Διεθνής Κινητικότητα: Μια πρώτη αποτίμηση Αθήνα, Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών, 22 Οκτωβρίου 2015 Αθανάσιος Καυκαλίδης Υπεύθυνος για τη Διεθνή Κινητικότητα & τις.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 1.1 Τεχνικές δεξιότητες και προσόντα.
Advertisements

ΤΡΟΠΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΜΙΑΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΔΙΑΔΟΣΗΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 12.1 Σχεδιασμός της διάδοσης: στόχοι και διαδικασία.
«Erasmus για όλους» το νέο πρόγραμμα
1 ERASMUS ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ Νέο ευρωπαϊκό πρόγραμμα κινητικότητας επιχειρηματιών Λευκωσία, 2011 ERASMUS ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ.
ΤΡΟΠΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΙΑΣ ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 3.3 Χαρακτηριστικά των δικτύων για τα προγράμματα κινητικότητας: IVT, PLM, VETPRO.
Έργο «Take Care»: Οδηγός Ορολογίας Ιατρικής Περίθαλψης για Μετανάστες Διάρκεια: από 1 Νοεμβρίου 2012 μέχρι 31 Οκτωβρίου 2014.
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΕΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
ΤΡΟΠΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 2.2 Ορισμός των στόχων στην πράξη.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
Δεκέμβριος 2006 Ειδική Υπηρεσία Στρατηγικής, Σχεδιασμού και Αξιολόγησης Αναπτυξιακών Προγραμμάτων Μονάδα Οργάνωσης & Διαχείρισης ΚΠΣ Α.Ε. ΠΕΔΙΑ ΑΙΤΗΣΗΣ.
ΚΑ1- Ατομική Κινητικότητα για μαθησιακούς σκοπούς
Περιφερειακή Πολιτική EΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ Έγγραφα εργασίας Εκ των προτέρων Αξιολόγηση - Δείκτες Α. Σίμου Μονάδα Αξιολόγησης Γενική Διεύθυνση.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ
ΤΡΟΠΟΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΟΠΤΕΙΑΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 8.1 Επαγγελματικοί ρόλοι και προφίλ για την παρακολούθηση και την εποπτεία.
ΤΡΟΠΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΙΑΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 3.2 Εθνικά, διακρατικά και τοπικά δίκτυα.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΤΗΣ Ε.Μ. / Ι.Κ.Υ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Leonardo da Vinci Διαχείριση Σχεδίων Κινητικότητας 2010 Οικονομική.
ΤΡΟΠΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΩΝ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΩΝ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 3.1 Η Ευρωπαϊκή Διάσταση.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΤΗΣ Ε.Μ. / Ι.Κ.Υ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Leonardo da Vinci Διαχείριση Σχεδίων Κινητικότητας Οικονομική.
ΤΡΟΠΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ
Ενίσχυση της έρευνας στο “ΕΠ. Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση ” Νίκος Μαρούλης, Logotech AE Καρδίτσα 18 Σεπτεμβρίου 2008.
ΤΡΟΠΟΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΟΠΤΕΙΑΣ
ΤΡΟΠΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 3.4 Τρόπος δημιουργίας και επισημοποίησης του διακρατικού δικτύου συνεργασίας.
ΠΡΟΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 6.2 Προπαρασκευαστικές δραστηριότητες μετά την αναχώρηση.
ΠΡΟΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 6.1 Προπαρασκευαστικές δραστηριότητες πριν από την τοποθέτηση.
Το Πρόγραμμα Leonardo da Vinci για την επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση Δρ. Ειρήνη Ντρούτσα Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών Εθνική Μονάδα LLP Aθήνα, Ιούνιος.
ΤΡΟΠΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΤΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 7.1 Πρότυπα για τον καθορισμό του περιεχομένου της κατάρτισης.
Education and Culture Name Education and Culture Χαρακτηριστικά μιας καλής Πρότασης Ρούλα Κυρίλλου-Ιωαννίδου ΙΔΕΠ Διά Βίου Μάθησης.
ΤΡΟΠΟΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΤΩΝ ΤΕΛΙΚΩΝ ΑΠΟΔΕΚΤΩΝ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 5.1 Προετοιμασία για την επιλογή: ανακοίνωση, πληροφόρηση και ευαισθητοποίηση.
Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 4.1 Στόχοι και κανάλια επικοινωνίας.
Education and Culture Name Education and Culture ΔΙΕΘΝΗΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΕ ΧΩΡΕΣ ΕΤΑΙΡΟΥΣ (Αν. Εκπαίδευση) Ρούλα Κυρίλλου-Ιωαννίδου ΙΔΕΠ Διά Βίου Μάθησης.
