Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Συμπράξεις Ανταλλαγών Μεταξύ Σχολείων (KA229)

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Συμπράξεις Ανταλλαγών Μεταξύ Σχολείων (KA229)"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Συμπράξεις Ανταλλαγών Μεταξύ Σχολείων (KA229)
Ημερίδα Παροχής Οδηγιών Για Συμπλήρωση Αιτήσεων Πρόσκληση 2019 Στέλλα Λεωνίδου Συντονίστρια Βασικής Δράσης 2 address:

2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Βασικές Πληροφορίες για τη Δράση Τεχνικές Οδηγίες για τη Συμπλήρωση και την Υποβολή Διαδικτυακής Αίτησης Οδηγίες για τη Συγγραφή της Αίτησης Αξιολόγηση σχεδίων

3 ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

4 Τι είναι οι Στρατηγικές Συμπράξεις;
ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΕΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ με στόχο την ανάπτυξη πρωτοβουλιών που αφορούν έναν ή περισσότερους τομείς εκπαίδευσης, κατάρτισης ή νεολαίας και προωθούν την ανάπτυξη καινοτομίας ή την ανταλλαγή εμπειριών και καλών πρακτικών μεταξύ διαφόρων τύπων οργανισμών που δραστηριοποιούνται στους τομείς της εκπαίδευσης, της κατάρτισης και της νεολαίας ή σε άλλους συναφείς τομείς. Ορισμένες δραστηριότητες κινητικότητας λαμβάνουν στήριξη, εφόσον συμβάλλουν στους στόχους του σχεδίου

5 ΒΑΣΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΒΑΣΙΚΗ ΔΡΑΣΗ 2 – ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ
ΣΥΜΠΡΑΞΕΙΣ ΑΝΤΑΛΛΑΓΩΝ ΜΕΤΑΞΥ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΒΑΣΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

6 Τι είναι οι Στρατηγικές Συμπράξεις Ανταλλαγών Μεταξύ Σχολείων (KA229);
ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΕΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ που υποστηρίζουν την ανταλλαγή καλών πρακτικών, στις οποίες μπορούν να συμμετέχουν ΜΟΝΟ ΣΧΟΛΕΙΑ. Στα πλαίσια των Σχεδίων της Δράσης αυτής παρέχονται ευκαιρίες κινητικότητας σε μαθητές και προσωπικό, που βοηθούν τα συμμετέχοντα σχολεία να αναπτύσσονται ως οργανισμοί και να ενισχύουν την ικανότητά τους για διεθνή συνεργασία. Επιπλέον, ενθαρρύνεται ιδιαίτερα ο συνδυασμός της κινητικότητας και των φυσικών ανταλλαγών με την εικονική συνεργασία μέσω eTwinning.

7 Ποια σχολεία μπορούν να υποβάλουν αίτηση ή να συμμετέχουν;
Οποιοδήποτε σχολείο, δημόσιο ή ιδιωτικό, το οποίο είναι εγκατεστημένο σε μία από τις Χώρες του Προγράμματος  Ο ορισμός για το τί θεωρείται σχολείο και/ή μία λίστα με τα επιλέξιμα σχολεία σε κάθε χώρα δημοσιεύεται στην ιστοσελίδα του Εθνικού Φορέα της χώρας  Χώρες του Προγράμματος = 28 Χώρες Μέλη της ΕΕ, οι χώρες του ΕΟΧ Νορβηγία, Λιχτενστάιν, Ισλανδία και οι υποψήφιες χώρες Σερβία, Τουρκία και Πρώην Γιουγκοσλαβική Δημοκρατία της Μακεδονίας

8 Αριθμός Συμμετεχόντων Σχολείων
Οι Συμπράξεις Ανταλλαγών μεταξύ Σχολείων πρέπει να περιλαμβάνουν ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΔΥΟ και ΤΟ ΠΟΛΥ ΕΞΙ σχολεία από δύο τουλάχιστον διαφορετικές Χώρες του Προγράμματος Ένα από τα συμμετέχοντα σχολεία λειτουργεί ως Συντονιστής της Σύμπραξης και υποβάλλει την αίτηση εξ’ ονόματος όλων των εταίρων

9 Αρμοδιότητες συμμετεχόντων σχολείων (1/2)
Αρμοδιότητες Συντονιστή (αιτούντος)  Συγγραφή της αίτησης, με την ενεργή και ίση συμμετοχή όλων των εταίρων σχολείων  Υποβολή της αίτησης στον Εθνικό Φορέα της χώρας του, εξ’ ονόματος όλων των εταίρων Συντονισμός του Σχεδίου για όλη του τη διάρκεια Υποβολή Ενδιάμεσων Εκθέσεων (όπου ισχύει) στον Εθνικό του Φορέα Υποβολή Ποιοτικής Έκθεσης (με τη λήξη του Σχεδίου) στον Εθνικό του Φορέα

10 Αρμοδιότητες συμμετεχόντων σχολείων (2/2)
Αρμοδιότητες Εταίρων Κατά το στάδιο συγγραφής της αίτησης:  Συμμετέχουν ουσιαστικά στη συγγραφή της αίτησης Εξουσιοδοτούν τον Συντονιστή να υποβάλει και να υπογράψει την αίτηση Μετά την έγκριση της αίτησης:  Υπογράφουν ξεχωριστές Συμφωνίες Επιχορήγησης με τους Εθνικούς Φορείς των Χωρών τους Συμμετέχουν ενεργά στον Σχεδιασμό και την Υλοποίηση του Σχεδίου Υποβάλλουν Ενδιάμεσες Εκθέσεις (όπου ισχύει) στους Εθνικούς Φορείς των Χωρών τους Υποβάλλουν Τελικές Εκθέσεις, μόνο για τα έξοδά τους, στους Εθνικούς τους Φορείς

11 Τύποι Δραστηριοτήτων που υποστηρίζονται
από τη Δράση Ανταλλαγές ομάδων μαθητών μικρής διάρκειας (3 ημέρες ως 2 μήνες): μαθητές από διαφορετικές χώρες μπορούν να συνεργάζονται σε δραστηριότητες που σχετίζονται με τους στόχους της σύμπραξης Κινητικότητα μαθητών για φοίτηση μακράς διάρκειας (2 ως 12 μήνες): μαθητές ηλικίας τουλάχιστον 14 ετών μπορούν να φοιτήσουν για ένα χρονικό διάστημα σε σχολείο υποδοχής και να φιλοξενηθούν σε οικογένεια υποδοχής στο εξωτερικό Κοινές δραστηριότητες κατάρτισης προσωπικού μικρής διάρκειας (3 ημέρες ως 2 μήνες): το διδακτικό και μη διδακτικό προσωπικό μπορεί να συνεργάζεται για την ανταλλαγή εμπειριών και τεχνογνωσίας ή για από κοινού κατάρτιση Ανάθεση καθηκόντων διδασκαλίας ή κατάρτισης μεγάλης διάρκειας (2 ως 12 μήνες): η εν λόγω δραστηριότητα παρέχει στο προσωπικό τη δυνατότητα να αποσπασθεί σε συνεργαζόμενο σχολείο στο εξωτερικό

12 Από 12-24 μήνες Διάρκεια Σχεδίων Κατά κανόνα τα Σχέδια διαρκούν:
Μόνο τα Σχέδια που αφορούν Μεγάλης Διάρκειας Δραστηριότητες Κινητικότητας Μαθητών (2-12 μήνες) μπορούν να διαρκούν έως 36 μήνες, εφόσον το Πρόγραμμα Εργασίας τους το δικαιολογεί Η διάρκεια ενός Σχεδίου επιλέγεται στο στάδιο συγγραφής της αίτησης και βασίζεται στους στόχους και τις προγραμματισμένες του δραστηριότητες

