ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΠΙΒΛΕΠΟΝΤΕΣ: Καθ. ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΠΑΚΟΥΡΟΣ Δρ. ΕΛΠΙΔΑ ΣΑΜΑΡΑ ‘‘ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΣΤΗ ΝΟΤΙΟ-ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΕΥΡΩΠΗ & ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ένα Ευρωπαϊκό πρόγραμμα δικτύου Comenius που συνδέει όσους χρησιμοποιούν υλικά μελέτης του χώρου και γεω-πληροφορίες στο σχολείο.
Advertisements

ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΠΕΑΕΚ 6-10 – 2006 ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ.
Ε ΘΝΙΚΟ & Κ ΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ Π ΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ Α ΘΗΝΩΝ «Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας ΕΚΠΑ» Κωνσταντίνος Μπουρλετίδης Γενικός Συντονιστής ΜΟΔΙΠ ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ.
European Career of Researchers- E*CARE project Ελισάβετ Κοκόζηλα ΕΚΕΤΑ 11 η Συνάντηση του Ελληνικού Δικτύου Κέντρων Κινητικότητας Ερευνητών, 11 Δεκεμβρίου.
GRUNDTVIG Nikolai Frederik Severin Grundtvig ( )
Χαρακτηριστικές Προκλήσεις για την Αυτοδιοίκηση στην Ευρωπαϊκή Ενωση κατά την περίοδο 2007 – 2013 Σκέψεις για την αξιοποίηση τους από τις ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΒΑΣΑΡΔΑΝΗΣ.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΕΩΝ»
ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΠΕΛΑΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΣΤΙΣ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ Αναπτυξιακό Συνέδριο Ηπείρου 24/6/2005.
Οφέλη και Προοπτικές Χρηματοδότησης μέσω Προγραμμάτων ΕΠΕΑΕΚ Ροζάννα Σεμερτζιάν Υπεύθυνη Προγραμμάτων ΕΠΕΑΕΚ Γραφείο Στήριξης Ερευνητικών & Αναπτυξιακών.
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Comenius Αθήνα, 25 Ιoυνίου ΜΑΡΙΑ ΞΑΡΧΟΥΛΑΚΟΥ.
Χαλκιδική 8/9 Ιουλίου 2006 Κ. Κοκκινοπλίτης Συντονιστής Οργανωτικής Γραμματείας Σχεδιασμού & Κατάρτισης Αναπτυξιακού Προγραμματισμού ΠΡΟΤΥΠΑ.
Μιχάλης Μεταξάς Innovatia ΕΠΕ, Τεχνικός Σύμβουλος Έργου Έργο LIGHT, Oι Βιβλιοθήκες συνεργάζονται με άλλα Πολιτιστικά Ιδρύματα και βελτιώνουν την πρόσβαση.
«ΗΜΕΡΙΔΑ» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΔΑΣΤΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΟΜΩΝ ΤΗΣ ΛΑΜΙΑ 2/11/2011
ΤΡΟΠΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 2.2 Ορισμός των στόχων στην πράξη.
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
Στόχοι, μεθοδολογία, διαδικασίες Μιχάλης Μεταξάς Innovatia ΕΠΕ, Σύμβουλος Διαχείρισης Έργου.
Δημήτριος Σουλιώτης Διευθυντής ΙΕΚ Γλυφάδας
1 European Union Regional Policy – Employment, Social Affairs and Inclusion ΧΩΡΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΕΝΔΙΑΜΕΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ Εισηγητής:
Δεκέμβριος 2006 Ειδική Υπηρεσία Στρατηγικής, Σχεδιασμού και Αξιολόγησης Αναπτυξιακών Προγραμμάτων Μονάδα Οργάνωσης & Διαχείρισης ΚΠΣ Α.Ε. ΠΕΔΙΑ ΑΙΤΗΣΗΣ.
ENTI : ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΣΤΗΝ ΗΠΕΙΡΟ (Innovative Actions, under the ERDF ) Τελική Συνάντηση Ομάδας Εργασίας John Swarbrooke.
Ημερίδα για το 7ο Π.Π. Ε&ΤΑ της ΕΕ ( ), 22 /09/2006 – Θεσ/νίκη Συμμετοχή & Αξιοποίηση της Ευρωπαϊκής Έρευνας στους τομείς των Κοινωνικών, Οικονομικών.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΙΑΣ
Γενική Διεύθυνση Απασχόλησης, Κοινωνικών Υποθέσεων και Ίσων Ευκαιριών
ΜΕΛΕΤΗ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ Τμήμα Τεχνολογίας Τροφίμων Δεκέμβριος 2012.
Έρευνα Έρευνα :“Συστηματική, ελεγχόμενη, εμπειρική και κριτική διερεύνηση υποθετικών προτάσεων σχετικά με τις εικαζόμενες σχέσεις ανάμεσα σε φυσικά(;)
Κ.Π. EQUAL / ΣΥΝ-ΕΠΙΧΕΙΡΩΝΤΑΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΕΤΑΙΡΩΝ Α.Σ.
ΤΟΠΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΕ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΑΣΟΣ ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΑΝΚΟ Α.Ε. Υπουργείο Γεωργίας - Ειδική Γραμματεία Γ’Κ.Π.Σ. Υπηρεσία.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
ΑΝΑΠΤΥΞΗ AΓΡΟΤΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ Εισαγωγή στο θέμα,για το Αναπτυξιακό Συνέδριο Ηπείρου 24/6/05.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΕΩΝ»
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΕΥΡΩΠΗ Γιώργος Λογοθέτης Πάφος,
ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ Ε&Τ, ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΤΟΜΕΑ ΕΡΕΥΝΑΣ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΕ.
Μεταφορά ενός Ερευνητικού Εργαστηρίου στη Σχολική Αίθουσα για τη Διδασκαλία των Φ.Ε. Η περίπτωση του Εκπαιδευτικού Αστρονομικού Εργαστηρίου ΕΥΔΟΞΟΣ Ανδρικόπουλος.
Το Πρόγραμμα Leonardo da Vinci για την επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση Δρ. Ειρήνη Ντρούτσα Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών Εθνική Μονάδα LLP Aθήνα, Ιούνιος.
PRODESTS ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΕΚΕΠΥ Α.Ε., 72 ο χλμ. Εθνικής Οδού Αθηνών – Λαμίας ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 30 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2004 Νικόλαος.
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
Προαγωγή δημιουργικότητας και καινοτομίας στην Επιστήμη στο Δημοτικό Σχολείο Η Επιστήμη προσφέρεται ιδιαίτερα για προαγωγή του πιο πάνω στόχου γιατί τα.
1 Δημόσιες σχέσεις και Περιφερειακή Ανάπτυξη: Η συμβολή των δημοσίων σχέσεων στο (δημοκρατικό) Αναπτυξιακό Σχεδιασμό της Τοπικής Αυτοδιοίκησης Πρόδρομος.
Επιχειρησιακό ΠρόγραμμαΕπιχειρησιακό Πρόγραμμα Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Α΄ ΦΑΣΗ: Στρατηγικός Σχεδιασμός.
«Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορικής & Επικοινωνιών για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση και την Τοπική Ανάπτυξη», Ηράκλειο, 5-6 Μαϊου, kedke.ntua.gr 1.
Ερευνητικό Δυναμικό Περιφέρειες της Γνώσης Ειδικό Πρόγραμμα “Ικανότητες” Γεωργία Τζένου Πανεπιστήμιο Αθηνών, 22 Μαΐου 2007 Εθνικό Σημείο Επαφής ΕΘΝΙΚΟ.
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
1 η Συνεδρίαση Επιτροπής Παρακολούθησης ΕΠ Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Τα Βασικά Στοιχεία του ΕΠ.
Κωστοπούλου Όλγα ΑΕΜ 3157 Εξάμηνο Στ’. Πρωτοβουλίες και δράσεις κατά την περίοδο Από τις αρχές της δεκαετίας του 1990,η έννοια της ποιότητας.
Πρακτική Άσκηση Τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών Απολογισμός Τμηματικά Υπεύθυνος: Αν. Καθηγητής Γ. Μαρνέλλος Διαχείριση: Κ. Βαφειάδης Ημερίδα Απολογισμού.
SOCIAL KEYS FOR SOCIAL ENTREPRENEURSHIP. ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ H Κοινωνική Οικονομία είναι ένας πολύ σημαντικός οικονομικός τομέας στην Ευρώπη. Με βάση.
ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΣΥΜΠΡΑΞΗ « Δεσμοί Αλληλεγγύης » Εργαστήρι Διαβούλευσης Α.Σ. «ΚΟΙΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΩΝ ΣΥΜΠΡΑΞΕΩΝ ΚΑΙ ΟΑΕΔ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΩΝ Τοπ.Ε.Κ.Ο.
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Συντονίστρια Τομέα Εκπαίδευσης Ενηλίκων Επαγγελματική Κατάρτιση Ανώτατη Εκπαίδευση Σχολική Εκπαίδευση Εκπαίδευση Ενηλίκων ERASMUS.
Key Action 2: Co-operation for Innovation and Good Practices Συνεργασία για Καινοτομία και Καλές Πρακτικές 4. KA2 - Strategic Partnerships/ Στρατηγικές.
ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΓΓΡΑΦΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ
ΠΡΌΓΡΑΜΜΑ LEONARDO DA VINCI “ Μεταφορά Καινοτομίας - ΤΟΙ ” Ελίνα Δαγρέ, ΤΟΙ Project Manager Αθήνα, 12 Δεκεμβρίου 2012 Βόλος, 14 Δεκεμβρίου 2012 ΕΛΛΗΝΙΚΗ.
Πρόγραμμα Συνεργασίας ( Π.Σ.) Interreg V-A Πρόγραμμα Συνεργασίας
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Τομέας Εκπαίδευσης Ενηλίκων
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Πρόγραμμα Erasmus+ ΚΑ1 Σημεία Βελτίωσης Ελευθερία Ν. Γωνίδα Αναπλ
ΣΗΜΕΙΑ - ΚΛΕΙΔΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ERASMUS+
O πρώτος χρόνος της δράσης eTwinning
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
KA2: Strategic Partnerships Στρατηγικές Εταιρικές Σχέσεις
Πρακτική Άσκηση Τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών Απολογισμός
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης
Αξιολόγηση της επίδοσης ενός οργανισμού σε θέματα ασφάλειας
Δ. Παπαδημητρίου Επίκουρη Καθηγήτρια Πανεπιστήμιο Πατρών
Η ανοιχτή μέθοδος συντονισμού (ΑΜΣ)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΠΙΒΛΕΠΟΝΤΕΣ: Καθ. ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΠΑΚΟΥΡΟΣ Δρ. ΕΛΠΙΔΑ ΣΑΜΑΡΑ ‘‘ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΣΤΗ ΝΟΤΙΟ-ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΕΥΡΩΠΗ & ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ’’ ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΤΑΜΑΤΕΛΛΟΣ

