Έτος: Τμήμα: Β’2 Μαρασλίδου Δανάη Μαρία

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Music: Nightengale Serenade
Advertisements

Πως διαχειριζόμαστε τον χρόνο μας;
ΒΙΑΣΜΟΣΒΙΑΣΜΟΣ Πήραν συνέντευξη από μια ομάδα βιαστών που βρίσκονται στη φυλακή προκειμένου να μάθουμε ποια θεωρούν αυτοί πιθανά θύματα. Παραθέτουμε.
Βρείτε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το μήνυμα.
Ποια ήταν η θέση των γυναικών και των παιδιών την εποχή εκείνη μέσα στην Ιουδαϊκή κοινωνία; Ας διαβάσουμε το ερμηνευτικό1.
Τι είναι τα θαύματα του Χριστού;
Λέμε ΌΧΙ Στο Σχολικό Εκφοβισμό
ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΩΝ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Μάθημα: Θρησκευτικά Υπ. Καθηγητής: Γ. Καπετανάκης Μαθήτρια: Κατερίνα Ζιάκα Τμήμα: Β1 Σχολικό έτος:
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Κωνσταντίνος Οικονομίδης Γ΄ 2 4/3/15 Θρησκευτικά ΘΕ 5: Ελπίδα και αγώνας για την μεταμόρφωση της.
Π.Π.Γ. ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
Η θεραπεία του παράλυτου
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Μάθημα : Θρησκευτικά Υπ. καθηγητής : Γ. Καπετανάκης Μαθήτρια : Κατερίνα Ζιάκα Τμήμα : Β 1 Σχολικό.
Το Πάθος και η Ανάσταση του Χριστού
Μετάνοια - Εξομολόγηση
Ομάδα: Η Αγία Πεντάδα Τμήμα: Α’1 Υπεύθυνος καθηγητής: Γ. Καπετανάκης Σχολείο: Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης.
Το πρωί, πολύ πριν φέξει, ο Ιησούς βγήκε έξω και πήγε σ΄ένα ερημικό μέρος, και εκεί προσευχόταν.
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
Επιβλεπων καθηγητησ:γεωργιοσ καπετανακησ
ΦΙΛΙΑ Σε μια αληθινή φιλία, βρίσκομαι μαζί με τον άλλο άνθρωπο για να μοιραστούμε την ίδια τη ζωή, τις χαρές και τις λύπες της. Ο αληθινός φίλος είναι.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ
Κειμενικές εργασίες με τη βοήθεια του διαδραστικού πίνακα
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Σοφία Σταματιάδη Α’ Θρησκευτικά Σελίδα 100 άσκηση 2 Υπεύθυνος καθηγητής: Γ. Καπετανάκης.
21. Η θεραπεία ενός παράλυτου στην Καπερναούμ
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
ΜΑΘΗΤΗΣ: ΔΙΚΑΙΟΣ ΚΕΡΚΟΥΛΑΣ ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΗΜ/ΝΑΙ: 16/2/15
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΥΠ. ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Γ. ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗΣ ΜΑΘΗΤΡΙΑ: ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΖΙΑΚΑ ΤΜΗΜΑ: Β1 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ:
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Μάθημα: Θρησκευτικά Υπ. Καθηγητής: Γ. Καπετανάκης Μαθήτρια: Κατερίνα Ζιάκα Τμήμα: Β1 Σχολικό έτος:
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ Μάθημα : Θρησκευτικά Υπ. Καθηγητής : Γ. Καπετανάνης Μαθήτρια : Κατερίνα Ζιάκα Τμήμα : Β 1 Σχολικό.
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ 102ου ΨΑΛΜΟΥ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΟΜΑΔΑ: ΠΡΟΦΗΤΕΣ ΜΕΛΗ: ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΔΑΝΑΗ ΣΟΥΣΑΝΗ ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΣΤΑΜΑΤΙΑΔΗ ΣΟΦΙΑ.
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Μάθημα: Θρησκευτικά Υπ. Καθηγητής: Γ. Καπετανάκης Μαθήτρια: Κατερίνα Ζιάκα Τμήμα: Β1 Σχολικό έτος:
