ΟΛΥΜΠΙΑΣ project Ο βασικός στόχος είναι η κοινωνική ενσωμάτωση των ανθρώπων με αναπηρίες, κάτι που είναι απόλυτα σύμφωνο τόσο με τις αρχές και την φιλοσοφία.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝ ΕΛ/ΛΑΚ Ιουνίου Κέντρα Προώθησης Ελεύθερου Λογισμικού (ΚΠΕΛ) Λίνα Γουσίου.
Σεμινάρια Επιθεωρητών Σεπτεμβρίου Σχολική χρονιά
ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΔΙΚΤΥΩΣΗ: euro|guidance Ημερίδα “Ευρωπαϊκή κινητικότητα για λόγους εκπαίδευσης & απασχόλησης: Euroguidance-Eures” 15 Οκτωβρίου 2004 ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ.
1 ERASMUS ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ Νέο ευρωπαϊκό πρόγραμμα κινητικότητας επιχειρηματιών Λευκωσία, 2011 ERASMUS ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ.
Δεκέμβριος 2006 Ειδική Υπηρεσία Στρατηγικής, Σχεδιασμού και Αξιολόγησης Αναπτυξιακών Προγραμμάτων Μονάδα Οργάνωσης & Διαχείρισης ΚΠΣ Α.Ε. ΠΡΟΤΥΠΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ.
"Δημιουργία Κοινωνικών Επιχειρήσεων με τη χρήση Κοινωνικού Κεφαλαίου"
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
ΣΤΕΡΓΙΟΣ ΝΟΤΑΣ
Ενημερωτική Εκδήλωση στο πλαίσιο υλοποίησης του Έργου: «Τοπικό Σχέδιο Δήμου Ηλιούπολης για την Κοινωνική Ένταξη Ευάλωτων Ομάδων» Ενημερωτική Ημερίδα Ωφελουμένων.
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Comenius Αθήνα, 25 Ιoυνίου ΜΑΡΙΑ ΞΑΡΧΟΥΛΑΚΟΥ.
Δημοτικός Οργανισμός Υγείας & Κοινωνικών Θεμάτων Δήμου Βόλου Δίκτυο Εθελοντών Κοινωνικής Προσφοράς του Δ.Ο.Υ.Κ “ Volo”
ΤΕΤΑΡΤΟ ΣΥΜΠΟΣΙΟ ΚΙΝΗΤΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ: ΜΕΤΣΟΒΟ, 7 – 9 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2011 ΕΤΑΙΡΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ.
Παρουσίαση με θέμα: Ο ρόλος του ΚE.Δ.Δ.Υ. Στην Εκπαίδευση αυτιστικών ατόμων 7 Νοεμβρίου 2008 Ξενοδοχείο Alexander Beach Αλεξανδρούπολη.
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
Πόση ενέργεια ξοδεύει η γειτονιά μου, Πόσο συμμετέχω εγώ σε αυτό? ΣΥΝOΠΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ & ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΜΙΑΣ ΕΕ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΑΝΑΤΑΞΗΣ ΤΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΥΤΑΝΙΑ ΔΡΑΣΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ● Η δράση της συμβουλευτικής περιλαμβάνει όλες εκείνες.
Γιατί ένα πολιτιστικό πρόγραμμα;. Τα Πολιτιστικά προγράμματα προϋπήρχαν του θεσμού. Θετικό γιατί υπάρχει ενδιαφέρον και παράδοση. Αρνητικό γιατί δεν είναι.
Leonardo Transfer of Innovation- Μεταφορά καινοτομίας (Οκτώβριος 2012 – Σεπτέμβριος 2014) Κώστας Οικονόμου Βασιλική Ζιάκα.
ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ Ο εθελοντισμός αποτελεί εξαιρετική μορφή κοινωνικής δράσης για την εξυπηρέτηση ανώτερων σκοπών, είτε για την ενίσχυση κοινωνικών ομάδων, είτε.
ΠΛΑΙΣΙΟ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΡΓΩΝ της ΠΡΟΣΚΛΗΣΗΣ 158 ΜΕΤΡΟ 4.3 (ΕΤΠΑ) ΕΠ ΚτΠ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ Της ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ Π158 13/7/2006 ΠΕΛΚΑ ΛΙΝΑ ΕΥΔ.
ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ - ΣΤΗΡΙΞΗ ΑΝΕΡΓΩΝ στο Ν. ΑΧΑΪΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Παρουσίαση της Πράξης Ενημέρωση των δυνητικών ωφελούμενων και της τοπικής κοινωνίας.
ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ.
ΤΡΟΠΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΤΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 7.2 Τα βασικά στοιχεία των περιεχομένων της κατάρτισης.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Οργάνωση προσώπων και μέσων ειδικού σκοπού. ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΙΔΡΥΣΗΣ ΔΙ.Κ.ΚΕ.Μ. Θεσσαλονίκη 9 Ιουλίου 2014 Δημιουργία του ΔΙΚΤΥΟΥ Κοιν.Σ.Επ. Κεν. Μακεδονίας,
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
«Τοπικό Σχέδιο Δήμου Ηλιούπολης για την Κοινωνική Ένταξη Ευάλωτων Ομάδων» Ενημερωτική Ημερίδα Ωφελουμένων Δευτέρα, 21 Ιανουαρίου 2013 Δημοτικό Θέατρο Ηλιούπολης.
