ΓΙΩΡΓΟΣ ΤΣΙΝΣΤΑΡΑΟΥΛΙ ΘΑΝΑΣΗΣ ΣΟΥΛΗ ΡΕΝΤΙΟ ΡΑΠΑΙ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Achilles Tatius Leucippé et Clitophon Dominique Augé.
Advertisements

PRONOMBRES-ADJETIVOS DEMOSTRATIVOS
ΠΛΑΓΙΟΣ ΛΟΓΟΣ Π.Γ. ΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΣ.
Πανοραμική θέα των Αγίων Θεοδώρων
Greek Prepositions προθ έ σεις By Josh Parsley
Εισαγωγη στην εκκλησιαστικη ιστορια – 2ο κεφαλαιο
Ακαδ. ‘Ετος Α Ρ Χ Ι Τ Ε Κ Τ Ο Ν Ι Κ Ο Σ Σ Χ Ε Δ Ι Α Σ Μ Ο Σ 9: Α Σ Τ Ι Κ Ο Σ Σ.
Ο Ιωάννης Καποδίστριας Κυβερνήτης της Ελλάδας
B΄. Πανελλ ή νιο συν έ δριο Ψαλτικ ῆ ς Τ έ χνης Ἀ θ ή να: Ὀ κτωβρ ί ου 2003 ‘ποικιλία τέρπουσα: ἡ μελοποιία στ ὴ ν « Ἀ νθολογία στιχηραρίου» το ῦ.
Protopresbyter (Dr) Doru Costache Senior Lecturer in Patristic Studies St Andrew's Greek Orthodox Theological College
Η Κέρκυρα.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΕ ΜΗ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ.
ΚΑΤΕΧΟΜΕΝΕΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΑΣ
Η ΓΙΟΡΤΗ ΤΟΥ ΜΠΑΜΠΑ.
AΩ Fall Greek 2003 Croy Lesson 20. Participles, Tenses & Translation Participle Main Verb PRESENT FUT will be saved PRES are being saved Believing, they.
Public space Domestic space Away from city To city center (market place, palace, etc.)
Ξενοφώντα, ελληνικά, Β.Ι.16-21
ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΚΑΙ ΕΞΩΚΚΛΗΣΙΑ
Ἀληθής Ἱστορία Ένα ταξίδι επιστημονικής φαντασίας Τμήμα Α’4
Δ Η Μ Η Τ Ρ Η Σ Ε Υ Σ Τ Α Θ Ι Α Δ Η Σ Τ Α Ξ Η : ΑΤ’1
Ένα παράδειγμα σεβασμού προς τους γονείς
ΜΕΓΑΛΕΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ
LA PRIMERA DECLINACIÓN. CLASIFICACIÓN  Femeninos  En α pura  En α impura  En η  Masculinos  Εn α  En η ἡ χ ώ ρα, ας ἡ θ ά λαττα, ης ἡ μ ά χη, ης.
Βιοηθική και επιβίωση…αλλά…για ποιόν? Εισήγηση : Καλαντζής Δ. Παναγιώτης Πτυχιούχος Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων Μεταπτυχιακός Φοιτητής ΠΤΔΕ Κοινωνιοβιολογία.
Μέγας Κωνσταντίνος ( μ. Χ
Η ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΤΗΣ ΕΙΚΟΝΟΜΑΧΙΑΣ
Η έννοια της Ορθοδοξίας
ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ Γ΄2 28/11/14 Θ.Ε.: 1 Η ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Β’ Βατικανή σύνοδος.
ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ( ) ( ) ( )
Εκκλησία Η λέξη Εκκλησία έχει συνεχή χρήση στην ελληνική γλώσσα από τηνελληνική γλώσσα αρχαιότητα. Ετυμολογείται απο το ρήμα εκ-καλώ, με χρήση του θέματος.
Ο ρόλος των Οικουμενικών Συνόδων στη ζωή της Εκκλησίας Ο ρόλος των Οικουμενικών Συνόδων στη ζωή της Εκκλησίας.
Επιμόρφωση πολλαπλασιαστών στα διαδραστικά συστήματα
Georgakopoulou Anna. Εμείς«Ανήκειν;»και βέβαια«Ανήκειν»
Σχολιασμός και ανάλυση Ψαλμού 103
Θε5: διάσπαση και αντιπαλότητα στις θρησκείες
Κωνσταντινίδης Ίβο - Μπαλάφα Δήμητρα Δηώ
Αρχαίο κείμενο ● Ἐ ν Ἀ θ ή ναις το ὺ ς πα ῖ δας μετ’ ἐ πιμελε ί ας διδ ά σκουσι κα ὶ νουθετο ῦ σι. διδ ά σκουσι κα ὶ νουθετο ῦ σι. Νέα Ελληνικά ● Στην.