Πανηγυράκης Πέτρος Επιβλέπων καθηγητής : Καπετανάκης Γιώργος.
ΤΑΞΗ:Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 2 ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΕΥΚΗΣ
Το πάθος του θυμού και τρόπος ελέγχου του Ο Πλούταρχος αναφέρει ότι ο Σενέκας ήταν εκείνος ο παιδαγωγός που κατάφερνε να μετριάζει την οργή του Νέρωνα,
 Ένα συγκλονιστικό βιβλίο για τη ζωή και τον αγώνα ενός Μουσουλμάνου που μετεστράφη στο Χριστιανισμό. Ο πόλεμος δύο κόσμων μας παρουσιάζεται ανάγλυφος.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΜΕΡΙΧΩΒΙΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΤΗΣ ΕΙΚΟΝΑΣ ΣΕΛΙΔΑ 99 ΜΕΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΣΕΛΙΔ Α 103 ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑΟΣ;. Ο Θεός, που έκανε τον κόσμο και όλα όσα υπάρχουν μέσα σ΄ αυτόν, αυτός που είναι ο Κύριος του ουρανού και της γης, ΔΕΝ ΚΑΤΟΙΚΕΙ ΣΕ ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΟΥΣ.
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΣΜΥΡΝΗΣ
Επιμέλεια: Αντιγόνη- Μαρία Καρανίκα Τμήμα: Β’2 Σχολικό Έτος:
ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ –ΖΩ-ΥΠΑΡΧΩ
Το τέλος του κόσμου στον ινδουισμό
Ελαττώνω το θυμό, αυξάνω
Το άγαλμα που κρύωνε του Χρ. Μπουλώτη
Θρησκευτικά Έτος: Τμήμα: Β’2 Μαρασλίδου Δανάη Μαρία
Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΩΣ ΔΙΔΑΔΚΑΛΟΣ
Επιμελεια: Κατσουλακου Στυλιανη
Υπεύθυνος καθηγητής: Γεώργιος Καπετανάκης
ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Κ. Καπετανάκης Δημήτρης Μπεκιάρης ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ 3
Τα βασικά Δόγματα της Ορθοδοξίας
ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
Η ΧΕΙΡΑΦΕΤΗΣΗ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ
25. Η ανάσταση του Λαζάρου- «’Εγώ εἰμι ἡ ἀνάστασις καὶ ἡ ζωή»
Θρησκευτικά: Κεφάλαιο 22 Η θεραπεία του εκ γενετής τυφλού
Ο Ισραηλιτικός κόσμος στα χρόνια του Χριστού
Θρησκευτικά-Κεφάλαιο 17: Ο Ιησούς υπερασπίστηκε και εξύψωσε τις γυναίκες και τα παιδιά στην καινούρια ανθρωπότητα Επιμέλεια: Μαρίνα Μίρκου Τμήμα: Β2.
ΚΕΦ 8 ΣΕΛ 43 ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΕΦ 11 ΣΕΛ 53 ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ 4
Θρησκευτικά Γ Γυμνασίου
Προτυπο γυμνασιο ευαγγελικησ σχολησ σμυρνησ
Ο Ιησούς και οι μαθητές του
Για το μάθημα των θρησκευτικών Παπαγεωργίου Δανάη Παπαδημητρίου Μελίνα
ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΜΕΡΙΧΩΒΙΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Δειγµατική διδακτική προσέγγιση του λογισµικού "Όψεις της Θρησκείας"
Θρησκευτικά Έτος: Τμήμα: Β’2 Μαρασλίδου Δανάη Μαρία
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΕΝΟΤΗΤΑ 22 ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Κ. Καπετανάκης
Πρότυπο Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Τάξη: Β΄2 Γυμνασίου
Music: Nightengale Serenade
Πρότυπο Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Τάξη: Β΄2 Γυμνασίου
Ένα κήρυγμα του Χριστού στη Ναζαρέτ με ξεχωριστή σημασία
44ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Έτος: 2015-16 Τμήμα: Β’2 Μαρασλίδου Δανάη Μαρία Πρότυπο Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Ν. Σμύρνης Υπεύθυνος καθηγητής: κ. Καπετανάκης