13 Περίοδος Επιλεξιμότητας Σχεδίων Πρόσκλησης 2019
Όλα τα σχέδια πρέπει να ξεκινήσουν μεταξύ 1ης Σεπτεμβρίου και 31ης Δεκεμβρίου 2019 Κανένα Σχέδιο δεν μπορεί να τελειώσει αργότερα από την 31η Αυγούστου 2022 Περίοδος Επιλεξιμότητας Σχεδίων Πρόσκλησης 2019

14 Πού υποβάλλονται και αξιολογούνται οι αιτήσεις;
Μία αίτηση υποβάλλεται πάντοτε στον Εθνικό Φορέα της χώρας στην οποία είναι εγκατεστημένο το αιτούν σχολείο (σχολείο που συντονίζει το Σχέδιο). Η αξιολόγηση πραγματοποιείται, επίσης, από τον Εθνικό Φορέα όπου υποβλήθηκε η αίτηση Ανά Πρόσκληση, η ίδια κοινοπραξία εταίρων επιτρέπεται να υποβάλει μία μόνο αίτηση και σε ένα μόνο Εθνικό Φορέα έλεγχος διπλής χρηματοδότησης από τον Εθνικό Φορέα όπου υποβάλλεται η αίτηση

15 Πότε υποβάλλονται οι αιτήσεις;
Για την Πρόσκληση του 2019, οι αιτήσεις πρέπει να υποβληθούν το αργότερο μέχρι και την: 21η Μαρτίου 2019 13:00 (Ώρα Κύπρου)

16 Ανώτατη Επιχορήγηση και Διαθέσιμο Κονδύλι
Η ανώτατη επιχορήγηση για τις Συμπράξεις Ανταλλαγών μεταξύ σχολείων είναι ανά έτος και ανά συμμετέχον σχολείο ( Ευρώ ανά έτος στην περίπτωση 6 σχολείων) Το συνολικό Διαθέσιμο Κονδύλι για τα Κυπριακά Συντονιστικά Σχολεία, για Σχέδια της Δράσης (ΚΑ229) είναι Ευρώ για την Πρόσκληση του 2019

17 ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΟΒΟΛΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗΣ
ΒΑΣΙΚΗ ΔΡΑΣΗ 2 – ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΣΥΜΠΡΑΞΕΙΣ ΑΝΤΑΛΛΑΓΩΝ ΜΕΤΑΞΥ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΟΒΟΛΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ

18 Βήματα πριν από τη συμπλήρωση της αίτησης (1/4)
Για κάθε συμμετέχον σχολείο Δημιουργία EU Login Account Η ηλεκτρονική διεύθυνση που θα χρησιμοποιηθεί για τη δημιουργία του λογαριασμού EU Login να μην είναι προσωπική, αλλά η κοινής χρήσης ηλεκτρονική διεύθυνση του σχολείου, στην οποία θα μπορεί να έχει πρόσβαση οποιοσδήποτε οριστεί ως Πρόσωπο Επαφής κάποιου Σχεδίου Erasmus+ Εάν ένα σχολείο έχει ήδη λογαριασμό EU Login, δε δημιουργεί καινούργιο (για όλες τις αιτήσεις στις οποίες συμμετέχει ένα Σχολείο, στα πλαίσια όλων των Προσκλήσεων του Προγράμματος Erasmus+, χρησιμοποιείται ο ίδιος λογαριασμός)

19 Βήματα πριν από τη συμπλήρωση της αίτησης (2/4)
Για κάθε συμμετέχον σχολείο Eγγραφή στην Ενιαία Υπηρεσία Εγγραφής (URF) Η πρόσβαση στην Ενιαία Υπηρεσία Εγγραφής (URF) γίνεται μέσω της Δικτυακής Πύλης Συμμετεχόντων της Ευρωπαϊκής Επιτροπής (Participant Portal). Βασική προϋπόθεση για την εγγραφή στο URF είναι η απόκτηση λογαριασμού EU Login Η Εγγραφή στην Ενιαία Υπηρεσία Εγγραφής  έχει ως αποτέλεσμα την απόκτηση Κωδικού Ταυτοποίησης Συμμετέχοντος (PIC - Participant Identification Code). Σε περίπτωση που ένα σχολείο έχει ήδη αριθμό PIC, αυτό το βήμα παραλείπεται (για όλες τις αιτήσεις που υποβάλλονται από το εν λόγω σχολείο χρησιμοποιείται ο ίδιος αριθμός PIC)

20 Βήματα πριν από τη συμπλήρωση της αίτησης (3/4)
Για κάθε συμμετέχον σχολείο Eγγραφή στην Ενιαία Υπηρεσία Εγγραφής (URF)  Χρησιμοποιήστε τον κατάλογο που έχει δημιουργήσει το Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Κύπρου για την τυποποίηση του ονόματος του σχολείου, σύμφωνα με το ρομανικό αλφάβητο  Εάν δεν είστε βέβαιοι κατά πόσο το σχολείο σας έχει ήδη αριθμό PIC, μπορείτε να αναζητήσετε τον οργανισμό στην Πύλη

21 Βήματα πριν από τη συμπλήρωση της αίτησης (4/4)
Για κάθε συμμετέχον σχολείο Ανάρτηση απαιτούμενων εγγράφων στην Ενιαία Υπηρεσία Εγγραφής (URF), μετά την ολοκλήρωση της εγγραφής του σχολείου Έντυπο νομικής οντότητας για δημόσιους ή ιδιωτικούς οργανισμούς Δελτίο Τραπεζικών Στοιχείων, το οποίο περιλαμβάνει τα στοιχεία που θα χρησιμοποιηθούν από τον Εθνικό Φορέα της χώρας του σχολείου, σε περίπτωση έγκρισης της αίτησης, για την καταβολή του ποσού επιχορήγησης (συμπληρώνεται από τη Σχολική Εφορεία στην οποία υπάγεται το εκάστοτε σχολείο)

22 Aναζήτηση ήδη υπάρχουσας εγγραφής (1/2)
Μόλις συνδεθείτε στο Participant Portal (log-in), επιλέγετε Search από το μενού ORGANISATIONS προκειμένου να αναζητήσετε το σχολείο σας

23 Aναζήτηση ήδη υπάρχουσας εγγραφής (2/2)
Όταν εισαγάγετε τα στοιχεία αναζήτησης (στο παράδειγμα γίνεται αναζήτηση του “Foundation for the Management of European Lifelong Learning Programmes”), εμφανίζονται τα αποτελέσματα και επιλέγοντας το CO, μπορείτε να έρθετε σε επαφή με το άτομο επικοινωνίας κάθε εγγεγραμμένου οργανισμού

24 Διαδικασία Εγγραφής Σχολείου στο URF (1/2)
Μόλις μπείτε στο Participant Portal και κάνετε log-in, επιλέγετε “Register” από το μενού “ORGANISATIONS” προκειμένου να εγγράψετε το σχολείο σας

25 Διαδικασία Εγγραφής Σχολείου στο URF (2/2)
Μόλις ολοκληρωθεί η εγγραφή, εμφανίζεται η ακόλουθη οθόνη:  ΟΧΙ μέσω της αίτησης η επικαιροποίηση στοιχείων!