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Διοίκηση Αθλητικών Γεγονότων Προγραμματισμός Μηχανημάτων - προμηθειών - εξοπλισμού.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ LEONARDO DA VINCI ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ 2009 Αθήνα, 12/12/2008.
Η Διεθνής Κινητικότητα Erasmus+ σε αριθμούς 19η Διημερίδα Τμημάτων-Γραφείων Διεθνών, Δημοσίων Σχέσεων και Ευρωπαϊκών Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων Ελληνικών.
Πρακτική Άσκηση Τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών Απολογισμός Τμηματικά Υπεύθυνος: Αν. Καθηγητής Γ. Μαρνέλλος Διαχείριση: Κ. Βαφειάδης Ημερίδα Απολογισμού.
Κατάρτιση και υποβολή μιας πρότασης Erasmus+. Εξοικείωση με τον οδηγό του προγράμματος Τι θέλουμε να κάνουμε; (στόχος του έργου) Τι δράσεις θα εντάξουμε.
Leonardo da Vinci- Πολυμερή σχέδια για την Μεταφορά Καινοτομίας Ημερίδα Πληροφόρησης & Ενημέρωσης για την Υποβολή προτάσεων 2009 Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών.
Τεχνική ημερίδα διαχείρισης ΚΑ1/ Tομέας Ανώτατης Εκπαίδευσης Όμιλοι Κινητικότητας: Προκλήσεις & Ευκαιρίες Aθήνα, 22 Οκτωβρίου 2015 Μαυρογιώργου.
Τελική Έκθεση: Πώςαποτυπώνεται η Αποτελεσματική Διαχείριση ενός Σχεδίου Κινητικότητας Τελική Έκθεση: Πώς αποτυπώνεται η Αποτελεσματική Διαχείριση ενός.
ΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΗΜΩΝ Βίκυ Φλέγγα Οικονομολόγος, Μsc περιφερειακή ανάπτυξη Στέλεχος διεύθυνσης οργάνωσης και πληροφορικής.
Ημερίδα ενημέρωσης και διάδοσης αποτελεσμάτων για το Πρόγραμμα ERASMUS 29 Νοεμβρίου 2011 Aθήνα, “Athens Park Hotel” «Το Πρόγραμμα ERASMUS μετά το 2013»
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Συντονίστρια Τομέα Εκπαίδευσης Ενηλίκων Επαγγελματική Κατάρτιση Ανώτατη Εκπαίδευση Σχολική Εκπαίδευση Εκπαίδευση Ενηλίκων ERASMUS.
Key Action 2: Co-operation for Innovation and Good Practices Συνεργασία για Καινοτομία και Καλές Πρακτικές 4. KA2 - Strategic Partnerships/ Στρατηγικές.
Έλεγχοι : Διαδικασίες - Ευρήματα “ Έκθεση Ελέγχου χωρίς παρατηρήσεις” Αθήνα, Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών, 22 Οκτωβρίου 2015 Φίλιππος Κουμπούνης Υπεύθυνος Οικονομικής.
Ημερίδα ενημέρωσης και διάδοσης αποτελεσμάτων για το Πρόγραμμα ERASMUS Aθήνα, 10 Δεκεμβρίου 2012 «Το νέο Πρόγραμμα » Ελίνα Μαυρογιώργου, IKY-Erasmus.
Διεθνής Κινητικότητα: Νέα Δράση και Οδηγίες Διαχείρισης Γιαννούλη Βάσω Συντονίστρια Τομέα Ανώτατης Εκπαίδευσης Erasmus+, EM/IKΥ Erasmus+/Τομέας Ανώτατης.
ΣΥΜΒΑΣΗ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ ERASMUS+ ΑΛΛΑΓΕΣ - ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ 22 Οκτωβρίου 2015, Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών Βάσω Γιαννούλη Συντονίστρια του τομέα της Ανώτατης Εκπαίδευσης.
ΠΡΌΓΡΑΜΜΑ LEONARDO DA VINCI “ Μεταφορά Καινοτομίας - ΤΟΙ ” Ελίνα Δαγρέ, ΤΟΙ Project Manager Αθήνα, 12 Δεκεμβρίου 2012 Βόλος, 14 Δεκεμβρίου 2012 ΕΛΛΗΝΙΚΗ.
“Κύκλος ζωής και διαχείριση των σχεδίων Στρατηγικών Συμπράξεων –ΚΑ2”
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΗΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ERASMUS+
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Τομέας Εκπαίδευσης Ενηλίκων
ΚΑ1- Ατομική Κινητικότητα για μαθησιακούς σκοπούς
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΣΗΜΕΙΑ - ΚΛΕΙΔΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ERASMUS+
Τετάρτη, 12 Δεκεμβρίου 2012, Αθήνα, ΑΜΑLIA ATHENS HOTEL
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Κύρια βήματα της έρευνας Πρωτόκολλο έρευνας
Περιφέρεια Ιονίων Νήσων
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
KA2: Strategic Partnerships Στρατηγικές Εταιρικές Σχέσεις
Workshop 2: Διεθνοποίηση Ανώτατης Εκπαίδευσης
Erasmus+ International Credit Mobility
Δ.Ι.Ε.Κ. Αμαρουσίου «Προσχολική εκπαίδευση και αγωγή: Προσεγγίζοντας το Ιταλικό εκπαιδευτικό σύστημα» Eσπερίδα για τη διάχυση των αποτελεσμάτων του προγράμματος.
Διαχείριση Σχεδίων Κινητικότητας 2009
Leonardo da Vinci Certificate
Β1. Β1 Β2 Close-to-market projects Τεχνική ωριμότητα Τεχνική διεργασία και «τελευταία λέξη της τεχνολογίας» Κλίμακα και αποτέλεσμα – Τέτοια ώστε.
Α΄ ΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΛΕΜΕΣΟΥ Κάτοχος Χάρτη Κινητικότητας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Διεθνής Κινητικότητα: Μια πρώτη αποτίμηση Αθήνα, Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών, 22 Οκτωβρίου 2015 Αθανάσιος Καυκαλίδης Υπεύθυνος για τη Διεθνή Κινητικότητα & τις Διεθνείς Δράσεις Εrasmus + Erasmus+/Τομέας Ανώτατης Εκπαίδευσης 1