ΤΟ ΚΑΤΑ ΜΑΡΚΟΝ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ Ο συγγραφέας και εδώ δε γράφει το όνομά του, αλλά η αρχαία εκκλησιαστική παράδοση ομόφωνα αποδίδει το ευαγγέλιο αυτό στον Μάρκο.
Εργασία στο μάθημα των Αρχαίων Ελληνικών.
Αναχώρηση του αθηναϊκού στόλου για τη σικελική εκστρατεία
Εικονομαχία:μια τραγωδία που συγκλόνισε την Εκκλησία
Τι λένε οι Τρεις Ιεράρχες για τον πλούτο
Αναστασία Κώτσα Α’ Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Μάθημα: Θρησκευτικά {μάθημα 16}
Croy—Lesson 22 Liquid Verbs Verbs ending in λ μ ν ρ CLASS REPRESENTATIVES!!!!
AΩ Fall Greek 2003 Croy Lesson 17. GENDERNUMBERCASE masculine feminine neuter singular plural Nominative Genitive Dative Accusative Vocative Greek Nouns.
Τα σύμφωνα.
30. Μια πρώτη γνωριμία με τους Ρωμαιοκαθολικούς χριστιανούς
Τα υπέρ και τα κατά Stomikrocosmotistaxismas.blogspot.gr.
ΧΑΝΙΑ. Η Σπλάντζια είναι παλιά τουρκική συνοικία, που σήμερα ονομάζεται «πλατεία 1821» και όπου θα δείτε την επιβλητική εκκλησία του Αγίου Νικολάου. Η.
ΓΕΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗΝ ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ Οι Εβδομήντα μεταφράζουν την εβραϊκή λέξη berith στα ελληνικά διαθήκη Απαντάται στις εκφράσεις.
Μονεμβασιά Ναύπλιο Καρώνης Παναγιώτης Μαυρογιαννάκης Μένιος Σμυρνιωτάκης Γιάννης.
Ανδρικές μονές  Ιερά Μονή Οσ ί ου Ίω ά ννου του Θεριστού, in Calabria  Ιερά Μονή Αγ ί ου Βασιλε ί ου του Μεγ ά λου, in Piemonte Γυναικείες μονές  Ιερά.
ΑΠΟΚΡΥΦΑ ΒΙΒΛΙΑ Αντικανονικά, νόθα ή απόκρυφα. Αρχική σημασία του όρου «απόκρυφα» είναι τα ακατάλληλα κείμενα λόγω φθαρμένου κειμένου. Οι λέξεις απόκρυφα.
 Το ευαγγελικό κήρυγμα στην αρχή διαδίδονταν μόνο προφορικά.  Οι Χριστιανοί είχαν τη συνείδηση ότι αυτό που διδάσκονταν από τους αποστόλους ήταν λόγος.
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ Ο Αριστοτ έ λης ( π.Χ.) ή ταν Ιωνικ ή ς καταγωγ ή ς και γεννήθηκε στο δε ύ τερο μισ ό του 384 π.Χ. στα Στ ά γειρα. Υπ ή ρξε απ ό τους.
Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΟΥ ΠΛΑΤΩΝΑ Ο Πλ ά τωνας ( π.Χ.) ή ταν γι ό ς του Αρ ί στωνα και της Περικτι ό νης. Γενν ή θηκε κατ ά τη δι ά ρκεια του Αρχιδ ά μειου.
Τριώδιο.
Χριστουγεννιάτικο δέντρο
Πιστεύετε σε κάποια θρησκεία ;
Οι Εκκλησίες του κόσμου
Η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ
ΙΩΑΝΝΙΝΑ Αντώνης Τζενίσα.
Εκκλησίες στη Λακατάμεια
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΜΝΗΜΕΙΑ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΑΣ
ΠΕΡΙΚΛΗΣ Χαλβατζή Μαρία Α’3.
Καστρο κερκυρασ 13ο Γυμνασιο πατρων 2017 Λυδία Χείρα Β'1.
H ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΚΑΙ Η ΜΕΛΕΤΗ ΤΗΣ
Η παράδοση της Αθήνας. ε ἰ σι ό ντας δ’ α ὐ το ὺ ς ὄ χλος περιεχε ῖ το πολ ύ ς, φοβο ύ μενοι μ ὴ ἄ πρακτοι ἥ κοιεν· ε ἰ σι ό ντας δ’ α ὐ το ὺ ς ὄ χλος.
Οικονομικός Απολογισμός για την περίοδο από 01/06/2012 έως 31/05/2013
“ Ένα κτίριο μ ε ιδιαίτερη ση μ ασία ” Φρίντα Μπενέτου.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΓΙΩΡΓΟΣ ΤΣΙΝΣΤΑΡΑΟΥΛΙ ΘΑΝΑΣΗΣ ΣΟΥΛΗ ΡΕΝΤΙΟΛ

