ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΣΜΥΡΝΗΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η ΠΕΙΝΑ ΣΤΟΝ ΤΡΙΤΟ ΚΟΣΜΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ
Advertisements

Έργο «Take Care»: Οδηγός Ορολογίας Ιατρικής Περίθαλψης για Μετανάστες Διάρκεια: από 1 Νοεμβρίου 2012 μέχρι 31 Οκτωβρίου 2014.
Ποίημα στον Φίλο Jorge Luis Borges Κλικ για το επόμενο.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Ειρήνη-Δήμητρα Δημητρακοπούλου
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Μάθημα: Θρησκευτικά Υπ. Καθηγητής: Γ. Καπετανάκης Μαθήτρια: Κατερίνα Ζιάκα Τμήμα: Β1 Σχολικό έτος:
11. Γιατί υπάρχει το κακό στον κόσμο;
Η αξία της αγάπης ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΤΜΗΜΑ Α2 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΟΜΑΔΑ: ΤΑ ΚΟΥΚΛΙΑ ΤΟΥ Α2 ΑΠΟ:ΣΤΕΛΛΑ ΚΑΤΣΟΥΛΑΚΟΥ.
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
Επιβλεπων καθηγητησ:γεωργιοσ καπετανακησ
Η γέννηση του Ιησού Χριστού: Γενέθλια της νέας ανθρωπότητας
Ο ΘΕΟΣ ΒΛΕΠΕΙ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Σοφία Σταματιάδη Α’ Θρησκευτικά Σελίδα 100 άσκηση 2 Υπεύθυνος καθηγητής: Γ. Καπετανάκης.
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Θρησκευτικά
21. Η θεραπεία ενός παράλυτου στην Καπερναούμ
12. Ένα κήρυγμα του Χριστού στη Ναζαρέτ με ξεχωριστή σημασία
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΥΠ. ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Γ. ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗΣ ΜΑΘΗΤΡΙΑ: ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΖΙΑΚΑ ΤΜΗΜΑ: Β1 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ:
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Μάθημα: Θρησκευτικά Υπ. Καθηγητής: Γ. Καπετανάκης Μαθήτρια: Κατερίνα Ζιάκα Τμήμα: Β1 Σχολικό έτος:
ΜΑΘΗΜΑ 21 ΙΩΑΝΝΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ Β’2.  Μκ2,1 Ύστερα από μερικές μέρες μπήκε πάλι ο Ιησούς στην Καπερναούμ και διαδόθηκε ότι βρίσκεται σε κάποιο σπίτι  2Αμέσως.
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ Μάθημα : Θρησκευτικά Υπ. Καθηγητής : Γ. Καπετανάνης Μαθήτρια : Κατερίνα Ζιάκα Τμήμα : Β 1 Σχολικό.
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
Ο ΠΡΟΦΗΤΗΣ ΗΛΙΑΣ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ Τμήμα: Α2’ Σχολικό έτος: Εργασία: Εργασία στην Τάξη 9, σελ. 96 και.
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Μάθημα: Θρησκευτικά Υπ. Καθηγητής: Γ. Καπετανάκης Μαθήτρια: Κατερίνα Ζιάκα Τμήμα: Β1 Σχολικό έτος:
Κουβαλούσα το βάρος της μοναξιάς αγκομαχώντας. Βίωνα την άρνηση των ανθρώπων σε όλο το μεγαλείο της. Είπα αυτό είναι πια και παραιτήθηκα κλείστηκα στην.
«εάν όλοι βοηθούσαμε ο ένας τον άλλον, κανένας άνθρωπος δεν θα ήταν εξαρτημένος από την τύχη» ~ Μένανδρος ~
Ο προφήτης Μιχαίας: το όραμα της παγκόσμιας ειρήνης
Γεωργάκη Άννα-Μαρία Φίλιου Δήμητρα Χαλός Αλέξανδρος Χαντρόι Βησσαρίων.
 ΠΩΣ βλέπετε τους ανθρώπους που έχουν διαφορετικό χρώμα δέρματος ή ανήκουν σε διαφορετική εθνικότητα από εσάς; Τους θεωρείτε ίσους με εσάς; Δυστυχώς,
Η ΚΑΤΑΠΑΥΣΗ ΤΗΣ ΤΡΙΚΥΜΙΑΣ- ΤΑ ΘΑΥΜΑΤΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΩΣ ΣΗΜΑΔΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΥ ΚΟΣΜΟΥ Π.Γ.Ε.Σ.Σ.Β2ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 20 ΟΜΑΔΑ: CaptainΑκης ΜΕΛΗ: ΚΑΡΝΑΡΟΥ.