1. Σκοπός της Διπλωματικής 2. Παρουσίαση του Προγράμματος "Νοτιοανατολική Ευρώπη" 3. Μεθοδολογία Εργασίας 4. Στατιστική Ανάλυση 5. Συγκριτικοί Έλεγχοι 6. Συμπεράσματα Περιεχόμενα

Σκοπός Διπλωματικής Εργασίας ‘‘Επισκόπηση των πολιτικών περιφερειακής ανάπτυξης καινοτομίας που εφαρμόστηκαν στα πλαίσια του Διακρατικού Προγράμματος Συνεργασίας "Νοτιοανατολική Ευρώπη" για την περίοδο προγραμματισμού 2007 – 2013 και στατιστική ανάλυση των αποτελεσμάτων’’

Παρουσίαση του Προγράμματος Πρόγραμμα Διακρατικής Συνεργασίας Εργαλείο στόχου 3  Αντικαθιστά κοινοτική πρωτοβουλία Interreg III Στόχος: Ισορροπημένη εδαφική ανάπτυξη, ενίσχυση συνεργασίας μεταξύ κρατών, συνοχή. Άξονες προτεραιότητας: 1.Διευκόλυνση της καινοτομίας και της επιχειρηματικότητας 2.Προστασία και ανάδειξη του περιβάλλοντος 3.Βελτίωση της Προσβασιμότητας 4.Ανάπτυξη διακρατικών συνεργιών για περιοχές βιώσιμης ανάπτυξης SOUTH EAST EUROPE