1.Σχόλια επί των αιτήσεων 2.Τα «πρέπει» και τα «δεν πρέπει» της Διεθνούς Κινητικότητας 2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

3 1. Σχόλια επί των αιτήσεων

Η στρατηγική διεθνοποίησης δεν είναι ξεκάθαρη Δεν περιγράφεται επαρκώς η στρατηγική των Ιδρυμάτων εταίρων Η στρατηγική είναι αυτή του Ιδρύματος και όχι μεμονωμένη/αποκομμένη από αυτό (χρειάζεται συνεργασία και συντονισμός για τη σύνταξη της) Σε πολλές περιπτώσεις έγινε αντιγραφή-επικόλληση (οφείλεται και στη δομή της αίτησης, αλλά όχι μόνο) Σχόλια για τους αιτούντες

5 Σε πολλές περιπτώσεις όσα περιγράφονται στο κριτήριο 2 επαναλαμβάνονται και στο κριτήριο 3 Κριτήριο 4 (αντίκτυπος και διάδοση): δόθηκαν πολύ γενικές απαντήσεις Ρεαλισμός: Σε αρκετές περιπτώσεις δεν λήφθηκε υπόψη ο διαθέσιμος προϋπολογισμός για όλη τη χώρα

Συνάντηση Βρυξελλών, 7-9 Οκτωβρίου

7 2. Τα «πρέπει» και τα «δεν πρέπει» της Διεθνούς Κινητικότητας!

8 Κριτήριο 1: Συνάφεια της στρατηγικής "Εξηγήστε γιατί το προβλεπόμενο σχέδιο κινητικότητας σχετίζεται με τη στρατηγική διεθνοποίησης των εμπλεκόμενων Ιδρυμάτων Ανώτατης Εκπαίδευσης (τόσο στη χώρα Προγράμματος όσο και στη χώρα Εταίρο). Αιτιολογήστε τον τύπο των προτεινόμενων κινητικοτήτων (φοιτητές και/ή προσωπικό)." 30 ΜΟΡΙΑ

9 Do's Κριτήριο 1. Συνάφεια της στρατηγικής  Εξηγήστε γιατί θέλετε να έχετε κινητικότητα  Εξηγήστε την προτίμηση σας για την συγκεκριμένη περιοχή/χώρα που επιλέγετε  Εξηγήστε γιατί το σχέδιο κινητικότητας σχετίζεται με τη στρατηγική διεθνοποίησης του Ιδρύματος σας καθώς και με αυτήν του Ιδρύματος της χώρας Εταίρου  Προσπαθήστε να παράσχετε «μετρήσιμες πληροφορίες» για τους εταίρους που έχετε επιλέξει (μέγεθος και επιρροή σε συγκεκριμένο τομέα; Συμμετέχοντα Τμήματα)  Προσπαθήστε να διακρίνετε τους ακριβείς λόγους για τους οποίους επιλέξατε να μετακινήσετε φοιτητές, προσωπικό, φοιτητές & προσωπικό