Επιστολή Παύλου προς Φιλήμονα Επιμέλεια: Όλγα Κλάδη Μάθημα: Θρησκευτικά Τμήμα: Β’2 Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Υπεύθυνος Καθηγητής:
Τα 5 στάδια του πένθους Το 1969 η ψυχίατρος Kübler-Ross εισήγαγε για πρώτη φορά «τα 5 στάδια του πένθους». Τα στάδια αυτά αποτελούν τις υγιείς ψυχικές.
Θρησκευτικά Έτος: Τμήμα: Β’2 Μαρασλίδου Δανάη Μαρία
1. «Αμφιβολίας Εγκώμιον», του Νίκου Δήμου
Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΩΣ ΔΙΔΑΔΚΑΛΟΣ
ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ ΤΑΞΗ- ΤΜΗΜΑ: Α’2 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ:
Επιμέλεια: Αντιγόνη- Μαρία Καρανίκα
Ο σκοπός της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής στην εκπαίδευση είναι:
Δανάη Φιλιπποπούλου Β’3
Υπεύθυνος καθηγητής: Γεώργιος Καπετανάκης
Ομαδα: …? (Β2) Μαριάννα Αδαμάκη Δήμητρα Ζιώγα Γιώργος Κόκκινος
Π.Γ.Ε.Σ.Σ. Ομάδα: Σηκώνω χεράκι μιλάω Μάθημα: Θρησκευτικά
ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΣΜΥΡΝΗΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ
ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Κ. Καπετανάκης Δημήτρης Μπεκιάρης ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ 3
Όνομα μαθητή: Ελισσάβετ Δουλοπούλου
Ο Ιησούς Βαπτίζεται Πρoτυπο Γυμνaσιο Ευαγγελικhσ Σχολησ Σμυρνησ
Τα βασικά Δόγματα της Ορθοδοξίας
ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
25. Η ανάσταση του Λαζάρου- «’Εγώ εἰμι ἡ ἀνάστασις καὶ ἡ ζωή»
Θρησκευτικά: Κεφάλαιο 22 Η θεραπεία του εκ γενετής τυφλού
Ο χριστοσ – ο μοναδικοσ διδασκαλοσ
«Χριστός Ανέστη!» Π.Γ.Ε.Σ.Σ. Τάξη: Β2
Ο Ισραηλιτικός κόσμος στα χρόνια του Χριστού
Θρησκευτικά-Κεφάλαιο 17: Ο Ιησούς υπερασπίστηκε και εξύψωσε τις γυναίκες και τα παιδιά στην καινούρια ανθρωπότητα Επιμέλεια: Μαρίνα Μίρκου Τμήμα: Β2.
ΚΕΦ 8 ΣΕΛ 43 ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΕΦ 11 ΣΕΛ 53 ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ 4
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 19, ΣΕΛΙΔΑ 82, ΕΡΓΑΣΙΑ,
Αντώνης Σπυρόπουλος Α3 Σχολιασμός Αναστάσιμης Προσευχής
Υπευθυνος καθηγητησ: γεωργιοσ καπετανακησ υπευθυνη μαθητρια: ελισσαβετ δουλοπουλου τμημα: β1 σχολικο ετοσ: ημερομηνια: 25/2/16.
Η συνΑντηση του ΧριστιανισμοΥ με τον ΕλληνισμΟ
Ο Ιησούς και οι μαθητές του
ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ
UNICEF Η UNICEF αναγνωρίζει πως οι έγκαιρες παρεμβάσεις είναι οι πιο αποτελεσματικές και συνεργάζεται στενά με τα Υπουργεία Παιδείας των αναπτυσσόμενων.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΜΕΡΙΧΩΒΙΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Υπεύθυνος καθηγητής: Γεώργιος Καπετανάκης
Επιμέλεια: Αντιγόνη-Μαρία Καρανίκα Τμήμα: Β’2 Σχολικό Έτος:
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ, ΜΙΧΑΙΑΣ ΕΙΡΗΝΗ
Θρησκευτικά Έτος: Τμήμα: Β’2 Μαρασλίδου Δανάη Μαρία
Πρότυπο Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Τάξη: Β΄2 Γυμνασίου
Πρότυπο Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Τάξη: Β΄2 Γυμνασίου
Ένα κήρυγμα του Χριστού στη Ναζαρέτ με ξεχωριστή σημασία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΣΜΥΡΝΗΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΣΜΥΡΝΗΣ Υπεύθυνος καθηγητής: Κος Καπετανάκης Επιμέλεια: Ομάδα → ΣΗΚΩΝΩ ΧΕΡΑΚΙ ΜΙΛΑΩ Κυριακίδου Κλεονίκη Καραγιάννη Ελένη Μίρκου Μαρίνα Μπαούση Μυρτώ Ναζαρία Ιουλία Έτος: 2015-2016 Τμήμα: Β’2