26 Επικαιροποίηση Στοιχείων Σχολείου (1/2)
Αφού συνδεθείτε στο Participant Portal, επιλέγετε “My Organisations” από το μενού “ORGANISATIONS”, για να δείτε τα στοιχεία της εγγραφής του σχολείου σας και ακολούθως, πατάτε το πλήκτρο “ΜΟ”

27 Επικαιροποίηση Στοιχείων Σχολείου –
Ανάρτηση Εγγράφων (2/2) Αφού πατήσετε το πλήκτρο “ΜΟ”, θα ανοίξει μία καινούρια καρτέλα, η οποία περιλαμβάνει τις κατηγορίες που μπορούν να επικαιροποιηθούν (αριστερή μεριά). Εσείς επιλέγετε την κατηγορία “Documents” και στη συνέχεια, “Αdd Document”

28 Συμπλήρωση και υποβολή διαδικτυακών αιτήσεων – Τεχνικές προϋποθέσεις
Οι διαδικτυακές αιτήσεις υποστηρίζουν όλες τις μοντέρνες μηχανές αναζήτησης. Έχουν επιτυχώς δοκιμαστεί στις ακόλουθες μηχανές αναζήτησης: Internet Explorer 11.0 Firefox 45.7 Chrome 56.0 Οι αιτήσεις αυτού του τύπου απαιτούν σύνδεση μεγάλης ταχύτητας στο διαδίκτυο και δεν είναι εφικτό να τύχουν επεξεργασίας εκτός διαδικτύου Απαιτούνται, επιπρόσθετα, συσκευές εκτύπωσης και σάρωσης, για την ολοκλήρωση της διαδικασίας υποβολής Απαιτείται, επίσης, λογισμικό ανάγνωσης PDF αρχείων (κατά προτίμηση, “Adobe Reader”), για την εκτύπωση, υπογραφή και σάρωση του “Declaration of Honour”

29 Συμπλήρωση και υποβολή διαδικτυακών αιτήσεων – Άνοιγμα Αίτησης (1/2)
Όταν επιλέξετε την Αίτηση ΚΑ229 - Συμπράξεις Ανταλλαγών μεταξύ σχολείων (Σχολικές Συμπράξεις) από την ιστοσελίδα του ΙΔΕΠ Διά Βίου Μάθησης ( - Βήμα 7), θα εμφανιστεί η ακόλουθη οθόνη: Επιλογή Γλώσσας Username και Χρήστη- Όταν επιλέξετε το τόξο που βρίσκεται ακριβώς δίπλα, εμφανίζεται το “logout button” Επιλέγετε την αίτηση από εδώ. Με κάθε πάτημα του κουμπιού, δημιουργείται μία νέα αίτηση (“draft”)

30 Συμπλήρωση και υποβολή διαδικτυακών αιτήσεων – Άνοιγμα Αίτησης (2/2)
Κατά τη συμπλήρωση της αίτησης, ανοίξετε μόνο μία καρτέλα στη μηχανή αναζήτησης (browser) που θα χρησιμοποιήσετε, για να μην έχετε πρόβλημα με την αυτόματη φύλαξη της αίτησης

31 Συμπλήρωση και υποβολή διαδικτυακών αιτήσεων – Περιήγηση, Δημιουργία αίτησης σε μορφή PDF, Υποβολή
Όταν πατήσετε το “Apply” και σβήσετε το “Welcome Message”, θα εμφανιστεί η ακόλουθη οθόνη: 1. Διαβάστε τις οδηγίες προσεκτικά, προτού ξεκινήσετε να συμπληρώνετε την αίτηση 2. Application Form ID 3. Περιήγηση στις διαφορετικές ενότητες της αίτησης. Η επιλεγμένη ενότητα είναι κιτρινισμένη. Το προειδοποιητικό κόκκινο τρίγωνο φανερώνει έλλειψη πληροφοριών στη συγκεκριμένη ενότητα. Σε αντίθετη περίπτωση, εμφανίζεται ένα πράσινο σημάδι ελέγχου («√») 5. Το Submit Button ενεργοποιείται μόνο όταν συμπληρωθούν όλες οι ενότητες και με το πάτημά του, η αίτηση υποβάλλεται και δεν μπορεί να διαγραφεί 4. Εxport to PDF

32 Συμπλήρωση και υποβολή διαδικτυακών αιτήσεων – Γραμμή Πλοήγησης και Αποθήκευση Αίτησης
Σε κάποιες περιπτώσεις, εμφανίζεται μία γραμμή πλοήγησης στο πάνω μέρος της οθόνης, η οποία επιτρέπει την επαναφορά στην αρχική οθόνη μίας δεδομένης ενότητας Στη γραμμή πλοήγησης είναι γκριζαρισμένη η υπο-ενότητα που εμφανίζεται κάθε φορά στην οθόνη Η αίτηση αποθηκεύεται αυτόματα ανά 2 δευτερόλεπτα και η ακριβής ημερομηνία και ώρα της τελευταίας αποθήκευσης εμφανίζεται εδώ

33 Συμπλήρωση και υποβολή διαδικτυακών αιτήσεων –Λήψη Ειδοποιήσεων
Όταν θα υπάρχουν ειδοποιήσεις σχετικά με τη Δράση (ΚΑ229), π.χ. ειδοποίηση για παράταση υποβολής αιτήσεων, θα εμφανίζονται εδώ

34 Συμπλήρωση και υποβολή διαδικτυακών αιτήσεων – Υποχρεωτικά Πεδία
Τα πεδία κάθε ενότητας που είναι υποχρεωτικό να συμπληρωθούν έχουν ένα κόκκινο διακριτικό στην αριστερή τους πλευρά. Όταν συμπληρωθούν σωστά (validation rules met), το διακριτικό γίνεται πράσινο.

35 Συμπλήρωση και υποβολή διαδικτυακών αιτήσεων – Ενσωματωμένες Επεξηγήσεις για Διάφορα Πεδία
Κατά τη συμπλήρωση της αίτησης, υπάρχει η δυνατότητα απόκτησης συμπληρωματικών επεξηγήσεων για κάποια πεδία, με την τοποθέτηση του δείκτη του ποντικιού πάνω στο ερωτηματικό, π.χ:

36 Συμπλήρωση και υποβολή διαδικτυακών αιτήσεων – Ενσωματωμένα Προειδοποιητικά Μηνύματα
Κατά τη συμπλήρωση της αίτησης, είναι επίσης δυνατόν να εμφανιστούν προειδοποιητικά μηνύματα, π.χ:

37 Συμπλήρωση και υποβολή διαδικτυακών αιτήσεων – Sharing the Application
Υπάρχει η δυνατότητα να στείλετε την αίτηση σε άλλα άτομα, αφού: 1. Eπιλέξετε “Sharing”, 2. Επιλέξετε “Share Application”, 3. Εισαγάγετε την ηλεκτρονική διεύθυνση του ατόμου, με το οποίο θέλετε να μοιραστείτε το περιεχόμενο της αίτησης Η συγκεκριμένη ηλεκτρονική διεύθυνση πρέπει να είναι συνδεδεμένη με λογαριασμό EU Login, για να μπορεί ο κάτοχός της να έχει πρόσβαση στην αίτηση

38 Συμπλήρωση και υποβολή διαδικτυακών αιτήσεων
Επεξεργασία/Διαγραφή αιτήσεων (1/4) Διακεκομμένη Συμπλήρωση Αίτησης: Όταν αποσυνδεθείτε από το περιβάλλον της διαδικτυακής αίτησης (“logout”), χωρίς να έχετε τελειώσει με τη συμπλήρωσή της και επιθυμείτε κάποια άλλη στιγμή να συνεχίσετε με τη συμπλήρωση, ακολουθείτε τα εξής βήματα: Μπαίνετε στην αρχική οθόνη των αιτήσεων για το Erasmus + (ιστοσελίδα Ευρωπαϊκής Επιτροπής) Επιλέγετε “My applications” Επιλέγετε την αίτηση που θέλετε να επεξεργαστείτε, επιλέγοντας το “Application ID” της συγκεκριμένης αίτησης ή επιλέγοντας από το “menu button” το “edit” Βλέπετε μπροστά σας την αίτηση και αρχίζετε την περιήγηση, προκειμένου να συνεχίσετε με την συμπλήρωσή της

39 Συμπλήρωση και υποβολή διαδικτυακών αιτήσεων
Επεξεργασία/Διαγραφή Αιτήσεων (2/4) Διαγραφή Draft Αίτησης: Όταν κάνετε “delete” μία DRAFT αίτηση χρησιμοποιώντας το “menu button”, η αίτηση αυτή συνεχίζει να εμφανίζεται στον κατάλογο με τις αιτήσεις σας (“My Applications”  “Αpplication State” = “Deleted”) Άνοιγμα και εκ νέου επεξεργασία υποβληθείσας αίτησης: Όταν έχετε υποβάλει την αίτησή σας και θέλετε εντός προθεσμίας να κάνετε αλλαγές και να την υποβάλετε εκ νέου, ακολουθείτε τα εξής βήματα: Μπαίνετε στην αρχική οθόνη των αιτήσεων για το Erasmus + (ιστοσελίδα Ευρωπαϊκής Επιτροπής) Επιλέγετε “My applications” 3. Επιλέγετε την αίτηση που θέλετε να επεξεργαστείτε, επιλέγοντας“reopen” (“menu button) !!! Πάντα λαμβάνεται υπόψη η τελευταία υποβολή μίας αίτησης!!