Περιοχή Εφαρμογής του Προγράμματος  Χώρος Ν.Α.Ε Ιδιαίτερο χαρακτηριστικό προγράμματος: Συμμετοχή μη κρατών μελών Μηχανισμοί Χρηματοδότησης: 1.Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης 2.Μηχανισμός Προενταξιακής Βοήθειας 3.Ευρωπαϊκός Μηχανισμός Γειτονίας και Εταιρικής Σχέσης Παρουσίαση του Προγράμματος (2) SOUTH EAST EUROPE

1. Καταγραφή πληροφοριών (122 προγράμματα) 2. Διαχωρισμό των πληροφοριών 3. Ταξινόμηση 4. Συντελεστές Βαρύτητας Μεγάλη ποικιλία εξαγόμενων  Καθορισμός Βαθμού Σπουδαιότητας 5. Στατιστική Ανάλυση 6. Μελέτη 3 συγκριτικών σεναρίων Ανεξάρτητες Μεταβλητές Εξαρτημένες Μεταβλητές (Output) Μεθοδολογία

Input Άξονας Προτεραιότητας Περιοχή Παρέμβασης Συνεργαζόμενοι Εταίροι Εταιρίες Κυβερνητικοί Φορείς Ενδιάμεσοι Οργανισμοί Πανεπιστήμια & Ερευνητικά Ινστιτούτα Συνολικός Αριθμός Εταίρων Προϋπολογισμός Ταξινόμηση Ανεξάρτητων Μεταβλητών

Output Υποδομές για Καινοτομία (20%) Διάδοση (15%) Καλές Πρακτικές & Σχέδια Δράσης (20%) Συνεργασίες Βιομηχανίας & Έρευνας (15%) Εκπαίδευση & Κατάρτιση (15%) Εργαλεία Καινοτομίας (15%) Μαθήματα (20%) Εκπαιδευτικές Επισκέψεις (10%) Εργαλεία (30%) Μελέτες & Μεθοδολογίες (15%) Οδηγός Προγράμματος (5%) Εκδόσεις-Βιβλία (10%) Ομάδες Εργασίας (25%) Βάσεις Δεδομένων (5%) Ηλεκτρονική Πλατφόρμα (30%) Συνέδρια (10%) Σεμινάρια (30%) Χάρτες (5%) Forums (5%) Εκδηλώσεις (10%) Ενημερωτικά Δελτία (5%) Ταινίες (5%) Φυλλάδια (10%) Ιστοσελίδα (25%) Αφίσες (5%) Ταξινόμηση Εξαρτημένων Μεταβλητών Δελτία Τύπου (25%) Άρθρα (15%)

Στατιστική Ανάλυση 1.Περιγραφική Στατιστική 2. Απλή Γραμμική Παλινδρόμηση Τεχνική Στατιστικής Μοντελοποίησης p-value: δείκτης αξιοπιστίας ενός αποτελέσματος 3. Χ 2 Στατιστικός Έλεγχος (Chi-Square test) Ποιοτικά Δεδομένα  Μη Παραμετρικά Έλεγχοι Ορισμός αρχικής υπόθεσης Η Ο  Έλεγχος εάν επαληθεύεται 4. Γενικό Γραμμικό Μοντέλο Επαναλαμβανόμενων Μετρήσεων

Εταιρίες Σε 73 Προγράμματα έλλειψη συμμετοχής των εταιριών (59.8%) Μεγαλύτερο ενδιαφέρον  Άξονας για τη βελτίωση της προσβασιμότητας Υπόλοιπες κατηγορίες εταίρων  Έντονο ενδιαφέρον συμμετοχής

Υποδομές για ενίσχυση της καινοτομίας 32 Υποδομές στο σύνολο των 122 προγραμμάτων ( 26.2%) Εντοπίστηκε ενδιαφέρον τον εταιριών για προγράμματα που πρόσφεραν υποδομές

Συνεργασία Βιομηχανίας & Έρευνας Μικρή καταγραφή συνεργασιών Ενδιαφέρον πανεπιστημίων σε προγράμματα που αναπτύχθηκαν συνεργασίες

Εργαλεία Καινοτομίας Δημοφιλέστερο εργαλείο οι μελέτες & μεθοδολογίες (108 προγράμματα) Λιγότερη εμφάνιση  Χάρτες για άξονα καινοτομίας & DB για άξονα προσβασιμότητας Ηλεκτρονικές Πλατφόρμες  Πιο έντονη εμφάνιση στον άξονα καινοτομίας Απλή γραμμική παλινδρόμηση: Συνολική προσφορά : Πανεπιστήμια, Κυβερνητικοί φορείς, προϋπολογισμός Άξονας καινοτομίας : Θετική επίδραση εταιριών  Εργαλεία Καινοτομίας, μελέτες Άξονας Περιβάλλοντος : Προϋπολογισμός  Βάσεις δεδομένων

