Η προσθήκη της Τεχνολογίας στα μαθήματα που περιλαμβάνονται στο Γενικό Μέσο Όρο, μεγέθυνε την αξία της δίκαιης και αντικειμενικής αξιολόγησης των μαθητικών.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΕΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ
Advertisements

Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση εκπαιδευτικού σεναρίου Νότα Σεφερλή
«ΜΟΔΙΠ του ΓΠΑ» με απλά λόγια…. Διαδικασία της Αξιολόγησης Η Αξιολόγηση είναι μία περιοδική διαδικασία Κάθε ακαδ. έτος: Ετήσια Εσωτερική Έκθεση ή Ετήσια.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ Στη διδακτική διαδικασία ο διδάσκων θέτει στόχους, στη συνέχεια μεριμνά για την επίτευξή τους και τέλος αξιολογεί το έργο του, το υλικό.
ΑΠΟ Τη ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ Στην ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Δ.Ε. http// Η Ελλάδα στη χρήση και αξιοποίηση της Ψηφιακής Τεχνολογίας σε Δευτεροβάθμια και Πρωτοβάθμια.
Ειρήνη Παππά Η αξιολόγηση του μαθητή/τριας στο μάθημα των Θρησκευτικών.
Γεωργαλλίδης Δημήτρης Καθηγητής Πληροφορικής
ΞΑΝΘΗ 2013, 2ο ΣΕΚ ΞΑΝΘΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΗΣ : ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΙΔΗΣ Μαθηματικός.
1 Η σύνδεση των γλωσσών με χώρες και πολιτισμούς και οι συνέπειές της στις στάσεις και τα κίνητρα για εκμάθηση: συμπεράσματα μιας έρευνας σε μαθητές 5.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΤΜΗΜΑ Π 2 ΓΟΓΟΥΛΟΥ ΑΓΟΡΙΤΣΑ ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5.4 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ, ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗ.
Μερικά ακόμη παραδείγματα
Εν. 2.4 Γενικού Μέρους Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Το εκπαιδευτικό σενάριο Νότα Σεφερλή
Η χρήση των Τ.Π.Ε. κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών Α΄ Λυκείου
Χαρτογραφώ- Κατανοώ- Δημιουργώ
Οδηγίες για τη συγγραφή εργασιών
Σενάρια διδασκαλίας ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
ΜΑΘΗΜΑ:. Ψυχολογία ΤΑΞΗ:. Α’ Λυκείου ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:
ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1ο ΚΕΦ. 1-ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΑΕΠΠ.
Αξιολόγηση του έργου των Εκπαιδευτικών (Π.Δ. 152/2013)
3 α. Η αξιολόγηση ως παιδαγωγική πράξη σε σχέση με το μαθητή (μορφές, κριτήρια, τεχνικές κ.λπ.) Ιωάννα Κομνηνού.
Φυσική Α΄ Γυμνασίου Στόχοι και μέσα
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ1 ΚΑΤΑΡΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΩΝ ΔΟΚΙΜΙΩΝ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΛΥΚΕΙΟ.
Ερευνητικές Εργασίες: Πόσο
Διδασκαλία των Θρησκευτικών με Νέες Τεχνολογίες
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ Γυμνασίων Οκτώβριος 2007.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ - ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ.
ΑΝΑΛΥΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
Τ Ο «Ν ΕΟ Λ ΥΚΕΙΟ Η πρόταση του Υπουργείου Παιδείας Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων.
Διδακτική Πληροφορικής
1. Πού διδάσκω; Τάξη: A’ Λυκείου Επίπεδο-αποδοχή μαθητών:
ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ “Επιστημονική εργασία” Εύρεση πηγών Άξονες δομής επιστημονικού άρθρου (αναγνώριση) Κανόνες γραφής επιστημονικού άρθρου (αναγνώριση)
Εκπαιδευτικό Σενάριο : “ Μαθαίνω για το κακόβουλο λογισμικό και προστατεύομαι ” Ζαμπέτογλου Γεώργιος ΕκπαιδευτικόςΠληροφορικής ΠΕ.
► ► Η συγγραφή μιας ερευνητικής εργασίας ► ► Επιστημονικά κείμενα ► ► Οδηγίες για την συγγραφή και δημοσίευση εργασίας σε επιστημονικά περιοδικά ► ► Οδηγίες.
Γιάννης Τζωρτζάκης Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ12 Αξιολόγηση με Πίνακες Διαβαθμισμένων Κριτηρίων (rubrics) στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ «ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ» ΤΕΚΕ Έλενα Πουλλή Επιστημονικός Λειτουργός Ίδρυμα Προώθησης Έρευνας.
Σπύρος Αβδημιώτης MBA PhD Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων & Επιχειρήσεων Φιλοξενίας Εαρινό Εξάμηνο 2016.
Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Κατηγορία ΙΙΙ Διεξαγωγή Διδασκαλίας και Αξιολόγηση των Μαθητών Αλεξάνδρα Χ. Κουλουμπαρίτση.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
Γ. Αλεξιάδης.  Εκπαιδευτική δραστηριότητα, κατά την οποία οι περισσότερες ή και όλες οι πληροφορίες που απαιτούνται για την επίλυση ενός προβλήματος.
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕκπαιδευτικΗς ΕΡΕΥΝΑΣ: Συγγραφη εργασιας
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Διδακτική της Πληροφορικής
Ανακαλυπτική μάθηση Γνώση προϊόν του μαθητή Διαδικασία ανακάλυψης η έρευνα για τον εντοπισμό του ακαθορίστου Μέσα από τα ερεθίσματα που του δίνει ο εκπαιδευτικός.
Οδηγίες για τη συγγραφή εργασιών
ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ ΕΠΑΚΑΒ 2016
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Δομή ερευνητικής εργασίας
Κύρια βήματα της έρευνας Πρωτόκολλο έρευνας
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Σχεδιασμός και Τεχνολογία
Δημιουργία σεναρίου.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ:
Μ.Δίτσιου-Χρ.Παπαζήση-Γ. Παυλικάκης
ENNOIEΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι & ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 9η Σύνταξη Πτυχιακής Εργασίας
Θέματα Συνάντησης Εξορθολογισμός της ύλης-Αξιολόγηση μαθητών -Flipped classroom-ανεστραμμένη τάξη Παρουσιάσεις-βίντεο ΙΕΠ (οθόνες) Συζήτηση αλλαγές στην.
Διδακτικές ενότητες Αξιολόγηση μαθήματος
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ (30%)
Ενημερώνομαι και γνωρίζω. 1ο Λύκειο Σπάτων / Οκτώβριος 2014
Αξιολόγηση της επίδοσης ενός οργανισμού σε θέματα ασφάλειας
Σκοπός Η συνοπτική παρουσίαση
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Αξιολόγηση των Μαθητικών Εργασιών στο μάθημα της Τεχνολογίας, Α΄ τάξης Ενιαίου Λυκείου