40 Συμπλήρωση και υποβολή διαδικτυακών αιτήσεων
Επεξεργασία/Διαγραφή αιτήσεων (3/4) Διακεκομμένη Συμπλήρωση και Διαγραφή Αίτησης Menu Button Η αίτηση πρέπει να έχει draft μορφή, για να εμφανίζονται οι επιλογές “edit”/”delete” Menu Button

41 Συμπλήρωση και υποβολή διαδικτυακών αιτήσεων
Επεξεργασία/Διαγραφή αιτήσεων (4/4) Άνοιγμα υποβληθείσας αίτησης εκ νέου Μόνο όταν η αίτηση είναι σε “state Submitted”, εμφανίζεται με το πάτημα του “menu button” η επιλογή “reopen” H επιλογή “delete” δεν εμφανίζεται, καθώς μία αίτηση που έχει ήδη υποβληθεί δεν μπορεί να διαγραφεί

42 Συμπλήρωση και υποβολή διαδικτυακών αιτήσεων
Επιβεβαίωση Υποβολής Αίτησης Μετά το πάτημα του πλήκτρου “Submit”…

43 ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ
ΒΑΣΙΚΗ ΔΡΑΣΗ 2 – ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΣΥΜΠΡΑΞΕΙΣ ΑΝΤΑΛΛΑΓΩΝ ΜΕΤΑΞΥ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ

44 Συγγραφή Αίτησης Context
“Main objective of the project”: Προ-συμπληρωμένο πεδίο Σημείωση! Τα γκριζαρισμένα πεδία συμπληρώνονται αυτόματα “Language used to fill in the form”: μπορεί να διαφέρει από τη γλώσσα που έχει επιλεγεί προηγουμένως για την ιστοσελίδα (πάνω δεξιά) “Project End Date”: εισάγεται αυτόματα, όταν επιλεγεί η ημερομηνία έναρξης και η συνολική διάρκεια του Σχεδίου (σε μήνες) “National Agency of the Applicant Organisation”: Να επιλέγετε πάντα το CY01 Foundation for the Management of European Lifelong Learning Programmes

45 Participating Organisations (1/4)
Συγγραφή Αίτησης Participating Organisations (1/4) Participating Organisations “Applicant Organisation”/”Partner Organisations”: Όταν εισαχθεί το PIC του κάθε οργανισμού, εμφανίζεται αυτόματα το πιο κάτω. Πατώντας το menu button και επιλέγοντας “Organisation Details”, αποκτάτε πρόσβαση στις διαφορετικές καρτέλες του “Applicant Organisation” ή των “Partner Organisations” “Details”, “Profile”, “Associated Persons”, “Background and Experience” “Partner Organisations”: Επιλέγοντας μπορείτε να προσθέσετε εταίρους

46 Participating Organisations (2/4)
Συγγραφή Αίτησης Participating Organisations (2/4) “Details”: τα στοιχεία αντλούνται από το URF και εισάγονται αυτόματα στην αίτηση, με την εισαγωγή του PIC “Profile”: Με την επιλογή του “Type of Organisation” (υποχρεωτικά θα επιλέξετε “School/Institute/Educational Centre”), συμπληρώνονται αυτόματα τα επόμενα δύο πεδία, με “No” και “Yes”. Παρόλο που οι συγκεκριμένες απαντήσεις δεν ανταποκρίνονται απαραίτητα στην πραγματικότητα, δεν μπορούν να τροποποιηθούν!

47 Participating Organisations (3/4)
Συγγραφή Αίτησης Participating Organisations (3/4) “Background and Experience”: Βασικές πληροφορίες για το σχολείο: Αναλυτικό Πρόγραμμα, Αριθμός προσωπικού και μαθητών, Συμμετοχή σε Προγράμματα και Δράσεις, Ιδιαίτερα Χαρακτηριστικά = αν, δηλαδή, πρόκειται για ακριτικό σχολείο ή σχολείο στο οποίο φοιτούν μαθητές με χαμηλό κοινωνικοοικονομικό υπόβαθρο, κτλ. Κίνητρα για συμμετοχή στο Σχέδιο: σχολικές ανάγκες που συνδέονται με το Σχέδιο, π.χ. ανάγκη για διεθνοποίηση του σχολείου ή ανάγκες σε συγκεκριμένα γνωστικά πεδία, κτλ. Κύριοι εκπαιδευτικοί που θα εμπλακούν στο Σχέδιο: Γενικό Προφίλ Αντικαταστάτες εμπλεκομένων εκπαιδευτικών, σε περίπτωση ανάγκης Σχετική με τη θεματική και τις απαιτήσεις του Σχεδίου εξειδίκευση και πείρα του εμπλεκόμενου προσωπικού Νεοεισερχόμενα σχολεία: η συμμετοχή τους, σε συνδυασμό με τη συμμετοχή πιο έμπειρων σχολείων, δημιουργεί πρόσθετη αξία για το Σχέδιο

48 Participating Organisations (4/4)
Συγγραφή Αίτησης Participating Organisations (4/4) “Background and Experience”: eTwinning school label “eTwinning wishes to recognise and appraise the involvement, commitment, dedication not only of individual eTwinners, but of teams of teachers and school leaders within the same school” Ευρωπαϊκός Κατάλογος με σχολεία που έχουν αποκτήσει το eTwinning school label ( ): - Ευρωπαϊκός Κατάλογος με σχολεία που θα αποκτήσουν το eTwinning school label μέσα στο 2019 ( ): διαθέσιμος μετά τον Φεβρουάριο του 2019 (πριν τις 21/03/2019) Περίοδος υποβολής αιτήσεων για απόκτησή του: 01/11/2018 – 28/02/2019 Κριτήρια για Απόκτηση του eTwinning school label

49 Αναζήτηση εταίρων – eTwinning
Συγγραφή Αίτησης Αναζήτηση εταίρων – eTwinning

50 Αναζήτηση εταίρων - School Education Gateway
Συγγραφή Αίτησης Αναζήτηση εταίρων - School Education Gateway Τρία εργαλεία για αναζήτηση ευκαιριών κινητικότητας και εταίρων για δημιουργία Σύμπραξης Strategic Partnerships Tool

51 Συγγραφή αίτησης Αναζήτηση εταίρων – Σεμινάρια Επαφών, Ιδιωτικές Πρωτοβουλίες, Προσωπικές Επαφές Τα Σεμινάρια Επαφών διοργανώνονται από τις διάφορες Εθνικές Υπηρεσίες των Χωρών του Προγράμματος. Ανακοινώνονται στην Ιστοσελίδα του ΙΔΕΠ και στη σελίδα Facebook του ΙΔΕΠ Διά Βίου Μάθησης Ιδιωτικές πρωτοβουλίες, όπως Ομάδες στο Facebook Ομάδες στο LinkedIn Προσωπικές επαφές, που αποκτήθηκαν μέσω: Συμμετοχής σε προηγούμενο/άλλο Erasmus+ Σχέδιο Συμμετοχής σε άλλο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα

52 Project Description (1/2)
Συγγραφή Αίτησης Project Description (1/2) “Priorities and Topics”: Επιλογή από drop down menu: Κάθε Σχέδιο πρέπει να απευθύνεται σε μία τουλάχιστον οριζόντια ή τομεακή προτεραιότητα (επιλογή από τις Προτεραιότητες της Σχολικής Εκπαίδευσης) και να συνδέεται με μία τουλάχιστον θεματική ενότητα. Σχέδια που αιτιολογούν επαρκώς και υποστηρίζουν την επιλογή περισσοτέρων προτεραιοτήτων, θεωρείται ότι έχουν τη δυνατότητα για μεγαλύτερο αντίκτυπο Σημείωση: Οι προτεραιότητες βρίσκονται στον Οδηγό του Προγράμματος (σελίδες ) “Project Description”: Ανάλυση αναγκών/κινήτρων υλοποίησης του Σχεδίου/τί το κάνει να ξεχωρίζει από άλλα Σχέδια Κύριοι στόχοι και αποτελέσματα του Σχεδίου και πώς συνδέονται με τις επιλεγμένες προτεραιότητες Περιγραφή προγραμματισμένων δραστηριοτήτων σε εθνικό και διακρατικό επίπεδο και η συμβολή τους στην υλοποίηση των στόχων του Σχεδίου

53 Project Description (2/2)
Συγγραφή Αίτησης Project Description (2/2) “eTwinning and Erasmus+ platforms”: Τα σχολεία ενθαρρύνονται ιδιαίτερα να χρησιμοποιούν το eTwinning πριν, κατά τη διάρκεια και μετά τις δραστηριότητες του Σχεδίου τους Για την προβολή της δυναμικής της πρότασης, ως προς τη χρήση του eTwinning, οι αιτητές αναμένεται να περιλάβουν σε αυτήν τα ακόλουθα στοιχεία: 1. Ανάμειξη σχολείων που κατέχουν το eTwinning school label, στα οποία θα δοθεί μέσω του Σχεδίου η δυνατότητα να προσφέρουν καθοδήγηση σε άλλα σχολεία που συμμετέχουν στη Σύμπραξη, με λιγότερη πείρα στη χρήση του eTwinning 2. Παρουσίαση ξεκάθαρου πλάνου για συνέχιση προηγούμενων ή υπό εξέλιξη eTwinning Σχεδίων 3. Χρήση του eTwinning σε συνδυασμό με φυσική κινητικότητα για τη δημιουργία μεγαλύτερων σε διάρκεια, συχνότερων και πλουσιότερων (σε περιεχόμενο) ανταλλαγών (blended mobility) Διευκρίνιση: Ο συντονιστικός Εθνικός Φορέας ενδέχεται να εξετάσει την ορθότητα των πιο πάνω στοιχείων (εφόσον περιλαμβάνονται στην αίτηση) και να απορρίψει εντελώς μία αίτηση στη βάση αυτών, ακόμη και αν κατά την ποιοτική αξιολόγησή της η αίτηση λάβει υψηλή βαθμολογία

54 Συγγραφή Αίτησης Participants
“Please, briefly describe who will take part in the project, including…” Ομάδες που θα συμμετέχουν τόσο στις τοπικές όσο και στις διακρατικές δραστηριότητες (π.χ. μαθητές, διδακτικό και άλλο σχολικό προσωπικό, γονείς, τοπικοί φορείς κτλ.) Περιγραφή συμμετοχής της κάθε ομάδας στις δραστηριότητες του Σχεδίου Προσδιορισμός των ηλικιών των μαθητών που θα συμμετάσχουν (εάν ισχύει) Οι μαθητές είναι πάντοτε οι τελικοί αποδέκτες των όποιων καλών πρακτικών και αποτελεσμάτων προκύψουν και για το λόγο αυτό, η συμμετοχή τους στις (διακρατικές κυρίως) δραστηριότητες του Σχεδίου επιφέρει πρόσθετη αξία στο Σχέδιο - Πληροφορίες για συμμετοχή ατόμων με περιορισμένες ευκαιρίες μάθησης, όπως είναι άτομα με χαμηλό κοινωνικοοικονομικό υπόβαθρο, μαθησιακές δυσκολίες, αναπηρίες ή άτομα που ζουν σε απομακρυσμένες περιοχές (εάν ισχύει)

55 Συγγραφή Αίτησης Management (1/3)
 “Funds for Project Management and Implementation”: - Έξοδα που αφορούν κάθε Σχέδιο που υλοποιείται, όπως: Έξοδα διαχείρισης σχεδίου (π.χ. σχεδιασμός, συντονισμός εταίρων) Παραγωγή υλικού και εργαλείων (π.χ. σχεδιασμός ιστοσελίδας) Τοπικές δραστηριότητες και δραστηριότητες διάδοσης Δημιουργία υλικού πληροφόρησης και προώθησης του Σχεδίου Έξοδα φιλοξενίας (π.χ. πολιτισμικές δραστηριότητες, κατά τη διάρκεια των διακρατικών δραστηριοτήτων κινητικότητας) Contribution Coordinator: 500 EUR per month Remaining Partners: 250 EUR per organization per month

56 Συγγραφή Αίτησης Management (2/3)
“Funds for Project Management and Implementation”: Το ποσό εδώ εισάγεται αυτόματα, βάσει της διάρκειας του Σχεδίου, που έχει ήδη δηλωθεί στην ενότητα “Context” και του αριθμού των συμμετεχόντων οργανισμών, που προκύπτει από την συμπλήρωση της ενότητας “Participating Organizations” “Project Management and Implementation”: Εργασίες που θα ανατεθούν σε κάθε συμμετέχον σχολείο Αρμοδιότητες/Υπευθυνότητες κάθε συμμετέχοντος σχολείου Ολοκληρωμένο πλάνο υλοποίησης του Σχεδίου (προετοιμασία, προγραμματισμός και υλοποίηση δραστηριοτήτων, αξιολόγηση Σχεδίου, διάδοση αποτελεσμάτων)

57 Συγγραφή Αίτησης Management (3/3)
“Project Management and Implementation”: - Διαχείριση Σχεδίου – Αναφορά στη διαχείριση των διαφορετικών πτυχών του Σχεδίου (χρηματικοί πόροι, χρόνος, ποιότητα, συγκρούσεις – διαπροσωπικές σχέσεις) - Μέτρα για αποτελεσματική συνεργασία και επικοινωνία μεταξύ εταίρων Κριτήρια και διαδικασία επιλογής εταίρων Αναφορά σε νεοεισερχόμενα σχολεία Μέτρα προς υποστήριξη των νεοεισερχόμενων σχολείων από τα πιο έμπειρα σχολεία (ως προς τη χρήση του eTwinning και της πλατφόρμας School Education Gateway και Project Results Platform, την υλοποίηση των τοπικών δραστηριοτήτων, την ετοιμασία ενδιάμεσων και τελικών εκθέσεων, τη διαχείριση και την καλύτερη δυνατή αξιοποίηση της ληφθείσας επιχορήγησης, κτλ.)