Εκπαίδευση και Κατάρτιση Συχνότερη εμφάνιση  Συνέδρια (110 Προγράμματα) Ποσοτικά  Ομάδες εργασίας (workshops) Λιγότερη εμφάνιση  Forums Εντονότερη εκπαιδευτική τάση  Άξονας καινοτομίας, άξονας περιβάλλοντος

Εκπαίδευση και κατάρτιση (2) Πανεπιστήμια & Ερευνητικά Ινστιτούτα Προϋπολογισμός  Συνέδρια Εταιρίες  Τάση μείωσης εκπαιδευτικών επισκέψεων Κυβέρνηση, ενδιάμεσοι οργανισμοί  Έλλειψη ενδιαφέροντος προς μαθήματα Συνολική Προσφορά Συνέδρια Μαθήματα

Διάδοση Συχνότερη εμφάνιση  πέρα της ιστοσελίδα, εκδηλώσεις (108 προγράμματα) ακολουθούν ενημερωτικά δελτία, φυλλάδια Μικρότερη εμφάνιση  poster, ταινίες μικρού μήκους Μεγαλύτερη προσφορά  Άξονας περιβάλλοντος

Διάδοση (2) Επίδραση προϋπολογισμού, εταίρων σε θέματα διάδοση θετική : ταινίες, φυλλάδια, αφίσες, συνολική προσφορά Αρνητική των εταιριών  φυλλάδια, εκδηλώσεις, ενημερωτικά δελτία Κυβερνητικοί φορείς  φυλλάδια, ταινίες, Πανεπιστήμια  αφίσες

1 ος Συγκριτικός Έλεγχος Επίδραση του προϋπολογισμού στο αποτέλεσμα καινοτομίας Sig. =  Δεν υπάρχει επίδραση του προϋπολογισμού!! Παρόλο που το εύρος είναι από € € 90.2% των προγραμμάτων κάτω των € 60.7% των προγραμμάτων κάτω των € Προγράμματα υψηλοτέρου προϋπολογισμού  Υψηλότερους ποιοτικά στόχους

2 ος Συγκριτικός Έλεγχος Μελέτη τάσης στην περιοχή παρέμβασης Θεωρούμε Η ο = Οι κατηγορίες που εκφράζουν την περιοχή παρέμβασης λαμβάνουν χώρα με ίσες πιθανότητες. Sig=0.642>0.05  Δεν μπορούμε να το απορρίψουμε άρα ισχύει!!

3 ος Συγκριτικός Έλεγχος Έλεγχος συμμετεχόντων εταίρων ανά πρόγραμμα και κατά πόσο υπάρχουν διαφορές μεταξύ τους στο σύνολο των προγραμμάτων Εταιρίες μικρότερο ποσοστό συμμετοχής έναντι των υπολοίπων Ποσοστό Ενδιάμεσων Οργανισμών > Ποσοστό Πανεπιστημίων & Ερευνητικών Ινστιτούτων

Συμπεράσματα Επιδίωξη σχέσεων μεταξύ πανεπιστημίων και βιομηχανίας Έλλειψη κουλτούρας καινοτομίας στις εταιρίες 1. Απέρριψαν ενέργειες καινοτομίας  Σπατάλη χρόνου εργασία 2. Λιγότερο ενδιαφέρον σε θέματα διάχυσης αποτελεσμάτων καινοτομίας 3. Έντονο ενδιαφέρον  θέματα τεχνολογίας, προμήθεια εξοπλισμού Συχνότερο εργαλείο καινοτομίας  μελέτες & μεθοδολογίες Εκπαίδευση : τάση προς ομάδες εργασίας λόγω προϋπολογισμού Ο προϋπολογισμός δεν επηρέασε το τελικό αποτέλεσμα Οι περιοχές παρέμβασης είναι ισοπίθανες στο να εμφανιστούν Μικρή συμμετοχή εταιριών.

Τέλος παρουσίασης Ευχαριστώ