ΜΑΘΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ (Δ.Ο.Π) ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΤΟ KAIZEN ΤΟΥ IMAI <<Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΗ ΕΝΝΟΙΑ, ΑΛΛΑ ΜΙΑ ΑΥΡΑ, ΜΙΑ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ, ΜΙΑ ΥΠΕΡΙΣΧΥΟΥΣΑ ΑΙΣΘΗΣΗ ΟΤΙ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΟΛΑ ΤΕΛΕΙΑ>> John F.Welch, General Electric Company
KAIZEN ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΟΥ PETERS
KAIZEN ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΥΝΕΧΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ (ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥΣ) ΠΕΛΑΤΕΣ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΝΤΙΜΟΤΗΤΑ: ΕΛΕΓΧΕΙ ΤΙΣ ΚΑΤΑΣΤΡΕΠΤΙΚΕΣ ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΙΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ: ΑΦΗΝΕΙ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΤΥΧΙΑΣ ΔΕΣΜΕΥΣΗ: Η ΔΥΝΑΜΗ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΤΥΧΕΙΣ ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟΤΗΤΑ: ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΧΘΟΥΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΒΛΑΨΟΥΝ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ ΗΓΕΣΙΑ
ΟΙ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΓΙΑ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΤΟΥ KAIZEN
ΟΛΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ FEIGENBAUM ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΠΟΙΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΤΥΠΩΝ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΗΣ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΡΟΤΥΠΑ ΔΡΑΣΗ ΟΤΑΝ ΞΕΦΕΥΓΕΙ ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΟΤΥΠΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΓΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΠΡΟΤΥΠΩΝ ISHIKAWA Η ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΓΙΑ KAIZEN ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΟΕΠ
ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ KANΒAN (όλα στην ώρα τους)
ΟΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΜΙΚΡΩΝ ΟΜΑΔΩΝ-ΚΥΚΛΟΙ ΕΠ ΜΕΛΕΤΗ ΑΠΛΩΝ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΕΠΙΛΥΣΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ (ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΟΥ PARETO, ΚΑΤΑΙΓΙΣΜΟΣ ΙΔΕΩΝ, ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ ΑΙΤΙΟΥ- ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΟΣ, ΙΣΤΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΥΧΝΟΤΗΤΑΣ, ΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΕΛΕΓΧΟΥ κ.λπ.-βλ. ΜΕΡΟΣ II) ΜΕΛΕΤΗ ΤΩΝ ΑΝΑΦΟΡΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΕΝΑ ΕΡΓΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΑΝ ΑΛΛΟΙ ΚΥΚΛΟΙ ΕΠ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΕΝΟ ΕΡΓΟ ΚΑΙ ΑΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΔΙΔΑΧΘΕΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΕΙΣΗΓΗΣΕΩΝ
ΟΛΙΚΗ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ
ΤΟ KAIZEN ΚΑΙ Ο DEMING
ΤΕΛΟΣ