Ι.Π. Μεσολογγίου 01/12/2014 Με τη συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Πρόγραμμα Ασφαλές σχολείο για το διαδίκτυο
Μέθοδος Project Μια εναλλακτική μορφή διδασκαλίας απέναντι στην παραδοσιακή, στο μάθημα της Έκφρασης-΄Εκθεσης. Προσανατολισμός: Ανθρωπιστικός - Παιδοκεντρικός.
Κατάρτιση Στελεχών ΟΤΑ σε θέματα ΤΠΕ: Ηλεκτρονική Μάθηση Λάζαρος Μεράκος Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Πανεπιστήμιο Αθηνών.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης.
Οικονομία - Επιχειρηματικότητα , στη Β/θμια εκπαίδευση Επιστημονική Υπεύθυνη ‘Εργου ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΝΕΩΝ Δρ. Θεοχαρούλα Μαγουλά
Πρακτικές Οδηγίες Εκπαίδευσης στην Κοινωνικοποίηση… Το τρίπτυχο της συνεργασίας: οι ομάδες που πλαισιώνουν τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ΕΙΡΗΝΗ.
ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΥΘΗΝΗ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
Καθ. Γκρίτζαλης Στέφανος Ειδικός Γραμματέας Διοικητικής Μεταρρύθμισης
1 Δημόσιες σχέσεις και Περιφερειακή Ανάπτυξη: Η συμβολή των δημοσίων σχέσεων στο (δημοκρατικό) Αναπτυξιακό Σχεδιασμό της Τοπικής Αυτοδιοίκησης Πρόδρομος.
Αρχικός τίτλος: «Το κλίμα αλλάζει. Κάνε κάτι και εσύ» H ομάδα ΑΛΚΥΟΝΙΔΕΣ ξεκινά ένα πρόγραμμα που εποπτεύεται από τη ΓΓΝΓ, και υλοποιείται από το Ινστιτούτο.
ΕΘΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΛΗΝΙΔΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΩΝ ΚΑΙ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΦΟΡΕΩΝ (ΕΕΔΕΓΕ)
… ένα σχολείο για όλους… μαθητές, γονείς, κοινότητα Ευγενία Νιάκα: Σχολική Σύμβουλος Περιφερειακή Υπεύθυνη Συντονισμού του Προγράμματος ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΟΔΗΓΟΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΚΕΝΤΡΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ Χρήστος Κύρκογλου Προϊστάμενος Μονάδας Β΄ ΕΥΣΕΚΤ.
Αγρίνιο, 28 Μαρτίου 2012 Ελένη – Αναστασία Κερκεντζέ Υπεύθυνη λειτουργίας ΔΑΣΤΑ.
ΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΗΜΩΝ Βίκυ Φλέγγα Οικονομολόγος, Μsc περιφερειακή ανάπτυξη Στέλεχος διεύθυνσης οργάνωσης και πληροφορικής.
Εκμετάλλευση υπηρεσιών Web 2.0 σε σχολικούς ιστοτόπους Παλάζης Βασίλης 3o Γυμνάσιο Μυτιλήνης.
1 Το έργο «Ανοικτά Ψηφιακά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών» : Σύντομη περιγραφή – Γενικά Στοιχεία Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών.
ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ & ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΙΣΟΤΗΤΑΣ ΣΕ ΤΟΠΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ (ΔΑΣΤΑ)
EURES Η ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΥΛΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Ημέρα Καριέρας Λάρισα, 25 Απριλίου 2012
Άποψη πρόσοψης Point Ν. Κόσμου
ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΒΟΗΘΕΙΑΣ arsisathina.
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών
Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Επισιτιστικής και Βασικής Υλικής Συνδρομής»
Περιφέρεια Ιονίων Νήσων
Δρ. Νικόλαος Τσιγγίλης Σχολικός Σύμβουλος Δ/θμιας Εκπ/σης Πέλλας
ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης:
ΣΜΕΑΕ Ορεστιάδα 27/1/2016.
Ο κοινωνικός περίγυρος - Μορφές διαπροσωπικών σχέσεων.
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Κοινωνικό Εισόδημα Αλληλεγγύης (K.E.A)
Χρήστος Κύρκογλου Προϊστάμενος Μονάδας Β΄ ΕΥΣΕΚΤ
Χρήστος Κύρκογλου Προϊστάμενος Μονάδας Β΄ ΕΥΣΕΚΤ
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Φιλοσοφία και δομή του εκπαιδευτικού προγράμματος SESBA
Best practices - Benchmarking
Ενιαία Ψηφιακή Πύλη.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΟΛΥΜΠΙΑΣ project Ο βασικός στόχος είναι η κοινωνική ενσωμάτωση των ανθρώπων με αναπηρίες, κάτι που είναι απόλυτα σύμφωνο τόσο με τις αρχές και την φιλοσοφία της Ενωμένης Ευρώπης, όσο και με τις παραδοσιακές αρχές της ελληνικής κοινωνίας. 1