Άσκηση 2 σελίδα 56 2. Κοιτάξτε προσεκτικά τον στίχο Λκ 4, 19 και: α. Γράψτε σε μια στήλη τους ανθρώπους που τότε υπέφεραν. β. Δίπλα σε άλλη σημειώστε τι θα τους προσέφερε ο Χριστός με το έργο του. γ. Σε μια τρίτη στήλη δίπλα, σκεφτείτε και καταγράψτε από ποια δεινά υποφέρουν σήμερα άνθρωποι αντίστοιχοι με αυτούς της πρώτης στήλης. (Δείτε και τις φωτογραφίες απέναντι).

Άνθρωποι που υπέφεραν Η προσφορά του Χριστού Τα δεινά των ανθρώπων σήμερα Φτωχοί Αναγγελία χαρμόσυνου μηνύματος Φτωχοί: Είναι πολύ μεγάλο μέρος των ανθρώπων, που αντιμετωπίζουν ελλείψεις σε βασικά πράγματα, όπως η ένδυση, η τροφή, η ιατροφαρμακευτική περίθαλψη κ.ά. Ψυχικά συντετριμμένοι θεραπεία Ψυχικά συντετριμμένοι: Άνθρωποι με ψυχολογικά ή ψυχολογικά νοσήματα, που καταπιέζονται από τους άλλους, και νιώθουν κοινωνικά αποκλεισμένοι ή αδικημένοι. Αιχμάλωτοι απελευθέρωση Αιχμάλωτοι: Φυλακισμένοι για πολιτικούς ή κοινωνικούς λόγους, αιχμάλωτοι πολέμου. Τυφλοί φως Τυφλοί: Σωματικά ή πνευματικά Υποταγμένοι ελευθερία Υποταγμένοι: άνθρωποι υποδουλωμένοι σε πάθη ή σε πολιτικά και θρησκευτικά συστήματα, που δεν τους επιτρέπουν την ελευθερία της σκέψης.

Τα ερείπια της Συναγωγής στην Καπερναούμ, όπου ο Ιησούς είχε διδάξει Εργασία σελίδα 57 Οι άνθρωποι έχουν διαφορετικές εκτιμήσεις κατά πόσο άλλαζε η ζωή μας σύμφωνα με το όραμα που κήρυξε ο Ιησούς στη Ναζαρέτ (Λκ 4, 18 - 19): αρκετά - λίγο - ελάχιστα - καθόλου. Υπογραμμίστε με ποια από αυτές συμφωνείτε. Τι παραδείγματα από το σημερινό κόσμο μπορείτε να αναφέρετε, για να στηρίξετε τη γνώμη σας; Τα ερείπια της Συναγωγής στην Καπερναούμ, όπου ο Ιησούς είχε διδάξει

Απάντηση Πιστεύω ότι ο κόσμος από το κήρυγμα στη Ναζαρέτ και μετά έχει αλλάξει κατά ένα μεγάλο βαθμό. Αυτό συμβαίνει γιατί το Πνεύμα του Ιησού, παρά την διαφιλονίκηση από ένα ποσοστό ανθρώπων, επηρέασε όλες τις πτυχές της ανθρώπινης δράσης. Πρώτα απ’ όλα, το βλέπουμε αυτό στον τρόπο απονομής του δικαίου, όπου όλοι οι άνθρωποι είμαστε ίσοι απέναντι στο Νόμο, όπως ακριβώς μας δίδαξε ο Χριστός. Η Χριστιανική ηθική επίσης επηρέασε την παιδεία και τον πολιτισμό, κάτι που αναγνωρίζει ακόμα και ο καταστατικός χάρτης της Ενωμένης Ευρώπης.

Συνέχεια… Στην συνέχεια μπορεί να χαρακτηριστεί αξιοσημείωτο το γεγονός ότι η θέση της γυναίκας έχει αλλάξει πολύ, ενώ και σε συλλογικό επίπεδο, Εθνικοί ή Διεθνείς Οργανισμοί, UNICEF, UNESCO, Γιατροί χωρίς σύνορα, Αλληλεγγύη, κ.ά. προσπαθούν να απαλύνουν τον ανθρώπινο πόνο, βοηθώντας όλους τους ανθρώπους ανεξαιρέτως. Σίγουρα χρειάζεται να γίνουν πολλά ακόμα, αλλά ο καινούριος κόσμος του Χριστού προχωρά σιωπηλά αλλά με σταθερά βήματα προς την ολοκλήρωσή του.

ΑΡΚΕΊ ΝΑ ΤΟ ΘΈΛΟΥΜΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΆ …ΚΑΙ… ΑΡΚΕΊ ΝΑ ΥΠΆΡΧΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΉ ΑΓΆΠΗ ΚΑΙ ΛΊΓΗ ΑΝΘΡΩΠΙΆ ΜΈΣΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΈΝΑ ΚΑΛΎΤΕΡΟ ΑΎΡΙΟ ΑΡΚΕΊ ΝΑ ΤΟ ΘΈΛΟΥΜΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΆ

!!!ΤΕΛΟΣ!!! Ευχαριστούμε για την προσοχή σας!!