Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Διαχείριση Έργου Οργάνωση, σχεδιασμός και προγραμματισμός έργων ανάπτυξης λογισμικού.
Advertisements

Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
ΤΜΗΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ & ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
 Το σχέδιο ΜΚΤ απαντά σε μια σειρά από ερωτήσεις της στρατηγικής ΜΚΤ: 1) πως φτάσαμε ως εδώ; 2) που βρισκόμαστε τώρα; 3) που θέλουμε να πάμε στο μέλλον;
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
Το Σχέδιο Μάρκετινγκ – Marketing Plan
ΣΧΟΛΕΙΟ:ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΝΑΒΡΥΤΩΝ ΤΑΞΗ:Β΄3 ΜΑΘΗΜΑ:ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΟΝΟΜΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗ :ΤΕΡΖΗ ΜΕΡΟΠΗ όνομα μαθητή : πολιτακη Κατερίνα ΘΕΜΑ :
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
Κύρια Ευρήματα Μελετών Κυριότερα Εξαγώγιμα Προϊόντα/Υπηρεσίες του Δήμου Αθηναίων με προοπτική Βάση Hs Coding.
Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΣ
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
Εισαγωγή στην Αξιολόγηση Έργων Πληροφορικής Στρατηγική και Οικονομική των Π.Σ. Βέμου Κωνσταντίνα Τσάμα Ριγκέρς.
ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (BALANCED SCORECARD)
ΤΜΗΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΝΙΚΟΣ ΓΑΛΑΝΟΣ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΒΑΠΟΡΙΔΗΣ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΔΑΜΙΓΟΣ, ΓΙΑΝΝΗΣ ΕγγλΕζοΣ, ΕΛΕΝΗ ΑΡΧΟΝΤΗ, ΚΥΡΙΑΚΗ ΔΕΥΤΕΡΑΙΟΥ. ομφάκινον.
Επιχειρηματικο σχεδιο (business plan)
ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΣΜΕΥΣΕΩΝ
Εποπτεία και διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού
ΣΚΕΛΕΤΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Παρουσίαση για το μάθημα “Στρατηγική και Οικονομική των Π.Σ.” Καραμιχάλη Ιφιγένεια Κολλιάρου Μαρία-Ελένη.
Σεμινάριο Οργάνωσης και Διοίκησης της Εκπαίδευσης
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΕΡΡΕΣ 2013 ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ
Διοίκηση Ανθρώπινων πόρων
Παρασκευή 19 Μαρτίου 2010 Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων» 1 Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ Ο προγραμματισμός είναι η πρώτη λειτουργία του μάνατζμεντ. Έχει μελλοντοστρεφή χαρακτήρα, προσφέρει κατεύθυνση.
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας. Tο κεντρικό ζητούμενο ενός συστήματος διοίκησης και διαχείρισης των υπηρεσιών Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Το Εσωτερικό Περιβάλλον της Επιχείρησης και η Αποστολή της.
14-1 STEPHEN P. ROBBINS, DAVID A. DECENZO, MARY COULTER Διοίκηση επιχειρήσεων Αρχές και εφαρμογές.
Αρχές Διοίκησης Επιχειρήσεων Νάνσυ Μπουραντά Αγρίνιο, 2016 Πανεπιστήμιο Πατρών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Αγροτικών Προϊόντων & Τροφίμων.
ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΜΙΑΣ ΝΕΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης 9/21/2016 Βιωσιμότητα Νέας Επιχείρησης 1.
1 Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Ιεράρχηση Στρατηγικής –Επίπεδα Στρατηγικής.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Ενότητα 21 : ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Θεοφανίδης Φαίδων Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
1 Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Εισαγωγικά.
Πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας Διάλεξη 2. Στελέχη που ασχολούνται… Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ▫ Ομάδα από 4-6 άτομα διαφόρων τμημάτων και ένα ανώτατο στέλεχος.
Διαχείριση κόστους έργων πληροφορικής. 2 Ανάλυση κόστους/οφέλους Η ανάλυση κόστους/οφέλους βασίζεται γενικά στις ακόλουθες οικονομικές αρχές:  Κριτήριο.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΉ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΉ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΌΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΌΣ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΊΟ ΠΟΙΌΤΗΤΑΣ Διοίκηση Ολικής Ποιότητας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας.
ΣΧΈΔΙΟ ΜΆΡΚΕΤΙΝΓΚ Το όνομά σας. Σύνοψη αγοράς  Αγορά : Παρελθόν, παρόν και μέλλον  Εξετάστε τις αλλαγές στο μερίδιο της αγοράς, την ηγεσία, τους πρωταγωνιστές,
Γεωργία Κωνσταντίνου, Διευθύντρια Προγραμμάτων Επιχειρηματικότητας
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
Αξιολόγηση Εναλλακτικών Επιλογών.
Λειτουργίες διοίκησης
κεφαλαιο 2 το περιβαλλον
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Δρ. Α. Ραφαηλίδης Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων (Πάτρα) ΤΕΙ Δυτ. Ελλάδας
Παράδειγμα 1 Μια ΚΑΕ παρουσίασε τα εξής αποτελέσματα για τα έτη 2006 και Κέρδη χρήσης
ΜΑΘΗΜΑ: ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ Ο. ΒΡΟΝΤΟΥ, PhD
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
Δυνατότητας επέκτασης της παραγωγικής κατεύθυνσης
Τι είναι η στρατηγική? Παρουσίαση, Δρ. Δημήτρης Λαμπρουλης.
Ερωτήσεις 1ης και 2ης διάλεξης
Επιχειρησιακός Σχεδιασμός και Διαχείριση Έργων
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ (QUALITY SYSTEM)
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
Βιωςιμοτητα μιας Νεας Επιχειρηςης
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 3: Το κόστος της ποιότητας - Βραβεία ποιότητας Διδάσκων: Τσέλιος Δημήτριος, Καθηγητής Εφαρμογών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
Εκπαιδευτικό Σενάριο Επιχειρηματικότητας
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
Οι Στρατηγικές Ανταγωνισμού
ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΚΑΘΑΡΟΥ ΚΕΡΔΟΥΣ ΑΠΌ ΤΗΝ ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡIΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ Μεταπτυχιακης Διπλωματικης Εργασιας « Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΑΙΔΕΙΑΣ – ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ».
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ: ΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Σχέδιο επαγγελματικού έργου
ΤΑΠΤοΚ «ΑΡΚΑΔΙΑ 2020» «Σχεδιασμός του προγράμματος ΤΑΠΤοΚ σε περιοχή παρέμβασης της Π.Ε. Αρκαδίας»
Λειτουργίες διοίκησης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού Ουρανία Βρόντου, PhD

Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού Στρατηγική Διοίκηση

Στρατηγική ‘Η πορεία της εταιρείας μέσα σ΄ένα δυναμικό περιβάλλον’ Επηρεάζει την κατεύθυνση των δραστηριοτήτων της εταιρείας Συνταιριάζει τους πόρους της εταιρείας με τις δραστηριότητες Επηρεάζεται καθοριστικά από το ήθος και ύφος της διοίκησης Καθορίζει μακροχρόνια την ζωή της εταιρείας

Στρατηγική διοίκηση στον αθλητισμό Η περιπλοκότητα του αθλητισμού Η παράδοξη σχέση: ανάγκης για μακροχρόνιο σχεδιασμό & αντιμετώπισης ενός διαρκώς διαμορφούμενο αθλητικό περιβάλλον Μακροχρόνιοι στόχοι v τωρινή επιτυχία Συναίσθημα, πάθος και παράδοση στον αθλητισμό περιπλέκει την εφαρμογή και τήρηση μιας στρατηγικής γραμμής

Η διαδικασία της στρατηγικής διοίκησης Χάραξη πορείας μέσα σ΄ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον - εκμεταλλευόμενοι τις ευκαιρίες - αξιολογώντας τις συνθήκες - αναλύοντας τον ‘εχθρό’ - θέτοντας το περιβάλλον μάχης - με αυτοκριτική στις δυνάμεις και αδυναμίες

Βασικές αρχές στρατηγικής Ανάλυση: Εσωτερική εξέταση των δυνατοτήτων και αδυναμιών Έρευνα του εξωτερικού περιβάλλοντος και αξιολόγηση των ευκαιριών αλλά και απειλών που παρουσιάζονται = SWOT analysis

Βασικές αρχές στρατηγικής Κατεύθυνση της στρατηγικής - Δημιουργία οράματος: που θα εμπνεύσει - Έκφραση αποστολής: που θα κατευθύνει - Θέσπιση στόχων: που θα ορίσει τις δραστηριότητες - Τοποθέτηση επιπέδων απόδοσης: που θα αξιολογήσει επιδόσεις

Βασικές αρχές στρατηγικής Ανάπτυξη στρατηγικής - Επιλογή μεθόδων και σεναρίων στρατηγικής: ανάπτυξη ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος ηγεσία κόστους (min κόστος παραγωγής σε max πελάτες) δημιουργία διαφοροποιημένου προϊόντος (που οι ανταγωνιστές δεν μπορούν να αντιμετωπίσουν) Η κάλυψη ενός μικρού συγκεκριμένου τμήματος της αγοράς με στόχο τη συνολικότερη κάλυψη