Διαδικτυακή εφαρμογή, που περιλαμβάνει: ΟΛΥΜΠΙΑΣ Διαδικτυακή εφαρμογή, που περιλαμβάνει: Υπηρεσίες Εκπαίδευση Το πρόγραμμα Ολυμπιάς είναι μια διαδικτυακή πλατφόρμα, που περιλαμβάνει, προς το παρόν, δύο βασικές κατηγορίες εφαρμογών: Υπηρεσίες και Εκπαίδευση. 2

Οι οποίες αναπτύσσονται πάνω στους εξής πυλώνες: ΟΛΥΜΠΙΑΣ Οι οποίες αναπτύσσονται πάνω στους εξής πυλώνες: Ένταξη Εθελοντισμός Φροντίδα Απασχόληση Βασίζεται στους παραπάνω 4 πυλώνες. 3

Σε δραστηριότητες ελεύθερου χρόνου ΟΛΥΜΠΙΑΣ: ΕΝΤΑΞΗ Στην Εκκλησία Στην οικογένεια Στην κοινότητα Σε δραστηριότητες ελεύθερου χρόνου Όταν μιλάμε για ένταξη, αναφερόμαστε: 4

Παιχνίδια και Δραστηριότητες Εξοικείωσης με την Αναπηρία Διαδικτυακό σεμινάριο με τίτλο: Παιχνίδια και Δραστηριότητες Εξοικείωσης με την Αναπηρία Δραστηριότητες: Γνωριμία με δομές και υπηρεσίες που υποστηρίζουν ανθρώπους με αναπηρία Επικοινωνία με ειδικούς Παιχνίδια ρόλων Οργάνωση εθελοντικών δράσεων Συνεργασία των μαθητών με άτομα με αναπηρία & ψυχαγωγία αυτών Γνωριμία με την αναπηρία μέσω ερωτήσεων Παρουσίαση επαγγελμάτων από εργαζόμενους ή συνταξιούχους με αναπηρία Ένα πρακτικό εργαλείο που συμβάλλει στην ένταξη ανθρώπων με αναπηρία είναι το σεμινάριο με τίτλο: Απλές Εκπαιδευτικές Δραστηριότητες και Παιχνίδια Εξοικείωσης με την Αναπηρία ΑΕΔΠΕΑ(κατάλληλες για το δημοτικό, το γυμνάσιο, το λύκειο και το κατηχητικό). Το σεμινάριο αυτό διατίθεται ελεύθερα στην πλατφόρμα του προγράμματος. Το μόνο που χρειάζεται είναι κάποιος να κάνει εγγραφή. Είναι καθαρά πρακτικό, και βασίζεται στην φιλοσοφία του “μαθαίνω εφαρμόζοντας” (learn by doing). Αποτελείται από 7 δραστηριότητες, οι οποίες είναι οι εξής: Δραστηριότητα 1η: Γνωριμία με την αναπηρία μέσω ερωτήσεων. Δραστηριότητα 2η: Γνωριμία με δομές και υπηρεσίες που υποστηρίζουν ανθρώπους με αναπηρία. Δραστηριότητα 3η: Επικοινωνία με ειδικούς. Δραστηριότητα 4η: Παιχνίδια ρόλων. Δραστηριότητα 5η: Οργάνωση εθελοντικών δράσεων Δραστηριότητα 6η: Συνεργασία των μαθητών μας με τα άτομα με αναπηρία, ψυχαγωγία αυτών Δραστηριότητα 7η: Παρουσίαση επαγγελμάτων από εργαζόμενους ή συνταξιούχους με αναπηρία