 Ἡ ἱ στορ ί α το ῦ Ναο ῦ ἀ ρχ ί ζει ο ὐ σιαστικ ά ἀ π ό τ ή ν ἀ π ό φαση το ῦ Συλλ ό γου τ ῶ ν ἐ ν Ἀ θ ή ναις Ὀ λυμπ ί ων τ ό 1903 ν ά κτ ί σουν Να ό στ ή ν Ἀ θ ή να το ῦ Ἁ γ ί ου Θερ ά ποντος μ έ συνδρομ έ ς τ ῶ ν μελ ῶ ν.  Ὁ Να ό ς κτ ί στηκε τελικ ά τ ό 1924 ἐ ντ ό ς το ῦ συνοικισμο ῦ τ ῆ ς τ ό τε Κοιν ό τητος Ζωγρ ά φου, σ έ ο ἰ κ ό πεδο πο ύ δ ώ ρισαν στ ό ν σ ύ λλογο Ὀ λυμπ ί ων ο ἱ ἀ δελφο ί Ζωγρ ά φου Κωνσταντ ῖ νος κα ί Σωτ ή ριος. Ὁ πρ ῶ τος ἐ κε ῖ νος μικρ ό ς Να ό ς, ἀ ρχικ ά ἦ ταν παρ ά γκα κα ί ἀ ργ ό τερα ἔ γινε π έ τρινος.  Ο ἱ ἀ ν ά γκες τ ῆ ς Κοιν ό τητος Ζωγρ ά φου πο ύ πληθυσμιακ ά μεγ ά λωνε κα ί χρει ά ζονταν Ἐ νοριακ ό Να ό, καλ ύ πτονταν προσωριν ῶ ς μ έ τ ή ν παραχ ώ ρηση το ῦ Ναο ῦ γι ά δημ ό σια λατρε ί α ἐ κ μ έ ρους το ῦ συλλ ό γου τ ῶ ν Ὀ λυμπ ί ων.  Το 1929 συμφωνήθηκε ἐ κ μ έ ρους τ ῆ ς τ ό τε ἐ νοριακ ῆ ς ἐ πιτροπ ῆ ς κα ί το ῦ Συλλ ό γου τ ῶ ν Ὀ λυμπ ί ων ν ά γ ί νει μεταβ ί βαση το ῦ Ναο ῦ γι ά ν ά χρησιμοποιηθε ῖ ὡ ς ἐ νοριακ ό ς. Έτσι, μεταβιβ ά στηκε ἡ κυρι ό τητα, νομ ή κα ί κατοχ ή το ῦ Ἱ ερο ῦ Ναο ῦ πρ ό ς τ ή ν ἐ νοριακ ή ἐ πιτροπ ή τ ό 1930