Βασικές αρχές στρατηγικής Εφαρμογή της στρατηγικής - δράση κάθε τμήματος και μονάδας σύμφωνα με τους στόχους και τη στρατηγική γραμμή - συμμετοχή των τμημάτων στη χάραξη της στρατηγικής - δημιουργία πλάνων βασισμένων στη στρταηγική - συνεχή διαμόρφωση των στρατηγικών εργαλείων για την αποτελεσματικότερη τήρηση της αρχικής γραμμής

Βασικές αρχές στρατηγικής Αξιολόγηση στρατηγικής - Απόδοση αθλητών? Ρεκόρ? Επίδοσης? Συναισθήματος? Θέασης? Κριτήρια μέτρησης απόδοσης: Ποσότητα Ποιότητα Κόστος-κέρδος Αποτελεσματικότητα Επίδοση προσωπικού

Αξιολόγηση στρατηγικής στον αθλητισμό Δυνατότητα μέτρησης: Οικονομικής σταθερότητας / ανάπτυξης Εταιρική υποστήριξη Τηλεοπτικά δικαιώματα Έκθεση στα ΜΜΕ Δημοτικότητα Κάλυψη Αγωνιστική επίδοση Ανάπτυξη προγραμμάτων / αθλημάτων

Διοίκηση έργου - βασικά μέρη Διοίκηση έργου - βασικά μέρη Σύνοψη Παράθεση μιας περιγραφής του συνολικού έργου και της σημασίας του Συνολική καταγραφή των παραδοτέων που απαιτούνται Συμπερίληψη μιας λίστας με τις κύριες απαράβατες προθεσμίες ολοκλήρωσης του έργου

Στόχοι Λεπτομερειακή περιγραφή των έργων, υποέργων και των παραδοτέων Έκφραση του οράματος, αποστολής και των θεσπισμένων στόχων Αναλυτική παράθεση των στόχων μέσα από τα έργα και υποέργα

Δεσμεύσεις Απαιτήσεις – υποσχέσεις προς τους πελάτες Δεσμεύσεις από διεθνείς οργανισμούς, ‘μαμά’ εταιρεία Συμβόλαια με εργολάβους, συνεργάτες και πιθανές ποινές που μπορεί να προκύψουν σε περίπτωση μη τήρησης χρονοδιαγραμμάτων

Πόροι Υπολογισμών απαιτούμενων πόρων για το σύνολο και τα υποσύνολα του έργου Καθορισμός του κόστους κεφαλαίου και λειτουργικών διαδικασιών Σύνταξη συνολικού προϋπολογισμού έργου

Προσωπικό Καθορισμός αριθμού θέσεων ανά έργο και υποέργο Θέσεις και ανάλογα προσόντα προς κάθε θέση Απαιτούμενες νομικές - λογιστικές ενέργειες για πρόσληψη, εκπαίδευση & μισθοδοσία/ασφάλιση προσωπικού

Αξιολόγηση Περιγραφή ‘standards’ απόδοσης Ανάλυση διαδικασιών για την παρακολούθηση, συλλογή και επεξεργασία πληροφοριών για την απόδοση του οργανισμού Καθορισμός διαδικασιών αναδιαμόρφωσης του πλάνου και μετακίνηση προθεσμιών και έργων

Πρόβλεψη Υπολογισμός πιθανών προβλημάτων, δυσκολιών αλλά και περιβαλλοντικών συνθηκών που θα εμποδίσουν την επιτυχή ολοκλήρωση του έργου Καταγραφή όλων των πιθανών καθυστερήσεων λόγω εξάρτησης του έργου από εργολάβους, συνεργάτες, διαθεσιμότητα υλικών κτλ.

Προγραμματισμός έργου Κερματισμός έργου σε υποέργα και υποσύνολα Υπολογισμός διάρκειας καθενός απ’ αυτά Υπολογισμός απαραίτητης σειράς/αλληλουχίας μεταξύ έργων Ορισμός βασικών προθεσμιών Καθορισμός ημερομηνίας έναρξης και ολοκλήρωσης της δράσης Δημιουργία γραφήματος με απεικόνιση το συνολικό έργο και της αλληλεξαρτήσεις των υποέργων

Ονομασία έργου: ολοκλ. ΓΗΠΕΔΩΝ Προ- δράση Διάρκ. Έργου Από Ως 1ο τετρ 2ο τετρ 3ο τετρ 1 Σχεδιασμός γηπέδων 1 μήνα 2 Κατασκευή γηπέδων 10 μήνες 3 Τεχνολογικός εξοπλισμός 1,2, 4 2 μήνες 4 Εκπόνηση λειτουργικών πλάνων 6 μήνες 5 Εξασφάλιση προσωπικού 4 μήνες

Case study