Επεξεργασία 1. σελίδα 75 Ποια συναισθήματα φαντάζεστε ότι είχε αυτή η γυναίκα; (βλ. και Ερμ. 1) Τι σας κάνει εντύπωση στον τρόπο με τον οποίο την υπερασπίστηκε ο Ιησούς ;;

Η θέση της γυναίκας ήταν υποτιμητική μέσα στην οικογένεια και στην κοινωνία των χρόνων του Ιησού. Ας αναλογιστούμε, λοιπόν, πως θα έβλεπαν τη γυναίκα που ήδη είχε διαπράξει μοιχεία, προσβάλλοντας τη συζυγική τιμή. Σίγουρα θα θεωρούνταν στα μάτια τους ένα μίασμα και θα την έβλεπαν σαν ένα πράγμα που έπρεπε άμεσα να πατήσουν και να εξοντώνουν.

Όταν το μίσος καθρεφτίζεται στα μάτια μας, ο άλλος, στη συγκεκριμένη περίπτωση η γυναίκα, θα ένιωσε φόβο, αγωνία για τη μοίρα και τη ζωή της, ένοχη πιθανόν για την πράξη της και μοιραία μετάνοια που προφανώς θα πέρασε απαρατήρητη από τους κατήγορούς της

Ήταν σίγουρη πως ο θάνατος της ήταν προδιαγραμμένος και οι χτύποι της καρδιάς της oσo δυνατά κι αν ακούγονταν δεν θα έκανε τους δήμιούς της να την σπλαχνιστούν και να της χαρίσουν τη ζωή. Φυσικά μπορεί οι δήμοι να ήταν έτοιμοι να την καταδικάσουν σε θάνατο χωρίς δεύτερη σκέψη όμως ο δε Κύριος που είναι καρδιογνώστης σίγουρα θα αντιλήφθηκε την ταραχή, τον φόβο, την αγωνιά, το πάγωμα του αίματος στις φλέβες της γυναίκας.

Σίγουρα, την ώρα που έγραφε στο έδαφος διάβασε την ψυχή της γυναίκας και το μένος, την οργή, την δίψα του θανάτου πάνω στον ιδρώτα όλων εκείνων που ήθελαν να δολοφονήσουν, να σκοτώσουν να δουν το αίμα της να κυλάει πάνω στις πέτρες

Ο Κύριος θα αισθάνθηκε την ενοχή, τη μεταστροφή της γυναικός και χειρίστηκε το ζήτημα αντιστρέφοντας την κατάσταση. Έτσι ζητώντας από τους δήμιους να σηκώσουν την πέτρα και να την ρίξουν αν εκείνοι ήταν αναμάρτητοι αυτομάτως μεταθέτει το αμάρτημα της γυναικός σε ένα πιθανό παρελθοντικό η μελλοντικό σφάλμα δικό τους.

Ουσιαστικά τους ρωτά άμεσα εσείς ποιοι είστε που θα καταδικάσετε κάποιον άλλον; Εσείς δεν έχετε αμαρτήσει; Γιατί, επειδή εσάς κανείς δεν σας είδε, δεν σημαίνει ότι είστε αθώοι.... αν λοιπόν νομίζετε ότι μπορείτε να σκοτώσετε εν ψυχρώ κάντε το

Ο Χριστός συγχώρεσε πρώτα τη γυναίκα και κατόπιν συγχώρεσε όλους εκείνους που νόμιζαν ότι έβλεπαν αλλά και ουσιαστικά ήταν τυφλοί. Ο Κύριος συχώρεση την οργή τους, τον θυμό τους, την έλλειψη συμπόνιας, καλοσύνης και ελέους τους απέναντι στην «αμαρτωλή γυναίκα». Γι' Αυτόν δεν ήταν αμαρτωλή ήταν ένας άνθρωπος που έσφαλε και αυτομάτως μετάνιωσε για την πράξη της.

Έτσι ο Κύριος σώζει εκείνη τη χρονική στιγμή, και τη γυναίκα και την αφήνει να φύγει ζητώντας της να μην αμαρτάνει πλέον, παράλληλα όμως σώζει και όλους εκείνους που θα γίνονταν δολοφόνοι, αφαιρώντας τη ζωή από έναν συνάνθρωπό τους.

Άρα δεν μπορούμε να μην δούμε τη φιλάνθρωπη στάση του Ιησού απέναντι στην παραστρατημένη γυναίκα, την κατανόηση και τη συμπάθεια προς το πρόσωπο της. Για τον Ιησού η γυναίκα είναι ένα πονεμένο πρόσωπο. Δεν την απορρίπτει αλλά την αγκαλιάζει, την αποδέχεται, τη συγχωρεί

Ευχαριστώ !!