίας για μακροχρόνια κινητικότητα (2-12 μήνες): 150 € ανά συμμετέχοντα

37 Ι.5.2 Overseas Countries and Territories Travel Costs
Ακριβές ταξιδιωτικό κόστος συμμετοχής σε Learning Teaching Training Activities από και προς “outermost & overseas countries” 80% του πραγματικού επιλέξιμου κόστους, εάν το μοναδιαίο κόστος δεν καλύπτει μέχρι 70% των πραγματικών εξόδων Βάσει πραγματικών εξόδων

38 Ι.6 Special Needs – Real Costs
Κάλυψη 100% των πραγματικών δαπανών για συμμετοχή ατόμων με ειδικές ανάγκες σε TPM και LTTs Βάσει πραγματικών εξόδων Ι.7 Exceptional Costs – Real Costs Aγορά υπηρεσιών για τις ανάγκες του σχεδίου που δεν μπορεί να τις παρέχει κάποιος από τους εταίρους Aγορά/Ενοικίαση εξειδικευμένου εξοπλισμού Χρηματοδότηση του 75% των πραγματικών επιλέξιμων δαπανών Έξοδα εγγυητικής επιταγής Ανώτατο ποσό: € ανά σχέδιο Βάσει αποδείξεων

39 L. Data Protection Notice Μ. Declaration of Honour
J. Project Summary Περίληψη Σχεδίου J.1 και J.2 συμπληρώνονται αυτόματα Κ. Checklist Κριτήρια επιλεξιμότητας L. Data Protection Notice Μ. Declaration of Honour Eκτύπωση, υπογραφή από το νόμιμο εκπρόσωπο του συνονιστικού ιδρύματος & σφραγίδα. Η scanned δήλωση επισυνάπτεται στην αίτηση N. Annexes Declaration of Honour, Mandates, Timeline of project activities, Financial Capacity για συντονιστές ιδιωτικού δικαίου, CVs

40

41 Πριν τη συμπλήρωση της αίτησης
Χρήση Acrobat Reader DC version 15.20 Για νέους οργανισμούς/ιδρύματα Δημιουργία ΕU Login (πρώην ECAS) από το άτομο που θα υποβάλει την αίτηση (δήλωση του του οργανισμού) Εγγραφή του οργανισμού στο URF (Unique Registration Facility) Ανάρτηση στο URF των ακόλουθων εντύπων: - Legal entity form (Έντυπο Νομικής Οντότητας) - Financial identification form (Δελτίο τραπεζικών στοιχείων) - Απόδειξη χρηματοοικονομικής ικανότητας για οργανισμούς ιδιωτικού δικαίου που συντονίζουν σχέδια άνω των € (Ισολογισμός για το τελευταίο έτος που έχει κλείσει λογιστικά) Απόκτηση αριθμού PIC

42 Πλατφόρμες Εξεύρεσης Εταίρων
Σχολική Εκπαίδευση eTwinning School Education Gateway

43 Πλατφόρμες Εξεύρεσης Εταίρων
Εκπαίδευση Eνηλίκων & ΕΕΚ (VΕΤ) EPALE ec.europa.eu/epale

44 Υποβολή της Αίτησης (O. Submission)
- Εντατικά μαθήματα σπουδών για φοιτητές, με τη συμμετοχή προσκεκλημένου διδακτικού προσωπικού ΑΕΙ

45 Υποβολή της Αίτησης (O. Submission)
Για την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησης απαιτείται σύνδεση με το διαδίκτυο Σε περίπτωση τεχνικού προβλήματος θα πρέπει να στείλετε την αίτηση σας με στο ΙΔΕΠ Διά Βίου Μάθησης εντός 2 ωρών από την καταληκτική προθεσμία υποβολής. Η αίτηση θα πρέπει να συνοδεύεται με print screen του “submission summary” στο οποίο θα φαίνεται ότι η τελευταία απόπειρα υποβολής της αίτησης ήταν εντός της καταληκτικής προθεσμίας. - Εντατικά μαθήματα σπουδών για φοιτητές, με τη συμμετοχή προσκεκλημένου διδακτικού προσωπικού ΑΕΙ

46 Προθεσμία υποβολής αιτήσεων
Τομείς Εκπαίδευσης και Κατάρτισης Σχολική Εκπαίδευση Τριτοβάθμια Εκπαίδευση Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση Εκπαίδευση Ενηλίκων 29 Μαρτίου 2017, 12:00 ώρα Βρυξελλών

47

48 Kριτήρια Επιλεξιμότητας
Έλεγχος επιλεξιμότητας Έλεγχος διπλής χρηματοδότησης. Η ίδια κοινοπραξία δεν δικαιούται να υποβάλει δεύτερη αίτηση στα πλαίσια της ίδιας πρόσκλησης Έλεγχος χρηματοοικονομικής ικανότητας για συντονιστές Συμπράξεων που είναι ιδιωτικού δικαίου και αιτήσεις άνω των €

49 Kριτήρια Ποιοτικής Αξιολόγησης
Κριτήρια Μέγιστη βαθμολογία Συνάφεια Σχεδίου 30 Ποιότητα Σχεδιασμού και Υλοποίησης 20 Ποιότητα Ομάδας και Συνεργασίας Αντίκτυπος και Διάδοση Ένα σχέδιο πρέπει να πάρει τουλάχιστο τους μισούς βαθμούς σε κάθε επί μέρους κριτήριο & 60 βαθμούς στο σύνολο Κοινά έντυπα αξιολόγησης σε όλες τις Χώρες

50 Αξιολόγηση των αιτήσεων
Οδηγός για τους αξιολογητές διαθέσιμος στην ιστοσελίδα μας Αξιολόγηση από 2 ανεξάρτητους αξιολογητές στη χώρα του συντονιστή Επιλογή των αιτήσεων από σχετική Επιτροπή με το συντονισμό της ΕΥ Η ΕΥ ενδέχεται να μειώσει το ποσό επιχορήγησης των εγκεκριμένων προτάσεων (βάσει επιλεξιμότητας, ποιοτικής αξιολόγησης, λανθασμένης εκτίμησης κόστους) Δεν υπάρχουν Εθνικά κριτήρια επιλογής

51 Σχολικές Συμπράξεις μεταξύ Σχολείων
Δεν υπάρχει κατάλογος αναμονής Λαμβάνετε υπόψη σας τους κανονισμούς του ΥΠΠ για την κινητικότητα των εκπαιδευτικών Εμπλακείτε στη διαμόρφωση της αίτησης, έτσι ώστε να ληφθούν υπόψη οι ιδιαιτερότητες του οργανισμού σας καθώς και οι απόψεις σας Μην αιτείστε περισσότερα κονδύλια από αυτά που μπορείτε να απορροφήσετε! Στερείτε από συναδέλφους σας τα αναξιοποίητα κονδύλια που επιστρέφονται στην ΕΕ - Εντατικά μαθήματα σπουδών για φοιτητές, με τη συμμετοχή προσκεκλημένου διδακτικού προσωπικού ΑΕΙ

52


Κατέβασμα ppt "Δομή του Προγράμματος ΒΔ1 – Μαθησιακή Κινητικότητα Ατόμων"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google