Εποπτεία εθελοντών & Διασφάλιση Ποιότητας Διαδικτυακό σεμινάριο με τίτλο: Εποπτεία εθελοντών & Διασφάλιση Ποιότητας Θεματικές ενότητες Συγκριτική προσέγγιση εθελοντικών προγραμμάτων Αίτηση εθελοντισμού Ηθικό συμβόλαιο Μέθοδοι εποπτείας – αναφορές Διασφάλιση ποιότητας Εκτίμηση αναγκών Συναίνεση Αξιολόγηση ωφελουμένου Αξιολόγηση συντονιστή Αυτοαξιολόγηση εθελοντή Ένα πρακτικό εργαλείο που συμβάλλει στην ένταξη ανθρώπων με αναπηρία είναι το σεμινάριο με τίτλο: Απλές Εκπαιδευτικές Δραστηριότητες και Παιχνίδια Εξοικείωσης με την Αναπηρία ΑΕΔΠΕΑ(κατάλληλες για το δημοτικό, το γυμνάσιο, το λύκειο και το κατηχητικό). Το σεμινάριο αυτό διατίθεται ελεύθερα στην πλατφόρμα του προγράμματος. Το μόνο που χρειάζεται είναι κάποιος να κάνει εγγραφή. Είναι καθαρά πρακτικό, και βασίζεται στην φιλοσοφία του “μαθαίνω εφαρμόζοντας” (learn by doing). Αποτελείται από 7 δραστηριότητες, οι οποίες είναι οι εξής: Δραστηριότητα 1η: Γνωριμία με την αναπηρία μέσω ερωτήσεων. Δραστηριότητα 2η: Γνωριμία με δομές και υπηρεσίες που υποστηρίζουν ανθρώπους με αναπηρία. Δραστηριότητα 3η: Επικοινωνία με ειδικούς. Δραστηριότητα 4η: Παιχνίδια ρόλων. Δραστηριότητα 5η: Οργάνωση εθελοντικών δράσεων Δραστηριότητα 6η: Συνεργασία των μαθητών μας με τα άτομα με αναπηρία, ψυχαγωγία αυτών Δραστηριότητα 7η: Παρουσίαση επαγγελμάτων από εργαζόμενους ή συνταξιούχους με αναπηρία

Υποστήριξη Ανθρώπων με Αναπηρία στην Πράξη Διαδικτυακό σεμινάριο με τίτλο: Υποστήριξη Ανθρώπων με Αναπηρία στην Πράξη Θεματικές ενότητες: Γενικές πληροφορίες για την αναπηρία Νομικές ρυθμίσεις Συμπεριφορά προς ανθρώπους με αναπηρία Δραστηριότητες παιχνιδιού Κίνηση χρήστη αναπηρικού αμαξιδίου Καθημερινές δραστηριότητες Συνοδεία τυφλών Συνοδεία ανθρώπων με νοητική υστέρηση Συνοδεία ανθρώπων με αυτισμό Συνοδεία ανθρώπων με διαταραχές συμπεριφοράς Ένα πρακτικό εργαλείο που συμβάλλει στην ένταξη ανθρώπων με αναπηρία είναι το σεμινάριο με τίτλο: Απλές Εκπαιδευτικές Δραστηριότητες και Παιχνίδια Εξοικείωσης με την Αναπηρία ΑΕΔΠΕΑ(κατάλληλες για το δημοτικό, το γυμνάσιο, το λύκειο και το κατηχητικό). Το σεμινάριο αυτό διατίθεται ελεύθερα στην πλατφόρμα του προγράμματος. Το μόνο που χρειάζεται είναι κάποιος να κάνει εγγραφή. Είναι καθαρά πρακτικό, και βασίζεται στην φιλοσοφία του “μαθαίνω εφαρμόζοντας” (learn by doing). Αποτελείται από 7 δραστηριότητες, οι οποίες είναι οι εξής: Δραστηριότητα 1η: Γνωριμία με την αναπηρία μέσω ερωτήσεων. Δραστηριότητα 2η: Γνωριμία με δομές και υπηρεσίες που υποστηρίζουν ανθρώπους με αναπηρία. Δραστηριότητα 3η: Επικοινωνία με ειδικούς. Δραστηριότητα 4η: Παιχνίδια ρόλων. Δραστηριότητα 5η: Οργάνωση εθελοντικών δράσεων Δραστηριότητα 6η: Συνεργασία των μαθητών μας με τα άτομα με αναπηρία, ψυχαγωγία αυτών Δραστηριότητα 7η: Παρουσίαση επαγγελμάτων από εργαζόμενους ή συνταξιούχους με αναπηρία