10  Κeep it short and simple … όμως, βεβαιωθείτε ότι τα ουσιώδη στοιχεία της στρατηγικής και των δύο πλευρών είναι ξεκάθαρα στην αίτηση  Εξηγήστε γιατί η δημιουργία νέων συνεργασιών με νέες περιοχές/χώρες έχει σημασία για το Ίδρυμα σας  Εξηγήστε τη συμπληρωματικότητα των προσφερόμενων μαθημάτων και του προγράμματος σπουδών Do's Κριτήριο 1. Συνάφεια της στρατηγικής

11 DoN'Ts Όχι γενικές απαντήσεις.. Περιορίστε το εύρος της αίτησης Όχι μονόπλευρη στρατηγική και αντιμετώπιση Μη δίνετε την ίδια αιτιολογία για την επιλογή διαφορετικών χωρών Εταίρων Όχι στην αντιγραφή-επικόλληση. Σε περίπτωση που οι απαντήσεις σας είναι ίδιες για κάθε χώρα Εταίρο, παρακαλούμε να τις απαντάτε μια φορά μόνο και να παραπέμπετε στην πρώτη σας απάντηση σε όλη την αίτηση Κριτήριο 1. Συνάφεια της στρατηγικής

12 Κριτήριο 2: Ποιότητα της συνεργασίας Περιγράψτε την προηγούμενη εμπειρία σας με παρόμοια σχέδια με Ιδρύματα Ανώτατης Εκπαίδευσης σε αυτή τη χώρα Εταίρο, εφόσον υπάρχει, και εξηγήστε πώς, για το προβλεπόμενο σχέδιο κινητικότητας, οι ευθύνες, οι ρόλοι και τα καθήκοντα θα καθοριστούν στις Συμφωνίες μεταξύ Ιδρυμάτων." 30 ΜΟΡΙΑ

13 Κριτήριο 2: Ποιότητα της συνεργασίας Do's  Παρουσιάστε παρόμοια προηγούμενη εμπειρία και τι σημαίνει για τη μελλοντική συνεργασία  Επικεντρωθείτε στις δραστηριότητες που περιγράφονται στη Συμφωνία μεταξύ Ιδρυμάτων (IIAs)  Εξηγήστε το διαχωρισμό των αρμοδιοτήτων, όπως αυτή έχει καθοριστεί σε συνεργασία με τον εταίρο σας  Περιγράψτε τον τρόπο με τον οποίο θα κατανεμηθεί ο προϋπολογισμός μεταξύ σας  Περιγράψτε τον τρόπο με τον οποίο θα γίνεται η επικοινωνία μεταξύ των Ιδρυμάτων σας  Σιγουρευτείτε πως οι εταίροι σας διαθέτουν την οικονομική επάρκεια για να τρέξουν τα σχέδια κινητικότητας

14 DoN'Ts Ακόμα και εάν έχετε σημαντική προηγούμενη εμπειρία, θα πρέπει να την περιγράψετε Δομές συνεργασίας: όχι μονόπλευρη αναφορά. Εξηγήστε τι θα κάνει το Ίδρυμα της χώρας Εταίρου Προσοχή: μην δώσετε τις ίδιες πληροφορίες με αυτές που θα αναφέρετε στο κριτήριο 3 (Ποιότητα του σχεδιασμού και της υλοποίησης), στο οποίο θα μπορέσετε να αναπτύξετε περαιτέρω την εφαρμογή του σχεδίου (διαδικασία επιλογής, υποστήριξη και αναγνώριση) Κριτήριο 2: Ποιότητα της συνεργασίας

15 Κριτήριο 3: Ποιότητα του σχεδιασμού και της υλοποίησης "Παρουσιάστε τις διαφορετικές φάσεις του σχεδίου κινητικότητας και εν συντομία, περιγράψτε τί σχεδιάζουν τα Ιδρύματα Εταίροι όσον αφορά την επιλογή των συμμετεχόντων, την υποστήριξη που τους παρέχεται και την αναγνώριση της περιόδου κινητικότητας (κυρίως στη χώρα Εταίρο). Για τους φοιτητές, προσδιορίστε το/τα επίπεδο/α σπουδών που προβλέπονται (…)" 20 ΜΟΡΙΑ