58 Learning, Teaching, Training Activities (1/9)
Συγγραφή Αίτησης Learning, Teaching, Training Activities (1/9) “Learning, Teaching, Training Activities”: Διακρατικές δραστηριότητες κινητικότητας, μικρής διάρκειας (3 ημέρες – 2 μήνες) ή μεγάλης διάρκειας (2 – 12 μήνες), που πραγματοποιούνται σε ένα από τα συμμετέχοντα σχολεία και μπορούν να λάβουν τις ακόλουθες μορφές (“Activity Type”): Μικρής διάρκειας ανταλλαγές μαθητών (“Short-term exchanges of groups of pupils”) Μικρής διάρκειας κοινές δραστηριότητες κατάρτισης προσωπικού (“Short-term joint staff training events”) Μεγάλης διάρκειας κινητικότητα προσωπικού για διδασκαλία (“Long-term teaching assignments”) Μεγάλης διάρκειας κινητικότητα μαθητών για φοίτηση σε άλλο σχολείο (“Long-term study mobility of pupils”) Travel, Subsistence and Linguistic Support costs related to the realization of LTTs, provided that applicants have justified these activities are necessary to achieve the overall objectives and results of the project

59 Learning, Teaching, Training Activities (2/9)
Συγγραφή Αίτησης Learning, Teaching, Training Activities (2/9) “Learning, Teaching, Training Activities”: Επιλέξιμα Έξοδα: Έξοδα Ταξιδίου, Ατομικής και Γλωσσικής Στήριξης (στην περίπτωση μεγάλης διάρκειας κινητικότητας), που συνδέονται άμεσα με την υλοποίηση μίας διακρατικής δραστηριότητας κινητικότητας, νοουμένου ότι η δραστηριότητα αυτή είναι απαραίτητη για την επίτευξη των γενικών στόχων και των αποτελεσμάτων του Σχεδίου

60 Learning, Teaching, Training Activities (3/9)
Συγγραφή Αίτησης Learning, Teaching, Training Activities (3/9)  “Learning, Teaching, Training Activities”: - “Travel” - Ταξιδιωτικά Έξοδα Μοναδιαίο κόστος, το οποίο καλύπτει τα έξοδα μετακίνησης των συμμετεχόντων στις κινητικότητες ή των συνοδών τους από τον τόπο αναχώρησής τους μέχρι και τον χώρο διεξαγωγής της δραστηριότητας και πίσω (ισχύει ακόμη και εάν η δραστηριότητα πραγματοποιείται στη χώρα του ατόμου που μετακινείται, νοουμένου ότι η απόσταση που διανύεται ισούται με τουλάχιστον 10 KM) Για τον υπολογισμό των αποστάσεων, χρησιμοποιείστε το distance calculator

61 Learning, Teaching, Training Activities (4/9)
Συγγραφή Αίτησης Learning, Teaching, Training Activities (4/9) “Learning, Teaching, Training Activities”: “Individual Support” - Έξοδα ατομικής στήριξης: Μοναδιαίο κόστος, που σχετίζεται με τη διαβίωση των συμμετεχόντων στις δραστηριότητες ή των συνοδών τους, κατά τη διάρκεια των δραστηριοτήτων Εργάσιμες ημέρες δραστηριότητας + Ημέρες Ταξιδίου (Μέχρι 2) x Επίδομα που ισχύει για τον συγκεκριμένο τύπο δραστηριότητας, σύμφωνα με τον Οδηγό του Προγράμματος Έξοδα γλωσσικής στήριξης: Μοναδιαίο Κόστος, το οποίο συνδέεται με τη στήριξη που παρέχεται στους συμμετέχοντες σε μεγάλης διάρκειας κινητικότητες ( μήνες), για βελτίωση των γλωσσικών τους δεξιοτήτων στη γλώσσα κατάρτισης/εργασίας 150 Ευρώ ανά συμμετέχοντα που δικαιολογεί την ανάγκη του για γλωσσική στήριξη

62 Learning, Teaching, Training Activities (5/9)
Συγγραφή Αίτησης Learning, Teaching, Training Activities (5/9) “Learning, Teaching, Training Activities”: “Exceptional Costs for Expensive Travel” - Δαπάνες κατ’ εξαίρεση για ακριβούς ταξιδιωτικούς προορισμούς Κατηγορία εξόδων που αφορά τις μετακινήσεις συμμετεχόντων σε LTTs ή των συνοδών τους, για τους οποίους η προβλεπόμενη ταξιδιωτική επιχορήγηση (βάσει της χιλιομετρικής απόστασης) δεν είναι επαρκής. Το ανώτατο ποσό επιχορήγησης, στα πλαίσια της κατηγορίας αυτής, είναι το 80% των πραγματικών ταξιδιωτικών δαπανών και η επιχορήγηση του 80% αντικαθιστά την προβλεπόμενη από τον Οδηγό του Προγράμματος επιχορήγηση. Το κόστος για τα ταξιδιωτικά έξοδα θεωρείται κατ’ εξαίρεση υψηλό, όταν η προβλεπόμενη επιχορήγηση καλύπτει λιγότερο από το 70% των πραγματικών εξόδων

63 Learning, Teaching, Training Activities (6/9)
Συγγραφή Αίτησης Learning, Teaching, Training Activities (6/9) “List of Activities”: “Please describe the practical arrangements…ensure their safety?” Πρακτικές διευθετήσεις (ταξιδίου, διαμονής, ασφάλισης) Προπαρασκευαστικές συναντήσεις με το σχολείο υποδοχής (εικ (εικονικές) Επιλογή συμμετεχόντων (διαφανής διαδικασία – τήρηση πρακτ πρακτικών) Προετοιμασία συμμετεχόντων (επί του αντικειμένου/ ντικειμένου/ γλωσσική/πολιτισμική) Στήριξη και παρακολούθηση (της προόδου) των συμμετεχόντων μ Διευθετήσεις και μέτρα για αποφυγή κινδύνου

64 Learning, Teaching, Training Activities (7/9)
Συγγραφή Αίτησης Learning, Teaching, Training Activities (7/9) “List of Activities”: “Please specify each of the planned learning, teaching and training activities in the table below” Με το πάτημα του (menu button) στα δεξιά και επιλέγοντας “Details”, ανοίγουν τα πεδία συμπλήρωσης που αφορούν την εν λόγω δραστηριότητα Με το πάτημα του μπορείτε να προσθέσετε νέες δραστηριότητες (C1/2/3…) “List of Activities” – “Activity Details” “Duration”: οι εργάσιμες μόνο ημέρες της δραστηριότητας Σημείωση: επιλέγεται διάρκεια που να συνάδει με τους επιδιωκόμενους γενικούς και επιμέρους στόχους του Σχεδίου

65 Learning, Teaching, Training Activities (8/9)
Συγγραφή Αίτησης Learning, Teaching, Training Activities (8/9) “List of Activities” – “Activity Details”- “Description of the activity”: Περιεχόμενο δραστηριότητας Μεθοδολογία (π.χ. «εργαστήρια» ή «επισκέψεις μελέτης») Αναμενόμενα αποτελέσματα δραστηριότητας και πώς συνδέονται με τους γενικούς στόχους και αποτελέσματα του Σχεδίου Συσχετισμός με ή ενσωμάτωση δραστηριότητας στο αναλυτικό πρόγραμμα του σχολείου και τις καθημερινές του δραστηριότητες Συνδυασμός της δραστηριότητας με εικονική συνεργασία μέσω eTwinning (εάν ισχύει) – πώς θα επιτευχθεί και ποια τα αναμενόμενα οφέλη του συνδυασμού; Πώς οι συμμετέχοντες θα επωφεληθούν από την συμμετοχή τους στη διακρατική δραστηριότητα κινητικότητας; Σημείωση: Εάν θα ζητηθεί κονδύλι για έξοδα προσωπικού/μαθητών του σχολείου που έχει αναλάβει τη διοργάνωση, θα πρέπει στο σημείο αυτό να αιτιολογηθεί το αίτημα (ελάχιστη απόσταση: 10 ΚΜ)