 Ἡ ἱ στορία τ ῆ ς Ἐ νορίας το ῦ Ἱ ερο ῦ Ναο ῦ Ἁ γίου Γερασίμου ξεκινάει στ ὶ ς ἀ ρχ ὲ ς το ῦ α ἰῶ να τουλάχιστον, λαμβανομένου ὑ π’ ὅ ψιν ὅ τι ἀ π ὸ τ ὸ 1926 ε ἶ ναι ἐ νορία κα ὶ ὑ πάρχουν βιβλία πολλ ὰ πο ὺ το στοιχειοθετε ῖ.  Κατά τ ὰ ἔ τη 1945 – 1947, τ ὸ ἐ κκλησιαστικ ὸ συμβούλιο, ὑ π ὸ τ ὴ ν προεδρία το ῦ ἱ ερέως Σπυρίδωνος Ζέγγου, ἀ νέλαβε κα ὶ συνέχισε τ ὴ ν ἐ πέκταση το ῦ μέχρι τότε Ναϊδρίου, καθ’ ὅ σον στ ὴ ν συνοικία ε ἶ χαν ἐ γκατασταθε ῖ κα ὶ νέοι κάτοικοι κα ὶ ὅ χ ῶ ρος του ἦ ταν ἀ νεπαρκ ὴ ς γι ὰ τ ὸ ν ἐ κκλησιασμό τους.  Ο ἱ ἐ ργασίες ξεκίνησαν, ἔ χοντας ἐ θελοντ ὲ ς πάρα πολλο ὺ ς ἀ π ὸ το ὺ ς κατοίκους τ ῶ ν Κουπονίων, ὅ λων τ ῶ ν ἡ λικι ῶ ν.  Ὅ λοι σχεδ ὸ ν ο ἱ τεχνίτες τ ῆ ς συνοικίας προσ ῆ λθαν κα ὶ προσέφεραν ἐ θελοντικ ὰ τ ὶ ς γνώσεις τους κα ὶ τ ὴ ν ἐ ργασία τους.  Συγκροτήθηκε δ ὲ, ἐ πιτροπ ὴ γι ὰ τ ὴ ν συγκέντρωση χρημάτων, πο ὺ θ ὰ βοηθο ῦ σαν στ ὸ κόστος τ ῆ ς κατασκευ ῆ ς. Στ ὴ ν προσπάθεια α ὐ τ ὴ, συνέβαλαν ἐ ργοστάσια παραγωγ ῆ ς τσιμέντου, καθ ὼ ς κα ὶ τ ὸ Ὑ πουργε ῖ ο Συγκοινωνι ῶ ν, με τ ὴ ν δωρε ὰ κα ὶ παροχ ὴ τσιμέντου κα ὶ σιδήρου ἀ ντίστοιχα.  Ἔ τσι ὁ λοκληρώθηκε ἡ κατασκευ ὴ το ῦ Ναο ῦ ἐ ντ ὸ ς διετίας.

