Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 5ο ΕΞΑΜΗΝΟ ΛΕΟΝΤΙΤΣΗ ΛΟΥΚΙΑ

2 Ο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

3 ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Η επεξεργασία και κατάρτιση του προγράμματος τουριστικού μάρκετινγκ Η αναφορά του προγράμματος τουριστικού μάρκετινγκ στη μελλοντική δράση του τουριστικού οργανισμού σε ορισμένο τόπο και χρόνο Ο καθορισμός γενικά αποδεκτών στόχων στο πρόγραμμα τουριστικού μάρκετινγκ Η επιλογή μέτρων που θα χρησιμοποιηθούν για την επίτευξη των στόχων του προγράμματος τουριστικού μάρκετινγκ

4 Η ΔΙΑΙΡΕΜΕΝΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΜΑΡΚΤΙΝΓΚ / \ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΑΚΤΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ

5 ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
Ορίζεται ως η διαδικασία, όπου μια τουριστική επιχείρηση ή ένας εθνικός οργανισμός τουρισμού αναλύει το σφρίγος και τις αδυναμίες της τουριστικής αγοράς στην οποία απευθύνεται , αποφασίζει το τμήμα που θα επιδιώξει να κατακτήσει σε αυτήν, διαμορφώνει στρατηγικές και καταρτίζει τα προγράμματα που θα εφαρμόσει για να επιτύχει τους στόχους της.

6 ΤΑΚΤΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
Οι τακτικές συνδέονται, πάντα, με αποφάσεις που εστιάζονται βραχυχρόνια, στις οποίες προγραμματίζονται , εφαρμόζονται και αξιολογούνται συγκεκριμένες καμπάνιες τουριστικού μάρκετινγκ. Λέγοντας βραχυχρόνια, μπορεί να είναι μια εβδομάδα, ένας χρόνος ή και ενάμισης χρόνος. Τα τακτικά ή λειτουργικά όπως χαρακτηρίζονται προγράμματα τουριστικού μάρκετινγκ περιλαμβάνουν τους στόχους που έχουν καθοριστεί , το μείγμα μάρκετινγκ, τον προϋπολογισμό των δαπανών που θα απαιτηθούν για την επίτευξη των στόχων , τα προγράμματα δράσης, καθώς και την αξιολόγηση και τον έλεγχο των αποτελεσμάτων.

7 ΤΑ ΣΤΑΔΙΑ ΣΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
1ο στάδιο: ΔΙΑΓΝΩΣΗ 2ο στάδιο: ΠΡΟΓΝΩΣΗ 3ο στάδιο: ΑΝΑΛΥΣΗ SWOT 4ο στάδιο: ΣΤΟΧΟΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 5ο στάδιο: ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 6ο στάδιο: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΙΓΜΑΤΟΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 7ο στάδιο: ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

8 SWOT ANALYSIS 1ο στάδιο: ΔΥΝΑΤΑ ΣΗΜΕΙΑ 2ο στάδιο: ΑΔΥΝΑΤΑ ΣΗΜΕΙΑ
3ο στάδιο: ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ 4ο στάδιο: ΑΠΕΙΛΕΣ

9 Βιβλιογραφία ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΣΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΑΞΗ
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΣΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΝΙΚΟΣ Γ. ΗΓΟΥΜΕΝΑΚΗΣ, ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΦΑΙΔΡΟΣ


Κατέβασμα ppt "Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google