Η προσθήκη της Τεχνολογίας στα μαθήματα που περιλαμβάνονται στο Γενικό Μέσο Όρο, μεγέθυνε την αξία της δίκαιης και αντικειμενικής αξιολόγησης των μαθητικών εργασιών

Προβλήματα της αξιολόγησης των εργασιών: 1. Αδιάβλητο 2 Προβλήματα της αξιολόγησης των εργασιών: 1. Αδιάβλητο 2. Αντικειμενικότητα 3. Συγκρισιμότητα των βαθμών ------------------------------------------- Η πλήρης επίλυσή τους είναι ανέφικτη. Η ελαχιστοποίησή τους είναι υποχρέωση και πρόκληση.

Με στόχο την ελαχιστοποίηση των προβλημάτων αξιολόγησης εισάγονται κριτήρια ενιαία σαφή έγκυρα λειτουργικά (κατά το δυνατόν)

Κατηγορίες κριτηρίων 1) Οργάνωσης της Εργασίας - 3 2) Τήρησης προθεσμιών - 1 3) Περιεχομένου - 4 4) Παρουσίασης - 2

Τα κριτήρια αναλυτικά: 1) Δομή, περιεχόμενα, αρτιότητα 2) Έκταση της Εργασίας 4) Επιμέλεια και Παραστατικότητα 3) Συνέπεια στις προθεσμίες 5) Πρωτοτυπία, ιδέες 6) Ποιότητα ερευνητικού μέρους 7) Αξιοποίηση των πληροφοριών, αξιοπιστία, προτάσεις 8) Κατανοητό της εργασίας, σαφήνεια, ύφος γραφής 9) Εποπτικό υλικό και κατανοητό της εργασίας κατά την παρουσίασή της 10) Υποστήριξη της εργασίας κατά την παρουσίασή της

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΗ ΚΛΙΜΑΚΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗΣΗ ΑΛΦΑΒΗΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΩΝ ΒΑΘΜΩΝ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΗ ΚΛΙΜΑΚΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗΣΗ ΑΛΦΑΒΗΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΩΝ ΒΑΘΜΩΝ

ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΕΛΙΚΟΥ ΒΑΘΜΟΥ Αλφαβητικός βαθμός Αριθμητικός βαθμός Πολλαπλασιασμός με συντελεστή βαρύτητας Σταθμισμένος βαθμός Άθροισμα συντελεστών βαρύτητας Άθροισμα σταθμισμένων βαθμών κριτηρίων (Σταθμικός) μέσος όρος Τελικός Βαθμός Εργασίας

Αναλυτική ενημέρωση των μαθητών Γίνεται διότι: 1 Αναλυτική ενημέρωση των μαθητών Γίνεται διότι: 1. Είναι δικαίωμα του μαθητή να γνωρίζει τους κανόνες της αξιολόγησής του 2. Είναι χρήσιμη η εξοικείωση με την τεχνική “λήψης αποφάσεων με τη χρήση ποσοτικών μεθόδων”

Παρουσίαση των εργασιών στην τάξη Καθορισμός της ημερομηνίας και της ώρας παρουσίασης για την κάθε εργασία Δύο εργασίες για κάθε διδακτική ώρα

Περιεχόμενα “τυπικής” δομής των μαθητικών εργασιών Περιεχόμενα “τυπικής” δομής των μαθητικών εργασιών 1) Τυποποιημένο εξώφυλλο 2) Τίτλος Εργασίας 3) Πίνακας Περιεχομένων 4) Πρόλογος 5) Περίληψη 6) Summary 7) Εισαγωγή 8) Θεωρητικό μέρος 9) Ερευνητικό μέρος 10) Συμπεράσματα-Προτάσεις 11) Βιβλιογραφία 12) Παράρτημα