Δημιουργία Προστατευμένου Εργαστηρίου Διαδικτυακό σεμινάριο με τίτλο: Δημιουργία Προστατευμένου Εργαστηρίου Θεματικές ενότητες Θεσμικό πλαίσιο Διάφορα σχετικά έντυπα Ευρωπαϊκά κείμενα – διακηρύξεις Επιχειρηματικό πλάνο Καλές πρακτικές Ένα πρακτικό εργαλείο που συμβάλλει στην ένταξη ανθρώπων με αναπηρία είναι το σεμινάριο με τίτλο: Απλές Εκπαιδευτικές Δραστηριότητες και Παιχνίδια Εξοικείωσης με την Αναπηρία ΑΕΔΠΕΑ(κατάλληλες για το δημοτικό, το γυμνάσιο, το λύκειο και το κατηχητικό). Το σεμινάριο αυτό διατίθεται ελεύθερα στην πλατφόρμα του προγράμματος. Το μόνο που χρειάζεται είναι κάποιος να κάνει εγγραφή. Είναι καθαρά πρακτικό, και βασίζεται στην φιλοσοφία του “μαθαίνω εφαρμόζοντας” (learn by doing). Αποτελείται από 7 δραστηριότητες, οι οποίες είναι οι εξής: Δραστηριότητα 1η: Γνωριμία με την αναπηρία μέσω ερωτήσεων. Δραστηριότητα 2η: Γνωριμία με δομές και υπηρεσίες που υποστηρίζουν ανθρώπους με αναπηρία. Δραστηριότητα 3η: Επικοινωνία με ειδικούς. Δραστηριότητα 4η: Παιχνίδια ρόλων. Δραστηριότητα 5η: Οργάνωση εθελοντικών δράσεων Δραστηριότητα 6η: Συνεργασία των μαθητών μας με τα άτομα με αναπηρία, ψυχαγωγία αυτών Δραστηριότητα 7η: Παρουσίαση επαγγελμάτων από εργαζόμενους ή συνταξιούχους με αναπηρία

ΟΛΥΜΠΙΑΣ: ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ Για ανθρώπους με αναπηρία Προσέλκυση νέων εθελοντών Εποπτεία / Συντονισμός Διασφάλιση ποιότητας της εθελοντικά παρεχόμενης υπηρεσίας Διασφάλιση ποιότητας της μαθησιακής εμπειρίας του εθελοντή Πιστοποίηση της εθελοντικής εμπερίας Επιβράβευση συνεπών εθελοντών Οι φορείς που μετέχουν στο δίκτυο ΟΛΥΜΠΙΑΣ εφαρμόζουν την μέθοδο QQVD, η οποία εξελίχθηκε σε 4 ευρωπαϊκές χώρες και παρέχει: Μέθοδο προσέλκυσης νέων εθελοντών Μέθοδο εποπτείας Μέθοδο διασφάλισης ποιότητας της εθελοντικά παρεχόμενης υπηρεσίας Μέθοδο διασφάλισης ποιότητας της μαθησιακής εμπειρίας του εθελοντή Πιστοποίηση της εθελοντικής εμπερίας 9