16  Εξειδικεύστε τα επίπεδα σπουδών και συμβουλευτείτε την ιστοσελίδα του ΙΚΥ/ΕΜ για ζητήματα επιλεξιμότητας  Προσπαθήστε να οργανώσετε την απάντησή σας στο ερώτημα έχοντας υπόψη τις τρείς φάσεις της κινητικότητας: πριν- κατά τη διάρκεια- μετά  Αναφέρετε την πληρότητα και την ποιότητα των δομών συνεργασίας όσον αφορά την επιλογή, υποστήριξη και αναγνώριση (και του προσωπικού), στα Ιδρύματα σας και στα Ιδρύματα των χωρών Εταίρων  Περιγράψτε πώς θα στηρίξετε τα άτομα από ευπαθείς ομάδες, αναφέρετε τη γλωσσική προετοιμασία, πολιτιστικές δραστηριότητες ενσωμάτωσης  Παρέχετε ένα ενδεικτικό χρονοδιάγραμμα για κάθε δραστηριότητα Κριτήριο 3: Ποιότητα του σχεδιασμού και της υλοποίησης Do's

17 DoN'Ts Μην ξεχάσετε να αναφέρετε τον κύκλο σπουδών των εξερχόμενων φοιτητών στις περιοχές 6,7,8,10 και 11 (βλ. Οδηγό Προγράμματος) Μην αναφέρετε μόνο τί θα κάνετε εσείς, αλλά εξηγήστε τί θα κάνει ο εταίρος σας (κυρίως όσον αφορά τις μεθόδους αναγνώρισης) Μην ξεχνάτε να αναφέρεστε και στην αναγνώριση της κινητικότητας του προσωπικού Μην επαναλαμβάνετε όσα αναφέρατε στο κριτήριο 2 (Ποιότητα της συνεργασίας). Προσπαθήστε να αναπτύξετε το κριτήριο 3. Εάν χρειαστεί, αναφερθείτε στο κριτήριο 2 αλλά χωρίς αντιγραφή-επικόλληση Κριτήριο 3: Ποιότητα του σχεδιασμού και της υλοποίησης

18 Κριτήριο 4: Αντίκτυπος και Διάδοση " Περιγράψτε τον επιθυμητό αντίκτυπο του σχεδίου κινητικότητας στους συμμετέχοντες, δικαιούχους, οργανισμούς εταίρους καθώς και σε τοπικό, περιφερειακό και εθνικό επίπεδο. Περιγράψτε τα μέτρα που θα λάβετε για να διαδώσετε τα αποτελέσματα του σχεδίου κινητικότητας σε επίπεδο Σχολής και Ιδρύματος, καθώς και πέρα από αυτά, τόσο στις χώρες Προγράμματος όσο και στις χώρες Εταίρους." 20 ΜΟΡΙΑ

19  Εξηγήστε τα αποτελέσματα και τον αντίκτυπο του σχεδίου κινητικότητας  Περιγράψτε το είδος των δραστηριοτήτων διάχυσης που στοχεύετε να εφαρμόσετε και τα μέσα τα οποία θα χρησιμοποιήσετε  Εξηγήστε ποιός θα επωφεληθεί από τη διάδοση των αποτελεσμάτων του σχεδίου Κριτήριο 4: Αντίκτυπος και Διάδοση Do's

20 DoN'Ts Μην ξεχάσετε να εξηγήσετε τον αναμενόμενο αντίκτυπο στο Ίδρυμα Εταίρο, στους συμμετέχοντες του και εφόσον είναι σχετικό, σε τοπικό, περιφερειακό και εθνικό επίπεδο Μην αναφέρεστε μόνο στη δική σας στρατηγική διάδοσης, αλλά εξηγήστε τί θα κάνει ο εταίρος σας Εφόσον οι δραστηριότητες διάδοσης είναι ίδιες για κάθε συνεργασία, αναφέρετέ τις μια φορά και εν συνεχεία αναφερθείτε σε αυτές όταν προκύψει εκ νέου η ανάγκη "επιθυμητός αντίκτυπος" δεν είναι ευχή, αλλά αυτό που πραγματικά μπορεί να επιτευχθεί μέσω των δραστηριοτήτων διάδοσης Κριτήριο 4: Αντίκτυπος και Διάδοση

21 Καλή επιτυχία! Ευχαριστώ για την προσοχή σας !