66 Learning, Teaching, Training Activities (9/9)
Συγγραφή Αίτησης Learning, Teaching, Training Activities (9/9) “List of Activities” – “Activity Details”- “Summary of Groups of Participants”: Τα επιδόματα για ατομική στήριξη διαφέρουν για τις δύο κατηγορίες ατόμων που μπορούν να επιχορηγηθούν για συμμετοχή σε διακρατικές δραστηριότητες, δηλαδή τους άμεσα συμμετέχοντες και τους συνοδούς (εκπαιδευτικό ή άλλο προσωπικό που είτε ταξιδεύει μαζί με τους μαθητές για λόγους ασφαλείας είτε συνοδεύει άτομα με ειδικές ανάγκες) Επιβάλλεται να προσδιοριστεί ξεχωριστά η αιτούμενη διάρκεια που συνδέεται με την ατομική στήριξη για κάθε κατηγορία ατόμων (ημέρες δραστηριότητας + ημέρες ταξιδίου) Τα ταξιδιωτικά επιδόματα δε διαφέρουν για τις δύο κατηγορίες. “List of Activities” – “Activity Details”- “Activity Budget”: Εισάγεται αυτόματα το ποσό, εφόσον όλες οι σχετικές λεπτομέρειες έχουν καταχωρηθεί στο “Summary of Groups of Participants”

67 Συγγραφή Αίτησης Timetable
Eδώ καταχωρούνται όλες οι δραστηριότητες που θα πραγματοποιηθούν στα πλαίσια του Σχεδίου, εκτός από τα LTTs. Καταχωρούνται, δηλαδή, τοπικές δραστηριότητες και διοργανώσεις, όπως συναντήσεις για τη διαχείριση του Σχεδίου, δραστηριότητες διάδοσης των αποτελεσμάτων του, κτλ. Επιλέγοντας το δημιουργείτε νέες καταχωρήσεις (P1/2/3…) Στη συνέχεια, ακολουθείτε την ίδια ακριβώς διαδικασία που ακολουθήσατε και για τα LTTs: Τα στοιχεία που απαιτούνται για την καταχώρηση των τοπικών δραστηριοτήτων είναι τα ίδια που απαιτούνται και για την καταχώρηση των διακρατικών δραστηριοτήτων (LTTs).

68 100% των επιλέξιμων δαπανών 75% των επιλέξιμων δαπανών
Συγγραφή Αίτησης Special Costs “Special Needs Support”: Επιλέξιμα Έξοδα: Επιπρόσθετα έξοδα (πέραν αυτών που καλύπτονται μέσω της επιχορήγησης που βασίζεται σε μοναδιαίο κόστος), τα οποία συνδέονται άμεσα με τη συμμετοχή ατόμων με ειδικές ανάγκες στα LTTs “Exceptional Costs”: Επιλέξιμα Έξοδα (ανώτατο ποσό ανά Σχέδιο = Ευρώ): Έξοδα που συνδέονται με υπεργολαβίες (νοουμένου ότι την εν λόγω υπηρεσία δεν μπορεί να την παράσχει κάποιος από τους εταίρους) Αγορά/Ενοικίαση εξειδικευμένου εξοπλισμού (όχι γραφειακός εξοπλισμός) 100% των επιλέξιμων δαπανών (στη βάση αποδείξεων) 75% των επιλέξιμων δαπανών (στη βάση αποδείξεων)

69 Συγγραφή Αίτησης Follow up
Μέθοδοι αξιολόγησης του κατά πόσον έχουν επιτευχθεί οι στόχοι του Σχεδίου (π.χ. ερωτηματολόγια, συνεντεύξεις, δείκτες επιτυχίας κτλ.) Συμβολή Σχεδίου στην μακροπρόθεσμη ανάπτυξη των συμμετεχόντων σχολείων Βιωσιμότητα Σχεδίου: συνέχιση χρήσης αποτελεσμάτων, μετά τη λήξη του/υλοποίηση επιπρόσθετων δραστηριοτήτων, μετά τη λήξη του Αναλυτικό πλάνο για διάδοση και χρήση των αποτελεσμάτων του Σχεδίου: Δραστηριότητες διάδοσης εντός της Σύμπραξης, στις τοπικές κοινότητες των συμμετεχόντων σχολείων, στο ευρύ κοινό/Κύριες ομάδες-στόχοι προς τις οποίες θα απευθύνονται οι δραστηριότητες διάδοσης Άλλες ομάδες-στόχοι ή οργανισμοί που θα επωφεληθούν, οι οποίοι δεν εμπλέκονται άμεσα στο Σχέδιο – Αντίκτυπος Σχεδίου

70 Συγγραφή Αίτησης Budget Summary
Αυτόματη εισαγωγή στοιχείων, νοουμένου ότι έχουν προηγουμένως καταχωρηθεί από τον αιτητή τα απαιτούμενα στοιχεία στις ενότητες “Context” (Διάρκεια Σχεδίου) “Participating Organizations” (Αριθμός Εταίρων Σχολείων), “Learning, Teaching, Training Activities” (“Summary of Groups of Participants”) Εκτός από τον συνολικό προϋπολογισμό του Σχεδίου, εμφανίζεται και ο προϋπολογισμός του Σχεδίου ανά συμμετέχον σχολείο Σύμφωνα με τον Οδηγό του Προγράμματος, ο συνολικός Προϋπολογισμός των Σχεδίων Συμπράξεων Ανταλλαγών μεταξύ Σχολείων δεν μπορεί να ξεπερνά τις Ευρώ, ανά συμμετέχον σχολείο και ανά χρονιά υλοποίησης του Σχεδίου (στο ποσό αυτό δεν συμπεριλαμβάνονται τα έξοδα για τις κατηγορίες “Special Needs Support” και “Exceptional Costs for Expensive Travel”)

71 Συγγραφή Αίτησης Project Summary
Η περίληψη του Σχεδίου πρέπει να περιλαμβάνει τουλάχιστον τα ακόλουθα: Πλαίσιο/Υπόβαθρο Σχεδίου Γενικούς στόχους Αριθμό και προφίλ συμμετεχόντων οργανισμών Περιγραφή τοπικών και διακρατικών δραστηριοτήτων Περιγραφή Διαχείρισης και Υλοποίησης Σχεδίου (Πρακτικές Διευθετήσεις, Προετοιμασία, Επικοινωνία μεταξύ εταίρων, Στήριξη Συμμετεχόντων στις δραστηριότητες, Αξιολόγηση και Διάδοση Σχεδίου) Αναμενόμενα αποτελέσματα/Αναμενόμενος Αντίκτυπος Μακροπρόθεσμα οφέλη/Βιωσιμότητα Η ενότητα αυτή ή μέρος της μπορεί ανά πάσα στιγμή να χρησιμοποιηθεί από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, τον Εκτελεστικό Φορέα ή τις Εθνικές Υπηρεσίες στις εκδόσεις τους. Θα τροφοδοτήσει, επίσης, την Πλατφόρμα “Erasmus+ Project Results Platform”

72 Συγγραφή Αίτησης Annexes
Δεν είναι δυνατό να ανεβάσετε συμπιεσμένα αρχεία (zipped files) Αποθηκεύετε το αρχείο που περιλαμβάνει το “Declaration of Honour” τοπικά στον υπολογιστή σας, αφού το σαρώσετε. Στη συνέχεια, χρησιμοποιώντας το κουμπί, αναζητάτε το αρχείο στον υπολογιστή σας και όταν το εντοπίσετε, το ανεβάζετε στην αίτηση Ακολουθείτε την ίδια διαδικασία με πιο πάνω για το ανέβασμα άλλων αρχείων, εκτός του “Declaration of Honour”

73 Συγγραφή Αίτησης Annexes – Άλλα αρχεία
Άλλα έντυπα που μπορούν να επισυναφθούν στην αίτηση, εκτός από το “Declaration of Honour”, είναι οι “Εξουσιοδοτήσεις” (“Mandates”) : Εξουσιοδότηση (“Mandate”): Έντυπο που υπογράφουν όλοι οι οργανισμοί που είναι εταίροι σε μια Στρατηγική Σύμπραξη, σύμφωνα με το οποίο εξουσιοδοτούν τον συντονιστή να δρα εξ ονόματός τους για την υποβολή της αίτησης και την υλοποίηση του Σχεδίου Σημείωση: Aν και δεν είναι υποχρεωτικό να υπογράφονται στις Συμπράξεις Ανταλλαγών μεταξύ Σχολείων, θεωρούνται μία καλή πρακτική για ενημέρωση της διεύθυνσης των εταίρων σχολείων σχετικά με το περιεχόμενο και την υποβολή της αίτησης.