 Ο Ι.Ν. Αγίου Γεωργίου Ζωγράφου θεμελιώθηκε το έτος 1982 και η κυριότητα του προαυλίου χώρου ανήκει στον Ιερό Ναό, ενώ ο Δήμος Ζωγράφου ακόμη και σήμερα προσπαθεί να αμφισβητήσει την κυριότητα.  Την διοίκηση του Ναού από τον Νοέμβριο του 2005 ασκεί ο Αρχιμανδρίτης Βενέδικτος Παπαδόπουλος με απόφαση του Μακαριστού Αρχιεπισκόπου Αθηνών & Πάσης Ελλάδος Χριστοδούλου.  Σήμερα & σύμφωνα με την απόφαση 2700/2013 του Πρωτοδικείου Αθηνών, κύριος του Ακινήτου είναι ο Ι.Ν. Αγίου Γεωργίου Ζωγράφου και ύστερα από επίσημη εγγραφή στο Κτηματολόγιο Ζωγράφου.

 Περπατώντας στην Γ. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ στην κάθοδο προς Ζωγράφου θα δούμε αυτό το μικρό εκκλησάκι.  Λέγεται ΑΓΙΑ ΤΡΙΑΔΑ και είναι σαν μινιατούρα στο μικρό προαύλιο χώρο Την επόμενη φορά που θα περάσεις από εκεί στρέψε το βλέμμα σου, θα νιώσεις μια ευχάριστη έκπληξη μέσα στην τσιμεντένια πόλη.

Ανήκει στην εκκλησία Γνήσιων Ορθοδόξων Χριστιανών (Γ.Ο.Χ.) Ελλάδος (Παλαιοημερολογήτες) Βρίσκεται στη Βακτριαν ῆ ς 76 Και μιας και μιλάγαμε για τσιμεντένια πόλη, να ένα εκκλησάκι, σε μια πολυκατοικία

Παλαιοημερολογίτες ή Γνήσιοι Ορθόδοξοι Χριστιανοί (Γ.Ο.Χ.), αποκαλούνται εκείνοι οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί, οι οποίοι εξακολουθούν να τηρούν την εκκλησιαστική παράδοση του πατρώου εκκλησιαστικού εορτολογίου και ημερολογίου. Οι όροι παλαιοημερολογίτες και παλαιοημερολογιτισμός (όπως και οι έννοιες νεοημερολογίτες και νεοημερολογιτισμός) υφίστανται από το 1924, χρονιά κατά την οποία η Εκκλησία της Ελλάδος αναθεώρησε το έως τότε ισχύον Ιουλιανό ημερολόγιο, ώστε να συμπίπτει με το νέο, Γρηγοριανό ημερολόγιο που είχε υιοθετήσει η πολιτεία. Τότε οι Παλαιοημερολογίτες αποσχίσθηκαν από την κρατούσα εκκλησία (των Νεοημερολογιτών), επειδή θεώρησαν την αλλαγή του ημερολογίου ως πρώτο βήμα για την υποταγή των Ορθοδόξων στον Πάπα και ότι η επίσημη εκκλησία υπέπεσε στην αίρεση του οικουμενισμού. Σήμερα, υπάρχουν αρκετές παρατάξεις Γ.Ο.Χ. εντός και εκτός Ελλάδος, οι οποίες ακολουθούν το εκκλησιαστικό πατρώο ημερολόγιο (Ιουλιανό ημερολόγιο), το οποίο υπολείπεται από το διεθνές πολιτικό ημερολόγιο (Γρηγοριανό ημερολόγιο) κατά 13 ημέρες (ισχύει μέχρι το 2100).Εκκλησία της ΕλλάδοςΙουλιανό ημερολόγιοΓρηγοριανό ημερολόγιο

Μην ξεχνάμε και τις δυο εκκλησίες της γειτονίας μας, περνάμε κάθε μέρα μπροστά από αυτές και, δυστυχώς κάποιες μέρες είναι γεμάτες. Βρίσκονται στην πλατεία Δημοτικού Κοιμητηρίου. Άγιος Νικόλαος Άγιοι Κων/νος & Ελένη.

   ΧΩΡΟΙ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