ΟΛΥΜΠΙΑΣ: ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ Από ανθρώπους με αναπηρία Προσφορά στην κοινότητα Συμμετοχή σε προγράμματα της Ευρωπαϊκής Εθελοντικής Υπηρεσίας Στο πλαίσιο της προσφοράς στην κοινότητα περιλαμβάνεται η εθελοντική προσφορά στην ενορία, σε δράσεις της τοπικής αυτοδιοίκησης, αιμοδοσία, δραστηριοποίηση σε τυχόν συλλόγους κλπ. Οι επόμενες ομιλήτριες μπορούν να αναφερθούν στην ενεργό εμπλοκή ανθρώπων με αναπηρία ως εθελοντών και στα αποτελέσματά της. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, ανάμεσα στα άλλα θετικά ή αρνητικά που θεσμοθετεί, προωθεί και τον εθελοντισμό σε διάφορες Ευρωπαϊκές – και όχι μόνο – χώρες. Με την υποστήριξη και χρηματοδότηση αυτού του προγράμματος, νέοι από 18 έως 30 ετών μπορούν να δραστηριοποιηθούν σε ένα τομέα που τους ενδιαφέρει, να προσφέρουν και να αποκτήσουν εμπειρίες, για ένα διάστημα από 15 ημέρες έως 12 μήνες. Σε αυτές τις δραστηριότητες μπορούν να συμμετέχουν, φυσικά, και νέοι με αναπηρία. Εξυπακούεται ότι χρειάζεται ειδική προετοιμασία και μεγάλη προσοχή, αλλά είναι μια πραγματικά μοναδική εμπειρία. 10

ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΑΝΟΙΚΤΗ ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΟΛΥΜΠΙΑΣ -ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΑΝΟΙΚΤΗ ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Φραγμοί που Εμποδίζουν την Μετάβαση των Ανθρώπων με Αναπηρίες από το Σχολείο στην Εργασία 8 Βήματα προς την Εργασία Αναζήτηση & Προσφορά Εργασίας Διάφοροι ιστότοποι με ανακοινώσεις και προκηρύξεις για θέσεις εργασίας 11

Χρήστες, Δικαιώματα χρήσης, πρόσβαση ΟΛΥΜΠΙΑΣ Χρήστες, Δικαιώματα χρήσης, πρόσβαση Τελικοί χρήστες Εκπαιδευόμενοι Συντονιστές Σύμβουλοι Εκπαιδευτές Στελέχη 12

Δομή και στελέχωση Άνθρωποι με αναπηρία Γονείς ανθρώπων με αναπηρία Εθελοντές Εκπρόσωπος της Τοπικής Ενορίας Εκπρόσωπος της Τοπικής Αυτοδιοίκησης 13

Νομική μορφή Άτυπη ομάδα χωρίς νομική μορφή Αρχικά... Άτυπη ομάδα χωρίς νομική μορφή Στην συνέχεια... Κοινωνικός συνεταιρισμός περιορισμένης ευθύνης, βάσει του Ν. 4019/2011. 14

Στάδια Δημιουργία άτυπης ομάδας Εκπαίδευση Ανάπτυξη εθελοντισμού για και από ανθρώπους με αναπηρίες Προετοιμασία εργαστηρίου – υπηρεσιών Δημιουργία κοινωνικού συνεταιρισμού 15

Υποχρεώσεις μελών δικτύου ΟΛΥΜΠΙΑΣ Μια ομάδα ή ένας φορέας που εφαρμόζει το πρόγραμμα ΟΛΥΜΠΙΑΣ, θα πρέπει να είναι συνεπής σε υποχρεώσεις απέναντι: Στο Νόμο και στο Κράτος Στα άλλα μέλη του δικτύου Στον φορέα εποπτείας και ελέγχου 16

Δικαιώματα μελών δικτύου ΟΛΥΜΠΙΑΣ Μια ομάδα ή ένας φορέας που εφαρμόζει το πρόγραμμα ΟΛΥΜΠΙΑΣ, έχει δικαιώματα αναφορικά με: Την ευνοϊκή αντιμετώπιση από τον Νόμο και το Κράτος Την εκπαίδευση που παρέχει ο φορέας εκπαίδευσης, εποπτείας και ελέγχου Την διαρκή υποστήριξη που παρέχει ο φορέας εκπαίδευσης, εποπτείας και ελέγχου 17

Ευχαριστώ για την υπομονή σας… Περισσότερες πληροφορίες στο: www.olympiasproject.com 18