74 ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΧΕΔΙΩΝ ΒΑΣΙΚΗ ΔΡΑΣΗ 2 – ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ
ΣΥΜΠΡΑΞΕΙΣ ΑΝΤΑΛΛΑΓΩΝ ΜΕΤΑΞΥ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΧΕΔΙΩΝ

75 Κριτήρια Ποιοτικής Αξιολόγησης
Αξιολόγηση Σχεδίων Κριτήρια Ποιοτικής Αξιολόγησης

76 Κατώτατα Όρια Βαθμολογίας (Thresholds) & Ανάλυση Κριτηρίων Αξιολόγησης
Αξιολόγηση Σχεδίων Κατώτατα Όρια Βαθμολογίας (Thresholds) & Ανάλυση Κριτηρίων Αξιολόγησης Για να δικαιούται ένα Σχέδιο να ληφθεί υπόψη για επιχορήγηση, πρέπει να πληροί και τα δύο ακόλουθα κριτήρια: Να έχει εξασφαλίσει τουλάχιστον 60 μονάδες στο σύνολο Να έχει εξασφαλίσει τουλάχιστον τους μισούς βαθμούς σε κάθε κριτήριο αξιολόγησης, δηλαδή: 1. Relevance of the Project/Strategy: 15 2. Quality of the Project Design and Implementation: 10 3. Quality of the Project Team and the Cooperation Arrangements: 10 4. Impact and Dissemination: 15 Guide for Experts on Quality Assessment  Σελίδες 40 – 47: Ανάλυση και Επεξήγηση των Κριτηρίων Αξιολόγησης για αιτήσεις ΚΑ229

77 Διαδικασία Αξιολόγησης
Αξιολόγηση Σχεδίων Διαδικασία Αξιολόγησης Εφόσον μία αίτηση κριθεί ως επιλέξιμη, βάσει των κριτηρίων επιλεξιμότητας, αξιολογείται από δύο ανεξάρτητους αξιολογητές (εκτός της Εθνικής Υπηρεσίας) Οι αιτήσεις που τελικά θα λάβουν επιχορήγηση επιλέγονται από ανεξάρτητη Επιτροπή Αξιολόγησης, βάσει κυρίως της βαθμολογίας κατάταξης, υπό τον συντονισμό της Εθνικής Υπηρεσίας Υπάρχει ξεχωριστό κονδύλι και ξεχωριστή κατάταξη αιτήσεων για τις αιτήσεις ΚΑ229. Δεν κατατάσσονται, δηλαδή, στον ίδιο κατάλογο με τις αιτήσεις ΚΑ201 Οι επιλέξιμες αιτήσεις που δεν εγκρίνονται για επιχορήγηση είτε μπαίνουν σε κατάλογο αναμονής είτε απορρίπτονται λόγω χαμηλής ποιότητας Η ΕΥ διατηρεί το δικαίωμα να προβεί σε μείωση του ποσού επιχορήγησης των εγκεκριμένων προτάσεων, σε σχέση με το αιτούμενο ποσό (βάσει επιλεξιμότητας δραστηριοτήτων, λανθασμένης εκτίμησης κόστους, κτλ.) Στην Κύπρο δεν ισχύουν Εθνικά Κριτήρια Επιλογής

78 Αξιολόγηση Σχεδίων Χρήσιμες Συμβουλές
Καταλήξτε στους εταίρους της Σύμπραξης και ξεκινήστε να συμπληρώνετε την αίτηση έγκαιρα (1 τουλάχιστον μήνα πριν από την καταληκτική ημερομηνία για υποβολή αιτήσεων) Είναι καλό να συμπεριλαμβάνεται σε κάθε Σύμπραξη ένας τουλάχιστον εταίρος που να έχει εμπειρία σχετικά με την υποβολή και διαχείριση Σχεδίων ΒΔ2 Εάν είσαστε νεοεισερχόμενο σχολείο στη ΒΔ2, θα ήταν καλύτερα να μην αναλάβετε τον ρόλο του συντονιστή στη Σύμπραξη στην οποία θα συμμετάσχετε Φροντίστε η πρόταση να περιλαμβάνει ισορροπημένη κατανομή εργασίας μεταξύ των εταίρων, ούτως ώστε η υλοποίησή της να είναι εφικτή Φροντίστε οι διακρατικές δραστηριότητες κινητικότητας που θα περιλαμβάνονται στην πρόταση να μη συνδέονται με πολύ μεγάλους αριθμούς κινητικοτήτων από κάθε σχολείο, προκειμένου να μην παρεμποδίζεται η ομαλή λειτουργία των σχολείων (Για τα Κυπριακά Σχολεία, ακολουθείτε πάντοτε τους σχετικούς κανονισμούς του ΥΠΠ) Μην αιτείστε κονδύλια μεγαλύτερα από αυτά που μπορείτε να απορροφήσετε, λαμβάνοντας πάντοτε σοβαρά υπόψη τις δυνατότητες (= capacity) όλων των σχολείων που εμπλέκονται στη Σύμπραξη Μην προσπαθήσετε να υποβάλετε την αίτηση λίγο πριν από τη λήξη της προθεσμίας, καθώς ενδέχεται να υπάρξουν τεχνικά προβλήματα και να μην καταφέρετε να την υποβάλετε εμπρόθεσμα (π.χ. προβλήματα σύνδεσης στο διαδίκτυο)

79 Περαιτέρω καθοδήγηση και πληροφόρηση
Αξιολόγηση Σχεδίων Περαιτέρω καθοδήγηση και πληροφόρηση Για περισσότερες πληροφορίες, συμβουλευτείτε τον Οδηγό του Προγράμματος (σελίδες 99 – 124) Πληροφορίες για τις Στρατηγικές Συμπράξεις όλων των τομέων: Σελίδες - Κριτήρια επιλεξιμότητας αιτήσεων ΚΑ229: Σελίδες και Πληροφορίες για αιτούντες ( διαδικασίες που ακολουθούνται προτού εγκριθεί μία αίτηση): Σελίδες Στην πλατφόρμα School Education Gateway και συγκεκριμένα, κάτω από την ενότητα “Resources” περιλαμβάνoνται δωρεάν διαδικτυακά σεμινάρια για αιτητές (“Tutorials” ) Στην επίσημη ιστοσελίδα της Ευρωπαϊκής Ένωσης (“EU Bookshop”) μπορείτε να βρείτε τις εξής ηλεκτρονικές εκδόσεις: “A Practical Guide for School Leaders” - “Erasmus+ for Schools”

80 Ενημέρωση σχετικά με τη συμμετοχή σχολείων από το Ηνωμένο Βασίλειο
For British applicants, please be aware that eligibility criteria must be complied with for the entire duration of the grant. If the United Kingdom withdraws from the European Union during the grant period without concluding an agreement with the European Union ensuring in particular that British applicants continue to be eligible, you will cease to receive EU funding (while continuing, where possible, to participate) or be required to leave the project on the basis of the relevant provisions of the grant agreement on termination.

81


Κατέβασμα ppt "Συμπράξεις Ανταλλαγών Μεταξύ Σχολείων (KA229)"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google